Pieejams no rudens - Mercedes elektriskais kravinieks nobrauks 400 km (+ FOTO) 7

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 1.jūlijs 2021 10:25

Mercedes piesaka elektriskās piedziņas kravas auto e-Actros. Ražotāja pirmais pilnībā elektriskais smagais transportlīdzeklis bez papildu uzlādes spēs nobraukt līdz pat 400 kilometriem.

e-Actros konveijers Daimler rūpnīcā Vācijas pilsētā  Vertē sāks darboties šī gada rudenī. Atkarībā no versijas e-Actros tiks aprīkots ar trīs vai četriem bateriju  komplektiem (katrs 105 kWh), jaudīgākajā versijā sasniedzot 402 kWh kapacitāti, kas bez papildu uzlādes ļaus nobraukt līdz pat 400 km.

Ražotājs norādījis, ka, lai uzlādētu ar trīs bateriju paketēm aprīkotu e-Actros no 20 līdz 80% pie parastās 400 ampēru DC ātrās uzlādes iekārtas vajadzēs uzkavēties nedaudz vairāk par stundu.

Pirmais Mercedes pilnībā elektriskā kravinieka koncepts tika parādīts 2016.gadā, piecus gadus vēlāk ir gatavs sērijveida modelis.

Sākotnēji e-Actros būs pieejams Vācijā, Austrijā, Šveicē, Itālijā, Spānijā, Francijā, Nīderlandē, Beļģijā, Lielbritānijā, Dānijā, Norvēģijā un Zviedrijā, vēlāk arī citos tirgos.

Nesen kļuva zināms, ka 2022.gadā savas smagās līnijas pilnībā elektrisko kravas auto ražošanu uzsāks arī Volvo. 

 

 

 
Visi komentāri
 
WALA 1.jūlijs 2021 10:31
0 3 Atbildēt

Šitas labi nebeigsies - baterijas vietā kur tās ļoti dabū ciest pie jebkādas avārijas. Te gan nav vilcēju ar puspiekabēm bet arī puspiekabes "pārliec" tā ka saspiež bāku.

Bet nu nevar gribēt šim jokam vienkāršu risinājumu ja gribas pieturēties pie minimāliem pārveidojumiem EV kravas auto.

LA 1.jūlijs 2021 10:55
3 1 Atbildēt

Volvo vai Scania bija testi, kur pikaps pa tiešo taranē šādu akumulatoru bloku - pikaps pagalam, bloks vietā

anoagask 1.jūlijs 2021 11:32
1 0 Atbildēt

hvz cik maksās - varētu būt izdevīgs visādām maxima loģistikām Rīgā, kur nemaz tik daudz km nesalasās

Rr19 1.jūlijs 2021 13:35
0 0 Atbildēt

Vai līdz Jēkabpilij un atpakaļ.

Fricis Bārda 1.jūlijs 2021 11:50
2 0 Atbildēt

Vācijā kur dīzeļus aizliedz pilsētā izskatās būs tā, ka ar dīzeli līdz pilsētas robežas noliktavai un tālāk ar elektrību, otra lieta ko EU ievieš vairāk izmantot vilcienu arī iekšzemē preču kustībai, un tad no vilciena uz pilsetu ar elektribu.

Tas protams viss ir pret tadiem musu uznemumiem ka kreiss, jo friči negrib lai musejie to var izsdarīt letak neka vietejie alusvēderi.

WALA 1.jūlijs 2021 13:27
0 1 Atbildēt

Šito es gribetu nosaukt par valsts vēlmi samazinat konkurenci parvadājumu jomā, jo dzelzceļam ir savas diezgan lielas uzturēšanas izmaksas, attiecigi ja to neizmanto (loģistikas centri pamata ir sacelti pie automaģistrālēm, ne dzelzceļa), tad valstis "zāģē" un pakāš naudu. Tiesa kravas pa dzelzceļu samazinas slodzi uz autoceliem un vieglajiem bus vairāk "gaisa"...

anoagask 1.jūlijs 2021 13:36
3 1 Atbildēt

ja 90% fūru piekabes uzliktu uz RB dzelzceļa, viabaltica būtu daaaudz baudāmāks arī esošajā 1+1 izpildījumā. Pierīgā nē, bet no gaujas un bauskas pavisam ok

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 8

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti