Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Šofera dienasgrāmata.

gunbox Reģ.: 23.12.2016

Uzmeikošu vēl vienu spama vietu, kur padalīties par šofera dienu. Būtu forši, ja šeit nediskutētu bet vienkārši iemetam stāstu, cik "patīkama" Latvijā ir braukšanas kultūra.

 
1.. 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ..55
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

anoagask rakstīja:

Rr19 rakstīja: Priekšā var nedeg, toties aizmugurē ieslēgti miglas lukturi.

pietiek jau ar tiem pāķiem, kas saslēdz priekšējās miglas tumsā. Pie šosejas ātruma miglas lukturis izspīdina tikai reakcijas distanci

Pirms pāris nedēļām man bija mazs pārsteigums - man tumsā iebraucot tajā "aplī" kas ir zem apvedceļa A9 galā ir grūti saskatīt kur atrodas pa labi Salaspils virziena uzbrauktuve; treniņa tam manevram man nav, jo reti tur griežos, un tālos tur parasti nevar atļauties ieslēgt, un tad nu ir bijis vismaz pāris reizes tā ka piepeši rodas uzbrauktuve un jāmet pa nažiem un jārauj pa labi. Pēdējoreiz braucu, un, jopcik - miglu gaismā uzbrauktuve saskatāma vienkārši lieliski...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ir taču reizi pusgadā izņēmuma gadījumi,kad uz pussekundi var uzspīdināt (pat Vajag).Neviens no tā nenosprāgs.Jāizstrādā sev paradumu un tad jāsāk filtrēt, kad to pielietot un kad var iztikt bez.

Tev jāliek jauns jumts ar gps antenu.Tā vienmēr apspīdina zālāju pati no sevis,ja operātors saminstinās vai piebremzē pirms iespējamās nogriešanās vietas.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Vai tad pa dienas gaismu tur nebrauc, neko neiegaumē?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Man liekas ka uz vienas rokas pirkstiem var saskaitīt tās reizes kad es esmu izbraucis cauri tam "aplim", jebkurā virzienā, pa gaismu, un tas būtu kādu piecu gadu laikā. Nu varbūt es pārspīlēju un kopā skaitīšanai vajadzētu abu roku pirkstus.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Priekš tam tak ir navigācija. Nevajag būt lepnam un ieslēgt to, ja brauc sliktas redzamības apstākļos.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Navigācija vispār parāda virzienu kurā braukt, nevis kur tieši, ar dažu metru precizitāti, atrodas ceļš uz kuru jānogriežas - es tā ceļa atrašanās vietu zinu no galvas precīzāk nekā navigācija spēj parādīt...

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
3 0 Atbildēt

Pareizi, citādi var Rīgai garām aizbraukt.

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

Un kā tur uzlabot uztveramību...samazināt atļauto ātrumu?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 1 Atbildēt

Ja tu tajā aplī izbrauksi ar 90, uzsaukšu bamsli ar stipro alu

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tas jau ir atkarīgs tikai no auto un tā stāvokļa ar kuru tur brauc. Esmu reiz testējis Lexus IS-F uzbrauktuvē uz lidostu (aiz DEPO pa labi augšā) ar pilnu Lexi - 5 cilv., vēsi 100 km/h , tik vidējais pakaļbeņķī spiests kaut kur ieķerties, citādi varētu vēl ātrāk .

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 1 Atbildēt

Runa jau par slaveno 2. trusi, kas apauts ar komfortablām 70. augstuma riepām

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kāpēc tu domā ka es tur braucu uz 90?

Par 70 augstuma riepām mazliet maldies, 14" standartizmērs ir 185/60, kas man vasarenēm arī ir - ziemenēm, jā, nejauši sanāca 185/70.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Tāpēc, ka es rakstīju, ka šosejas ātrumos miglas nekam neder.

Tu saki, ka es iršu, un miglas baigi labās uz apļa meklējot izbrauktuvi.

Loģiski, ka tas nozīmē aplī uz 90.

Uz 60 ripinot aplī miglas palīdz, pats slēgtu

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

Šodien izbraucu mazu līkumu ar fiksija elektroauto Zoe. Brauciena atskaitē dabūju divus sarkanus vieniniekus par strauju uzsākšanu un pārāk ātri līkumā. Par otro wnk redzēju sniedziņu aplī un uzspiedu, par pirmo, jā ar šo ir diezgan forši taisīt pedal to the metal, 4km maršrutā kādas 10x, ikdienā un ar parastu darba dīzeli tā nedaru, jo nav emociju. Tiesa visu piesauktais range nokritās par ~15km, tā kā pagaidām elektroauto nav man, žēl būtu skatīties kā katrs apdzīšanas manevrs izmaksā procentuāli daudz kilometrus pret "bāku". Bet pavizināties forši, iesaku.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 2 Atbildēt

nu ja, bet pēc tam esi tā pakalpojumu sniedzēja melnajā sarakstā, un nākamreiz nevarēs atbloķēt un braukt

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

Šodien izmantoju vēlreiz, viss ok, ielaida iekšā un braukt arī atļāva, pieņemu, ka tur vairāk jāsagrēko, lai banotu.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

Dažas dienas sanāca vairāk pabraukāt pa Lubānas ielu. To pašu, par ko Timrots vēl safilmēja kreiso pagriezienu pārkāpējus. Jāsaka - nekas nav mainījies. Po*uj uz zīmēm, visi visās malās stāv un griežas kā labpatīk, un pajāt ka aiz viņiem visa josla stūķī. Tiešām tur neviens neko nepakontrolē?

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Vispār jau ir tāda lieta, ka pēc katrām satiksmes organizācijas izmaiņām paiet zināms laiks, līdz tauta pierod un sāk braukt tā, kā vajag. Kāds varbūt pat nepamana, kāds uzskata, ka brauks tāpat, pajāt visu.

Ar laiku jau būs tā, kā vajag.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 2 Atbildēt

Latvijā neviens uz zīmēm neskatās - pārāk daudz, pārāk mazas, nevietā noliktas, CHA nav. Un vispār uz bedrēm un neredzamiem velosipēdiem jāskatās.

Protams, no otras puses arī iecietība - es taurēju uz tādiem jebanātiem. Varbūt citreiz pieleks

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Uz Graudeni,kur tas laiks,kā aizliedza kreisos aiz pārbrauktuves abos viezienos,nekas nemainās,kā saka,ja cilvēkam vajag,tad drīkst.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 1 Atbildēt

Ja es pareizi saprotu par ko runa, tad visa apgriešanās ir idiota darbs pie Ilūkstes un Saharova nogriešanās. Tur, kur varēja izveidot 3 joslas un organizēt pareizi luksoforu, ir ielikti līkloči un atzari priekš 7 auto. Gribēja mazināt sastrēgumus? Uztaisīja tos vēl lielākus. Ja man būtu teikšana, es šī mezgla ražotājus un idejas autorus iesēdinātu līdz mūža galam. Tur jau uz plānojuma bija jāredz, ka izgatavots ir brāķis. Tā aizdzērušies, ka nevar uztaisīt taisnu ceļu. Māksla jāzīmē, bļin.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 0 Atbildēt

O, sveiciens atkal no Error 520

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
3 1 Atbildēt

Nē, es cepos par posmu no Meirānu krusta līdz sievasmātes aplim. Tur ir tik daudz visādu pa kreisi/apmest ripā gribētāju, ka reāli kustās tikai viena josla. Vakar kautkāds smagais gribēja hvz ko, iestājies šķērsām pretī tai riepu bodei, ar kravas kasti nobloķējot arī pirmo joslu. Visa Lubānas iela vienā virzienā stāv jo vienam pimpim, redz, vajag. Tādam pat uztaurēt nevar, jo tu stāvi stūķī kā astotais auto aiz vaininieka. Es jau tā cenšos nebraukt piecos pēcpusdienā, kad visiem vajag, bet nu šoreiz sakrājās, gribēju izlamāties...

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Oi, tikai nevajag sākt laist šķidru. Kā tie korķi vispār pat teorētiski varētu tapt lielāki? Ja agrāk visa kreisā stāvēja pat tad, ja priekšā 1am to pagriezienu vajadzēja, tad tagad kreisā stāv, ja kreiso ir padaudz. Korķu stundās, protams, labi nav, bet citā laikā iztikt var.

Līkloči? Var patikt, var nepatikt, bet baigo problēmu neredzu.

Nav ienācis prātā, ka šāds risinājums varētu būt tapis kā kompromisa variants? Izteikšu minējumu - nebija pieejama zeme ielas paplašināšanai. Zemju atsavināšana - tur savi 3 gadiņi varētu arī aiziet.

darklight Reģ.: 29.10.2013
4 1 Atbildēt

Nē nu... Ja tu vari to neatļauto pagriezienu uztaisīt nevienam netraucējot, tad lūdzu! Pašam ir gadījies tā sagrēkot - braucu jau ar domu, ka jātaisa oficiālais aplis, te pēkšņi man vajadzīgajā vietā iela brīva, pretī vispār neviens nenāk, nu pārmaucu pāri tai līnijai. Bet tie, kas vienkārši apstājas ielas vidū, nostopējot satiksmi, - tie ir lopi un kretīni, kas reāli uzprasās pēc beisbola nūjas vai lomika lukturī. Vai vismaz ilga, skaļa taurējiena.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Nevajag aizmirst, ka tas ir maksas pakalpojums. Ja CP redzēs, tad dabūsi aizmaksāt, bet no tāda morālā viedokļa - ja nevienam netraucē, nu tak dari, nekādu problēmu.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 1 Atbildēt

šito atrunu vajadzētu iekļaut csn- ja brīvs un nevienam netraucē, var veikt kreiso pagriezienu

Braucejucis Reģ.: 01.12.2019
0 0 Atbildēt

Nu nevajag jau so afiset bet tiesi ta ari ir, un vislabak to var redzet braucot pa naktim, kad ir tuksas ielas un vari ignoret lielako dalu csn.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Amurikā tā vari darīt ofic. Divām nepārtrauktām line vari kreiso izveikt, piem iebraut gas staton, nobraukt uz apmales. Nu ir tur nianses, bet pārsvarā var.

Modano Reģ.: 25.11.2019
1 0 Atbildēt

Šodien sāksies pirmā pieredze ar kasko. Viens netālu dzīvojošs idars pagalmā naktī noskrāpēja un aizbrauca. Šodien pamanīju, veicu rajona apgaitu un atradu to miskasti citā pagalmā noparkotu ar ''atbilstošu'' defektu.

Ceru, ka pa aizmukšanu iedos šim normālu ''zsv dāvanu'', bet lasīju, ka tikai pāris pts laikam, 70-700eur un tiesības jau tikai pie smagākiem gadījumiem nost ņem. Droš uzliks 70eur un viss.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

No apdrošinātāju puses laikam regress sanāk, ja šis pametis notikuma vietu. Plus vēl sods par to u.t.t.

Pie nosacījuma, ka varēs pierādīt tās mašīnas vainu.

Te GB12 kā apdrošināšanas lietu zinātājs varētu paskaidrot. Ja policija pierāda, ka tā tiešām ir īstā mašīna, tad kā ar apdrošināšanas izmaksām? Sanāk OCTAs gadījums, ja?

Vai arī Kasko ar domu, ka izmaksā, šie piedzen no tā vaininieka un cietušā ikgada maksājums no tā nepalielinās?

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Pareizi izlasīji, dažas dienas atpakaļ "Bez tabu" bija par līdzīgu gadījumu Liepājā, cietušo pašu par vainīgo uztaisīja.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

He šodien meiča ar Honda Civic nonesa luksaforu blakus man Gustava Zemgala gatvē. Kolēģis pat redzēja, tik skaidrības kādēļ tas notika nav.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Kas te ir, televīzōru vairs neviens neskatās?

robchix Reģ.: 04.03.2002
0 1 Atbildēt

Pirmais secinaajums, Krapsis ir tjufaks. Nekaa nav, neko gandriiz nevar, resursu maz, administratiivais process garsh, utt utml.

Pastaaveet paaris stundas tajaa krustaa, un re, uzreiz savaacaas finanseejums.

Nee protams zinu, ka sodi iet valsts budzhetaa un valsts ir dikti skopa liidzekljus dot atpakalj. Bet jautaajums, kaa izmanto esoshos resursus?

Netrafareetie esot pieci palikushi, kur palika kruti ap[riikotais buss ar superduper kameru 360 graados? Drona izmantoshanu izreklameeja vienu reizi pie Mangalju kanaala un viss?

Televiizijai kamera ar auto numuru fikseeshanu ir. CP nav. Vai neesot administratiivaa resursa.

Kaut kas nav iisti kaartiibaa ar to CP...

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

LV televīziju skatos reti, bet par šo esmu stipri izbrīnīts.Velk uz to, ka visi šie te "filmētāji" (pašu Baijāru ieskaitot) lai sūkā ledu un lai (un/vai) "netraucē Strādāt".Bezpalīdzības un neieinteresētības kalngals.

Citiem vārdiem sakot, šodien katrs var darīt ko grib un kā grib, und pašol jūs vis galīg drirst.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Otrs secinājums ir ka AP un CP nejēdz noteikumus - Zemitānu tiltam ir CSN atbilstošs veids kā braukt ar parastu auto/karavasauto pa sab. transporta jolsu.

P.S. tas gan nav īsti iespējams ja brauc virzienā no G. Zemgala gatves, taču ja pareizi mācēsi "pastiept" CSN - joprojām nav īsti pamata sodīt šādus vadītājus, ja vien tie nogriežas uz Pērnavas ielu vai DUS.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Nu principā sanāk, ka jāmauc pa to sabiedriskā joslu visā tilta garumā, jo tur viscaur ir nepārtrauktā svītra, kuru šķērsot nedrīkst. Teorētiski.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Arī praktiski, ja vajag tilta galā pa labi - tas viss tas pasāciens pilnā tilta garumā ir pilnīgi legāls, ne tā ka man tas būtu vajadzīgs vai rūpētu, bet AP aprakstītā situācijā, es nezinu ko viņi parādīja un ko centās ieskaidrot kādam, varbūt fiksēja nepārtrauktās škērsošanu, bet nu ātri pārbaucot tam materiālam - tur tikai dažiem redzams ka nepārtraukto pārbrauc

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 1 Atbildēt

Šis ir mega labs Pierādījums CP impotencei.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Manevrs no nepareizas joslas = agresīva braukšana???

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Raidījums sūds, viņiem jebkurš pārkāpums ir agresīva braukšana.

Ieriķu? iela bija agresīvā - nepārtrauktā līnija, pretējā josla, apdzīšana regulējamā krustojumā.

Nepareizs kreisais ir nepareizs kreisais, un A josla ir A josla

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 1 Atbildēt

skaidrs kā diena, tas krutais aprīkojums ir ar speķainajiem pirksteļiem bakstot, sabojājies, a paši ta protams nemāk salabot

Freijers Reģ.: 06.09.2018
2 0 Atbildēt

Šodien pārvietoties Rīgā bija kaut kas....protams pāris novērojumi :

1.Tie, kas grib būt laipni un visu vienmēr palaist, kaut kā bieži neiecērt, ka arī aiz viņiem kāds vēlas tikt uz priekšu, nevis palaist 5-6 (jo cilvēki diemžēl ir palikuši par reāliem nahaliem un nesaprot, ka raiferis darbojās 1:1, nevis no dodiet ceļu salien visi, kam nav slinkums) un reāli izčakarēties, Krūzes/Liepājas krustā šādi reāli izveda viens "laipnais" un vairāki ielīdēji.

2.Uz Daugavpils šosejas atkal pamanīts, ka liela daļa spoguļos neskatās....ments ar mirgojošām aiz viena brauc, brauc, beigās skaņu ieslēdza, tad palaida.

3.Diemžēl vai nu Akropole vai kas ir naturāli pēdējā gada/pusotra laikā sadirsis apkārtni ap Dienvidnieku uz Maskavas ielas, no tās vietas naturāli vajag izvairīties, pret ko pat papilns, lēns slāvinieks ir štrunts.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Dienvidu tilta un Maskavas ielas krustojumā korķi sastrēgumu laikos bija jau ilgi pirms Akropoles. Tagad salēninājies tikai pagrieziens pa labi no Maskavas ielas uz uzbrauktuvi Pļavnieku pusē. Tur tiešām prasās pēc vēl vienas uzbrauktuves uz tilta pa tiešo no Akropoles.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

"nevis no dodiet ceļu salien visi, kam nav slinkums"- tas ir tikai tad, ja tas laidējs ir īsts mūlāps, bet gadās arī tādi. Tā pati Maskavas iela aiz Doles ir vieta, kur var paskatīties gan apbraucējus (caur visādiem DUSiem un t/c ), gan visādus altruistus, kas laiž iekšā visus pēc kārtas.

Par to ielaišanu no blakusjoslas, kas kaut kur beidzas - te būtībā labākais variants būtu ielaist tikai joslas beigās, ne ātrāk. Citādi ir novērotas pat tādas amizantas situācijas, kad kādu strēķīti pirms beigām viens tiek ielaists. Viņš atkal draudzīgi laiž vēl kādu, tas atkal ielaiž vēl kādu un tā tik uz priekšu. Toties tas viens pirmais ielaidējs stāv un ne velna netiek uz priekšu.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Rāvējslēdzējs jau darbojas tieši beigās

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

Arī pati ielaišana no blakusjoslām mēdz būt visāda, ja to izdara operatīvi, tad citi nemaz neizjūt to un satiksmei pēc būtības ir vienalga 2 vai 3 ielaistie, bet tādi gadījumi ir reti, jo maz ir operatīvu/talantīgu braucēju. Ar to ielaišanu pie sastrēgušiem krustiem diemžēl ir krietni bēdīgāk, ielaid vienam izbraukt kreiso, salien divi/trīs/četri priekšā uz labo - ir bijis, kad naturāli iebraucu pats, kad tāds nahālisms izved, jo dot ceļu tomēr nozīmē to dot

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Zilās mirgojošās nekādus labumus nedod. Pareizi darīja

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

3. Ir iknedēļas punkts manā maršrutā. Kaut kā ir sanācis tā, ka visātrāk sanāk, nevis pacietīgi gaidīt malējā kreisā un tad pa kreisi uz tilta, bet gan pa pirmo joslu jau krastenē un aiz luksafora raut visam pāri pa diagonāli. Tad taisni līdz Lubānas arī pa kreiso malējo uzreiz pēc tilta.

Pat nezinu, kas mums traucē, bet pat Berlīnē tā plūsma ar palaišanu un ielīšanu jēdzīgā veidā darbojas un ir kustība pat darbadienas vakarā. Rīgā vai nu braucēji vai ceļi, bet kaut kā neiet raiti.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

robchix rakstīja: Pirmais secinaajums, Krapsis ir tjufaks. Nekaa nav, neko gandriiz nevar, resursu maz, administratiivais process garsh, utt utml.

Pastaaveet paaris stundas tajaa krustaa, un re, uzreiz savaacaas finanseejums.

Nee protams zinu, ka sodi iet valsts budzhetaa un valsts ir dikti skopa liidzekljus dot atpakalj. Bet jautaajums, kaa izmanto esoshos resursus?

Netrafareetie esot pieci palikushi, kur palika kruti ap[riikotais buss ar superduper kameru 360 graados? Drona izmantoshanu izreklameeja vienu reizi pie Mangalju kanaala un viss?

Televiizijai kamera ar auto numuru fikseeshanu ir. CP nav. Vai neesot administratiivaa resursa.

Kaut kas nav iisti kaartiibaa ar to CP...

Tas ir vecs raidījums, tad vēl nebija ne buss, ne škodas

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Protams, ka vecs,toties idejiski Nemirstīgs. Inspectors Craps paskat cik tur jauns/sprauns,vel ar 2 'bļjambām uz katra pleca.Pelēkais vilks Baijārs tikko kā nopircis pelēlko šalli,tikko svaigu uztinis.Arī cēPisti uzrunā klientus tik ierasti siltajā amanierē,nu ko ta TU, mārtiņ,nu kā ta TEV iet...

Bet pašas iestatītās idejas taču dzīvo- kā kurš brauca, tā arī brauc,kā bija visiem viss poh/uij, tā arī ir.Neviens tā arī nav izdomājis, kā sertificēti nofilmēt globālo Maucību.Tapc iebāziet sev dziļitirsā tos filmējamos.

Vakar vēlu vakarā j–malas pislētā bij 2gab avārijas pat ar fomāliem u-dzēsējiem un padārgu auto iesaisti.Bentlejam uz g-pārejas kāds bij iesipis dsā,hvz,ko tur autobuss tuvumā gozējās.

Kaut gan, vakar vēl līdz pusnaktij tā kritiskākā mAssa stāvēja uz vietas pie rimimahimām.Tagad viss prāts izpirkts, uzmanieties, tūliņ tie pirdari sāks braukāt kkur uz/no.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Te tak skaidrs, tas ir padlaiku ieradumi! Tā te daži to pasniedza...

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
5 2 Atbildēt

ir tāda multene inspektors caps

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
2 1 Atbildēt

jā, nu pilni grāvji, kur tad tā jāskrien?

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 1 Atbildēt

tagad pa 100 avārijām diennaktī, drīz jau ielas paliks patīkami tukšas, toties autoservisi berzē rokas

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ir viesels strēķis dažādu rakstītu un nerakstītu likumu,paradumu un "gudrību",kuras neidzamo dienu paraabnormālajos braukšanas apstākļos būtu (bija) vismaz JĀatgādina.

Kā parasti,mūsu cienījamie augsti god pod dr prof Apbrīnojamie drošības,cilvēcības un aktiermeistarības Assi ir bijuši savu uzdevumu Augstumos.

Redaktor,varbūt atver nabagKontu,ieskaitīsim savu iesp rob katris pa kādi 59sant,mošk kāds runīgāks kundziņš parakstīsies papļāpāt.Savādāk laikam miiziens un īsti nav ko teikt,šaurs vārdu krājums un trūkst pārliecības.Jā.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Kļūdīties ir cilvēcīgi. Nedaudz žēl, ka ideāla savienība ir arī tikai utopija. Bet tiekties jau uz to vajadzētu.

Varbūt rādītājs stūrmaņu meistarībai būtu bonus malus, bet nu tur arī beigu beigās tikai business

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Vispār jau nekā traka te tās divas dienas nebija. Visur varēja izbraukt, nu drusku slīdēja - ziema taču!

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Trūkst autoritatīvi iedrošinošas uzrunas.Nav atgādinājumu.Jo daudziem daudz kas svarīgs ir sen aizmirsies.

Braukšana pa plusmīnus grādu sālsmaisījuma radīto bezsatura pļuru kāreiz prasīt prasa komentārus.Īpaši tajos momentos ,kad tomēr NĀKSIES tajā pļurā iebraukt.Jo nāksies reiz itin visiem- tai skaitā arī tiem, kurus "nekad nekas nep/s".Ja LOHS nezin ,ka viņam nāksies- tad viss ir slikti.Jo to nemāca pat neierobežota platuma norobežotās trasēs.Puse veiksmes būtu teorētiski saprast notiekošo- bet teorētiskie ieteikumi mums ieņēmuši pozīciju,kad lohi stāsta preikš lohiem.

Drīz sniegs kļus vēl dziļāks- bet lohiem tā arī nav skaidrs, ka samainīšanās triju iebrauktu sliežu gadījumā ir veicama samazinot ātrumu un ABIEM pretendentiem iebraucot ar savu labo riteni sniegā.Tas ir drošibas un pieklājības pamats- nevis kuram resnāks hlams,lielāks ātrums vai vnk vai garāks krāns.

Lohiem arī nav skaidrs, ka pļuras apstākļos pie relatīvi "liela" ātruma nevajag tēlot assu un zagt pretimbraucējam iekšmalu.Jo katram atvelētā ceļa puse un pozīcija uz ceļa NAV garantēta ar tobrīd iebrauktajām sliedēm.Ja bikses pietaisījušie Lohi ir kko tur iebraukuši šķībi- tas nenozīmē, ka viņiem taisnība.

Tāpat sen aizmirsti arī pārējie cilvēcības likumi un paradumi.Ieskaitot TO, ka apdzīšanas gadījumā uz pļuras būtu jāapzinās, ka pļurainās vidusjoslas šķērsošana apdzenamā (vai pretimbraucošā) objekta degungalā var tam aizšķiest vējstiklu un/vai radīt reālu izbīli.Ja apdzenot ir uzņemts pārāk liels ātrums,var rasties grūtības "trāpīt" atpakaļ savās risēs.Visam divi gali- rēķini kā gribi, bet bez teorētiskās sagatavotības tālu diez vai aizbrauksim.No drošibas assiem un ķīniešu riepu tirgoņiem tagad uzrunu nesagaidīt,viņi nogaidīs "izdevīgāku" brīdi.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
1 0 Atbildēt

Var jau uzņemties sakārtotāja lomu un lēni izbraukt tajā šļurā rises PAREIZĀ attālumā no pretējās puses iebrauktajām risēm.

Tas ir, kamēr tur ir žļurga un tie sniega veidojumi nav sasaluši un pārvērtušies par cietu vielu.

Lai gan vakar pēcpusdienā uz asfalta tas viss bija nošķūrēts malā.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

650 uc

Jā viss ir tieši kā saki. Tikai tas līmenis(kultūras) ir dažāds...

Vairak pievēstu uzmanību tām šķībi iebrauktajām špūrēm. Fūristi no saviem augstumiem, skaidrs ka nebrauks sniegā. Jo tur var iespolēt un po uz visu. Nabadziņš pretībraucējs turās tajās nomales iebrauktajās sliedēs un krampjaini saspiedis stūri cer izmainīties...Bet tur zem sniega, ak vai ir paslēpušās asfalta malas paralēlās garenrisas. Un tad ir tam nabadziņam pirmsinfarkta stadija

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Jā,šis viss ir te ir savā ziņā pareizi- katrs sirsnīgs ieteikums būtu pārdomājams un ar savu/ierasto uzvedību domās samērojams.Mēs nevaram pretendēt, ka visur iedzīsim "pareizo" špūri vvz cik km garumā.Tas nav iespējams un tā būs tāda, kā nu kurureiz būs.Jautājums ir zināt kā uzvesties, ja nu pēkšņi rodas apstākļi no tā špūres izlekt.Nekas nav labāks par saprātīgu ātruma samazināšanu, ja pretim nāk smagais vai skaidri saredzams vieglais Lohs.Jau laicīgi un saprotami paņemot pa labi.Šis noderēs jebkurā gadījumā.Vajadzīgs pierast un būt personiskajā "uzstādījumā", ka situācija var uzrasties jebkurā brīdī.Itin īpaši jābūt gatavībā, ja brauc tālu un bieži.Nevis "lai tas tur/lohs" mauc malā, sak, es te Karalis.Tas kinga sindroms beidzamajos gados ir bieži novērojams- acīmredzot,atsevišķu iemanījušos nekauņu apziņu silda tas, ka nav vairs 90tie, kad uz katru cūcību varēja uzrauties saņemt līdzīgu atbildi no jebkura oponenta.Pie cūcības vienkārši pierod,savtīgi izmantojot sabiedrības noslieci uz visvisādu lojalitāti..

Jo laicīgāk parādi savu gatavību, jo ik reizi drošāka būs samainīšanās.Kļūmes gadījumā taču būtu auzas vienalga,neatkarīgi kurš tur tas patiesais vainīgais.Ja redzam Lohu- saprātīgi braucam sniegā, lai tak viņš brauc, jo nav ko ap katru ākstu čakarēties.

Drusku "cita" lieta gan, ja viņa tēlā skaidri saskatāma apzināta kaitniecība.Vecs paņēmiens ir nedot ceļu līdz beidzamajam kliņķim,vienlaikus kontrolējot savu ātrumu un saprotot kur tu dēsies tajos beidzami kritiskajos metros- jo reāli iespējams,ka viņš nepakustēsies ne par spoguļa tiesu nē.Jo viņš var izrādīties tikpat "gudrs".Vienīgi tas, ka katra šādas ruletes uzspēlēšana būtībā grauj paša auru un tomēr veido kaut kādu "uzkrājumu".Jā.

opelis Reģ.: 03.10.2005
1 0 Atbildēt

Otrdien braucu pa A6 virzienā uz Rīgu. Sākot no Kokneses līdz Ogrei ceļš bija tāds nedaudz sniegots, ar šļuras vaļņiem starp risēm. Pa priekšu brauca golfs, kurā strikti ievēroja ātruma ierobežojumus - pa trasi 90km/h pēc spidometra, sādžas - 50km/h. Nobraucu aiz viņa kilometrus divdesmit, tad iegriezu Dzelmēs Viršos paņemt kafiju. Iepircis kafiju, braucu tālāk un pēc pāris km redzu, ka kaut kas notiek uz ceļa un grāvī. Piebraucu, kad no grāvī uz sāna gulošā golfa kā no tanka rāpās ārā braucēji. Cik sapratu, golfs panācis lēnāk braucošu fūri un savā kreisera ātrumā gājis garām, bet šļuras valnī samests , apgriezis pirueti un atmuguriski iemaucis grāvī, kur apgāzies.

Secinājums: mūsdienās daudzi ir kā roboti - viņi pārliecināti, ka neko nepārkāpjot (braucot precīzi uz 90km/h) visās situācijās izbrauks jebkur, neskatoties uz ceļa apstākļiem.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Tāds precīzs 90/50 braukšanas stils atbilst diezgan tipiskam sieviešu braukšanas stilam, tāds mans novērojums. Precīzi un strikti ievēro joslas, ātrumus un visu, bet vajadzīgās situācijas nav nekādas elastības un atkāpes no normas.

Starp citu, tas attiecas uz iepriekš aprakstīto, kad uz šaura celiņa 2 vajag izmainīties (un ne tikai ziemā). Pretī brauc biezs parketnieks, bet arī tas pavirzīsies, kurpretī mazmobīlis ar sievieti pie stūres tā arī brauks, bet tur liecies, kur gribi. Ne aiz ļaunuma, bet viņai droši vien liekas, ka ja reiz viņai vietas pietiek, tad jau tiem citiem arī.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Nu re, ja pļuras nav, rises nav, sasalušas rises arī nav, tad var mainīt joslas dinamiski un diezgan strauji.

Ja pļura ir, rise ir, sasalušas rises ir, tad tas viss vai nu vispār nav jādara vai arī tam vajag lielākas distances.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Ziemā nekas nav jādara dinamiski un strauji, bet ar domu, ka ir iespējams apledojums. Tas gan nenozīmē, ka jāvelkas

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
1 0 Atbildēt

Nu labi, ja nav ne žļurgas, ne rises, ne sasalušas žļurgas veidojumi, tad varbūt arī var braukt un manevrēt DRUSKU straujāk.

Tā būs labi?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
3 0 Atbildēt

manuprāt apledojusi šoseja ir daudz drošāka par asfalta-šļuras zebru. ZB tie sālītāji - ir ziema, un tikai normāli ja ir sniegs un ledus

1.. 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ..55
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti