Šofera dienasgrāmata.

gunbox Reģ.: 23.12.2016

Uzmeikošu vēl vienu spama vietu, kur padalīties par šofera dienu. Būtu forši, ja šeit nediskutētu bet vienkārši iemetam stāstu, cik "patīkama" Latvijā ir braukšanas kultūra.

 
msh Reģ.: 16.04.2007
3 1 Atbildēt

Sanāca bik tālāk pabraukāties, daži novērojumi...

Kad sāku samērā regulāri braukāt garām Pienavas "MC" dažus gadus atpakaļ, man nebija nekāda iemesla tur iebraukt. Tad šiem kādu laiciņu atpakaļ uzradās gāzes muca. Un nesen parādījās uzraksts ka šie "Impulss" karšu lietotājiem dodot atlaidi. Sestden braucot dižās pilsētas virzienā nejauši sanāca ka nobraukums ar vienu balonu sakrita ar tā benzīntanka atrašanās vietu, piedevām manā maršrutā tas benzīntanks bija ar vislētāko gāzi. Iebraucu, uzpildījos, aizgāju maksāt, gribēju pēc pieraduma novilkt savu "Impulss" karti, bet izrādās ka to tur nevar - pārdevēja ieruba atlaidi ieraugot to karti... Žēl ka tās kartes lapa nedarbojas, palika interesanti, vai viņi tur vienpusīgi piemetušies tai kartei vai kā. Tā kā atpakaļceļā tas benzīntanks atkal atradās pareizajā attālumā, tad uzpildījos tajā otrreiz, šoreiz zināju - karte ir nevis jānovelk bet tikai jāpavicina gaisā, bezkontaktu risinājums, tā teikt...

Sestdien pa Rīgas apvedceļu braucot gadījās redzēt kaut kādu sievišķi kam laikam Wāze traucēja braukšanu - brauc pa priekšu kaut kāds deviņdesmito gadu lolvo, laikam 850-tais, un piepeši sadzēšas uz ~75 un tā turpina vilkties [atļautais nav mainījies un ir 90] - izrādās ka 400m tālāk stāv trijkājis, vanaga acis gan jau vadītājai nebija, atliek secināt ka telefons patraucēja vadīt mašīnu...

Gadījās arī uz A9 tumsā redzēt īpatnēju dabas parādību - pretī brauca buss, lukturi normāli, bet zem tiem kaut kas tumši zils un apaļš; apmēram kā UV gaismas riņķi - pamatlukturi īpaši nežilbināja, bet kaut kas diezgan jūtami iekoda acīs, wtf...

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Super novērojumi, paldies, ka padalījies!

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

Mans pēdējā laika novērojums ir, ka satiksme pierīgā sāk atkal pieaugt (nebija jau apsīkusi neskatoties uz attālinātiem darbiem...), kaut gan joprojām ļoti patīkami raita, ja salīdzina ar normāliem laikiem, A6 posmā no Ogres līdz Salaspilij plūsma 105-110, Rīgā drusku sabiezē, bet tāpat bez ierastajām štoperu vietām, piemēram Rušonu/Lokmotīves krustā. Gan kādreiz gan tagad rīta darbdienu satiksme ir patīkamākā no visām - divplākšņi praktiski nav, trakotāji arī, bet temps raits...saulainajās dienās gan jau ka brīnumi parādīsies.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Jau ir "brīnumi" uz ceļiem parādījušies, vismaz Rīgas tuvumā. Nav daudz, pagaidam pa kādam 1 vai 2 dienā, bet tāpat pamazām jāpārslēdz savs "sniegpulkstenīšu detektors" pastavīgas "trauksmes" režīmā.

P.S. vakar gan ari viens regulārais braucējs ar EX numuru mēģināja "sabučot" manu auto "purns purnā"...

gunbox Reģ.: 23.12.2016
3 0 Atbildēt

Man gandrīz katru dienu sanāk izbraukt dienas vidū caur Rīgas centru un Salu tiltu. Neredzu īpaši, ka kaut kas būtu mainījies. Plūsma ir mazāka, bet kā bija 10% tā ir ar pirktām tiesībām, kuri iespaido visas plūsmas braukšanu. Ja uz Salu tilta būs lidotājs pa trešo joslu, tad viņš noteikti pie radara nometīsies uz 65 un nobloķēs apsteigšanas manevru tiem, kuri pārējos 60niekus dzen. Ja būs aplī ceturtās izbrauktuves braucējs, tad viņš noteikti visu apli vālēs pa pirmo joslu. Un braukšanas kultūra turpinās uz ceļa būt bez pieklājības un pagrieziena rādīšanas. Neredzu nekādu atšķirību kā bija pirms un kā ir tagad.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
2 1 Atbildēt

Vakar bija grēks neuztaisīt izbraucienu un laikam manīju 650 minēto slaveno caurumu žogā uz Jūrmalas šosejas - kāds ar vai nu koferi (varbūt no holideja lidostā devās mājas...) vai kādu saini pārgāja šoseju. Nu īsti normāli tas nav, it sevišķi, ja tas ātrgaitas ceļš skaitās.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Ātrgaitas ceļš tas noteikti neskaitās, mums tak nav CSN pat zīme ar ko tādus apzīmēt...

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
3 0 Atbildēt

Kā tad nav, 70 un 90.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Hahaha

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Starp citu, Linkaits tak kaut kādā intervijā bija solījis laikam pat šajā gadā pat uzlikt tur 110 km/h. Tā ka ātruma ziņā faktiski tas būs ātrgaitas ceļš. Formāli ne, jo būs atļauti lēngaitas transportlīdzekļi, gājēji, velorasti.

dubis Reģ.: 21.10.2019
1 0 Atbildēt

Vajadzētu būt jā, uz Siguldas šosejas arī, bet nu Rīgas gabalā nebūs vairāk par 90. Dēļ tā žoga un asfalta brīžam pat 90 ir par daudz

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Par žogu neko nezinu, ar asfaltu viss ir kārtībā. Būtu gan labi ja vienreiz kāds sāktu kaut ko darīt ar tiem kas kreisajā joslā degunu urbina...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Izbrauc vēlreiz, asfalta tajā posmā vietām nav un vietām ir trampalīni.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Pļet, Pļūtinkaits.Tas suuda žogs tur arvien īsāks paliek, bet atlikusī tā daļa arvien caurāka un līkāka.Bet nu tur jau viņš formāli nekārs to 110.Lai ieskrējušies Lohi mauc, kā būs,tā būs,poh/uj..KĀ kaut ko tādu visp var atļauties "neredzēt"? Bezsaimnieka, bezmorāles un bezjēgass valstība,tā vien gribas būt labam un likumpaklausīgam.Vēl jau tur pavassara basseins būs tajā līkumā,pag,gan jau.Kamēr kāds nenoslīks, uzlabojumu tur neredzēt.Naudass taču ira tikdaudz, ka kaut drirsā bāz- dažiem vairs nelien iekšā.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

110 var uzlikt vienīgi no Rīgas robežas līdz Jūrmalai - tur nav debīlu pieslēgumu. Un tad arī līdz pirmajam līķim - pa vidējo joslu tāpat brauks uz 85, kreisajā uz 100-110, un pa labo lidos garām +20 un vairāk. Uzbraucot/nobraucot no viadukta būs avārijas, jo ātruma starpība labajā joslā būs milzīga

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Reāli jau tas 100-110 tur ir tagad arī, vienkārši tas ir dabā jānostiprina. Braukšana zem atļautā pa vidējo/kreiso joslu tur ir kultūras/sūnaina ego, jeb pareizāk sakot tizluma un nekompetences pazīmē, kas būtu ārstējama/novēršama savādāk kā ātruma mākslīga turēšana zemā līmenī. Jau sen malts temats un vienlīdz labi attiecās arī uz citiem, nedaudzajām šosejām ap Rīgu/šur tur vēl LV.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Tur būs jaunais intervāla radars.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt
Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

vietējas razborkas, jeb maksas stāvvieta maz ko līdz...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

ko dara roiss purčikā? Uz kaut kādu lēto masāžas salonu atbraucis, we will be taupīgi? Roisam maršruts ir Vecrīga-klusais centrs-jūrmala-mežaparks.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

... tikai purčika iedzīvotājs var pateikt, ka jūrmala un mežaparks ir kaut kas vecrīgas līmenī. Jūrmala vispār ir sūnu ciems, kurā dzīvi izvēlēties tikai tad, ja nav citas izvēles. Bet klusajā centrā līdīs tikai, kuram liekas, ka tas graustu rajons veido prestižu. Neviens ar galvu domājošs, kuram makā ir kaut kas vairāk, tajā saspiestajā vidē ar tumšajiem dzīvokļiem, točna nedzīvos.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Un ar ko tavuprāt purčika masāžas salonu īpašnieki brauc apraudzīt savus ienākumu avotus?

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Ar šrota līmeņa X6. No zemas klases saloniem nevar sanākt Rolls-Royce.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

balts x6. ar 21" nobrauktām ķīniešu riepām

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

to dara palīgi/kalpi. Granulas no depo arī ar rollsroyce nevedīs

gunbox Reģ.: 23.12.2016
2 0 Atbildēt

Baložos ātrgaitas skaitās jau 50. Salikuši caur centru 30. Atlika tik iebraukt Baložos centrā dažiem idiotiem un ar to pietika. Divi ielika otram sānos, trešais koku nolauza. Lūk, debīlismu ārstējam ar pasūtījumiem pie ceļu zīmju izgatavotāja. Tikai 30 zīmes nepalīdzēs uz taisna, pārredzama ceļa.

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
4 1 Atbildēt

rolrois ir mākslas darbs, individuāli ar rokām izgatavots.....

un ar tādu braukt iekšā purčikā ir vienkārši debīli, trūkst vārdu, un kāpēc jādedzina???

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Viens no redzamākajiem Masskavas dalbaebiem blogeris Edvards bils tiek turēts aizdomās, ka šodien bijis pie stūres rs6 avantam, kurš izbrauktuvē no tuneļa sataisījis pamatīgus suudus ar 5 mašīnu iesaisti.Viena sieviete beigta.Prottams, ka pēc viņa versijas notikuma vietā viņš esot piezemējies itin nejauši- atsteidzies palīgā avarējušajam "draugam"..

ā,jā, attēlā redzamais auto beidzamā gada laikā esot 400x (4simt) pārkāpis ātruma režīmu- bet ne reizi neesot sodīts, jo izmantojis viltotas numurzīmes.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 1 Atbildēt

nu šitas, kas te bijis pie stūres - diez vai ir palicis dzīvs, tā šofera vieta ir pilnīgs sviests

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

-kāreiz tas potenciālais pie rs6 stūres bijušais esot vesels...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

BET, izrādās iesaistīti bijuši divi avantam līdzīgi auto- acīmredzot, tas vaininieka rs6 ir tomēr tas zilais, bet tajā sagraizītajā bijusi tā sieviete...Āmen..

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ai,nee,izrādās Edvards ņepričom.Vainīgs voģiķel avtomobiļa micubisi, kotorij padrezal rs6 Edvarda, i skrilsja s mesta proisšestvija.Da..

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
5 1 Atbildēt

vislabākais stulbings to blogeru izpildījumā ir tas gadījums ka divi atsaldeņi maskavas centrā uz galvenās ielas viens otram traucās purnā ar 260 km/st ātrumu - vot tas bija šovs!

dubis Reģ.: 21.10.2019
3 0 Atbildēt

Šodien gadījās satikt veco labo čakarētaju sugu uz ceļa. Pa A1 aiz Ādažiem, Gaujas tilta divi nu baigi gribēja tikt garām, malā jaunā 920. Līnija, pretī nāk mašīnas. Es piespiedies pie tās līnijas, bet nebraucu pāri, nav man vajadzīgi sodi. Šie nu pie pašas pakaļas salīduši, tā līdz pat Lilastes radaram pie kura šie iepalika par metriem 100. Pēc tā atkal pakaļā, nu vienā brīdī bija brīvs aizbrauca garām, apdzenot uzreiz atpakaļ un pāri 920.ai tā parādot kā vajadzēja braukt( ironiski, bet kad nav nepārtrauktā malā, tādiem kas pat nepamēģina paiet malā, es šādi parādu kā būtu gribējis lai apdzenamais izdara, bet ne, ja ir 920ā). Un nu tik ies nu tik ies, bet nē tā aptuveni +5 manam ~102 km/h ātrumam. Pie nākamā radara pie staķika atkal nomet pa mēmajiem gandrīz, tā kā ne tikai sadzenu rokā, bet pat nākas bremzēt, lai otrajam pakaļu nesabučotu. Nākamajā divlīmenī viens nogriežas, otrs iespiež vairāk. Vēl pēc ~10km vualā, tas palikušais godīgi uz 90 purpina, tāds tīri ap 35-40 čalis, nesapratu tos viņa iepriekšējos gājienus un beigu rezultātu. Apdzinu un aizbraucu kā braucis.

Man sencis kādreiz teica, nu ja apdzen, tad pēc tam nevelcies, lai šim nav tevi jādzen, t.i. konstanti brauc ar + kaut 1 km/h, bet nebrauc lēnāk. Domāt ar kādu ātrumu vēlāk brauksi vajag pirms dzīšanas.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Paskaties vien pats uzmanīgāk savā spidometrā - es no savas pieredzes varu teikt, ka bieži ar cc braucot gadās sastapt tādus, kas brauc lēnāk par mani, bet pēc apdzīšanas palielina ātrumu un izrādās, ka es tagad braucu parāk lēni - sēž uz bampera un izrāda neapmierinātību, ka esmu atļāvies apdzīt.

dubis Reģ.: 21.10.2019
1 0 Atbildēt

Pēc waze kruīzs uz 102 kā izbraucot no Ādažiem, tāpat visu ceļu līdz Tūjas pagriezienam. Ja vien kruīzs pats baigi neslēgājās turpu šurpu, man ātrums ir diezgan konstants, izņemot protams ja kādu nevar uzreiz apdzīt, un pie radara uz ~98.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

piespiešanās pie līnijas demonstrē vājumu un provocē agresiju - brauc joslai tieši pa vidu. Ar velo ir tieši tāpat - jo tuvāk apmalei brauksi, jo apsteigs ar mazāku intervālu

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

650 rakstīja: Ai,nee,izrādās Edvards ņepričom.Vainīgs voģiķel avtomobiļa micubisi, kotorij padrezal rs6 Edvarda, i skrilsja s mesta proisšestvija.Da..

es mierīgi ripinu ar +150, un pēkšņi man kāds lohs piegriež priekšā...

IMHO rašku ir jāizslēdz no Vīnes konvencijas un nedrīkst atzīt viņu tiesības. Uz robežas CSDD eksāmens, vismaz B kategorijai.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Lieta ir interesanta no jebkura viedokļa.Nebrīnītos, ja kāds tagad liek likmes.150.. nee, Advokāti "teica",zēns tak neko neesot parkāpis, pat ātrumu ievērojis esot! Pag, gan jau dzirdēsim vēl.Ieraksts no atpakaļskata kameras taču ir- paskaties.Kas un kā īsti notika, kamēr milicija nav to galēji "izņēmuse".Milicijai nekā "nav", aber lūk blogeriem viss ir jau pēc stundas! Kā tā?

Pēc Jefremova avārijas netālu no tās pašas vietas satiksmes eksperti jautāja- kā var būt, ka tam suudaprospektam pa vidu joprojām nav nekāda barjera.Kāpēc tuneļa galā (vai sākumā) pēkšņi betona bloks?Tramplīns uz Europu? Kā var būt, ka līdz bezjēgai ar radariem apkarinātā pilsētā ar kilometra attālumā sazīmējamu auto 566x var "nesaņemt" soda kvīti? Na ņet i suda ņet... Vakar izskanējis "savlaicīgs" priekšlikums- vajadzēšot "monitorēt" blogeru uzvedību (internetā)).Pasakat, kas tur pie viņiem reāli notiek- šis vispār ir gandrīz/nekas, Eģiks vienkārši nolohojās. Neizskatījās,ka viņu tur kāds "rezal".Neparvelti viņa skolotājs pārdzīvo- slikti bij mācījis..

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
5 3 Atbildēt

toties puķins atzīts par seksīgāko visā ruslandē

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jā.Priecīgas Lieldienas! -katram cienījamam "krievu šoferim" (un/vai pārliecinātam LVLoham) derētu noskatīties šo filmu:

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Sestdien gadījās izkost vienu bik lielāku līkumu ar interesantu mašīnu. Mašīna bija B3 Audi 90 quattro kurā esošajam piecu katlu motoram ir piekarināts bik lielāks gliemezis kurš tajā motorā iepūš 480 zirguspēkus. Sākotnējā doma [manā galvā] bija ka es sēdēšu blakus ar kompi rokās, jo doma bija papētīt vai pūtiens nav par mazu, bet beidzās ar manu sēdēšanu pie stūres; labi vien bija jo kamēr nepieradu, tas paātrinājums bija biedējošs arī sēžot pie stūres Tā kā brauciena mērķis bija papētīt turbīnas darbību, tad visi atvilcieni notika trešajā robā, vidējā atstiepiena norise - trešajā pie kādiem 50 tiek iemīts pedālis grīdā, mirklīti vēlāk, virs 3k, par to kas tūlīt notiks sāk brīdināt šņācošs turbīnas svilpiens, vēl mirklīti vēlāk, sākoties pūtienam, mašīna kādu acumirkli domā kurā virzienā tā vēlas paātrināties; svara pārnese kopā ar strauji pieaugošo griezes momentu tajā brīdī liek torsenam bik pacīnīties ar griezes momenta sadali pa asīm, procesā parādoties nelielai sajūtamai mašīnas nestabilitātei; acumirkli vēlāk, kad pūtiens nostabilizējas uz 1,6 bāriem, nestabilitāte pazūd un mašīna sāk paātrināties kā pa sliedēm, vienlaicīgi parādās "tuneļa vīzija"; viss kas sānos paliek nesvarīgs un redzams tikai tas kas atrodas priekšā - trīs sekundes vēlāk gliemezis ir uzpūtis spidometru no 70 līdz kaut kur virs 120 un ir laiks atmesties. Pēc pirmā piegājiena, četrus pūtienus un lielāko daļu Deglavenes vēlāk, kamēr īpašnieks staķikā gāja pēc alus, es ar mēreni drebošām rokām pārskatīju datorā log failu - pēc tam vēl bik pabraukājām apvedceļa virzienā, tad jau vismaz sāka pazust tā šķērmā sajūta paātrinājuma laikā...

Šobrīd vēl tā motora pilnu sniegumu nevar pielietot, ar esošo kārbu mēģinājums pielietot starta kontroli lai uzsāktos ar četriem kaucošiem riteņiem ar lielu varbūtību beigtos ar zobratiem uz asfalta, tādas kārbas kā esošā cilvēki ar starta kontrolēm ir iznīcinājuši arī ar 300 zs motoriem - šī problēma tiks novērsta netālā nākotnē. Īpašnieka mērķis ir zem 12 sekundēm ceturtdaļjūdzē - salīdzinot to ar dažu šī foruma lietotāju apjūsmotajiem "pusbomžu" elektromobīļiem [model 3, i-pace utt], redzams ka to niknākās versijas ceturtdaļjūdzi spēj noskriet apmēram tikpat ilgā laikā.

Pie viena nobraucot kādus, hvz, 20 - 30 kilometrus, varēju pārliecināties ka mašīna ar šādu paātrinājumu ikdienas lietošanai ir ne tikai nevajadzīga, bet arī kaitīga - tajā īsajā gabaliņā man bija veselas divas iespējas padirst vadītāja apliecību...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
3 0 Atbildēt

es ceru, ka uzlikti arī koka ratu riteņi un atbilstoša bremžu sistēma no S/RS audi - citādi vadītāja līķis nelāgi smirdēs pēc sadegušām bremžu uzlikām

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Bremžu sistēma ir tāda pati kā S2, neskaitot vakuuma pastiprinātāju, bet koka ratu riteņus 276 mm bremzēm nevajag, pietiek ar 15". Varētu arī mazākas - kā savulaik viens dragreisists kam līdzīgas jaudas motors bija iekš B2q ar standarta bremzēm, kuras ir apmēram tādas kā manam golfam, rakstīja - viss kas tām bremzēm ir jāizdara, ir vienreiz jāapstādina mašīna no kaut kāda nepilna divīša.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

dragreisam vispār bremzes nevajag - izpletnis vieglāks+beigās ar kāju piebremzē. Man liekas, ja tos zirgus grib regulārāk izmantot, tad ar r15 būs krietni par īsu, vai vismaz sacensību kluči un šķidrums

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Kur tu Latvijā tos zirgus regulārāk izmantosi? Tam vajadzētu vai nu Ziemeļu Cilpu vai bezierobežojuma bāņus, savādāk, kā jau teicu - man bija max 30 km distancē iespēja 1x padirst vadītāja apliecību un 1x atrauties vidēju sodiņu.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
3 1 Atbildēt

Pa ielām drīz brauks kārtējā uz puņķiem saskrūvētā ļumīgā strūdele. Zajebis.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 1 Atbildēt

Saki, subārs beidzot atgriezīsies ielās?

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
2 0 Atbildēt

Šorīt labs ledus.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 1 Atbildēt

msh rakstīja: Saki, subārs beidzot atgriezīsies ielās?

Skatos tev ir reāli slikti ar elementāru lietu uztveri

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Man jau liekas ka tev. Tu tur kaut ko rakstīji par to ka "drīz brauks" un kaut kādu "uz puņķiem saskrūvētu hvz ko tur"; likās ka tas ir atbilde uz manu komentāru - mašīna ar kuru es sestdien pavizinājos pirmo reizi Latvijā reģistrēta tika, ja nemaldos, kaut kad pagājušā gada pavasarī [varbūt kļūdos un aizpagājušā gada rudenī] un TA punktu ieraudzīja pagājušā gada rudenī, tā ka "drīz brauks" uz to neattiecas, par to otro - tas ir B3 audī, kvalitatīvi uzbūvēta mašīna kur dažādiem mezgliem ir laba rezerve - kā šajā gadījumā, kur tajā pasācienā piedalās kārba, kas paredzēta vismaz 2x vājākiem motoriem, un motora apakša bez izmaiņām ir nākusi no 4x vājāka motora... Ja kaut kas tajā mašīnā būtu uz puņķiem, tas jau sen būtu izjucis. Tajā pašā laikā es nevaru aizmirst ka tu mums brauc ar mašīnas izstrādājumu kas ražots vienā rūpnīcā ar kolas skārdenēm tāpēc pieņemu ka tu to savu frāzi teici par to...

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
2 2 Atbildēt

Hļupik pietiks mīst siltu uz šrotiem, tavā gadījumā es aizvērtu savu rižo pāksti jau laicīgi

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

Ehh uz A6 parādījušies kreisās joslas dreiferi, kā reiz jau gribēju izcelt patīkamo pārmaiņu, piemēram no A8, kur tā ir sava veida "norma" un protams Jūrmalenes. Uz šosejām un pilsētās jāsāk rūpīgāk 2 riteņi uzmanīt...

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt
anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Darbu izpildes kopējais termiņš ir 12 mēneši, bet ne ilgāk kā 2022. gada 15. jūlijs.

+ vēl kādas apstrīdēšanas

cerams, ka likvidēs visas apgriešanās vietas posmā apvadceļš - garkalne, citādi iznāks baibā čikāšanās - 110-90.

Principā 110 tur jau tagad ir, vismaz kreisajā joslā

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 1 Atbildēt

Tur arī plānojas intervāla radari.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 1 Atbildēt

gan jau ka 100 būs noteikti tajos jaunajos gabalos

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
2 0 Atbildēt

bet sētas pret dzīvniekiem tur nav

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

sētas dārgas, lai paliek maltā gaļa uz ceļa

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Kaut kā pie dirsas cik km/h būs uz A2 jo ceļš atpalicis attīstībā uz 20 un pat vairāk gadiem salīdzinot ar Zviedriju.Mans tur daudz ir braucis un tās ir patīkamas atmiņas kā autobraucējam,neticiet,ir iespēja izmēģināt nevis perdelēt dīvānā un stāstīt cik man garš.

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

Būs tur 110, bet pēc būtības, ceļš šobrīd nav ātrgaitas, kur varētu izbaudīt visus zviedru un vāciešu labumus. Attiecīgs komforts būs tikai uz tiem, kuri jau projektēšanas gaitā tiks nodefinēti par ātrgaitas ceļiem. A kamēr nav paralēlo ceļu, attiecīgās klases drošības barjeru, dzīvnieku žogu, jebkāda atļautā ātruma ievērošana ir katra šoferīša paša atbildība..

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 0 Atbildēt

Šodien pieredzes bagāts brauciens! Turpceļā Krasta ielas vidējā un kreisā josla pārbāztas velkas uz 65. Kaut kā pašam pat neērti paliek apsteigt divas kreisās joslas pa tukšu labo. Kaut gan pašam beigās arī pa kreisi jāgriež. Nu un jau pienācis tas brīdis dēļ policijas bezdarbības, kad joslas mainot savi 40% vairs nerāda pagriezienus un viens otrs vispār nekur neieslēdz. Laikam pilsētu pārsātinājuši Covid upuri, bet vai tad uz smadzenēm iespaidu atstāj? Kur blīvāks neviens ātrāk par 40 nebrauc, pie luksoforiem uzsākt normāli nevar kā dēļ vismaz 3 auto pie nākoša krustojuma netiek pāri. It kā veci auto, bet uz ceļa uzvedas kā ar 1-litrīgiem long limo . Atpakaļceļā Salu tiltam tieši tāds pats stāsts ar vidējo un kreiso joslu. Waze muļķis vēl dzen caur visām sastrēguma atzīmēm, kamēr blakus ceļi tukši.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti