Lasu un brīnos. Esi stūlbs vai izliecies? Izbeidz taču pasauli mērīt pēc VAG skalas. VAG vispār ir tikai 1(VIENS) pieminēšanas vērts dīzelis, tas ar ko R8 startēja Lemānā un 2 gadus pēc kārtas kabināja benzīnniekiem.
Ja mēs paņemam viena vecuma dzinējus kur kā etalons startē tevis kautkur kautkad pieminētais audi 2.4 ar kuru tu kautkur, kautkad esi braucis pat vairākzs reizes ar dažādiem auto (un es arī, tapēc varu salīdzināt), tad es pat neiedziļinoties un nemeklējot datus varu pateikt ka reno 2.2 mazāks, jaudīgāks un ar lielāku griezi, alfas 1.9 vēl mazāks, arī jaudīgāks un arī ar lielāku griezi, reno 2.0 arī tas pats. Un tie visi jau ir tādi no rūpnīcas un tevis dēvēto aizvēsturisko motoru kategorijā, eļļojas ar tevis nicintajām lētajām eļļām.
Ja autobūves etalons tev ir VAG, vai nav tā, ka sievietes etalons tev ir tā sievietes statuja Liepājas pludmalē? Šīm abām lietām ir daudz kopēja, gan vizuāli, gan no praktiskā viedokļa.
Šofera dienasgrāmata.
Uzmeikošu vēl vienu spama vietu, kur padalīties par šofera dienu. Būtu forši, ja šeit nediskutētu bet vienkārši iemetam stāstu, cik "patīkama" Latvijā ir braukšanas kultūra.