Tieši žļurga (vai sniega pļura) ir būtisks apdraudējums pat jebkuram labam braucējam.Tur taču slīd jebkas,pie kam bieži sanāk ka nevis riepas, bet pati žļurga/pa/žļurgu.Pirms apdzīšanas varbūt vienreiz vajadzētu savas informācijas labad tīšām uz tās žļurgas uzbraukt.Priekšpiedziņas auto īpaši kritiski, jo stipri iespējams, ka priekšējie riteņi atduras pret zampu un pakaļa aiziet šķērsām.Ja viņš izbraucis pretējā joslā- ir taču jātiek atpakaļ.Būtu rekomendējams pirms atpakaļlīšanas maksimāli attālināties no apdzītā objekta.Tad varēs saprātīgi samazināt ātrumu un šķērsot to suudu,lienot atpakaļ savā joslā.Ja ātrums par lielu,var vienkārši aiziet pa taisno.Ja pārāk atlaist gāzi,var sanākt karuselis.Ja Lohs uzlicis pakaļā par kārtu sliktākas riepas,loterija būs teju katrreiz.
Apdzīšanas sākumā to suudu parasti izdodas šķērsot vieglāk- jo neviens ierindas pretendents taču neuzsāk apdzīšanu nedz ar atlaistu gāzi,nedz arī ar kādu šausmīgu ātruma starpību.Cita lieta, ka viņš pa paradumam ir pa pretējo joslu krieni ieskrējies un tagad figzin kā tikt atpakaļ savā joslā.
Šofera dienasgrāmata.
Uzmeikošu vēl vienu spama vietu, kur padalīties par šofera dienu. Būtu forši, ja šeit nediskutētu bet vienkārši iemetam stāstu, cik "patīkama" Latvijā ir braukšanas kultūra.