Vissezonas riepas.

Master_D Reģ.: 29.09.2004

ZB katru rudeni un pavasari mainīt riepas, stiept tās uz pagrabu utt.

Kādas vissezonenes pirkt uz 205/55 R16? K-kādus lētos federāļus, vai tomēr iespringt uz brendu - nu tur Nokian all season, Goodyear Eagle, Pirelli P2500 utt...?

Sūtīt domāju no reifendirekta.

 
1 2 3 4 5 6
kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Aizvien vairāk domāju kādreiz pāriet tikai uz vissezonu riepām, jo - ziemas nekādas un arī vasaras nekādas... Bija. Nupat vasara bija kosmiski īsta. Radinieks uzlika jaunas vissezonu riepas savam XC-90, saka, ka tāds stiprs sadilums pēc vienas ziemas un vienas vasaras. Hvz, vai beigās tāda vissezonu gudrība atmaksājas?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Pieļauju iespēju kad tie kas pārsvarā pārvietojas pa zemes ceļiem nesaskaras ar tādu problēmu- nodilums.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Atkarīgs cik un pa kurieni brauc.Uz karsta asfalta ja pa dienu braukt un ja tik daudz karstas dienas gadās kā šovasar, tad točna būs nodilums.Ja kādi tur +22, tas vel būtu kompromiss, bet ne jau +32vos, tur jau pēc nedēļas būs redzams resultāts.

Damn Reģ.: 07.12.2003
5 0 Atbildēt

Bija reklāma- ja kaut kas der visam, tas neder nekam

Imo, labas ziemas riepas ziemā būs stipri labākas nekā vissezonas. Bet ar- ej un trāpi - skandināvu tipa vai Eiropas tipa. Pats pagājušogad paņēmu Eiropas tipa -> trāpīju, Jāskatās kāda šogad būs ziema

Tas pats ar vasaras riepām - labas vasaras riepas lietus apstākļos / vēsākos apstākļos būs labākas.

Jautājums vai esi tik agresīvs braucējs, ka esi ar mieru piemaksāt par tiem pāris metriem.

citrys Reģ.: 06.06.2018
2 0 Atbildēt

Vissezonas riepas ir paredzētas valstīm, kur vidējā temperatūra ir 0 C grādi. Ja braucat pa pilsētas tīrītiem ceļiem un maz braucat, tad droši var izvēlēties vissezonas riepas: jaunasriepas.lv/lv/vissezonas-riepas/

Bet ja braucat bieži ārpuspilsētas, labāk tomēr lietot divus riepu komplektus.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Man joprojām dilemma attiecībā par ģimenes auto riepām. Kad to iegādājāmies, vācietis bija uzlicis teju jaunas un ļoti labas Pirelli vasaras riepas. Tā kā braucam ar to auto visai maz (patlaban no iegādes momenta pagāja 4 mēn. un 6tkm nobraukums), pārsvarā - pa pilsētu vai piepilsētu, vasaras riepas varētu derēt vēl kādām 2-3 sezonām. Ko pirkt ziemai?

- jaunu ziemas riepu komplektu (neesmu plānojis neko dārgu, labākajā gadījumā līdz Polijas Debica/Kormoran līmenim, bet visvairāk sliecos par labu Ukrainā ražotajām un netā labām atsauksmēm Premiorri)

- mazlietotu "dārgā gala" ziemas riepu komplektu (ss.com atrodami gan vēl svaiga gada Dunlop, gan Nokian, gan citi)

- jaunu vissezonu riepu komplektu (ar ideju labās vasaras Pirelli pārdot pavasarī)

Ieguvums vissezonas riepām? Nekāda stresa starpsezonā, nekādu izmaksu montāžai u.c.

Lūdzu, viedokļus.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Ja Tev ir kaut kāds lauku īpašums, kur gana regulāri apgrozies, garāža vai cita vieta, kur nolikt riepas, vari apsvērt iespēju iegādāties otru disku komplektu, ja plāno ar to auto vēl kādus gadus braukt. Nezinu Tava autiņa disku izmēru, varbūt tie ir lieli un attiecīgi dārgi, bet nu es sev iegādājos un dzīvoju laimīgs. Nav jāiespringst par servisiem un rindām tajos, arī finansiāli noteikti sanāk izdevīgāk par 2x maiņu gadā un riepu papildus uzglabāšanas maksu. Tik vien tā darbiņa, kā pašam 2x gadā nomainīt, ko izdarīt, manuprāt, nav liela lieta.

Starpsezonu stresa arī nav, ja riepas nemaina pēdējā brīdī.

Īsti neizprotu lietotu riepu pirkšanu šādā gadījumā. Kas zina, cik kvalitatīvas tās būs un kāpēc tiek tirgotas. Nedomāju, ka vienmēr iemesls ir cita auto iegāde. Varbūt ir kāds defekts.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Savs tāds NĪ pagaidām gan vēl vienu ziemu nebūs. Respektīvi, atkal jāved savas riepas pie sievas senčiem, kuriem tās manas riepas vairs nav, kur likt - prioritāte viņiem savs mazais uzņēmējdarbības rūpals - busi un viss ap tiem (detaļas, n'tie riepu komplekti u.c.) Es izmantoju riepu uzglabātāju pakalpojumus, dārgi - sezonas glabātava + montāža izmaksā ap 80 eur sezonā Te gan rodas vissezonu riepu ekonomija, un pamatīga.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Mani vairāki nesaprot, bet esmu arī vairākiem auto pircis mazlietotas riepas (kādi 8mm protektors un svaigs gads), kas jau maksā nesalīdzināmi mazāk par jaunām, bet ir tikpat kā jaunas - man bail nav Te gan esmu izvēlējies "dārgos" ražotāju produktus.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 3 Atbildēt

Nop. Otrs komplekts ir galīga bezjēdzība. tāpat viņas katru reizi jābalansē (īpaši ziemenes) un attiecīgi tā pati rinda vien sanāk. + tie diski zvērīgi palielina svaru - muguru diezgan mierīgi var uzraut vs parastas riepas.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Jums abiem ir tādas slinko, nevarīgo un ar pliku pakaļu esošo pilsētnieku problēmas. Tā interesanti sanāk - nu labi, pašam ir jauna tačka bet plika pakaļa - bet nu tiešām nav neviens draugs, kuram tomēr būtu kāds brīvs stūris garāžā vai šķūnī, kur tos četrus ripuļus ielikt - jeb visi draugi tādi paši, ar jaunu tačku un pliku pakaļu?

Icikam ir pilnīga taisnība - tas variants ar vienu ripuļu komplektu ir pilnīgs čau - vai nu jābrauc ar riepām, kas ir šausmīgs kompromiss, vai arī visu laiku jāštuko kad mainīt, lai nepārsteidz ziemas un rindas servisos. Kamēr ar diviem ripuļu komplektiem nav problēmas - iestājas ziema, pusstunda darba un ziemas ripuļi ir virsū - nu nevajag tur neko katru gadu pārbalansēt.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
0 0 Atbildēt

Man vienam autiņam ir uz vieniem diskiem vasaras riepas un uz citiem diskiem - ziemas riepas. It kā jau tas ir ērti - pats varu paņemt un pārskrūvēt riteņus, kad gribu. Bet ir viena nianse - riepas ik pa brīdim vajag vēlreiz nobalansēt, jo sezonas laikā viņu ģeometrija var nedaudz mainīties. Tātad, īsti bez servisa pakalpojumiem, it kā tomēr iztikt būtu grūti.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Man Prius tā bija. Katrai sezonai - savs disku un riepu komplekts. It kā ok, tomēr neliels čakars bija tik un tā (jo, riteņi atradās ne pie manis, bija jābrauc, jāpārskrūvē utt.) Labs variants, ja tā tas ir Vai pirkt + 1 disku komplektu, laikam nē.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Tu to vajadzību pēc balansēšanas kaut kā arī reāli izjuti vai darīji to tāpēc, ka "tā vajag"?

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Izjutu. Vienu reizi neaizbraucu, izjutu. Tas pamatā ziemenēm gadās

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 1 Atbildēt

Varbūt es tāds diezgan nejūtīgs, bet dižas problēmas nejūtu. Ar ziemenēm jo īpaši.

Ak nē, 1x tomēr braucu pārbalansēt, jo likās, ka kaut kas nav kā vajag. Pēc balansēšanas gan nekas neizmainījās - kaut kas ar tām riepām laikam nebija īsti labi.

Tā ka manā gadījumā papildus disku komplekts ir gana izdevīga lieta. Ja dara kā Jūs - katru reizi pārbalansē, tad jau jēgas gan maz.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Var jau būt, ka neveiksmīgi vnk trāpiju. Bet skrobe bija

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt
eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Es skatītos tomēr uz šīm

poof.lv/index.php?l=lat&s=product&id=48339

poof.lv/index.php?l=lat&s=product&id=54030

Cenas starpība relatīvi maza, lai riskētu. IMO vasarenes vēl var kkā, bet ziemenes tomēr jāpieskata (jo citi sev visādas naglenes liek)

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Gislaved

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 0 Atbildēt

Nobraucu 3 gadus, 55k ar Alpin5. Vienreiz pārmontēju, diski drusku korodējuši, laida nost gaisu.

Tagad uzliku BF Goodrich Al season 2. Subjektīvi ir skaļākas, lai gan pēc cipariem tā nevajadzētu būt. Iespējams, kamēr nodils mati.

Iepriekšējām auto bija 2 komplekti. Tas tomēr ir čakars ar domkratu mainīt pa vienam. Un klimats tagad tāds, ka maijā sniegs var uzkrist, bet pa ziemu tā nav.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Arī man riepu jautājums kļūst arvien sasāpējušāks. Pavasarī novērtējot pašreizējās skandināvu tipa Yokohama Geolandar ITS-073, nolēmu nobraukt pa vasaru, citādi būtu jāmaina ziemā, drīz vien pēc uzlikšanas + regulāri sanāk visādās pļavās un arumos iebraukt, kur raupjāks protektors lieti noder. Ja par šīm riepām, tad arī uz sausa asfalta ļoti spējīgs komplekts, bet uz mitra tendence izslīdēt + arvien vairāk dilstot, arvien lielāks troksnis salonā - pat pārbaudīju, vai gultnis nav atdevis galus, nē - riepas skan.

Bet tagad nākamā dilemma, vai pirkt divus labus riepu komplektus ziemai un vasarai, kopumā būs vairāki simti EUR, vai arī nopirkt ļoti labu vissezonas komplektu. Kuri dārgā gala vissezonas komplekti pēc jūsu pieredzes ir izskatīšanas vērti, kā arī no kāda mazāk pazīstama ražotāja ar labu price/performance? Un vai uz vissezonas riepu gadījumā arī ir attiecināms teiciens - kas der visam, neder nekam?

insekcc Reģ.: 06.09.2016
0 0 Atbildēt

Man jautājums - ko jūs saucat par vissezonas riepām? Kādi konkrēti modeļi, piemēram? Jeb par vissezonas uzskatiet Eiropas tipa ziemas riepas? Un par ziemas - skandināvu tipa ziemenes.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Es - jā

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Būtiski, lai nebūtu super rupjais protektors. Pārējais - ok. Milzumdaudz auto vasarā bija apauti ar tādām "Eiropas ziemas" riepām, ārkārtīgi daudzi.

insekcc Reģ.: 06.09.2016
0 0 Atbildēt

Skaidrs. Vienkārši pētot riepu piedāvājumu, nekur arī nemanu tādu papildu sadaļu, kā vissezonas riepas vai ko tamlīdzīgu. Arī meklēju šobrīd ko līdzīgu, no lētā gala. Lemju starp Kormoran Snow( jaunums), Sailun ICE Blazer Alpine ( jaunums), Goodride SW 608 (vai 618.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Sadaļas nav, bet All season nu jau visiem lielajiem brendiem ir.

Reku apkopojums testā - www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-27-All-Season-Tyre-Shootout.htm

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

Pa lielam ziemas riepu ar ne pārāk mīkstu gumiju, kas ļauj to ekspluatēt visu gadu.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Mana iepriekšējā pieredze liecina, ka ar zināmu uzcītību (izturību un meklējumu biežumu) i-netā var sazvejot visādas lieliskas lietas. Man kontā ir zvejojiens uz Kumho, Nokian un stiprināto sānu Barum pa viduvējas klases cenām. Principā var sazvejot lielisku produktu par viduvējas klases cenām (37 EUR gan nesanāk). Visas riepas bijušas svaigas un attiecīgi tāda laba skaidrojuma notikumam man nav. Bet atrast VAR! Diezgan ilgi gan.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Iespējams, mēs pārspīlējam ar "labo" riepu nozīmi. Kad man bija 18-mit gadu un spriganais Gsi Kadett ikdienā, ziemai es nopirku atjaunotās riepas ar Michelin Ivalo protektora zīmējumu. Godīgi, toreiz neizjutu nekādu diskomfortu ikdienas satiksmē. Pat savā jaunības dullumā pa sausu ceļu arī krietnā ātrumā tās tika testētas. Un nekas nenotika. Otrādi - sniegā vilkme bija fantastiski laba, vispār ziemā braukt bija viegli. Ar to gribu sacīt, neredzu stresa baidīties iegādāties jaunas, piemēram, Westlake vai Goodride - tām tik un tā jābūt pārākām par atjaunotajām riepām, vai ne?

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

westlake un goodride ir tikmēr labas, kamēr maksā tiešām kapeikas, nevis kā sailuns, kas ir Eiropas 2.ešēlonā un virs tā cenām un velk jau uz lētākiem premium. Turklāt ķīniešiem ir ļoti mīksta gumija lielākoties, kas padara tās grūtāk lietojamas cauru gadu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Muteres golfam pirms diviem gadiem nopirkām jaunas westlake ziemenes - uzliku, uztaisīju izmēģinājuma braucienu, taisni bija uzsnidzis, domāju, nu kā tad tās jaunās riepas būs - huj, izmēģinājuma brauciens izvērtās par slidināšanos, nejutu nekādu atšķirību pret sava golfa debica vissezonenēm - kurām apskates rūķītis dažus mēnešus vēlāk izmērīja 2,5 mm un 3,5 mm priekšā un 4 mm aizmugurē...

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Kad tev bija ppel-kadets, tam (drošvien) pienācās kaut kādas 185 vai pat 175 (ka vēl ne 165) platuma riepas.Ar tādām varēja pabraukt ar jebkādām un pa visurieni.Ja tu tagad "pamēģinātu" to visu izpildīt ar šodien izplatītajām sākot/no 225 platuma slēpēm, tad pa šļuru diez vai tālu aizbrauktu ar tiem 4mm.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Tu esi piemirsis fizikas likumus - saķere rodas no tā, cik liels svars nospiež katru kontaktvirsmas kvadrātcentimetru. "šodien izplatītās sākot ar 225 riepas" tiek liktas uz smagām govīm 1,5-2 tonnu svara kategorijā, a tas kadets svēra labi ja tonnu.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ne nu protams, es taču tas L-hs number 1, kā jau parasti, labāk tak neizteikties.Palien labāk zem kāda 17tā gada honda-civic-a, kurš sver tikpat kā tas kadets- tur redzēsi standartā 225/17.Saderēsim uz 1000eur, ka viņam tādas ir- un vel tik pamēģini tur uzlikt uz savu galvu tur kko "citādu" un iebraukt dīlerī uz garantijas apkopi.Kur diez tu redzēji uz kaut kāda 80/90 gada smagas govs 225to riepu? Tur reku 83šā gada hlams audi100avants svēra tik, cik tavi 2gab golfi, bet riepas standartā tam bija 185/70/14.Ar to pa sniegu varēja vilkt uz tik, uz cik tas spēja paiet, bet salīdzinājumam pamēģini tagad to izdarīt ar 225 slēpēm.Pie kam, tagad nezcik daudziem un nebūt ne tiem smagākajiem modeļiem gadās arī standartā 245 vai pat vēl platākas,tā ka vajag vienkārši pašam to izmēģināt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Tevis nosauktais kivičs diez vai sver mazāk par 1200 kilo - bet par derībām - varam derēt, 1k eiru noderēs - viena lapa, kurā apskatījos, rāda ka tam kivičam uz 16 un 17 collām ir 215, un tikai uz 18 collām ir 235.... Bet tevis nosauktais C3 sver uz 1100-1200 kilo [ja tevi šausmīgi interesē, varu noskaidrot ciparus; viens čoms ir cigāru fans], bet tevis nosauktais riepu izmērs, pat ja tāds tam likās, nāca uz 14" bleķiniekiem - nebaidies, gan B3, gan C3 no rūpnīcas kā minimums varēja uzlikt 15" ļitakus ar 205 platuma mizām - kamēr visi tie vecie bleķinieki ir domāti 175-195 platumiem.

Bet tie tevis nosauktie platumi - tur noteikti ir pa to tēmu, kā Kia Krupim - standartā nāk super duper milzīgi koka ratu riteņi, un ja gribas adekvātākus [mazākus] ripuļus, tie atsevišķi jāpiepērk. Teiksim - iedomājies C6 audī - esi tādu redzējis ar bleķa diskiem? Bet viņu pasūtot varēja ieķeksēt aprīkojumā 16" bleķiniekus... Tā arī tevis piesauktās mašīnas visdrīzāk varēja pērkot nokomplektēt ar mazākiem un šaurākiem ripuļiem - protams, vienai daļai apakšā ir megalielas bremzes, bet nu te mēs atgriežamies pie svara.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

msh, ko tu uz manim uzeedies, es tak tev neļečiju riepas pirkt vai golpu paardot;))Vien tīri vaļsirdīgi izteicos- iegaaju redzu nekaa nekur nav ko pateikt domāju vnk vismaz te iepljuutisu..Ko tur comam prasīt, kad ar tiem typ44 savulaik pa padsmit kkm ziemas mēnešos braucu.Ar 205 tur uz ateju varēja doties, nevis ātri maukt .Ja uz 15, tad 205/60 vasarai un 185/65 ziemai, tas uz vāciņa skaidri rakstīts bija, no galvas atceros.195/65 nevienam c3 audi nebij taja laikā oem paredzets, to vnk paši uz savu roku ok lika. Un uz 14 lietie oem diski tiešām bija, tikai ļoti reti.Un uz 15 aptuveni vienam auto no 500 bija 215/60, sakarā ar relatīvi jaudīgu motoru un izcilu tālaika komplektāciju.Un ne vienmēr svars ir izsķirošais riepu platuma oem datiem- jauda arī no svara.Vecs c3 loģiski ka krietnus 300kg vieglāks par c7.Golfs loģiski 300kg vieglāks par c3.Bet ja tas golps ir Gti super turbo, tad tavupraat tam ari uz 155 būs riepas?Man ir jau pāris gaduss kā 3 kompl riepas- es tev garanteeju, ka ne ar 235 ne ar 255 vienkarsi ne tuvu tam nevar pa sniegu pofigā maukt kā kādreiz ar 185.Tur tas viss ne līdzi nestāv, tāpat kā ja salīdzinoši vilkt uz 200 pa plika asfalta līkumiem- attiecīgi ar "pārsvaru" par labu platākajam.

Honda piem ir 9gen taa ko runaju,models 16ta g, reku tie paši mellie riteņi, rīgā ņemta oem.225/45.Kā ziemā tā vasarā.Reku pieraadijums , ja netici, vislabākais/patiesākais saits- automobile-catalog.com ,ja nu kāds savureiz meklē parametrus kādiem īpašiemmodeļiem vai ko tamlidzigu vēlas noskaidrot.Tur viss 100% taisnība un pat vissīkākās parametru detaļas var atrast, 400m reisu un ieskrējienu 100/200 ieskaitot: www.automobile-catalog.com/tire/2016/2099495/honda_civic_1_8_i-vtec.html

viensexperc Reģ.: 02.09.2018
2 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Man joprojām dilemma attiecībā par ģimenes auto riepām. Kad to iegādājāmies, vācietis bija uzlicis teju jaunas un ļoti labas Pirelli vasaras riepas. Tā kā braucam ar to auto visai maz (patlaban no iegādes momenta pagāja 4 mēn. un 6tkm nobraukums), pārsvarā - pa pilsētu vai piepilsētu, vasaras riepas varētu derēt vēl kādām 2-3 sezonām. Ko pirkt ziemai?

- jaunu ziemas riepu komplektu (neesmu plānojis neko dārgu, labākajā gadījumā līdz Polijas Debica/Kormoran līmenim, bet visvairāk sliecos par labu Ukrainā ražotajām un netā labām atsauksmēm Premiorri)

- mazlietotu "dārgā gala" ziemas riepu komplektu (ss.com atrodami gan vēl svaiga gada Dunlop, gan Nokian, gan citi)

- jaunu vissezonu riepu komplektu (ar ideju labās vasaras Pirelli pārdot pavasarī)

Ieguvums vissezonas riepām? Nekāda stresa starpsezonā, nekādu izmaksu montāžai u.c.

Lūdzu, viedokļus.

Es personīgi katru sezonu pērku jaunu riepu komplektu, savukārt iepriekšējas sezonas riepas pārdodu. Tiesa viens no paziņām strādā Pirelli Keypoint tādēl arī sanāk ļoti idevīgi.

Jebkurā gadījumā mans uzskats ir tāds, ja tu vari nopirkt jaunu auto, tad Tev ir jāvar nopirkt arī kvalitatīvas ziemas un vasaras riepas, atkarīgs protams cik daudz un kā brauc, bet es personīgi vienu riepu komplektu vairak par divam sezonām neekspluatētu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Jaunam auto - 100% ir ok. Ja auto jau 16 gadus vecs, priekš manis - lēts?

braucu Reģ.: 27.08.2018
5 3 Atbildēt

Tad kad bus jabrauc pa sniegputeni vai melno ledu tad ari priecasieties par savam vissezonas riepam? Ja nauda ir tad uz riepam netaupiet, ko tur vel domat.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
2 2 Atbildēt

Un cik reizes gadā tad tādi ir ? es neredzu jēgu barot riepu maiņu kantorus (jo lielā daļā sūdīgi un vēl lammeri strādā, kam uz pirkstiem jālūr) un tirgoņus pērkot 2 setus riepas. Jā C Eiropas riepa ir sūdīgāka uz ledus, par skandināvu, šipus vispār neminēšu, bet tāpēc jau var drusku uzmanīgāk pabraukt tās pāris reizēs, kad tādi sūdi uz ceļa ir.

braucu Reģ.: 27.08.2018
3 0 Atbildēt

A jegu braukt ar max drosu aprikojumu ari tu neredzi, it ipasi ja tas nemaksa kosmosu? Parekini cik sanak menesi samaksat par normalam ziemenem, ja perc riepas reizi divos gados, un pec tam parekini, cik sanak samaksat, ja noskilies vai nosities.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 2 Atbildēt

Pietiekami daudz ir ziemeņu, kuras ražotājs pieļauj lietot visu cauru gadu, kā budžeta tā biznes, tā arī premium segmentā. Nekas nav max drošs - tā ir drošības definīcija. Man pietiek ar normālas kvalitātes/cenas produktu, ko lietoju 2 gadi, tad vai nu pārdodu, vai arī miskastē un ņemu nākamo tādu pašu, izlaižot 4 maksājumus par montēšanu/balansēšānu. Man pietiek un vairāk nevajag. Kādam, kas daudz brauc/laukos brauc/ziemā grib ātri braukt, iespējams nepietiek un vajag 2 setus. Runa šeit ir par to, kas kādām vajadzībām ko lieto.

braucu Reģ.: 27.08.2018
6 0 Atbildēt

Atkartosos, ja nauda ir, tad nevajag taupit uz riepam. Ja naudas nav un japerk, piemeram, zales, tad var sakt kko muhlit. Man skiet, LV ir loti daudz cilveki kas var atlauties normalas riepas, bet brauc ar kaut kadiem sudiem, jo viniem principa liekas, ka pietiek, jo jebkura riepa ir melna un apala, par ko tur piemaksat. Uzskatu, ka tas nav pareizi - labaka riepa ir lielaka drosibas rezerve, un nevajag stastit, ka "pietiek" ar budzetnieci - jo pietiek ari ar vasareni, ja uzmanigi brauc, bet jagatavojas ir neparedzetam situacijam, kad vairs nepietiek, tas nav reali saplanot visu ziemu nenonakt pilnigi neviena avarijas situacija, tas ir pretruna ar negadijuma definiciju.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Iespējams, mēs pārspīlējam ar "labo" riepu nozīmi. Kad man bija 18-mit gadu un spriganais Gsi Kadett ikdienā, ziemai es nopirku atjaunotās riepas ar Michelin Ivalo protektora zīmējumu. Godīgi, toreiz neizjutu nekādu diskomfortu ikdienas satiksmē. Pat savā jaunības dullumā pa sausu ceļu arī krietnā ātrumā tās tika testētas. Un nekas nenotika. Otrādi - sniegā vilkme bija fantastiski laba, vispār ziemā braukt bija viegli. Ar to gribu sacīt, neredzu stresa baidīties iegādāties jaunas, piemēram, Westlake vai Goodride - tām tik un tā jābūt pārākām par atjaunotajām riepām, vai ne?

Es arī esmu no paaudzes, kad visu ziemu ar vasarenēm varēja braukt un braucu. Bet tad visi tādi bija. Tagad nē.

Jaunajos laikos izdevās uzrauties uz vnk vecām / vai slikti glabātām GoodYear. Tās riepas bija katastrofa. Bez tieša kontakta iztiku, bet atslābt nevarēja nevienu brīdi. Pietika. Vairs negribās eksperimentēt

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Arī esmu reiz uzlicis laba prorektora, bet cietas Bridgestone. Pie tam, jaunam Avensis. Tas bija garām, riepas reāli nestrādāja. Tātad, būtisks ir riepas vecums.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Vidēji statistiski noteikti, bet, manuprāt, uzglabāšana arī kaut ko spēlē. Attiecīgi relatīvi jauna riepa tizli uzglabāta var būt sliktāka par labvēlīgos apstākļos uzglabātu stipri vecāku riepu.

Viens no foruma lietotājiem bija stāstījis par iegādāto auto, kam līdzi saimnieks atdeva nu vairs nevajadzīgās riepas. Viens komplekts bija pat ļoti vecs, bet riepas vēl mīkstas un krietnas - uzglabātas kaut kādā pagrabā, kur laikam mitrums bija optimāls, nekādu nevajadzīgu saules staru u.t.t.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
1 0 Atbildēt

Dīvaina dzīves patiesība - nekad nevar atrast to, ja meklē ko konkrētu! Riepu veikalos ir: ziemas riepas, vasaras riepas, M+S riepas. Ir riepas ar C burtu (augstspiediena) un ir bez C burta. Bet ja riepu tirgotājiem, sava aroda profesionāļiem, kuriem par riepām ir jāzin viss, es prasu, ka man vajag CP riepas, parasti šie man uzdod pretjautājumu: "Ko nozīmē CP?" !!! Bet kuram tas ir jāzin - man vai pārdevējam? !!! Palabojiet mani, ja domāju nepareizi - tās ir riepas ar paaugstinātu slodzes izturību, smagākas, stiprākas, u.t.t., vai ne? Un, starp citu, ir dažas valstis, kurās policija seko, lai noteikta veida autiņiem obligāti būtu šīs CP. Ja ne - sods.

Es zinu tikai divus šos riepu modeļos, varbūt ir vēl citas? 1) Continental VanoCamper (vasaras). Viena tāda man pārsprāga uz autobāņa. Kūleni neapmetu. Un ir 2) Michelin Agilis Camping (m+s). Apautas tagad. Abi modeļi ir CP. Bet vai speciālas ziemas riepas ar CP vispār eksistē?

braucu Reģ.: 27.08.2018
1 0 Atbildēt

Nezinu kas ir C vai CP riepas, bet pēc apraksta izklausās aizdomīgi līdzīgas XL (eXtra Load) riepām, tādu veikalos ir dafiga.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

XL ir ar pastiprinātu sānu.

Tās, kas ir piesauktas atrodas sadļā 4x4/busu riepas. Redzējis grupu esmu bieži, tik nav ne jausmas kā apzīmē.

Tai grupai ir aizraujoša cenu liste, kas attiecīgi nosaka, ka tie, kas sapirkušies vecus XC90/X5/Toyota LC, apauj tos visādos Starmaxxxx un citos tirgū plaši pārstāvētu un uzticamu brendu apavos

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Pērno ziemu savas neuzmanības dēļ nobraucu ar vissezonas un to pamanīju tik pavasarī ,kad jau biju nopircis jaunas vasaras .

Braucu mierīgi ,varbūt tāpēc nejutu starpību .

Ja laicīgi būtu to pamanījis , turpinātu vasarā ar viszonas un uz ziemu ziemenes . Jo braucu daudz .

Te runāja par gadu ,divus ..braukšanu ar vissezonas . Bet kā no tehniskās puses , ja tur tās skrūves 2x gadā neatskrūvē ,balansēšanu . Pie reizes laicīgu diagnostiku .

Man maiņa ,glabāšana servisā . Vienmēr laicīgi , nekādas rindas .

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Dažas piezīmes iz dzīves:

1) otrs disku komplekts vairumam parasti ir smukumam - vasarā uzliek lielākus, ziemā nomaina uz parastiem .

2) "nopirkšu otru disku komplektu un mainīšu pats" - jā, ir gana daudz cilvēki, kas tā dara, bet man liekas, ka beigās daudzi arī nospļaujas un aizved uz servisu nomainīt, jo pēkšņi atčuhņījas, ka pa nakti sola -5, bet ārā ir auksts un pretīgs laiks un īstenībā pašam nebūs laika čakarēties... Tad vēl jāatceras, ka riepas Tu jau maini reti, līdz ar to tas visticamāk nebūs 10 minūšu darbs gluži, nemaz nerunājot, ja iepriekš skrūves piegriestas par stipru vai nedod dievs vēl "ierūsējis" drusku. Nēnu, protams, ja Tev mājās ir attiecīgi elektriskie instrumenti, tad jau cita lieta... Bet nu vnk tad jāpadomā vai ir vērts un ir vēlme čakarēties 1-2h, sasmērēties un nosalt, bet toties ietaupīt 20 eur.

3) Stress un rindas - vajag nomainīt laicīgi, nevis sagaidīt, kad ir vai nu 30.novembris vai ārā no rīta ir -5 grādi... Šķiet, ka parasti sanāk nomainīt jau ap novembra sākumu, kad gaisa temperatūra 7 no rīta var jau būt ap nulli.

4) Ir mums tās ziemas visādas, citu ziemu jēga maza, citu ziemu riktīgi vajag. Nu nav mums tomēr UK klimats, kur mīnusi ir 1 nedēļu gadā bez maz vai. Atkarīgs jau arī cik daudz brauc un kādi ir maršruti, it īpaši, ja agros rītos jābrauc pa mazākas nozīmes piepilsētu ceļiem - visticamāk būs normāls apledojums. Es jau teiktu, ka tad prasītos kārtīgas ziemas riepas. Atceramies, ka te jau runājam par taupīšanu uz drošības rēķina... Protams, ja Tu ziemā mašīnu bez maz vai noliec nost un tik vīkenda uz veikalu brauc, tad atsevišķi ziemenes arī iespējams nav vērts pirkt (vismaz jaunas no dārgā gala).

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Vajadzētu gan padomāt ko un pret ko maina.Ja vasarenes ir nodilušas, tur ne to ka pirmais sniegs, bet arī rudens slapjums jāņem vērā.Tāpat platas riepas- ar 225 sākot pat pa pāris cm sniegu var būt kritiski.Tas, ka ar zaz un vaz kādreiz brauca visu gadu ar vienām riepām- tur speciālisti nezkapc ir principiāli aizmirsuši piebilst,ka tām tomēr bija 165 vai pat 155 platums.

Kā arī pareizi būtu jaunas vasarenes gādāt tieši rudenī.Gan cena iespējams lētāka, gan iespēja tos kritiskos rudens un nākamā pavasara pārsteigumus sagaidīt daudzmaz cienīgi.Parasti iznākotrādi un trīs vienā- negribas tērēties, nav laika un prāta- rezultātā oktobra peļkēs un pa pirmo sniegu nākas braukt ar veciem nodilušiem draņķiem.Kā arī tas vissezonas meesls- tur simtpunkt, ka vislielākais viņa dilums notiek karstumā. Kad +20, tas vel nekas, bet +28 tam ir kritiski.Un neba jau tur tos labākos modeļus pērk.Tādējādi visdrīzāk ka doma būs “izvilkt vēl šo ziemu” un maukts tiks ne tikai ka ar ziemai ne īsti piemērotu gumiju, bet plus vel arī pusnodilušā meesla stāvoklī.Turklāt, neviens nav pētījis, kā to gumijas sastāvu un cietību būs iespaidojusi vairāku mēnešu lietošana vasaras karstumā.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Jā, paskatāmies ar kādām riepiņām brauc ziemas rallijos, it īpaši pa ledainu virsmu - no malas izskatās pēc nepilnā izmēra rezerves riteņa!

Par tiem agrākiem laikiem - pirmkārt jau bija daudz mazāk auto uz ielām/ceļiem, kas jau tomēr arī nozīmē, ka negadījumu bija mazāk. Turklāt paši auto jau arī nebija nekādi baigi veiklie.

A par rudeni - man jau liekas, ka visprātīgāk ir laicīgi nomainīt riepas - jau tajā oktobra otrajā pusē, atkarībā kādi tie laikapstākļi ir. Tā teikt - ja pa nakti uznāk -2 un 7 no rīta jābrauc, tad to vari darīt ar mierīgu sirdi. Nu santīmpisēji jau, protams, brauc līdz 30.novembrim, ja nu vienīgi kupenas nav...

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Manuprāt, diezgan tipiska parādība. Riepas jāmaina pēdējā brīdī, jo citādi tās ĀRKĀRTĪGI DĀRGĀS riepas PASTIPRINĀTI dilst. Attiecīgi pavasarī tās tiek ļoti savlaicīgi mainītas atpakaļ, jo TAK DILST!

Rezultātā paiet vairāki gadi, riepas top arvien cietākas, bet protektora dziļums ir vēl pat ļoti labs, jo ziemā brauc mazāk un tiek jau arī pārdomāti taupīts. Pēc laika šis cilvēks noskatās Timrota raidījumu par riepu vecumu un kvalitāti, pats arī secina, ka to uzvedība slidenā laikā vairs nav kā kādreiz pirms n-tajiem gadiem, bet ko darīt - biezums vēl tik labs. Kā labu mantu ārā metīsi...

braucu Reģ.: 27.08.2018
2 0 Atbildēt

Rallijos brauc ar šipiniecēm, tāpēc tur ir loģiski braukt ar riepām kurām ir lielāks spiediens uz virsmas laukumu, lai šipi labāk ieķeras. Bet uz cietām virsmām labāk ir platākas riepas, vienkārši, jo vairāk gumijas strādā, jo labāka saķere (un var taisīt no mīkstākas gumijas jo mazāks spiediens nozīmē ka mazāk dilst). Laboratorijas apstākļos virsmas laukumam vispār nav ietekmes uz berzes spēku, problēmas sākās, kad jāierēķina ūdens, šļura vai smiltis. Vispār riepas ir dikti sarežģīta tēma, jo tur ir miljons mainīgie. Bet šaurāka riepa nebūs vienmēr labāka ziemā.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 2 Atbildēt

Tāpēc arī labāk ir ne... smadzeni un lietot vienu setu visu laiku, ne vecs paliek, ne arī jāstreso par rindām pie maiņas točkām (vismaz ne katru gadu). Ari statistika rādā, ne ziemas kā agrāk, ne arī karstas vasaras - šī bija izņēmums - rezultātā personīgi man nav vajadzīga ne ūber propogandētā drošība lietotojot mīkstas skandināvenes, ne arī vasaras riepas priekš pāris mēnešiem, bet gan normāla cauru gadu lietojama riepa - pašlaik esmu apstājies pie WR d4 - Ir OK.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Es parasti daru tā, atveru gismeto.lv un skatos laika prognozi mēnesim. Tagad redzu, ka vismaz līdz 3.11. nebūs pat mīnusu naktī (Rīgā). Respektīvi, neredzu jēgu steigties patlaban. Ja nu vienīgi tuvāk novembrim riepas tomēr jāmaina, jo rindas veidosies. Man sanāk braukt arī uz Viļņu un Tallinu - papētu arī tur laika prognozi. Pagaidām īsti ielidojis ar saviem uzskatiem vēl neesmu

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 1 Atbildēt

Par 90% esmu izlēmis ģimenes auto pirkt jaunas vissezonu riepas (jeb, "cietās" un ne izteikta rupjā protektora ziemenes) - būtiskākais arguments - dzīvojam pilsētā, ārpus braucam ne tik bieži, bet tur, kur braucam - gan jau pratīsim nobremzēt (ja uztrauc lameļu un mīkstās gumijas neesamība), par paātrinājumu un caurbraucamību sniegā, Quattro laikam rūpju nebūs

eidis Reģ.: 07.11.2001
3 2 Atbildēt

Šajā prātulā Quattro ir negatīvs faktors, ne pozitīvs. Tā jau to 4x4 īpašniekiem ceļš piegādā nepareizu info par saķeri, un tad vēl uzrodas viens ar ietaupītām riepām.

Tev sarkana strīpa uz haubes un sāna jāzīmē - lai citi redz un mūk

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Mazāk vajadzētu irst Ar Debica ziemenēm ir braukts visos gadalaikos, pilnīgi bez problēmām. Ziemā tās riepas ir burtiski nevainojamas. Nekāda apzināta riska tur nav.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Tās tur "vissezonu" ar daudzmaz sakarīgiem/ticamiem parametriem ir vispār tikai pāris/trīs modeļi.Turklāt tie ir salīdzinoši dārgi.Michelin gadījumā pat dārgāki gan par viņu ziemenēm gan par vasarenēm, kuras jau tā ir galvastiesu dārgākas par citām markām.Vēl līdzīgi ir GY.Pa lielam pārējais viss ir atklātā textā suuuds.Ziemā nelietojams un priekš slidenas virsmas pilnīgs fufelis.Acīmredzama nekaunīga klienta prasta abdriršana un klaja demagoģija..Tiklīdz gadīsies reāls ledus ,tā būs ddm.Jautājums tikai vai visiem tas gadās un VAI tieši viņam ir jābrauc tieši tad, kad ir jābrauc- nevis tur kko "labāk rīt" vai "vēlāk" vai "labāk pēc stundas, kad būs nokaisīts" uttt.

Es drīzāk ņemtu laba brenda centrāleiropas tipa ziemenes ar V vai W ātrumindeksu.Ja nav akurāt +30 un ja speciāli neplēst un ja nav daudz jābrauc- viņas vasaru izturēs.Pie kam vel pa sausu/karstu asfaltu brauks labāk nekā vienas otras suudamarkas vasarenes.Vienīgais, ka neba jau daudzi viņas pētīs neba būs gatavi drusku virs vidējā samaksāt- tapc paņems kaut kādu kārtējo pirmoreiz dzirdēta nosaukuma brīnumu un tad nu pārējiem lohiem visās iespējamajās plašsaziņas vietās reklamēs un slavēs un attaisnos to savu pPareizo izvēli.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Damn rakstīja: Bija reklāma- ja kaut kas der visam, tas neder nekam

Imo, labas ziemas riepas ziemā būs stipri labākas nekā vissezonas. Bet ar- ej un trāpi - skandināvu tipa vai Eiropas tipa. Pats pagājušogad paņēmu Eiropas tipa -> trāpīju, Jāskatās kāda šogad būs ziema

Tas pats ar vasaras riepām - labas vasaras riepas lietus apstākļos / vēsākos apstākļos būs labākas.

Jautājums vai esi tik agresīvs braucējs, ka esi ar mieru piemaksāt par tiem pāris metriem.

"Bija reklāma- ja kaut kas der visam, ....." - šitā laikam SUVi tiek pozicionēti tirgū.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Tāda izskatās rallija radžotā riepā,tāpēc viņa ir šaura.

1 2 3 4 5 6
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti