Šofera dienasgrāmata.

gunbox Reģ.: 23.12.2016

Uzmeikošu vēl vienu spama vietu, kur padalīties par šofera dienu. Būtu forši, ja šeit nediskutētu bet vienkārši iemetam stāstu, cik "patīkama" Latvijā ir braukšanas kultūra.

 
1.. 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ..52
dubis Reģ.: 21.10.2019
2 1 Atbildēt

Es šitādiem taurēju tik ilgi kamēr nenovācās. Šorīt uz Deglava Nīcgales krusta viens pa Deglava braucošais izdomāja iešmaukt krustojumā kad tur jau bija pilns. Tā nu es tur 20sek taurēju, līdz aizvācās, cerams nākamreiz šis nekur vairs tā nedarīs.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 1 Atbildēt

Visiem autonomo auto fanātiem par prieku:

www.twitch.tv/roborace

Un diemžēl autonomiem auto bija vairāk problēmu nekā vajadzētu būt, tajā skaitā ar reālu sienu "nepamanīšanu" ;)

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Laikam jāpiekrīt 650, šodien uz vantinieka (izbrauktuves no Daugavgrīvas ielas) viens (bijām trīs) lēnais neiebraucējs visu kolonnu nočakarēja - tiešām grūti to gāzes pedāli piespiest piekļaujoties...labi sūds, ņēmu un apsteidzu, pēcāk nožēloju - šim kreisā lampa nevar saprast - vai nu tālo vienu ieslēdzis vai arī mega nenoregulēts, katrā ziņā tā acis spiedis laukā, pie tam dienā nebija sen, palīdz protams spoguli nolocīt, bet nu tādus tiešām TA vai pārbaudēs uz ceļa izķert vajadzēja, pie kam auto kaut kāda hyunai vai analoga kurpju kaste t.i. zemais, bail iedomāties, kas būtu ja kādam džipam vai ksenonam tāda "regulācija" būtu...

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

dubis rakstīja: Es šitādiem taurēju tik ilgi kamēr nenovācās. Šorīt uz Deglava Nīcgales krusta viens pa Deglava braucošais izdomāja iešmaukt krustojumā kad tur jau bija pilns. Tā nu es tur 20sek taurēju, līdz aizvācās, cerams nākamreiz šis nekur vairs tā nedarīs.

Viņš vēl varēja vidējo pirkstu parādīt.

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

Varēja, es arī varēju, bet, ja klusēsi un neko neteiksi, nākamreiz šis tāpat vai vēl naglāk darīs.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Uz brīvības/g zemgala regulāri paliek. Arī ja taurē - babulis blisinās acis un nesapratīs kāpēc - viņa taču uz priekšu nevar pabraukt

dubis Reģ.: 21.10.2019
1 0 Atbildēt

Nezinu kā babulim, bet man ir nepatīkami tikt aptaurētam un tādās situācijās cenšos nelīst, pēc aptaurēšanas kādu laiku vēl padomāju ko varēju darīt labāk. Tā kā uz mani tas strādā, ceru, kā uz citiem arī

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Jā.Es beidzamreiz sirsnīgi taurēju upesgrīvas lohkrustā pie loapgriešanās lohvietas..Kādas 30sek bez pārtraukuma, vnk apstājos un no visa spēka tupi spiedu. Par ko notikuma iniciātōre (izcila ТП) man parādīja zīmi- viņa pielika (sev) rādītāj pirkstu pie vienas vietas..Žēl,blakusbraucēji nomiiza un apžēlojās.

To taču cilvēki pa gabalu redz- kuram kas savureiz vnk gadījās,vai kurš ir atklātā textā pdars (neparvelti tas termins šodienas modernajā interpretācijā var tikt vienlīdzīgi pielietots attiecībā uz visu triju dzimumu pārstāvjiem).

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Baigi labi, ka pabeigts ceļa remonts no Dalbes līdz Jaunolainei - brauktuve virzienā uz Rīgu.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
2 0 Atbildēt

Par tēmu - cik ātri braukt skaidrā laikā labos braukšanas apstākļos ar labu ceļa pārredzamību un cik ātri vilkt auto.

Velkam auto. Ātrums virs 50km/h.

Viss mierīgi, viss labi.

Un tad no meža dipadu-dapadu izskrieen 3 kārtīgi brieži. Tieši priekšā. Es kā vilcēja auto vadītājs sāku bremzēt, taču ne pārāk asi. Trešais briedis saminstinās un pāri neskrien, pat pagriežas uz otru pusi.

Es savā situācijā redzu, ka varam turpināt braukšanu.

Velkamā auto vadītāja trešā brieža statusu īsti nevar novērtēt un pa aso bemzē.

Velkamās šņores cemme taisna un uzsit priekšējā auto plastmasas bamperī robu.

Apstājamies, sasienam mezglu un velkam tālāk.

Secinājumi.

1. Ja reiz 50km/h, tad 50km/h vai tuvu tam. It sevišķi, ja 10-15-20 metrus no ceļa malas ir mežs un līdzena pļava, pa kuru var labi paskriet. 18km/h ir 5m/s, tas ir 2-3-4 sekundes. Cik auto veic šajās sekundēs var sarēķināt katrs pats.

2. Tās mežmalas ir jāskatās un, ja to visu aizsedz krūmi tuvu pie ceļa, tad jārēķinās ar visu ko.

3. Medību sezona. Var gadīties, ka mednieki dzen medījumu. Otrā rītā sēžu pie loga, dzirdu no tuvējā mežā dzinēju trokšņošanu. Diez vai tieši mednieki konkrētos trīs briežus izdzina priekšā, tomēr var būt situācijas, kad tā tīri teorētiski var gadīties. Tas, ka līdz pilsētai ir pāris kilometri nenozīmē, ka tuvumā nevar būt brieži.

4. Kopējais situācijas vērtējums. Viss iepriekšminētais - ātrums un meža tuvums.

5. Velkošā un velkamā auto vadītāju izvēle. Tieši šajā situācijā sanāca diezgan veiksmīgi.

6. Labāk jāsarunā zīmes, ideālā gadījumā telefona sakari.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

gunbox rakstīja: 3) un tad vēl tāds iedomātas delegācijas kolonnā braucošais 50m aiz priekšējā un uz sarkanā pārbraucējs.

Vēl var pielikt klāt tos, kas prot nogriezties tikai "taisnvirzienā" - jebkurš vairāk par 40 grādiem līkums sagādā tik lielas ierūsejošās stūres vai tapas starp benķi grozīšanu, ka ar atļauto ātrumu vai auto iespējām raiti to izdarīt vienkārši nav iespējams. Nerunājot nemaz, ka lai nogrieztos 2 joslu ceļā, ir jāiebrauc vispirms pretējā joslā, nevis jāieņem tas stāvoklis joslā, kāds CSN ir aprunāts.

Var piestāt malā un pagaidīt, lai tā kolona aizbrauc. Citādi uzrodas gan dzinēji, gan sēņotāji un taisa situācijas.

Piestāj malā, lai tie aizbrauc, izretojas un miers.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Vakar ziepjukalna rajonā viens hlams vilka otru hlamu.Ap 10 vakarā.Jā.1jam hlamam nedega Kreisais priekšējais lākturis.2trajam hlamam nedega visp nekas.Nē.Po/uj.Jā.

Šopēcpusdien tumsā gadījās 15km garumā pabūt uz j-malas apvedceļa.Visā garumā pretim no rīgas nāca praktiski nebeidzama plūsma.Saskaitīju- precīzi 10 (desmit!!) hlamiem nedega viens priekšējais.Tai skaitā, 3jiem tas bija tieši Kreisais.Jā.Neko nemeloju, viss bija tieši tā.Shittā..

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Visi brauca uz stāvvietu vai remonta vietu. Un tā katru dienu. Laikam gaida, kad otrs lukturis izdegs, kopā lētāk servisā mainīt

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
2 0 Atbildēt

Priekšā var nedeg, toties aizmugurē ieslēgti miglas lukturi.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Vakar pirms Salaspils ap 18.00 bija daudz auto avārija? BMW vispār ar purnu bija uz Rīgas pusi

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 2 Atbildēt

650 rakstīja: Vakar ziepjukalna rajonā viens hlams vilka otru hlamu.Ap 10 vakarā.Jā.1jam hlamam nedega Kreisais priekšējais lākturis.2trajam hlamam nedega visp nekas.Nē.Po/uj.Jā.

Šopēcpusdien tumsā gadījās 15km garumā pabūt uz j-malas apvedceļa.Visā garumā pretim no rīgas nāca praktiski nebeidzama plūsma.Saskaitīju- precīzi 10 (desmit!!) hlamiem nedega viens priekšējais.Tai skaitā, 3jiem tas bija tieši Kreisais.Jā.Neko nemeloju, viss bija tieši tā.Shittā..

nuja, un tagad šiten te šitie vainīgie izlasīs, un nokaunēsies un brauks mainīt spuldzītes, lol

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Nē,viņi labāk pagaidīs kamēr kāds cits pidarass viņus neivēros uz citu gaismu fona un vienkārši iepisīs viņiem @purnā.Lol.Ye.Zae-biss.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 1 Atbildēt

Rr19 rakstīja: Priekšā var nedeg, toties aizmugurē ieslēgti miglas lukturi.

pietiek jau ar tiem pāķiem, kas saslēdz priekšējās miglas tumsā. Pie šosejas ātruma miglas lukturis izspīdina tikai reakcijas distanci

msh Reģ.: 16.04.2007
2 2 Atbildēt

Acīmredzot pašam nekad nav bijusi mašīna ar miglām, un tāpēc arī pats neesi par tādu "pāķi" kļuvis. Šosejas ātrumā miglas izspīdina grāvmalas. Kad golfam uzliku miglas, no sākuma tās lietoju tikai kā dienasgaitas lukturus - līdz atklāju ka tumsā ar ieslēgtām miglām apkārt paliek jūtami gaišāks; kopš tā laika miglu slēdzis ieslēgtu priekšējo miglu stāvoklī stāv un netiek aiztikts.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 1 Atbildēt

Jā pāķi, , izspīdina 20-30m uz priekšu, tieši tik, cik 1sek reakcijas laikā norbrauc auto uz šosejas.

Varbūt busam, kam miglas ir augstāk novietotas, spīd tālāk, vai arī 220mm papildmiglām, bet OEM migla der lai iegriestos pagalmā, priekš kam viņas arī reāli izmanto iekš cornering light funkcijas

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Miglām slīpums ir 2%, un augstums parasti ap 30-40cm, tātad 15-20m izgaismo

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Miglas šeit izmanto visvairāk tieši dēļ tā, lai vismaz kaut/ko redzētu.Jo nevienam tam 5,8 vai 10g vecam hlamam gaismas NAV principā.Vēl jo vairāk, ja viņam ir xenona lukturi. Orientācijai telpā itin noderīgi- ar nosacījumu, ka tur kāds kārtējais papuass nav iebāzis +130 pmpi un regulāciju uzgriezis kokos.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 2 Atbildēt

Vidējais latvānietis tālos nelieto principā, un ceļa stabiņu atstarotājus jau ar miglām arī redz

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Protams,tieši tā arī ir.Jo izglītotie,oficiālie un algoti godalgotie Lohspeciālisti viņiem to nav nedz iemācījuši ,ne pat atgādinājuši.Pat par stabiņiem viņi "atcerējās" zeltaini neatkarīgās xekspertdabības 29jājā jā varoņgadā.Jā.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Es par to, ka vidējais latvietis jūtas komfortabli, bliežot melnā tumsā pa vidu starp stabiņiem - kas tur uz ceļa būs, būs

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 1 Atbildēt

Palasi kādreiz CSN,kā jālieto miglas lukturi.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Drošvien nepietiekamas redzamības,neesošas infrastruktūras,drošībai un ētikai netbilstošas ceļavirsmas un/vai visāda citāda acīmredzama apdraudējuma gadījumā tas būtu ok.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Tas man? Aizmugurējie - zemas redzamības apstākļos, priekšējie - vienmēr, izņemot kopā ar tālajiem - ja būtu reāla iespējamība ka kāds piepistos, uztaisītu lai miglas ieslēdzot tālos izslēgtos.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Kuram diez auto visā autobūves vēsturē ir bijis no rūpnīcas "uztaisīts" tā, lai ieslēdzot tālos,priekšējie miglinieki izslēgtos?

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Man kādreiz bija 86.gada ford scorpio, tam tā bija. Tai mašīnai bija daudz fīču, kuras pat daudzās mūsdienu konzervbundžās nav.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Fordam Scorpio toties bija tādas tālās, ka varēja redzēt kilometru uz priekšu,varbūt tāpēc.Bet nevienam audi nekad tā nav bijis principā nē.Bij gan vēl dažādi citi hlami, kam ieslēdzot priekšējās miglas, pie viena ieslēdzās arī aizmugurējās.Tā ka visdrīzāk tas ir impotento cssd proffessoru izgudrojums.Ja nespēj reāli izjaat nevienu no tūktoš vienlukturnieku,vajag vismaz radīt darbības redzamību.

dubis Reģ.: 21.10.2019
1 0 Atbildēt

Škoda superb pirmā paaudze, kā tālie iekšā, tā miglas ārā, kā tālie ārā tā miglas atpakaļ, droši vien saistīts ar to, kā tas viss bija vienā lukturī, nevis atsevišķas miglas bamperī.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Arī 80 gadu Setrām, MB(busiem) bija.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Tāpēc jau 650 raksta,ka 1,5 km garumā 10 gabaliem kaut kas nedeg,jo neviens jau nečakarē.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 1 Atbildēt

Pēdējiem diviem logiem: kā kurai mašīnai. Lietojiet, ja gribat, citiem tas diez ko netraucē.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
3 0 Atbildēt

VIDEO ⟩ Igaunijā apturēts autovadītājs, kurš braucis traucējoši lēni

www.apollo.lv/7109148/igaunija-apturets-autovaditajs-kurs-braucis-traucejosi-leni

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
2 0 Atbildēt

Nu, tas jau skaidri ir redams, ka ir ekstrēms gadījums. Tauta (šeit) jau lielākoties cepas par 85-90 braucošajiem!

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Visvairāk par tiem, kas 90 zonā brauc uz 70-80.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 2 Atbildēt

krapsim, kā jau drēbnieku arodskolu beigušam intelekta līmenis līdz šadai rīcībai aizdomāties nav spējīgs.

krapsis vispār dara tikai to, ko augstas raudzes profesionālis lukstiņs iesaka...

WALA Reģ.: 19.06.2002
4 0 Atbildēt

Lūk šo sadaļu es nesaprotu, kāda jēgapiesieties pie tā kādu izglītību kurš ir ieguvis, jo ļoti liel skaits cilvēku vispār strādā nesaistītās sfērās, un tas nekad nav viņus apturējis. Mana vedējmāte arī formāli bija pa drēbnieku līniju ieguvusi izglitību, bet tika līdz starptautiskas kompānijas finansu direktoram LV, un tad pārmetās uz IT projektu vadību saistība ar finansēm tajā pašā kompanijā starptautiski ...

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 2 Atbildēt

Priekšstats par cilvēku rodas no izteikumiem, darbiem, izteikumiem sakarā ar kaut ko, problēmas risinājuma redzējumu. Nu lūk un šajā jomā drēbnieks ir un paliek drēbnieks

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Man gan nav īsti skaidrs, kas tad tiem aizmugurējiem liedza viņu apdzīt? Ceļš neizskatījās pārmēru noslogots, kā arī relatīvi taisns un pārskatāms. Ja ne šobrīd, tad pēc brītiņa jau varētu.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
4 2 Atbildēt

nu, mani ar vienreiz apturēja, jo braucu ar 70 km/st, viena riepa tukša bija. tā ka nevar teikt ka LV policisti nepiesienas lēnu braucošajiem

Uggga Reģ.: 04.01.2006
5 0 Atbildēt

Drīzāk apturēja, jo domāja, ka piedzēries, nevis apturēja, jo traucē citiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Šitam varu piekrist par visiem četriem. Man vienreiz pāris gadus atpakaļ bija situācija - svētdienā braucot mājās no baznīcas izdomāju paregulēt motora vadības blokam degvielas karti - pa ceļam uz šosejas paregulēju augstos apgriezienus, braucot ar 130-140, pēc tam izdomāju paregulēt mazos apgriezienus, attiecīgi savā ciemā aizbraucu pa vienu vietējas nozīmes ceļu, uz kura atļauts 70 - lai "sašautu" attiecīgos lodziņus, jābrauc te ātrāk, te lēnāk, man tur attiecīgi bija 40-60 diapazons, priekšā brauc balta mašīna, kurai sevišķi nepievēršu uzmanību, jo pamatā skatos uz datoru sievas klēpī, mašīna piestāj ceļa malā piebraucamajā celiņā, es tai pabraucu garām, pēc brītiņa aizmugurē ieslēdzas diskotēka, izrādās, netrafarētās Insignijas braucējs izdomāja pārbaudīt kāpēc man ir tāds dīvains braukšanas veids...

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

650 rakstīja: Kuram diez auto visā autobūves vēsturē ir bijis no rūpnīcas "uztaisīts" tā, lai ieslēdzot tālos,priekšējie miglinieki izslēgtos?

Šis jau visdrīzāk ir bijis atkarīgs no attiecīgā tirgus prasībām - teiksim, tam pašam B3 audī, manuprāt šāda lieta ir diezgan vienkārši izveicama - tur ir kodējuma štekeris, kurā kontaktu izvietojums nosaka priekšas miglu darbību, un, manuprāt, to ar to var izveikt. Pēdējo 15+ gadu VAGmobīļiem kam ir centrālās elektrības bloks tas vispār ir tikai programmatūrisks jautājums; nebrīnītos ja varētu arī ko tādu piekodēt.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

anoagask rakstīja: Jā pāķi, , izspīdina 20-30m uz priekšu, tieši tik, cik 1sek reakcijas laikā norbrauc auto uz šosejas.

Varbūt busam, kam miglas ir augstāk novietotas, spīd tālāk, vai arī 220mm papildmiglām, bet OEM migla der lai iegriestos pagalmā, priekš kam viņas arī reāli izmanto iekš cornering light funkcijas

Speciāli tev pa godu šorīt bik paniekojos ar savu Osmo Action. Abās bildēs - tuvie; drīksti minēt kurā ir ar miglām un kurā bez.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 1 Atbildēt

Apakšā miglas? Ir labāk/plašāk izgaismota zona 0-15m apmēram. Ja tu tajā zonā pie 90 ieraudzīsi stirnu un paspēsi pateikt "pipec", uzsaukšu 6paku ar kumisu

Konuss Reģ.: 10.02.2015
4 0 Atbildēt

Esmu mēģinājis pa šoseju braukt gan šā, gan tā.

Ar migliniekiem ir plašāk izgaismots lauks, bet ar laiku pieķēru sevi pie tā, ka automātiski vairāk vēroju to, kas notiek tuvumā, kur vairāk izgaismots, nevis tālāk uz priekšu. Tāpēc tumsā par šoseju braucu bez miglas lukturiem. Ja nu vienīgi atsevišķos gadījumus, kad nav sānu līnijas, šaurs nepazīstams ceļš u.tml.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 1 Atbildēt

vispār taisnība - abu tipu gaismas vienlaicīgi, novērš uzmanību no tālākiem objektiem

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Varbūt kā kuram, bet par sevi varu apgalvot, ka pilnīgi piekrītu, tamdēļ cenšos neizmantot.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Ar tādu "gaismu" gan vislabāk būtu atturēties no brauciena.Jo neviens tāds sadzīvisks foto taisnīgi neparāda īsteno lietu stāvokli tumsā ;p

No otra gala- nevajadzētu arī prasti populizēt un sabāzt visu 1nā maisā.Jo tomēr IR robeža, līdz kurai miglas tiešām uzlabo orientāciju telpā.Ja tās pareizi noregulētas (ne pusmetru no auto un arī ne citiem acīs) un ar savu spilgtumu nenomāc tuvās gaismas tieši kritiskajā/tālākajā to daļā.

Nav teikts, ka "ālni" būtu vēlams ieraudzīt tieši tajā gaismas "daļā",kura krīt uz asfalta.Iespējams,viņš sēž kādā kokā un tieši ar miglinieku palīdzību taps nojaušams.Šis var iznirt arī no sāniem- kur neviena tuvā gaisma nesniedzās, bet ar (labiem) migliniekiem tā nelieša tuvošanās būs saredzama lieliski,varēs paspēt vismaz nolamāties.

Veco mašīnu (ar stikla lukturiem) tālās gaismas lieliski spīdēja pa lauku 100m uz katru pusi,kamēr šodienas debilais bixenons spīd labi ja koku galotnēs virs brauktuves...

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Bija tādas izgudrotāju dienas labi sen un tad nu tur viens vīrs bija izdomājis papildgaismas tieši to ceļa malu izgaismošanai.

Gan jau neko tādu nevar tā uzreiz saskaņot un lietot.

Tagadējās LED tehnoloģijas to jautājumu atrisinātu.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Bet lietot varētu sertificētus jaunus neapsūbējušus ne-oem migliniekus.Tas tāds banāls vārds, pareizāk būtu teikt vnk "papildnieki".Tikai šodien vairs ne katrs vēlēsies ķēpāt esošo auto,urbt bamperī caurumus un kolhozot elektrības pieslēgumu.Tāpēc arī brauc ar To, kas "ir".Praktiski jebkurš sākotnēji moderns tuvais pamatlukturis 4-5g laikā garantēti pārvērtīsies par suudu.Reflektors zaudējis spozmi, lēcas aizmiglotas,stikli saskrāpēti.Jauns xenons spīd pa malām pāri grāvim mežā, bet 5g nobraukts vairs labi ja degungalā uz asfalta.Aiznest izjaukt/iztīrīt- arī tas ir dārgi un ķēpīgi.Ja pamata lukturis maksā 300 vai 600 vai citiem 1600 eur/gab, tad jauns miglinieks ir sasniedzams par nieka 30-40eur/gab.Šis būtu risinājums, lai reāli uzlabotu redzamību.Bet ne visiem ir miglinieki kā tādi un, pat ja ir, skopums sit pušu jebko.

Lūk vienkāršs salīdzinājums no bērnu multenes- "parastā" tuvā gaisma pret normālas kvalitātes "migliniekiem"- nu kĀ var apgalvot, ka nav starpības- ja vēl godīgi pieņemt, ka pamatlukturis ir vecs, bet papildnieks ir jauns :

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
2 0 Atbildēt

Tā ir teoretizēšana un neko tādu lietot nevar.

Nekādi ksenoni.

LED parametri papildlukturim un viss. Labajā pusē, ceļmalai.

Simetrijai otrā pusē tāds pats un noregulēts uz labo ceļmalu.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 1 Atbildēt

Papildlukturis bez auto vai manuālā korektora, kas pusi laika spīdēs pretībraucējiem acīs??? Kautkāds kolhozs. Katrai mašīnai ir ražotāja izveidota sertificēta apgaismes sistēma. Nepatīk - maini lukturus uz citiem sertificētiem, vai maini auto uz labāku

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Hmm, katram jaunam ķīniešu sūdam pakaļ skriet nevajag, bet ļoti daudzas aftermarket lampas ir par pakāpi kvalitatīvākas un labāks par orģinālu. Atceros pēdējās paaudzes Celica, tas plastikāts bija diezgan sūdīgs, tad nu mūsu kluba biedrs no Hellas apaļajiem moduļiem uztaisīja ( no stiklašķiedras izveidoja speciālu korpusu orģinālās lampas vietā) ļoti smuku tuvo un tālo gaismu + pagrieziens "lampu bloku", un visas apsketes izgāja kā pieklājas.

Tāpat atceros reiz te forumā vienai Ford Probei ar paceļamām lampām bija vajadzība atrast ( netaceros iemeslu) taisnstūra lampu, kur vietējie piegādātāji nespēja sagādāt - eiteicu pameklēt konkrētus Hellas moduļus pie traktoru daļu tirgotājiem, gan ātri dabūja gan viss ar gaismām bija tā kā vajag ...

Tik nu ir jāpieiet ar prātu tam pasākumam ...

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Šitādu joku es domāju:

Celica ar Hella gaismām:

Probe, kam der kaut kādu traktoru lukturi (arī man škiet ka bija Hellas, jo tad lūrēju uz Hellas katalogu pirms uzrakstīju to ieteikumu):

Un vēl ļoti populāri ir moduļi kas līdzinās BMW E30 standartam - tie arī lielā daļā ir ļoti labi ;)

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Miglinieka lenķis is 2%, kāds ir iebūves augstums - 30cm? Tad stars izbeidzas 15m attālumā. Der braucot ar 50kmh. Tajā bildē tuvā izgaismojums ir dzeltenajā līmenī vismaz, ja ne vairāk

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Jebkurš oem miglinieks regulējas augstumā par gigantisku starpību- sākot no Lohu iecienītā "1,5m pirms kapotta" un beidzot ar atklātā textā kokos un citiem acīs.Pilnīga demagoģija apskatīt kādu vienu individuālu gadījumu vai iestatījumu.Un nekādi Nedzirdēt piebildi- tev tas galvas/tuvais pamatlukturis ir 5g vecs un tam sen jau NAV vairs sākotnējās spozmes.Bet miglinieku pa 40e tu vari nopirkt Jaunu.Un "redzēt" lieku pusotru metru uz sāniem (uz apmali- kur visādi suudi slēpjas) - tas vēl ir diskutējams, vai lieks metrs redzamības "tālumā" vienmēr un katrreiz ir reāli svarīgāks.

Vēl "piektā" piebilde ir par to, ka halogēna migliniekam NAV strikta stara ierobežojuma- pie jebkuras regulācijas atsevišķi parazītstari (tīšām "ieplānoti") spīdēs "apjomā".Ja tu nostāsies pie sienas, kaut/ko apgaismotu saredzēsi pat trešā stāva augstumā- neskatoties uz ierasto gaismas/tumsas līniju pusmetru no zemes.Līdzīgi kā ar ieslēgtiem gabarītiem- neliela daļa gaismas spīd apjomā uz visām pusēm.Ja šādā te "miglas" lukturī ir standarta spuldze- tie liekie stariņi nevienam netraucē.Problēmas sākas, ja kāds tur iebāž 100w vai +130% lohspuldzi vai (kā līdz nesenam laikam) atsevišķi galējie/kretīni tur bāza xenonu un vēl nekautrējās padiskutēt par (viņuprāt) "pareizu regulējumu".

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
2 1 Atbildēt

Miglas lukturu lietošanu jau skaidri pasaka to nosaukums - ja ir migla, tad jāieslēdz. UK ir pat pateikts noteikumos, ja redzamība zem 100m un tikai.

Latvijā daudz tādu, kam visu laiku migla acīs, tad nu nespēj saprast kad ieslēgt un kad ne. Radarus apgaismotās vietās varēja uzkoriģēt uz šo ķeršanu un sūtīt rēķinus, tad varbūt nāktu apjēga.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Redzamības pakāpe "zem" vai "līdz" ir nosakāma tikai un vienīgi ar padziļinātu Xpertīzi.Tāpēc to neviens nekad nav noteicis un par "miglinieku" lietošanu LV neviens nekad nav tapis sodīts.No pareizi noregulētu papildlukturu lietošanas kaitējums sabiedrībai būtu par kārtu (vai 2-3 kārtām..) mazāks, nekā no masveida vienlukturu, nesertificēta xenona un trulas +100% spuldžu sabāšanas nenoregulētos (NEPĀRREGULĒTOS !!) pamatlukturos.

Kretīns, kurš plūsmā brauc ar nedegošu KREISO priekšējo lukturi, būtu arestējams un kastrējams turpat uz vietas un neatejot no kases.Bet gļēvajiem pzdoxpertiem un likumuzraugdrirsējiem nav sagadījies līdz tam aizdomāties un/vai publiski tam (beidzooot..) pievērst attiecīgo vērību.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 0 Atbildēt

Es gan vairāk dusmojos uz tiem kreiso dienas gaitas led lietotājiem, kur viņi jau galīgi izdzisuši knapi spīd. Patreizējos laika apstākļos tādi braucēji nav saskatāmi, un arī aiz kravas auto saceltajiem ūdens mutuļiem tie pazūd.

Un otarie,ir jauno auto kategorija, kam automātiskās led gaitas tikai priekšā deg. Paši viņi nevar vai nemāk ieslēgt tuvos lukturus un aizmugurē miglinieku. Respektīvi miglā tu droši viņu neieraudzīsi. Faktikki vari viņa aizmugurē atsisties.

Tad jau tie kas pat dienā brauc ar miglām ir 100x labāki jo es viņus laicīgi varu pamanīt.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Par tamlīdzīgu idiotismu "ir" jādusmojas,šaubu nav.Kā tos izmācīt- visdrīzāk ka nekā..Loģiski- pašpievienotie širpatreba drLi dienasgaismā medz būt blāvi,un/vai nevietā pieskrūvēti,,bet tumsā,kad tauta ieslēdz jau tuvos,tiem pašdarbnieku Drl-iem mēdz nebūt automātiskā dimmera- dēļ kā viņi spīd citiem acīs.Daži kretīni ir pat iedomājušies šos Led DrL lietot brauktuves apgaismošanai Tumsā...

Uz pirkstiem var saskaitīt gadījumus,kad rīgas apkaimē reāli ir tiešām tāda "migla",ka būtu jāslēdz pakaļējie miglinieki.Toties ir Lohi, kas to dara vai ikkatru vakaru,t.sk.,pat stāvot pilsētā pie krusta un/vai ārpusē neizslēdzot pēc tādiem ceļaposmiem, kur vēl būtu vismaz kaut/kāds tam attaisnojums.

Tādi piem kuzemes virziena kastrāti bieži vien stāv ar šo te ieslēgto miglinieku gan pirmajā krustā pie spices, gan brauc pa jauno/spilgto j-malas šosseju, gan šķērso j-malas pislētu ar visiem viņas 20gab nosntopā kvēlojošajiem sarkanajiem demoluksosemaforiem uz Galvenās ielas (spilgti iz-ap-gaismotas šobrīd vēl papildus ar Led-Auseklīšiem)...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 1 Atbildēt

Visiem ES pārdotiem auto ir aizmugures miglas lukturi. Tikai ir daudz mudaku, kas viņus ieslēdz vienmēr, kopā ar priekšējām miglām, jo manuāli nelasa un panelī indikatoru neredz

boliks Reģ.: 22.03.2004
1 0 Atbildēt

Pēdējā laikā šausmīgi daudz neuzmanīgu šoferu. Nopublicēšu pāris video no reģistratora.

failiem.lv/u/z3p3rpm7g

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Gadījumā ar kravinieku, tev īsti nebūs taisnība dēļ dodiet ceļu. ;)

boliks Reģ.: 22.03.2004
1 0 Atbildēt

Visdrīzāk biju aklajā zonā, bet te gan kravinieks arī nav bez vainas šķērsojot nepārtraukto līniju bez iemesla. Visdrīzāk būtu abpusēja, bet noveicās, jo sapratu, ka nebūs labi

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Pie kravinieka - ir jāmēģina apjēgt, kad tu tādam esi aklajā zonā, pie otra video - kaut kādam 'francūzim' es jau nu blakus nelīstu, ja šams vēl uz līnijas kaut ko bakstās, pie trešā - nesapratu, kur tur kreņķis.

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Pie 3 kreņķis par V50, kuras vadītāja pārsteidzīgi vēlējās atgriesties savā joslā, kā rezultātā sanesa.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Aha. Mandomāt tur jābūt paplikām riepelēm, lai tā sanāktu, tik lēnu braucot.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Vadītājai vajg turpināt visur tieši pa sliedēm braukt.Gan jau ar laiku sanāks.Iespējams tad, kad kāds "par tr-līdzekli atbildīgais Lohs" tam būs uzlicis normālas riepas.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

slapjā laikā uz bruģa pa sliedēm braukt - var, bet ar 10kmh, nevis ar 40, kā video. Viens tilts noslīd pa labi, otrs-pa kreisi no sliedēm un aiziet vilciņš

Francūzis jau bija kāds vietējais - agresīvā Rīgas manevrēšana, tā vietā lai plūdenāk pārkārtotos, citiem vieglāk izlabot kādu kļūdu. Braucot kā F1 var sanākt bēdīgi ļoti ātri

1.. 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ..52
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti