Šofera dienasgrāmata.

gunbox Reģ.: 23.12.2016

Uzmeikošu vēl vienu spama vietu, kur padalīties par šofera dienu. Būtu forši, ja šeit nediskutētu bet vienkārši iemetam stāstu, cik "patīkama" Latvijā ir braukšanas kultūra.

 
gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 0 Atbildēt

iciks rakstīja: Es nebūt neapgalvoju, ka teiktais neattiecas uz šo topiku, bet tas, ka vienam cilvēkam tik bieži gadās tik daudz problēmu, ir īpašs gadījums.

Un to, ka teiksi, ka esi mierīgs, es arī iepriekš paredzēju. Kuram gan gribas atzīt savas sliktās īpašības, kas izriet Taviem nervozajiem tekstiem. Un pārmest man, ka es kādam pamatoti uztaurēju, ja cilvēks taisa sūdus, kurpretī pats taurē pie luksofora - kurš nu te būtu nervozāks.

Lai vai kā, dzīvo vien ar apziņu, ka visi ir lohi, vien pats gudrs, kam nākas ciest šajā nepiemērotajā pasaulē, kur nekas nav sakārtots un neviens negarantē.

Tu taču pats sevi tikko noliki loha lomā. Neatšķir, ko nozīme uzpīkstināt guļavai no taurēt. Pēc visa spriežot, arī Rīgas centrā neesi braucis vai arī esi bīstams uz ceļa, jo neredzi neko sev apkārt. Vēlreiz atkārtošos - tev uztvere ir sa*ista. Un to pamēģini atzīt sevī, pirms muldēt ne pa tēmu.

Un tagad par tēmu. Pēc šī lielā sniega pa ceļam gadijušies vairāki ar saslīdējušu fūri. Vienības gatve Alejas T/C. apgriešanās pretēja virzienā fūre grāvī. Vakar vakarā pirms A7 T/C nogriešanās uz dienvidu tiltu fūre grāvī. Šodien Salu tilts centra pusē fūre labajā pusē iestūmusies kupenā. Kaut kā viņiem neiet.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

imzz rakstīja: Nu, vai šādos apstākļos neparādās manuālo kārbu priekšrocība ? Vismaz var auto iešūpot.

Reiz man kāds stāstīja, kādēļ bezceļos automāts ir labs - ne pārāk sapratu. Tagad braucu pats un ļoti labi saprotu - iešūpošana ir izlīdzēšanās manuālim, kurš nespēj bezgalīgi slidināt sajūgu, tādēļ spolē. Automāts var padot pēc iespējas minimālu griezes momentu, lai nepazaudētu saķeri un lēnām rāptos ārā. Jo īpaši sniegā tas ir svarīgi - ar spolēšanu sniegā ātri sanāk izveidot ledus kārtiņu, kas izbraukšanu padara vēl grūtāku.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Re nu kā iet ar nedīzeļā matoriem un maziem nobraukumiem, komentāri tam arī labie

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nevis "nedīzeļa motoriem un maziem nobraukumiem", bet jauno audī 4.2 motoru. Cik lasīts internetā, tie motori ir katastrofa - ķēdēm resurss ir mazs, ķēžu komplekts maksā kosmosu [kaut kādas pakas, neatceros tikai cik, divas vismaz] un nomainīt arī jautri, jo jāceļ laukā motors vai kārba. Ar veco audī V8 motoru nesalīdzināt - tam samaina zobenes komplektu par 500 eirām un brauc.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

runa ir par 3.2, lasītāj

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Es būtu piesardzīgs ņemt Jurkas pausto par pilnu rubli. Tipiņu pazīstu sen, ir pārliecība, ka šis netaisa video un izklāstus bez materiālas ieinteresētības. Šajā gadījumā gan jau kautko bija sastādājis un tgd caur publisko telpu mēģina neapmierināto kundi nomierināt. Tas gan jau uzsācis negatīvu PR šim.

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 0 Atbildēt

Zin nav svarīgi, Jurka, vai ne, gan jau arī perekups izmēģināja aparātu likt šķērē utml. Un ir ļoti daudz sūdīgu (no rūpnīcas) motoru mūsdienās, gan pārlieka aizraušanās ar plastmasām, gan viss cits Un maināmās sadeles fāzes, vispār sajūta ka lielai daļai auto uztaisījuši tā ka ja kaut kas, tad motoru varēs izmest. Zinu tikai Toyotas un Hondas kurām bija diezgan labs dizains, un sačakarējoties sistēmai, vismaz spiediens visu vārpstu eļļošanai nekrīt, bet teiksim USA Ford 5,4 litri katrā pusē zem ķēdes vāka ir viens plastmasa vārsts sadales fāzu regulēšanai pa tiešo uz paša resnākā eļļas kanāla ar aptuveni 15*15 mm atveri apakšā, sēdināts uz patizlas blīves, un pievilkts ar 2x~10 mm skrūvēm ...

Tad vēl visādi tupi ķēdes spriegotāji kas yz motora eļļas spiediena uztupināti utt.

Tā teikt - ir ļoti daudz darīts "ekoloģijas labā" lai tu max ātri savu auto mainītu un pie iespējas atdotu šrotā ...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Piekrītu. Tikko bija darīšana ar Audi TFSI - dizains štruntīgs.

Pieņemu, ka šajos laikos var pacelties ar tirgus līderību motora izturībā. Brīva niša tāteikt.

Bet gribēju tikai brīdināt, ka konkrētais pārstāsts visdrīzāk NAV ekspertīze.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

un????

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja:

imzz rakstīja: Nu, vai šādos apstākļos neparādās manuālo kārbu priekšrocība ? Vismaz var auto iešūpot.

Reiz man kāds stāstīja, kādēļ bezceļos automāts ir labs - ne pārāk sapratu. Tagad braucu pats un ļoti labi saprotu - iešūpošana ir izlīdzēšanās manuālim, kurš nespēj bezgalīgi slidināt sajūgu, tādēļ spolē. Automāts var padot pēc iespējas minimālu griezes momentu, lai nepazaudētu saķeri un lēnām rāptos ārā. Jo īpaši sniegā tas ir svarīgi - ar spolēšanu sniegā ātri sanāk izveidot ledus kārtiņu, kas izbraukšanu padara vēl grūtāku.

Es atkal teiktu ka man drusku cita automāta figņa nepatīk - tas mazliet "aizguļas" gan uzdodot gāzi, gan arī atlaižot, respektīvi kamēr uzdzen spiedienu, un kamēr spiediens nokrīt. Tā iemesla dēļ ar savu RWD automāt-Fordu esmu pret vienu sētu atspiedies braucot ar ļoti mazu ātrumu tupa nespēju tikt vaļā no spiediena, nospiežu bremzi - slīdu,atlaižu, sūds atkal mēģina mani "stiept līdzi" un uzņemt ātrumu, manuālim tie 5 metri varētu gan apstàties gan izgriezt 90 grādus, ar to - tika ar bija kā 45 dabūju, un ātrumu nometu, bet nu sēta drusku nošūpojās tāpat ...

Nu un ar kravu atkal jams nav tik nasks kustēt kā gribas - ir jāuzdod gāze lai spiedienu paceļ, un ja tam visam kaut ko drusku esi pārspīlējis, nu tad esi pasliktinājis situāciju, bet nu mūsdienu auto ir pilns ar ekektroniku, tā šo un to izdarīs tavā vietā, un tā atšķirība paliek ļoti minimāla, kaut prinicipā šur tur automāts ērtāks un vienkāršāks, bet šur un tur manuālis.

Man kā nav noslēpums manuālā kārba patīk pāri visam.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Karoče, iesmērēja.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

gunbox rakstīja:

iciks rakstīja: Es nebūt neapgalvoju, ka teiktais neattiecas uz šo topiku, bet tas, ka vienam cilvēkam tik bieži gadās tik daudz problēmu, ir īpašs gadījums.

Un to, ka teiksi, ka esi mierīgs, es arī iepriekš paredzēju. Kuram gan gribas atzīt savas sliktās īpašības, kas izriet Taviem nervozajiem tekstiem. Un pārmest man, ka es kādam pamatoti uztaurēju, ja cilvēks taisa sūdus, kurpretī pats taurē pie luksofora - kurš nu te būtu nervozāks.

Lai vai kā, dzīvo vien ar apziņu, ka visi ir lohi, vien pats gudrs, kam nākas ciest šajā nepiemērotajā pasaulē, kur nekas nav sakārtots un neviens negarantē.

Tu taču pats sevi tikko noliki loha lomā. Neatšķir, ko nozīme uzpīkstināt guļavai no taurēt. Pēc visa spriežot, arī Rīgas centrā neesi braucis vai arī esi bīstams uz ceļa, jo neredzi neko sev apkārt. Vēlreiz atkārtošos - tev uztvere ir sa*ista. Un to pamēģini atzīt sevī, pirms muldēt ne pa tēmu.

Un tagad par tēmu. Pēc šī lielā sniega pa ceļam gadijušies vairāki ar saslīdējušu fūri. Vienības gatve Alejas T/C. apgriešanās pretēja virzienā fūre grāvī. Vakar vakarā pirms A7 T/C nogriešanās uz dienvidu tiltu fūre grāvī. Šodien Salu tilts centra pusē fūre labajā pusē iestūmusies kupenā. Kaut kā viņiem neiet.

Nu es taču teicu, ka Tu sāksi stāstīt, cik viss ir labi un ne velti smaidiņus tiku minējis - tie parādīs, ka nemaz neesi nervozs. Itin nemaz. Kā gan var būt nervozs cilvēks, kas tik daudz smaidiņus liek. Tas nekas, ka drīz sagaidīsim nākošo "lohi negarantē, kur tiesības pirkuši. 35% vispār šaujami nost, jo tādus idiotus vēl vajag sameklēt".

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

skaties.lv/zinas/latvija/soferu-ieveribai-tie-kuri-brauc-ar-nenotiritu-auto-numuru-vai-pazisanas-zimi-var-tikt-soditi

"Tas ir tiešais pārkāpums, ja numura zīmēm automobilim jābūt redzamam jebkuros apstākļos. Protams, policists neaiztiks, ja ir briesmīga snigšana."

"Sods par nenotīrītu auto Latvijā nav paredzēts, taču, ja sniega kupena uz spēkrata jumta ir pamatīga, ceļu policisti var sodīt par nenostiprinātu kravas pārvadāšanu."

Kā tur paliek ar tiesisku valsti? Ko vēl vajag, lai aptvertu, ka policistu subjektīva "labvēlība" pieļaujot pārkāpumu un "radošums" piemērojot sadu par kaut kāda cita panta pārkāpumu, jo par īsto sods nemaz nav paredzēts, ir policejisks režīms, nevis tiesiska valsts.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
4 3 Atbildēt

Kas ir, nevari notīrīt snieģeli no sava dižpepelaca un atkal valdība vainīga?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Padumjš trollis tu esi. Tā vietā, lai pievērstos būtībai - policijas patvaļai, par kuru runā sabiedriskajā mēdijā, tev ir nepieciešams gvelzt kaut kādus izdomājumus par manu personu, kam ar šo nav nekāda sakara.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 2 Atbildēt

nedris. es tikai pasmējos.

Un nav novērota policijas patvaļa. Viņi netiek galā ar ikdienas lietām, kur nu vēl vajāt sniega čupas uz jumta.

Iespējams, ka, ja kāda sniega čupa būtu par iemeslu avārjai, tad šamie kaut ko ieskricelētu protokolā, un tad iespējams, ka apdrošinātāji tam pievērstu vērību. Bet tā... lielākoties tā ir preses pīle. Žurnālists uzprasīja policijai - policija atbildēja. Ka neko citu, kā nenostiprinātu kravu nevar piešūt.

Bet ībļiem, kā tev, uzreiz no mušas zilonis, un no pirksta izzīsta 'patvāla, par ko runā sabiedriskais mēdijs'

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 1 Atbildēt

"Nav novērota" tādiem kā tev ir nespēj apamanīt to, ko pat publiski sejā iebāž. Kas vēl ir nesodīšana par konstatētu pārkāpumu un sodīšana par neizdarītu pārkāpumu, ja ne policijas patvaļa?

Kas traucē likumdevējam par netīro numuru pievienot atrunu, ka šī prasība nav spēkā, ja netīrība ir pamatoti radusies tieši braukšanas laikā, nevis uzkrāta un tieši tāpat - noteikt, ka auto ir jābūt attīrītam no sniega?

Iemesls ir vienkāršs - varai ir vajadzīgs haoss likumos, lai tauta pierastu, ka policija var sodīt par jebkuru nepaklausību pēc piemeklēta panta un apžēlot paklausīgos.

Bet tev, protams ir jāsauc par ībļiem tos, kas grib dzīvot tiesiskā, nevis policejiskā valstī.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 2 Atbildēt

Visu likumos nevar aprakstīt, lai kā tev gribētos.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 2 Atbildēt

Nu vispār tā nav tā lielākā nelaime aprakstīt visu likumos, problēma var būt pēc tam tādus likumus pārzināt, un tas jau rada liekas izmaksas visiem, nemaz nerunājot jau par sākotnējām lai to izdarītu...

kaut gan vienmēr pastāv iespēja likumus "nolikt ar kājām gaisā" , un ierakstīt Satversmē/Konstitūcijā vienu vienīgu punktu -

Viss ir aizliegts, un par aizlieguma neievērošanu pienākas nāvessods, izņemot to kas aprakstīts un atļauts valsts izdotajos citos likumos, vai par ko citos likumos vai normatīvajos aktos paredzēts citāds soda mērs !

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Tā itkā ir, bet atrakstīt ABSOLŪTI visu ir neiespējami un nesamērīgi. Es tomēr tiektos uz valsti, kur likumdevējs nepārcenšas atrakstīt pilnīgi visu (jo tas nav pat īsti iespējams), un policisti rīkotos pēc veselā saprāta vadoties no pastāvošās judikatūras.

Skandināvijā strīdos un pierādijumos tiek lietots tāds jēdziens kā "standarta biznesa prakse", kas pamatā bez dokumentāriem pierādijumiem ļauj atsaukties uz rīcību, kas ietilpst saprātīgā biznesa risinājumā. Ļoti ērti un ļauj ievērojami saīsināt līgumus un neproduktīvu biroja darbu

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Viens auto tomēr ir avarējis, pļavā, ap plānojamo Alvejas ielu un v1088 ceļu, nobraucot no Rīga-Jelgava šosejas.Tumšs liels minivens vai pat mazs mikroautobuss dziļi pļavā un uz jumta. Braucu ap 10-tiem, vairs jau nebija ledus, ja tas vispār bija...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vakardien braucot pa Liepāju mani fascinēja skats - man pa priekšu brauca hujdaja tukšons, no pakaļas nevarēju atpazīt, otrā vai trešā paaudze - aizmugurē kreisajā pusē kaut kāda piekares detaļa, paralēla plauktam, karājās ar galu blakus ritenim ~5 cm no ceļa virsmas - būtu tas tukšons kaut kur pamanījies apstāties, es droši vien būtu gājis braucējam kaut ko pateikt, a šis tur cēli brauca, tas nekas ka vajadzetu tik ietrāpīt kādā "pareizā" bedrē un būtu jautri.

Pie viena varam papriecāties par hujdaja mašīnas izstrādājumu kuram piekarē ir liekas detaļas bez kurām var pabraukt

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Izstāstīšu savu laikam jau mūža bīstamāko situāciju pie stūres vakar, ceļā uz Tallinu. Par prieku sev un citiem ceļš Igaunijā nebija slidens (ierasti ziemā gan ir). Aiz Pērnavas sākas vesela FR rinda garu km posmā, tur arī daudz fūru un visādi citādi saraustīta braukšana. Kādā mirklī fūres apnika un sāku apdzīšanu. Rindā kādas 3-4 fūres tur bija. Teju bez distances starpā. Sākumā pārtrauktā līnija, kas pārgāja nepārtrauktajā. Pēdējās fūres pusē ātrums droši, ka bija 120+, kad pēkšņs pārsteigums - no sānu ceļa priekšā burtiski man purnā izbrauca cits auto Bremzēt nekādas jēgas, distances nekādas, zibenīgi fūre parāva pa labi uz malu, es max tuvu fūrei pa vidu abiem. Bija tik tuvu, ka jau gaidīju triecienu vai vismaz kārtīgu švīku sānos. Paveicās Pārdomāju visu dzīvi, turpināju mierīgāk, pateicos ar avārijas gaismu pamirkšķināšanu fūristam par manis izglābšanu utt. Godīgi - par mata tiesu no finito la comedia. Braucam prātīgi.

Vispār esmu stipri mierīgāks braucējs pēdējā piecgadē. Arī auto šobrīd nav "spridzeklis", lai arī gana žiperīgs. Vienkārši viela pārdomām, ka varēju nepārbraukt mājās...

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Mašīna pa nažiem nemeta vai kādus citus sūdus netaisīja?

seller Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Līdzīga pieredze, jau pirms gadiem 6-7 atgriezāmies no slēpošanas AT, bija labs mājupceļš, izbraucot vakarā, ap 17iem no kalna LV (uz robežas) bijām ap kādiem 12 otrā dienā, braucot biju ļoti pieradis pie sniega putras uz ceļiem, LV pat ceļš bija tīrāks, kā LT, kaut bija sasnidzis dziļš sniegs, notīrot to, gar ceļu bija sastumti augsti sniega vaļņi, bet braukšana likās droša pat ar 100 -110 -120 visu laiku. Aiz Bauskas panācām vienu Landcruiser, kurš liekas redzot, ka apdzenam, palielināja ātrumu nedaudz. Priekšā bija garš pārredzams ceļa posms, vismaz 1000m, pretī neviens nenāca, lai ātrāk apdzītu vēl palielināju ātrumu virs pierastā, un iebraucu pretējā joslā lai apdzītu. UN aptuveni 500-600m (varbūt vairāk) priekšā, nez no kurienes izdrāzās Golf III, un brauca mums pretī!!! Apdzīšanai vietas vairs nepalika. Izdevās tomēr atlikušajā posmā samazināt ātrumu tik daudz, lai atgrieztos savā joslā aiz auto kuru bija plānots apdzīt. Tālāk visi braucām klusēdami, pārdomājot, kas būtu noticis, ja Golfs būtu izgriezies pretī drusku vēlāk !!! Zīmes par krustojumu tur nebija. Pēc tam sapratu, ka Golfs bija braucis pa kādu mazo ceļu kas ved uz mājam pie ceļa uz Bauskas šoseju, BET nebija redzams aiz augstā sniega vaļņa. Tā, ka ļoti bīstamas situācijas var rasties tur kur tādas nekādi nav gaidāmas!

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Fak, kā var pārsteigt laikapstākļi. Vakar vakarā it kā viss sālītais atkusis. Rīgā +4. Vispār nav nekādas pazīmes, ka varētu būt melnais ledus. Griežos Baložos uz ezera pusi. Tur tāds ļoti saliekts līkroču garadarbs ar šauru nogriezienu uz grādiem 130. Kādi 3m vēl saķere ir un tālāk smuki kā pīle pa ledu līdz pretējā pusē uzstumtajai sniega apmalei un atpakaļ. Paveicās, ka pretī neviens nebrauc. Tālāk jau pat vižņains uz ceļa. Skatos, grādi +2. Piesalšanas momentā, kur nav kaisīts, uzreiz jūtams.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pff... Mums te ceturtdienas vakarā, termometram rādot +4 zeme bija apsalusi...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

zemei ir sava siltuma inerce no aukstā laika + atdzišana iztvaikojot ūdenim visādus trikus izspēlē.

Principā ir tikai viens risinājums - visur manevrēt kā pa apledojumu

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Ielikšu arī forumā ir jau šis tas redzēts, bet nu jauni daudz un ļoti pamācoši. Labāk uz citu kļūdām Jautrība garantēta

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Izstāstīšu savu laikam jau mūža bīstamāko situāciju pie stūres vakar, ceļā uz Tallinu. Par prieku sev un citiem ceļš Igaunijā nebija slidens (ierasti ziemā gan ir). Aiz Pērnavas sākas vesela FR rinda garu km posmā, tur arī daudz fūru un visādi citādi saraustīta braukšana. Kādā mirklī fūres apnika un sāku apdzīšanu. Rindā kādas 3-4 fūres tur bija. Teju bez distances starpā. Sākumā pārtrauktā līnija, kas pārgāja nepārtrauktajā. Pēdējās fūres pusē ātrums droši, ka bija 120+, kad pēkšņs pārsteigums - no sānu ceļa priekšā burtiski man purnā izbrauca cits auto Bremzēt nekādas jēgas, distances nekādas, zibenīgi fūre parāva pa labi uz malu, es max tuvu fūrei pa vidu abiem. Bija tik tuvu, ka jau gaidīju triecienu vai vismaz kārtīgu švīku sānos. Paveicās Pārdomāju visu dzīvi, turpināju mierīgāk, pateicos ar avārijas gaismu pamirkšķināšanu fūristam par manis izglābšanu utt. Godīgi - par mata tiesu no finito la comedia. Braucam prātīgi.

Vispār esmu stipri mierīgāks braucējs pēdējā piecgadē. Arī auto šobrīd nav "spridzeklis", lai arī gana žiperīgs. Vienkārši viela pārdomām, ka varēju nepārbraukt mājās...

Tā nu ir. Tie, kas izgriežas no sānceļiem, reizumis nerēķinās ar apdzinējiem. Diez kas jau nav. Pazīstamam fūristam gan reiz kaut kāds golfiņš šitā nenogarantēja un ar fūri jau fiksos glābšanās manevrus laikam paveikt arī nesanāktu, taču izglāba auto izmēri. Tas golfs saprata avārijas potenciālās sekas un, ja atmiņa neviļ, laikam pa pusei iebrauca grāvī.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Nu, tā ir klasika. Iespējams arī "otra viedokļa skaidrojums", ka apdzinēji nerēķinās ar izbraucējiem no sānceļa vietās, kur ir nepārtrauktā līnija, resp. apdzinēju pēc CSN tur nedrīkstētu būt.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Tādas nepārtrauktās līnijas parasti ir pie nopietnākiem krustojumiem, ne jau pie katra piemājas celiņa, kas mums vēsturiski izveidojušies diezgan lielā skaitā.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
3 0 Atbildēt

Ja apdzen 4 fūres, tad jārēķinās, ka priekšā var sākties arī nepārtrauktā, bet CSN neaizliedz atgriezties savā joslā. Kurā CSN punktā rakstīts, ka izbraucējiem no sānu ceļiem, ir priekšroka pret apdzinējiem uz galvenā ceļa?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Precīzi tā arī ir. Visi tie gadījumi, kad (piemēri no CSN vēstures) mocis apdzenis pat pāri ceļa apzīmējumam - saliņai, bet kāds izgriež priekšā - vienmēr atzīta abpusējā vaina. Vienam par parkāpumu (ātrums, līnija u.c.), bet otram - ka nav dots ceļš.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Ar to vilcienu dzīšanu gan ir viena nianse: kolīdz sākas nepārtrauktā līnija, tev tomēr ir jāspraucas atpakaļ savā joslā, nevis jāturpina iet garām visiem pēc kārtas.

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Izbraucot uz galvenā ceļa, ir jāskatās uz abām pusēm, arī tad, ja tu griez pa labi! Tā ir aksioma. Šitāds tikai pa kreisi skatošs kadrs reiz, braucot ārā no pagalma, ielika manai radiniecei sānos, kad viņa brauca atpakaļgaitā. Viennozīmīgi vainīgs bija no pagalma izbraucošais.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Katrs savu "pieredzi" lai rūpīgi krāj.Pamatā priekš tās "1x gadā", kad nākas to pielietot.Attiecīgi, ja neko nekrāj, tad arī pielietot īsti nav ko.Gluži kā ziemas riepas, priekš tām "3 dienām/gadā" ,vai viena tā sava Galvenā izbrauciena "uz laukiem" pusotru reizi 3 gados.Praktiski NAV tāda garāka brauciena, kura laikā vismaz kaut/ko nenāktos "pielietot".Neko tur nevar darīt citu- vienkārši jācenšas "ieraudzīt".Ja pie tā pierod, nav tik traki.

Jautājums ir,ko "es" braucot vēroju (kas ir Tobrīd tas Galvenais) un cik apstākļus/vienlaicīgi es spēju novērtēt.Un kā to pasniegt un kā to visu "sadzirdēs" tas, kuram tu to centies passtāstīt...-iespējams,"paldies par info" vietā viņš tev pateiks, ka ne/uj nekur skriet un ka tas īstais Lohs kāreiz esi Tu/Pats.

-šis ir jau iepriekš pavīdējis- "Vai Man" tagd būtu "jāraustās" no katra objekta, kurš pa sānceļu tuvojass "manam/Galvenajam". Nē, tu tak vari neraustīties,jo jebkuras loterijass varbūtība ir 1/10xxx.

Labais Loh-izgrieziens tev degungalā ir viens.Ok.Bet vēl ir arī cits.Piem, viņš "novērtē" attālumu līdz fūru rindai un iztaisa Kreiso izgriezienu.Bet kāreiz TU taj laikā dzen to rindu,slaidā lokā, tādā kā atvieglināti bezrūpigā jautrā po/ujā.Jā.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 1 Atbildēt

tikai viena raksturīga nianse:

šeit parasti apraksta, kā veiksmīgi pēdējā brīdī izvairījies no avārijas, nez kāpēc nav neviena sulīga apraksta no sērijas: kā es iebraucu grāvī, kokā, citā auto....

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ir, ir bijis piem. mani stāsti par to ka pēc sadursmes ar suni uz Liepājenes esmu grāvī ar Carina E, te noteikti var atrast, un ari izbraukātu pļavu ar to pašu auto, kad apdzenot kravinieku pakaļa sāka staigat kā traka (preti ar jau parādījās cits kravinieks) ...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Es stāstīju.Kā 1reiz apdrisrsos.Jā.Bij kkāds apm 92/3šā g decemberis, nu tā apm kkur ap 3pm, kad tumšs ar gaismu pi... sorrī, mijās.Un es biju Kruts un man bij 1.5liter vazs09 un gandrīz pilnīg viss p'huj.Meža vidū, klana galā, toč pa vidu starp augšLīgatni unt Nītauri.Es godīg p/su pa to 3m plato "assfaltu" uz tolaik "sabiedrībai lojālajiem" nu tā 12-13kmh.Jo ātrāk tas suuds dzēra "padaudz" benzīna.Jā.Un te pēkšņi izgriež Viņš...Zaz, 9xx, dzeltens.No nekurienes, laikam no meža.Man tieši priekšā.Un iekšā viens p/dars pufaikā.Ar kkādiem "meža" štrumentiem uz pak sēdekļa.Un veselīgi srakanu ģiīmi,ar pižiku/galvā.Blet...nu es viņu protms "apturēju".Izkāpu, tāteikt,jau Ārā. Passkaidrot...,tāteikt.Jā.Bet viņš atskrūvē logu un man skaidrā LV valodā saka: Pašol Nahuj...Jā. Kas man pēkšņi iekoda, es nezinu, bet vnk nospļāvos un aizbraucu/prom.Na/uj, tāteikt.Jā. ;pp

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ja būtu kirdik, attiecīgi nemaz nerakstītu... Labāk pastāstīt laba iznākuma piemēru.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

ej.uz/ivnj

gājēju tilta avārija

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Tā tik Amerikā var atļauties vālēt labās rokas likumu nezin...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nē viņi vienkārši trenējas ceļojumam uz Indijas lielpilsētām ...

Kas avarē tas eksāmenā izkritis ...

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Var jau tepat uz Latvijas stāvlaukumiem atbraukt.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Paldies vakardienas varonim kas pie Juglas ielas aplī neizlaida ārā un paldies vietā ka ielaidu aplī izpīpināja.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Neko nevar saprast, ko tu saki. Bet nu apļu kultūra mums ir pašvaka, kaut gan man šķiet, ka situācija palēnām uzlabojas.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Gribēju ielaist auto no labās puses aplī un iebraucu 2. joslā. Tā kā aplis mazs tad lai brauktu taisni neizlaida laukā tas pats ko ielaidu. No rīta tur mašīnu netrūkst.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Ā, nu skaidrs. Mudaks patrāpījās. Kādreiz gan var gadīties arī objektīvi apstākļi, kas neļauj to blakus esošo ielaist. Kaut vai: ir strauji uzņemts ātrums, pēdējā brīdī pie izbrauktuves tu ieraugi, ka blakus viens midžinās, bet strauji bremzēt arī nevar, jo aizmugurē viens arī dod gāzi grīdā, pielipis pie tava bampera. Nu nav gan bieži, bet var gadīties.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Kkad tak bija ieplānots tas leišu stila I joslas off pie pirmās izejas? Man liekas liliska metode kā atbrīvot iebrauktuvi aplī.

x_rays Reģ.: 22.04.2003
1 0 Atbildēt

Eu eu eu. aplī strauji uzņemts ātrums liecina par mudacību un nerēķināšanos ar citiem.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Dēļ tādiem mudakiem arī stāv, lai iebrauktu aplī, jo tik mazā čakarēties ar kāda izlaišanu, kurš vēl ir elementāri tups un nejēdz ielaidēju arī palaist ir lieki - bieži pabraucu vien pa pirmo, cieš arī normāli vadītāji, bet skādēties dēļ padebīliem kaut kā negribās...

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 0 Atbildēt

Ja pareizi izbrauc apli, tad pa lielam jau nesanāk uzdurties uz debīliem. Protams gadās, bet tas ir ļoti reti. Bet tajā aplī, ko norādīja, jau ar to var rēķināties, ja aizgāji uz otro joslu un nedevi info, ka tūlīt brauksi ārā, tad otrais ticis aplī, diez vai rēķināsies ar tevi, jo nejēdz braukt apļus vairums. Un priekš tam arī aplis ir par īsu. Tāpēc nav ko lieki tupīt pašam un kārtoties nevis lai palaistu, bet kārtoties uzreiz otrajā joslā, jo tad arī tu vari laicīgi dot info, ka iesi ārā no apļa.

to x_rays ...kas tev traucē kreisajā joslā uzņemt strauji ātrumu? Ja tu no kreisās iesi labajā un laicīgi parādīsi, ka to tūlīt darīsi, nevis darīšanas brīdī, tad iebraucējs aplī uz tevi skatīsies, nevis spiedīs grīdā. Pēc fakta, tu būsi pats vainīgs, jo neesi laicīgi ieslēdzis pagriezienu. Par lielajiem apļiem ir tā, ka ir pareizi jāsadala pārkārtošanās vietās un pagrieziena ieslēgšanas vieta. Ja pārkārtojies pa labi, tad tev tas ir jārāda jau laiku pirms iebraucēja aplī un jāsāk pārkārtoties vietā aiz iebraucēja. Un šeit ir moments, ka it kā saprotošs apli rāda pagriezienu un pārkārtojas ....tikai iebraukšanas vietā, ko teorētiski var uzskatīt par krustojumu un pēc tam spēlē no sevis gudrīti, kaut gan tups kā zābaks.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Rr19 rakstīja: Var jau tepat uz Latvijas stāvlaukumiem atbraukt.

Pie Sāgas tak zīmes vai tad parkingā pietrūkst?

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Tagad jau pasākuši zīmes likt, savādāk jau nevar, visiem doma, ka viņiem galvenais, viens brauc pa platāko brauktuvi, otrs brauc taisni, visiem galvenais.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Cik sanāk braukt Rīgā pa Sadovņikova ielu, uz krusta ar Lāčplēša ielu, gandrīz katru otro reizi kāds sevišķi apdāvināts tik ļoti grib pārbaukt, ka ir krustojumam priekšā un aizšķērso cēlu tiem, kas domā centra virzienā braukt. Uzjundī doma - vai tiešām ir tik grūti novērtēt, pietiks vieta vai nē ?! Gadās tas diemžēl tik regulāri...laikam jau to varētu likt pie cūku topika, tāpat kā tās epizodes uz Ulmaņa/Liepājas krusta, kur dažiem vajag vēl pār sarkano tikt, kamēr no pretējas puses labi, ja divi uz ciklu pārbauc...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Tāpēc, ka mums nav ceļu policijas, bet ir ātruma kontroles dienests ar ikdienas sodu iekasēšanas plānu. citu noteikumu kontroli veic 2x gadā īpašās kampaņās, vai arī tad, kad dienas ātrumsodu plāns ir izpildīts.

laikam arī katastrofāli trūkst policistu, oficiālās algas nekādas un ņemt ķepā vairs nevar

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Pie Akropoles nav labāk, lai tiktu ārā uz maskačku.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 1 Atbildēt

nu , nu, apļu fani, mierīgāk ar to ātro braukšanu

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

aplis lielā plūsmā funkcionē tikai tad, ja kustas lēni. 2300 jau vienalga cik ātri apļot

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 0 Atbildēt

Vispār jau nē. Pietiek ar tāda nieka ievērošanu, kā, ja tev pirmā vai maksimums otrā izejā nav jābrauc ārā, tad nelien divu joslu iebraukšanas labajā joslā un izmanto vienmēr aplī trešo kreiso. Ja visi brauc pareizi, tad ātrumam nav nozīmes, jo katrs pakārtojas iebraucējam, izbraucējam. Trešā izeja vienmēr pasaka priekšā, ka tava iebraukšana ir pa tiešo uz trešo joslu. Pēc fakta apļa kustība ir tendēta tikai uz izbraukšanu no vidus. Ko arī citur pat uzzīmē joslu veidā. Bet LV liela koncentrācija notiek pirmajā joslā ar mēģinājumiem kaut kā ieiet tikai pēc tam otrajā. Tobiš, jau no paša sākuma likumdošana ir uzmetusi braucējus pēc pilnas programmas, jo 50% no instruktoriem māca kā apjāt eksāmenu pēc likuma, nevis braukt pēc kā šobrīd ņem eksāmenu - pēc braukšanas kultūras. Un atliek vēl pēc tam tikai paņaudēt, ka eksaminātors uzmeta 3x pēc kārtas.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Aplis funkcionē tikai tad, ja vispār kustas. Kur vilkšanās pa ārējo joslu šo kustību apstādina. No pozīcijas 0km/h ir ļoti grūti iekļauties pat 20km/h. Savukārt salāgot 20 un 60kmh ir ievērojami vienkāršāk

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Atbraucu uz dižo pilsētu - jā, tagad es saprotu kāpēc dižās pilsētas iemītnieki šoziem čīkst - Rīgas ielas izskatās apmēram kā Rucavā vai Nīcā, kur LAU mašīna izbrauc pa cauri ejošo ceļu bet visus pārējos nostumj ar traktoriem vai greideriem. Ceļa tīrības ziņā vislabākais posms bija no Jelgavas - Tukuma dzelzceļa tilta līdz jūrmalenei, pēc tam jau palika interesanti

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

Rucava vai Nīca, vai jebkurš cits lv miests ir nesalīdzināmi labāk iztīrīts nekā ūdensgalva. Pēc reģionālās reformas pakalpojuma kvalitāte droši vien, ka kritīsies, jo mazpilsētas mēram nebūs jātiekas ar sadusmoto elektorātu uz ielas vai veikalā

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Šodien izbraukājos pa dižo pilsētu krustu šķērsu ar mk3 polo un nonācu pie līdzīga slēdziena.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 1 Atbildēt

Nenokriti ne reizi? Es šon biju aizminis uz to rīg ar riteni. Bez manis, redzēju vēl 3 riteņus

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Es sēdēju vadītāja sēdeklī nevis uz jumta

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 0 Atbildēt

izskatās, ka vairums uz ielas stāvošo auto īpašnieku neko vairāk par pudeli vai smēķi rokās nav turējuši, lāpsta, ar ko notīrīt apkārt sniegu ir par smagu

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Lāpsta vēl nereti ir jānopērk, ko tu no vidējā pilsētnieka gribi ???

Man vismaz vienmēr bija ko auto iemest, kaut vai maziņa, bet daudziem jau pat tādas nebūs, un tad vēl jautājums kur to sniegu bāzt ... ir bijusi situācija, kad metu savam Ford pikapam kastē braucot uz laukiem ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Kas ir "vidējais pilsētnieks"? Kārtīgāks komunists par tevi - tam nav prātā, ka pašam ir par kaut ko jārūpējas. Ja kaut kas dzīvē ir slikti, tas nozīmē, ka to ir atņēmuši sliktie buržuji. Vienkārši kāds maksā par maz nodokļus, lai pietiktu viņa auto aptīrīšanai.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Beidz nu raudāt (tev tak vispār Jeep) ka sociālisms rada šo situāciju ( man gan stipri vairāk atsit kapitālismu), visi daudzīvokļu māju iemītnieki maksā par tādiem vai citiem sētnieka un sniega tīrīšanas pakalpojumiem, tad nu jautājums, ja tu maksā un nesaņem pakalpojumu - nah tu maksā ...

A no biznesa puses kas gan var būt labāks par klientiem, kas maksā un nesūdzas ...

Bet jā es gan esmu sociālists, jo tā nu ir sagadījies, ka nereti esmu bijis pirmais no visas daudzīvoklenes kurš ir pamodies un kurš dodas uz darbu, tad nu savas kāpņutelpas priekšu gana bieži esmu arī tīrijis līdz normāli izejamai, ne tikai ap savu auto ....

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu ko tad nu tu ar meties "raudātāju" pulciņā. Esi tikpat truls kā visa tā losīšu brigāde, kam vienīgais arguments diskusijā ir izdomāt manas personiskās nelaimes? Jā, man ir Jeep, tam ne vien ir iztīrīta vietiņa, bet reizēm pat no pašas mašīnas sniegs tiek notīrīts - mani personiski uzjautrina tās neiztīrītās ielas, jo kopš mani pasludināja par necilvēku, man nav iemesla bēdāties par to, cik cilvēkiem grūti. Bet tu esi labi sajucis savā domāšanā - pats principā esi buržujs ar diezga kapitālistisku domāšanu, bet politiskajā līmenī esi padevies propagandas spiedienam atbalstīt marksisma idejas. Pats tiešām tici, ka cilvēki ar domāšanu par to, ka maksā par pakalpojumiem un grib tos saņemt, dzīvo tajās "daudzdzīvoklenēs"?

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Par vēlmi saņemt pakalpojumu - ne tikai ticu, arī regulāri tika prasīts no mūsu mājas puses, tāpat arī mājas garantijas fonda nauda tika tērēta labojot būvniecības kasjakus. Vienīgā lielā šaize kuru nevarējām vienoties, bija balkonu hidroizolācijas maiņu kolektīvi visiem dzīvokļiem, jo citādi vecā daudzviet jau bija pakaļā, un tehniski ticams ka fasāde jau tika "nevietā mitrināta" un iespējams sala cauri ...

Bet tagad visas savas problēmas risinu pats, kā jau privātmājas īpašnieks ... tādā ziņā tas "kolhozs" nokaitināja, kad par vajadzīgu lietu nav iespējams vienoties ...

P.S. bet pārējais, tevis rakstītais, cienītais ir viens liels bullšits ;)

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Kolhoza problēmas tevi nokaitināja tapēc personīgi tu no tā aizmuki, bet visas pasaules kapitālisma problēmas tev ir piedāvājums risināt ar kaut kāda veida kolhozu. Lai šito kādam pārdotu, vajag teikt, ka norādīšana uz tavu dzīves izpratni ir viens liels bullšits.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu tu dod, kapitālisms ir tas kur tu par katru cenu vēlies labu pakalpojumu, par viszemäko cenu, tas ne vienmēr ir slikti, ja ir vismaz kāds jauns censonis, kurš vēlas iekarot tirgu ...

Bet ja jauna konkurence nerodas, tad objektīvās izmaksas nepazūd, un tava dzīšanās pēc zemas cenas pakalpojumu pamazām sačakarē ... gluži tas pats kas jokā par celtniekiem - ceļam ātri, lēti kvalitatīvi, izvēlies jebkurus divus ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

No tā, ka tu atkārtosi Marksa idiotiskos postulātus par "Kapitālu", tava izpratne par patieso kapitālismu labāka nekļūs.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

No tā ka mēģināsi piesiet man Marksu, kapitālisms savādāks nekļūs...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Marksu tu pats sludini, lai arī negribi to atzīt. Un atzīt negribi, jo neesi tik degradējies, lai nesaprastu, pie kādām sekām tas noved, ja ar to mēģina risināt kapitālisma problēmas.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Te sadarbība visos virzienos lieliska. Arī tīrītāji diezkapēc uzskata par pienākumu skaisīt ar sāli, ne tīrīt. Attiecīgi tā slapjā čupa pie auto ir tas vēl darbiņš. Vakar pavingroju to smago drazu. Nu es tiešām nesaprotu to loģiku. Privātīpašumā: sniegs>notīri darbojas lieliski. Vieglu sniegu prieks tīrīt. Bet šito smilšu, sniega, ūdens putru..... nu pļā

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Wala

Jā, bieži par, kur to sniegu liksim?, esmu nodomājis. Ja esi godprātīgs ielas malā vai blīvi piepildītas stāvvietas auto novietotājs. Principā ver vaļā vāku, cik tur to kartupeļu maisu ietilpības /sniega m2 un lādē iekšā...Jo mest uz braucamās daļās vai zem kaimiņa auto nebūtu labais tonis

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti