Šofera dienasgrāmata.

gunbox Reģ.: 23.12.2016

Uzmeikošu vēl vienu spama vietu, kur padalīties par šofera dienu. Būtu forši, ja šeit nediskutētu bet vienkārši iemetam stāstu, cik "patīkama" Latvijā ir braukšanas kultūra.

 
Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Pērnavā un Tartu ir svaigāks autoparks un mazāk bedru. Tartu daudz remontdarbu. 98 jau 1.48€

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

igaunijā nolaida dīzeļa akcīzi līdz lv cenai, benzīns palika kosmosā. Smagajai degvielai tomēr lielāka cenas stabilitāte, jo uzraujot dd cenu gaisā, tas ietekmē visu preču cenu caur pārvadājumiem. arī ārzemēs parasti dd ir ievērojami lētāks.

Ja gribas ekoloģisko benzīnu atbalstīt, tad nevar tā ņemties ar cenu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Robotizētu ātrumkārbu nelaimes smagsvaru izpildījumā:

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Jā, ir jautri. Es dažas nedēļas atpakaļ cīnījos ar ko līdzīgu, tikai lēngaitas variantā un ne uz ceļa - objekts - 20 gadus vecs palielāks Massey Ferguson traktors ar kompja kontrolētu kārbu [hvz vai kārba kur robus slēdz kompis, bet pārnesumu izvēle notiek tikai ar roku skaitās robots vai nē], kur no vecuma pa lielam visiem vadiem kaut kur salūzusi izolācija utt - kārbā ir deviņi pārnesuma skaitļi 3x3 konfigurācijā kurus kombinējot dabū 18 robus uz priekšu un 8 uz atpakaļ, ja vadības bloks pamana problēmu ar kaut vienu no deviņiem vārstiem, tad ir neitrālais un iepūt - tas čalis kas ar to traktoru brauc pirms tam bija normāli čakarējies un besījies kad traktors piepeši lauka vidū apstājas...

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Fergusonam iespējams hidrotransmisija, kur divi eļļas sūkņi. Kaut kāds pakaļdarinājums no Fend.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nebūs - par fendtiem esmu lasījis ka tiem specialitāte esot variatori, bet tam traķim tāda nav - ir PowerShift kārba ar saviem 18 robiem.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Tikai kā fakts iz vestures (ka ari "vecie labie" lūžņi vietām iesūkā konstrukcijā) - kombains Jenisej pārstāja braukt jebkurā virziena, piedziņa ar hidromotoriem. Problēma bija pat nezinu ka pareizi nosaukt to piedziņas vadības elementu (hidrotransmisija) , bet sastav no dazadu izmeru vārstiem un dīzēm, tūlīt aiz hidrosūkņa. Un mazakaja no dīzēm bija knapi saskatama metāla skaidiņa, un tikai uz tausti mēs jamo tur noķērām, izņēma un kombains "aizripoja" kā jauns. Idejiski taja elementa tiek viltigi pastiprināts spiediens vairakās pakapēs, tā lai uz vadibas kloķi to nejūt, bet yz ratiem pievada nopietnu spēku, un faktiski tā maza dīze kāreiz ari ir vistuvākais elements tam kloķim, tas attiecigi vairs "vājākajā" hidraulikas lokā neko nekontrolēja, un verķis "stāv mierā".

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 0 Atbildēt

goo.gl/maps/sAKBnRn1iPLMSPaD8

Šeit, kur jau no sākta gala bija izbūvētas divas joslas priekš nogriešanās pa labi un kreisi, kreisās puses joslu nobloķējuši ar stabiņiem.

Es saprotu, ka iepirkums ir liels un kaut kur tos stabiņus ir jānogrūž. Tad lūdzu, jebkuru meža stigu saskrūvējiet, bet nevis čakarēt satiksmi. Es līdz šim esmu bijis pārliecināts, ka ceļu plānošanā strādā vieni idioti. Būs jāatvainojas. Nevar nosaukt nepieskaitāmu par idiotu. Jautājums tikai, kurš ir nodevis palīgskolām ceļu plānošanu?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

gājēju pāreju pāri vairāk nekā 2 joslām laikam nedrīkst taisīt. Luksoforu varēja būvēt, jo plūsma krietni pārsniedz neregulējama krustojuma limitus.

Vēl varētu 4-way stop/ all-way stop lietot, kur no katras ielas brauc pēc kārtas pa vienam, bet to lieto tikai amerikā, Eiropā neesmu redzējis

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 1 Atbildēt

Vispār jau tur neko no ta visa nevajadzeja - visi tur ir tikuši cauri sveikā, kuram tur kas niezēja joprojām nesaprotu, jo to pāreju gan pirms tam maz kas izmantoja, gan ari tagad nekas tur nav mainījies

gunbox Reģ.: 23.12.2016
3 1 Atbildēt

Tagad ir izmanīts tas, lai sastrēguma stundās tur izveidotos štoperis km garumā. Nevienam tur nekādas pārejas nav bijušas vajadzīgas. Tieši tas pats, kas meža vidū apkārt priedei uzliktu zebru. Tīša un plānota valsts naudas šķērdēšanas vieta, par ko būtu jāsoda krimināla līmenī.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Tikai kā fakts iz vestures (ka ari "vecie labie" lūžņi vietām iesūkā konstrukcijā) - kombains Jenisej pārstāja braukt jebkurā virziena, piedziņa ar hidromotoriem. Problēma bija pat nezinu ka pareizi nosaukt to piedziņas vadības elementu (hidrotransmisija) , bet sastav no dazadu izmeru vārstiem un dīzēm, tūlīt aiz hidrosūkņa. Un mazakaja no dīzēm bija knapi saskatama metāla skaidiņa, un tikai uz tausti mēs jamo tur noķērām, izņēma un kombains "aizripoja" kā jauns. Idejiski taja elementa tiek viltigi pastiprināts spiediens vairakās pakapēs, tā lai uz vadibas kloķi to nejūt, bet yz ratiem pievada nopietnu spēku, un faktiski tā maza dīze kāreiz ari ir vistuvākais elements tam kloķim, tas attiecigi vairs "vājākajā" hidraulikas lokā neko nekontrolēja, un verķis "stāv mierā".

Nu nez vai hidropiedziņas Jenisej var saukt par "veco labo lūzni". Tā hidropiedziņa tak vienmēr ir bijusi konstruktoru lepnums un kombainieru bieds. Man ir pieredze ar Latvijā reti sastopamo "klasiskās" siksnu piedziņas Jenisej - arī tam gaitas variators bija inovatīvs, salīdzinājumā ar klasisko Ņivas variatoru. Un kad pēc pirmās gaitas siksnu maiņas tika apgūta mācība to darīt laicīgi, pirms tās monstrozās gumijas driskas "paņem līdzi" vēl kaut ko, pēc tam jau varēja ātri un ar prieku par visnotaļ pārdomāto risinājumu tās nomanīt 10-15 minūtēs vienatnē.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Nu no viedokļa, ka to ir iespējams lauku apstākļos izjaukt un sataisīt, "vecajiem lūžņiem" ir kaut kāda zināma vērtība pretstatā šitādam kompja brīnumam, par kuru pat ar kompi džeks neko sakarīgu uz sitiena pateikt nevarēja.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

No šāda viedokļa piekrītu. Kompromisam to hidropiedziņu varētu nosaukt par savu laiku apsteigušu risnājumu, kā apgrūtināt dzīvi lauka apstākļos, kamēr kompji vēl nebija izdomāti.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 2 Atbildēt

Divas vakardienas situācijas ar sēņotājiem:

1) Tuvojoties Liepājai, pret Latvijas Naftu radās mazs vilcieniņš - aizmugurē kāds eža radinieks ar Latvijā reģistrētu egli, pa vidu leišu kaščejs, priekšā leišu tūrāns, ar drošām atstarpēm uz 70... Uz diviem piegājieniem nokodu, lokomotīvi nopīpināju, un pēc tam izmantojot to ka es sēdēju pie stūres ceškai kurai zem haubes esošajam 2.5 ķīselim ir viduvēji pacelta jauda, to leišu tūrānu divus sarkanos pēc kārtas aizbraucot no krusta nokūpināju...

2) klasika - braucot ārā no Liepājas, Baatas krustā priekšā esošā XC60 onanētājs/ja izdomāja ka tramvaja sliedēm ar džipu jāvelkas pāri uz 30 - tā kā es braucu ar SUV klases mašīnu, tad man, ātrumu nemainot, vajadzēja tikai izdarīt divas vieglas stūres kustības. Nē nu var jau būt ka tā tehnikas brīnuma vadītajam bija pamatots iemesls tā darīt, un šķērsojot sliedes normālā ātrumā cietās piekares un augsti novietoto taburešu dēļ iekšā sēdētāji tiek brutāli mahāti pret durvīm un citiem objektiem, bet nu ja tas tā tiešām ir, Geely priekš savas mērķauditorijas piedāvā arī mašīnas, kurās tā tas nenotiek...

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
7 0 Atbildēt

Tu dzīve ar esi tāds idiņš vai tikai internetā?

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Pilnīgi varonis!

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Kādreiz, kad vēl nebiju ar SUV braucis, domāju, ka nākotnē točna būs šāds autiņš, jo viņam tak jābūt patiesi komfortablam un mīkstam. Da nu nafig. Bez spilveniem tā ir taburete. Tātad faktiski tikai dārgajā tirgus galā SUV būs adekvāts priekš LV ceļiem. Pārējais ir neērts, ciets mēsls. Par to summu labāk vecāku S-klasi nopirkt un salabot turpat līdz jauna stāvoklim.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Pag, tev likās, ka lētā gala autiņš būs komfortabls, jo ir nosaukts par SUV?

Vēl jau laikam nebūsi sapratis, ka modernās tendences ir ražot autiņus, kas paredzēti tikai kvalitatīvam asfaltam un šajā konceptā nav nekā SUV specifiska.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Modernās tendences ir ražot nelietojamas mašīnas tiem tirgiem, kuru pircējus ar veikalinga palīdzību izdodas panākt lai tos sūdus pērk. Visādu kaščeju, tu-roc un tamlīdzīgu veidojumu eksistence un pārdošanas apjomi gan parāda ka faktiskās cilvēku vajadzības arī rietumeiropā nav īpaši mainījušās kopš astoņdesmitajiem gadiem un tā laika mašīnām.

fckns Reģ.: 29.11.2020
0 1 Atbildēt

O, veikalinga arguments arī klāt. Ko tu vēl tupu pastāstīsi?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Tu ar piemēram T-roc esi braucis vai tikai veikalingā blakus pastāvējis? Tu ar savu mk viņam netiksi līdzi ne gaitā ne patēriņā ne braukšanas komfortā

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, gaitā noteikti līdzi netikšu - galu galā tur vājākais motors ir 3.6 VR6, pēc tam V8 biturbo un V12 biturbo, ko tad es ar saviem ~120 zirguspēkiem mašīnā bik virs tonnas...

Ja nesaprati, tad runa ir par to ka Tu-Roc ir adekvāts klīrenss un buferi nevelkas pa zemi - de facto tas ir kāda mk3 golfa pēctecis. Izbraukt neatteiktos, bet viņu apkārt pārāk maz lai tas sanāktu, tīri lai pārliecinātos vai ērtumā tā kaste tur līdzi 30 gadus vecam golfam - jā, es saprotu ka priekš tevis ērtumu dod knibuļu skaits un skaņas līmenis salonā, bet mani vairāk interesētu vai braucot pāri tām pašām sliedēm nav ar galvu jātriecas jumtā...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

"Izbraukt neatteiktos, bet viņu apkārt pārāk maz lai tas sanāktu" - brauc kaut šodien - CityBee piedāvājumā ir T-Roc ;) Pie viena arī T-Cross un Golf 8 varēsi izmēģināt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tad jābrauc uz Rīgu un jābūt telefonam kas spētu darbināt attiecīgu appeni. Bet paldies par ideju, ja nākamajā Rīgas apmeklēšanas reizē nebūs ko darīt, varbūt arī pārvarēšu tehniskos šķēršļus un pamēģināšu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Nesarežģī jau nu par daudz, Rīgu tev nevajag. Rekur šobrīd viens T-Cross tevi gaida: i.imgur.com/3MbG7kW.jpg

Gan jau arī T-Roc vari sagaidīt, ja gribas. Vai aizšaut pēc tā uz Klaipēdu i.imgur.com/tdz3Guy.jpg

Vai tad tiešām visu priekšā jāpasaka, lai tev kā "dižās pilsētas" nīdējam nav jāapvieno auto testēšana ar diskomfortu, braucot uz Rīgu.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Tak zinām, nevajag nevienam atgādināt kad tavs mk2 verās lopā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Vakardien netālu no Jaunmārupes 70 zimes braucot pa apvedceļu Salaspils virzienā divi autini no gara vilcieniņa saberzeja sanus vai ko lidzigu izpildija, labi ka novacas uz nomales abi, citadi tur butu daudziem "jautri". Un vilkās tas bariņš starp 80 un 90 pec speedo un tā diezgan saraustiti, pa lielam labi ka man aste bija talu, un es ar biju ar dubultpieklajigu atstarpi, jo to taustīšanos ciest nevaru ...

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Vakar dabūju smalku ieskatu Mārupes sūnu ciema iedzīvotāju sapratnē par velo. Pāris ar velopamperiem. Liekas ka pat uz muguras kaut kādas reklāmas piešplintētas. Sporta tērpos izbraukuši uz Mārupes "sporta trases". Protams ...priekš kam paralēli esošais veloceliņš, ja ir braucamā daļa, kur vakara satiksmes rezultātā apdzīt nav iespējams. Tā aste aizvilkās līdz aplim. Bet kas tad tur, abi rāda kreiso pagriezienu. Pirmajā momentā sabijos, ka idioti tūlīt metīs pa kreisi iekša aplī. Nu re, cik adekvāti - pat CSN nejēdz, bet starp autiņiem braukt grib.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 1 Atbildēt

Aizvakar no rīta braucu pa Ulmaņa gatvi Jūrmalas virzienā,pie Prizmas veikala(Valdeķu iela)pirmā luksofora normāls satiksmes sablīvējums,aste sākums noteikti pirms Bauskas ielas tilta.Mans pirmajā joslā,redzu auto otrajā kas grib tik pirmajā,sākas kustība,man priekšā stāvošai auto palaiž to auto uz pirmo,tas lēni sāk pārkārtoties un.Un mocis man gar kreiso sānu uz kādiem 60 km/h,nezin kā izvairās no tā kas pārkārtojās.Pēc tam pie sevis nodomāju,šis noteikti nebūs ilgdzīvotājs.Korķī,starp autiņiem,lidot uz 60,šitādu dalbajobu mans pirmo reizi redz.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Vakar Vidzemes šosejā Smiltene-Rīga. Šoreiz bija kaut kas netipisks. N-tie brauc uz 75-80, no kuriem liela daļa līdz tiem 80 nometas pie mazākā līkuma. Daudzus apdzinu un priekšā vēl viens tāds pats, kuram jau 300m aste izveidojusies. Tālāk, kur jau 110, kā vienmēr kreisajā josla braucam uz 90 gar radariem, kamēr labā ievēro braukšanas ātrumu 110.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

NU man ar bieži nepamet sajūta, ka kaut kas ar vadīšanas tiesību iegūšanas procesu ir sagājis dēlī ... nu vai arī tās tiek prasti "nopirktas" ...

Neviens nezin ar kādu ātrumu jābrauc ... zīmēm netic ... auto tehniskajam stāvoklim vai nu netic, vai arī tas ir sūdīgāks kā CCCP laiku auto ... ceļu neprot lasīt ...

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 1 Atbildēt

Svētdienas vakars ir normāla parādība uz šosejas, kad jau var redzēt, kā 3x0.7l dvinga pa labo plūst ārā, kamēr sieva pie stūres mēģina kaut kur atrast gāzes pedāli. Bet tie ir izņēmuma gadījumi. Tik daudz bremzes kā vakar nebiju redzējis.

Ir arī CP trūkums uz ceļa. Nečeko pāgriezienrādītājus, distances. Neņem no ceļa nost melnos dūmotājus. Kur nu vēl lēnāk braucējus. Turpceļā sestdien no rīta viena CP ekipāža vispār dīvaini uzvedās. Uz 110 veica bīstamu manevru man priekš uz kreiso joslu kāda 1m attālumā. Protams arī bija unikums, ka visi apsteidzēji nevarēja uzspiest, lai pabeigtu apsteigšanas manevru. Visi mīž no CP. Iepriekš pašu CP apsteidza laikam Golfs. Tā arī nesapratu, kāpēc šo noņēma no trases. Ātrāk par 115 viņš nebrauca. Varbūt tiešām dēļ tā, ka uz kreiso kārtojoties naparādīja pagriezienu vai arī pēc numura kaut ko nočekoja. Bet ja tas ir pagrieziens, tādā gadījumā pati CP būtu sodāma par agresīvu braukšanu.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Es parasti tajos 5/7dienu vakaros allažiņ kruīzēju ar vienu un to pašu ātrumu un tad reizumis gadās niknie vakari, kad visi iet garām masveidā, bet citreiz es eju garām visiem. No kā tas atkarīgs, nevar pateikt, vari vien skatīties un brīnīties, kāpēc šodien tā, bet pirms nedēļas taisni otrādi.

Pēdējā laikā gan vairāk tādu nesteidzīgo.

krix Reģ.: 04.10.2002
1 2 Atbildēt

Šodien beidzot bija lietus. Lietus tāds, ka normāli redz kādus 100-150m. Labs indikators kā noteikt neprašas, kuri nepārzin ne CSN, ne sava auto vadību.

Pilna Siguldas šoseja ar jampampiņiem, kuri nezin, ka auto nav ieslēgti pakaļējie lukturi, par miglinieku nerunājot. Vēl daži izcēlās, ieslēdz avārijas gaismas un ripina ar tiem pašiem 80-90km/h.

Nu un neiztika bez dažiem mīzaliņiem, kas izdomāja veikt apdzīšanu, aizsmirstot par gāzes pedāļa esamību.

Jautri

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

Netīšām uzbridu šādam video, gan kā kādreiz LandRovers spēja braukt, gan kā paši maina un labo riepas, gan pašu taisīta viņča utt.

Arā kā pirms upes šķēršosanas tika ņemta nost ventilatora piedziņas siksna. Vecfāters tā mēdza darīt pat uz sava KRAZ celtņa, kad "upes bradāja" Jelgavas rajonā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Šis tas pasaulē pa kovidlaiku pamanījies. Lietuva kļuvusi par vidējā ātruma mērīšanas karalisti. Polijā bānis jau tiek būvēts pie pašas LT robežas, bet tikmēr "vecais" gar Katovici nosēdies un braucot var forši lēkāt (ar SUV patīkamāk) - vienam nabaga holandietim āķa veloturētājs pat bija nolūzis. Vācijā viss pa vecam, bet Austrijā iemācījušies sēņot pa kreiso joslu un apsteigt pa labo. Itālijā maz palikuši apskrapētie fiatiņi un daudz koptu un uzmanīgi parkotu auto, ko respektē arī atlikušie konservbudžu saimnieki.

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
1 0 Atbildēt

Pa grāvjiem izmētāti auto, ugunsdzēsēji glābēji, kas griež ārā no samīcītajiem spēkratiem cilvēkus un vairākas ātrās palīdzības ekipāžas, kas aprūpē cietušos. Tik smagas avārijas sekas pirmdienas rītā nācās vērot visiem, kas ap plkst. 8.00 mēroja ceļu pa šoseju Ķekava – Baldone un redzētais diez vai varēja atstāt vienaldzīgu kaut vienu no garāmbraucējiem.

Šajā trīs spēkratu sadursmē cietuši seši cilvēki – autovadītāji no divām iesaistītajām automašīnām un vel trīs pasažieri no "Volvo" braucamrīka.

Sitiens bija jaudīgs un vissmagāk avārijā cieta tieši "Volvo", kas sākotnēji saņēma stipru sitienu pa aizmuguri, no "Porsche" apvidnieka un mirkli vēlāk vel no priekšā braucošās "Škodas". Divi "Volvo" pasažieri varēja saviem spēkiem izkļūt no salona, bet vēl divus ar hidrauliskajiem instrumentiem atbrīvoja ugunsdzēsēji.

"Uzreiz uz notikuma vietu devās septiņas mediķu brigādes, tostarp arī ārstu speciālistu. Slimnīcā mēs nogādājām sešus cietušos ar vairāku ķermeņa daļu nopietniem ievainojumiem un visi cietušie bija vidēji smagā stāvoklī," norāda Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienest (NMPD) pārstāve Arita Freimane.

Ceļu policistiem būs jānoskaidro apstākļi un jāpārbauda versija par "Porsche" vadītāja mobilā telefonu lietošanu pie automašīnas stūres, turklāt likumsargi pamanīja vel kādu būtisku niansi, kas tiešā veidā skar apvidnieka iespēju droši piedalīties satiksmē. Spēkrata riepu stāvoklis kas faktiski jau sen bija nobraukts, it īpaši priekšējo riteņu riepu protektora dziļums, kas pamatīgi izdilis.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Atkal "vidējais celtnieks ar Poršu" laiki būtu atgriezušies ???

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Šis tas pasaulē pa kovidlaiku pamanījies. Lietuva kļuvusi par vidējā ātruma mērīšanas karalisti. Polijā bānis jau tiek būvēts pie pašas LT robežas, bet tikmēr "vecais" gar Katovici nosēdies un braucot var forši lēkāt (ar SUV patīkamāk) - vienam nabaga holandietim āķa veloturētājs pat bija nolūzis. Vācijā viss pa vecam, bet Austrijā iemācījušies sēņot pa kreiso joslu un apsteigt pa labo. Itālijā maz palikuši apskrapētie fiatiņi un daudz koptu un uzmanīgi parkotu auto, ko respektē arī atlikušie konservbudžu saimnieki.

Austrieši laikam Latvijā pabijuši.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti