Re, kur iniciatīva
iauto.lv/forums/topic/42334-nairobi-kenija-realize-elektrisko-motociklu-ar-mainamam-baterijamideju
Dakaras "izklaides" iet vaļā:
Tu redzkā ir īstenībā
NU nez "Creative Society" ir tāds ļoti specifisks veidojums ar Igor Mikhailovich Danilov priekšgalā, tādēļ kā materiāls izklaidei - droši vien jā, bet kā materiāls izpratnei par globāliem klimatu ietekmējošiem procesiem - labākajā gadijumā nekaitīgs sūds !
P.S. atsauces uz video norādītājiem pētījumiem BTW arī ir LIELS sūds !
Viens no research gabaliem uz kuru tiek liktas atsauces - domāju nebūs grūti izlasīt secinājumus, un cik ļoti tie "nesader" ar video stumto retoriku:
Tad vēl ir pagrābts kaut kas no acīmredzot šī dokumenta ( tagad ātri atrodams škiet tikai pie ķīniešiem):
en.cgs.gov.cn/upload/201408/20140808/20140808153544844.pdf
Darbs:
Antarctic Seismology: Revealing the Geological History and Lithospheric Dynamics of an Ice-Covered Continent by Douglas Wiens (Department of Earth and Planetary Sciences Washington University in St.Louis)
Par autoru un darbiem: www.researchgate.net/profile/Douglas-Wiens-2
Vēl izklaidei izskatās ka "zinātniece" ar tāda puskoka lēcēja piestrādā naftas biznesā (vai varbūt tikai strādāja ap 2018 gadu, jo jaunu publikāciju praktiski nav, tātad neko nav darījusi vairs) :
www.researchgate.net/profile/Elizaveta-Khromova
en.wikipedia.org/wiki/Schlumberger
Elizaveta Khromova @ Schlumberger Limited
Ā un te vispār ir ekselenta "dienas humora deva" par tēmu cik daudz dažādu populāru personību šamie "institūti" ir vēlējušie "sasniegt" ar savu "mesidžu" un vēlējušies, lai "palīdz pastutēt popularitāti" :
Biju pāris nedēļas Spānijā. Tomēr tā nojātās lauksaimniecības tehnikas neesamība uz ielām ļoti jūtama. Mierīgi vari sēdēt kafejnīcā ielas malā un nav satraukuma par gaisa kvalitāti.
Spānijā lauksaimniecība, kā viduslaikos. Lēts rociņu darbs.
Pilsētās var saprast, ārpilsētā - tā pati Spānija nav tā bagātākā valsts lai stulbotos ar "ātru novecojušu auto aizvietošanu", pie kam Japānā jau sen ir pierādījuši, ka pavisam mazs auto un motors (a la kei-car, kuriem piedevām tur vēl bija vēsturiski nodokļu atlaides) ekoloģijai ir stipri kaitīgāks kā vidējas klases auto ... īpaši ja privātie brauc tik maz kā Japānā ...
No kurienes pieņēmums, ka "privātie brauc tik maz(cik?) kā Japānā"?
Paskaties Japānā izsolēs tirgoto auto nobraukumu !
Un tur "rullē" sab.trans.
Manuprāt tas ir maldīgs priekšstats. Tur nodokļu politika veidota, lai veicinātu jaunu auto iegādi un uzturētu JP autobūvniecību. Pretējā gadījumā tak tādas izsoles nebūtu, nobrauc 1000km gadā un vēl 43 gadus varētu tā braukt nemainot auto, bet nevar. Jāpērk jauns.
Tur tak ir masveida eksports uz Krieviju - valsts mēroga pieeja pašiem braukt ar jauniem un palietotus eksportēt prom.
Vecākiem auto lieli nodokļi. Maina pret jaunu
Jūs pašu galveno ziņu esat palaiduši garām
www.youtube.com/watch?v=tWHFEZaZGAg
pirms dažām lapām šo personu pieminēja vietā un nevietā un tagad aizmirsuši!
-------------
DW raidījumā auto. |Šodien. Atkal Āfrika!
14:45
Pie stūres. Deutsche Welle žurnāls
Tāds piesārņojums, ka braucēji pasākuši kopābraukšanu.
Pastāsti, kāda ir tā galvenā ziņa? Es nespēju tās šausmas skatīties.
tev toč nav pilns rublis
kāda šķirba, cik kādam cilvēciņam ir vai nav "gadu"?
Par Tesla Semi "good & bad":
Kājminamie busi. Tādi pastāv, var pat apvienot mīšanos ar alus dzeršanu. Tikai par brīvu tas nav.
Šito busu redzēju jau pirms gadiem desmit, tā ka nekas jauns tas nav. Tūristu izklaide un ballīšu vieta, diez vai ar viņu vispār drīkst braukt visur, kur ienāk prātā. Kaut gan koncepts nav slikts, postapokalipses pasaulē bez enerģijas resursiem var noderēt.
Runājot par ekoloģiju, te ir viens koncepts kurš tehniski ļoti palīdz ekoloģijai, bet saprotams šacakarē visu olu biznesu un ir mazliet smakojošs:
earth911.com/home-garden/go-green-keeping-chickens-can-help/
P.S. Un no plastmasas iepakojumiem ar kaut kā vajadzētu tikt vaļā, nu tā ka pavisam ...
darklight rakstīja: Šito busu redzēju jau pirms gadiem desmit, tā ka nekas jauns tas nav. Tūristu izklaide un ballīšu vieta, diez vai ar viņu vispār drīkst braukt visur, kur ienāk prātā. Kaut gan koncepts nav slikts, postapokalipses pasaulē bez enerģijas resursiem var noderēt.
šitādi tak tepat Vecrīgā ir vasarā novērojami.
Ja nu vēl atrodas kāds kuru aizrauj AC/Shelby Cobra:
He, he Aerones iekš foto (ieks'DB) izskatās ka parādijies pirmais reālistiskais vēja turbīnu apkalpojošais robots:
Izskatas ka droni nav izrādījušies pietiekami labi praktiskai lietošanai ;)
Šitie baigi uzstājīgie izrādijušies un pēc universālas iekārtas loģiski bijuši spiesti izvēlēties šauru specializāciju (kas cita starpā labi paskaidro kāpēc robotu revolūcija vēl ilgi nenotiks).
Un ar šo lēmumu izpelnījušies atzinību sirsnīgas investīcijas izskatā. Ir uz pareizā ceļa čaļi.
Mazliet par retajiem metāliem un elektromotoriem ekoloģijas kontekstā:
Intersants pētījums veikts par māju siltināšanu UK , un secināts ka 4 gadu laikā siltināšanas efekts "zūd" :
www.dezeen.com/2023/01/20/home-insulation-study-cambridge-university/
Man teiksim vājā vieta izskatas ka varētu potenciāli būt logi, tue ir jāregulē ik pa laikam, jumta siltinājums ar nosēžas, intersanti kas vēl ?
Tikai un vienīgi gāzbetons,visu no šī materiāla,nekādas vates.Re,jeņķi pēc 20 gadiem maina vates siltinājumu jo viņa nosēžas un visādi parazīti viņā lieliski dzīvo.Logiem jābūt no koka.
jau pirmajā rindkopā:
But the study posits that it could be due to the simultaneous construction of home extensions, which can increase a household's energy consumption by around 16 per cent.
uzbūvē lielāku māju, un lielāki aŗi patēriņi.
Simples
Piedod bet tas ir kolhozs un tas nav tavs teksts.Es teiktu zems attīstības līmenis!Mans nav diez ko augsts bet tādu figņu nevienam nepasniegtu.
Ir tur tāds pieļāvums, bet izklausās ar zemu ticamību, jo ja pēc 4 gadiem "paliek sliktāk", tad acīmredzot 1-3. gadā tik slikti nav, un nez vai "renovāciju" un paplašināšanu veic 2 dažādos "etapos" ... t.i. tajā izteikumā man šķiet ir "loģiska problēma" ...
Transports un īsta ekoloģija.
Transports ir viens no lielākajiem vides piesārņotājiem. Dalīsim to piesārņojumu co2(ogļskābā gāze) un visādas sīkas C daļinas un NOXi (slāpekļa oksīdi). Diskusijā startējam no aksiomas, ka par daudz co2 ir slikti bez visādām tur vulkānu piesārņojuma un Saules aktivitātes teorijām. Ja apspriežam, cik vidi piesārņo eko auto pilnais ražošanas un braukšanas cikl, tad, ja var, ar zināmiem, pierādītiem , ar ķīmiskiem vienādojumiem pamatotiem akumulatoru ražošanas datiem. Ja apspriežam piesārņojuma pārvietošanas konceptu (ārpus pilsētas vai trešās pasaules valstīs kaut ko saražo un piesārņo, lai var tīri, tīriņi ekoloģiski barukt pa pilsētu), tad obligāti rēķinām, cik viegli tomēr to piesārņojumu savākt stacionārai rūpnieciskai iekārtai un cik - braucošam auto. Ja par esošām tehnologijām, tad cik mazāk piesārņo ar gāzi darbināmi auto un cik - ja dīzelim arī uzlikta gāze kā papildus degviela - cik var, ar skaitļiem. Ja apspriežam satiksmes organizāciju vispār, tad, pēc iespējas visus aspektus - no tā, ka dzelzceļa stacijā pieejams autobusu kustības saraksts labākai plānošanai līdz tam, kas jādara, lai lauku braucējs izvēlētos sabtransu - no atlaidēm līdz lētai nomai un saskaņotiem sabtransa grafikiem. Kas vajadzīgs, lai 20-50km attālumā dzīvojošie pilsētas darbinieki brauktu ar elektroauto vai sabtransu.
Tātad - co2, NOXi un C daļiņas slikti, sabtranss labi, piesārņojuma pārvietošana slikti un ko tur var darīt.
iauto.lv/forums/topic/40611-co2-nodokla-likmes?pnr=2