Policija ar lieku ažiotāžu akcentē ar 130 km/h noķertu vadītāju. Tas ir vieglāk kā uzbūvēt 4 joslas (+ VIDEO) 88

 
iAuto | 22.jūnijs 2024 14:39

Policija ar lieku ažiotāžu akcentē ar 130 km/h noķertu vadītāju. Tas, protams, ir vieglāk kā uzbūvēt 4 joslu šoseju uz visām Latvijas Valsts pilsētām!

Uzskatu, ka Valsts policija un "drošības eksperti" mēģina iemānīt pseido patiesību par drošību uz Latvijas ceļiem un ar lieku ažiotāžu akcentē uz 130 vai tuvu 150 km/h noķertu atļautā ātruma pārkāpēju. Pastāstiet tad arī, cik šiem ātruma pārkāpējiem ir izraisītu avāriju? Cik bojā gājušo?

Bet ja nav, tad problēma drīzāk ir Latvijas ceļu infrastruktūrā, te gan jāatdala pilsētas ielas no šosejām.

Mēs, autovadītāji, katru gadu akcīzē no naftas produktiem samaksājam vairāk kā 500 miljonus eiro, kuri vienkārši tiek iepludināti kopējā budžetā. Latvijā ir trešā sliktākā situācija ar bojā gājušajiem ES rēķinot pret iedzīvotāju skaita, kas tad ir tik slikts un bīstams mūsu sabiedrībā, mentalitātē vai varbūt ceļu infrastruktūrā?

Cik bojā gājušo ir uz šosejām, kur ir 2 vai vairāk joslas vienā virzienā? Cik notiek avārijas uz Rīgas - Jūrmalas vai Siguldas šosejas?

 
Visi komentāri
 
Hmm 22.jūnijs 2024 15:10
44 14 Atbildēt

Sasmīdināja Māris ar savām fantāzijām, taču papriekš jāatrod 23 miljardi Rail Baltic (tas gan pa visām Baltijas valstīm), jāaizbāž caurumi medicīnā, kultūras un izglītības (citādi rudenī streiks) jomā, jāizdomā, kur ņemt naudu lielai dalai pašvaldību, kas jau tagad pāriet uz 4 dienu grafiku un atlaiž darbiniekus, tad vēl policistiem, karavīriem jāsāk maksāt kārtīgas algas un lielajiem pensiju saņēmējiem adekvātu pielikumu, citādi dažs labs ar 43 000 eiro mēnesī vairs nevar iztikt. Tam pieskaiti katastrofāli zemu dzimstību, cilvēku aizplūšanu no nomalēm un mežu izciršanu (iebrauc Vidzemē pa jebkuru LVM ceļu - dabūsi reālo ainu, ja vceļmalās redzētais vēl nepārliecina) un tad jau var arī tos ceļus

Vienalga 23.jūnijs 2024 15:28
2 5 Atbildēt

Jums uztrauc, ja es braucu uz 130km/h un vienā brīdī piestāju nokārtoties vai uzsmēķét? Kā tas ietekmē jūsu ikdienu vai finansiālo labklājību? Ja mani noturēs, tad es par to arī atbildēšu! Jūsu maku tas neskars.

Kanibaals 22.jūnijs 2024 15:59
54 53 Atbildēt

Māri pamācies matemātiku. Latvijas mērogiem brauc kaut ar 130km/h laika ziņā neko neietaupīsi, tikai lieki degvielu notērēsi. Sevišķi fascinē tie skrējēji, kas pēc tam met malā pačurāt vai uzpīpēt. Nu tā skrēja, tā skrēja, ka beigas apmīzās.

Jobo 22.jūnijs 2024 16:15
51 14 Atbildēt

Ja vajag no Liepājas uz Daugavpili, tad diezgan labi var ietaupīt.

Turklāt braucot pa Latvijas ceļiem reti, kad sanāk pabraukt uz 90, jo visu laiku furgoni vai  svētdienas braucēji velkās un taisa kolonnas.

650 22.jūnijs 2024 16:25
14 6 Atbildēt

Viņiem vismaz rodas iespēja atvieglināties.Atšķirībā no tiem, kuri ripinās (kolonnas galvgalī) uz 77 un mīīž sev sēdēklī vai biksēs. Arī uzpīpēšanu nav ieteicams atmest dažādos psihiskā sasspringuma un/vai dzīves pārdzīvojumu brīžos (periōdos).

0pis 22.jūnijs 2024 18:32
5 0 Atbildēt

Matemātika arī ļautu iztēloties cik izmaksātu šāda šoseja.

Krišs 23.jūnijs 2024 7:35
17 5 Atbildēt

Laikam sēdi biksēs un ne kur tālāk par tuvāko miestu nebrauc. Rīga -Liepāja aizņem ~2.40h braucot pēc likuma, pa dienu, bez čuru pauzēm un hotdogu rīšanas. Vidējais ātrums 74km/h un dīzeļa patēriņš 7.8l/100km

Bet braucot pa nakti esmu šo pašu attālumu veicis 1.50h, vidējais ātrums 105km/h, vidējais patēriņš 6.2l/100km jo neviens nerausta, nevienu nevajag apdzīt! Normāls konstants šosejas ātrums braucot 120-140kmh. Sabremzēties nācās tik naudas peļņu fr vietās. Reāli ja būtu normāla infr. Ar normālu šoseju tad 1.20h mierīgi šo posmu varētu veikt un tāpat arī uz otru pusi, varētu mierīgi 40-60% ātrāk tikt, droši, bet nē... Ir tak labi kā tagad braucot cauri visām pilsētām, aiz smagajiem pa 1joslu šosi kir jāstreso, jāveic nevajadzīgus manevrus... Tāpēc turpinam pārtaisīt ceļus līdz ar pamatiem uz šo pašu psrs šosejas modeli!!!!

Tā kā maini savu domāšanu! Nevis pakļaujies valsts sistēmu centieniem ieborēt, ka ātrums nogalina, tāpēc ka vienkārši viņi ir neizdarīgi. 😉😂

Pļurkt 23.jūnijs 2024 9:37
4 8 Atbildēt

Jā, jā tie ir pavisam citi apstākļi!!

Pa Rīgu braucot no Vecmīlgrāvja uz Ķengaragu dienā ir 1,5 st, pa korķiem krietni virs 2 st, bet 3 - 4 naktī drusku virs 30 min!! Viss ievērojot ātruma ierobežojumus.

Reizi dzīvē savajadzējās no Rīgas ļoti ātri nokļūt Daugavpilī. Braucu vakarpusē pa trasi 120 - 130, pilsētās ap 80. Tie 230 km nobraucu tikai par NEPILNĀM 10 minūtēm ātrāk, kā parasti braucot tai pat laikā, bet normālā ātrumā. Degvielas aizgāja gandrīz dubultā!

Bobs 23.jūnijs 2024 11:41
2 3 Atbildēt

Šo neviens nekad negribēs saprast. Izskatās visi pabijuši uz bāņa. Nu domā, ka Latvijā uz katru pilsētu var uzbliezt bāni smieklīgie ļautiņi. Pilnībā Tev piekrītu, pats ar esmu uz Liepāju braucis ar 90 un 110km/h, kad vēl neviens neaiztika. Ja tukšs ceļš,tad ietaupījums sanāca veiksmīgā gadījumā 15 -20 minūtes. 260 km.

Sviesc 25.jūnijs 2024 15:54
1 0 Atbildēt

Leiši un igauņi var. Ne uzreiz bet pamazām. Vīļņa-Klaipēda. Vīļņa-Kauņa ar jau maģistrāle.  Tallina-Tartu cītīgi būvējas. ja 2/3 maģistrale ar 120kmh atļauto. Tai pat laikā virzā Tallina-Rīga virziena. Tas tā nelielam piemēram. A mums nekā. bedres nespēj salāpīt.

Pļurkšķim 23.jūnijs 2024 20:21
4 0 Atbildēt

Kad pļurkšķina, vēlams novilkt bikses. Ja braucot ar 30...40 % lielāku ātrumu, Tu ietaupi 10 min, tad laikam parasti Tu līdz Daugavpilij aizbrauc 30 minūtēs? Un gribētu zināt ar kādu zārku tu brauc, ja jau degviela dubultā...

Runa 24.jūnijs 2024 17:54
1 0 Atbildēt

jau nav par ātrumu, bet par daudz maz drošu nokļūšanu līdz Tukuma,  Saldum,  Valmierai un kaut vai Lielvārdei un vēl dažām ap Rīgu līdz 100 km attālumā esošajām lielākām pilsētām.  Ar to pilnīgi pietiktu. Tālāk tiešām nav intensīvas satiksmes.  Un šo drošību var dot tikai 4 joslu ceļš  !!!

Bozzz 23.jūnijs 2024 9:13
3 1 Atbildēt

Ja brauc ar 1.6 tad ganjau ka degvielu lieki iztērēsi ;)

123 23.jūnijs 2024 14:28
3 1 Atbildēt

Uz Dāniju braucu no travemundes 

Vācijā 120-130

Bija 60 km posms bez limita  līdz pat 240km/h

Tālāk bija arī posms uz 90Km/h

Dānijā 130-160

Un vairāk kā 500 km posmā vidējais patēriņš 7,5 litri. 3,0 motoram.

Brauktu uz 80 varētu 6l /100km izspiest

Bet lieliem motoriem tu vari braukt ātrāk bet tas tik ļoti neatsaucās uz degvielas patēriņu. 

Pie mūsdienu auto jau tāpat to 110-120 lielākā daļa brauc.

Re 23.jūnijs 2024 18:13
4 0 Atbildēt

Bet ja patīk ātri braukt? Ne vienmēr šoferi domā ko ietaupīt

iAuto 23.jūnijs 2024 18:46
2 3 Atbildēt

Kurā brīdī šeit ir runa par laika ietaupījumu?

Guntis 24.jūnijs 2024 9:20
1 0 Atbildēt

Runa  par  laiku, bet  par  drošìbu

Arturs 25.jūnijs 2024 9:58
1 0 Atbildēt

Nu ne jau skrien jo kavē, vienkārši dažiem patīkams ātrums ir lielāks par atļauto.

John 22.jūnijs 2024 16:09
17 3 Atbildēt

Sākumā jāsamazina birokrātiskais aparāts. Vismaz 20% var droši atlaist( sliktāk nepaliks). Lai iet stradāt privātajā sektorā, tikai problēma, ka visi tie liekēži nekad nav strādājuši. Bet nu vismaz nodokļu maksātājiem viņi nebūtu jāuztur.

Turklāt 30 gadu laikā sodos ir iekasēts tik daudz naudas, ka varētu arī kādu 4 joslu ceļu uzbūvēt.

Stājoties ministres amatā Siliņa solīja samazināt birokrātisko aparātu, bet nedēļu vēlāk paziņoja par jaunas komisijas izveidi.😂

650 22.jūnijs 2024 16:14
8 1 Atbildēt

Bojā gājušie kaut kā tur neiet,nujā.Bet leģenda ir jāuztur.Visi šie te derdzošie demonstratīvie "atgādinājumi" ,"ākcijas" un "āptaujas" ir nekas cits, kā psiholoģiska manipulācija,lai attaisnotu savu bezdarbīb neizdarību un/vai novērstu uzmanību no kādām citām (sev svarīgākām) lietām.

Vakar pievakakarē braucu prom pa jelgavs lohšosseju- tur reti kurš tas (seviuncitus cienošais) Lohs kustējās lēnāk kā ar +30/40.Gribēju atrauties tāļāki no Grēka, uzspeedu uz visiem 70, bet nu viņimani tāpat ātrivien noķēra. Jā. 

Pusnaktī braucu atpakakaļ- remonta posmu aiz j-Ollaines (70..) pavadījām nelielā sirsnīgā lohkolonnā aiz kāda pajauna kross ouvera.Kuŗš(-a?) atstarojošo suudu gūzmā uz mellā assfalta acīmredzot bij pazaudējis oreentāciju un nespēja ieskrieties ātrāk/Par! 53-56 (km/h). Jā.  

Tagad viņi brauks/turp,tur pielies ģimjus un pēc tam rītparīt atpakakaļceļā tradiciOnāli nodos vadības grožus visādiem saviem gadījuma passažieriem(-ēm).Tad tik nu buus ponti ;p

0pis 22.jūnijs 2024 16:43
8 17 Atbildēt

Gardi pasmējos, varbūt tomēr vajag uzreiz 6 joslas, 110 ziemā un 150 vassarā 😊

coldasice 22.jūnijs 2024 17:04
16 6 Atbildēt

Un kas vainas ziemā 110? Es tā arī braucu, ja nav pakaļu ostītāji bariņā savākušies un nav visu laiku jāapdzen.

0pis 22.jūnijs 2024 17:52
7 10 Atbildēt

Atkal proktologu jociņi...praktizējošais vai caurkritušais?

650 22.jūnijs 2024 22:29
7 1 Atbildēt

Nenu zinkā, te vaig individuālo joslu/katram.Gardi passmieties- tas mums ir vispieejamākais (atlikušais?) "patiesais labums".Jā.

Es tik nevar iebraukt- kas gan mums (viņiem..) traucē braukt vienkārši tā cilvēcīgi normāli.Kāda gan īpaša pretenzija "man" varētu rasties- nu ja viņš kulturāli aizskrien,nu lai tak. Bet nu nee, tak katrs pusotrais tas skrienošais vēlas "nolikt pie vietas" ku savu tuvāko lēnākskrienošo.Un attiecīgi katrs lēnākvelkošais cenšas visai tuvākajai apkakārtnei ierādīt, ka tieši viņš te ir tas vis vis Pareizākais.Jā.

Ok,kāds skrien.Nu tad viņam vajadzētu izrādīt vismaz kaut kādu "profesOnalitāti" šajā tēmā.Pamaini pieklājības pēc tās suuda joslas, parādi, ka neesi nekāds tāds kreizāsjoslas permanentais dalbaēbs.Nebremzē (uz tās pašās kreisās) puskilometru pirms/pēc radara, velc normāli garām uz saviem +13..Tak nejāj prātu tiem, kuri vilka uz saviem "sabiedrībai lojālajiem" loh+25, kad "tu" nupat viņus plaši blatodams apdzini ar saviem +50.Neprovocē situāciju! Jā.

Tu tak redzi- vai tas ir Lohs, kurš vienkārši tajā kreizajā joslā "dzīvo", vai viņš kādu apsteidz, vai (varbūt) netiek atpakaļ (apsteigtais pēkšņi ir kļuvis Greizsirdīgs), vai vēl ko.Nahfig vajag pilnīgi katru tagad pa ceļam bargi tiesāt un viņam cieti spiest/pakakaļā.Jā. 

Ok, viņš kilometriem ilgi velk pa kreiso uz hvz cik.Bet priekšā kāds uz labējās ir kādu panācis un likumīgi grib palīst tam garām.Kapc tu (tīšām?) piebrauc klāt un tam apsteigtgribetājam tagad liec sabremzēties līdz tam lēnāk kustošajam traucēklim? Nu piem (tiPiski) pirms radara? Lohs esi,tēlo assu, bet īstenībā pats totāli nejēdz situāciju?

Plet,jā, "viņi" uz tukša ceļa izlases kārtībā ik pa laikam skaļi noķer lohu ar 130, taču nava nekur NE VIENA superinspektora,kurš tieši tos +50 izceltu no rindas un noliktu pie vietas.Nav! Jā! 

;P

WALA 25.jūnijs 2024 9:36
0 0 Atbildēt

110 ziemā, lielākoties ziemā var mieŗigi braukt droši pat ātrāk ... un jā ir kādas 4-5 dienas pa visu ziemu, kad būs jābrauc ar 80- (pilsētās rezēm 30 būs par ātru uz smuki piebraukta mitra sniega) , ja vien gribi uz ceļa palikt ... Tā ka tehniski ne jau ātruma limiti padara braukšanu drošu, bet gan vadēitāju spēja novērtēt savu prasmi un ceļa stāvokli ... tie kas nekad nebrauc ātri - tie diemžēl pat nezina ne savus (spēju) ne ceļu "limitus" un pat braucot lēni var iekulties lielās nepatikšanās ...

Xxx 22.jūnijs 2024 17:22
4 10 Atbildēt

Paskatīsimies kas uz tā glaunā ceļa notiks kad plivinās lietū , sniegā ,atkalā  - labāks ceļš lielāks ātrums - smagākas sekas un kā tos kvadrātkilometrus nokasīs

Meistars 22.jūnijs 2024 17:30
12 2 Atbildēt

Labāk ir avarēt uz 4 joslu ceļa nekā uz kāda no esošajām, kad fūre var iebraukt pretējā joslā.

core 22.jūnijs 2024 18:30
18 1 Atbildēt

Domāju, ka labāk ir ar 110 nošļūkt gar barjeru, kā ar 90+90 nokļūt frontālajā.

K 22.jūnijs 2024 17:24
3 2 Atbildēt

Satiksme nav Tik toks, nekrāj sev sekotājus.

Nu 22.jūnijs 2024 19:10
8 1 Atbildēt

ar EU prasībām un LV finansēm un domāšanu,  te nekad nebūs 4 joslu ceļu uz Liepāju vai Ventspili. Tā arī laizīs esošos,  pagājušajā gadsimtā uzceltos. Plus vēl 100tiem parastu ceļu,  kas asfaltu nekad nav redzējuši.  Tur cilvēki būtu laimīgi par vienkāršām 2 asfalta kārtām . Bet nespīd.  Jo pie mums taču,  lai kaut kur uzlietu asfaltu,  ie jāveic mega pārbūves,  par n-tajiem miljoniem. A miljonu tak nav.  Tāpēc vienkāršāk ir turpināt ik pa pāris gadiem mainīt nemainīgi slikti ieklāto asfaltu uz vieniem un tiem pašiem ceļiem.

Ps. Kopumā, protams,  ja salīdzina ar 90jiem, šis tas jau padarīts ir ...

Saņa 26.jūnijs 2024 16:55
0 0 Atbildēt

Vajag valdībai iestāstīt, ka vajag 4 joslu ( divas vienā un divas otrā virzienā) ceļus, lai  būtu vajadzības gadījumā Nato lidmašīnas nosēšanās un pacelšanās ceļi! )

Experts 22.jūnijs 2024 19:15
7 1 Atbildēt

Mūsejie jau nemāk būvēt šosejas. Var tikai naudu apgūt.

JanJan 22.jūnijs 2024 19:25
7 6 Atbildēt

Māri, nu tagad gan nodarbojies ar demagoģiju. Vairums smagās auto avārijas ir vai nu bīstamas apdzīšanas, vai ļoti liels ātrums. Bieži vien abi iet roku rokā, jo kāpēc veikt bīstamas apdzīšanas, ja Tu neskrien? Bīstami apdzen visbiežāk skrējēji.

Aaa un vēl - cik avāriju ir tiem ar 150kmh braucējiem? Tie, kuri ir avarējuši ar tādu ātrumu visticamāk jau ir nositušies un viņus vairs neviens nepieķer par ātruma pārkāpšanu.

Jobo 22.jūnijs 2024 19:38
4 2 Atbildēt

Problēma ir nevis ātrumā, bet kad kāds mēģina no šosejas nogriesties pa labi vai pa kreisi. 

Piemēram Latvijā uz 4joslu šosejām avārijas notiek ļoti reti. 

Bet uz 2joslu šosejām tas parasti notiek krustojumos, jo nav atsevišķas joslas priekš nogriešanās vai uzbraukšanas uz šosejas.

Un plus vēl alkohola lietošana.

Doblo 22.jūnijs 2024 20:05
7 0 Atbildēt

Piekrītu.  It īpaši,  ja vel kreiso veic kāds no "vilcieniņa" un  kuri kāds ir izdomājis apdzīt ar "drošu "   jeb divreiz lielāku ātrumu,  plus visi pārējie vēl nezin kas ir normāla distance. Un plus vēl ir problēma,  ka ārpus Rīgas daudzi uzskata,  ja nepārtrauktu līniju ievēro tikai muļķi...

Būtībā vilcieniņš veidojas tieši dēļ distances neievērošanas.  Nu ja nesanāk vai nemāki apdzīt,  vismaz ieturam drošu distanci . Arī pašam būs pēc tam vieglāk ieraudzīt,  ka ir radusies piemērota iespēja apdzīt.

650 23.jūnijs 2024 2:02
1 0 Atbildēt

Ātrumu (atļauto) būtu vajadzīgs oficĀli noreducececēt līdz fūres ātrumam.Vairāku auto vienlaicīgu apdzīšanu ar sekojošu riskantu spraukšanos atpakaļ rindā bieži vien izprovocē tieši tas, kura "kārta" būtu apdzīt to fūri un kurš to nedara (bieži vien demonstratīvi un principiāli).Nav runa par kaut kādu tiešām dzīvu "satiksmi",vienkārši par tādu beidzamā laika paradumu.Demagogu muldēšana nes augļus un godīga saruna nav vairs iespējama.Tur var apelēt pie dahjebkā, taču jo garāka rinda, jo vairāk tajā idiotu.

Un vēl lielāks idiots ir tas, kurš paradis veikt apdzīšanu "kopā" ar kādu priekšābraucēju.Idiotisms ir lipīgs- tam loham īsā laikā rodas loha ieradums, kuru viņš ne katrreiz spēj salāgot ar konkrētajiem apstākļiem.Muldoņas un demagogi praktiski nevienu nav te sodījuši ne par šo, ne par to, un pat ne par to akūti ielaisto sērgu ar nepārtrauktās līnijas ignorēšanu (kvēls sveiciens cēsu novirziena Lohiem).

Smaidiigais 23.jūnijs 2024 5:41
3 0 Atbildēt

Taču ir! 90 kmh ir smagājiem

650 23.jūnijs 2024 15:27
2 0 Atbildēt

Bet reku viņi pat savā starpā tā arī nav noskaidrojuši- kāpēc lielākā daļa joprojām brauc uz (ar?) 86.

Pat ja aiz viņa varētu mierīgi vienmierīgi pabraukt uz tiem "ap/90".Bet nu nee,neko tālu tā nebūs.Vai nu viņš noķers kādu vieglo, vai nu radīsies kāds cits saminstināšanās iemesls.Un kāreiz tieši tas kādam izprovocēs to vēlmi pie tuvākās iespējas pabraukt tai kompānijai garām.

4joslas 22.jūnijs 2024 19:27
4 2 Atbildēt

Latvijā pat nevar autobusu pieturām kabatas izbūvēt. Par kādu satiksmes drošību runā CSDD. Kādas vēl 4 joslu šosejas. Nauda pietiek tikai ierēdņu algām.

reku 22.jūnijs 2024 19:50
4 3 Atbildēt

Joslas jābūvē,bet pārkāpēju publiskošana ar ir laba lieta.Citiem par mācību

Aivars 22.jūnijs 2024 19:56
11 3 Atbildēt

Jā drošība ir ļoti svariga ,bet es tomer gribetu piekrist raksta autoram ,tie akcenti parak tiek likti uz to ka mēs autovadītaji esam pie visa vainīgi un kaut kā loti tiek noklusēts valsts slinkums infrastruktūras uzturēšanā un pilnveidošanā...

Nespīd 22.jūnijs 2024 20:08
5 1 Atbildēt

tuvākajā laikā nekādi 4 joslu ceļi.  Tikko tak lvc paziņoja,  kad pat Rīgas apvedceļam nauda nav. 

Un ja tā,  tad jājautā kāda vispār stāvoklī ir valsts budžets ?!?

ilgspējīgi 22.jūnijs 2024 23:01
3 1 Atbildēt

Budžeta ekspluatācija nodrošina ministru u.c. valdīkļu neiztrūkamību.Policistu trūkst,bet ministres atrodas nedēļas nogales laikā.

saf 22.jūnijs 2024 21:46
4 3 Atbildēt

Māris atkal kapronu pīpē.

Kaspars 22.jūnijs 2024 22:32
4 0 Atbildēt

Vai neviens nepamanīja video to cik itālijā slikta šoseja? Tie ielāpi un iekritumi tādi pat kā pie mums. Vienigi ko varu teikt,ka pie mums nav tik sliktas šosejas kā leišos VIA BALTIKA,tik sūdīgu šoseju latvija neesu sastapis. Ja neskaita to nelielo posmu pirms Daugavpils,kas bij

5uLs 22.jūnijs 2024 22:58
7 2 Atbildēt

Diemžēl iAuto oriģinālais saturs liekas diezgan nožēlojams.Var būt vajadzēja agrāk lasīt labas grāmatas ?

Varbūt 23.jūnijs 2024 10:18
6 0 Atbildēt

Bet diemžēl grāmatu lasītāji ne portālu spēj uztaisīt,  ne valdībā tikt. Tad nu jādzīvo tāda pasaulē,  ko veido tie kas nelasa vai lasa sliktās grāmatas 

Juta 22.jūnijs 2024 23:10
2 0 Atbildēt

Nu tik policija lai iet un būvē ceļu ni kabatas naudas, lielāku stulbumu uzrakstīt jau nevarēja.

Dzuris 22.jūnijs 2024 23:15
2 3 Atbildēt

Par ātrgaitas šosejām un to priekšrocībām var diskutēt kurš pa tām pabraucis Vācijā vai vai kādā citā valstī. Slovēnija pēc iedzīvotāju skaita un platības apmēram kā LV. Bet šķersot to dažādos virzienos pa ātrgaitas šosejām neizsakāmi vieglāk un ērtāk.

Vērotājs 23.jūnijs 2024 1:10
0 0 Atbildēt

Kādas 4 joslas, par kādu naudu? Vajag galvenajiem ceļiem pievienot 1 joslu, kā Zviedrijā vai tepat pirms Tallinas un lieta darīta.

650 23.jūnijs 2024 2:44
0 0 Atbildēt

Kā tā, par kādu naudu- nu tak skaidrs ka par Tavu! Tev taču ir,tātad nāksies padalīties.Skopums ir jāizskauž. Mums vaig visu kā Itālijā.Jā. 

Reku tur mārrutki gar ceļmalu izauguši pat garāki kā pie laviešu Spices, taču par šo izklaidi ir jāsamaksā kādi 8 centi per/km un vēl viņiem ir arī 22% pvn. 

Te pat derētu ieviest visus 28%pvn un  vēl uz katru nobraukto kilo metru vēl 28 santīmus/Par! ,taču solīto 4joslu vietā priekš lohiem ieklāt pusotru sliedi maršrutā Salasspils-Pērnava-Šauļai.No Rix-center stacijas  katru pus/nakti aties savienojošā drezīna (Bolt,  8eur/km).

ZZZZ 23.jūnijs 2024 9:15
0 0 Atbildēt

Kā reiz tos ceļā malā cool itaļiAno nosvilina kopā ar ceļa zīmēm un citiem struktūras objektiem. Uzliek lielu P uz EU aizliegumu nededzināt salmus un citus atkritumus gar ceļa malām. Vasarā reizēm mazajos kalnu serpentīnos paliek nedaudz baisi, ka kāds neizmet kādu degošāku lietu tajā pulvera mucā.

650 23.jūnijs 2024 15:20
0 0 Atbildēt

Tādi īpatnēji personāži, viņi takš visu ceļu uz kaut ko uzliek P. Kas tik tur viskautkas viņiem mētājas gar tām ceļa malām.Es kādreiz uzskatīju izsmēķa izmešanu no braucoša auto par galēju necieņas izpausmi, taču izrādās ka "tur" tas ir pilnīgi ok. Viņi vienkārši uzskata, ka par ceļa lietošanu ir pilnā mērā "samaksājuši" ;p

Smaidiigais 23.jūnijs 2024 5:38
0 0 Atbildēt

LV apstākļos to 500 miljonu nepietiek tos pašus ceļus kas mums ir pienācīgi uzturēt!

imzz 23.jūnijs 2024 9:23
1 0 Atbildēt

Nu, salīdzinot ar iedzīvotāju skaitu, mums to ceļu ir diezgan daudz. 500 -600 miljonu varbūt pietiktu, bet tik daudz nepiešķir.

Pērn ceļu būvē ieguldīti pēdējie 13 miljoni eiro no Eiropas Savienības (ES) fondu līdzekļiem. Šogad un nākamgad situāciju vēl glābs no ES Atveseļošanas un noturības mehānisma līdzekļiem – šogad 47,2 miljoni eiro, bet 2025. gadā – 39,5 miljoni eiro. Savukārt valsts kapitālieguldījumi ceļos, sākot no 2025. gada, plānoti 125,1 miljons eiro gadā.

www.lsm.lv/raksts/zinas/...tiklu.a551066/

topinamburs 23.jūnijs 2024 9:31
0 0 Atbildēt

Ja saskaita kopā Ielas, ceļus, tiltus, un sabiedriskos autobusus utt - visu, kam vajadzētu kopīgo naudu tērēt, būvēšana, uzturēšana utt - būs iztērēti vēl vairāk kā 500 milj !

ro 23.jūnijs 2024 7:38
5 6 Atbildēt

Palssījos bik pa diagonāli komentārus un sapratu vik gan daudz sēnes šeit sēž😁😁😁...es Mārim piekrītu pa visiem 100 šajā rakstāvideo teiktajā..😇būtu visu to milzīgo naudu ko izsaimnieko Rail Baltic projektā investējuši ceļos...

0pis 23.jūnijs 2024 11:46
5 2 Atbildēt

Esi gatavs arī maksāt par šādu ceļu būvēšanu un uzturēšanu, vai tikai braukt pa tiem?

OSKARS 23.jūnijs 2024 8:56
6 0 Atbildēt

Kamēr budžetā būs bardaks, tikmēr mums arī nekāda statistika nelīdzēs. Uz Ventspili braucot līdz Tukumam katru dienu ir vismaz 4 avārijas situācijas. Jo vnk ceļi ir uzprojektēti tā, kad apdzīt pie esošās situācijas nav iespējams. Bet tie kuri brauc ar 70, tos likums neļauj sodīt. Visi domā kaut kādus dumjus risinājums ar fotoradariem, bet patiesībā pēc intensitātes, tur sen ir nepieciešamas 2 joslas katrā virzienā, bet visi tēlo duraciņus.

topinamburs 23.jūnijs 2024 9:01
4 5 Atbildēt

1) 90% visu braucēju Latvijā nekur tālāk par vienu stundu nebrauc - cik ietaupīs vidējais LVietis dienā? Max pāris minūtes. 

2) Šoseju apkope un regulārā uzturēšana vien cik izmaksātu, nerunājot nemaz par uzbūvēšanu

3) Max ko varam iespēt ar LV budžetu un iedzīvotāju blīvumu - vairāk apļveida krustojumu un divlīmeņu pārvadu.

Edgar 23.jūnijs 2024 9:40
1 0 Atbildēt

Francijā ir arī divjoslu ceļi, kur pretīmbraucošie tiek atdalīti ar šādu pašu barjeru. Ik pa posmam ir apdzīšanas joslas (ceļš ir paplašināts uz divām joslām vienā virzienā).

Khe 23.jūnijs 2024 10:08
2 0 Atbildēt

Satiksmes intensitāte to neļauj pie mums.

Uz Pierīgas galvenajiem ceļiem 50km radiusā ap Rīgu ir pārāk daudz nogriešanās joslu un pārāk daudz auto, lai neveidotos sastrēgumu, kur beidzas 2 joslas

Grrr 23.jūnijs 2024 10:21
5 1 Atbildēt

Daļēji jau taisnība ir. Atrodos šobrīd Islandē un nesen runāju par šo visu ar Islandieti kurš teica ka agrāk bojā gājušo skaits Islandē bija ap 40-50 gadā, bet tiklīdz viņi galvenos ceļus pārtaisīja par 4 joslu ceļiem.

Tad nu tagad tas cipars ir 8-10 gadā un tas ir fakts. 

Ļoti liela daļa traģēdiju notika tieši pie apdzīšanām, un ne jau tāpēc ka visi viņi gribēja braukt uz 130km/h , bet ir daudz tūristu, vecu cilvēku utt kuri vnk brauc daudz lēnāk par atļauto.

Re 23.jūnijs 2024 10:27
0 0 Atbildēt

kur tikko bija ziņa par Dānijas  Vācijas 16 km zemjüras tuneli par 4 miljardiem.  Bet pie par 40x lielāku summu būves divas sliedes pļavā,  pāris tiltus un pāris stacijas.  Nu lūk tāpēc ari vēl ilgi nebūs 4 joslu ceļu.

imzz 23.jūnijs 2024 10:37
1 0 Atbildēt

Salīdzinām Latviju ar Čehiju ceļu uzturēšanas ziņā: Starp citu, ceļu kopgarums LV esot pat nedaudz lielāks, kā CZ ( attiecīgi 57972 un 55744 km )

Čehija izdeva 1817 miljonu  LV apm. 340 milj. EUR. Te arī atbilde, kāpēc nav ceļi uzturēti pienācīgā kārtībā. Uz vienu LV iedzīvotāju apm 31 metrs ceļa , Uz Čehijas apm. 5 m. Čehijas iedzīvotāju skaits 10.7 mil. un GDP 7 reizes lielāks, par Latvijas.

Raitis 23.jūnijs 2024 10:56
1 5 Atbildēt

Es vakar braucu uz 160km/h 3 minūtes tā pabraucu, pietika, miers sirdī un prātā. Džekam tas ir vajadzīgs.tagad esmu mierīgs

0pis 23.jūnijs 2024 11:46
7 4 Atbildēt

Aizbrauc uz trasi un pabrauc 60 minūtes, nežmiedzies. Kam tad tu to naudu pelni, sev vai kādam citam....

aņdžubralis 23.jūnijs 2024 11:13
1 0 Atbildēt

Pieaudzis Cilvēks! Pasakas stāsta! Es nepiedzīvošo tādus ceļus līdz Valmierai! Man jau 50

Māris L. 23.jūnijs 2024 12:21
2 4 Atbildēt

Cik daudzi Latvijas iedzīvotāji izmantos Rail Baltic.Reālāks ieguvums Latvijas iedzīvotājiem un uzņēmējiem būtu šo Rail Baltic būvniecības  naudu ieguldīt reģionālo un vietējās nozīmes autoceļu sakārtošanai,un satiksmes drošībai uz galvenajiem autoceļiem izbūvējot trešo maiņvirziena joslu.

0pis 23.jūnijs 2024 12:23
5 1 Atbildēt

Tu droši vien nezini, ka dzelzceļš ir militāras nozīmes objekts? kara gadījumā ar smagajiem artilērijas lādiņus un smago tehniku vest ir loģistikas murgs.

robchix 24.jūnijs 2024 15:20
1 0 Atbildēt

Vienu dzelzceļa līniju (nav svarīgi ar vienu vai divām sliedēm), tiltu ar  precīzu raķetes trāpījumu var iznīcināt momentā, pēc tam pa apturētajiem tehnikas ešeloniem var atstādāt tā, ka nekas pāri nepaliek. Ņemot vērā Suvalku koridoru ir diezgan naivi iedomāties, ka kaut kāds mistisks neuzbūvēts dzelzceļs, ar vēl nezināmiem izpildes termiņiem būs tas, kas diži kaut ko pamainīs militārā uzbrukuma gadījumā.

Vnk nav daudz citu variantu tāpec to izvirza kā īpašu akcentu.

Jānis 23.jūnijs 2024 12:47
1 9 Atbildēt

Kad beidzot tauta apjēgs, ka mazai izvarotai, izzagtai Latvijai nav vajadzīgi 100 parazīti-dīkdieņi, protams ar visiem viņu palīgiem, pakaļu slaucītājiem, dienestu mašīnām, pildspalvām, zīmuļiem un pampersiem. Visu šo varzu atlaist bez kādiem pabalstiem. Tāpat visiem bijušajiem prežiem noņemt visas tās ekstras, ko viņi bauda. Viņiem ir pietiekoši lielas pensijas. Viņu darbības laikā valstij nav nekādu panākumu, visām valstīm turamies stabili pakaļgalā. DeputāTEĻIEM algā ne vairāk par 2000 €. Bijušajiem visu šo iepriekšējo gadu parazītiem un viņu ģimenēm, radiniekiem mantas konfiskāciju. Pietiekoši viņi savas darbības laikā ir sashēmojuši un sazaguši. Tad būtu nauda, varētu sakārtot ceļus un visu pārējo.

vudu 23.jūnijs 2024 15:01
0 1 Atbildēt

Valstij naudas autobāņu izbūvei pietiek,trūkst ceļu būves jaudas.Ir visādas firmas un firmiņas ,kas ar savu jaudu neko vairāk nespēj un arī neiespringst attīstīties.Kā ir, tā arī ir labi.Lai atvēzētos autobāņu būvei ,jāmeklē kāds jaudīgs ceļu būves uzņēmums kaut kur rietumos.Ātruma ierobežojumi tamdēļ jau ir ,ka ceļi nav tie labākie ,pašu drošībai,un satiksmes noteikumi attiecas uz visiem auto braucējiem.Ja kādam ir vēlme savās auto vadīšanas prasmēs izpausties ,tad nu tas nav darāms uz koplietošanas ceļiem.To var darīt Biķernieku trasē.Ir jau redzēti virtuozi uz Liepājas šosejas ,kas kļūst nožēlojami muļļas Biķernieku trasē.

650 23.jūnijs 2024 15:58
7 2 Atbildēt

Polijā tagad reku visi iespējamie ceļi drīzvien būs uzbūvēti, tiem poļu būvniekiem vairs nebūs ko darīt.Pa garantiju arī diez vai, jo tur zem assfalta tika ieklāta pamatīga betona kārta.Lai Kurmji neizrok..Vajadzētu tos poļus uzaicināt ciemos.Labāk atdot polim, nekā iebērt visu kādā kārtējajā vietējajā smerdīgajā kabatā.

Nevajadzētu gan lieki blatot ap to Biņķernieku trassi.Jo uz tā kop lietošanas lohceļa nebūt ne visu nosaka fiziskās iemaņas.Nepazīstu arī nevienu "trases" braucēju, kurš savureiz nebūtu uz koplietošanas ceļa "izpaudies".Nu tā ka galīgi un pilnīgi nevienu.Tipiski ir tieši otrādi.

Koplietošanas ceļa lietotājam 1kārt būtu jābūt pie pilna prāta un ar izpratni/Par!

AutoVadītāja teorētiskā sagatavotība ir vismaz puse no kopējās veiksmes, taču tā pārāk reti tiek "atgādināta".Ja arī tiek- nu tad parasti ar tās pašas apnicīgās smerdīgās demagoģijas pieskaņu.

Gandrīz visi šībrīža LV ceļi tika uzbūvēti tieši krievu laikā.Krievs atstāja LV izšķērdētājiem "mantojumā" gan (pa lielam pat puslīdz sagatavotu priekš 4 joslām!) gan Jelgavas un Maskavass šos, gan pat to pretīgo Jūrmalas apvedceļu un Jūrmalas šoseju ar visu vēsturisko "120" zīmi! Un visus šos 33varoņgadus tagad to vien tik dzirdam- nauda nau (vairs nav,vēl nav,jau nav, nekā (ne/uja) vispār nav..),viss ir visulaiku slikti,nodokļus nemaksājam (kaut gan cītīgi maksājam),viss ira tik Dārgs un tāa.Jāa.

Chils 23.jūnijs 2024 16:33
4 8 Atbildēt

Beidziet dirst par tiem ātrumiem. Nav nekur jaskrien. Viss jāsaplāno. 90 ir liels ātrums. Es ieteiktu 80 visā Latvijā. Un smagajiem 60 kā Vācijā. Pamostieties. Nav un nebūs ceļi. Kamēr katlu izēd zagļi korumpanti un absyrdy algu zīmētāji. Kā var būt 700 min alga bet zem 4000 neviens no valdibas nesanem. Max 2 min algas . Tas būtu izaugsmes dzinulis. Gribi vairāk? Domā par tautas labklājību..

Chils 23.jūnijs 2024 16:37
0 2 Atbildēt

Palasīju bemeve(BMW) , gredzenu pavēlnieku(audi), merenu(mercedes) viņu domas. Piekrītu. Vajag katram savu joslu. Un nebūs priblēmu. Visa latvija joslās. Nē! Joslu un stabiņu zeme.

Moldriks 23.jūnijs 2024 19:51
0 0 Atbildēt

Es ieteiktu 30km/h

moldriks 23.jūnijs 2024 19:50
0 0 Atbildēt

Ta seedi pie ratiem, labāk nekāp mašīnā.

Ceļarullis 23.jūnijs 2024 20:52
2 3 Atbildēt

Jā, jā, uz katru ciemu pa 4 joslām kur var but tāds deģeneraaats

nesaprotu 23.jūnijs 2024 23:01
2 1 Atbildēt

Vai šī publikācija uzrakstīta latviešu valodā?

Driver 24.jūnijs 2024 8:50
3 1 Atbildēt

Beidziet meklēt iemeslus neko nedarīt un zagt. Sāciet beidzot celt valsti. Ceļiem budžets ir pietiekams, lai mums būtu iespēja uzcelt ātrgaitas šosejas visā Latvijā un tās uzturēt. Bet covidafēra vien vidmaz pāris miljardus sadalija starp nekaunīgām un rijīgām cūkām. Nerunāsim par jebkuriem valsts projektiem. Reāli , ja tu būvē kaut ko sev, tad maksimālais projekta sadārdzinājums būs līdz 20%. Jebkurā valsts vai pašvaldības projektā sadārdzinājums  ir reizes trīs . Cūkām apetīte aug ēdot.

Ziema 24.jūnijs 2024 10:31
3 1 Atbildēt

Piekritu, ka ceļu infrastruktura attistības latvijā nav. Toties atrodas miljoni partiju vēlēšanu lobijam, un visādu kosmosa aģentūru uzturēšanai. Šajā valstī salīdušie murmuļi nav saimnieki kam rūp valsts attistība. Tur ir pilnīgi atšķirīga domāšana. Bet tas ka pa šiem sliktas kvalitātes ceļiem skriet uz 150 neredzu vajadzību. Tas tiešām ir bīstami.

Bbvg 24.jūnijs 2024 10:41
0 1 Atbildēt

Piekrītu virsrakstam

650 24.jūnijs 2024 13:40
1 0 Atbildēt

'Jā piekrīt' ira vispārējajam iestatījumam.Kas ir Lohi, kā tie rodas (kuŗš diez tos rada) un kāda ir viņu (patiesā) loma (sūtība).Jo vairāk (dedzīgāk) tie Lohi savā starpā kko apspriež(strīdās), jo (mums,NeLohiem) plašāka rīcības brīvība.

Vairs īsti nevari atšķirt- kurš te ir īstenais lohs, kurš noderīgais un/vai kurš tikai tādu tēlo.Tu vairs nevari nekam iebilst un praktiski nevienu procesu ietekmēt vai kur nu vēl apturēt.Jo viss ir rūpīgi sagatavots un pamatots.

Nevienam kādam tādam vienam Loham nav iespējams apstrīdēt (valdes) Locekli,aiz kura "stāv" vismaz 3gab ViDējā līmeņa vietnieki un attiecīgi aiz katra no tiem ir vesela expertu,specālistu un darbinieku un aģentūra.

Dabā eksistē dažādi noziegumu veidi.Un sazin/par! kuru to konkrēto veidu (atkarībā no sabiedrībai/nodarītā kaitējuma apjoma) uzreiz liks/sēdēt,vai (brīnumainā kārtā..) Porkurors 1kārši pakratīs/pirkstu: www.tvnet.lv/8046293/rail-...amazinat-algas ... (c) ViDējā līmeņa vadītāji un eksperti "RB Rail" saņem no 4000 līdz 5600 eiro...agstākā līmeņa vadītāji "RB Rail" pelna 5000 līdz 8800 eiro...Tas (kas/tas??) attiecas arī uz valdes algām - EDzL tā ir 5647 līdz 6275 eiro, bet "RB Rail" – 9390 līdz 21 866 eiro mēnesī. Jā. ;p

666 24.jūnijs 2024 18:29
0 1 Atbildēt

Viss jau ir pareizi. ZB tā stulba latvjāņu republika

trīs beigtie 26.jūnijs 2024 0:19
1 1 Atbildēt

Vai iauto ir pret soda neizbēgamību likumpārkāpējiem?No neveiklā penterējuma atļāvos noprast,kamēr mums "slikti ceļī" (cits likuma pārkāpums),tikmēr huligāniskas izdarības iAuto ieskatā ir nenosodāmas.

Saņa 26.jūnijs 2024 16:41
0 0 Atbildēt

Gaidu, gaidu un nevaru sagaidīt, kad sāks sodus rakstīt pa bedrēm uz ceļa - tur ir īstā zelta ādere, no tā nauda pietiks visiem: gan Rail Baltic, gan notriekšanai...

Kanibaals 27.jūnijs 2024 13:26
1 0 Atbildēt

Un kā tās 4 joslas līdzēs pret smagajiem, kam pīstot riepām paķer pa kādam vieglajam? Nožēlas no šiem nekādas, ka tik lētāk.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Sapnis piepildās? - BMW autopilots ar vēl nebijušām iespējām 8

BMW ir pirmais autoražotājs, kas ieguvis atļauju apvienot 2. un 3. līmeņa automatizētās braukšanas sistēmas, kas vadītāju gandrīz pilnībā atbrīvo no viņa pienākumiem. Lasīt vairāk

 

Uz Liepājas šosejas sešas nāves divās dienās; ceļu auditēs (+ VIDEO) 54

Liepājas šoseja pie Blīdenes nesusi nāvi sešiem autobraucējiem. Vakar avārijās gāja bojā četri cilvēki, šodien, frontāli saduroties ar smago auto, dzīvību zaudēja divi vieglā auto braucēji – šoferis un pasažiere. Valsts policijā par galveno avāriju iemeslu min pārgalvīgu, nedrošu apdzīšanu, kas beigusies letāli. Lasīt vairāk

 

Smagās avārijas liek aizdomāties: Liepājas šosejas posmam veiks ārkārtas drošības auditu 39

Ņemot vērā smagos ceļu satiksmes negadījumus (CSNg), kas notika uz Liepājas šosejas (A9) šodien un vakar, VSIA Latvijas Valsts ceļi (LVC) pasūtīs ārkārtas drošības auditu Liepājs šosejas posmam. Smagie CSNg notika autoceļa A9 80., 90. un 105. kilometrā. Lasīt vairāk

 

Uz Liepājas šosejas vieglā un kravas auto sadursmē bojā gājuši trīs cilvēki; satiksme bloķēta 24

Šodien smagās un vieglās automašīnas sadursmē Saldus novada Blīdenes pagastā gājuši bojā trīs cilvēki, aģentūru LETA informēja Valsts policijas (VP) Sabiedrisko attiecību nodaļas vecākā speciāliste Madara Šeršņova. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti