Polijā grūti braukt. Marijampole-Suvalki lieli sastrēgumi.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Polijā grūti braukt. Marijampole-Suvalki lieli sastrēgumi.
Vakardien man sanāca izmēģināt platā gala problēmas Piecos pēcpusdienā braucot uz Liepāju, cēli uz ~100 kmph aizbraucu līdz Nīcai, izbraucot no Nīcas priekšā braucošā, hvz, B7 vai B8 pastēte, kura man bija kādu puskilometru - kilometru pa priekšu braukusi vismaz pusi iepriekšējā ceļa, piepeši ātrāk par 70 neieskrienas - "nu nekas, kad satiksme atļaus, apdzīšu", nodomāju - piebremzējot lai saglabātu attālumu, piepeši priekšas riteņi sabloķējās... Tad nu līdz Pērkonei braucu 50-70 diapazonā, pieskaņojoties priekšā braucošajiem, kur kādus trīs visvislēnākos [vislēnākais bija kaut kāda mašīna ar piekabi] arī apdzinu, ik pa brīdim pārbaudot saķeri ar asu gāzītes uzbērienu - pēc Pērkones izbraucot klajumā saķere uzlabojās, ko priekšā braucošie nepamanīja, nācās šos nokost. Temperatūra bija kaut kur ap nulli. Deviņos vakarā jau viss bija normāli, gan jau pateicoties sālij.
Dalbajobi ar migalkām!
gunbox rakstīja: Jau 20 gadus iestrādāta shēma. Uzrakstam projektu, lai iesvilptu naudu sev jaunā baseinā. Par ko projekta tēma un kam projekts kalpos? Da kuru tas interesē? Plānotais mērķis vai tad nav sasniegts? Domāju ka ir? Ā... tur vēl kaut kas bija jāizdara. Nu sorry... tas plānā neietilpa. Mērķis bija baseins villai Itālijā.
Diemžēl "projektu ekonomikas", kas nereti norisinās ES blakne - uz brīdi ir tikai projekts, kurā, labi, ja kādas izmaiņas uztaisa pēc dzīves reālās prasībām, kas pēc tam...? Nāk nākamais projekts..tā ar visiem zaļajiem kursiem u.c. lietām
Savā veidā piecgades reinkarnācija..
Pasaulē nekas jauns nenotiek, tā varētu dēvēt šo aizokeāna ziņu. Un galvenais varonis nav tjip mājsaimniece, bezdarbnieks kkāds panks, bet elektriķis, kam nu kkas tomēr būtu jāzin!
Nemainījām eļļu un nemainīsim. Labāk ieliet super truper longlife un maukt. Pēc tam protams jābola acis kāpēc neviens negrib pa velti labot
Rakstā var noprast, ka oficiāli 16k vai 1 gads motoreļļas maiņai. Īpašnieks saka, ka ik pēc 24k un tad jau sanāk, ka ne retāk par to 1 gadu. Strīds sanāk par to, ka eļļas maiņa netika veikta pie dīlera vai tam pietuvināta un nav oficiāli reģistrēta.
Šitas joks ar to, ka jau pirmie īpašnieki Francijā, piemēram, ignorē dīlera pakalpojumus ir jau sen novērots uz savas ādas, tikai starpība tāda, ka neviens motors manās lietotajās mašīnās nav dēļ tā pašlikvidējies!
Sen nebiju uzpildīties bijis. Jopcik... 1.56eur/l par 95.
Naudas ir vairāk kā jebkad agrāk. Diez vai tāds pats komentārs no Kariņa būs arī par inflāciju, kuras mazināšanai ir darījis apaļu 0. Ā nē, ir gan, lūdzis aizņemumu 300 milj. Un tad vel Pabrikam vajag priekš cilvēku nogalināšanas aprīkojumu par 350milj.
tas aprīkojums jau paredzēts krievu, nevis cilvēku galināšanai.
Tā kā no mēness nokrituši. Tas tak ir sezonāls process, kad degvielas cena kāpj rudenī un krīt pavasarī.
Vakar CP jūrmalu ņēma priekšā Bija gan stacionārie gan netrafarētie Bet nu ar saviem 60 sajutos par satiksmes bremzi
Internetos klejo diskusija, ka busiņi pie autoostas ir darbā iekārtošanās kantora, bet realitātē regulārie pārvadājumi.
Man vienīgajam aizdomas, ka regulārais pārvadājums uz nīderlandi ar 9vietīgo busiņu = 24h nonstop brauciens vienam šoferim?
Var jau arī pasažieriem dot pastūrēt
Tieši tā, esmu pats tā izpildījies un biļetes cena par šo stūrēšanu attiecīgi zemāka
tas ir, tevi (nelegāli) nodarbina, un vēl liek piemaksāt?
ja tas ir regulārais reiss ar visiem papīriem, tad Darba inspekcija varētu pacelt savu pakaļu nevis tikai tad, kad ir līķi, bet preventīvi. Ar kaut cik normālu darba-atpūtas režīmu tāds bizness nevar būt rentabls. 2 šoferi uz 8-9 vietām ir pārāk liels overhead, vadītāja maiņa Varšavā izklausās pēc zinātniskās fantastikas, bet pasažieri-šoferi uzprasās uz juridiskām problēmām, komercpārvadājumiem nevajag kādu īpašu atzīmi tiesībās???
Tehniski neviens nevar izkontrolēt "grupiņu kas dodas slēpot" uz Itāliju vai jebkur citur, kur paši vienojušies par "degvielas izmaksu" un busu īres sadalīšanu uz galviņām ...
Ar to gribu teikt tikai to, ka šo neizkontrolēsi, pat ja atradīsi veidu kā, ir veidi kā to atkal apiet ...
Tas ir normāls jebkura biznesa sākums, ka likumdošanu cenšas "liekt" sev par labu, un tā nav tikai postpadomju domāšana, tas ir pastulba regulējuma rezultāts ...
Tie busiņi ir pilns ss un piegādā jebko (kravas, cilvēkus) pa visu Eiropu. Pamatā UK, DK, DE, NL. Pārējās valstis retāk.
Kādreiz nācās diezgan daudz izmantot kā kravu pārvadātāju. Nevaru gan atcerēties cik šoferu bija. Bija viens manageris, kas iekasēja un komunicēja. Šoferis laikam viens. Ne reizi piegādi nenorāva. Tad moš divi tomēr.
Pazīstams no Anglijas brauca ar 2 čalīšu organizētu busu. Entuziasti sadomājuši piepelnīties, internetā sameklējuši gribētājus un aidā no Latvijas uz turieni un atpakaļ.
Kā izrādījies, angliski nezina burtiski neko. Kā turp tikuši, Tam Kungam vien skaidrs, bet atceļā mans čoms sapratis, ka nāksies palīdzēt kā tulkam. Busā laikam vienīgais tekoši runājis angliski un visi esot uzlūkojuši kā dievu
Pa ceļam bijis gana interesanti, piemēram, mēģinājums uz maģistrāles braukt pretējā virzienā, jo bija pabraukuši garām mezglam u.tml.
Nu un pilnai laimei vēl Latvijā netālu aiz dižās pilsētas šoferis aizmiga un iebrauca grāvī. Par laimi stipri lēzens bija. Izrādās, neesot gulējuši arī.
Tā ka visādi gadās
no shit, sherlock - aizmiga pēc 24h pie stūres, kā gad tas varēja gadīties...
Tāpati problēma, kas vieglajiem kraviniekiem <3.5t. Šitādu mūjābeļu dēļ beigsies ar to, ka busiņiem arī prasīs tahogrāfu
Kādā veidā? Pasaki kā tu nodefinēsi "busiņš" lai pie viena tas tahogrāfs neieliktos čupiņā vieglo mašīnu
hvz kā, bet tādi busiņi un <3.5t kravinieki ar "24h līdz UK" ir reāls risks
Tev nu gan laba dzīve ja jāsatraucas par tādiem sīkumiem...
tikai laika jautājums, kamēr tāds nepārbrauc pāri bērnudārza grupiņai vai neuztaisa frontālo ar kādu mkII trusi
Jā - tas tāpat kā laika jautājums kad Rīgā kādam uzkritīs ķieģelis uz galvas - vai tāpēc liksim visas mājas aptīt ar sietiem vai visiem valkāt ķiveres? Kā jau tev paskaidroja, apkarot šo te nenozīmīgo problēmu [ja vispār problēmu] būtu vadīties pēc principa "šaut zvirbuļus ar lielgabalu".
meklējot Traffic busu it viegli var atrast 2 - 3 gadīgu ar 500 - 700 tūkst km nobraukumu.
jā, redzēju tādus, ar visām UK-LV pārvadājumi uzlīmēm uz sāniem
A6, sestdienas novakare, putenis un pustīrīts/pusledains ceļš un vairāki umņiki, kam jādrāž pabrauc garām savām nobrauktuvēm, bet viens izdomā uz šosejas pa mēmiem nolikt un atpakaļ pabraukt - labi, ka bija distance un saprātīgs ātrums, bet nodomāju, ka debīls, kas debīls - tomēr nevajag provocēt situācijas uz ceļa - būtu pabraucis pāris km un Saulkalnē apmetis ripā, bet nē, pisināt citus vajag, normālos laika apstākļos ta vēl pusbēda, bet tā uz A6 kreisā josla galīgi aizputināta.
Paziņam uzbrauca automašīna. Viņš paskatījās pa kreisi, redz mašīnu tālumā. Iet pāri ceļam, skatās pa labi, kur tuvojas autobuss. Jau uz ass līnijas dabū pa kātiem, un aizlido uz pretējās puses nomali. Aizbraucu uz to vietu. Ārpus pilsētas. Redzamība izcila. Gaišs dienas laiks. No brīža, kad viņš izkāpj no savas mašīnas - tā stāvēja nevis uz nomales, bet sānceļā - un aiziet līdz ceļa vidum, paiet sešas sekundes. Asfalts sauss. Ātrums mašīnai tāds, ka, šķiet, nav bremzēts, nav mēģināts izvairīties.
Murgs kaut kāds.
Puisim lauzta kāja, deguns, un pamatīgi sadauzījies, labi, ka vispār dzīvs.
Ātrie, policija, utt jezga. Šoferis no notriekušās mašīnas vispār nepienāk klāt.
Tiešām murgs kaut kāds, vispār neko nevar saprast.
Drīkst jautāt, kā ienāca prātā šādā situācija iet pāri ceļam, ja 6 sekundēs kopā ar izkapšanu no auto pakluva zem cita auto ??? Vai tiešam bija dzivot apnicis ??? Lai tas auto kaut ko objektīvi jēdzīgu spētu izdarīt, pat pie izcilas vadītāja koncentrēšanās bus vajadzīgas sekundes ~3, vai tas atbilst drošai "pāri tikšanai" ... nezinu atkarigs no situācijas ...
Jautāt droši drīkst.
Gāja pāri ceļam uz autobusu pieturu.
Droši vien, ka pārvērtēja auto tuvumu. Sešas sekundes nav pēkšņi. Piemēram, ieteicamā distance ir 2 sekundēs nobraucamais attālums.
Distance 2 sekundes pieļauj to ka tas priekšā braucošais nevar apstāties kā "iemiets", attiecigi tev vēl būs tā 1+ sekunde rezervei. Taču ja tas priekšā braucošais kaut kāda iemesla dēļ pēkšņi iesips kaut kami kas ir 10 reizes smagāks - tu viņu stabili "noķersi" ...
ja tu tā tiešām domā, tad tevi pie stūres laist nedrīkst
Manam auto reiz priekšā izskrēja briedis. Naktī, ziemā, sniegam sniegot, un pretī nākot mašīnām. Bija arī dashcam. Vēlāk, kad apskatījos ierakstu, tur bija 0.5 sekundes laika, lai pagriestu stūri tik daudz, lai netrāpītu šim par pakaļu, un teik maz, lai nebūtu pretējā joslā.
Tāpēc saku, JA šoferis skatījās uz ceļu, tad viņam vajadzēja gājēju redzēt, un spēt netrāpīt virsū.
Lai vērtētu ir ļoti daudz kas jāzina/jāredz kā piemēru varu pastāstit kad man netalu no darba gandrīz tantuku nobrauca uz pārejas. Tantuks sarkanā mēteli iet pāri pàrejai, kur "jaunie Rigas revolucionāri" izlikuši no tiem sarkani svitrotajiem (908 un 909) remontarbu zonas ierobožojošajiem stabiņiem-zīmēm tādu kā drošības saliņu pa visu vidējo joslu.
Tantuks mazs augumā, sarkanā mētelī un apgaismojums tāds, ka es ar kajām ~5-10 metru attālumā vinu tur pamanīju tikai pēc fakta kad Škoda pa pusei pa zāli ar mileni gar stabu tantuku apbrauca ... Maz ticams ka Škodai izbraucot cauri remontdarbu zonai (ierobežojums 30) tur pat 50 bija ...
Pašam reiz bērnība ir bijusi "saķeršanas" ar Gaz 53 laukos no zirga pajuga pārskreju pari ceļam, aiztaisīju govju aploka vartus, pagriezos lai skrietu atpakal, a tur tikko kabine pāri mazam kalniņa velk Gaziks uz cik nu jams tur tukšā spēj , nācās ātri kāpties atpakaļ ... tā kaste apstājās tā ka deguns bija kaut kur pret kravas kaste aizmugurējo daļu ... bikses var teikt man "bija pilnas" ... sekunžu arī bija itkā pietiekami, taču yz ceļa bija ari zirga pajūgs ...
Nav mums tādas tradīcijas "būt labi saskatāmiem" uz ceļiem īpaši nakts tumšajā laikā, tas rada daudz problēmu ...
Grūti komentēt, nezinot apstākļus, bet tikpat var būt mudaks gan šoferis, gan tas draugs.
"Šoferis no notriekušās mašīnas vispār nepienāk klāt." - un kāpēc viņam tas būtu obligāti jādara? Ja es būtu pārliecināts, ka kaut kāds auns šķērsojis ceļu un man, lai gan savu vainu nesaskatu, viņa dēļ tagad ir liela jāšanās, nez vai man viņa labsajūta būtu prioritāra.
Kā jau teicu, nav jau skaidrs, kurš tur vainīgs, bet tas, ka aizbrauci un Tev likās viss gauži pārredzami, tas neko vēl nenozīmē. Tu brauci un speciāli pievērsi uzmanību tai vietai. Vidusmēra šoferis brauca un īpaši negaidīja vietu, kur kāds mēģinās forsēt ceļu. Kā draugs to pasniedza un kā bija faktiski - kas to lai zina. Tā ka gaidi vien policijas secinājumu, varbūt tas kaut ko izskaidros.
Nezinu. Neesmu burvis. No vietas, kur var pamanīt gājēju, izvairīties var bez problēmām. Uz ass līnijas notrieca.
Gadās tā, ka tuksnesī stabam uzbrauc. Liktenis. Bet nu nekad nepagriez muguru paaugstinātas bīstamības objektam. Varētu te veselu palagu sarakstīt ar gadījumiem no dzīves...Bet visiem, kam esmu mācījis kā rīkoties uz ceļa, esmu ieteicis uztver katru satiksmes dalībnieku kā potenciālu virsū braucēju, skaties 3x
Bija vienā manā darbavietā gadījums. Piegādes smagā šoferis iznāk no telpas. Pēc visiem priekšrakstiem apiet mašīnai apkārt. Nevienas dzīvas dvēseles. Iekāpj kabīnē, iedarbina motoru, ieliek atpakaļgaitā, sāk skanēt skaņas signāls. Sāk braukt atpakaļ (skatoties spoguļos, loģiski), pēkšņi jūt, ka pārbrauc kaut kam pāri. Izkāpj ārā, a tur sieviete zem riteņiem. Jau beigta. Bija iznākusi pa durvīm, kamēr šoferis kāpa kabīnē, un nostājusies aiz mašīnas uzpīpēt. Labi, ka viss bija nofilmēts, un šofera vaina nekāda netika atrasta.
gunbox rakstīja: Tāpēc nav brīnums, ka krievi mūs par nacistiem apsauc. Man visi cilvēki ir vienlīdzīgi. Viens otrs krievs ir lādzīgāks par vienu otru latvieti. Bērt visus vienā katlā ir IQ trūkums.
bet nu procentuāli latvietis ir krietni lādzīgāks par krievu. jo tā vai savadāk tiecas pie civilizācijas, nevis uz akmens laikmetu
Ta ir lielā mērā tiesa, jo no dažādiem ex-kolēģiem ukraiņiem un krieviem ir dzirdēts ka uz LV savulaik tieši tā ari pārcēlās - te cilvēki darija un centās izsisties, kamēr citur CCCP process bieži bija radikāli pretējs ... un ir daudz vieglak dzīvot ar/starp tiem kuru "deguni neduras smiltīs" ...
Tas ir subjektīvs viedoklis. Mana pieredze ir ar krieviem, ka nevar piepīt pie vienotas mentalitātes, jo daļai cilvēcīgums ir daudz lielāks, kā lielākai daļai pesimistisko latviešu. It sevišķi latvijas krievi ir ļoti atšķirīgi, no tīra slāva. Ko tev dod tiekšanās uz civilizāciju, ja esi patiesībā esi duraks? Salīdzini kaut vai CSN ievērošanu. Tālu mēs esam no Krievijas tikuši? Drīzāk pārņēmuši visu to, no ka pir ms 25 gadiem tikām vaļā.
Krievijā vispār esi bijis? tur csn un vispār kkādas pieklajības normas ievēro X100 sliktāk neka izlaistais latvietis vulgaris.
Kā vispār var dalīt cilvēciskās īpašības pēc tautības.Šodienas situācija pamazām brauc atpakakaļ uz 90tajiem.Atgriežas jukulaiku sindroms.Uz ielas katrs dara ko var.
Jaunieši filmē ārprātu, taču bezmugurkaula bezppja policicijass pr-nieks par to neliekas ne zinis.Iespējams, viņa kolēģis kkāds tur Lietuvas p-prnieks līdzīgā situācijā būtu jau nākamajā darbadienā kārtīgi paņēmis/priekšā un izp-issis gan visas filmētāju ip adreses, gan arī savus padotos,kuri tobrīd bijuši 6km rādiusā ap filmēšanass laukumu..
Tiešs kapi-pists no tiem 99tajiem.Kamēr vieni dala miljardus un privahvatizē, tamēr lohus p/iš krievu bandīti un uz ceļa cits citam spļauj purnā.Tagad vienīgi bandītus (acīmredzot īslaicīgi) ir nomainījuši dažādi psihovenerologi un/vai epimpodemomarketofuflologi.
"Drīzāk pārņēmuši visu to, no ka pir ms 25 gadiem tikām vaļā." Pirms 25 gadiem pie gājēju pārejām apstājās tik, cik tagad neapstājas
Vai nu tu ārzemes neesi dzivojis, vai kas, nav to uber mierigo likumpaklausigo eiropiešu, tā ka turpat blakus tiem vidējiem rietumeiropiešiem vien esam.
Paskaties uz itāļiem, un šķitīs ka LV brauc mierīgi un pieklājīgi ...
Itālijā brauc ļoti pieklājīgi, izņemot Romu un Neapoli. Protams, galīgi ne flegmatiski, ar mazām distancēm, bet plūdeni, bez raustīšanās.
Joslu mainīšanas laikā agresīvi aiztaisīt brīvo vietu un notaurēt - "suka kur tu lien" rīgā var 100x biežāk. Dienvidos man liekas skaņas signālu lieto, lai informētu, ka es tevi redzu un akceptēju manevru, nevis lai izrādītu nepatiku.
Bīstamu apdzīšanu stundas laikā uz A1 var saskaitīt vairāk, nekā visā braucienā uz Eiropu. Velosipēdisti, kam ir videoreģistrators, regulāri liek video, kur ar spoguli nobrauc gar elkoni, vai apdzen, frontāli izejot pret velosipēdu.
Cik daudz pie vainas infrastruktūras neesamība un CP trūkums - hvz.
Es teiktu, ka esam kaut kur pa vidu - ar vienu kāju rietumos, ar vienu austrumos.
Bīstamās apdzīšanas ir vairumā tādēļ, ka mums ir pilns ar skandināvu stila sēņotājiem, kas uzskata par savu vajadzību audzināt ātros un censties uzpiest savu attieksmi kā vienīgo pareizo.
Agresijā pie stūres būs brūti pārspēt britus, kam "road rage" ir normāla ikdiena.
Bet atkal jau kaut kādu mistisku iemeslu dēļ kādam "Krievi nāk!" politikas piekritējam gribas pie kārtējās problēmas pievilkt šo tēmu, nevis paskatīties uz reālajiem iemesliem.
nedris! braukājot britos krustām šķērsām dažas atvaļinājuma vasaras, caurmērā laipnākus šoferētājus kā UK reti kur var saredzēt.
Piedod, tad jau čurājošos puisīšus pie Brīvības pieminekļa, futbola huligānus un nepatiku pret britu tūristiem jebkurā kūrortā arī būšu nosapņojis.
atkal tavs analītiskais prāts nespēj atšķirt ekstrēmos gadījumus no vidusmēra?
Kāds sakars apdzīšanai nepārskatāmā līkumā ar sēņotājiem - kāds brauc agresīvi lēni, un spiež pārkāpt CSN sabiedrībai bīstamā veidā???
Izpratnes trūkums, agresija un neeksistējoša CP.
Netrafarētajiem vispār vajadzētu nodarboties tikai ar īpaši bīstamu vadītāju noņemšanu no trases, nevis ar +20 sodiņiem un gājējus, kas pie sarkanā iet pāri.
Sakars ir interesants un gaužām vienkāršs. Nebūtu vienu, nebūtu arī otru. Un paslēpts fotoradars palīdzētu izskaust tos, kuriem - "ai, daivai uzpsiedīs". Tobiš, ne vieniem, ne otriem nevajadzētu atrasties uz braucamās daļas tuvāk, kā aiz muguras sabiedriskā vadītāja šoferim.
Nē Itālijā ir absoluti normali spraukties tur, kur pie mums apkārtējie padomās ka kretins, vai pat nopīpinās, tyr tas ir norma. Polijā intensīvā satiksmē tas pats. Visu izsaka tava spēja adaptēties konkrētam braukšanas stilam ...
Tikko biju Costa del Sol. Nu salīdzinot ar topubliku itāļi ir saprāta un kultūras kalngals.
Lien virsū riktīgi krānīgā stilā, lec priekša, atriebīgi utt. Bet nu vide arī tāda. Starts uz šoseju no izbrauktuves aiz betona sienas, bez ieskriešanās joslas
Labi, paši uzprasijāties. Centrā, kravene fūre dod lēnam atpakaļ...nedaudz labais līkums. Respektīvi kreiso pusi neredz...jo salauzies pagriezienā, bet nedaudz neierakstās un kreisais konteinera stūris iet audiniekā Saimniece to redzot glābj savu auto un nostājās starp piekabes stūri un to audinieku tip nebrauc man virsū Tak šito murgu redzot pēdējā brīdī paspēju vinu paraut ārā,malā. Būtu tā lēni saspiesta izsmērēta...Bāc nu nolamāju to sievietino panckām ārā, kas tev sūda bleķi vai dzīvība vērtīgāka
ZZZZ rakstīja: Labi, paši uzprasijāties. Centrā, kravene fūre dod lēnam atpakaļ...nedaudz labais līkums. Respektīvi kreiso pusi neredz...jo salauzies pagriezienā, bet nedaudz neierakstās un kreisais konteinera stūris iet audiniekā Saimniece to redzot glābj savu auto un nostājās starp piekabes stūri un to audinieku tip nebrauc man virsū Tak šito murgu redzot pēdējā brīdī paspēju vinu paraut ārā,malā. Būtu tā lēni saspiesta izsmērēta...Bāc nu nolamāju to sievietino panckām ārā, kas tev sūda bleķi vai dzīvība vērtīgāka
Katram savas prioritātes
Vispār interesantas pārdomas par šoferiem pagalmā šajā ziemā. Sniegu ir bijis daudz un gan jau vēl būs. Iznāk ļautiņš un ar pusplaukstas izmēra birstīti sāk tīrīt savu nosnigušo auto. Dara to vismaz min 10, ja ne ilgāk. Vai tiešām mūsu steidzīgajā laikmetā tiešām šī ir tā lieta, kur baudīt dzīvi, nevis nopirkt normāla izmēra slaukāmo?
Nu nezinu. Pat ar dūraini slaukot - tur vairāk par trīs minūtēm nav ko darīt. Man ilgākais laiks paiet ledu no stikliem nokasīt, ja tāds ir radies. Vēl jau tas, ka aukstā laikā gribas to mašīnu kārtīgāk uzsildīt, tāpēc sniega slaucīšana tiek veikta nesteidzīgi un ar pīppauzi
Esi redzējis seriālā Smalkais stils to epizodi, kur Onslovs katru reizi ieejot savā sētā pielabo stabiņu? Tā arī šis cilvēks varbūt domā, ka jānopērk lielāka, bet tad aizmirst un tā uz riņķi ))
Ir novērots. Izskatās, ka cilvēks ir izgājis no mājas. Uz veikalu nevajag, slēpot negribas, vot i izgāja svaigā gaisā. Kas smieklīgi - notīra un aiziet atpakaļ
Nav ne smieklīgi, ne brīvprātīgi
www.tvnet.lv/7402597/sniegs-janotira-ari-no-ielas-ap-auto-ja-tas-stavejis-ilgak-par-trim-dienam
vēl viens no noteikumiem, kas principā netiek kontrolēts. Vai nu atcelt, vai piemērot
Daudzstāveņu pagalmā ir tikai smieklīgi un brīvprātīgi
Kā reizi nē. Uz daudzstāveņu pagalmiem kā reiz policija brauc konstatēt pārkāpumus pēc kaimiņu sudzībām. Attiecīgi tieši tur, kur tavs apsnigušais auto nepatīk kaimiņienei, šī prasība tiek kontrolēta un piemēroti sodi.
daudzstāveņu pagalmā nevarētu, jo tas ir privātīpašums
Ne tik vien varētu, bet to labprāt dara - publiski pieejamā privātīpašumā pēc īpašuma tiesiskā valdītāja (kamiņienes) pieprasījuma policija to drīkst un ar prieku dara.
Par tiem daudzstāveņu pagalmiem... Manā pagalmā mēs esam kādi trīs tādi dīvaiņi, kam mašīnā ir sniega lāpsta un kas attīra parkinga vietu pirms tajā iebraukt. Pārējie parkojas kupenās un tad brien no tām ārā. Kas interesanti: kad esmu pēc lielas snigšanas izšķūrējis sev vietu, tad nākamajā vakarā, atbraucot mājās, 90% gadījumu mana iztīrītā vieta ir atstāta brīva un es atkal varu tajā iebraukt. Pārsteidzoši solīdi cilvēki tomēr!
ja katrs piekurbulētu, notīrītu peplacu un perimetru ap to, tad nemaz nevajadzētu rakt pirms iebraukšanas, tik vien cik pa dienu sasnidzis. Pagalmā vēl tā, bet uz ielas ieparkot otrajā rindā, lai izraktu sniegu ir diezgan neforši
Daudzstāveņu pagalms = viens no svarīgākajiem iemesliem, kāpēc man dzīve tādā daudzstāvenē smagi riebjas. Dzīvo kā tādā autostāvvietā.
Neko darīt tādas tās majās ir, apakšzemes stāvvieta jau ir pavisām glaunām un ar tur šaizes gadās. Tādēļ idēla forma ir dzīve savā privātmājā, kas protams nes līdzi attiecīgus finansiālus ieguldījumus, bet pretī dod arīdzen kaifu, tajā skaitā nedalīt stāvvietas un nečakarēties ap citiem.
Brīnišķīgs velorastu celiņa pielietojums ziemā.
anoagask rakstīja: Itālijā brauc ļoti pieklājīgi, izņemot Romu un Neapoli. Protams, galīgi ne flegmatiski, ar mazām distancēm, bet plūdeni, bez raustīšanās.
Joslu mainīšanas laikā agresīvi aiztaisīt brīvo vietu un notaurēt - "suka kur tu lien" rīgā var 100x biežāk. Dienvidos man liekas skaņas signālu lieto, lai informētu, ka es tevi redzu un akceptēju manevru, nevis lai izrādītu nepatiku.
Bīstamu apdzīšanu stundas laikā uz A1 var saskaitīt vairāk, nekā visā braucienā uz Eiropu. Velosipēdisti, kam ir videoreģistrators, regulāri liek video, kur ar spoguli nobrauc gar elkoni, vai apdzen, frontāli izejot pret velosipēdu.
Cik daudz pie vainas infrastruktūras neesamība un CP trūkums - hvz.
Es teiktu, ka esam kaut kur pa vidu - ar vienu kāju rietumos, ar vienu austrumos.
... kļūdies, mēs esam ar abām kājām gan rietumos, gan austrumos un tik dziļi, ko sauc par "mēslos līdz ausīm". Ļoti tipiski idiotiskas prakses piekopjam un ņemam visu sliktāko no abām pusēm. Jā, tiesa... esam pa vidu, tur, kur saule neiespīd.
Draugs pastāstīja, ka šodien esot gana interesanti skati uz dižās pilsētas ielām. Pie Akmens tilta kādi 5 auto stāvējuši ar avārijas lampiņām midžinoties, tālāk vēl viens otrs. Kopā laikam kādus 8 saskaitīja.
Fiksi izvirzītā teorija - pārsista riepa - laikam būs bijusi patiesa, jo vienam auto patiešām kas tāds bija vērojams.
Tur pie tā tilta jau bijusi arī brigāde, kas ķepējusi kādu bedri ciet. Droši vien to pašu.
Tagad braucot ļoti jāuzmanās. Asfalts izdrupis ne pa jokam
O jā, braucu tur šodien ap 19iem. Skats interesants. Pirmkārt, Waze tas posms rādījās noklāts ar "bīstamībām, stāvošiem auto" un tad arī ieraudzīju, ka kādi 9 auto ik pa pāris desmit metriem mirgo ar avareikām, izlikti vairāki trijstūri, kāds evakuvators pa starpai jau kādu savāc. Un brigāde ar pikapu arī bija.
Nekādā ziņā nevēlos attaisnot ielu uzturētājus, bet padomāt par citu lietu. Gribētos domāt, ka apskatot visus šos cietušos auto, noteikti vairumam (ja ne visiem) būtu diska/riepas proporcijas, ko msh sauktu par ratu riteņiem (lasi - liels disks un plāna riepiņa).
Ja auto mazāku neparedz vai nopirkts ar tādu, tad vēl neko, bet ja cilvēks cenšas par dzīves galveno mērķi dabūt milzu diskus, jo tā esot skaistāk, šāds rezultāts ir samērā likumsakarīgs. Lai kāda kuram tur atbildība, tādi nu ir tie apstākļi, kādos dzīvojam un ar to jārēķinās.
Es savā dzīvē nevienu riepu pārsitis neesmu. Sadūris, jā, pārsitis - ne. Ar ratu riteņiem nebraucu.
Nevis "tad neko" bet tādā gadījumā jācer, ka nākotnē tas indivīds sevi apgādās ar auto, kas vairāk piemērots reālijām uz ceļa
Nav teikts - mūsdienās ir tā mode piesēsties pie visa gatava - kas nozīmē ka Latvijas ceļu apstākļiem piemērotā mašīna ir pseidodžips ar lieliem koka ratu riteņiem. Tas nekas ka parastu golfa klases hečbeku varētu uzcelt līdz tā pseidodžipa augstumam un to piedevām nokomplektēt ar mazākām bremzēm lai varētu uzlikt mazākus ripuļus...
Nemīz, vēl jau ir auto ar gumiju uz ratiem.
Vidzemes šosejas asfalts pie Āraišiem arī ir izkusis.
Šofera dienasgrāmata.
Uzmeikošu vēl vienu spama vietu, kur padalīties par šofera dienu. Būtu forši, ja šeit nediskutētu bet vienkārši iemetam stāstu, cik "patīkama" Latvijā ir braukšanas kultūra.