Šofera dienasgrāmata.

gunbox Reģ.: 23.12.2016

Uzmeikošu vēl vienu spama vietu, kur padalīties par šofera dienu. Būtu forši, ja šeit nediskutētu bet vienkārši iemetam stāstu, cik "patīkama" Latvijā ir braukšanas kultūra.

 
darklight Reģ.: 29.10.2013
8 0 Atbildēt

Nu par Krasteni skaidrs - tur tiem kreisajā joslā braucošajiem parasti tiešām vajag pa kreisi, satiksme ir intensīva, negribās turpu šurpu pa joslām mētāties. Bet mani fascinē tie kadri, kas pa pustukšu Dienvidnieku dudina uz 65-70 trešajā joslā, nost nevācas, liek visiem apsteigt sevi pa labo pusi, bet tad tilta beigās rauj visam šķērsām pāri un nobrauc uz Piedrujas ielu. Un tādus redzu regulāri.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
2 0 Atbildēt

Nav jau ko tur mētāties. Krastene ir pārsātināta uzbraukšanām un nobraukšanām, tur aktīvai jābūt pamatā vidējai joslai un kā atbalsts labajā. Kreisajā joslā vispār nav ko meklēt, jo tiem, kas uzbrauc no kreisās ir jāuzņem vismaz 70 ātrums, lai kaut cik novienādotos ar tiem, kuri dzen vidējo, nevis jāgaida, kad 65-nieki kāda brīdī atpaliks no normāli braucošajiem. Problēma vispār ir mega liela, sākot no instruktoriem idiotiem, viegliem eksāmeniem un iztrūkstošu eksāmenu pārlikšanu 1x 10 gados. Nerunājot nemaz par policijas ekipāžu iztrūkumu uz ceļa un smieklīgajiem sodiem. Es pat teiktu, ka ar pēdējā barguma pacelšanu kādas x10 tiktu nomainītas visas izsistās pagriezienu spuldzītes, uzliktas darbojošas protēzes, lai vismaz ar zobiem varētu pagriezienu pārslēgt, ja jau kreisā ir tik šausmīgi nogurusi un tml. Varbūt arī tad kādam beigās būtu lētāk izmantot sabiedrisko, kā regulāri pārkāpt CSN.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

CSDD ir ieinteresēta peļņā nevis satiksmes drošībā, tāpēc arī par joslām ir pie dirsas - par nepareizu joslas izvēli gan var drāzt, bet slaucamo aparātu nepalaist...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Man patika svētdien situācija uz Nīcgales ielas - braucu Deglava ielas virzienā, priekšā esošajam RX keksusam vajag uz maximu, un tam pretī braucošam merša universālim uz rimiku - abi nostājušies galējajās kreisajās pozīcijās un griežas viens otram pretī nost - mersists savu manevru izdarīja uz aklo, mans golfs būtu diezgan mierīgi izlīdis RX-am gar labo sānu ja es būtu kaut kur steidzies, bet nu dižās pilsētas iemītnieki pie pseidodžipiem pieraduši laikam nevar iedomāties ka caur tādu spraugu mašīna var izlīst...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Kurš te kādu laiku atpakaļ par agresīviem sauca tos, kas pa labo pusi taisni brauc?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Brauc vai apdzen? Bišķi ir starpība starp mašīnu kas stāv krustojumā pie sarkanā bez jebkādiem virzienrādītājiem, un mašīnu kas stāv neregulējamā krustojumā [ja to par krustojumu var nosaukt] galējajā kreisajā pozīcijā ar ieslēgtu kreiso virzienrādītāju...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Kā jau parasti - ir labi un pareizi ja to dari tu. Bet izrādās, kads cits to dara nepareizi un pat var "apdzīt" pa labo pusi, kas ir slikti.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Jā, protams - cik minos, tava atruna par to gājienu bija "visi ir mudaki, neviens nemāk ieslēgt laicīgi kreiso pagriezienu" - tāds uzstādījums tiešām nav pareizs. Un jā, matīsenes gadījumā es nebiju sevišķi sajūsmā kad viens labās puses apdzinējmudaks mani apdzina un pēc tam man viņu nācās apdzīt, bet, protams, pa kreiso pusi, jo beha pa bruģi ātrāk par 30 neiet, bet apdzīt pa labo pusi pie krusta gribas...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
3 3 Atbildēt

Sanāca te vienu darbdienas vakaru,ap pulkstens pussešiem pastāvēt kā kājāmgājējs Vienības gatves un Telts ielas krustojumā.Pārsvarā visi auto no Telts ielas taisa labo pagriezieni uz Vienības gatvi (Jelgavas virziens)jo no šīs ielas to izdarīt vieglāk nekā no Ulmaņa gatves.Vairākkārt tika novērots kad kāds guļ pie zaļās gaismas un protams tās bija sievietes jo iegrimušas virtuālajā pasaulē.Pateicoties viņu darbībām ar telefonu labo pagriezienu veica +- 2 auto mazāk.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

ielas taisa labo pagriezieni uz Vienības gatvi (Jelgavas virziens) - acīmredzot, domāts kreisais pagrieziens, jo labo pagriezienu veikt no Ulmaņa gatves nav nekādu grūtību.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 2 Atbildēt

Token,sapisos,vecums nenāk viens.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Jā, par šo krustojumu pat biju piemirsis tikko pirms pieminēt. Arī nogriežoties sieviete pa priekšu. Pa kreisi ir divas bruģa klājuma veidā atdalītas joslas, kur kreisā ir tukša, bet labā līdz pašai krustojuma vietai pilna. Booba iebrauc krustojumā un griežas pret labo joslu un pēkšņi atmostas, ka varēja arī kreisā. Nebūtu man čujs, ka tūlīt taisīs fokusus, jo nav jau kur tur palikt, būtu avārija.

Normālā valstī šo krustojumu jau sen būtu nomainījuši pret asfaltu un sazīmējuši joslas, kur kam griezties. Bet redz mums kultūrvēsturiskais pasākums stagnātiem svarīgāks. Es Rīgā atceros vismaz 3 kultūrvēsturiskos graustus, kuri ar aizklapētiem logiem kādus 15 gadus nostāvēja, jo nedrīkstēja ne jaukt, ne remontēt, jo dzīvībai bīstami. Tā pat ar nevienam nevajadzīgo bruģi. Kamēr kāds Saeimā neizdomās, ka viņam vajadzīgs villai akmens bruģis, tikmēr taisīsim stress testus saviem auto.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 2 Atbildēt

Tu tak saproti kad Rīgas dome ir starā kad kāda iela ir bruģēta,neprasa nekādus ieguldījums 10 un vairāk gadus.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Jau kādu laiku atpakaļ nobrīnojos, kā var būt tā, ka veicot labo, taisot kreiso un vēl luksoforam pāri pārbraucot, var tas izdevīgāk sanākt nekā vienu kreiso uztaisīt...bet fakts ir tāds, ka ir, ar visiem telefona glāstītājiem, jo diemžēl pretīmbraucošie no Ulmaņa mīl teju pār sarkano maukt un, ja kreiso veic fūre, tad uz vienu ciklu var max 2-3 mašīnas izbraukt, kas tomēr nav normāli !

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
1 0 Atbildēt

Varbūt kāds kravas auto vadītājs var paskaidrot.

Virzienā uz Rīgu pamatīgu gabalu (vismaz 5km) pirms Vangažiem labā joslā divi smagie un kreisajā vēl viens mierīgi kruīzē ar saviem legājajiem 80. Uzmidžināšana, mirkšķināšana un beigās uztaurēšana neko neizmainīja. Nokodu pa ieskrējiena joslu Vangažos, pārējā kolonna vieglo palika. Ko tie smagie tur dara? Desmaizes dala vai salīdzina datus?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 1 Atbildēt

netraucē profesionāļiem strādāt

uzvesties kā impjiem jau tieši 99. koda kursiņos māca, tāpat kā braukt vilcieniņā ar 10m atstarpi.

Varēji piebraukt priekšā, apstāties un apjautāties, ko šie dara.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 1 Atbildēt

Tāda sajūta, ka ir uzlikti ātruma ierobežojumi un uz riepu nodiluma pakāpi daļai ir par 2km/h lielāks ātrums.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 1 Atbildēt

2kmh jau ir daudz, tas ir pavisam lēni ejot, 30sekundēs var fūri ar piekabi nostaigāt

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 2 Atbildēt

Šodien laikam kaut ar mēness fāzēm, braucot pa Rīgu uz pāķiem mani nervi bija sabeigti.Tur kur 50 brauc zem 50,tur kur 70 brauc uz 50.Parasti piektdienā kad braucu uz laukiem visi Rīdzinieki diezgan raiti bet kad iebraucu Cēsīs tad man nervi beigti.Laikam šodien visi cēsinieki bija Rīgā.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 1 Atbildēt

Tas tiesa, ka šodien čaiņiku diena, pa jūrmaleni 110 nepabrauksi, pa 3 joslu behas ar 100 dreifē.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
4 0 Atbildēt

Laikam vasaras braucēji pamodušies. Pagājušajā svētdienā uz Vidzemes šosejas, kur 2 joslas vienā virzienā, vairākas reizes braucot ar +/- 105 pēc spidometra, nācās gaidīt aiz šādiem pārīšiem, kuri viens otram blakus pa abām joslām ripina uz 100. Gan pirms gan pēc viņiem pa 100-300m brīva ceļa bez neviena braucēja. Nav žēl, ka viņi brauc mazliet lēnāk. Taču varētu cienīt arī pārējos un braukt viens aiz otra pa vienu joslu.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 2 Atbildēt

Pagāšsvētdien braucu no Priekuļiem uz Rīgu,pirms Berģiem štoperis(sastrēgums) jau no Circle tanka.Atcerējos kad pie gājēju pārejas notiek remontdarbi.Lēni ripojam uz priekšu, pie Rīgas baltajiem burtiem tālumā var redzēt dzelteno zīmi kad divu joslu vietā būs viena.Un sākās pigori, labās joslas dažiem iemītniekiem jau ieslēdzas kreisie pagriezieni,mans arī labajā joslā.Es vienmēr braucu līdz joslas galam un tad tikai pārkārtojos.Man priekšā braucošais pa visām varītēm grib tikt kreisajā joslā,viņam priekšā braucošie auto attālinājušies jau uz metriem 20.Un ko jūs domājat,tas duraks tagad stāvēs,mans spiež tauri,šis sāk braukt bet pirms tilta tomēr ielīda kreisajā joslā.Mans jau ticis pie pārejas,dāvana no ceļiniekiem,divas joslas nevis viena.Vai nav padlas,varēja tak aizklāt to zīmi bet nē, laikam kādam grib ieriebtu.

Vakar braucot uz pāķiem tādu dzelteno zīmi redzēju pirms dzelzceļa pārvada,ātruma ierobežojums nav,kad biju ticis uz tilta abas joslas brīvas, nekas neliecina par remontdarbiem.Kāpec tā jādara?

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Par to jau bija runa, liekas Bez tabu, par Mūkusalas apli, ceļinieki gudri atrunājās, tipa notiek remonta darbi, varot stāvēt tanī joslā kāds traktors utt.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 2 Atbildēt

Vakar dzeltenās zīmes par joslu maiņu Berģos bija aizklātas.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: Jā, protams - cik minos, tava atruna par to gājienu bija "visi ir mudaki, neviens nemāk ieslēgt laicīgi kreiso pagriezienu" - tāds uzstādījums tiešām nav pareizs. Un jā, matīsenes gadījumā es nebiju sevišķi sajūsmā kad viens labās puses apdzinējmudaks mani apdzina un pēc tam man viņu nācās apdzīt, bet, protams, pa kreiso pusi, jo beha pa bruģi ātrāk par 30 neiet, bet apdzīt pa labo pusi pie krusta gribas...

Un kas tad tur nav pareizs? Izvēlēties joslu, kura ar vislielāko iespējamību nodrošinās optimālu satiksmes plūsmu, nevis papildus sastrēguma veidošanu.

Un kā tad tev "nācās apdzīt"? Varēji taču mierīgi, bez agresīviem manevriem braukt pa to nelīdzeno bruģi, izvēloties apstākļiem atbilstošu braukšanas ātrumu, kā to darīja prātīgais BMW vadītājs. Tava vēlme braukt agresīvi nekādi nav saistoša citiem.

Varbūt sāc ar to, ka iemācies CSN. CSN atļauj braukšanu taisni no jebkuras joslas, ja vien zīmes nenorāda savādāk un nosaka, ka neeksistē apdzīšana pa labo pusi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kāpēc tu Vācijā tā nedari - bail ka aiz stūra slēpsies cepists vai vienkārši citi tā nedara un tu nevēlies izrādīties esam dalbajobs no austrumeiropas? Un par to tavu iespējamību - kur teikts ka pirmais neuzsāk jestrāk un tu ar savu iespējamību nedabū tupēt aiz ielas malā stāvošajām mašīnām kamēr rinda pabrauc garām?

Es arī izvēlējos apstākļiem atbilstošu ātrumu - ~55 tur ir ļoti atbilstošs ātrums. Un ja tas tev skaitās "vēlme braukt agresīvi", tad kā diez ir nosaucama tava vēlme tajā pašā vietā braukt tikpat ātri, tik ar divreiz smagāku kasti ar jūtami augstāku smaguma centru - "vēlme kādu nogalināt"?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Kapec domā, ka nedaru? Tur gan ir mazāk iespēju, satiksme ir labāk organizēta un parasti kreisā joslā ir tikai pa kreisi, tāpēc nevienam nav šaubu, ka taisni tikai no labās.

Un kur problēma vienu no 50 reizēm pastāvēt ielas malā jau aiz krustojuma, nevis vienmēr pirms, ar iespēju netikt pāri līdz sarkanajam.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Speciāli tev - tipisks Vācijas krustojums un tipiska taisni braukšana pa labo joslu.

65 Axel-Springer-Straße

maps.app.goo.gl/fNty2AS5ED5VXBVH9

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ļauj, es minēšu - gan opeļastmai gan Z4 ir ieslēgti kreisie virzienrādītāji, un, kā redzams, labajā pusē 15 metrus tālāk nestāv mašīnas...

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Ne tur astra ne Z4, un vispār... beidz stumt sūdu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Labi, Corsa D un Z3, piedod ka nemāku precīzi atpazīt modeļus kas mani pilnīgi neinteresē un kādus negadās regulāri pie mums redzēt.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Uz Matīsenes pie aizvērtas pārbrauktuves mēdz sastāties tā, ka tiem, kam jānogrieżas pa kreisi uz Pērnavas ielu, jāiebrauc pretējā joslā,jo dažiem grūti vairāk pa labi apstāties, tas nav aizliegts.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

gunbox rakstīja: Jā, par šo krustojumu pat biju piemirsis tikko pirms pieminēt. Arī nogriežoties sieviete pa priekšu. Pa kreisi ir divas bruģa klājuma veidā atdalītas joslas, kur kreisā ir tukša, bet labā līdz pašai krustojuma vietai pilna. Booba iebrauc krustojumā un griežas pret labo joslu un pēkšņi atmostas, ka varēja arī kreisā. Nebūtu man čujs, ka tūlīt taisīs fokusus, jo nav jau kur tur palikt, būtu avārija.

Normālā valstī šo krustojumu jau sen būtu nomainījuši pret asfaltu un sazīmējuši joslas, kur kam griezties. Bet redz mums kultūrvēsturiskais pasākums stagnātiem svarīgāks. Es Rīgā atceros vismaz 3 kultūrvēsturiskos graustus, kuri ar aizklapētiem logiem kādus 15 gadus nostāvēja, jo nedrīkstēja ne jaukt, ne remontēt, jo dzīvībai bīstami. Tā pat ar nevienam nevajadzīgo bruģi. Kamēr kāds Saeimā neizdomās, ka viņam vajadzīgs villai akmens bruģis, tikmēr taisīsim stress testus saviem auto.

Jāatzīst, šeit nu mūsu domas nedalās. Kultūrvēsturisko mantojumu atstājam vecpilsētā, citur to nevajag.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

To vajag mācēt ;)

Uz gājēju pārejas iesprūdusi automašīna bloķē vilcienu satiksmi Torņakalnā

www.tvnet.lv/7246070/uz-gajeju-parejas-iesprudusi-automasina-bloke-vilcienu-satiksmi-tornakalna

Vilciens Nr. 6301 Rīga (09:00) – Dubulti (09:34), izbrauca no st. Torņakalns ar kavējumu 77 minūtes, sakarā ar automašīnu uz gājēju pārejas.

Vilciens Nr. 6512 Tukums2 (08:08) – Rīga (09:29), paredzamais kavējums 30 minūtes, stāv starp st. Zasulauks un st. Torņakalns, mašīna uz gājēju pārejas.

Vilciens Nr. 6505 Rīga (09:30) – Tukums2 (10:47), stāv st. Rīga paredzamais kavējums 60 minūtes, sakarā ar automašīna uz gājēju pārejas starp st. Torņakalns un st. Zasulauks.

Vilciens Nr. 6412 Sloka (09:09) – Rīga (09:59), stāv st. Depo, paredzamais kavējumu 30 minūtes, sakarā ar automašīnu uz gājēju pārejas starp st. Torņakalns un st. Zasulauks.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

galvenais, ka 2h domāja, kurš būs atbildīgais par tās miskastes novilkšanu no sliedēm. Darbs tur reāli 20 min - 10min izsaukt komerciālo smago evakuatoru vai RS avārijas dienestu, 10min novilkt to šrotu no sliedēm

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Principā pilnīgi pietiktu, ja tā gaidošā vilciena pasažieriem palūgtu palīdzību. Ir gadījies šādā pasākumā piedalīties kā vienkāršam garāmgājējam - aiznesām nah nevietā nomestu miskasti un pofig, ka vienu spārnu pa ceļam atplēsām. Ak jā - tas gan notika valstī, kura (vismaz toreiz) nebija slima ar birokrātiju un katras muļķīgas sadzīviskas problēmas padarīšanu par nacionāla mēroga katastrofu ar atspoguļojumu mēdijos.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

ezis71 rakstīja: Tu tak saproti kad Rīgas dome ir starā kad kāda iela ir bruģēta,neprasa nekādus ieguldījums 10 un vairāk gadus.

Ja dome pieķertos pie Rīgas vecā bruģa, tad bruģa jau sen Rīgā nebūtu. Bet nu skaidris, ka ir daudzi kas kož pirkstos, ka stagnāti iebilst uzlikt ieguldījumus prasīgu klājumu.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 2 Atbildēt

ja vecrīgu iztīrītu no granīta bruģa un pārliktu visu uz asfaltu, tad jau ārzemju tūristi vairs nebrauks

core Reģ.: 03.01.2017
3 1 Atbildēt

Te kāds runāja par vecrīgu?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Pie mums arī pavasaris,daudz auto un lauku darbi iet pilnā sparā - ko dara profesionāls vadītājs redzot lauksaimniecības tehniku un krustojumu - neapdzen šādā vietā (no ~2:25 līdz 3:00, tiem kam pārējais neinteresē)

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

un arī ātruma izvēle nepārskatāmās vietās - tā lai var apstāties. Manā krajā traktori un kombaini bieži grēko un brauc ar iekārtām, kas krietni pārsniedz joslas gabarītus

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tur ir drusku nianses - tas "grēko" īsti neatbilst patiesībai, jo tehniski kombains ar visu nenoņemtu ( hmm, laikam 5 metru, bet ka tagad nesameloju) hederi, tehniski drīkst pārvietoties pa lauku ceļiem. Precīzi gan diemžēl neatceros nianses, bet ir tas reiz darīts ...

Un mūsdienu lielie kombaini ar 10+ metru hederiem, pat ar hederi uz piekabes ir tik plats, ka pat uz relatīvi platā manas lauku hatas ceļa man bija jāvelk pa nomales zālīti un šim tas pats.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Man te viņi pa pirmās klases asfaltu lavās, pagaidām ar arkliem, kas uz katru pusi 0.5m no joslas lien ārā

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 2 Atbildēt

LV profesionāls vadītājs skaitās tas, kurš brauc ātrāk par pārējiem un dzen jebkurā vietā, nedomājot. ;) Lai vai kā bet nav tikai dzinējos problēma. Pēc savas pieredzes varu apgalvot, ka lielākā daļa traktoristu vispār ir bez braukšanas iemaņām. Pieļauju arī bez tiesībām. Teiksim kā viens no momentiem un ne tikai lauktehnikai bet arī nedaudz lielākam par vieglo - principiāla joslas pretējās puses ieņemšana, nogriežoties. Ja jebkuram skaidrs, ka platiem/gariem gabarītiem pa labi nogriežoties, labo pusi ieņemt nu nekādi nav iespējams, tad īsti nav skaidrs, kāpēc nogriežoties pa kreisi, ir jāieņem joslas labā puse bez maz vai ar vienu riepu nost no ceļa seguma. Aiz šādiem vienmēr atradīsies kāds letiņu "profesionālis" un ja vēl lauktehnikā ir "profesionālis", tad ...

Par nogriešanās "profesionāļiem" pilsētās vispār būtu jānodala atsevišķa sleja un jāsoda tā pat kā pagrieziena nerādītājus. Manuprāt CSN bija teikts, kuru vietu jāieņem un kuros gadījumos drīkst atkāpties. Nejēdz ne auto gabarītus, ne ģeometriju.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tev laikam pašam nav traktora vadītāja apliecība ja tu spēj pieņemt ka kādam kurš brauc ar traktoru, kas ir vismaz peksis, varētu tāda nebūt...

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Par stāvokļu neieņemšanu nogriežoties derētu tā kā papurināt - pilns ar tizleņiem, kas griež defaultā no joslas paplašinājuma vidus - pofig pa labi vei kreisi. Pa labi vēl +/- pazūd ātrāk, bet, ja šāds uz kreiso veselu rindu sev savāk kamēr novācās. Patiesības labad jāsaka, ka stūrus jau ar labprat nogrižoties džigiti un ne tikai nogriež...

Par traktoriem runājot, labi ražas laiks, kas tur vēl - bet gribētos tomēr, lai nelektu priekšā, sevišķi zinot gabarītus un braukšanas ātrumu uz šosejām ! Prasību ceļu dot, neviens nav atcēlis !!!

darklight Reģ.: 29.10.2013
7 0 Atbildēt

Šodien situācija. Braucu ārā no šķērsieliņas uz Deglaveni, nāk mašīnu rinda, stāvu un gaidu. Drusku tālāk esošajā luksoforā iedegas sarkanais, rinda bremzējas un sastājas pie luksofora. Kā pēdējā rindā brauc balta Corolla ar dāmīti pie stūres. Brauc ar diezgan lielu distanci, būtu varējis izraut šai priekšā, bet nu - es neko nevinnēšu, jo man vispār vajag otro joslu (kas ir tukša, jo stāv viens ar ieslēgtu kreiso), pieklājīgi stāvu un gaidu. Tieši pirms manis šī sabremzējas un sāk ripināties gliemeža ātrumā, es stāvu un gaidu, jo nu jau raut priekšā īsti vairs nevar. Tā nu šī ripinās, ripinās un... apstājas tieši man priekšā, kaut gan līdz nākamajam autiņam vēl ir pusotras mašīnas tiesa. Vot dura! Ok, es pagriezu pa kreisi, apbraucu šamo un aizbraucu pa otro joslu garām, bet dusmas uzsita. Kas, bļin, tādai blozgai galvā darās?! Šī laikam ir no tās cilvēku kategorijas, kas veikalā pie kases, brīdī, kad jāmaksā, sāk runāt pa telefonu, tas nekas, ka rinda stāv?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 1 Atbildēt

Gluži kā man izbraukt no rīta uz Vienības gatvi. Reizēm pilnīgi mēms no tā, ko redzu. Akmenscietu seju nostājas ielai priekšā, nedodot iespēju izbraukt. Kruta

iciks Reģ.: 29.05.2013
5 1 Atbildēt

Novērojumi man tādi, ka var nelaist no blakusjoslas, bet no sānceliņiem izbraucošos parasti palaiž - pret tiem naida īpaši nevienam nav. Cita lieta ir tā, ka viņus nepamana. Sievietēm tas diezgan raksturīgi - ne jau tas, ka negibētu palaist, bet viņas kaut kā šādus "nebūtiskus sīkumus" nepamana.

Kā jau esmu vairākkārt izteicies - sievietēm kopumā raksturīga tāda militāra braukšanas mode - viss atbilstoši noteikumiem, nekādas atkāpes. Braucu taisni, tātad braucu taisni un ja tur ir bedre, tad iebraucu bedrē. Nekādas elastības. Man priekšroka? Nu tad es griezīšos no galvenā ceļa, lai gan izlaižot no pakārtotā ceļa cilvēku iesākumā, būtu daudz vienkāršāka iebraukšana.

Večiem pie stūres turpretī ir daudz radošāki un elastīgāki, tiesa, arī noteikumu piemērošanā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Nevaru gluži piekrist. Jā - ir tāda braucēju suga kādu apraksti, bet tā noteikti nav ekskluzīva sievietēm un ne visas sievietes ir šādas - šajā forumā arī ir šīs sugas pārstāvji, kuri, cik zināms, nav sievietes. Seksisms nevietā.

Un braukšanu "atbilstoši notiekumiem" ir jāprecizē - "atbilstoši manai izpratnei un reizēm izdomātiem noteikumiem".

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 1 Atbildēt

Manā skatījumā tā tomēr ir. Nekāda uzbrauciena - vienkārši abi dzimumi uz dažādām lietām skatās stipri savādāk. Tas, ka ir izņēmumi - vai tad tā nav visur?

Par pēdējo rindkopu runājot - sievietes ir tendētas samerā burtiski ievērot CSN rakstīto, kamēr vīrieši vairāk pielieto CSN kā rekomendācijas (atkarībā no sodu apmēra un vēlmēm). Ja redzi ātruma ierobežojuma zīmi un momentānu bremžu pedāļa spiešanu, tad 90% gadījumā būs dāma pie stūres. Praktiska pieredze.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

Pēc personīgās pieredzes atļaušos nepiekrist šoreiz, diemžēl brauktuvju aizšķērsošana (kādreiz sanāca vietā dzīvot, kur izbrauktuve no namu pagalma bija pirms dz ceļa pārbrauktuves) ir tipiska ''dāmu'' maniere. Labi viens būtu aizšķērso, bet pēc tam stulbi blenž, kad uzmidžina, lai iekārtojās tā, lai varētu arī kāds izbraukt, vienreiz pēc otrās taures saprata. Diemžēl aprakstītais gadījums ir klasisks tizluma piemērs, kad "it kā" neko nepārkāpj, bet reāli otram patraucē pamatīgi braukt.

Otrs konstatējums šādiem lēni planējošiem tizliem braucējiem - praktiski vienmēr pie mirgojoša dzeltenā/sarkanā viņi pēdējie pārvilksies pāri krustojumam.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

domāt cēloņsakarībās spēj 5-10% populācijas. Varēji uztaurēt, varbūt aizomātos, citādi aizbrauca tālāk klausoties radio skonto

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Kādai tur perifērai redzei tomēr būtu arī betonkakliem jābūt vadot auto, vai arī tiešām nav spējīgi nekur citur, kā caur vējstiklu skatīties....

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Rekur MSH tak tepat rakstīja, ka viņam ir neiespējami, braucot pa otro joslu, ieraudzīt sabiedriskā tansporta joslas zīmes brauktuves malā...

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

MSHam vispār švaki iet ar braukšanu, viņš regulāri iekļust kaut kādās ķezās, bet nu neko, nepadodās...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

msh vienkārši necenšas ieraudzīt kaut kādas nesaistošas zilas zīmes absurdās situācijās, sevišķi situācijās, kur pirmām kārtām jāskatās uz priekšu - jo sevišķi ja nospiedošais vairākums citu braucēju šo absurdo satiksmes risinājumu tāpat neievēro - ja visi citi to ievērotu, tad, dabiski, pēc pirmās vai otrās reizes būtu radušies jautājumi, kas tur notiek.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt
Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Gluži kā man izbraukt no rīta uz Vienības gatvi. Reizēm pilnīgi mēms no tā, ko redzu. Akmenscietu seju nostājas ielai priekšā, nedodot iespēju izbraukt. Kruta

Tāpat, kā uz Graudenes pretīm Spulgas ielai, redzi viens jau - ielicis, laikam jūtās vainīgs.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 1 Atbildēt

Tallinā uzreiz arestē, pie mums pašiem ļauj nosisties un kādu līdzi paņemt.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
2 0 Atbildēt

Brīvdienās labais laiks bij jāizmanto mikroceļojumam - izdomājām līdz Kuldīgai laist, šādos gadījmos, laikam LVC karte iepriekš jāaskata (waze tādas lietas nefiksē..) - Tumes posms līdz pat Grenčiem ir šobrīd tādā remonta stadijā, ka jābrīnās, kā no asfalta var granteni "uztaisīt", pagājušogad nemanīju tik kriminālu asfaltu tur, bet nu neko, jācer, ka būs tagad labāk un lai neievelkās uz pāris sezonām.

Toties Jūrmalenes posms, kas pgājušogad kā zobu sāpes bija, tagad gan gludi izbraucams un 110 bauda braukt, tiesa reti, kas to izmanto un vidējas joslas kruizeri laikam nemirstīgi...

Papildus arī lieku reizi guvu apstiprinājumu, kādēļ liela daļa ripinās apli, sevišķi maza diametra, pa labo malējo - biju kreisajā, rādu pagriezienu, ka iešu ārā, bet pie iepriekšējās iebrauktuves, kāda, atvainojiet, kaza uzber un man jāsabremzējas, jāpagaida un jābrauc pēc tam - diemžēl dēļ tādiem ar betona kakliem, kas nepazīt zīmi dodiet ceļu, arī tas notiek un, lai arī tā malējā kruizēšana ir tizla un cūciska, bet novērš to, ka lien priekšā un traucē izbraukt visādi vienlīdzīgākie.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
1 0 Atbildēt

Es to jau sen sapratu, kādam dari labu, bet pats paliec autā.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 3 Atbildēt

uz apļiem ir jāsaliek gulošie, lai visādas atvainotas kazas nebērtu. aplis efektīvi nefunkcionē, ja tajā ir pārāk liels ātrums. + mēdijos jādeklamē, ka aplī visur jāievēro rāvējslēdzējs, nevis ar cietu ģīmi "man priekšroka pļe"

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Varbūt arī vēl luksoforu katrā brauktuvju krustošanās vietā, lai nespējīgie kaut kā varētu tikt cauri tam aplim?

darklight Reģ.: 29.10.2013
3 0 Atbildēt

Mēģinu iedomāties, kā intensīvas satiksmes apstākļos visi uz 20 km/h kratās pāri guļošajiem un pie viena pieklājīgi ievēro rāvējslēdzēja principu Cilvēki ir jāmāca braukt, nevis dēļ atsevišķiem idiotiem jāmaina noteikumi. Tas, ka daudzi mazie apļi ir kā nagla pakaļā, tas gan fakts.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

IMHO ar 20kmh sievasmātes apļa caurlaidība būtu daudz lielāka nekā tagad, kad kustība aplī ir 40(ārējā joslā)-50(vidējā)-60(iekšējā). Vienkārši tāpēc, ka distances varētu būt daudz mazākas.

Paskaties, kas notiek intensīvas satiksmes apstākļos - garas rindas uz apli, un relatīvi tukšs aplis, pa kuru ātri riņķo dažas automašīnas.

Ar mazāku ātrumu būtu vairāk braucēju iekšējās joslās.

Bet vispār tas ir pusrisinājums, jābūt pa ārējo joslu ir obligāti jānogriežas nākamajā nobrauktuvē - betona kluči ārējā joslā

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

No smagajiem to prasīt nevar, tad ir apļi jāpārtaisa.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Lietuvā aplis ar četrām izejām/nobrauktuvēm,iebraucot aplī no pirmās joslas visu apli tev nespīdēs nomizot,tikai pirmā un otrā izeja būs tava.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Pie Jelgavas apvedceļa vienmēr braucu pa apli otrajā joslā. Reizēm gadās dibenbrāļi, kas uzskata, ka aplī arī otrā josla paredzēta apsteigšanai un ir ļoti nervozi aizmugurē.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

domā tos lietuvā sabūvētos ar apmalēm starp joslām? laikam turbo roundabout saucas

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

www.tvnet.lv/7250620/nosaukti-celu-posmi-kuros-varetu-ieviest-videja-atruma-kontroles-sistemas

Nu, ko lamāsim?

Man viedoklis par 2 posmiem: starp Siguldu un Līgatni ir ok, jo satiksme liela, un apdzīšana mēdz būt bīstama, bet P30 pirms Taurenes? Nesaprast.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 1 Atbildēt

Nav OK, jo vidējā ātruma radari tieši palielina apdzīšanas, piedevām tādas, kurās apdzen, baidoties to manevru pabeigt ātri. Bailīgie brauc visu posmu ievērojami zem atļautā. Pusbailīgie apdzen ar atļauto ātrumu. Un ar vidējā atruma aprēķina aplikācijām braucošie nebaidās apdzīt ar ievērojamu paātrinājumu, jo zin, cik jau ir iekavējuši un drīkst arī "200 uzspiest", nespējot apdraudēt vidējā ātruma pieaugumu pāri robežai.

Attiecīgi rodas jau trīs "ātruma režīmi" ar savstarpēji miksētām apdzīšanām.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Vidzemes šosejas posms aiz Siguldas kā reiz ir pats sūdīgākais, tā jau tur velkās liela daļa, kam līdz Cēsim, pēc kuru pagrieziena ceļš kļūst daudzmaz baudāms, visādi brīnumi līdz ar to rodas - pilnīgi var piekrist argumentam, ka pie vid aprēķina dēļ 70-80km/h vilcieniem, attiecīgi arī uz 110 varēs uzvilkt mierīgi atlikušo ceļa daļu. Vajag to kādām ?

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 1 Atbildēt

Nezinu, man līdz šim nācies braukt pa t.s. vidējā ātruma ceļu braukt tikai vinu vai divas reizes, kaut kur ārzemēs. Cik atceros, visi brauca +- uz tik, cik atļauts.

nu, pastāsti, kā kapitālismā risinātu satiksmes problēmas.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Man ir nācies braukt pa šādiem ceļiem daudz un dažādās valstīs. Jā - Lietuvā tikko pēc ieviešanas visi brauca +/-ar atļauto pēc melojošakā spidometra - t.i. praktiski ap 80 km/h zonā, kur vidējais ir 90. Fūres vilcieniņos aiz lēna vieglā sēņotāja u.t.t. Lietuvā vēl jāņem vērā, ka tās zonas ir apvienotas ar fiziskām saliņām krustojumos, kas krietni apgrūtina apdzīšanu. Kad tauta pierada un apguva tehnoloģijas - nav retums tādu, kas apdzen pat pa otru pusi saliņām, ir tas redzēts pat fūres izpildījumā.

Kapitālisms ir ekonomikas, ne satiksmes organizācijas, modelis, ja nu neesi vēl to sapratis.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Man tepat 20 km no mājām ir tāds posms, uz Liepājas - Klaipēdas šosejas pret Sventāju. Posms tāds muļķīgs, vidēji līkumains un ar kaut kādiem sānceļiem, pirms tā posma, Latvijas virzienā, pirms krustojumiem ir ātruma ierobežojumi 70, bet tajā posmā ierobežojumu nav - kopš fočiku uzrašānās satiksme palika jūtami lēnāka, tie, kas nesaprot ka tur atļautais ir 90, nevis 70, nu tur reāli veido plūsmu un tie, kas saprot ka atļautais ir 90, mani ieskaitot, nodarbojas ar apdzīšanas manevriem.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Mans šito arī nevar sagremot,kā var nezināt kad zīme 70 darbojas līdz krustojumam.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Tāpat,kā nevar saprast,ka starp Rīgu un Salaspili var braukt 90.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

P30 tie garie 70 gabali tiešām ir dīvaini. Ir daži nepārskatāmi krustojumi, kur noderētu fotoaparāti tieši uz tajos mezglos

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

garajos a7 un a8 posmos lauķi, kas uzgriežas no blakusceļiem posma vidū, varēs atvilkt

spainis Reģ.: 27.04.2006
2 0 Atbildēt

Kas tagat tiem lauķiem traucē atvilkt?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

tad tranzīta plūsma brauks ar 90 pēc gps, ar dūmojošu behu vai dubļainu pikapu varēs lepnāk pabraukt garām

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Īsti lauķi nevelk bet bremzē ar 20 zem atļautā.

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

Nu bet tiešām šie radari taču netraucē normāli braukt pašam. Ja priekšā velkas, apdzen, ja mīž tad neapdzen. Tāpat tolerance būs +13km/h, līdz ar ko sarēķini laiku cik jābūt posmā un ja baigais uztraukums uzliec taimeri. Pēc posmu beigām tāpat apdzīsi un der atcerēties, ka pilnīgi visus apdzīt nav iespējams.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

plūsma būs traucēta, vismaz sākumā - tie, kas tagad brauc garām FR ar 85kmh spidometrā, tagad to darīs 15km.

Neticu, ka tolerance būs 13, bet 10kmh gan, jo <10 tikai brīdinājums.

T.i. būs daļa, kas brauc 75kmh, daļa, kas brauc 90kmh, un daļa, kas brib braukt 99.9kmh. Uz 1+1 blīvā plūsmā tās būs auzas

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Kopējā max būs visticamāk gan, jo <= 10 brīdinājums, 3 kļūda + vēl paša spidometra kļūda, cik nu kuram precīzs tas ir.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

tieši tas pats, kas tagad, piena vāģi, lēnie autobusi uz 75, smagie, piekabes uz 90, vieglie uz 100, un tad vēl lidotāji un traktori

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Vakar no rīta gandrīz nošķīlos te:

Tā kā vajadzēja pa kreisi braucu pa otro joslu. Opis drosmīgi rāva laukā pa kreisi, pats skatoties pa labi. Pirmajā joslā paspēja sabremzēties, man bija jātaisa aļņa tests. Vispār nav diez ko droši tie kreisie no blakus teritorijām, kur divas joslas vienā virzienā.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

tādās vietās būtu jāaizliedz kreisie no blakusteritorijas, vismaz aktīvajā dienas laikā. Ja ir kaut kāda plūsma, pats vienmēr cenšos izgriezties pa labi+apgriešanās nākamajā drošajā vietā

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Vieta nav problemātiski, ja sagaida drošu izbraukšanas brīdi, nevis mēģina noķert momentu, kad izspraukties. Un ar to visi grēko, jo jāsteidzas. Kur? Nav ne jausmas.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Nezinu vai būtu jāliedz, ja tas opis vai jebkāds cits neskatās kur rauj tur, tad tieši tas pats būs nakamā krustā vai apgriešanās vietā, ka tam vajadzēs īsto virzienu.

Universāla risinājuma šim diemžēl nav, pašam gandrīz sanāca vienam džipam sānos ievilkt uz Stirnu ielas, kas izleca ar savu kreiso - dāma izbailēs brīnījas...

Pirms manevra ir jāskatās, ja to nespēj, nav jābrauc un punkts - līdzīgi ir ar mazajiem pieslēgumiem pie šosejām, kur nu ir modes lieta skatīties tikai savā virzienā, nevis arī pretēja - vai kāds gadījumā nedzen un raut tikai laukā, īpaši apdāvināti arī citam priekšā izlec 1 un 2.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 1 Atbildēt

Es vienmēr esmu teicis, ka avārija ir tikai laika jautājums. Ja nebūtu šoreiz, būtu pie nākoša krustojuma. Un, ja šoreiz iztika bez cietušajiem, tad jāuztver, ka neticami paveicās, jo kas zin, kā būtu pie tā nākošā.

Risinājums ir vienmēr. Tikai valstī lēmēji ir idioti. Un ar to es nedomāju, ka neapdomīgi vai viņiem neinteresē savs darbs vai "visi kļūdās", bet tā, ka diagnoze - idiots. Nevar CSN un ceļu infrastruktūru veidot valstī cilvēki, kuriem ir tikai viena rieva un tā pati atrodas mugurkaulam nepareizajā galā ar kuru paredzēta tikai viena furkcija. Toties tādiem ir labs čujs, kur var ieraut piķi nāsī.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

..paturpināšu. Kā labs piemērs, kāpēc CSN ir nepieciešami gudri cilvēki, kuri redz kopainu, nevis šaurpierīši, kuri bīda savas intereses. Velosipēdiem kāpēc piespieda pārkāpt no troturāriem uz Rīgas šaurajām joslām? Tāpēc, ka pie lemšanas tika klāt daži polsterbikši, kuri bīdīja savas "Rīga kā sporta trase" intereses, ignorējot, ka nospiedošā masa velobraucēji nav sportisti. Un šie arī izmanto brauktuvi tad, kad blakus ir veloceliņš, kura eksistēšana blakus bija jāiekļauj noteikumos, ka vienīgo pārvietošanās vietu.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

kreisais no blakusteritorijas uz 2+2 ceļa ir daaaaudz sarežģītāks manevrs, nekā apgriešanās/kvartāla apbraukšana - tur uz vienu pusi jāskatās, nevis uz 2 vienlaicīgi

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Vienības g. arī kreisie aizliegti no dz. zonas, tāpat nogaida un mauc, kā saka, ja cilvēkam vajag, tad drīkst.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Ja tev uz abām pusēm ceļš ir tukšs, pat tik tukšs, ka nevienu auto neredzi, piem. naktī izgaismotā apdzīvotā vietā, tad kāpēc nevarētu atļaut nogriezties pa kreisi pāri nepārtrauktajām? Tas ir pat vēl drošāks mainīgais, kā atļaut nogriezties pa labi pie sarkanā, ja nevienam netiek traucēts. Protams letiņa gadījumā pietiktu tāda likuma traktētāju, ka 1m gar purnu arī skaitās nevienam netraucēts. Šādas izmaiņas neattīstītajai braukšanas kultūrai būtu kā spēriens pa pautiem. Bet kā, ja ir divas savā starpā absolūti atšķirīgas satiksmes plūsmas. Viena ir līdz eksāmenam un otra pēc tā. Un kas pats nožēlojamākais - instruktori tieši to arī tā pasaka. Audzēknim jau skolas laikā tiek mācīts, ka tu pareizi pārvietosies ar auto tikai līdz eksāmenam.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Šajā vietā kāds uz 25. aprīļa periodu vēl ir saņēmis sodu? Liekas, ka braucu pēc zīmēm, bet laikam plūsma paķēra līdzi. Paredzu, ka tur slaukšanas process ir noorganizēts, jo 65-68 noteikti bija pacelts jau aiz būvdarbu vietas.

goo.gl/maps/isAUG8sB2vEdPqnA8

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

radari uzstādīti tikai drošības uzlabošanai, tāpēc arī nepalaida garām iespēju uzvārīties

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Drošību manā gadījumā nekā neuzlaboja. Savu vainu neatzīstu. Ja es zīmi nepamanīju... pareizāk sakot, visa lielā plūsma svētdienas vakarā, tātad tas ir rādītājs, ka ar šo vietu kaut kas nav bijis kārtībā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Fočiki kas tiek uzstādīti drošībai vispār tiek savienoti ar lieliem plakātiem... Piemēram, redzēts risinājums Apvienotajā Karalistē - šausmīgi ilgi remontēja viena apļa tiltus virs 2x2 autostrādes, sašaurinot braukšanu uz vienu joslu katrā virzienā + ātruma ierobežojums - attiecīgi uzlikts fočiks un liels plakāts ar ātruma ierobežojumu un to ka priekšā fočiks...

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

Atceros ka kkur noteikumos par fotoradariem bija rakstīts ka tos nedrīkst uzstādīt būvdarbu zonās un uzreiz aiz ātruma samazināšanas zīmēm. Bet laikam tas par pārvietojamajiem.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Īsti nevar saprast kāpēc uz Ulmaņa gatves krustojuma ar Vienības gatvi sarkanai gaismai uzlikts vizuāls taimeris.Es vairāk piekristu zaļai gaismai taimeri bet ne jau sarkanai,tas tak nav ceļu remonts kur sarkanais 5 minūtes.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
3 0 Atbildēt

Tas domāts lai laicīgi robā ieliek, citādi, kad iedegas zaļais, tad smagie pirmajā joslā aiziet, bet vieglie otrajā sāk čakarēties.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Domājams sapņotājiem pie stūres tas nepalīdzēs uz 80-90%, bet par kādiem 30% ļurkātāju skaitu var palīdzēt samazināt gan.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Tai Ulmaņa un Vienības krustā vakar bija cirks, kad man priekšā esošā Škoda, iedegoties dzeltenajam, izdomāja pārtraukt kreisā pagrieziena manevru un tupa palikt krustojumā, atstājot arī mani jau ar purnu krustā. Bļin, kā es sāku taurēt Tad šis atjēdzās, uzdeva gāzi un aizbrauca, es arī aiz viņa, tikai nu jau uz sarkanā sanāca.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Man vienu dienu uz Tēriņu un Roberžu krusta x5 pie sarkanā krustiņa nometa pa bremzēn,pastāvēja,pie dzeltenā aizbrauca taisni.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Vai tad nav krustojumos palikšanā drusku iebiedēti?

Iebraukšana krustojumā vai brauktuvju krustošanās vietā, ja izveidojies sastrēgums

Sods ir 6 NSV

Punktu skaits: 1

Ceļu satiksmes likumā 58.2.pants

un lvportals.lv/e-konsultacijas/20546-parkapumu-uzskaites-punktu-sistema-ir-ietekmesanas-lidzeklis-nevis-administrativais-sods-2020

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Pretējā virzienā intensīvā plūsmā braucošie nav sastrēgums.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 0 Atbildēt

Iebiedēti no kā? Sodus liek ceļu policija. Kad tu pēdējo reizi esi redzējis uz ceļa, ka kādu aptura par pagrieziena nerādīšanu, ceļa nedošanu, sastrēguma laika palikšanu krustojuma vietā? Es... nekad. Es pat policiju neatceros, kad pēdējo reizi redzēju.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Es vakar redzēju policiju! Eskortēja hokejistus.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti