iciks rakstīja: Tipiska reakcija līdz brīdim, kamēr pašam sanāk uzrauties.
Ja CSN nepārkāp, tad nav kur uzrauties.
iciks rakstīja: Tipiska reakcija līdz brīdim, kamēr pašam sanāk uzrauties.
Ja CSN nepārkāp, tad nav kur uzrauties.
ezis71 rakstīja: Braukšanas kūltūra.
Vispār tā ir interesanta tēma.Daudzus ...
redz, ja tev nebūtu instruktors un šodienas ceļa kultūra iemācījusi braukt kā pofigistam, tad nebūtu eiforijas. Man personīgi palaist kādu, dot ceļu ir normāla parādība. Ja kādu palaidīšu, viņš nākošreiz palaidīs mani. Tā pat kā ievērot distanci, paturot prātā, vai es spēšu nobremzēt vai izvairīties, ja priekšējais satriecas ar auto, met pa mēmajiem. Bet tas nenozīmē, ka es bremzēju vai tupiju momentos, kad jāuzņem ātrums un ka es braucu lēnāk par atļauto ātrumu, kā neattīstītie ik reiz to iztulko. ;)
Bļāviens, kā es neciešu šo idiotisko čatveida formātu. Javno redzams, ka tāds, kurš nekā nesaprot no sava darba, ir šo pluginu veidojis.
Šodien kārtējais gadījums. No Baložu privātmāju sektora izgriezās man priekšā viena "māmiņa" no izbraucamā ceļa nepārskatāmā krustojumā. Pareizāk sakot, izlidoja no kreisās puses. Tālāk bez pagrieziena nobremzējas un iegriezās Titurgas ezera stāvvietā. Jā...par ko es... un tad saproti, kāpēc uz pārskatāma taisna ceļa caur pilsētu uzliek 30km/h zīmi pēc tam, kad līdzīga māmiņa nolauž pēdējo pilsētas pīlādzi krustojumā. Un pēc tam izlasi iAuto virsrakstu, par to, ka līdz 2050 gadam jāsamazina nāves uz ceļiem. Man gan šķiet, ka vienīgais nāves cēlonis ir izdāļātās vadītāja apliecības kuram katram.
Es jau sen esmu teicis, ka Baložos puse brauc pālī, bet otra puse bez tiesībām. Pa veselu nedēļu Rīgā bieži tik daudz brīnumu nevar ieraudzīt, kā nedēļas nogalē izbraucot turp un atpakaļ caur Baložiem.
Ģenerālprokurors Stukāns kā labu piemēru min auto konfiskāciju ātruma pārkāpējiem
Cīņai ar ātrumu pārkāpējiem Stukāns piesauca Dānijas pieredzi. Ja šajā valstī autovadītājam, kurš uz pusi pārsniedzis ātrumu, bez jebkādas tiesas spriešanas ar policijas lēmumu turpat uz ceļa tiekot konfiscēta automašīna.
Tas tikai liecina, ka mūsdienās katrs muļķis var publiski izteikties un tēlot gudrinieku.
Sodam ir jābūt samērīgam. Kā arī tas "bez tiesas lēmuma" skan pēc fufeļa. Nekad neticēšu, ka tā vienkārši notiek. Drīzāk ir tā, ka auto tiek savākts un ja tiesa lemj, ka šoferis patiešām ir ievērojami pārsniedzis ātrumu, tad to var patiešām atņemt. Kas notiek gadījumā, ja tiesa tomēr nolemj, ka apsūdzētā vaina nav pierādāma? Ir loģiski, ka cilvēkam ir izmaksājama kompensācija par to laiku, kamēr viņš ir dzīvojis bez šī auto. Šādas fantāzijas droši vien labpatīk kādam aizkrāsnes žūpam, kam lielais sapnis ir uzvilkt formu un visiem sadot pa muti un visvairāk tiem, kam ir savs auto, jo tiem ir nauda.
Jā, par 30 km/h dzīvojamā zonā vajadzētu konfiscēt ne vien mašīnu, bet vēl publiski nopērt.
Un ko darīt ar tiem kas tur brauc uz 50?
Tikai 10 %(personisks novērojums) daudz maz ievēro ātrumu dzīvojamā zonā.
dzīvojamajā zonā fiziski nedrīkst būt iespējams pabraukt uz 50 - guļošie, sašaurinājumi, čūskas + tupiki, lai izslēgtu tranzītu
Ir atzīts, ka ir viens ārkārtīgi efektīvs risinājums, lai atsijātu tranzītu - viena ieeja/izeja no dzīvojamās zonas. Tranzīts pazūd par visiem 100%.
Šajā gadījumā vienu kungu var uzskatīt par viltus ziņu izplatītāju. Klausījos tiešraidi, neticēju, ka tā var būt, un protams tā arī nav.
Atradu, ka tiesa lemj par konfiskāciju un kopumā noteikumi ir:
Crazy driving (vanvidskørsel) includes manslaughter by negligence or causing significant injury by negligence. Vanvidskørsel also includes driving more than 100 percent above the speed limit if the speed limit is more than 100 km/h, driving more than 200 km/h regardless of speed limit, driving with a blood alcohol content above 2.0, and “particularly reckless driving.”
100 kmh 50 zonā arī šim kvalificējies
Un kas interesantākais - ir tādi Challengeri, kas uz to "pavelkas" un atbalsta policejiskas valsts būvēšanu, jo "tā taču dara Laimes zemē".
"100 kmh 50 zonā arī šim kvalificējies" - nesanāk vis. Tulkojas šādi - pārsniedzot ātrumu par 100%, JA ātruma ierobežojums ir 100+ km/h vai arī 200+km/h neatkarīgi no ātruma ierobežojumiem.
Lai vai kā, ekspertu jau nekad netrūkst. Ir tādi, kas stāsta par glupajiem ceļu remontiem, jo tie traucē braukt. Vajagot remontēt naktīs, kā to dara Vācijā. Vien tie, kas Vācijā pabijuši un vairāk braukuši, šo tendenci nav novērojuši.
Te viens gudrinieks savulaik publiski vāvuļoja, ka pārkrautie kocinieki esot nieka lieta, vajagot rīkoties, kā tas notiek visur Eiropā. Uzliekot uz ceļa svēršanas iekārtas un piesūta rēķinus. Viss, elementāri. Parunāju ar zinošu cilvēku, kas izteicās, ka NEKUR tā nenotiek, jo tīri tehnoloģiski nav iespējas nodrošināt tādu precizitāti, lai sodi netiktu pārsūdzēti. Var nosvērt braucot un aizdomīgos transportlīdzekļus pēc tam svērt uz precīzām iekārtām, bet tur jau jāpiesaista papildus darbinieki un nemaz nav vienkārši. Nu vismaz man tā liekas. Eksperts publiski teic savādāk.
P.S. Bradypus, Chalenger to visu teica ar ironiju, manuprāt.
Jebkura iekārta sertificēta būs nepārsūdzama. Un kāpēc tev liekas, ka precizitāti nemēra tonnās? Nedomāju, ka 1kg kāds ļoti pievērsīs uzmanību. Izrakstīs moš brīdinājumu.
Bet auto noņemšana ir ļoti labs motivators. Ar 100% pārsniegšanu būtu pareizāk tā pat kā ar nelegālu cigareti - auto iznīcināt. Tas būtu vēl labāks motivators. Tā teikt -pēdējā braucienā.
Un nepiekritīšu. Sodu mēru samērenībai ir tieši tie mīnusi, kuri šodien novērojami - lielākai masai ir apbsolūts pofigs uz CSN. Ja soda lielums nemotivē ievērot CSN, tad visiem ir uzšķaudīt. Jau šobrīd ir ātrumam noteikts, ka +10 ir tikai brīdinājums. Tātad ar "uzspiedāt" ir tikts galā korekti, bet viss, kas ir tālāk līdz +20 būtu sodāms teiksim ar vienu oficiālās algas lielumu. +30 ar divu algu lielumu un t.t. kā minimums. Pie +40 jau nu gan būtu jāanulē tiesības un uz autoskolu.
Tīri tā FYI - sertifikātu izdod uz laiku, ne bez iemesla, laika gaitā pat fiziskai biezai dzelzs loksnei mainās parametri (pat nerunājot par rūsēšanu). Elektroniskas komponentes maina savu pretestību u.c parametrus, tas maina rezultātu, no sākuma parasti nebūtiski, bet ar laiku tīri būtiski.
Mēs pa garantiju HA (augstas pieejamības) serveros nereti mainam ECC atmiņas ja kaut vienu reizi ir parādijusies "single bit error" kļūda ... tas nekas ka atmiņa normāli funkcionējoša un iekš PC neviens pat tādu joku nekur nereģistrē ...
Pārsūdzības kravas transportam īpaši biežas bija situācijās ar svariem kas spēj svērt tikai vienu asi, jo nu tie toč gļukoja ka maz neliekas + svērāju kļūdas ...
Labi, ja nav skaidrs, izteikšos savādāk - neko nav iespējams sertificēt. Vismaz ne Eiropā, ne ASV NEVIENAM nav sanācis. Kāpēc? Tāpēc, ka ar n-tajiem iekārtu veidiem, kādi nu tik tur nav testēti, nav iegūstams pietiekami precīzs rezultāts un pastāv iespēja, ka uzrādīs nepareizu svaru, kā dēļ var ciest kāds godprātīgs braucējs. Kravas auto tie sodi par pārāk smagām kravām esot diezgan nopietni.
Jā, pētnieki pētot un gan jau ar laiku atradīs kādu labu risinājumu, bet pagaidām TĀDA NAV. Tas gan netraucēja kādu vietējo pseidoekspertu gudri pastāstīt, kā vajag dzīvot.
Sodiem nebūtu ne vainas, ja būtu reāla iespēja to sodu dabūt. Manā skatījumā CP uz ielām/ceļiem nemaz tik bieži neredz. Arī apturētos redz pamaz. Domāju, ka gana uzkrītošas trafarētas policijas mašīnas, kas regulāri vizinātos apkārt, iedvestu pilsoņiem sajūtu, ka "viņi tur tomēr ir". Pašreiz man tādas sajūtas īpaši nav.
Cilvēkam, kurš lieto ikdienā tādu svaru iekārtu, ir jābūt jau līdz sīkumam zināmām niansēm, kad tādi svari var kļūdīties un kad nē. Tas tev nav mājas urbis, kuru tu 2x gadā izvelc. Kā jau teicu, runa iet par tonnām. Un galu galā, tā pat kā alko, sūtam uz lielajiem svariem, lai veic kontrolmērījumu. Jā, vajadzīgi resursi, bet ja grib kontrolēt, tad "valstī naudas kā nekad agrāk". Tad jau labāk lai liek vajadzīgā lietā, kā nogrūž nevajadzīgos stabiņos, lai tikai kaut kur iztērētu.
To pašu policiju varēja nodrošināt ar 5x lielāku patrulēšanu. Bet nu jā, ak šie stabiņi. Vai tik dēļ stabiņiem policijas ekipāžas nav noņemtas no ceļa?
Tā jau arī strādā - ja ir aizdomas, tad var nosvērt uz precīziem svariem, bet tas nav fotoradara princips - uzliec iekārtu un ja pārsniegts ātrums, bildīte un rēķins uz mājām.
"runa iet par tonnām" - bet tā starpība, ir sods vai nav, ir cik? Ja runā par, piemēram, 35t vai 42, jā, tur atšķirība jūtama, bet ja par 39940 sods nav, bet par 40020 jau ir sods, kā tu to neapstrīdami pierādīsi, ka tam braucējam ir tie +20kg, pie kopējā svara 40 tonnas? Gribi teikt, ka neapstrīdēs, un neuzvarēs? Ļaujiet pasmaidīt par naivumu... Sevišķi par ideju to mērīt gaitā
Nezinu par kādu mērīšanu gaitā tu runā. Es runāju par to, kad noceļ no trases uzbraukšanai uz iekārtas.
Tu esi naivs, ja domā kaut ko apstrīdēt pēc atkārtota mērījuma uz lielajiem svariem.
Esmu ko citu dzirdējis par Dāniju,tik nezin vai tā ir patiesība.
Ja tevi policija aptur un tu biku virs normas ieķēris tad tu tiksi nogādāts savā dzīvesvietā kā arī tavs auto.
no šodienas līdz tālajam pavasarim tikai līdz 90 km/st
loģiski, jo drošu ātrumu nosaka MK, nevis meteoroloģiskie apstākļi. Itkā nevarētu operatīvi pēc apstākļiem uzlikt maisus tām zīmēm, kad tiešām iestājas ziema
Baidās ka licējiem "kāja nepaslīd" steigā ..
P.S. neviens jau nu gan nav atcēlis iespēju braukt atbilstoši laikapstākļiem ...
Un, ja to maisu vējš noraus, tad būs jāskraida un jāpierāda, ka bija norauts.
Maisu jau var likt atbilstošu pielietojumam, nevis kaut kādu melno plāno atkritumu maisu, tad nenoraus
Tur jau tā lieta, ka tiek izmantoti atkritumu maisi, vienā TV raidījumā par to bija runa.
Uz fotoradara arī varēs kko uzmaukt?
Nu tad plūsma uz pierīgas 2 + 2 šosejām būs 105-110.
www.liepajniekiem.lv/zinas/kriminalzinas-negadijumi/ar-automasinu-iebrauc-spelu-zale-kas-notika/
Vispārējā braucēju debilizācija un tomatizācija nes augļus - ļoti nepārsteidzoši ka tajā skatlogā tur mētājas pēdējās desmitgades mašīna.
Pilnīgi iespējams, ka bakstījās ekrānā, jo bērnam bij par siltu.
versija - tā bija zāles apzināta demolēšana, lai vīrs nepazaudētu vēlreiz tai zālē ģimenes iztikas līdzekļus.
no ielas iebrauca vai no stāvlaukuma?
ja no stāvlaukuma, tad ticami sajauca pedāļus - tur tieši pēdējo gadu izstrādājums ar avārijas bremzēšanu varētu palīdzēt
Stāvlaukuma. Lūk, reku tur kur rakstīts "kazino", tur arī iebrauca goo.gl/maps/jNwd5mp5Vh8PuVfh8
Par avārijas bremzēšanu nesmīdini - desmitgadīgām mašīnām tas radars vēl dzīvs būs?
Tādās vietās sen vajadzēja būt barjerai. Ir jau vēl tādi, kas apzināti grib tādās un līdzīgās iestādēs iebraukt...
Cīņa ar sekām, visur barjeras nesaliksi - vieglāk ir atsijāt no braucējiem pedāļu jaucējus.
barjerai nē, bet betona puķupodi gan lai aizsargātu ietvi, gan lai sašaurinātu brauktuvi noderētu
Būtu labi, stabiņu vietā puķu podi.
Man tā puķupodu utml. figņa šķiet stulba, tie kas ko jauc, pamanīsies arī pret "tukšu vietu" uzraut auto uz 2 riteņiem un uz jumta (un labi ja neviens tuvumā netrāpa), un ja cer uz to ka sašaurinājums samazina ātrumu - nu varbūt ikdienas bailuļiem, bet tā kā esmu pa šauriem kalnu ceļiem vazājies, tad šaurība ir pie vienas vietas, redzi taisnu normālu gabalu - velc uz cik nav bail lai nomestu tikai tyr kur nepārredzams, vai pretī nāk. Šķiet lielākais ko esmu vilcis ir ar savi 110 - 120 ar ielas mizkasti.
ikdienas satiksmē uz 10 walām pietiek ar 1 sēni, lai plūsma sabremzētos. Bet realitātē uz 10 sēnēm ir 1 braucējs, kas apzinās savas kastes izmērus utt.
Nu tikai manas sajūtas, neizlikšos ka spēju iedomāties, kā jūtas nepieredzējis vadītājs puķupodu tuvumā, jo tā nu sanāca ka laukos pēc zirga ratiem siena vešanu sāku izveikt ar tēva Moskābeli ar piekabīti, un tā nu sākums autovadīšanai bija stumdīties šaurās vietās ar piekabi, tur arī dubļi citos gada laikos utml. Vienīgās "paniskās bailes" pirmoreiz uz lauku ceļa pretī braucot K751, tad gan tēvs teica ka nav nepieciešamības līst grāvī - vietas pietiks ... es pat nez cik vecs biju, diez vai pat velo tiesības bija ...
vācijas autobāņa būvlaukumā vidējais vadītājs aptaisīsies, kad kreisā josla ir 10cm uz katru pusi platāka par auto, un plūsma uz 100kmh
Šitas joks ar superšauru te kreiso, te labo joslu remontposmos man pat patika, jo visi tur neriskēja braukt, līdz ar to tiku raitāk uz priekšu.
Tā konkrētā vieta ir stāvlaukums pie lielveikala ēkas, kur bruģētā ietve ir ne platāka par pāris metriem - ko tu tur gribi sašaurināt, ietvi vai stāvlaukumu?
Kādēļ ir par visu varu jāsačakarē ceļu infrastruktūra - jābūvē arvien šaurāki ceļi, krustojumi (štabeļi pie Carnikavas vien ir ko vērts) un vēl sazin kas, tagad populāri, ka arī grantenes vajag šaurināt, lai vienam toč uz grāvja malas jābalansē izmainoties.
Ja to vēl var saprast kādās dzīvojamās zonās - ar piebildi, kur tādas tiešām ir, nevis ras un zīmes sakarinātas uz ielas, tad visur citur tīša cūcība, kas raustina arī tos, kas paņēmuši lielākas kastes, kā spēj noorientēties telpā.
Tas tagad jaunais standarts, nebūs tev savu pakaļu ar normālu auto vizināt, tagad tev pienākas tieši 2/3 no tavas iepriekšējās "taburetes", toties to tagad sauksim par zaļu, dabai draudzīgu un ekoloģisku ... un tā vēl būs autonoma ..
Un lai to visu vieglāk paciest ceļus aprīkos ar krodziņiem kur savas 3 promiles regulāri "palādēt" ... kad šaurā taburete d=su nospiedusi ...
Vakardien braucot pa Liepāju skatījos uz Dodge Caliber ar zīmi "mīļums" aizmugures logā, kura vadītāja [?] brauca apmēram kā es pirms 15 gadiem - uz vilkšanās robežas un pilnīgibez poņas par to kā mijiedarbojas peļķes kurā šis iebrauc, un gājēji uz trotuāra... Man savulaik vismaz bija kolēģis kurš lika par šito aizdomāties, braucot ar darba busu, no pasažiera vietas saucot "atkal apšļāci gājēju!" .
Dižpilsētā tā brauc pa dz. namu pagalmiem.
Varbūt, bet kopumā pēdējos gados gauži reti redz tādas apzinātas apšļakstīšanas. Šoferi dikti šo lietu ievēro.
Kaut kādā dikti niknā gāzienā, kad peļķes neizbēgamas un ir itvisur, kāds tiek apliets, bet citādā laikā tomēr redzu gan bremzēšanas, gan peļķu apbraukšanas.
Apbrauc un piebremzē vietēji, kuri pārzina visas bedres, ko nevar teikt par takšiem un visādiem picu pievedējiem.
Šodien ceļi krustojās ar interesantu primātu.
Nevainīga situācija - kur blakus Viadai no Bauskas ielas tā līkuma ieskrienas uzbraucot uz Mūkusalas ielu.
Ieskrienos normāli, ir tur vismaz 5 auto korpusu spraugas. Kad jau griežu virsū uz Mūkusalas, izrādās aizmugurē esošais Golfs tā spiedis grīdā mani pamanot, ka knapi iespraucos. Speciāli negribēja laist...
Pēc tam šis mani apbrauc un priekšā nobremzē, kāpj ārā kkāds briļļains uz 45gadi. Nu neko... ka jakāpj tad jakāpj. Laikam neparedzēja, ka man 190cm+. Lielā bosa gaita piepremzējās un kaut ko man čiepstēja "kuram galvenais ceļš?". Dialogs ātri beidzās.
Bet nu watafak... kur tādi rodas?
Cilvēks gribēja aprunāties (moš šim mājsēdes laikā vientuļi) a tu ... a tu uzreiz ar savi 1,90m izvelc ... kādas tur vēl sirsnīgas sarunas.
Šitādus tak tikai Maskavijas video var redzēt. LV ļoooooti sen nekas tāds nav redzēts. Laikam jau šitādas izdarības ir kautkādas neirozes sekas. Gan jau kārtīgs pošmīzis, kuru no pirmdienes palūdza nenākt uz darbu vai kkas tāds.
Man viens tāds pirmās joslas braucējs Mūkusalas aplī neļāva pārkārtoties uz 1joslu, kā ieraudzīja, ka ieslēdzu pagriezienu, tā gāzi grīdā, nācās piebremzēt, lai jau skrien, nav žēl. Bet vislabākais, ka pirms pašas uzbrauktuves uz salenieka, šis ielec 2 joslā un aiziet taisni pa apli,tāds noplucis Passats bija.
Rr19 rakstīja: Man viens tāds pirmās joslas braucējs Mūkusalas aplī neļāva pārkārtoties uz 1joslu, kā ieraudzīja, ka ieslēdzu pagriezienu, tā gāzi grīdā, nācās piebremzēt, lai jau skrien, nav žēl. Bet vislabākais, ka pirms pašas uzbrauktuves uz salenieka, šis ielec 2 joslā un aiziet taisni pa apli,tāds noplucis Passats bija.
Tā ir normāla paradība no lūžņu īpašniekiem,pats esmu daudzkārt saskāries,plus vel viņi gončiki.Klauni.
Tu gribēji teikt - mašīnāu īpašniekiem. Zinot ar kādām miskastēm tu brauc, es pilnīgi saprotu ainu tev apkārt - ja es ieraudzītu sev priekšā tavu kasti, es nodomātu "95% sieviete vai pensionārs - pie pirmās izdevības jāapdzen" un, ja sanāktu izdevība, pie pirmās izdevības tā arī izdarītu. Vienīgā egle no kuras ir diezgan liela iespējamība sagaidīt paātrinājumu un adekvātu ātrumu ir berlingo. Tā ka viss ir normāli - tava egle uz Latvijas ceļiem kotējas vēl zemāk par mk2 golfu
Pastāsti vairāk par berlingu,zem kapota V6 ? V8 ?
Nē, tur tā atšķirība ir blīvē starp stūri un sēdekli, nevis motortelpā - ja parastai eglei pirkšanas iemesls pamatā ir vēlme pēc visdraņķīgākā atkrituma ko franču autobūve spēj piedāvāt lai maisītos citiem pa kājām, tad berlingo pērk tie kam vajag lētu darba zirgu bet maciņš neatļauj nopirkt kadiju. Tāpēc arī parasti uz šosejas es esmu tas kas apdzen egles un citus franču autobūves brīnumus, kamēr dažādi bulkuvāģi un busi apdzen mani.
Savā ziņā tev ir taisnība, bet cūkošanās aplī nav pieļaujama jebkurā gadījumā, vai tur traktors, vai mopēds, vai egle. Uz taisna ceļa vari dzīt visus, kas tev nepatīk, ar nosacījumu, ka turpināsi braukt ātrāk par apdzīto objektu.
Viens tāds ar Berlingo vakara tumsiņā jau patrāpījās man priekšā pie krustojuma. Uzsāka jau tā aizdomīgi lēnītēm, nodomāju, ka pie pirmās izdevības jātiek garām. Tālāk jau bija cirka numurs : strauji šams norāvās pa labi, pašā pēdējā brīdī, jau pieskardamies bortakmenim, atrāva atpakaļ, turpināja tālāk nepārliecinoši. Pacietīgi ripinājos nopakaļ, aizmugurē vēl divi, arī pacietīgi, laikam jau saprazdami - pirmssvētku vakars, varbūt alkohols, ka nesanāk ziepes. Par laimi, drīz vien, šitais ar to darba vāģi veiksmīgi nogriezās pa kreisi uz privātmājām, savācās vismaz šitādam manevram.
Samērā regulāri sanāk braukt maršrutā, kurš ietver paātrināšanos no krusta ar luksoforu, pēc kura tā apmēram metros simts divas joslas pārtop vienā.
Vakar paliku "jaņos", kaut startēju šoreiz ideāli ( priekš mana šībrīža 1.6 Opeļa ar Antares riepām), lieki nospolējot vien jau otrajā robā ( kad jau tomēr anyway biju zaudējis). Tesla model S ~2015. gada un melna aizgāja krietni pārliecinošāk, tā pa smuko un kluso. Tikai pavisam īsu mirklīti likās, ka vienāds paātrinājums. nebija pat žēl zaudēt.
Atradi, ar ko skrieties! Bet atzīšos, man arī dažreiz patīk to darīt tieši tevis aprakstītajā situācijā. Pašlaik gan ikdienā pārvietojos ar sagrabējušu Peugeot Partner, tur no vietas uzrāviena nav vispār, līdz ar to šis prieks izpaliek. Ir gan cits labums - kabluku uz ielas respektē - zin, ka pie stūres var būt arī psihs
Īstenībā benzīnam esot vēsam, vajadzētu labāk skriet nekā tad ja sasniegtā lambda zondes un EGR darbības zona...
Vismaz man 97. gada mono dzinējs tieši tāpēc uzreiz atbild pedāļa spiedienam, ka silstot pa lielo loku ilgi nesasniedz eko grožu nostrādāšanas temperatūru.
Nezinu, neesmu novērojis atmosfērai atšķirību. Turbiķis, manuprāt, labāk iet silts.
Ā, nē, palabošu, ja EGR darbojas, tad tas tiešām drusku maina cēlienu. Bet to jūt tikai uz šosejas, nevis pilsētā no vietas. 99. gada Opelim man EGR bija prasti noglušīts. Nav ne jausmas, kas tam Partnerim tur darās.
Elementārie fizikas likumi, tie par gaisa blīvumu. Auksts motors var būt kripatu jaudīgāks, bet to aukstu motoru labāk nemocīt Cita lieta ka dažādiem motoriem tā atšķirība ir dažādi manāma, dažādu īpatnību dēļ - teiksim, mana golfa iepriekšējajam motoram, 2.0 8v atpakaļplūsmas motoram bija diezgan izteikti ka motors uzsilstot paliek gurdenāks - esošajam caurplūdniekam to starpību just nevar.
Hm, tad Tavam vnk nav dukas kā tādas .
Pat 07'Clio ir jūtams tāds efekts, tikai pavisam īsu brīdi, jo viss pareizi silst un dzesējas.
Ha, tikai renim tikko nosprāga droseļvārsta potenciometrs - brauc tikai ar max 1000 min`1.
Opelim ir troses pievads - mazāk iesp.problēmu.
Jo vairāk brauc pa Rīgu, jo vairāk ir pārliecības, ka 30% vadītāju ir točna nekavējoties jāatjauno zināšanas autoskolā un vēl pus gads pie instruktoriem jāmācās no jauna braukt. Izskatās, ka valstī vismaz 70% vadītāji ir ar fūres tiesībām, jo man nav citādi izskaidrojama joslas kreisā puses ieņemšana nogriežoties pa labi un pēc tam 1m attāluma kustība no apmales. Ok. Štrunts ar šo. Bet... Lielais krustojums ar divām joslām uz katru pusi un zaļo joslu pa vidu. Griežas pa kreisi pikaps. Ar labajiem ratiem iebrauc labajā joslā aptuveni 10cm vēl aiz līnijas. Es protams metu pa mēmajiem.. domāju šis neredz mani un grib krustojuma vietā manevrēt pa joslām, bet šis griežas pa kreisi. Tādi duraki uz ceļa. Tas ir vāks.
Pārējais laikam pa vecam. Krasta iela, Ulmaņa gatve, Salu tilts vidējais ātrums visā to garumā 60. Pārejā Rīgas daļā uz 40, ja paveicas. Par kādiem ātruma ierobežojuma samazinājumiem var būt te vel runa? Visu plūsmu tak nosaka tie, kuriem tiesības pirktas.
Kā gan šāds naidīgs komentārs iet kopā ar mūsu sabiedrības atbildīgāko daļu (to, kas čipojas)? Tas taču ir domājot par sabiedrību. Kāpēc tā domāšana par citiem ir tikai čipošanās sakarā, nevis domājot arī par citiem satiksmes dalībniekiem?
Tāpat kā visi zina, ka čipiņu sertifikātus var iegādāties uz katra stūra, no Taviem komentāriem allaž var nojaust, ka arī auto tiesības tikpat ērti iegūstamas. Varbūt padalīsies ar adresēm un izcenojumiem? Nu tā, varbūt noderēs. Man pašam kā jau daždien tādam, kas dzīvē neprot grozīties, nav šādu datu.
Kā šādi var izdoties pieskočot kaut kādus čipus? Un vēl kur tur ir naids? Tev grūta dzīve laikam... izsaku līdzjūtību!
Tās skaļi izteiktas domas, jo man nerodas cits izskaidrojums. Es vienkārši laikam naivi ceru, ka šī šoferu degradējusies daļa ir tikai neizglītota, nevis nelabojami stulba.
Es tik par forumā valdošo liekulību. Covida tēmā lielākā daļa aicina domāt par sabiedrību, bet tiklīdz ārā no tās tēmas, tā - pis nah, pensi, no ceļa, tu esi lēns. Tie lohi ne tā brauc, tie ne tā parkojas u.t.t. Tad nu par sabiedrību nedomājam, vien par sevi un savām ērtībām. Kā tad tā?
Un kāpēc man dzīve grūta? Uz sevi paskaties. Tu jau esi tas, kas regulāri taisa nervozos ierakstus "visi tiesības pirkuši, kā viņi brauc, te tāds ne tā, te šitā". Man arī kāds patraucē, bet nu man nepavisam nerodas sajūta, ka tiklīdz parādos ielās, tā tur uzreiz uzpeld visi IT KĀ tiesību pircēji un citi sūdīgie braucēji.
Šodien man priekšā braucošais līdzīgi izpildījās, tikai pretējā virzienā. Rāda labo pagriezienu, bet stūrē iekšā krustojumā gar viduslīniju pilnīgi taisni. Jau domāju, ka kloķus sajaucis, bet nē - iebrauca gandrīz krusta vidū un tad pagrieza pa labi.
Un ar katru šo dalbajobu paliek vairāk.
Vakar braucu no darba pa Kantora ielu,vista pa priekšu velkās,40-45-40-45-40,pie zebras bremzē bet gājēju nav,pie krustojumiem arī piebremzē.Būtu jau apdzinis bet es nebiju pirmais aiz viņas bet trešais,tie divi arī riktīgas sēnes.
Te jau gunbox-s un darklight-s pareiz saka- šhitie lohi jau sen zb ar savu to kolhoznieku bōgenu pa pusotru joslu.Pie kam,reku,- šķirba it kā pietiekoša, tu mierīgi brauc garām un te pēkšņi beidzamajos 2 metros sākas šie pigori.Neviens tas diplomētais dr.med drošibass specĀlists laikam nekur nekad nekam šo nav mācījis, tāpēc šādu to pzdābolu skaits nekādi nemazinās.Pat izvēršas plašumā.Vienīgais, ko te reāli "var" darīt- tas ir vienkārši no viņiem uzmanīties.Nav runa, ka "piedot", ja savureiz kāds kkur nogriežas tupi no joslas vidus, ta kur nu vēl cerēt, ka šis kulturāli un laicīgi parādīs virzienu un paņems tuvāk uz savu to plānoto pusi.Jā.Uj/nā ;P
Reku, pie spices tas suuda upesgrīvass krusts.Vadošajiem rigass plāānotāj Lohiem tur gadiem ilgi risinājuma nav, un visdrīzāk arī nebūs.Massveidā no mārupes griežas ārā un uzreiz mauc uz spices u-turnu.Mārupe liela, un daudziem to manevru tur tiešām Vajag.Ok.Jā.
Tagad stabiņi uz pārejas- tie lidostas/jūrmalas lohi tagd stāv labajā joslā garā rindā,citreiz pat jau teju no otras apgriezienvietas.Kur savukārt citi(nupat spici apmeklējušie) pussnaudā iegrimušie lohi nemāk 20m gabalā pārkārtoties pa labi uz nesti- jo tie jūrmalass puses lohi ir skaudīgi un neprot situāciju.Atstāt šķirbu šamiem ir grūti, kur nu vēl, ja labi zini, ka vismaz 2 no katriem 3 izgriezējiem tur tīkos nomaukt tieši uz to nesti/mārupi.Tu tagd palaid to vienu, pats nākamajam gar purnu ielen kreizajā (tukšājā!) joslā.Ja tas nav lohs- viss ir Ok..BEEET, nedomā, ka pēc tiem gp stabiņiem tagd tie labāsrindas lohi palaidīs tevi pārkārtoties pa labi pirms tā spices apgrieziena.Jo tu viņu acīs esi bandīts.Tu aiz tās gp vēl passpēj palaist kādu to upesgrīvass lohu,kuŗš tev degungalā tūliņ nometīs pa mēmajiem- jo tur jau 7gab citi apgriezientīkotāji rindā stāv.Bet negaidi, ka atmaksā par šo laipnību kāds palaidīs tevi..Tur, plet, taču nav lieguma uz to kreizo joslu un ir teju 20 metru plata iespēja- kapc tie labējie taisnvirziena lohi nevar vienkārši paņemt pa labi un tā atrisināt principā dajebkuru problēmu?
Cilvēkiem nav kur palikt, no mārupes gaida nervoza izgriezēju rinda,lai ierakstītos uz to u-turnu, tiem savureiz uzreiz jāmauc pa taisno pāri visām joslām.Citi grib uz salinieku- bet izgrieziena josla ir šaura un viena.Cik ilgi tāds u-turna tīkotājs tur var čakarēties? Bet pie tā u-turna stāv jau vairāki,rindas gals citreiz jau līdz tai upesgrīvai.Nu tak paņem un palaid, turies pa labi, lai palaistu ARĪ tos, kuri tam visam suudam pietuvojušies pa kreizo joslu no lidostas puses.Varbūt citureiz pats tur būsi tādā loha lomā.Plata iela, ne tur kāds pārkāpums ne šķērslis. Bet nee.Skaudība un nenovīdība ik uz soļa.
Es vnk neatceros redzējis, ka kāds pats tāds "normāls" braucējs kādreiz kādu tīšām kkur nelaistu.Ir taču tomēr beidzoot jāatšķir klaja rupjība no vienkārši sasspringtas ikdienas situācijas.
Tur pat uz centra pusi vēl viena episka satiksmes organizēšana. No Liepājas ielas kreisais pagrieziens uz lidostas pusi, kurš jau sen bija jāaizliedz. Bieži tur nebraucu, bet jau 2x esmu redzējis nobloķētu vidu, jo no katras puses iebrauc pa 4 pa kreisi griezēji un neviens ceļu citam nedos. Tas kreisais pagrieziens vispār ir neiespējams, jo luksafors ir īss un jāgriežas cauri 2 joslām, kur tuvāka stāv, jo tu esi nobloķējis ar savu asti no 3-4 auto un pretī braucošie nespēj vairs uz priekšu kustēties, lai pat palaistu. Un arī palaistu kur? Tur, kur vēl ir josla un visi lido taisni?
Neredzu problēmu ja tur neiejājas kāds nejēga ar "no satiksmes neko nejēdzu, bet man viss pienākas". Ja nofrēzētu labā pusē to sadalošo salu tā lai vismaz kravinieks/buss tiek garām - vispār nekādu problēmu.
Praktiski katru rītu tur esmu.
Es braucu caur turieni parasti dienas vidū un jau tad redzu problēmu pēc fakta. Nevaru iedomāties, kāda putra tur veidojas sastrēguma stundās. Un cik ir tādu kā tu? Regulāri uzrodas kāds īpatnis, kurš labāk izvēlas līst cauri sastrēgumam, kurš aizsitis jau tā dzelzceļa pārbrauktuvi, tā vietā lai elementāri to vieto apbrauktu vispār bez jebkādām problēmām pa n-tajiem maršrutiem. Pieļauju, ka tu neredzēsi problēmu līdz tam brīdim, kad kāds nejēga no otrās joslas nofrēzēs tevi, jo tev nepienākas. ;)
Ja viens griež tur pa kreisi, problēma nav, bet ja visa rinda un no Stradiņiem salien tāda pati visa rinda kreiso, tad vairs nav korķis, bet bloķēts abos virzienos. Luksofori tajā krustojumā jau sen prasās pēc pareizas saorganizēšanas. Centra virzienā luksofors vispār var būt garais, jo tā pat tālāk par Vienības gatves krustu netiek. Arī no centra pa lielam apstājas pie VW. Tur mierīgi var ielikt tīru Jūrmalas kreiso priekš 3 auto un krietni ilgāku Stradiņu kreiso ar apturētu pretējo joslu.
650
Jāpiekrīt, bet nu lohi, lohi un vēlreiz lohi. Labi noņemam procentus ar tiem kuri nav piedzimuši ar stūri un telpas/gabarītu izjūtu
Par saspringtas situācijas mazināšanu varētu atgādināt kreiso pagriezienu veicējiem, nebaidīties pieskārties/uzbraukt ar riteni sadalošās joslas līnijai. Ļoti daudzi taisni braucēji jūs pavadīs ar labām domām Praktiski uz visām joslām pietiek vietas diviem blakus. Pretim krustojumā, jums brauks tikai viena josla, kas savukārt turēsies pie brauktuves malas.
Bet nav atbildes, "kur/diez" šie te cien."Lohi" smeļas to savu iedvesmu un(vai) viņi vispār plāno to savējo loha statusu kaut kā uzlabot.
Forumu biedri uc entuziasti savā skaitā ir kapeikas, sportisti un l-ceļa bandīti vispār pirkstos skaitāmi.Jaunieši izbrauc uz reakciju un pārgalvību un neklausa nevienu, bet arī īpaši nemaisa visu to suudu.Krietna daļa braucēju ir krieviskajā apritē- tur lielākajai daļai no tiem vispār nav ne foruma,ne kvoruma, ne arī kādas intereses/par.
Lohs no visām pusēm tiek mērķtiecīgi gatavots ar fundamentālo iešprici par to, ka viņam ir Tiesības (būt tādam).Jārespektē, jāsaprot un jārēķinās ir tiem (visiem) "citiem". Jā. ;p
Un hvz, vai vispār tagd kko drīkst "mācīt".Piem.,lohs izlasa šo (īsti nejēdzot/ko)- un tālāk viņš pieliek no sevis.No sirds, tāteikt.Nevis ar to kr.riteni/pa, bet vispār davai beidzamos 150m vispār pa pretējo joslu.Tumsā.Ar gaismām. Purnā. Jā,.Nespēju iedomāties tādu pretimbraucēju, kuram šis izgājiens radītu positīvas sajūtas.
Spices U-turn ir izcils stulbums, bet nu jau šķiet jamo nepārtaisīs līdz tam kamēr pārvadus sabūvēs plāni un apspriešanas jau pāris gadi atpakaļ bija.
Labākais kronis bija pirms nedēļas,vajadzēja dienas vidū aizbraukt uz centru no Mārupes.Braucu es pa Ojāra Vācieša ielu un redzu kad Ulmaņgatve stāv(štoperis),priekšā man buss,izgriežamies uz gatvi un buss apstājās.Ieslēdz kreiso pagiezienu un stāv kaut visa ieskriešanās josla tukša,tur viņa kādi 30 metri.Šitādu idiotisma pakāpi mans vel nebija redzējis.
Spices U-pagrieziena vietā vajag izbūvēt rotācijas apli
Nu ok, ja kam "vajag" tātad lai/viņš pats.Uttt.Tu varbt redzeeji to galv.Gangsteri (un/vai viņa vietniekus), kurš mums tagd rīgassatiksmes jomā atbild/par bazaaru?
Es 1reiz nesen to purnu iekš bestabū laikam redzēju- kur šis klārēja, kapc kkur tur i-mantā esot "iela", kur (viņam) nav iespēju cīnīties ne ar/bedrēm, ne/par apgaismojumu, ne par segumu un ne ar sniegu.Neko nee.Jo tur vnk tā nava "plāanots",ka (lohi) tur tikdikti daudz "brauks".
Viņš,plet, e-biomat, labāk ar/wāzi sarunanās- lai tie tos lohus novirza citur.Un tapc tās jaunās memmītes ar visiem saviem kinderratiņiem no turienes privātmāju rajōna var vienkārši iet/drist.Jā.
Šofera dienasgrāmata.
Uzmeikošu vēl vienu spama vietu, kur padalīties par šofera dienu. Būtu forši, ja šeit nediskutētu bet vienkārši iemetam stāstu, cik "patīkama" Latvijā ir braukšanas kultūra.