Pērnavā un Tartu ir svaigāks autoparks un mazāk bedru. Tartu daudz remontdarbu. 98 jau 1.48€
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pērnavā un Tartu ir svaigāks autoparks un mazāk bedru. Tartu daudz remontdarbu. 98 jau 1.48€
igaunijā nolaida dīzeļa akcīzi līdz lv cenai, benzīns palika kosmosā. Smagajai degvielai tomēr lielāka cenas stabilitāte, jo uzraujot dd cenu gaisā, tas ietekmē visu preču cenu caur pārvadājumiem. arī ārzemēs parasti dd ir ievērojami lētāks.
Ja gribas ekoloģisko benzīnu atbalstīt, tad nevar tā ņemties ar cenu.
Robotizētu ātrumkārbu nelaimes smagsvaru izpildījumā:
Jā, ir jautri. Es dažas nedēļas atpakaļ cīnījos ar ko līdzīgu, tikai lēngaitas variantā un ne uz ceļa - objekts - 20 gadus vecs palielāks Massey Ferguson traktors ar kompja kontrolētu kārbu [hvz vai kārba kur robus slēdz kompis, bet pārnesumu izvēle notiek tikai ar roku skaitās robots vai nē], kur no vecuma pa lielam visiem vadiem kaut kur salūzusi izolācija utt - kārbā ir deviņi pārnesuma skaitļi 3x3 konfigurācijā kurus kombinējot dabū 18 robus uz priekšu un 8 uz atpakaļ, ja vadības bloks pamana problēmu ar kaut vienu no deviņiem vārstiem, tad ir neitrālais un iepūt - tas čalis kas ar to traktoru brauc pirms tam bija normāli čakarējies un besījies kad traktors piepeši lauka vidū apstājas...
Fergusonam iespējams hidrotransmisija, kur divi eļļas sūkņi. Kaut kāds pakaļdarinājums no Fend.
Tikai kā fakts iz vestures (ka ari "vecie labie" lūžņi vietām iesūkā konstrukcijā) - kombains Jenisej pārstāja braukt jebkurā virziena, piedziņa ar hidromotoriem. Problēma bija pat nezinu ka pareizi nosaukt to piedziņas vadības elementu (hidrotransmisija) , bet sastav no dazadu izmeru vārstiem un dīzēm, tūlīt aiz hidrosūkņa. Un mazakaja no dīzēm bija knapi saskatama metāla skaidiņa, un tikai uz tausti mēs jamo tur noķērām, izņēma un kombains "aizripoja" kā jauns. Idejiski taja elementa tiek viltigi pastiprināts spiediens vairakās pakapēs, tā lai uz vadibas kloķi to nejūt, bet yz ratiem pievada nopietnu spēku, un faktiski tā maza dīze kāreiz ari ir vistuvākais elements tam kloķim, tas attiecigi vairs "vājākajā" hidraulikas lokā neko nekontrolēja, un verķis "stāv mierā".
Šeit, kur jau no sākta gala bija izbūvētas divas joslas priekš nogriešanās pa labi un kreisi, kreisās puses joslu nobloķējuši ar stabiņiem.
Es saprotu, ka iepirkums ir liels un kaut kur tos stabiņus ir jānogrūž. Tad lūdzu, jebkuru meža stigu saskrūvējiet, bet nevis čakarēt satiksmi. Es līdz šim esmu bijis pārliecināts, ka ceļu plānošanā strādā vieni idioti. Būs jāatvainojas. Nevar nosaukt nepieskaitāmu par idiotu. Jautājums tikai, kurš ir nodevis palīgskolām ceļu plānošanu?
gājēju pāreju pāri vairāk nekā 2 joslām laikam nedrīkst taisīt. Luksoforu varēja būvēt, jo plūsma krietni pārsniedz neregulējama krustojuma limitus.
Vēl varētu 4-way stop/ all-way stop lietot, kur no katras ielas brauc pēc kārtas pa vienam, bet to lieto tikai amerikā, Eiropā neesmu redzējis
Vispār jau tur neko no ta visa nevajadzeja - visi tur ir tikuši cauri sveikā, kuram tur kas niezēja joprojām nesaprotu, jo to pāreju gan pirms tam maz kas izmantoja, gan ari tagad nekas tur nav mainījies
Tagad ir izmanīts tas, lai sastrēguma stundās tur izveidotos štoperis km garumā. Nevienam tur nekādas pārejas nav bijušas vajadzīgas. Tieši tas pats, kas meža vidū apkārt priedei uzliktu zebru. Tīša un plānota valsts naudas šķērdēšanas vieta, par ko būtu jāsoda krimināla līmenī.
WALA rakstīja: Tikai kā fakts iz vestures (ka ari "vecie labie" lūžņi vietām iesūkā konstrukcijā) - kombains Jenisej pārstāja braukt jebkurā virziena, piedziņa ar hidromotoriem. Problēma bija pat nezinu ka pareizi nosaukt to piedziņas vadības elementu (hidrotransmisija) , bet sastav no dazadu izmeru vārstiem un dīzēm, tūlīt aiz hidrosūkņa. Un mazakaja no dīzēm bija knapi saskatama metāla skaidiņa, un tikai uz tausti mēs jamo tur noķērām, izņēma un kombains "aizripoja" kā jauns. Idejiski taja elementa tiek viltigi pastiprināts spiediens vairakās pakapēs, tā lai uz vadibas kloķi to nejūt, bet yz ratiem pievada nopietnu spēku, un faktiski tā maza dīze kāreiz ari ir vistuvākais elements tam kloķim, tas attiecigi vairs "vājākajā" hidraulikas lokā neko nekontrolēja, un verķis "stāv mierā".
Nu nez vai hidropiedziņas Jenisej var saukt par "veco labo lūzni". Tā hidropiedziņa tak vienmēr ir bijusi konstruktoru lepnums un kombainieru bieds. Man ir pieredze ar Latvijā reti sastopamo "klasiskās" siksnu piedziņas Jenisej - arī tam gaitas variators bija inovatīvs, salīdzinājumā ar klasisko Ņivas variatoru. Un kad pēc pirmās gaitas siksnu maiņas tika apgūta mācība to darīt laicīgi, pirms tās monstrozās gumijas driskas "paņem līdzi" vēl kaut ko, pēc tam jau varēja ātri un ar prieku par visnotaļ pārdomāto risinājumu tās nomanīt 10-15 minūtēs vienatnē.
Nu no viedokļa, ka to ir iespējams lauku apstākļos izjaukt un sataisīt, "vecajiem lūžņiem" ir kaut kāda zināma vērtība pretstatā šitādam kompja brīnumam, par kuru pat ar kompi džeks neko sakarīgu uz sitiena pateikt nevarēja.
Divas vakardienas situācijas ar sēņotājiem:
1) Tuvojoties Liepājai, pret Latvijas Naftu radās mazs vilcieniņš - aizmugurē kāds eža radinieks ar Latvijā reģistrētu egli, pa vidu leišu kaščejs, priekšā leišu tūrāns, ar drošām atstarpēm uz 70... Uz diviem piegājieniem nokodu, lokomotīvi nopīpināju, un pēc tam izmantojot to ka es sēdēju pie stūres ceškai kurai zem haubes esošajam 2.5 ķīselim ir viduvēji pacelta jauda, to leišu tūrānu divus sarkanos pēc kārtas aizbraucot no krusta nokūpināju...
2) klasika - braucot ārā no Liepājas, Baatas krustā priekšā esošā XC60 onanētājs/ja izdomāja ka tramvaja sliedēm ar džipu jāvelkas pāri uz 30 - tā kā es braucu ar SUV klases mašīnu, tad man, ātrumu nemainot, vajadzēja tikai izdarīt divas vieglas stūres kustības. Nē nu var jau būt ka tā tehnikas brīnuma vadītajam bija pamatots iemesls tā darīt, un šķērsojot sliedes normālā ātrumā cietās piekares un augsti novietoto taburešu dēļ iekšā sēdētāji tiek brutāli mahāti pret durvīm un citiem objektiem, bet nu ja tas tā tiešām ir, Geely priekš savas mērķauditorijas piedāvā arī mašīnas, kurās tā tas nenotiek...
Tu dzīve ar esi tāds idiņš vai tikai internetā?
Kādreiz, kad vēl nebiju ar SUV braucis, domāju, ka nākotnē točna būs šāds autiņš, jo viņam tak jābūt patiesi komfortablam un mīkstam. Da nu nafig. Bez spilveniem tā ir taburete. Tātad faktiski tikai dārgajā tirgus galā SUV būs adekvāts priekš LV ceļiem. Pārējais ir neērts, ciets mēsls. Par to summu labāk vecāku S-klasi nopirkt un salabot turpat līdz jauna stāvoklim.
Pag, tev likās, ka lētā gala autiņš būs komfortabls, jo ir nosaukts par SUV?
Vēl jau laikam nebūsi sapratis, ka modernās tendences ir ražot autiņus, kas paredzēti tikai kvalitatīvam asfaltam un šajā konceptā nav nekā SUV specifiska.
Modernās tendences ir ražot nelietojamas mašīnas tiem tirgiem, kuru pircējus ar veikalinga palīdzību izdodas panākt lai tos sūdus pērk. Visādu kaščeju, tu-roc un tamlīdzīgu veidojumu eksistence un pārdošanas apjomi gan parāda ka faktiskās cilvēku vajadzības arī rietumeiropā nav īpaši mainījušās kopš astoņdesmitajiem gadiem un tā laika mašīnām.
O, veikalinga arguments arī klāt. Ko tu vēl tupu pastāstīsi?
Tu ar piemēram T-roc esi braucis vai tikai veikalingā blakus pastāvējis? Tu ar savu mk viņam netiksi līdzi ne gaitā ne patēriņā ne braukšanas komfortā
Jā, gaitā noteikti līdzi netikšu - galu galā tur vājākais motors ir 3.6 VR6, pēc tam V8 biturbo un V12 biturbo, ko tad es ar saviem ~120 zirguspēkiem mašīnā bik virs tonnas...
Ja nesaprati, tad runa ir par to ka Tu-Roc ir adekvāts klīrenss un buferi nevelkas pa zemi - de facto tas ir kāda mk3 golfa pēctecis. Izbraukt neatteiktos, bet viņu apkārt pārāk maz lai tas sanāktu, tīri lai pārliecinātos vai ērtumā tā kaste tur līdzi 30 gadus vecam golfam - jā, es saprotu ka priekš tevis ērtumu dod knibuļu skaits un skaņas līmenis salonā, bet mani vairāk interesētu vai braucot pāri tām pašām sliedēm nav ar galvu jātriecas jumtā...
"Izbraukt neatteiktos, bet viņu apkārt pārāk maz lai tas sanāktu" - brauc kaut šodien - CityBee piedāvājumā ir T-Roc ;) Pie viena arī T-Cross un Golf 8 varēsi izmēģināt.
Tad jābrauc uz Rīgu un jābūt telefonam kas spētu darbināt attiecīgu appeni. Bet paldies par ideju, ja nākamajā Rīgas apmeklēšanas reizē nebūs ko darīt, varbūt arī pārvarēšu tehniskos šķēršļus un pamēģināšu.
Nesarežģī jau nu par daudz, Rīgu tev nevajag. Rekur šobrīd viens T-Cross tevi gaida: i.imgur.com/3MbG7kW.jpg
Gan jau arī T-Roc vari sagaidīt, ja gribas. Vai aizšaut pēc tā uz Klaipēdu i.imgur.com/tdz3Guy.jpg
Vai tad tiešām visu priekšā jāpasaka, lai tev kā "dižās pilsētas" nīdējam nav jāapvieno auto testēšana ar diskomfortu, braucot uz Rīgu.
Vakardien netālu no Jaunmārupes 70 zimes braucot pa apvedceļu Salaspils virzienā divi autini no gara vilcieniņa saberzeja sanus vai ko lidzigu izpildija, labi ka novacas uz nomales abi, citadi tur butu daudziem "jautri". Un vilkās tas bariņš starp 80 un 90 pec speedo un tā diezgan saraustiti, pa lielam labi ka man aste bija talu, un es ar biju ar dubultpieklajigu atstarpi, jo to taustīšanos ciest nevaru ...
Vakar dabūju smalku ieskatu Mārupes sūnu ciema iedzīvotāju sapratnē par velo. Pāris ar velopamperiem. Liekas ka pat uz muguras kaut kādas reklāmas piešplintētas. Sporta tērpos izbraukuši uz Mārupes "sporta trases". Protams ...priekš kam paralēli esošais veloceliņš, ja ir braucamā daļa, kur vakara satiksmes rezultātā apdzīt nav iespējams. Tā aste aizvilkās līdz aplim. Bet kas tad tur, abi rāda kreiso pagriezienu. Pirmajā momentā sabijos, ka idioti tūlīt metīs pa kreisi iekša aplī. Nu re, cik adekvāti - pat CSN nejēdz, bet starp autiņiem braukt grib.
Aizvakar no rīta braucu pa Ulmaņa gatvi Jūrmalas virzienā,pie Prizmas veikala(Valdeķu iela)pirmā luksofora normāls satiksmes sablīvējums,aste sākums noteikti pirms Bauskas ielas tilta.Mans pirmajā joslā,redzu auto otrajā kas grib tik pirmajā,sākas kustība,man priekšā stāvošai auto palaiž to auto uz pirmo,tas lēni sāk pārkārtoties un.Un mocis man gar kreiso sānu uz kādiem 60 km/h,nezin kā izvairās no tā kas pārkārtojās.Pēc tam pie sevis nodomāju,šis noteikti nebūs ilgdzīvotājs.Korķī,starp autiņiem,lidot uz 60,šitādu dalbajobu mans pirmo reizi redz.
Vakar Vidzemes šosejā Smiltene-Rīga. Šoreiz bija kaut kas netipisks. N-tie brauc uz 75-80, no kuriem liela daļa līdz tiem 80 nometas pie mazākā līkuma. Daudzus apdzinu un priekšā vēl viens tāds pats, kuram jau 300m aste izveidojusies. Tālāk, kur jau 110, kā vienmēr kreisajā josla braucam uz 90 gar radariem, kamēr labā ievēro braukšanas ātrumu 110.
NU man ar bieži nepamet sajūta, ka kaut kas ar vadīšanas tiesību iegūšanas procesu ir sagājis dēlī ... nu vai arī tās tiek prasti "nopirktas" ...
Neviens nezin ar kādu ātrumu jābrauc ... zīmēm netic ... auto tehniskajam stāvoklim vai nu netic, vai arī tas ir sūdīgāks kā CCCP laiku auto ... ceļu neprot lasīt ...
Svētdienas vakars ir normāla parādība uz šosejas, kad jau var redzēt, kā 3x0.7l dvinga pa labo plūst ārā, kamēr sieva pie stūres mēģina kaut kur atrast gāzes pedāli. Bet tie ir izņēmuma gadījumi. Tik daudz bremzes kā vakar nebiju redzējis.
Ir arī CP trūkums uz ceļa. Nečeko pāgriezienrādītājus, distances. Neņem no ceļa nost melnos dūmotājus. Kur nu vēl lēnāk braucējus. Turpceļā sestdien no rīta viena CP ekipāža vispār dīvaini uzvedās. Uz 110 veica bīstamu manevru man priekš uz kreiso joslu kāda 1m attālumā. Protams arī bija unikums, ka visi apsteidzēji nevarēja uzspiest, lai pabeigtu apsteigšanas manevru. Visi mīž no CP. Iepriekš pašu CP apsteidza laikam Golfs. Tā arī nesapratu, kāpēc šo noņēma no trases. Ātrāk par 115 viņš nebrauca. Varbūt tiešām dēļ tā, ka uz kreiso kārtojoties naparādīja pagriezienu vai arī pēc numura kaut ko nočekoja. Bet ja tas ir pagrieziens, tādā gadījumā pati CP būtu sodāma par agresīvu braukšanu.
Es parasti tajos 5/7dienu vakaros allažiņ kruīzēju ar vienu un to pašu ātrumu un tad reizumis gadās niknie vakari, kad visi iet garām masveidā, bet citreiz es eju garām visiem. No kā tas atkarīgs, nevar pateikt, vari vien skatīties un brīnīties, kāpēc šodien tā, bet pirms nedēļas taisni otrādi.
Pēdējā laikā gan vairāk tādu nesteidzīgo.
Šodien beidzot bija lietus. Lietus tāds, ka normāli redz kādus 100-150m. Labs indikators kā noteikt neprašas, kuri nepārzin ne CSN, ne sava auto vadību.
Pilna Siguldas šoseja ar jampampiņiem, kuri nezin, ka auto nav ieslēgti pakaļējie lukturi, par miglinieku nerunājot. Vēl daži izcēlās, ieslēdz avārijas gaismas un ripina ar tiem pašiem 80-90km/h.
Nu un neiztika bez dažiem mīzaliņiem, kas izdomāja veikt apdzīšanu, aizsmirstot par gāzes pedāļa esamību.
Jautri
Netīšām uzbridu šādam video, gan kā kādreiz LandRovers spēja braukt, gan kā paši maina un labo riepas, gan pašu taisīta viņča utt.
Arā kā pirms upes šķēršosanas tika ņemta nost ventilatora piedziņas siksna. Vecfāters tā mēdza darīt pat uz sava KRAZ celtņa, kad "upes bradāja" Jelgavas rajonā.
Šis tas pasaulē pa kovidlaiku pamanījies. Lietuva kļuvusi par vidējā ātruma mērīšanas karalisti. Polijā bānis jau tiek būvēts pie pašas LT robežas, bet tikmēr "vecais" gar Katovici nosēdies un braucot var forši lēkāt (ar SUV patīkamāk) - vienam nabaga holandietim āķa veloturētājs pat bija nolūzis. Vācijā viss pa vecam, bet Austrijā iemācījušies sēņot pa kreiso joslu un apsteigt pa labo. Itālijā maz palikuši apskrapētie fiatiņi un daudz koptu un uzmanīgi parkotu auto, ko respektē arī atlikušie konservbudžu saimnieki.
Pa grāvjiem izmētāti auto, ugunsdzēsēji glābēji, kas griež ārā no samīcītajiem spēkratiem cilvēkus un vairākas ātrās palīdzības ekipāžas, kas aprūpē cietušos. Tik smagas avārijas sekas pirmdienas rītā nācās vērot visiem, kas ap plkst. 8.00 mēroja ceļu pa šoseju Ķekava – Baldone un redzētais diez vai varēja atstāt vienaldzīgu kaut vienu no garāmbraucējiem.
Šajā trīs spēkratu sadursmē cietuši seši cilvēki – autovadītāji no divām iesaistītajām automašīnām un vel trīs pasažieri no "Volvo" braucamrīka.
Sitiens bija jaudīgs un vissmagāk avārijā cieta tieši "Volvo", kas sākotnēji saņēma stipru sitienu pa aizmuguri, no "Porsche" apvidnieka un mirkli vēlāk vel no priekšā braucošās "Škodas". Divi "Volvo" pasažieri varēja saviem spēkiem izkļūt no salona, bet vēl divus ar hidrauliskajiem instrumentiem atbrīvoja ugunsdzēsēji.
"Uzreiz uz notikuma vietu devās septiņas mediķu brigādes, tostarp arī ārstu speciālistu. Slimnīcā mēs nogādājām sešus cietušos ar vairāku ķermeņa daļu nopietniem ievainojumiem un visi cietušie bija vidēji smagā stāvoklī," norāda Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienest (NMPD) pārstāve Arita Freimane.
Ceļu policistiem būs jānoskaidro apstākļi un jāpārbauda versija par "Porsche" vadītāja mobilā telefonu lietošanu pie automašīnas stūres, turklāt likumsargi pamanīja vel kādu būtisku niansi, kas tiešā veidā skar apvidnieka iespēju droši piedalīties satiksmē. Spēkrata riepu stāvoklis kas faktiski jau sen bija nobraukts, it īpaši priekšējo riteņu riepu protektora dziļums, kas pamatīgi izdilis.
Bradypus rakstīja: Šis tas pasaulē pa kovidlaiku pamanījies. Lietuva kļuvusi par vidējā ātruma mērīšanas karalisti. Polijā bānis jau tiek būvēts pie pašas LT robežas, bet tikmēr "vecais" gar Katovici nosēdies un braucot var forši lēkāt (ar SUV patīkamāk) - vienam nabaga holandietim āķa veloturētājs pat bija nolūzis. Vācijā viss pa vecam, bet Austrijā iemācījušies sēņot pa kreiso joslu un apsteigt pa labo. Itālijā maz palikuši apskrapētie fiatiņi un daudz koptu un uzmanīgi parkotu auto, ko respektē arī atlikušie konservbudžu saimnieki.
Austrieši laikam Latvijā pabijuši.
WALA rakstīja: Atkal "vidējais celtnieks ar Poršu" laiki būtu atgriezušies ???
Es vispār teiktu, ka ar šī brīža cenām būtu jābūt burbulim dubultā. Ļoti brīnos, ka jau sen nav atkārtojies 2008 gada scenārijs. Laikam vīruss ir pamatīgi novērsis uzmanību.
Algas jau neko augušas nav. Materiālu cenas kosmosā un ar visu to vēl nevar dabūt visu, kas vajadzīgs.
2008 nevar atkārtoties (vismaz uzreiz nē), jo sabrauktā ezīša jostiņošanas politikas rezultātā 2009 un 2010 uz Īriju aizdevās aptuveni puse celtnieku. To vienkārši nav. Maksā kā gribi
2008 nav nekādā veidā pakārtots celtniekiem. ASV nokāva hipotekārie. LV tur bija tikai atbalss. Ja lielvalstis sev neuztaisīs krīzi, tad mūsu cenas tā arī turpinās augt. Un jo vairāk augs, jo smagākas būs sekas. Tāpēc burbulim vajadzēja jau sen sprāgt, lai samērā viegli izlīstu kā pēc 2008. Ņe dj bog devalvāciju.
Hipo burbulim vajag objektus kur augt, t.i. aktīvai tirdzniecībai. Esoša fonda pārpārdošana ir aptuveni simetriska visos laikos ar uzrāvienu krīzēs. Ja būvniecība ir vāja, zemes bez ierobežojumiem, šaubos, ka var uzaudzēt spekulatīvu bubble
Pirmīt gadījās pieredzēt īpatnēju skatu. Braucu pa tumsu, pa šoseju - pretī brauc fūre, izslēdzu savus prožektorus, fūre pabrauc garām, priekšā līkums, tur spīd gaisma, gaidu kāds pretī brauks - bet nebrauc - bet priekšā ir gaisma... Pabraucu vēl bišķi un tad saprotu ka gaisma nāk no mašīnas, kura brauc man pa priekšu, un kurai nedeg neviens pats aizmugures lukturis, lukturiem, jo uz gaismas fona redzams mašīnas reljefs... Jā, pēc pāris kilometriem panācu un nokodu pārdesmit gadus vecu hiluku - zinot līdzīga vecuma darba Ford Ranger problēmas, gan jau uz aizmuguri ejošie vadi sapuvuši un tā nu nabags bez gabarītiem palicis...
Šādus braucējus es nesaprotu. Vienīgi ja nu viņi ir tik slinki, ka mēnešiem ilgi nevar apiet tam savam lūznim apkārt un apskatīties, pat tikai vizuāli, tā texnisko stāvokli. Nu un ja tiešām jātiek līdz tam punktam B. Tag tak katrā dus ir kaut kāds pat velo baterijas lukturīts kuru tur pieknibināt var lai citi lohi redz. Man visos dampjos ir galvā liekams ar elestīgo saiti un dažādiem režīmiem, pat sarkano...Lai mežā lāci meklētu pat noder...
braucu, pabraucu vēl bišķu, gaidu, un nokodu!
Shiirs tak teica,msh mk2 veras lopā,tapēc arī nokoda.
Viņš jau tagad cik saprotu ir "pacēlies" līdz next level - apļurkāts auģuks.
Mazāk vajag dzert. Ja tu par to reizi kur es kūpinājos ar cešku - no pazīstamiem cilvēkiem es mēdzu ņemt haltūras, mašīnu pats atbraucot. Un ja tu par to reizi - kas jālieto lai iedomātos ka es no laba prāta pārsēstos uz dīzeli un tik lielu mašīnu kā ceška?
Starp citu - atcerējos interesantu pieredzi skatē. Ceturto reizi ejot skati ar šo auto, apskates vīriņš paprasīja ieslēgt aizmugurējās miglas. Fakts, ka man nebija ne jausmas, kā tās ieslēgt (kas viņam nepatika) manī radīja pārliecību, ka iepriekšējās trijās reizēs tas nebija prasīts, nevis vienkārši man piemirsies. Izrādījās ka nedeg... Un saņēmu skates uzlīmi, tam nedegošajam lukturim neesot atzīmētam pat pie 1. Huļi tad prasīja un besījās, ka nemāku ieslēgt?!
Shiirs rakstīja: Viņš jau tagad cik saprotu ir "pacēlies" līdz next level - apļurkāts auģuks.
Slavenajs PIECKATLNIEKS AWDIII 80 KUWATROOO ar Vems ietītu maizes maisiņā joprojām dzīvo kaut kādā šķūnī. Gan jau pēc 15 gadiem prezentēs kā mega Barn Find un atjaunos līdz rūpnīcas iestatījumiem pēc visiem Rucavas standartiem.
520 atkal uzdarbojas,ar 20 reizi šeit ienācu.
msh rakstīja: Mazāk vajag dzert. Ja tu par to reizi kur es kūpinājos ar cešku - no pazīstamiem cilvēkiem es mēdzu ņemt haltūras, mašīnu pats atbraucot. Un ja tu par to reizi - kas jālieto lai iedomātos ka es no laba prāta pārsēstos uz dīzeli un tik lielu mašīnu kā ceška?
Mazāk vajag ņufāt momentu, tad neliksies ka visi visu ko lieto.
Tavs veiksmes stāsts ir uz puņķiem sapļepinatais salieķis?
Apsveicu berimor...
Bradypus rakstīja: Starp citu - atcerējos interesantu pieredzi skatē. Ceturto reizi ejot skati ar šo auto, apskates vīriņš paprasīja ieslēgt aizmugurējās miglas. Fakts, ka man nebija ne jausmas, kā tās ieslēgt (kas viņam nepatika) manī radīja pārliecību, ka iepriekšējās trijās reizēs tas nebija prasīts, nevis vienkārši man piemirsies. Izrādījās ka nedeg... Un saņēmu skates uzlīmi, tam nedegošajam lukturim neesot atzīmētam pat pie 1. Huļi tad prasīja un besījās, ka nemāku ieslēgt?!
Atļaujos uzskatīt, ka atkal jau dris šķidru kā jaunlops.
Vienkārt, nešķiet ticami, ka četru gadu laikā neesi iegaumējis, kā miglas ieslēdz, otrkārt, par miglu neesamību liek divi.
no likuma - vērtējums 2, ja:
B1. Neatbilstoši nostiprināts lukturis; ja aizmugurē uzstādīti divi miglas lukturi, nedeg lukturis kreisajā pusē; nedeg neviens aizmugurējais miglas lukturis; nedeg viens no diviem priekšējiem miglas lukturiem, ja priekšējie miglas lukturi ir ieslēdzami; nedeg vairāk kā viena trešdaļa kvēlspuldžu vai diožu, ja luktura gaismu izstaro vairākas vienlaikus degošas kvēlspuldzes vai gaismu izstarojošas diodes
Moš USA auto atiecīgs gads, manam Ford Ranger IMO ar nemaz nav, nu tā ka konstrukcij'a nav un likts aftermarket ar nav.
Formāli jau tu neko nepareizu nesaki. Jā, pienākas divi, protams. Vien, te sākas nianses, ja tas divnieks ir vienīgais, tad var gadīties situācijas kad apskates klerks uz to vienīgi divnieku nedaudz piever acis un to skates lapā ieraksta pie piezīmēm vai vieniniekiem. Pašam tā ir vairākas reizes bijis - auto daudzmaz kārtībā, bet pienāktos viens divnieks. Es pat nebūtu strīdējies, jo divnieks godam nopelnīts, bez nekādām tur dižām runāšanām, bet finālā, man par pārsteigumu - skate logā uz gadu. Nupat savam auto skati gāju, un tieši ar vienu vienīgu divnieku neizgāju - būtu šarnīra vietā kautkāds mazsvarīgs lukturis (kā migla), ej nu sazin, varbūt apžēlotos un izlaistu cauri.
ja auto ir pa nullēm, un vienīgais 2 par lampiņu, tad rūķītis var pievērt acis. ja kaut kāds posipenis, tad gan jau ierakstīs lapā 2
Kā tas ir - braukt uz skati ar daudz maz kārtībā auto? Tad tāpēc pilni ceļi ir ar lūžņiem, jo daudziem auto nekad nav bijuši kārtībā? Nav arī brīnums, kad pērk feikos "alumīnija" metāllūžņus, kurus dēvē par "pērk detaļas spaiņos" un kalpo ne vairāk par pusotru mēnesi.
Un pēc tam ar daudz maz kārtībā brauc kādu mēnesi un pārējos 11 ar nekārtībā? Daudz maz kārtībā manā uztverē ir salīdzinājums ar vieninieku, kuru ieliek par konstrukciju neietekmējošu rūsu, ja vien apskates vecis ir gana saprotošs, ka ielikts siets zem pedāļiem kāju norobežošanai no asfalta nav ar to saistīts. Brīvkustības, luftes, bremzes uz robežas - tas viss ir uztverams, ka auto absolūti nav kārtībā, kur nu vēl daudz maz kārtībā.
Nu un kur es uzrakstīju ko savādāk? Es taču teicu - "daudzmaz kārtībā" = auto, kam nav būtisku trūkumu, bet pienāktos viens vienīgs formāls divnieks par ko ļoti mazsvarīgu, kas nekādi neietekmē ne satiksmes drošību, ne auto tehnisko stāvokli. Ar tādu "daudzmaz kārtībā"esošu auto es esmu vairākas reizes saņēmis uzlīmi logā uz gadu, lai gan tīri formāli pēc likuma burta pienāktos tas viens vienīgais divnieks.
Nudien, jūs te lasīt kāds vispār vēl protat?
Vispār dīvaini. Cik esmu gājis skates, neatceros tādu reizi, kad man neliktu ieslēgt pilnīgi visas gaismas, tai skaitā aizmugurējo miglu. Izņemot pēdējo reizi, kad nelika slēgt vispār neko, bet uzreiz izdzina ārā.
Es tagda vairs precīzi neatceros, bet USA auto, tikai pēc kaut kāda gada sāka prasīt iebūvēt/pārbūvēt aizmugures gaismas, mans ir ievests stipri sen (1999. gada ražojums) un tajā laikā IMO tas nebija jādara, tik pagiezienus bija jānokonvertē uz Eiropas. Bet bija vēl agrāki auto, kuriem pat pagriezienus nevajadzēja konvertēt - varēja braukt ar mirgojošu sarkanu "bremžu" lukturi.
Brālis kaut kad 2000-šo sākumā nopirka no štatiem ievestu Lexus. Aizmugurējie pagriezieni nebija jāmaina, palika sarkanie, bet miglas lukturi nācās pie bampera karināt. Tad vēl bija caurumi priekšējos spārnos jāurbj un jāliek pagriezieni, kur viņi nekad no rūpnīcas nebija nākuši, kā arī vēl kaut kādi atstarotāji jālīmē.
NU manam 3.0 Ford Ranger ir tikai ES tipa pagriezieni un priekšā - orģinālos USA gabarītos ir pagriezienu lampiņas, un gabarīti ir ieurbti pamatlukturu aizmugures sienā, reflektors/stikls ir USA tipa, ne EU. DĪvainākais gan ir tas ka man ir arī 3. daļa tam lukturim tipa "side marker" tāds kā atstarotāsj, kurā var ielikt lampiņu, tā arī nesaprotu, kadēl tur nav likts gabarīts ...
Tipa šitāds lukturis
Sestdien braucot no Madonas uz Cēsīm,kādus 5 km pirms Bērzkroga,ceļa līkumā noķēru stirnu,līdz bremzes pedālim tā arī netiku,tikai pēc sitiena.
[url=https://ibb.co/5FNK6jz]
[/url]
[url=https://ibb.co/JtmmqRz]
[/url]
Luktura stiprinājumi nolauzti,miglinieks kaput,kapots vesels kā arī spārns,uz durvīm maza bukte no stirnas kājas,lops negadījuma vietu pameta.Vispār es brīnos kā viņa spēja vēl aizmukt,sitienu viņa dabūja pa galvu,mans ātrums bija 98 km/h.
Šodien pusdienlaikā nācās aizskriet līdz Papei un atpakaļ - brauciens ap 2x10 km, pamatā pa grants ceļu, kas pie esošajiem laikapstākļiem un satiksmes ir ticis vidēji izdangāts. Uz ceļa pavairāk sēņotāju ar leišu un vācu numuriem, laimīgā kārtā pamatā pretī nācā, bet dažus nācās arī nokost, jo nebija man laika ceremonēties. Pašā Papē uz līkumainā grants celiņa nācās nokost mazpadsmitgadīgu čeroki ar leišu numuriem - pieņemsim ka tas meklēja kādu konkrētu māju un tāpēc apdzīvotā vietā vilkās uz 40, bet pēc tā ka man uz tā šaurā celiņa nācās burtiski līst caur spraugu starp viņu un krūmiem, laikam tas leitis domāja "ja es ar DŽĪP velkos uz 40, tad golfs noteikti brauks vēl lēnāk". Interesantāka bija Kājene ar leišu numuriem ārpus Papes - jā nu ceļš bik bedrains, bet iekš mana golfa tās bedres ir +/- nejūtamas, nu naksuj ar kājeni jāvelkas uz 50 - tiešām tas pagarinātājs ir tik šausmīgi ciets ka tur viss grab un klab?
Apm 10km ap savu māju katram ir kāreiz tā vieta, kur visvairāk ....
Interesanti, ka arī svētdien bijām Papē, bet pa lietu nevienu dinamiski braucošu mk2 nemanīju Uz Papi aizbraucām nevis pa Klaipēdas šoseju, bet no Jūrmalciema, pa meža celiņu, kas vietām iet pa kāpu pa pašu jūras krastu. Sakarā ar reljefu braucienam tika izmantots L200, kam arī Papes -Klaipēdas šos posms nesagādā problēmas, bet jāpiekrīt, ka tas ceļa posms ir nožēlojams, izbraukts ar trepi, noteikti netiek pietiekami uzturēts, greiderēts laikam novada dome cer, ka paši lietuvieši, kas Papē mājas sacēluši to ceļu noasfaltēs
Šofera dienasgrāmata.
Uzmeikošu vēl vienu spama vietu, kur padalīties par šofera dienu. Būtu forši, ja šeit nediskutētu bet vienkārši iemetam stāstu, cik "patīkama" Latvijā ir braukšanas kultūra.