Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Kāpēc braucam ar miglām+tuvie pilsētā?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002

Pēdējā laikā ievēroju, ka daudzi pārvietojas ar ieslēgtiem tuvās gaismas un miglas lukturiem. Tāda kombinācija žilbina pretimbraucējus un pilsētas satiksmē nav nekādas nepieciešamības pēc papildus lukturiem. Kādi iemesli ir šādai rīcībai - cilvēks neizprot gaismu ieslēgšanas kārtību savā automobilī?

Būs kā gājējam jāiegādājas dažtūkstošu lumenu kabatas lukturis un jāspīdina pretī?

Miglas lukturus apgaismotos ceļa posmos lietot pat aizliedz CSN. Varbūt jāinicē izmaiņas noteikumos un apdzīvotās vietās vispār jāaizliedz miglas lukturu izmantošana?

 
1 2 3 4
DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
11 0 Atbildēt

Pareizi noregulēti lukturi pretimbraucošos nežilbina, īpaši jau dienā, tāpēc griezt tos uz leju nav lielas vajadzības! Taču iniciatīva apsveicama! Ir vēl mūsu vidū braucēji, kuri domā un rēķinās ar citiem! Par to patiess prieks!

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
11 3 Atbildēt

Kāpēc mēs nevarētu pārņemt Polijas modeli un aizliegt miglas lukturu izmantošanu, ja nav miglas?

msh Reģ.: 16.04.2007
14 6 Atbildēt

A kāpēc poļi nevarētu no mums mūsu modeli ka netraucējoši lukturi drīkst degt praktiski visu laiku, bet traucējoši ne?

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 3 Atbildēt

Viedoklis, kam piekrītu.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
23 1 Atbildēt

Es tomēr balsotu par Polijas modeli - lai lieki nespīdina tad, kad tas nav vajadzīgs. Paskaidrošu arī, kāpēc - visa problēma jau ir tajos, kas vālē ar tiem nenoregulētajiem. Ja pamatlukturus sačakarēt ir stipri grūtāk, tad miglas, sevišķi zemajos bamperos, cieš stipri biežāk. Un ja šoferis ir pofigists, tad viņš kļūst par reālu traucēkli apkārtējiem braucējiem. Pāris dienas sens piemērs - pieparkojos pie lielveikala, kamēr dāmas iepērkās, novēroju skatu: auto, ar zemo purnu iebraucis puķu apstādījuma nomalē, atpakaļgaitā to bamperi tā kā padīrā uz augšu. Lieki piebilst, bamperī ieinstalētas miglas - vai lukturu regulācija spēj pārciest tādus ekscesus - nedomāju vis. Vai šāds šoferis centīsies ko regulēt - pēc tāda braukšanas/parkošānās stila stipri apšaubu. Vienīgā iespēja - lai CP tādus izķertu. Šobrīd neķer neko.

Protams, man teiks - tāds ir tikai niecīgs procents braucēju. Jā, piekritīšu. Bet kas notiek ja samaisam spaini ievārījuma ar karoti sūdu? Pareizi - iegūstam spaini sūdu...

msh Reģ.: 16.04.2007
5 12 Atbildēt

Es neatceros kad man kāds būtu pretī braucis ar žilbinošām - sūdīgi saregulētām vai ar hrenonu tajās - miglām - toties mašīnas, kurām viens lielais lukturis ir par augstu es redzu praktiski katra šosejas brauciena laikā.

Attiecībā par tavu novērojumu - parasti buferim apakšā ir kaut kāda stingrāka konstrukcija [jo bufera funkcija tomēr ir amortizēt sitienu, nevis tikai smuki izskatīties] un miglas pieskrūvētas pie tās. Līdz ar to vienīgais reālais veids kā traumēt miglu regulāciju - vai nu reāli atsist pašas miglas pret kaut ko, vai arī tur tā borda jāpaņem tā ka buferis ir lupatās.

Michux Reģ.: 30.04.2015
6 9 Atbildēt

Braucu ar miglām sūdīgas redzamības laikā un turpināšu braukt!!! Lukturu stāvoklim sekoju līdzi!

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
19 2 Atbildēt

Savu viedokli jau izteicu - tumšā laikā, vēl jo vairāk, kad slapjš, jebkura gaisma atstarojas tādējādi žilbinot pretimbraucējus. Jo vairāk gaismu, jo vairāk žilbina. Miglinieki ir vēl vairāk, jo atstarojas no zemāka līmeņa ar plakanu staru. Ja brauc pretim vesela rinda tādu, tad savos lukturos vairs neko lāga neredzi, jo arī tie atstarojas un vēl apkārtne papildus absorbē. Rezultātā, redzes īpatnību dēļ, ne manējās, bet vispār - acu zīlītes sašaurinās, jo ir daudz gaismas, un tu jau brauc kā pusakls.

Tumšā laikā, lai labi redzētu, kas notiek uz ceļa, kā jau daudzi zina, ir jāraugās nevis pretimbraucošā auto lukturos, bet gan drusku ieslīpi labās puses apmales virzienā. Pirmkārt tāpēc, ka visbiežāk briesmas draud tieši tur, otrkārt tādēļ, ka pretimbraucošās ugunis papildus izgaismo ceļu un arī apmali, un treškārt tāpēc, ka stari neiespīd tieši acīs, un zīlītes tik ļoti nesašaurinās. Ja pretimbraucošie lieto miglas lukturus, tad tas viss nepalīdz, jo ir vairāk gaismas pretī, savos lukturos redzi mazāk un ceļmalas vairs neredzi.

Manam skaidrojumam tīri informatīvs raksturs, jo tie, kas līdz šim brauca ar tuvajiem+miglām tumšajā laikā, to tā arī turpinās darīt, jo viņi ir pieraduši neko neredzēt, un viņiem pārējie ir po..., kā jau daudzkārt esam dzirdējuši!

murx Reģ.: 15.04.2016
17 0 Atbildēt

Pilnībā piekrītu Didzim, pats skumīgākais ir tas, ka daudzi brauc ar četriem uguņiem tādēļ, ka tā auto tumsā labi izskatās! Nakts dizains, tā teikt.

Kāds nezin, kur varētu iegādāties brilles ar polarizētajiem stikliem, taču neaptumšotas. Tumšās man ir, darbojas lieliski (atstarotās gaismas cauri gandrīz neredz), taču tumsā vilkt tādas nevar.

Michux Reģ.: 30.04.2015
0 0 Atbildēt

Es ar 4 uguņiem braucu tikai tur kur tumšs un lai labāk redzētu, nevis vienmēr un visur lai tik krutāk izskatās...

Michux Reģ.: 30.04.2015
4 1 Atbildēt

Tumsā un lietū jebkuri lukturi žmiegs pa acīm, tā vnk ir tāda īpatnība! Man tas problēmas nesagādā! Vienīgās problēmas ir ar lukturiem kas zvaigznēs spīd un ksenons, kas ielikts parastajos neksenonlukturos. Lukturos ar lēcām vēl var likt ksenonu.

AJZ Reģ.: 26.11.2016
5 0 Atbildēt

Miglas lukturi noder bedrainās un nezinamās vietās: meža ceļi, mazpilsētu ieliņas un Rīgas iekšpagalmi

Michux Reģ.: 30.04.2015
3 0 Atbildēt

Pilnībā piekrītu...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Hmm, vakar tumšajā laikā braucu pa kādu ļoooti tumšu ceļu, vēl rasināja no debesīm.

Pievērsu uzmanību gaismām.

Lielais vairākums pretī brauca ar tuvo gaismu + miglas lukturiem. Pareizi noregulēti, tie kopā netraucē!

Pamēģināju arī pats, principā labāk izgaismojas ceļam apmale un vispār - gaisma ir kā spīd plašāk.

Cepiens Didzim nevietā pavisam.

Ja kaut kas traucē, tad tie ir kreisie ksenoni auto ar parastiem lukturiem. Tos būtu jāizskauž. Viss!

iciks Reģ.: 29.05.2013
4 4 Atbildēt

Nu tak.

Es arī vakar/aizvakar speciāli pavēroju sagadīšanās pēc. Kāds viens bija acīmredzami ielicis migliniekos ebrejā pirktus zilus LEDus un tas nebija jēdzīgs variants, bet citiem - lai tak brauc. Man netraucēja.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
4 0 Atbildēt

msh rakstīja: Es neatceros kad man kāds būtu pretī braucis ar žilbinošām - sūdīgi saregulētām vai ar hrenonu tajās - miglām - toties mašīnas, kurām viens lielais lukturis ir par augstu es redzu praktiski katra šosejas brauciena laikā.

Attiecībā par tavu novērojumu - parasti buferim apakšā ir kaut kāda stingrāka konstrukcija [jo bufera funkcija tomēr ir amortizēt sitienu, nevis tikai smuki izskatīties] un miglas pieskrūvētas pie tās. Līdz ar to vienīgais reālais veids kā traumēt miglu regulāciju - vai nu reāli atsist pašas miglas pret kaut ko, vai arī tur tā borda jāpaņem tā ka buferis ir lupatās.

Nav tur nekādu stingrāku konstrukciju bamperī, nu nav. Jā, zem bampera ir tie lokāmie bleķi, kas ņem sitienu mazajās avārijās, bet tie ne tuvu nesniedzās līdz vietai, kur stiprinās miglas, ne manam mondeo, ne famīlijā esošajai mazdai. Tā kā tomēr palikšu pie viedokļa ka miglas var sajāt vieglāk, nekā pamatlukturus. Turklāt es visnotaļ regulāri ikdienā varu novērot tādus pretimbraucējus, kam miglas konkrēti spiež acīs, tā ka nevajag teikt ka tā nav vai ka "cepiens būtu nevietā". Lukturi kā tādi būtu pelnījuši visu to enerģiju, kura tika sadzīta "kreisās joslas aunu" vai "dodiet mums 140kmh" kampaņās - jo tie pieminētie man nekādi netraucē, bet nesaregulēti lukturi CITĀS mašīnās reāli apdraud MANU drošību.

Michux Reģ.: 30.04.2015
1 1 Atbildēt

Ne jau miglas lukturos ir vaina, bet gan tanī ka cilvēki neseko līdzi to tehniskajam stāvoklim un sapačkā tur visādas kreisās spuldzītes!!! Tā ka cepiens par "Tuvie + Migla" ir nepamatots!!! Vajag cepties par to, ka ir cilvēki, kuriem vnk ir nepareizā attieksme pret auto, tas arī viss...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 5 Atbildēt

Atliek secināt ka dzīvo apvidū, kur ir slimība braukāt ar šķībām miglām Es, protams, šad un tad tieku uz šosejas apžilbināts, bet nekad ar miglām.

Saki, moņģikam un mazdai palokot buferi, tas pēc tam var rasties pavisam savādākā formā nekā pirms tam, ja? Vispār tā ir plastmasa, elastīgs materiāls kas lokās un pēc tam atgriežas iepriekšējajā formā. Tām mašīnām, kurām tur ir +/- tikai plastmasa, arī ir pēc tāda principa - lai lokās, bet pēc tam atlokās atpakaļ. Tā ka jāprasa - cik bieži savai moņģikam vai mazdai traumē miglas, tās atsitot pret kaut ko, vai sasitot buferi lupatās?

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
11 1 Atbildēt

Kā noprotu, tev patīk nepiekrist tikai strīdēšanās pēc. šobrīd esošajam mondeo bamperis ir no "trauslās" plastmasas, vismaz mans vecais volvo un tēva pasrāķis mierīgi varēja ņemt ar bamperi šķēršļus un atlocīties pēc tam atpakaļ, tagad ar fordu jāsaka - plaisā tas maita, netur neko. Nav runa par to, kādā apvidū es dzīvoju, un nav arī runa par to, cik es vai mana ģimene sit buferus lupatās. Es saku, ka redzu un man traucē - lasi - apžilbina visādi glupi braucēji ar nenoregulētiem lukturiem, tajā skaitā (ne tajā mazākajā) ar miglām. Teiksi ka es diršu? Man nav iemesla par to melot. Ja tu tam nepiekrīti, vai ikdienā neredzi vairāk par 5 mašīnām, nenozīmē ka tā nav. Līdzīgi kā kasiņš oponē Didzim - redz, esot vienu reizi (!) izbraucis, neko neredzējis, tātad "cepšanās nevietā". Nu sviests, ko lai saka.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

1x izbraucis?

Nu, nu. Es ļooti daudz ikdienā braukāju.

Tāpēc apgalvoju, cepiens nevietā.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

Es to tā sapratu, komentārā "vakar braucu pa ļooooti tumšu ceļu... pievērsu uzmanību gaismām..." - man tas izlikās vienskaitlī. Viens brauciens, viena brauciena statistika. Bet nu tas tā, nepiesiesimies sīkumiem. Priecājos, ka līdzīgi liepājas emešam, dzīvo apvidū, kur visi savas miglas ir ļoti skaisti noregulējuši un nevienam nekad nekas nenoplīst un neizregulējās. Ļoti skaisti. Ak, tik man tā ņefiga negadās. Katru dienu 6.30 izbraucu no mājas, tātad stipri pa tumšo laiku un diezgan bieži, jā, BIEŽI, pretī brauc kāds jāklis ar sapistiem uguņiem. Kāpēc man tā neveicas?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

A ko tu gribi, dižās pilsētas iemītnieks - tur, ja labi gribētu, varētu arī pa nakti močīt ar izslēgtiem lukturiem...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Esmu Rīgas iedzīvotājs gan, tas tiesa.

Bet ikdienā ar auto braucu ne tikai Rīgā!

Man sanāk visai daudz pārbraucienu arī uz LIT, EST. Pa retam - arī uz PL.

Un tāpēc vēl jo vairāk nesaprotu to cepienu par gaismām te topikā, man pārvarā neviens, nekad un nekur netraucē. Jums ar nerviem viss ok?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Piekritīšu es tad, kad pats dabā būšu redzējis mašīnas, kurām tā vienkārši un ikdienišķi sašķaida buferus tā, ka tie izmaina formu tik ļoti, ka no tā ir šķības miglas - un tad uz apskati samaina buferi, saregulē miglas, un drīz pēc apskates atkal, blaukš, buferis lupatās, miglas šķības un tā močī līdz nākamajai apskatei...

Kāpēc lai tu dirstu stāstot ka tevi nesaregulēti lukturi žilbina? Pilnīgi parasta situācija, diezgan bieži, sevišķi ja vēl gadās aizbraukt dižās pilsētas virzienā, ir tādas situācijas, kur es priecājos ka pabraucot pretī braucošajam garām, es vismaz kaut ko redzēšu, jo uzreiz ieraušu stiprus tālos. Bet, nav bijusi neviena, atkārtoju, NEVIENA reize, kad šādu sajūtu - spēcīgu apžilbināšanu - būtu radījuši konkrēti divi punkti buferī. Līdz ar to tavs iecepiens ir vienkārši vēlme vienai braucēju grupai ieriebt un piespiest viņus apkarināt savas mašīnas ar kaut kādiem smirdīgiem diožu dienasgaitniekiem.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
11 0 Atbildēt

"Līdz ar to tavs iecepiens ir vienkārši vēlme vienai braucēju grupai ieriebt" - emeša - tu neesi nedaudz appisies? Tu ko ar šito centies pateikt? KA es diršu un uz pasaules nav "neviena, atkārtoju, NEVIENA" mudaka ar neriktīgām miglām? Tikai tāpēc ka TU tādus kautkā nepamani?

Ja tev grūti ar saprašanu un ticēšanu, atkārtošos trešo reizi, lai gan mazas manas cerības ka tev kas pieleks:

Tātad - mans apgalvojums, ka miglas sapist ir vieglāk nekā pamatlukturus - nepareizs? Apgalvosi, ka pamatlukturi vieglāk sajājami? Varbūt vari pamatot ar piemēriem? Es savu viedokli pamatoju, tie paši bamperi (kurus tu nekad neesi redzējis izšķīstam), kautvai notriecot kaķi /suni var izist miglu regulāciju, a lai safistu pamatlukturi, vajag jau krietnu stirnu. Tīri konstruktīvi miglas ir DAUDZ neaizsargātas nekā pamatlukturi. Nepiekrīti? Pamato, nevis stāsti ka es diršu vai man ir vēlme kādam (braucēju grupai!!!) ieriebt. Tu pat nezini vai man pašam ir miglas vai nav, bet diagnozes jau stādi.

Un vēlreiz atkārtošu, citēju pats sevi: "Es saku, ka redzu un man traucē - lasi - apžilbina visādi glupi braucēji ar nenoregulētiem lukturiem, tajā skaitā (ne tajā mazākajā) ar miglām." Tātad, ja proti ne tikai lasīt, bet arī SAPRAST, es neapgalvoju ka tikai un vienīgi miglas mani žilbina.

P.S ja nav ko gudru pateikt, iesaku izmantot ekskluzīvo iespēju kādreiz arī paklusēt.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

msh tak no pilsētas, kur visiem galvā vējš.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Žēl ka es nevaru dalīt ne krustus, ne mīnusus, ši tad būtu tā retā reize, kad es kādam iešķiebtu mīnusu. Līdz vēju pilsētai man ir nieka 45 kilometri.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 2 Atbildēt

Uhh... Un kā ar tevi un "appišanos"? Tu visu laiku cepies par NESAREGULĒTIEM lukturiem, bet beigās nonāc vienmēr pie secinājuma "un tāpēc vajag aizliegt lietot miglas". Pēc tam atkal seko filosofija, cik nu briesmīgi traki viegli miglas ir satraumējamas, un pēc tam atkal "un tāpēc vajag aizliegt miglas". Mīļais cilvēk, ar augšējo galvu vajag domāt, nevis apakšējo! Nevis vajag aizliegt lietot miglas, bet VAJAG REIDUS, KUROS ĶERTU ŽILBINĀTĀJUS. Iedomāsimies ka notiek tas, par ko tu te visu laiku cepies - aizliegtu lietot miglas, un tālāk tevi žilbinātu tikai lielie lukturi - tev no filosofijas "arī šis paņēmis stirnu..." paliks labāk? Tu varbūt domā ka jā - es zinu ka nē - un tāpēc ir skaidrs ka tava cepšanās nav no vēlmes kaut ko uzlabot, jo nekas neuzlabosies, atliek tikai tas variants par ieriebšanu. JĀ, man daudz labāk patīk kā B3 A90 un mk3 izskatās ar gabarīti + miglas, un vispār arī tas gājiens taupa lielos lukturus - tiem ar laiku izdeg lielie reflektori.

Un jā, es neesmu redzējis tik ļoti satraumētus buferus lai no tā spēcīgi izmainītos miglu regulējums. Tas ka tavam moņģikam plaisā buferis, ir dziļi pohuj - tur vajag lai buferis salūztu uz pusēm un lūzuma malas vairs nebūtu viena pret otru, nu, teiksim, viens bufera stūris pie arkas nokritis uz leju pa 5 cm, un tev būtu jābūt pohuj, ka tavam moņģikam purns ir lupatās - vai arī piesauktajā suņa situācijā tev būtu dziļi jāliek mīksto uz to migla ir nolauzta no stiprinājumiem un ļurkājas.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
11 2 Atbildēt

Zini - varēji arī paklusēt - neko gudru nepateici.

Kā jau es, iesaistoties šajā diskusijā teicu, citēšu atkal sevi, jo laikam ar vienu reizi te dažiem nepielec: "Es tomēr balsotu par Polijas modeli - lai lieki nespīdina tad, kad tas nav vajadzīgs" - tātad, vai apdzīvotā vietā miglas ir tik vitāli nepieciešamas, turklāt ja NAV miglas kā dabas parādības un/vai ja tā apdzīvotā vieta pat ir apgaismota?

Tu man visu laiku piepisies par itkā neveiksmīgi bambera piemēru, bet vai tad pašā saknē man nav taisnība? Pamatlukturi IR labāk aizsargāti, un tas IR FAKTS. Par to, ka vajag reidus, es arī varu nocitēt pats sevi, lai tiem kas tankā, arī pielec: "Lukturi kā tādi būtu pelnījuši visu to enerģiju, kura tika sadzīta "kreisās joslas aunu" vai "dodiet mums 140kmh" kampaņās" - tātad, pateici citiem vārdiem tieši to pašu, ko es jau pirms nedēļas tiku rakstījis.

Ja tev patīk "kā izskatās" gabarīti+miglas, tad jau tieši tu esi tas, kas grib ieriebt braucēkju grupai, kam patīk vienkārši normālie tuvie. PAr reflektoru taupīšanu - nu te es vienkārši hujeju. Tupa hujeju - tev viens lukturis uz visas mašīnas mūzu iedots, vai? Nopirkt jaunu nevar? Pačukstēšu noslēpumu - ir ļaudis, kas, nopērkot lietotu auto, var ne tikai samainīt bremžu šķidrumu un tosolu, bet arī vējstiklu un pat lukturus, ja tie liekas saguruši/saskrāpēti. Tici man, ar svaigu vējstiklu pavisam cita braukšana. Bet klaipēdas šrotos to jau nesaprast.

Ok, ja gribi nepiekrist strīdēšanās pēc - uz priekšu. Ja gribi pļūtīt šķidru tik pļūtīšanas pēc, tad tik turpini. Es laikam turpmāk izmantošu ekskluzīvo iespēju paklusēt, jo vairāk jau man nav ko stāstīt. Turpināšu "cepties ne par ko un ieriebt atsevišķai braucēju grupai"...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
10 0 Atbildēt

Man netīk pēdējo gadu modes kliedziens, aprīkojot savus auto ar Led virtenēm priekšpusē.

Retais uzliek kvalitatīvu mantu - pārsvarā reāli lēti Ķīnas mēsli bez gaismas atdeves vispār. Īpaši to mana ārpus pilsētām. Izteikti - Lietuvā. Kaudze santīmpisēju tur brauc.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
3 0 Atbildēt

Pareizi noregulēti, oriģinālie lukturi ar oriģināli paredzētām spuldzēm(gan halogēna, gan xenon vai LED) cik esmu novērojis neko nežilbina, lai gan miglas lietojot bez pamatojuma lieki spiež citiem acīs. Neatbalstu pr. miglu slēgšanu skata pēc, kā arī sevis maldināšanu ar it kā labāku redzamību, kaut kā ceļa malu redzu arī tāpat .

Bet ar visādiem hrenonistiem, kas xenonus/LEDus saliek priekšā lukturos, kas tam nav paredzēti(jā arī ķīniešu lēcu) un miglās ir pakaļā. Lai gan neesmu īpaši jūtīgs pret žilbinātājiem(neskatos tieši lukturu gaismā), tomēr braucot pa līdzenu ceļu ļoti krīt acīs un kretinē tie, kam lukturi nav noregulēti vai acīmredzami ir kreisais xenon, tos žilbinu pretī bez žēlastības un no tiem izrādās dažiem nemaz nav bixenon un pretī nemaz nevar uzmidžināt. Kopumā nenoregulēti lukturi subjektīvi ir 1/3 pretī braucošo, bet teju katram 10 ir kreisā xenona pazīmes vai nu miglās un/vai reflektoru lukturos(Sharan un citādi busiņi). Uz robežas ir vairums BMW, kam it kā ir lēcu lukturi, bet iebāzti xenon, un var redzēt, ka lukturi ir vai nu nenoregulēti vai ir neoriģinālie un spīd šķībi/žilbina, ne tā kā ar oriģināliem xenon. Jā xenon ir gaišāks, bet tam nebūtu jāspiež acīs.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Halogēna lēcas no ksenona lēcām atšķiras tikai ar stara labo pusi - normālā stāvoklī esošas standarta halogēna lēcas ar hrenonu tajās var žilbināt vienīgi gājējus un ar ceļa zīmju starpniecību pašu braucēju.

P.N. Tu laikam tā arī neatbildēji par to savu 100w komentāru lapu iepriekš.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tāpēc arī saku, ka tie lukturi ir uz robežas, jo it kā ir lēcas, bet stars ir šķībs. Var jau būt ka nav noregulēti vai stikli nodzeltējuši, bet xenon spuldzēm tomēr lokizlādes punkts ir citur kā halogēnam un tas nav halogēnam paradzētas lēcas reflektora fokusā līdz ar to ir atstarojumi. Nav pieļaujams likt halogēniem domātu lēcu lukturos xenon spuldzes. Jā tagad ir xenon spuldzes, kas it kā ar halogēna fokusu, bet šaubos vai bembisti un volvisti par to ir informēti.

www.hidplanet.com/forums/forum/general-discussion/general-discussion-aa/42907-hid-plug-n-play-fails-govt-test?44158-HID-plug-n-play-fails-govt-test=

P.S. kaut ko minēji par 230w halogēna spēku

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

Tie 230 tak nav vienā acī - 55w reiz divi no mūžam degošām tuvajām + papildus pieslēdzami 60w reiz divi tālās gaismas. Un reflektori kūst tā ka spēj tik taupīt...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 6 Atbildēt

Pie tā ka es braucu ar mašīnu kurai viens jauns priekšas lukturis maksā 6 eiras, es tiešām izjūtu kārdinājumu tā izdarīt, jo tā kā slēdzis, to spaidot, vispirms ieslēdz nākamos lukturus un tikai pēc tam izslēdz iepriekšējos, es esmu pamēģinājis, kāda būtu gaisma ar 230w tālie + 110w tuvie, tikai jāpietur kloķis pavilkts - gaisma ir jauka - un to pat būtu ļoti viegli uztaisīt - bet nu tas ir pret maniem uzskatiem - lukturi nav dilstoša detaļa un tiem tādiem arī nav jābūt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Man ir pirmā dzirdēšana par kaut kādām speciālām spuldzēm, lai arī stiliņā ir gadījies lasīt aprakstus kā dažs labs ir hrenonizējis C4 A100/A6, tb neviens tur nav pieminējis tādas spuldzes. Minos, viens tur pie viena pārregulējot lēcas aizsegu dabūja ideālu ksenona staru - citi tur piebilda ka lielākoties izdodas tikai nocirst staru kā miglām. Un tie kas ir pētījuši C4 oriģinālos ksenona lukturus [retajiem S6+ tādi bija] apgalvo ka tie atšķiras tikai ar stiklu kam ir ksenona marķējums.

Bet tavas matemātiķa spējas ir graujošas Ja jau 230w powā nozīmē 100w spuldzes, ko tad, tavuprāt, es lieku papildniekos?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 1 Atbildēt

Runājot par vairākumu auto modeļu līdz apmēram 2007.gadam, mans secinājums, ksenoni ir švaki gaismas avoti salīdzinoši ar to pašu modeļu pilnizmēra reflektora lukturiem kuros ieliktas labas halogēnas lampas. Nemaz nerunājot par čakaru ar lampu maiņu, līmeņošanas korektoriem un sliktu laika apstākļu ietekmē ātri aizaug tas mazais gaismu izstarojošais pleķītis. Parastais lukturis ar reflektoru un stikla korpusu kas ar attiecīgu linzu zīmējumu ir daudz labāks un precīzāks gaismas atdeves objekts. Un jāpiekrīt msh, attiecīgi tāda luktura cena ir smieklīgi lēta.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Nūūūū, es tev īsti nevaru piekrist - ksenona spuldzei tomēr ir kaut kādas divas reizes lielāka gaismas atdeve nekā 55/60w halogēnspuldzei - ja viss ir pareizi izveikts, nevar nebūt starpība. Parastiem reflektora lukturiem arī ir samērā neprecīzs stars. Pilnai laimei parasti uz mašīnas priekšējo lukturu barošanas ķēdi ir pietiekami daudz saekonomēts, kas halogēnu jūtami ietekmē, bet ksenonu neietekmē nemaz.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Te drīzāk problēma būs ar vecām spuldzēm-ksenons diezgan ilgi saglabā dzīvotspēju stipri zaudējot gaismas atdevi. Pamēģinot samainīt 10+ gadus vecu spuldzi pret jaunu momentā radīsies apgaismība "kapēc es to neizdarīju ātrāk", bet nu te jau vairāk ož pēc absurdas taupības jo reti kurš būs gatavs atdot 100+ eur par "spuldzītēm" (D1S)

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ja nemaldos, procesā arī izmainās gaismas krāsa, paliekot zilgana...

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Zilas var ielikt arī jaunas, bet jā virziens ir pareizais no zili balta (4300K) lēnā garā aizvelk uz violetu

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
2 0 Atbildēt

Pirmkārt mazs komentāriņš par miglas lukturiem - to stiprinājumu konstrukcijas ir gana "šķidras", lai uzstrīķējoties uz augstākas apmales un pēcāk nostrīķējoties nost, jau var izmainīties regulējums! Zinot, cik daudz maina pat viens regulēšanas skrūves apgrieziens, ir iemesls domāt, ka lukturu stara augstums jau mainījies, bet parasti tās regulēšanas migliniekiem ir gana grūti pieejamas, lai pilsoņi tās paregulētu. Tādējādi vesels bariņš brauc līdz nākamajai tehniskajai skatei ar regulējumu, kas nenodrošina papildus apgaismotu ceļu, bat pretim braucošos žilbina diezgan! Toties smuki izskatās!

Par halogēniem un ksenoniem runājot. Ksenonu gaisma ir par apmēram 30 % stiprāka kā halogēnu (ja nemaldos, mērvienība ir Luksi), bet, kolīdz lukturi kļūst netīri, tā šīs apgaismojums ievērojami samazinās - daudz ātrāk un vairāk, kā tas notiek ar halogēna spuldzēm aprīkotajiem lukturiem! Tas bija galvenais iemesls prasībai pēc obligātas lukturu mazgāšanas automobiļiem aprīkotiem ar ksenona lukturiem.

Neatbalstu ksenona lukturu pielāgošanu auto, kam tie nav sākotnēji paredzēti, jo īpaši, ja nav iepriekš minētie mazgātāji un automātiska līmeņa augstuma regulēšana, jo pretim braucošos ksenonu stars žilbina 2x vairāk kā halogēnu.

Par halogēnu stara blāvumu daudzu auti standarta konstrukcijā varu tikai piekrist, taču tas labojams daudz vieglāk, kā pārbūvēt esošos lukturus uz ksenonu (ja nemaldos, tiem jāpievieno ne tikai augstsprieguma bloki, bet jāveic arī citas nelielas manipulācijas. Tad nu lūk - jums vajadzīgs viens lieks spēka vads, vēlams resns un nelielā attālumā no ģeneratora, atbilstošs spēka releju daudzums (atkarībā cik kvēldiegus ar vienu releju gribat pabarot) un daži štekerīši. Ja uz spuldzītēm arī ražotājs uzlicis tievos vadiņus, jānomaina arī tie!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Ja tas idiotisms ka ksenonam jābūt ar līmeņotājiem nebūtu likuma prasība, tad tiem, kam ir ksenons ar līmeņotājiem, vajadzētu dot pa galvu - un līmeņotājus vispār būtu jāsauc par žilbinātājiem. Bet apmīzēji ir domāti priekš sevis - kā jau tu teici, netīrs stikls strauji samazina gaismas atdevi - pretējo žilbināšanu tas neveicina.

Palasot tavu aprakstu par barošanas uzlabošanu, man palika interesanti - es gribētu cik briesmīgi izskatās tavu roku darba galarezultāts...

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
3 0 Atbildēt

No tā līmeņotāja Tu nesaproti neko! Ar pareizi noregulētiem lukturiem tas nekad (!) nevienu nežilbina!

Ja uztaisa glītu stiprinājumu un tos relejus un vadus smuki sakārto, tad izskatās pat ļoti gaumīgi! Nezinātājs pat nesapratīs, ka tā tas nebija oriģināli!!!

msh Reģ.: 16.04.2007
1 6 Atbildēt

Nu es saprotu ko citu - tu droši vien gan esi kādreiz bijis ārpus rīgas, bet nekad ne naktī. Pabrauc kādreiz pa nakti pa kādu pietiekami dzīvu šoseju, kuras segums sastāv pamatā no ielāpiem - vai pa granti. Pačukstēšu priekšā ko tu ieraudzīsi - tās mašīnas, kurām jau pa pāris kilometru attālumu var ieraudzīt ka lukturi plivinās augšā lejā - nē, tās nav piekrautas mašīnas ar beigtiem amartiem, bet gan mašīnas ar oriģinālo ksenonu un žil, tfu, līmeņotājiem. Kad piebrauksi tuvāk, varēsi priecāties ka tā regulārā augšā - lejā, augšā - lejā gājiena augšējais gals cērt tev acīs. Ja pats brauksi mašīnā ar tādu uzparikti - tavējie lukturi darīs to pašu. Tās mašīnas, kuru lukturi šitā nedara un nežilbina - tām nav līmeņotāji - jo tomēr virsbūve ir stabilāka, nekā kaut kādi tur sūdaini līmeņotaji, kuri cenšas reālā laikā kaut ko koriģēt...

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
4 0 Atbildēt

Tev bijusi ļoti maza saskare ar jaunām automašīnām un automātisko līmeņa regulēšanu... Jau teicu - neko no tā visa nesaproti!

Es nedzīvoju Rīgā, un diez vai Tu esi nobraucis kaut pusi no tā, cik es. Arī ar auto, kas aprīkoti ar tādām un vēl citādām ietaisēm un lukturiem...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Jā, tiešām, kad pretī brauc viens ar saviem līganajiem lukturiem, man nav bijusi nekad vēlēšanās savu mašīnu sacirst ceļa vidū lai apstādinātu pretī braucošo lai inspicētu ar ko viņš brauc. Var jau būt ka pēdējās piecgades mašīnām ir labāki līmeņotāji nekā 15 gadus vecām - es tikai zinu to, ka pa ceļiem braukā mašīnas ar žilbinošu oriģinālo ksenonu, un to ka ja tām mašīnām būtu parasti rokas korektori, tie nevienu nežilbinātu - un nebūtu vēl viena figņa, kam saplīst [devējiem, piemēram, mēdz lūzt sviriņas] un apdraudēt satiksmes drošību - paturi prātā ka nosprādzis korektors parasti notēmē lukturi asfaltā.

Vakar intereses pēc papētīju kā šūpojoties staigā mana golfa tuvo stars - mans golfs ir stipri mīkstāks nekā +/- jebkura mašīna, kurai no rūpnīcas nācis ksenons - šūpojās tikai uz leju no statiskā augstuma - nu jā, purns smagāks.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

lynx85 rakstīja: Zini - varēji arī paklusēt - neko gudru nepateici.

Kā jau es, iesaistoties šajā diskusijā teicu, citēšu atkal sevi, jo laikam ar vienu reizi te dažiem nepielec: "Es tomēr balsotu par Polijas modeli - lai lieki nespīdina tad, kad tas nav vajadzīgs" - tātad, vai apdzīvotā vietā miglas ir tik vitāli nepieciešamas, turklāt ja NAV miglas kā dabas parādības un/vai ja tā apdzīvotā vieta pat ir apgaismota?

Tu man visu laiku piepisies par itkā neveiksmīgi bambera piemēru, bet vai tad pašā saknē man nav taisnība? Pamatlukturi IR labāk aizsargāti, un tas IR FAKTS. Par to, ka vajag reidus, es arī varu nocitēt pats sevi, lai tiem kas tankā, arī pielec: "Lukturi kā tādi būtu pelnījuši visu to enerģiju, kura tika sadzīta "kreisās joslas aunu" vai "dodiet mums 140kmh" kampaņās" - tātad, pateici citiem vārdiem tieši to pašu, ko es jau pirms nedēļas tiku rakstījis.

Ja tev patīk "kā izskatās" gabarīti+miglas, tad jau tieši tu esi tas, kas grib ieriebt braucēkju grupai, kam patīk vienkārši normālie tuvie. PAr reflektoru taupīšanu - nu te es vienkārši hujeju. Tupa hujeju - tev viens lukturis uz visas mašīnas mūzu iedots, vai? Nopirkt jaunu nevar? Pačukstēšu noslēpumu - ir ļaudis, kas, nopērkot lietotu auto, var ne tikai samainīt bremžu šķidrumu un tosolu, bet arī vējstiklu un pat lukturus, ja tie liekas saguruši/saskrāpēti. Tici man, ar svaigu vējstiklu pavisam cita braukšana. Bet klaipēdas šrotos to jau nesaprast.

Ok, ja gribi nepiekrist strīdēšanās pēc - uz priekšu. Ja gribi pļūtīt šķidru tik pļūtīšanas pēc, tad tik turpini. Es laikam turpmāk izmantošu ekskluzīvo iespēju paklusēt, jo vairāk jau man nav ko stāstīt. Turpināšu "cepties ne par ko un ieriebt atsevišķai braucēju grupai"...

Pasmīnēju par to "jaunu nopirkt nevar?" Nu, parādi kur var nopirkt jaunu B3 Audi 90 priekšējo lielo lukturi. Aftermarkets viņiem nav eksistējis nekad [pieņemot ka valeo nebija aftermarkets - varbūt arī bija - nu tad bija hella, OEMs, un valeo, aftermarkets], un iepriekš divi minētie ražotāji ir beiguši ražot gan jau pirms desmit piecpadsmit gadiem - kad vēl bija nopērkami, tos gadus 10-15 atpakaļ, maksāja 90 latus gabalā. Baidos ka būs jau iestājies tas pats, kas B2, kur tikai sameklēt labus stiklus un restaurēt reflektorus - iedod adresi, aizsūtīšu tev divus reflektorus, varēsi meklēt kantori kurš nohromēs - rīgā [250 km no manis] agrāk viens bija, angars, bet laikam pārtrauca, bet kad vēl bija, cena par bļodas pārhromēšanu [tajā reflektorā ir divas bļodas] bija 20 ls par bļodu - tātad, kopā 80 ls par diviem lukturiem - ja atradīsi kantori, varēsi man uzsaukt pārhromētus reflektorus - man lētāk un ērtāk ir nodrošināt ka buferī ir pāris labu miglu, un atšķirībā no tava moņģika, tās miglas ir stingri pieskrūvētas.

Tas tā, lai tu saprastu ka visiem tas nav kā tev ar tavu moņģiku vai man ar manu golfu - iestādi sienā un otrā dienā sakrāmē jaunas ķīniešu detaļas. Es domāju ka Audi 200 īpašnieki tev pateiks šito pašu. Man kā A90 īpašniekam tiekot pie golfa bija šitam jātiek pāri - nebija pierasts ka kaut ko, kas nav apakšgala detaļa [nu kā B3 A80 lukturi, kuriem ķīna gan eksistē] NAV jāmeklē šrotā, jo VAR nopirkt veikalā un par saprātīgu cenu - es vispirms šrotā nopirku divas restes ar papildniekiem un ar tām jājos, un tikai pēc tam nejauši pamanīju ka jauna reste ir nevis pa šrotiem medījams retums kā audī, bet gan 8 eiras armandoparts.lv ...

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
10 0 Atbildēt

Itkā nosolījos neturpināt verbālo ateju, bet ja reiz vērsies tik personiski, paturpināšu.

Tātad - tava nespēja sameklēt vai aizmaksāt jaunu lukturi noved pie reflektoru pseidotaupīšanas, un pajāt, kā uz ceļa tas ietekmē citus braucējus. Šīs tēmas pirmajā lapā es rakstīju, posts 12.okt 16.01:

"Miglas var žilbināt, un kā vēl. Nevajadzētu naivi domāt ka visiem viņas ir saregulētas kā pienākas. Man vairāk izskatās ka miglas+tuvie nereti tiek lietoti šādi: migla kā tuvais un tuvais jau kā pustālais. Un tad ar šitādu vālē un spiež visiem acīs."

Lūk - šis ir tieši tavs gadījums! Tev žēl pamatlukturu reflektoru, tāpēc tu miglas uguņus izmanto tuvo gaismu vietā! Gan jau ka arī esi saregulējis nevis tā lai nežilbina, bet tā lai tu pats lieliski ceļu redzētu, vai ne tā? Par šo arī ir mans cepiens. Par to ka miglas gaismas slēdz visur, tikai ne tad, kad ārā ir īsta dabas parādība MIGLA. Reflektoru taupītāji, jibio. P.S manam tēvam pieder 85' kaupis - vari man nestāstīt par detaļu pieejamību. Kas meklē, tas atrod.

P.P.S tava verbālā ateja par hrenona līmeņotājiem, izskatās vienkārši pēc vēlmes ieriebt atsevišķai braucēju grupai. Cepiens nevietā (c).

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Ja tu savam moņģikam lukturus regulē uz izjūtām, un attiecīgi spried pēc sevis par citiem, malacis. Es savām mašīnām lukturus regulēju atbilstoši lukturu regulējamajā uzzīmētajām līnijām, jo man vajag lai mašīna iziet apskati - ja mana apskati izgājusi mašīna kādam cērt acīs, pateicības drīkstiet rakstiskā veidā sūtīt uz Scantest. Tavs pieņemums par līku lukturu regulējumu, acīmredzot, ir radies apreibinošu vielu iespaidā - ja neesi pamanījis, miglu gaisma ir izkliedēta platumā, līdz ar to miglas ar nekādu regulējumu nevar aizstāt tuvos kā apgaismojuma lukturus tumšajam laikam - un mašīnai, kurai tālie ir divreiz spēcīgāki par tuvajiem, būtu bezjēdzīgi sakruķīt lielos lukturus lai tuvie būtu "pustālie" un tālie attiecīgi apgaismotu koku galotnes... Tie, kam tu ko šādu novēro, visdrīzāk brauc ar piekrāmētu pilnu mašīnu.

Jā, protams, atrast viskautko var - man arī plauktā stāv pāris puslīdz normālu lukturu, un vēl daži stikli, kā jebkuram A90 vai A200 īpašniekam kas domā par nākotni, bet tas nenozīmē ka tie tur ir apzinātai tērēšanai. Man tak ir pie dirsas ka manas miglas pretī braucošajam liek aiz dusmām uzsprāgt un tas tur ārdoties pie stūres varbūt nesavalda savu mašīnu un avarē - ja ir šādas problēmas, vajag pirms braukšanas lietot nervu zāles - normālas miglas nevienu nežilbina, punkts.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
5 0 Atbildēt

Taivaņ TIBAO piedāvā jaunus

www.tibao.hk/index.php?ac=product&at=read&ypid=5343 un www.tibao.hk/index.php?ac=product&at=read&ypid=5344

HELLA jauni ir pa 250EUR, bet oriģinālos ebay pa kādiem 100EUR ar var paveikties atrast. Tā kā nav gluži, ka nevar dabūt, retro auto uzturēšana tomēr nav lēts prieks.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jebajs ir kosmonautu vietne; lēti tur ir tikai tas, kas nevienam nav vajadzīgs, un priekš vecu mašīnu detaļu pirkšanas tā ir pēdējā vieta šī iemesla dēļ. Orientējošā cena lietotam B3 pilno lukturu pārim tepat uz vietas latvijā ir 50 eiras, cita lieta, kāds ir stāvoklis - frāzi "aplauzti stiprinājumi" es jau sen vairs neuzskatu par stāvokļa aprakstu, tā ir norma, galvenais lai stikli un reflektori būtu kaut cik ciešami. Tāpēc arī plauktā pāris lukturu stāv, čalis stiliņa detaļu pārdošanas tofikā bija iemetis pa 40 eirām un nevienam īsti nevajadzēja [joprojām modē ir likt B4 haubi un attiecīgi B4 pilnos lukturus, kuri tādēļ gan ir jūtami dārgāks retums], sabīdīju darījumu un paņēmu, būtu vairāk naudas, droši vien ņemtu katru pāri kas tur par tādiem cipariem uzpeldētu.

Man nav neviena pati retro mašīna, man ir divas vecas, vienkāršas un uzticamas mašīnas. Ja man vēl tās būs pēc 20 gadiem, tad vēl varēs mēģināt runāt par retro. Retro ir tad, kad ir kaut kas tāds, kas nevienam vairs nav - piemēram, kā vienam paziņam, kuram garāžā apsegts stāv atrestaurēts E21 bembijs.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
13 1 Atbildēt

Ja jāsāk čakarēties un dedzināt miglas normālu tuvo gaismu vietā tikai tādēļ, ka lukturus izdedzina un vietā citus nevar dabūt, tas jau vairs neizklausās tik vienkārši. ;) Un cik ilgā laikā tāds lukturis tuvo gaismu dēļ tiek sabojāts?

Tā interesanti sanāk - visu laiku slavē, cik automašīna vienkārša un easy visu samainīt, detaļas uz svara u.t.t., bet tik un tā stāv garāžā uz klučiem un kaut kas jāshēmo lukturu dēļ, jo vairs neražo. Tiešām vienkārši!

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 0 Atbildēt

ir tāda slimība kā grafomānija. izskatās, ka vienam te diezgan akūtā stadijā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Nē, to sauc par liekvārdību - visi kas mani pazīst personīgi, varētu apstiprināt ka es kaut ko stāstot mēdzu plaši izplūst - apvienojumā ar spēju ātri rakstīt, neskatoties uz klavu - mana mutere, biroja žurka, ļoti gribētu spēt rakstīt tik ātri kā es, viņa katru reizi kad viņai sanāk redzēt mani rakstīt, apbrīno manu ātrumu.

opelis Reģ.: 03.10.2005
3 0 Atbildēt

Ātri dzīvē jādara tikai divas lietas -

1. ātri jāķer blusas;

2. ātri jācērt kaimiņa sieva...

Michux Reģ.: 30.04.2015
0 6 Atbildēt

Tie kas brauc bez Tuvie + miglas ir muļļas...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

joprojām vakaros pilnas ielas ar šiem lauku zēniem un kundzītēm. Taxistiem arī populāra nodarbe turēt ieslēgtus migliniekus.

iuziite Reģ.: 04.12.2002
1 0 Atbildēt

Khmm, nekad neviens ar migliniekiem nav apžibinājis. Toties, spiež acīs ielas apgaismojums, ka dēļ pa nakti braucu ar saulessargu pa izgaismotām ielām (šī gan jau tik mana īpatnība) Taču busiņi un "džipi" gan, sevišķi, ja aizmugurē.

Nedēļas nogalē sanāca pavizinaties ar auto kuram adaptīvās gaismas. Tas tik ātri izslēdz tālos un tuvos pagriež pa labi, ka nezinu kā kādam var tās traucēt.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Kad pirku jauno Jazz, sākumā biju domīgs, vai ņemt bez miglas lukturiem. Pēctam padomāju, cik reizes citiem saviem auto miglas lukturus esmu lietojis, pat nespēju atcerēties, kad pēdējo reizi tādus būtu ieslēdzis, izņemot TA.

Vienīgi tajās reizēs, kad migla patiešām bija bieza un bija jāieslēdz aizmugurējais miglas lukturis. Bet tādu var ieslēgt arī tad, ja nav priekšā miglas lukturu.

Līdz ar to domāju, ka bez miglām mierīgi var iztikt. Jau laikam tepat rakstīju senāk, ka mani netraucē, ja padienu brauc tuvās + miglas, bet kaitina (vairāk nekā traucē), ja ieslēgta pakaļējā migla.

iuziite Reģ.: 04.12.2002
0 0 Atbildēt

oo jā " bet kaitina (vairāk nekā traucē), ja ieslēgta pakaļējā migla." Citreiz pat riktīgi kož acīs.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
5 0 Atbildēt

Man miglas lukturi netraucē, pats tos gandrīz neizmantoju. Kam vajag, lai brauc. Satiksmes drošības paaugstināšanai tie noteikti noder vairāk kā dienasgaitas "jāņtārpiņi" daudziem jaunajiem auto un tie pašrocīgi liktie LED "pusjāņtārpi" vecākiem auto, ko var redzēt tikai no metriem 20. Aklo braucēju mums ir pietiekoši daudz. Pats esmu saskāries ar situācijām, kad man pie ielēgtām tuvajām un miglām vēl ir jāmet ar tālajiem, lai aklais pamostos.

Ja sodīt, tad tikai par kautkādiem pašrocīgi veiktiem, nesertificētiem uzlabojumiem auto apgaismojumā, bet ne par miglas lukturiem.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Man arī jautājums sakarā ar migliniekiem.

Man viņi ir, bet konstatēju, ka nedeg. Slēdzot slēdzi nekas nenotiek. Tā kā tuvojās TA, teicu servisā, lai izņem viņus vispār, jo es viņus tāpat nelietoju. Šie saka, ka TA nepiesiesies, ja tos nevar ieslēgt. Kaut kā neticās... kāds nav saskāries ar šādu lietu?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Ja ir, bet neieslēdzas, tad dabūsi "2". Ja ir izņemti, tad TA iziesi. Smukuma pēc var pēc izņemšanas tās ligzdas aiztaisīt ciet kaut ar nokrāsotu kartona gabalu. Ja prasa kāpēc nav, nozaga. Sen atpakaļ ar vienu auto šitā izdarīju. Viena migla nebija, bet otra bija izsista ar akmeni. Izņēmu to ārā, izgāju TA bez problēmām. Inspektors tikai pajautāja, kur palikuši. Pēc tam ligzdas aiztaisīju ar krāsotiem plastmasas gabaliem un nevienu citu gadu TA neko nejautāja.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Man jau arī tā liekas, ka būs vien jāņem ārā. Sievas mašīnai jau n-tos gadus eju ar izņemtiem, caurumi nav taisīti ciet, nekad neviens nav jautājumus uzdevis.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Priekš apskates var aizlīmēt ar bandīteni, šitāds variants ir dzirdēts.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Papētīju sīkāk. Drošinātāja vaina tā nav, bet lukturi paši ir nekādi - iekšā mitrums, "spogulis" nodrupis, būs vien jāņem ārā. Caurumi varētu būt diezgan neglīti, tāpēc ielikšu plastmasas nosegu.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Ja ir, bet neieslēdzas neviens no priekšējiem miglas lukturiem, tad apskati iziesi. Vienīgi jābūt nevis izņemtam drošinātājam, bet atvienotam vai demontētam ieslēgšanas/izslēgšanas slēdzim. Pēc noteikumiem ir jādeg abiem vai nevienam.

Ja degs tikai viens, tad gan būs "2:.

Tas pats attiecas uz lukturu manuālo augstuma korektoru.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

>Tas pats attiecas uz lukturu manuālo augstuma korektoru.

Man tie klauni no Auteko meklēja manuālo korektoru auto, kam ir oriģināli lokizlādes lukturi ar automātisko korekciju, pie tam pats vēl piefiksēja, ka pie sviras ir piestiprināts regulators.

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti