Opel Zafira, kas savu modeļa dzīvi sāka kā kompakta izmēra minivens, franču koncerna PSA vadībā pārvērties par transportlīdzekli, kas var pārvadāt līdz deviņiem pasažieriem.
Opel Frankfurtes autoizstādē (līdz 20.09) demonstrē Zafira Life – transportlīdzekli, kas tāpat kā tehniski līdzīgie Toyota Proace Verso, Peugeot Traveller un Citroen Space Tourer pieejams trīs dažādos garumos (4,60, 4,95 un 5,30 m) un var pārvadāt līdz pat deviņiem pasažieriem.
Opel Zafira Life aprīkojumā atkarībā no versijas var būt ādas sēdekļi, Head-up projekcijas displejs, vilkmes kontrole IntelliGrip, 180 grādu atpakaļskata kamera, panorāmas jumts, divas elektriski atbīdāmas durvis vai aizmugures durvis ar atsevišķi atveramu logu.
Opel Zafira Life cena Vācijā sākas no atzīmes 34 660 eiro.
Domāju, ka ar šo modeli pieprasījums pēc Zafira kritīsies.
Iepriekšējās paaudzes Zafira ir tiešàm liekisks auto, ko bieži izvēlējās ğimenes ar 2-3 bērniem. Tagad neredzu argumentu, lai šādas ğimenes izvēlēto šo Zafiru, kas turklāt savstarpēji konkurēs ar gandrīz identisku Citroen, Peugeot un Toyota.
Tas tika speciāli darīts, lai Zafira nekonkurētu ar Citroen un Peugeot miniveniem, visi PSA grupā tomēr. Tā vietā paņēma Peugeot busu un uzlika Opel zīmi.
Gribi teikt, ka šis nerūsēs kā zafira?
Ar 2 bērniem Zafiru?
Man jau liekas, ka minivens ir autobūves rahīts, kas satiksmē ienes nepārliecinātību, muļīgumu un nestabilitāti. Daļa šo lielisko parādību tiek nodotas arī uz minivenu sānu atzaru - SUV.
Attiecīgi Minivena Īpašnieks ir kategorija neatkarīgi no bērnu skaita. 2 sīkajiem pilnīgi pietiek (un no bagāžas menedžmenta viedokļa arī krietni ērtāk) ir vagons