Renault” ievieš ūdeņraža izmantošanu savā vieglo komercautomobiļu klāstā 6

Foto: Publicitātes attēls

Renault | 24.oktobris 2019 9:04

Izmantojot savu pieredzi vieglo komercautomobiļu segmentā un būdami pionieri un līderi vieglo elektrisko komercautomobiļu segmentā Eiropā, “Renault” papildina savu piedāvājumu ar Renault KANGOO Z.E. Hydrogen (2019. gada beigās) un ar Renault MASTER Z.E. Hydrogen (2020. gadā).

“Renault” paplašina savu ar ūdeņradi darbināmo vieglo komerciālo elektroautomobiļu klāstu. “Renault” ūdeņraža tehnoloģija, ko izmēģina kopš 2014. gada, tika izstrādāta sadarbībā ar “Groupe Michelin” meitasuzņēmumu “Symbio”. Automobiļi ir aprīkoti ar distances pagarināšanas degvielas šūnu, kas nodrošina 10 kW elektrisko un termisko jaudu, palielinot Renault MASTER Z.E. Hydrogen un Renault KANGOO Z.E. Hydrogen ar vienu uzpildes reizi nobraucamo attālumu līdz vairāk nekā 350 km. Turklāt ūdeņraža izmantošanai ir priekšrocība – uzpilde aizņem tikai piecas līdz desmit minūtes.

2020. gada pirmajā pusē gaidāmais Renault MASTER Z.E. Hydrogen modelis ļaus trīs reizes palielināt ar vienu uzpildes reizi nobraucamo attālumu no 120 km līdz 350* km, un tas būs pieejams kā furgons (divas versijas) un šasija ar kabīni (divas versijas). Aprīkots ar divām ūdeņraža tvertnēm zem korpusa, automobilis uzlabos savu daudzpusīgumu, nezaudējot kravas telpas tilpumu no 10,8 m3 līdz 20 m3 ar pieņemamu 200 kg papildu svaru.

Sākot ar 2019. gada beigām, Renault KANGOO Z.E. Hydrogen leposies ar elektrisko furgonu klāstā vislabāko pieejamo ar vienu uzpildes reizi nobraucamo attālumu — 370* km (salīdzinājumā ar modeļa Kangoo Z.E. 230 km saskaņā ar WLTP). Ar 3,9 m3 kravas telpas tilpumu, neraugoties uz pieņemamu 110 kg papildu svaru, šis automobilis būs pieejams Francijā par 48 300 eiro bez PVN (ieskaitot akumulatora cenu un neiekļaujot ekoloģiskos bonusus).

““Renault” papildina savu vieglo komerciālo elektroautomobiļu klāstu, laižot tirgū Renault MASTER Z.E. Hydrogen” un Renault KANGOO Z.E. Hydrogen modeļus. Šie automobiļi nodrošina profesionāļiem visu nepieciešamo viņu tālbraucieniem, kā arī rekordīsu uzpildes laiku. Tās nav vienīgās priekšrocības, jo Renault MASTER Z.E. Hydrogen un Renault KANGOO Z.E. Hydrogen var darbināt ar vidi saudzējošu dekarbonizētu enerģiju,” skaidro Denī Le Vo (Denis Le Vot), “Alliance SVP”, “Renault-Nissan” vieglo komercauto uzņēmējdarbības struktūrvienības pārstāvis.

Šie ūdeņraža elektroautomobiļi tiek darbināti ar degvielas elementu, kurā ūdeņradis no automobiļa tvertnēm tiek savienots ar gaisā esošo skābekli, lai iegūtu elektroenerģiju (elektromotora darbināšanai). Pirmā priekšrocība: šie automobiļi atbilst jaunajiem pilsētu mobilitātes vides izaicinājumiem. Turklāt tie piedāvā lielāku autonomiju, ātru ūdeņraža uzpildi (no 5 līdz 10 minūtēm) un vienkāršu apkopi. Šīs priekšrocības ar ūdeņradi darbināmos vieglos komerciālos elektroautomobiļus padara par sevišķi piemērotiem profesionāļu aktuālajām vajadzībām un pielietojumam lielās pilsētu teritorijās: transports un loģistika, piegādes pilsētās un dažādi tehniskie pakalpojumi, municipālo un vietējo pašvaldību iestāžu pakalpojumi, eksprespasta un īpašā pasta sūtījumi.

Pievēršot uzmanību tirgus vajadzībām, “Renault” vēlas nodrošināt saviem “Renault Pro+” klientiem papildu pielāgotu risinājumu ar Renault MASTER Z.E. Hydrogen un Renault KANGOO Z.E. Hydrogen.

* Tiek veikta WLTP sertifikācija

 

 
Visi komentāri
 
WALA 24.oktobris 2019 10:47
0 0 Atbildēt

Hmm, šis jau aizdomīgi velk uz to ka nākotne tiešām būs H2 auto !!! Lai arī tas šobrīd ne velna nav ekoloģiskāk kā elektro un iekšdedzes auto, tomēr man patīk šis virziens !

Kanibaals 24.oktobris 2019 11:49
1 0 Atbildēt

H2 nav un nevar būt nekāda nākotne, visnepraktiskākais enerģijas uzglabāšanas veids.

WALA 24.oktobris 2019 23:25
1 0 Atbildēt

No šīs vietas lūdz sīkāk kā tu to biji domājis, jo saules enerģija nakti nestrādā utt.

Asaris 29.oktobris 2019 15:38
1 0 Atbildēt

Ir daudz veidi kā saules enerģiju uzkrāt, arī pa dienu saražojot H2.

Saules un vēja enerģija jebkurā gadījumā ir nākotne. Tik jaizvelk naftas ražotājiem galvas no pakaļas un jāsāk to attīstīt, nevis jāraud ka nededzinot naftu un ogles cilvēki zaudēs darbu.

Kanibaals 27.oktobris 2019 0:15
0 0 Atbildēt

Jāptērē enerģija to gāzi saspiežot. Ja enerģija jāuzglabā to var lādēt akumulatoros vai pumpēt ūdeni, kudi efektīvāk.

msh 30.oktobris 2019 12:34
0 0 Atbildēt

Pasaules lielākais autoražotājs tā neuzskata...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Līdz pat 70 centiem dārgāka degviela – vācu mediji ziņo par zaļo plāniem 15

Vācu mediji ziņo, ka zaļās politikas plānus varēs izpildīt vien tad, ja pieņems drastiskus plānus attiecībā uz fosilo degvielu un samazinās braukšanas ātrumu uz automaģistrālēm. Lasīt vairāk

 

Spītīgs velobraucējs aptur satiksmi uz šaura ceļa (+ VIDEO) 15

Satiekoties ar pretimbraucošo kravas auto, velobraucējs nedomā piekāpties ne sprīdi, uzskatot, ka 15-tonnīgā fūre viņu var apbraukt pa nomali. Lasīt vairāk

 

Lielākās Latvijas pilsētas plāno savienot ar ātrgaitas autoceļiem 42

Starp lielākajām Latvijas pilsētām plānots veidot ātrgaitas autoceļus, aģentūrai LETA pavēstīja satiksmes ministra padomniece komunikācijas jautājumos Baiba Ābelniece. Lasīt vairāk

 

To nevarēja novērst (+ VIDEO) 16

VAZ-2107 izbrauc priekšā kravas auto no mazākas nozīmes ceļa, izraisot sadursmi, kurā iet bojā abi vieglajā mašīnā braucošie. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti