DPD Latvija izveido lielāko elektrotransporta auto parku Latvijā, nodrošinot videi draudzīgākas sūtījumu piegādes 7

 

Foto: Publicitātes attēls

DPD | 17.decembris 2021 13:42

Starptautiskais sūtījumu piegādes uzņēmums DPD Latvija, īstenojot zīmola ilgtspējas attīstības programmu, papildinājis uzņēmuma elektrotransporta auto parku ar 10 jauniem elektrotransporta auto kurjera sūtījumu piegādēm.

Šobrīd DPD Latvija elektrotransporta auto parkā ir 27 Volkswagen e-Crafter  elektriskie transporta auto, veidojot lielāko elektrotransporta auto parku Latvijā videi draudzīgu sūtījumu piegādēm. Saskaņā ar uzņēmuma ilgtspējas attīstības programmu līdz 2025.gadam, DPD Latvija plāno nodrošināt 100% emisiju neitrālu sūtījumu piegādi Rīgā un Pierīgā. Kopējās investīcijas elektrotransporta auto uzlādes infrastruktūras izveidē un 10 jaunu pilnībā ar elektrību darbināmu transporta auto iegādē ir ap 400 tūkstošiem eiro.

DPD Latvija valdes priekšsēdētājs Jānis Grants norāda, ka, pieaugot sūtījumu apjomam, strauji aug transporta piegāžu apjoms gan uz DPD Pickup paku skapju tīklu, gan kurjera piegādēm visā Latvijā, līdz ar to videi draudzīga autoparka izveide sūtījumu piegādēm, ir viena no šā brīža prioritātēm uzņēmuma attīstībā. DPD Latvija mērķis ir primāri nodrošināt emisiju neitrālu sūtījumu piegādi pilsētvidē - Rīgā un Pierīgā, pakāpeniski to attīstot arī citviet Latvijas teritorijā.

“Mēs kā sociāli atbildīgs uzņēmums rūpējamies par videi draudzīgu risinājumu ieviešanu ikdienās darbā un nodrošinot strauji augošo sūtījumu apjomu piegādi. Mainoties iedzīvotāju iepirkšanās paradumiem e-vidē, sūtījumu piegādes apjomi pakāpeniski aug, bet tuvojoties svētku laikam tie aug daudz straujāk. Decembra sākumā sūtījumu apjoma pieaugums DPD Latvija tīklā ir par 73%, bet tuvojoties svētkiem tas visticamāk tikai pieaugs. Lai nodrošinātu videi draudzīgāku augošo sūtījumu piegāžu apjomu, esam paplašinājuši elektrotransporta auto skaitu, izveidojot lielāko un “zaļāko” sūtījumu piegādes transporta parku Latvijā. Līdz ar to mūsu klienti var justies droši, ka sūtījumi tiks piegādāti, būtiski samazinot gaisa piesārņojumu un ietekmi uz apkārtējo vidi,  lai mēs visi varētu dzīvot zaļākā pasaulē,” skaidro Jānis Grants.

DPD Latvija savā pamatdarbībā īsteno uzņēmuma vides ilgtspējas attīstības programmu, kas paredz videi draudzīgu un energoefektīvu risinājumu ieviešanu uzņēmuma ikdienas darbā un pakalpojumu nodrošināšanā. Šobrīd DPD Latvija elektrotransporta auto parku veido 27 Volkswagen e-Crafter pilnībā ar elektrību darbināmi, CO2 bezemisiju komercauto, kas īpaši piemēroti kurjeru, eksprespiegādes un sūtījumu piegādes veikšanai. Pateicoties nulles CO2 izmešu apjomam un “zaļās enerģijas” resursiem uzlādes laikā, DPD Latvija jau šobrīd spēj nodrošināt emisiju neitrālu sūtījumu piegādi Rīgā un Pierīgā, maksimāli samazinot sūtījumu piegādes procesā radīto gaisa piesārņojumu.

Lai nodrošinātu augošo sūtījumu apjomu apstrādi un savlaicīgu piegādi, DPD Latvija īsteno pēdējo gadu laikā vērienīgāko uzņēmuma investīciju projektu pakāpeniskā DPD Latvija tīkla infrastruktūras paplašināšanā un modernizācijā. Šobrīd DPD Latvija nodrošina sūtījumu piegādi caur 210 pašapkalpošanās DPD Pickup paku skapjiem visā Latvijā, bet saskaņošanas procesā vēl ir 41 jauna paku skapja uzstādīšana – gan vietās, kur jau ir pieejami DPD Latvija pakalpojumi, gan jaunās teritorijās. Papildus tam tiek veikta arī esošo DPD Pickup paku skapju paplašināšana ar papildus sūtījumu nodalījumiem vietās, kur šobrīd tiek pārsniegta esošo paku skapju kapacitāte.  

 
Visi komentāri
 
GTD2 17.decembris 2021 16:56
2 0 Atbildēt

Vai ar šiem arī var nobraukt tikai tik cik pēc rūpnīcas datiem norādītajiem 170km, tas kurjerdienestam pilsētā par piepilsētu nemaz nerunājot varētu būt par īsu, kurjers kas brauc tikai pa pilsētu vien dienā noripina vidēji 150km,

aizejošais 17.decembris 2021 18:10
0 0 Atbildēt

acīmredzot dpd māk rēķināt, un redz, ka daļai piegādes auto pietiks ar 170

Zemesgramata 17.decembris 2021 19:07
0 0 Atbildēt

Nevienu neesmu dabā redzējis

Lietotājs 18.decembris 2021 19:33
0 0 Atbildēt

Nupat izbraucu mazu gabaliņu Rīgā un redzēju 2 gab.

Tie trinās pa centru.

iJuris 17.decembris 2021 20:58
2 0 Atbildēt

DPD kurjeriem patīk, kopumā ērtāk kā ar mehānisko kārbu un dīzeli. Pagaidām vēl sabiedriskā joslas drīkst izmantot. Vienīgi pie mīnus grādiem sākoties problēmas, solītie KM strauji sarūk. Uz ielas gan neviens laikam nav palicis.

Šie laikam ir paši lētākie ko tirgū varēja dabūt, ar mazākajām baterijām.

Bez šī teksta protams ka nekur "Pateicoties nulles CO2 izmešu apjomam un “zaļās enerģijas” resursiem uzlādes laikā"

Man gribētos, lai elektroauto norāda CO2 Co un citu izmešu apjomu kuri nepieciešami tā ražošanai uzturēšanai un beigās utilizācijai. Tā lai tas netiktu pasniegts kā koks, kurš izaug ir zaļš un tad nomirst kļūstot citiem par barību.

GTD2 19.decembris 2021 11:19
0 0 Atbildēt

Jautājums, cik gāzes jasadedzina tecā lai ar šo var nobraukt piemeram 100km?

didzisk 20.decembris 2021 15:52
0 0 Atbildēt

Viņam akumulators 36 kWh, to nepilnā stundā var uzlādēt gandrīz pilnu. Tā ka ja uzņēmumā ir ātrais lādētājs, dīkstāve nepārsniedz stundu - diez vai vienas dienas laikā būs divreiz jālādē.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 8

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti