Šofera dienasgrāmata.

gunbox Reģ.: 23.12.2016

Uzmeikošu vēl vienu spama vietu, kur padalīties par šofera dienu. Būtu forši, ja šeit nediskutētu bet vienkārši iemetam stāstu, cik "patīkama" Latvijā ir braukšanas kultūra.

 
gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

iciks rakstīja: Tipiska reakcija līdz brīdim, kamēr pašam sanāk uzrauties.

Ja CSN nepārkāp, tad nav kur uzrauties.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Nevajag to darīt masveidīgi, pietiek ar vienu reizi. Un tad ir - a ko tad es, man jau tik sanāca netīšām aizskatīties un uzspiest 110 km/h. Par ko 500 eur sods?

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 0 Atbildēt

ezis71 rakstīja: Braukšanas kūltūra.

Vispār tā ir interesanta tēma.Daudzus ...

redz, ja tev nebūtu instruktors un šodienas ceļa kultūra iemācījusi braukt kā pofigistam, tad nebūtu eiforijas. Man personīgi palaist kādu, dot ceļu ir normāla parādība. Ja kādu palaidīšu, viņš nākošreiz palaidīs mani. Tā pat kā ievērot distanci, paturot prātā, vai es spēšu nobremzēt vai izvairīties, ja priekšējais satriecas ar auto, met pa mēmajiem. Bet tas nenozīmē, ka es bremzēju vai tupiju momentos, kad jāuzņem ātrums un ka es braucu lēnāk par atļauto ātrumu, kā neattīstītie ik reiz to iztulko. ;)

gunbox Reģ.: 23.12.2016
3 0 Atbildēt

Bļāviens, kā es neciešu šo idiotisko čatveida formātu. Javno redzams, ka tāds, kurš nekā nesaprot no sava darba, ir šo pluginu veidojis.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
7 0 Atbildēt

Šodien kārtējais gadījums. No Baložu privātmāju sektora izgriezās man priekšā viena "māmiņa" no izbraucamā ceļa nepārskatāmā krustojumā. Pareizāk sakot, izlidoja no kreisās puses. Tālāk bez pagrieziena nobremzējas un iegriezās Titurgas ezera stāvvietā. Jā...par ko es... un tad saproti, kāpēc uz pārskatāma taisna ceļa caur pilsētu uzliek 30km/h zīmi pēc tam, kad līdzīga māmiņa nolauž pēdējo pilsētas pīlādzi krustojumā. Un pēc tam izlasi iAuto virsrakstu, par to, ka līdz 2050 gadam jāsamazina nāves uz ceļiem. Man gan šķiet, ka vienīgais nāves cēlonis ir izdāļātās vadītāja apliecības kuram katram.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Tā viņas mēdz darīt,vai nu muļļājās vai lec laukā uz aklo ,tam seko koka ģīmis.

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Es jau sen esmu teicis, ka Baložos puse brauc pālī, bet otra puse bez tiesībām. Pa veselu nedēļu Rīgā bieži tik daudz brīnumu nevar ieraudzīt, kā nedēļas nogalē izbraucot turp un atpakaļ caur Baložiem.

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
1 0 Atbildēt

Ģenerālprokurors Stukāns kā labu piemēru min auto konfiskāciju ātruma pārkāpējiem

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
1 0 Atbildēt

Cīņai ar ātrumu pārkāpējiem Stukāns piesauca Dānijas pieredzi. Ja šajā valstī autovadītājam, kurš uz pusi pārsniedzis ātrumu, bez jebkādas tiesas spriešanas ar policijas lēmumu turpat uz ceļa tiekot konfiscēta automašīna.

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

Tas tikai liecina, ka mūsdienās katrs muļķis var publiski izteikties un tēlot gudrinieku.

Sodam ir jābūt samērīgam. Kā arī tas "bez tiesas lēmuma" skan pēc fufeļa. Nekad neticēšu, ka tā vienkārši notiek. Drīzāk ir tā, ka auto tiek savākts un ja tiesa lemj, ka šoferis patiešām ir ievērojami pārsniedzis ātrumu, tad to var patiešām atņemt. Kas notiek gadījumā, ja tiesa tomēr nolemj, ka apsūdzētā vaina nav pierādāma? Ir loģiski, ka cilvēkam ir izmaksājama kompensācija par to laiku, kamēr viņš ir dzīvojis bez šī auto. Šādas fantāzijas droši vien labpatīk kādam aizkrāsnes žūpam, kam lielais sapnis ir uzvilkt formu un visiem sadot pa muti un visvairāk tiem, kam ir savs auto, jo tiem ir nauda.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Jā, par 30 km/h dzīvojamā zonā vajadzētu konfiscēt ne vien mašīnu, bet vēl publiski nopērt.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Un ko darīt ar tiem kas tur brauc uz 50?

Tikai 10 %(personisks novērojums) daudz maz ievēro ātrumu dzīvojamā zonā.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

dzīvojamajā zonā fiziski nedrīkst būt iespējams pabraukt uz 50 - guļošie, sašaurinājumi, čūskas + tupiki, lai izslēgtu tranzītu

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Ir atzīts, ka ir viens ārkārtīgi efektīvs risinājums, lai atsijātu tranzītu - viena ieeja/izeja no dzīvojamās zonas. Tranzīts pazūd par visiem 100%.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Jā, tikai šis risinājums prasa, lai tā būtu īsta dzīvojamā zona, nevis tupi par tādu pasludināts rajons, nedomājot, kur likties tranzīta braucējiem.

MrSmith Reģ.: 24.05.2017
1 0 Atbildēt

Šajā gadījumā vienu kungu var uzskatīt par viltus ziņu izplatītāju. Klausījos tiešraidi, neticēju, ka tā var būt, un protams tā arī nav.

Atradu, ka tiesa lemj par konfiskāciju un kopumā noteikumi ir:

Crazy driving (vanvidskørsel) includes manslaughter by negligence or causing significant injury by negligence. Vanvidskørsel also includes driving more than 100 percent above the speed limit if the speed limit is more than 100 km/h, driving more than 200 km/h regardless of speed limit, driving with a blood alcohol content above 2.0, and “particularly reckless driving.”

100 kmh 50 zonā arī šim kvalificējies

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 1 Atbildēt

Un kas interesantākais - ir tādi Challengeri, kas uz to "pavelkas" un atbalsta policejiskas valsts būvēšanu, jo "tā taču dara Laimes zemē".

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

"100 kmh 50 zonā arī šim kvalificējies" - nesanāk vis. Tulkojas šādi - pārsniedzot ātrumu par 100%, JA ātruma ierobežojums ir 100+ km/h vai arī 200+km/h neatkarīgi no ātruma ierobežojumiem.

Lai vai kā, ekspertu jau nekad netrūkst. Ir tādi, kas stāsta par glupajiem ceļu remontiem, jo tie traucē braukt. Vajagot remontēt naktīs, kā to dara Vācijā. Vien tie, kas Vācijā pabijuši un vairāk braukuši, šo tendenci nav novērojuši.

Te viens gudrinieks savulaik publiski vāvuļoja, ka pārkrautie kocinieki esot nieka lieta, vajagot rīkoties, kā tas notiek visur Eiropā. Uzliekot uz ceļa svēršanas iekārtas un piesūta rēķinus. Viss, elementāri. Parunāju ar zinošu cilvēku, kas izteicās, ka NEKUR tā nenotiek, jo tīri tehnoloģiski nav iespējas nodrošināt tādu precizitāti, lai sodi netiktu pārsūdzēti. Var nosvērt braucot un aizdomīgos transportlīdzekļus pēc tam svērt uz precīzām iekārtām, bet tur jau jāpiesaista papildus darbinieki un nemaz nav vienkārši. Nu vismaz man tā liekas. Eksperts publiski teic savādāk.

P.S. Bradypus, Chalenger to visu teica ar ironiju, manuprāt.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Jebkura iekārta sertificēta būs nepārsūdzama. Un kāpēc tev liekas, ka precizitāti nemēra tonnās? Nedomāju, ka 1kg kāds ļoti pievērsīs uzmanību. Izrakstīs moš brīdinājumu.

Bet auto noņemšana ir ļoti labs motivators. Ar 100% pārsniegšanu būtu pareizāk tā pat kā ar nelegālu cigareti - auto iznīcināt. Tas būtu vēl labāks motivators. Tā teikt -pēdējā braucienā.

Un nepiekritīšu. Sodu mēru samērenībai ir tieši tie mīnusi, kuri šodien novērojami - lielākai masai ir apbsolūts pofigs uz CSN. Ja soda lielums nemotivē ievērot CSN, tad visiem ir uzšķaudīt. Jau šobrīd ir ātrumam noteikts, ka +10 ir tikai brīdinājums. Tātad ar "uzspiedāt" ir tikts galā korekti, bet viss, kas ir tālāk līdz +20 būtu sodāms teiksim ar vienu oficiālās algas lielumu. +30 ar divu algu lielumu un t.t. kā minimums. Pie +40 jau nu gan būtu jāanulē tiesības un uz autoskolu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tīri tā FYI - sertifikātu izdod uz laiku, ne bez iemesla, laika gaitā pat fiziskai biezai dzelzs loksnei mainās parametri (pat nerunājot par rūsēšanu). Elektroniskas komponentes maina savu pretestību u.c parametrus, tas maina rezultātu, no sākuma parasti nebūtiski, bet ar laiku tīri būtiski.

Mēs pa garantiju HA (augstas pieejamības) serveros nereti mainam ECC atmiņas ja kaut vienu reizi ir parādijusies "single bit error" kļūda ... tas nekas ka atmiņa normāli funkcionējoša un iekš PC neviens pat tādu joku nekur nereģistrē ...

Pārsūdzības kravas transportam īpaši biežas bija situācijās ar svariem kas spēj svērt tikai vienu asi, jo nu tie toč gļukoja ka maz neliekas + svērāju kļūdas ...

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Piekritīšu, ka pie mūsdienu tehnoloģijām izdomāt kaut ko nepilnīgu, lai samazinātu izmaksas un ne 100% garantētu ir ikdienas prakse.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Labi, ja nav skaidrs, izteikšos savādāk - neko nav iespējams sertificēt. Vismaz ne Eiropā, ne ASV NEVIENAM nav sanācis. Kāpēc? Tāpēc, ka ar n-tajiem iekārtu veidiem, kādi nu tik tur nav testēti, nav iegūstams pietiekami precīzs rezultāts un pastāv iespēja, ka uzrādīs nepareizu svaru, kā dēļ var ciest kāds godprātīgs braucējs. Kravas auto tie sodi par pārāk smagām kravām esot diezgan nopietni.

Jā, pētnieki pētot un gan jau ar laiku atradīs kādu labu risinājumu, bet pagaidām TĀDA NAV. Tas gan netraucēja kādu vietējo pseidoekspertu gudri pastāstīt, kā vajag dzīvot.

Sodiem nebūtu ne vainas, ja būtu reāla iespēja to sodu dabūt. Manā skatījumā CP uz ielām/ceļiem nemaz tik bieži neredz. Arī apturētos redz pamaz. Domāju, ka gana uzkrītošas trafarētas policijas mašīnas, kas regulāri vizinātos apkārt, iedvestu pilsoņiem sajūtu, ka "viņi tur tomēr ir". Pašreiz man tādas sajūtas īpaši nav.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Cilvēkam, kurš lieto ikdienā tādu svaru iekārtu, ir jābūt jau līdz sīkumam zināmām niansēm, kad tādi svari var kļūdīties un kad nē. Tas tev nav mājas urbis, kuru tu 2x gadā izvelc. Kā jau teicu, runa iet par tonnām. Un galu galā, tā pat kā alko, sūtam uz lielajiem svariem, lai veic kontrolmērījumu. Jā, vajadzīgi resursi, bet ja grib kontrolēt, tad "valstī naudas kā nekad agrāk". Tad jau labāk lai liek vajadzīgā lietā, kā nogrūž nevajadzīgos stabiņos, lai tikai kaut kur iztērētu.

To pašu policiju varēja nodrošināt ar 5x lielāku patrulēšanu. Bet nu jā, ak šie stabiņi. Vai tik dēļ stabiņiem policijas ekipāžas nav noņemtas no ceļa?

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Tā jau arī strādā - ja ir aizdomas, tad var nosvērt uz precīziem svariem, bet tas nav fotoradara princips - uzliec iekārtu un ja pārsniegts ātrums, bildīte un rēķins uz mājām.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

"runa iet par tonnām" - bet tā starpība, ir sods vai nav, ir cik? Ja runā par, piemēram, 35t vai 42, jā, tur atšķirība jūtama, bet ja par 39940 sods nav, bet par 40020 jau ir sods, kā tu to neapstrīdami pierādīsi, ka tam braucējam ir tie +20kg, pie kopējā svara 40 tonnas? Gribi teikt, ka neapstrīdēs, un neuzvarēs? Ļaujiet pasmaidīt par naivumu... Sevišķi par ideju to mērīt gaitā

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Nezinu par kādu mērīšanu gaitā tu runā. Es runāju par to, kad noceļ no trases uzbraukšanai uz iekārtas.

Tu esi naivs, ja domā kaut ko apstrīdēt pēc atkārtota mērījuma uz lielajiem svariem.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Bet visa runa bija par SVĒRŠANU GAITĀ. Tas, ka var uzlikt uz sertificētiem svariem stāvlaukumā, nav nekas jauns un neviens nemaz necenšas apgalvot, ka nekā tāda nav.

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
1 1 Atbildēt

paldies, icik, par atbalstu +>

tieši tā, vairums manu copy-paste tekstu ir ar ironiju

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 1 Atbildēt

Esmu ko citu dzirdējis par Dāniju,tik nezin vai tā ir patiesība.

Ja tevi policija aptur un tu biku virs normas ieķēris tad tu tiksi nogādāts savā dzīvesvietā kā arī tavs auto.

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
1 0 Atbildēt

no šodienas līdz tālajam pavasarim tikai līdz 90 km/st

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

loģiski, jo drošu ātrumu nosaka MK, nevis meteoroloģiskie apstākļi. Itkā nevarētu operatīvi pēc apstākļiem uzlikt maisus tām zīmēm, kad tiešām iestājas ziema

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Baidās ka licējiem "kāja nepaslīd" steigā ..

P.S. neviens jau nu gan nav atcēlis iespēju braukt atbilstoši laikapstākļiem ...

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Un, ja to maisu vējš noraus, tad būs jāskraida un jāpierāda, ka bija norauts.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Maisu jau var likt atbilstošu pielietojumam, nevis kaut kādu melno plāno atkritumu maisu, tad nenoraus

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Tur jau tā lieta, ka tiek izmantoti atkritumu maisi, vienā TV raidījumā par to bija runa.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Uz fotoradara arī varēs kko uzmaukt?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Atkarīgs no organizatora - pēc Latvijas es savulaik Anglijā biju ļoti pārsteigts par stacionāro fotoradaru uz kura bija uzlikta sarkans pārvalks ar uzrakstu "not in use"...

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Nu tad plūsma uz pierīgas 2 + 2 šosejām būs 105-110.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Nebūs.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Atsevišķi indivīdi kam mašīnas pārdevējs ir izrakstījis atļauju likt mīksto ātruma ierobežojumam nav "plūsma".

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

www.liepajniekiem.lv/zinas/kriminalzinas-negadijumi/ar-automasinu-iebrauc-spelu-zale-kas-notika/

Vispārējā braucēju debilizācija un tomatizācija nes augļus - ļoti nepārsteidzoši ka tajā skatlogā tur mētājas pēdējās desmitgades mašīna.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Pilnīgi iespējams, ka bakstījās ekrānā, jo bērnam bij par siltu.

versija - tā bija zāles apzināta demolēšana, lai vīrs nepazaudētu vēlreiz tai zālē ģimenes iztikas līdzekļus.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

no ielas iebrauca vai no stāvlaukuma?

ja no stāvlaukuma, tad ticami sajauca pedāļus - tur tieši pēdējo gadu izstrādājums ar avārijas bremzēšanu varētu palīdzēt

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Stāvlaukuma. Lūk, reku tur kur rakstīts "kazino", tur arī iebrauca goo.gl/maps/jNwd5mp5Vh8PuVfh8

Par avārijas bremzēšanu nesmīdini - desmitgadīgām mašīnām tas radars vēl dzīvs būs?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Tādās vietās sen vajadzēja būt barjerai. Ir jau vēl tādi, kas apzināti grib tādās un līdzīgās iestādēs iebraukt...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Cīņa ar sekām, visur barjeras nesaliksi - vieglāk ir atsijāt no braucējiem pedāļu jaucējus.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

barjerai nē, bet betona puķupodi gan lai aizsargātu ietvi, gan lai sašaurinātu brauktuvi noderētu

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Būtu labi, stabiņu vietā puķu podi.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Man tā puķupodu utml. figņa šķiet stulba, tie kas ko jauc, pamanīsies arī pret "tukšu vietu" uzraut auto uz 2 riteņiem un uz jumta (un labi ja neviens tuvumā netrāpa), un ja cer uz to ka sašaurinājums samazina ātrumu - nu varbūt ikdienas bailuļiem, bet tā kā esmu pa šauriem kalnu ceļiem vazājies, tad šaurība ir pie vienas vietas, redzi taisnu normālu gabalu - velc uz cik nav bail lai nomestu tikai tyr kur nepārredzams, vai pretī nāk. Šķiet lielākais ko esmu vilcis ir ar savi 110 - 120 ar ielas mizkasti.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

ikdienas satiksmē uz 10 walām pietiek ar 1 sēni, lai plūsma sabremzētos. Bet realitātē uz 10 sēnēm ir 1 braucējs, kas apzinās savas kastes izmērus utt.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu tikai manas sajūtas, neizlikšos ka spēju iedomāties, kā jūtas nepieredzējis vadītājs puķupodu tuvumā, jo tā nu sanāca ka laukos pēc zirga ratiem siena vešanu sāku izveikt ar tēva Moskābeli ar piekabīti, un tā nu sākums autovadīšanai bija stumdīties šaurās vietās ar piekabi, tur arī dubļi citos gada laikos utml. Vienīgās "paniskās bailes" pirmoreiz uz lauku ceļa pretī braucot K751, tad gan tēvs teica ka nav nepieciešamības līst grāvī - vietas pietiks ... es pat nez cik vecs biju, diez vai pat velo tiesības bija ...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
4 4 Atbildēt

vācijas autobāņa būvlaukumā vidējais vadītājs aptaisīsies, kad kreisā josla ir 10cm uz katru pusi platāka par auto, un plūsma uz 100kmh

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Šitas joks ar superšauru te kreiso, te labo joslu remontposmos man pat patika, jo visi tur neriskēja braukt, līdz ar to tiku raitāk uz priekšu.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

parasti jau kreisā šaura, jo labā fūrēm

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Tā konkrētā vieta ir stāvlaukums pie lielveikala ēkas, kur bruģētā ietve ir ne platāka par pāris metriem - ko tu tur gribi sašaurināt, ietvi vai stāvlaukumu?

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 1 Atbildēt

Kādēļ ir par visu varu jāsačakarē ceļu infrastruktūra - jābūvē arvien šaurāki ceļi, krustojumi (štabeļi pie Carnikavas vien ir ko vērts) un vēl sazin kas, tagad populāri, ka arī grantenes vajag šaurināt, lai vienam toč uz grāvja malas jābalansē izmainoties.

Ja to vēl var saprast kādās dzīvojamās zonās - ar piebildi, kur tādas tiešām ir, nevis ras un zīmes sakarinātas uz ielas, tad visur citur tīša cūcība, kas raustina arī tos, kas paņēmuši lielākas kastes, kā spēj noorientēties telpā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Tas tagad jaunais standarts, nebūs tev savu pakaļu ar normālu auto vizināt, tagad tev pienākas tieši 2/3 no tavas iepriekšējās "taburetes", toties to tagad sauksim par zaļu, dabai draudzīgu un ekoloģisku ... un tā vēl būs autonoma ..

Un lai to visu vieglāk paciest ceļus aprīkos ar krodziņiem kur savas 3 promiles regulāri "palādēt" ... kad šaurā taburete d=su nospiedusi ...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vakardien braucot pa Liepāju skatījos uz Dodge Caliber ar zīmi "mīļums" aizmugures logā, kura vadītāja [?] brauca apmēram kā es pirms 15 gadiem - uz vilkšanās robežas un pilnīgibez poņas par to kā mijiedarbojas peļķes kurā šis iebrauc, un gājēji uz trotuāra... Man savulaik vismaz bija kolēģis kurš lika par šito aizdomāties, braucot ar darba busu, no pasažiera vietas saucot "atkal apšļāci gājēju!" .

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Dižpilsētā tā brauc pa dz. namu pagalmiem.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Varbūt, bet kopumā pēdējos gados gauži reti redz tādas apzinātas apšļakstīšanas. Šoferi dikti šo lietu ievēro.

Kaut kādā dikti niknā gāzienā, kad peļķes neizbēgamas un ir itvisur, kāds tiek apliets, bet citādā laikā tomēr redzu gan bremzēšanas, gan peļķu apbraukšanas.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Apbrauc un piebremzē vietēji, kuri pārzina visas bedres, ko nevar teikt par takšiem un visādiem picu pievedējiem.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

picu pievedējam pārkāpt csn un pieklājības normas ir ielikts darba līgumā, ja neapšļakstīs - maksās no savas kabatas par bezmaksas picu pēc 49.minūtes

Lasītākie raksti

Jaunie raksti