Atbilde: Visātrāko, visaizraujošāko un izaicinošāko kompakto krossoveru pasaulē.
Neapstājoties tikai pie revolūcijas jauno automobiļu tirgū, ieviešot krossoverus, un to panākumiem, ko atspoguļo augstie Qashqai un Juke pārdošanas apjomi, tagad Nissan ir radījis pirmo super-krossoveru - Juke-R.
Jau tagad var skaidri saredzēt Juke drosmīgo dizainu, kas vēl atrodas izstrādes stadijā, tomēr, pievienojot paplašinātās riteņu arkas, jauno priekšējo un aizmugures buferi, kā arī unikālo, dalīto aizmugures spoileri, kļūst skaidrs, ka tas nav parasts krossovers - tas ir Juke, kas domā, ka ir GT-R, - un ne bez iemesla! Taču automobilis nav paredzēts masveida ražošanai, tas ir unikāls, bet pilntiesīgs ielu konceptautomobilis, ko izstrādājis Nissan, un uzbūvējis RML ar Nissan Eiropas tehnoloģiju centra atbalstu (NTC-E).
Zem automobiļa dzinēja pārsega atrodas 3,8 litru twin-turbo V6 dzinējs, kas pārņemts no Nissan galvenā superautomobiļa. Zem bagāžas nodalījuma grīdas slēpjas GT-R sešu pārnesumu transmisija, kuras priekšējos un aizmugures pievadus savieno modificēta GT-R 4WD piedziņa un pusass pievadi, bet biezie 20 collu RAYS kaltie vieglmetāla diski piepilda katru riteņa arku.
Automobiļa salona interjers apvieno krossovera un superautomobiļa izsmalcinātību - Juke mērinstrumentu panelis ir pārveidots tā, lai tajā ietilpinātu GT-R mērierīces, ciparnīcas un 7 collu LCD ekrānu. Juke ikoniskā centrālā konsole, kura radīta iedvesmojoties no motocikla degvielas tvertnes dizaina, ir saglabāta, bet pārējais salona dizains liecina par automobili, kas dzimis sacīkšu trasei. Abi sacīkšu sēdekļi ar piecu punktu drošības jostām iebūvēti īpašā karkasā, kas aizsargā apgāšanās gadījumā un sniedz FIA drošības standartiem atbilstošu aizsardzību, kā arī paaugstinātu izturību, kas nodrošina vislabāko veiktspēju.
„Nissan Juke ir viens no visaizraujošākajiem automobiļiem mūsdienu tirgū. Tā drosmīgais krossovera dizains ir apbūris automobiļu pircēju iztēli visā Eiropā; un tikai gadu pēc tā izlaišanas mēs jau svinam vairāk nekā 100 000 šī automobiļa vienību pārdošanu," saka Pols Vilkoks (Paul Willcox), Nissan Pārdošanas un mārketinga vecākais viceprezidents Eiropā.
„Juke brīnišķīgi atbilst sporta automobiļa tēlam, un Juke-R šajā jomā ienirst vēl dziļāk. Vienlīdz labi jūtoties kā uz ielas, tā trasē, Juke-R demonstrē divus mūsu klāsta visaizraujošākos automobiļus un īpaši izceļ tehniskās inovācijas, kas virza Nissan. Šis automobilis iemieso daudz vairāk nekā tikai dinamisko automobiļa vadīšanas piedzīvojumu, ko mēs iebuvējam ikvienā no mūsu automobiļiem."
Lai saņemtu sīkāku informāciju par Juke-R un sekotu līdzi automobiļa izstrādei, lūdzu, apmeklējiet:
http://www.facebook.com/NissanJukeOfficial
http://www.youtube.com/user/NissanJuke
Kā man patīk šie mūžīgie slavinošie reklāmraksti... :D Kuissans paņem musarņiku, ieliek jaudīgu bīdeli un normālu pilnpiedziņu un sanāk *******, ahujeķ unikāla mīksta metāla kaste ar baigāko ērma dizainu, bet nu tas protams skaitās ļoti šprotisks un vēl nezinkāds, un būšot arī riktīgs zvārs, un piedevām unikāls zvārs utt utjpr...
Tas jau nekas, ka ženeral motors divdesmit gadus atpakaļ uztaisīja GMC Syclone kas bija ne sliktāk lidojošs aparāts. Bet nu jā, tas bija kārtīgi uztaisīts pikaps, nevis ķep ļep salipināts musarņiks, tomēr cita klase... :D