Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Šofera dienasgrāmata.

gunbox Reģ.: 23.12.2016

Uzmeikošu vēl vienu spama vietu, kur padalīties par šofera dienu. Būtu forši, ja šeit nediskutētu bet vienkārši iemetam stāstu, cik "patīkama" Latvijā ir braukšanas kultūra.

 
ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Polijā grūti braukt. Marijampole-Suvalki lieli sastrēgumi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Vakardien man sanāca izmēģināt platā gala problēmas Piecos pēcpusdienā braucot uz Liepāju, cēli uz ~100 kmph aizbraucu līdz Nīcai, izbraucot no Nīcas priekšā braucošā, hvz, B7 vai B8 pastēte, kura man bija kādu puskilometru - kilometru pa priekšu braukusi vismaz pusi iepriekšējā ceļa, piepeši ātrāk par 70 neieskrienas - "nu nekas, kad satiksme atļaus, apdzīšu", nodomāju - piebremzējot lai saglabātu attālumu, piepeši priekšas riteņi sabloķējās... Tad nu līdz Pērkonei braucu 50-70 diapazonā, pieskaņojoties priekšā braucošajiem, kur kādus trīs visvislēnākos [vislēnākais bija kaut kāda mašīna ar piekabi] arī apdzinu, ik pa brīdim pārbaudot saķeri ar asu gāzītes uzbērienu - pēc Pērkones izbraucot klajumā saķere uzlabojās, ko priekšā braucošie nepamanīja, nācās šos nokost. Temperatūra bija kaut kur ap nulli. Deviņos vakarā jau viss bija normāli, gan jau pateicoties sālij.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt
Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Dalbajobi ar migalkām!

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

gunbox rakstīja: Jau 20 gadus iestrādāta shēma. Uzrakstam projektu, lai iesvilptu naudu sev jaunā baseinā. Par ko projekta tēma un kam projekts kalpos? Da kuru tas interesē? Plānotais mērķis vai tad nav sasniegts? Domāju ka ir? Ā... tur vēl kaut kas bija jāizdara. Nu sorry... tas plānā neietilpa. Mērķis bija baseins villai Itālijā.

Diemžēl "projektu ekonomikas", kas nereti norisinās ES blakne - uz brīdi ir tikai projekts, kurā, labi, ja kādas izmaiņas uztaisa pēc dzīves reālās prasībām, kas pēc tam...? Nāk nākamais projekts..tā ar visiem zaļajiem kursiem u.c. lietām

Savā veidā piecgades reinkarnācija..

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nav nekāds "savā veidā" - tā projektu plānošana Briselē notiek piecgadēs Pat periodiskumu nav pamainījuši.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Pasaulē nekas jauns nenotiek, tā varētu dēvēt šo aizokeāna ziņu. Un galvenais varonis nav tjip mājsaimniece, bezdarbnieks kkāds panks, bet elektriķis, kam nu kkas tomēr būtu jāzin!

Nemainījām eļļu un nemainīsim. Labāk ieliet super truper longlife un maukt. Pēc tam protams jābola acis kāpēc neviens negrib pa velti labot

toronto.ctvnews.ca/mobile/ontario-man-who-missed-oil-changes-responsible-for-19-000-engine-replacement-1.5752834?s=09

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Rakstā var noprast, ka oficiāli 16k vai 1 gads motoreļļas maiņai. Īpašnieks saka, ka ik pēc 24k un tad jau sanāk, ka ne retāk par to 1 gadu. Strīds sanāk par to, ka eļļas maiņa netika veikta pie dīlera vai tam pietuvināta un nav oficiāli reģistrēta.

Šitas joks ar to, ka jau pirmie īpašnieki Francijā, piemēram, ignorē dīlera pakalpojumus ir jau sen novērots uz savas ādas, tikai starpība tāda, ka neviens motors manās lietotajās mašīnās nav dēļ tā pašlikvidējies!

Modano Reģ.: 25.11.2019
0 0 Atbildēt

Sen nebiju uzpildīties bijis. Jopcik... 1.56eur/l par 95.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Naudas ir vairāk kā jebkad agrāk. Diez vai tāds pats komentārs no Kariņa būs arī par inflāciju, kuras mazināšanai ir darījis apaļu 0. Ā nē, ir gan, lūdzis aizņemumu 300 milj. Un tad vel Pabrikam vajag priekš cilvēku nogalināšanas aprīkojumu par 350milj.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 0 Atbildēt

tas aprīkojums jau paredzēts krievu, nevis cilvēku galināšanai.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Tāpēc nav brīnums, ka krievi mūs par nacistiem apsauc. Man visi cilvēki ir vienlīdzīgi. Viens otrs krievs ir lādzīgāks par vienu otru latvieti. Bērt visus vienā katlā ir IQ trūkums.

fckns Reģ.: 29.11.2020
0 0 Atbildēt

Tā kā no mēness nokrituši. Tas tak ir sezonāls process, kad degvielas cena kāpj rudenī un krīt pavasarī.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Savu pārliecību tu redzēsi tikai pēc sezonas, vai tas bija sezonāls, vai šoreiz tomēr nē. Neesmu nevienu pavasari redzējis būtisku cenu svārstību. Tie pāris centi neko nenozīmē.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Vakar CP jūrmalu ņēma priekšā Bija gan stacionārie gan netrafarētie Bet nu ar saviem 60 sajutos par satiksmes bremzi

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 1 Atbildēt

Tautā runā, ja neprot sevi kontrolēt uz ceļa, palīdz, ja aizsūta uz CP savas problēmas kopā ar reģ.nr.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Internetos klejo diskusija, ka busiņi pie autoostas ir darbā iekārtošanās kantora, bet realitātē regulārie pārvadājumi.

Man vienīgajam aizdomas, ka regulārais pārvadājums uz nīderlandi ar 9vietīgo busiņu = 24h nonstop brauciens vienam šoferim?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Var jau arī pasažieriem dot pastūrēt

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Tieši tā, esmu pats tā izpildījies un biļetes cena par šo stūrēšanu attiecīgi zemāka

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

tas ir, tevi (nelegāli) nodarbina, un vēl liek piemaksāt?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

ja tas ir regulārais reiss ar visiem papīriem, tad Darba inspekcija varētu pacelt savu pakaļu nevis tikai tad, kad ir līķi, bet preventīvi. Ar kaut cik normālu darba-atpūtas režīmu tāds bizness nevar būt rentabls. 2 šoferi uz 8-9 vietām ir pārāk liels overhead, vadītāja maiņa Varšavā izklausās pēc zinātniskās fantastikas, bet pasažieri-šoferi uzprasās uz juridiskām problēmām, komercpārvadājumiem nevajag kādu īpašu atzīmi tiesībās???

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 0 Atbildēt

Tehniski neviens nevar izkontrolēt "grupiņu kas dodas slēpot" uz Itāliju vai jebkur citur, kur paši vienojušies par "degvielas izmaksu" un busu īres sadalīšanu uz galviņām ...

Ar to gribu teikt tikai to, ka šo neizkontrolēsi, pat ja atradīsi veidu kā, ir veidi kā to atkal apiet ...

Tas ir normāls jebkura biznesa sākums, ka likumdošanu cenšas "liekt" sev par labu, un tā nav tikai postpadomju domāšana, tas ir pastulba regulējuma rezultāts ...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

vismaz regulāros pārvadātājus var paņemt priekšā par darba drošības pārkāpumiem, ja maršruts ir saplānots 20h nonstop vienam vadītājam.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Tie busiņi ir pilns ss un piegādā jebko (kravas, cilvēkus) pa visu Eiropu. Pamatā UK, DK, DE, NL. Pārējās valstis retāk.

Kādreiz nācās diezgan daudz izmantot kā kravu pārvadātāju. Nevaru gan atcerēties cik šoferu bija. Bija viens manageris, kas iekasēja un komunicēja. Šoferis laikam viens. Ne reizi piegādi nenorāva. Tad moš divi tomēr.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Pazīstams no Anglijas brauca ar 2 čalīšu organizētu busu. Entuziasti sadomājuši piepelnīties, internetā sameklējuši gribētājus un aidā no Latvijas uz turieni un atpakaļ.

Kā izrādījies, angliski nezina burtiski neko. Kā turp tikuši, Tam Kungam vien skaidrs, bet atceļā mans čoms sapratis, ka nāksies palīdzēt kā tulkam. Busā laikam vienīgais tekoši runājis angliski un visi esot uzlūkojuši kā dievu

Pa ceļam bijis gana interesanti, piemēram, mēģinājums uz maģistrāles braukt pretējā virzienā, jo bija pabraukuši garām mezglam u.tml.

Nu un pilnai laimei vēl Latvijā netālu aiz dižās pilsētas šoferis aizmiga un iebrauca grāvī. Par laimi stipri lēzens bija. Izrādās, neesot gulējuši arī.

Tā ka visādi gadās

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

no shit, sherlock - aizmiga pēc 24h pie stūres, kā gad tas varēja gadīties...

Tāpati problēma, kas vieglajiem kraviniekiem <3.5t. Šitādu mūjābeļu dēļ beigsies ar to, ka busiņiem arī prasīs tahogrāfu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Kādā veidā? Pasaki kā tu nodefinēsi "busiņš" lai pie viena tas tahogrāfs neieliktos čupiņā vieglo mašīnu

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

hvz kā, bet tādi busiņi un <3.5t kravinieki ar "24h līdz UK" ir reāls risks

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tev nu gan laba dzīve ja jāsatraucas par tādiem sīkumiem...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

tikai laika jautājums, kamēr tāds nepārbrauc pāri bērnudārza grupiņai vai neuztaisa frontālo ar kādu mkII trusi

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Jā - tas tāpat kā laika jautājums kad Rīgā kādam uzkritīs ķieģelis uz galvas - vai tāpēc liksim visas mājas aptīt ar sietiem vai visiem valkāt ķiveres? Kā jau tev paskaidroja, apkarot šo te nenozīmīgo problēmu [ja vispār problēmu] būtu vadīties pēc principa "šaut zvirbuļus ar lielgabalu".

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

meklējot Traffic busu it viegli var atrast 2 - 3 gadīgu ar 500 - 700 tūkst km nobraukumu.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

jā, redzēju tādus, ar visām UK-LV pārvadājumi uzlīmēm uz sāniem

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

eļļa nekad nav atdzisusi kopš izbraukšanas no dīlera salona, 2gados 500kkm=30kmh vidējais ātrums visā dzīves laikā

Vienīgais sākot no Lietuvas bāņa tas buss ir braucis tuvu Vmax

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

A6, sestdienas novakare, putenis un pustīrīts/pusledains ceļš un vairāki umņiki, kam jādrāž pabrauc garām savām nobrauktuvēm, bet viens izdomā uz šosejas pa mēmiem nolikt un atpakaļ pabraukt - labi, ka bija distance un saprātīgs ātrums, bet nodomāju, ka debīls, kas debīls - tomēr nevajag provocēt situācijas uz ceļa - būtu pabraucis pāris km un Saulkalnē apmetis ripā, bet nē, pisināt citus vajag, normālos laika apstākļos ta vēl pusbēda, bet tā uz A6 kreisā josla galīgi aizputināta.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Paziņam uzbrauca automašīna. Viņš paskatījās pa kreisi, redz mašīnu tālumā. Iet pāri ceļam, skatās pa labi, kur tuvojas autobuss. Jau uz ass līnijas dabū pa kātiem, un aizlido uz pretējās puses nomali. Aizbraucu uz to vietu. Ārpus pilsētas. Redzamība izcila. Gaišs dienas laiks. No brīža, kad viņš izkāpj no savas mašīnas - tā stāvēja nevis uz nomales, bet sānceļā - un aiziet līdz ceļa vidum, paiet sešas sekundes. Asfalts sauss. Ātrums mašīnai tāds, ka, šķiet, nav bremzēts, nav mēģināts izvairīties.

Murgs kaut kāds.

Puisim lauzta kāja, deguns, un pamatīgi sadauzījies, labi, ka vispār dzīvs.

Ātrie, policija, utt jezga. Šoferis no notriekušās mašīnas vispār nepienāk klāt.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Tiešām murgs kaut kāds, vispār neko nevar saprast.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Drīkst jautāt, kā ienāca prātā šādā situācija iet pāri ceļam, ja 6 sekundēs kopā ar izkapšanu no auto pakluva zem cita auto ??? Vai tiešam bija dzivot apnicis ??? Lai tas auto kaut ko objektīvi jēdzīgu spētu izdarīt, pat pie izcilas vadītāja koncentrēšanās bus vajadzīgas sekundes ~3, vai tas atbilst drošai "pāri tikšanai" ... nezinu atkarigs no situācijas ...

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Jautāt droši drīkst.

Gāja pāri ceļam uz autobusu pieturu.

Droši vien, ka pārvērtēja auto tuvumu. Sešas sekundes nav pēkšņi. Piemēram, ieteicamā distance ir 2 sekundēs nobraucamais attālums.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Distance 2 sekundes pieļauj to ka tas priekšā braucošais nevar apstāties kā "iemiets", attiecigi tev vēl būs tā 1+ sekunde rezervei. Taču ja tas priekšā braucošais kaut kāda iemesla dēļ pēkšņi iesips kaut kami kas ir 10 reizes smagāks - tu viņu stabili "noķersi" ...

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

ja tu tā tiešām domā, tad tevi pie stūres laist nedrīkst

Manam auto reiz priekšā izskrēja briedis. Naktī, ziemā, sniegam sniegot, un pretī nākot mašīnām. Bija arī dashcam. Vēlāk, kad apskatījos ierakstu, tur bija 0.5 sekundes laika, lai pagriestu stūri tik daudz, lai netrāpītu šim par pakaļu, un teik maz, lai nebūtu pretējā joslā.

Tāpēc saku, JA šoferis skatījās uz ceļu, tad viņam vajadzēja gājēju redzēt, un spēt netrāpīt virsū.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Lai vērtētu ir ļoti daudz kas jāzina/jāredz kā piemēru varu pastāstit kad man netalu no darba gandrīz tantuku nobrauca uz pārejas. Tantuks sarkanā mēteli iet pāri pàrejai, kur "jaunie Rigas revolucionāri" izlikuši no tiem sarkani svitrotajiem (908 un 909) remontarbu zonas ierobožojošajiem stabiņiem-zīmēm tādu kā drošības saliņu pa visu vidējo joslu.

Tantuks mazs augumā, sarkanā mētelī un apgaismojums tāds, ka es ar kajām ~5-10 metru attālumā vinu tur pamanīju tikai pēc fakta kad Škoda pa pusei pa zāli ar mileni gar stabu tantuku apbrauca ... Maz ticams ka Škodai izbraucot cauri remontdarbu zonai (ierobežojums 30) tur pat 50 bija ...

Pašam reiz bērnība ir bijusi "saķeršanas" ar Gaz 53 laukos no zirga pajuga pārskreju pari ceļam, aiztaisīju govju aploka vartus, pagriezos lai skrietu atpakal, a tur tikko kabine pāri mazam kalniņa velk Gaziks uz cik nu jams tur tukšā spēj , nācās ātri kāpties atpakaļ ... tā kaste apstājās tā ka deguns bija kaut kur pret kravas kaste aizmugurējo daļu ... bikses var teikt man "bija pilnas" ... sekunžu arī bija itkā pietiekami, taču yz ceļa bija ari zirga pajūgs ...

Nav mums tādas tradīcijas "būt labi saskatāmiem" uz ceļiem īpaši nakts tumšajā laikā, tas rada daudz problēmu ...

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Grūti komentēt, nezinot apstākļus, bet tikpat var būt mudaks gan šoferis, gan tas draugs.

"Šoferis no notriekušās mašīnas vispār nepienāk klāt." - un kāpēc viņam tas būtu obligāti jādara? Ja es būtu pārliecināts, ka kaut kāds auns šķērsojis ceļu un man, lai gan savu vainu nesaskatu, viņa dēļ tagad ir liela jāšanās, nez vai man viņa labsajūta būtu prioritāra.

Kā jau teicu, nav jau skaidrs, kurš tur vainīgs, bet tas, ka aizbrauci un Tev likās viss gauži pārredzami, tas neko vēl nenozīmē. Tu brauci un speciāli pievērsi uzmanību tai vietai. Vidusmēra šoferis brauca un īpaši negaidīja vietu, kur kāds mēģinās forsēt ceļu. Kā draugs to pasniedza un kā bija faktiski - kas to lai zina. Tā ka gaidi vien policijas secinājumu, varbūt tas kaut ko izskaidros.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

Nezinu. Neesmu burvis. No vietas, kur var pamanīt gājēju, izvairīties var bez problēmām. Uz ass līnijas notrieca.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Gadās tā, ka tuksnesī stabam uzbrauc. Liktenis. Bet nu nekad nepagriez muguru paaugstinātas bīstamības objektam. Varētu te veselu palagu sarakstīt ar gadījumiem no dzīves...Bet visiem, kam esmu mācījis kā rīkoties uz ceļa, esmu ieteicis uztver katru satiksmes dalībnieku kā potenciālu virsū braucēju, skaties 3x

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Bija vienā manā darbavietā gadījums. Piegādes smagā šoferis iznāk no telpas. Pēc visiem priekšrakstiem apiet mašīnai apkārt. Nevienas dzīvas dvēseles. Iekāpj kabīnē, iedarbina motoru, ieliek atpakaļgaitā, sāk skanēt skaņas signāls. Sāk braukt atpakaļ (skatoties spoguļos, loģiski), pēkšņi jūt, ka pārbrauc kaut kam pāri. Izkāpj ārā, a tur sieviete zem riteņiem. Jau beigta. Bija iznākusi pa durvīm, kamēr šoferis kāpa kabīnē, un nostājusies aiz mašīnas uzpīpēt. Labi, ka viss bija nofilmēts, un šofera vaina nekāda netika atrasta.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Smagajam spoguļos pašu aizmuguri neredz.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

gunbox rakstīja: Tāpēc nav brīnums, ka krievi mūs par nacistiem apsauc. Man visi cilvēki ir vienlīdzīgi. Viens otrs krievs ir lādzīgāks par vienu otru latvieti. Bērt visus vienā katlā ir IQ trūkums.

bet nu procentuāli latvietis ir krietni lādzīgāks par krievu. jo tā vai savadāk tiecas pie civilizācijas, nevis uz akmens laikmetu

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ta ir lielā mērā tiesa, jo no dažādiem ex-kolēģiem ukraiņiem un krieviem ir dzirdēts ka uz LV savulaik tieši tā ari pārcēlās - te cilvēki darija un centās izsisties, kamēr citur CCCP process bieži bija radikāli pretējs ... un ir daudz vieglak dzīvot ar/starp tiem kuru "deguni neduras smiltīs" ...

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Tas ir subjektīvs viedoklis. Mana pieredze ir ar krieviem, ka nevar piepīt pie vienotas mentalitātes, jo daļai cilvēcīgums ir daudz lielāks, kā lielākai daļai pesimistisko latviešu. It sevišķi latvijas krievi ir ļoti atšķirīgi, no tīra slāva. Ko tev dod tiekšanās uz civilizāciju, ja esi patiesībā esi duraks? Salīdzini kaut vai CSN ievērošanu. Tālu mēs esam no Krievijas tikuši? Drīzāk pārņēmuši visu to, no ka pir ms 25 gadiem tikām vaļā.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

Krievijā vispār esi bijis? tur csn un vispār kkādas pieklajības normas ievēro X100 sliktāk neka izlaistais latvietis vulgaris.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Kā vispār var dalīt cilvēciskās īpašības pēc tautības.Šodienas situācija pamazām brauc atpakakaļ uz 90tajiem.Atgriežas jukulaiku sindroms.Uz ielas katrs dara ko var.

Jaunieši filmē ārprātu, taču bezmugurkaula bezppja policicijass pr-nieks par to neliekas ne zinis.Iespējams, viņa kolēģis kkāds tur Lietuvas p-prnieks līdzīgā situācijā būtu jau nākamajā darbadienā kārtīgi paņēmis/priekšā un izp-issis gan visas filmētāju ip adreses, gan arī savus padotos,kuri tobrīd bijuši 6km rādiusā ap filmēšanass laukumu..

Tiešs kapi-pists no tiem 99tajiem.Kamēr vieni dala miljardus un privahvatizē, tamēr lohus p/iš krievu bandīti un uz ceļa cits citam spļauj purnā.Tagad vienīgi bandītus (acīmredzot īslaicīgi) ir nomainījuši dažādi psihovenerologi un/vai epimpodemomarketofuflologi.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

"Drīzāk pārņēmuši visu to, no ka pir ms 25 gadiem tikām vaļā." Pirms 25 gadiem pie gājēju pārejām apstājās tik, cik tagad neapstājas

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Vai nu tu ārzemes neesi dzivojis, vai kas, nav to uber mierigo likumpaklausigo eiropiešu, tā ka turpat blakus tiem vidējiem rietumeiropiešiem vien esam.

Paskaties uz itāļiem, un šķitīs ka LV brauc mierīgi un pieklājīgi ...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Itālijā brauc ļoti pieklājīgi, izņemot Romu un Neapoli. Protams, galīgi ne flegmatiski, ar mazām distancēm, bet plūdeni, bez raustīšanās.

Joslu mainīšanas laikā agresīvi aiztaisīt brīvo vietu un notaurēt - "suka kur tu lien" rīgā var 100x biežāk. Dienvidos man liekas skaņas signālu lieto, lai informētu, ka es tevi redzu un akceptēju manevru, nevis lai izrādītu nepatiku.

Bīstamu apdzīšanu stundas laikā uz A1 var saskaitīt vairāk, nekā visā braucienā uz Eiropu. Velosipēdisti, kam ir videoreģistrators, regulāri liek video, kur ar spoguli nobrauc gar elkoni, vai apdzen, frontāli izejot pret velosipēdu.

Cik daudz pie vainas infrastruktūras neesamība un CP trūkums - hvz.

Es teiktu, ka esam kaut kur pa vidu - ar vienu kāju rietumos, ar vienu austrumos.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 2 Atbildēt

Bīstamās apdzīšanas ir vairumā tādēļ, ka mums ir pilns ar skandināvu stila sēņotājiem, kas uzskata par savu vajadzību audzināt ātros un censties uzpiest savu attieksmi kā vienīgo pareizo.

Agresijā pie stūres būs brūti pārspēt britus, kam "road rage" ir normāla ikdiena.

Bet atkal jau kaut kādu mistisku iemeslu dēļ kādam "Krievi nāk!" politikas piekritējam gribas pie kārtējās problēmas pievilkt šo tēmu, nevis paskatīties uz reālajiem iemesliem.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
2 3 Atbildēt

nedris! braukājot britos krustām šķērsām dažas atvaļinājuma vasaras, caurmērā laipnākus šoferētājus kā UK reti kur var saredzēt.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 1 Atbildēt

Piedod, tad jau čurājošos puisīšus pie Brīvības pieminekļa, futbola huligānus un nepatiku pret britu tūristiem jebkurā kūrortā arī būšu nosapņojis.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 1 Atbildēt

atkal tavs analītiskais prāts nespēj atšķirt ekstrēmos gadījumus no vidusmēra?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 1 Atbildēt

Kāds sakars apdzīšanai nepārskatāmā līkumā ar sēņotājiem - kāds brauc agresīvi lēni, un spiež pārkāpt CSN sabiedrībai bīstamā veidā???

Izpratnes trūkums, agresija un neeksistējoša CP.

Netrafarētajiem vispār vajadzētu nodarboties tikai ar īpaši bīstamu vadītāju noņemšanu no trases, nevis ar +20 sodiņiem un gājējus, kas pie sarkanā iet pāri.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Sakars ir interesants un gaužām vienkāršs. Nebūtu vienu, nebūtu arī otru. Un paslēpts fotoradars palīdzētu izskaust tos, kuriem - "ai, daivai uzpsiedīs". Tobiš, ne vieniem, ne otriem nevajadzētu atrasties uz braucamās daļas tuvāk, kā aiz muguras sabiedriskā vadītāja šoferim.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Nē Itālijā ir absoluti normali spraukties tur, kur pie mums apkārtējie padomās ka kretins, vai pat nopīpinās, tyr tas ir norma. Polijā intensīvā satiksmē tas pats. Visu izsaka tava spēja adaptēties konkrētam braukšanas stilam ...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Tikko biju Costa del Sol. Nu salīdzinot ar topubliku itāļi ir saprāta un kultūras kalngals.

Lien virsū riktīgi krānīgā stilā, lec priekša, atriebīgi utt. Bet nu vide arī tāda. Starts uz šoseju no izbrauktuves aiz betona sienas, bez ieskriešanās joslas

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

gunbox no CSN ievērošanas viedokļa - ļoti tālu, bet tas ka Krievijā netrūkst sakarīgu cilvēku vai LV pietiek "idiotu" arī fakts.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Labi, paši uzprasijāties. Centrā, kravene fūre dod lēnam atpakaļ...nedaudz labais līkums. Respektīvi kreiso pusi neredz...jo salauzies pagriezienā, bet nedaudz neierakstās un kreisais konteinera stūris iet audiniekā Saimniece to redzot glābj savu auto un nostājās starp piekabes stūri un to audinieku tip nebrauc man virsū Tak šito murgu redzot pēdējā brīdī paspēju vinu paraut ārā,malā. Būtu tā lēni saspiesta izsmērēta...Bāc nu nolamāju to sievietino panckām ārā, kas tev sūda bleķi vai dzīvība vērtīgāka

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
2 0 Atbildēt

Ja neredz aizmuguri, tad jālūdz kādu palīgā.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

ZZZZ rakstīja: Labi, paši uzprasijāties. Centrā, kravene fūre dod lēnam atpakaļ...nedaudz labais līkums. Respektīvi kreiso pusi neredz...jo salauzies pagriezienā, bet nedaudz neierakstās un kreisais konteinera stūris iet audiniekā Saimniece to redzot glābj savu auto un nostājās starp piekabes stūri un to audinieku tip nebrauc man virsū Tak šito murgu redzot pēdējā brīdī paspēju vinu paraut ārā,malā. Būtu tā lēni saspiesta izsmērēta...Bāc nu nolamāju to sievietino panckām ārā, kas tev sūda bleķi vai dzīvība vērtīgāka

Katram savas prioritātes

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Vispār interesantas pārdomas par šoferiem pagalmā šajā ziemā. Sniegu ir bijis daudz un gan jau vēl būs. Iznāk ļautiņš un ar pusplaukstas izmēra birstīti sāk tīrīt savu nosnigušo auto. Dara to vismaz min 10, ja ne ilgāk. Vai tiešām mūsu steidzīgajā laikmetā tiešām šī ir tā lieta, kur baudīt dzīvi, nevis nopirkt normāla izmēra slaukāmo?

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Nu nezinu. Pat ar dūraini slaukot - tur vairāk par trīs minūtēm nav ko darīt. Man ilgākais laiks paiet ledu no stikliem nokasīt, ja tāds ir radies. Vēl jau tas, ka aukstā laikā gribas to mašīnu kārtīgāk uzsildīt, tāpēc sniega slaucīšana tiek veikta nesteidzīgi un ar pīppauzi

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Esi redzējis seriālā Smalkais stils to epizodi, kur Onslovs katru reizi ieejot savā sētā pielabo stabiņu? Tā arī šis cilvēks varbūt domā, ka jānopērk lielāka, bet tad aizmirst un tā uz riņķi ))

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Ir novērots. Izskatās, ka cilvēks ir izgājis no mājas. Uz veikalu nevajag, slēpot negribas, vot i izgāja svaigā gaisā. Kas smieklīgi - notīra un aiziet atpakaļ

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt
anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

vēl viens no noteikumiem, kas principā netiek kontrolēts. Vai nu atcelt, vai piemērot

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Daudzstāveņu pagalmā ir tikai smieklīgi un brīvprātīgi

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Kā reizi nē. Uz daudzstāveņu pagalmiem kā reiz policija brauc konstatēt pārkāpumus pēc kaimiņu sudzībām. Attiecīgi tieši tur, kur tavs apsnigušais auto nepatīk kaimiņienei, šī prasība tiek kontrolēta un piemēroti sodi.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

daudzstāveņu pagalmā nevarētu, jo tas ir privātīpašums

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Ne tik vien varētu, bet to labprāt dara - publiski pieejamā privātīpašumā pēc īpašuma tiesiskā valdītāja (kamiņienes) pieprasījuma policija to drīkst un ar prieku dara.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

laikam tagad, ja ir sētiņa apkārt, tad nevar vairs, un alu dzert pagalmā arī var

darklight Reģ.: 29.10.2013
3 0 Atbildēt

Par tiem daudzstāveņu pagalmiem... Manā pagalmā mēs esam kādi trīs tādi dīvaiņi, kam mašīnā ir sniega lāpsta un kas attīra parkinga vietu pirms tajā iebraukt. Pārējie parkojas kupenās un tad brien no tām ārā. Kas interesanti: kad esmu pēc lielas snigšanas izšķūrējis sev vietu, tad nākamajā vakarā, atbraucot mājās, 90% gadījumu mana iztīrītā vieta ir atstāta brīva un es atkal varu tajā iebraukt. Pārsteidzoši solīdi cilvēki tomēr!

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

ja katrs piekurbulētu, notīrītu peplacu un perimetru ap to, tad nemaz nevajadzētu rakt pirms iebraukšanas, tik vien cik pa dienu sasnidzis. Pagalmā vēl tā, bet uz ielas ieparkot otrajā rindā, lai izraktu sniegu ir diezgan neforši

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

Daudzstāveņu pagalms = viens no svarīgākajiem iemesliem, kāpēc man dzīve tādā daudzstāvenē smagi riebjas. Dzīvo kā tādā autostāvvietā.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Neko darīt tādas tās majās ir, apakšzemes stāvvieta jau ir pavisām glaunām un ar tur šaizes gadās. Tādēļ idēla forma ir dzīve savā privātmājā, kas protams nes līdzi attiecīgus finansiālus ieguldījumus, bet pretī dod arīdzen kaifu, tajā skaitā nedalīt stāvvietas un nečakarēties ap citiem.

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

Brīnišķīgs velorastu celiņa pielietojums ziemā.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 0 Atbildēt

anoagask rakstīja: Itālijā brauc ļoti pieklājīgi, izņemot Romu un Neapoli. Protams, galīgi ne flegmatiski, ar mazām distancēm, bet plūdeni, bez raustīšanās.

Joslu mainīšanas laikā agresīvi aiztaisīt brīvo vietu un notaurēt - "suka kur tu lien" rīgā var 100x biežāk. Dienvidos man liekas skaņas signālu lieto, lai informētu, ka es tevi redzu un akceptēju manevru, nevis lai izrādītu nepatiku.

Bīstamu apdzīšanu stundas laikā uz A1 var saskaitīt vairāk, nekā visā braucienā uz Eiropu. Velosipēdisti, kam ir videoreģistrators, regulāri liek video, kur ar spoguli nobrauc gar elkoni, vai apdzen, frontāli izejot pret velosipēdu.

Cik daudz pie vainas infrastruktūras neesamība un CP trūkums - hvz.

Es teiktu, ka esam kaut kur pa vidu - ar vienu kāju rietumos, ar vienu austrumos.

... kļūdies, mēs esam ar abām kājām gan rietumos, gan austrumos un tik dziļi, ko sauc par "mēslos līdz ausīm". Ļoti tipiski idiotiskas prakses piekopjam un ņemam visu sliktāko no abām pusēm. Jā, tiesa... esam pa vidu, tur, kur saule neiespīd.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Draugs pastāstīja, ka šodien esot gana interesanti skati uz dižās pilsētas ielām. Pie Akmens tilta kādi 5 auto stāvējuši ar avārijas lampiņām midžinoties, tālāk vēl viens otrs. Kopā laikam kādus 8 saskaitīja.

Fiksi izvirzītā teorija - pārsista riepa - laikam būs bijusi patiesa, jo vienam auto patiešām kas tāds bija vērojams.

Tur pie tā tilta jau bijusi arī brigāde, kas ķepējusi kādu bedri ciet. Droši vien to pašu.

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
0 0 Atbildēt

Tagad braucot ļoti jāuzmanās. Asfalts izdrupis ne pa jokam

Modano Reģ.: 25.11.2019
0 0 Atbildēt

O jā, braucu tur šodien ap 19iem. Skats interesants. Pirmkārt, Waze tas posms rādījās noklāts ar "bīstamībām, stāvošiem auto" un tad arī ieraudzīju, ka kādi 9 auto ik pa pāris desmit metriem mirgo ar avareikām, izlikti vairāki trijstūri, kāds evakuvators pa starpai jau kādu savāc. Un brigāde ar pikapu arī bija.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Nekādā ziņā nevēlos attaisnot ielu uzturētājus, bet padomāt par citu lietu. Gribētos domāt, ka apskatot visus šos cietušos auto, noteikti vairumam (ja ne visiem) būtu diska/riepas proporcijas, ko msh sauktu par ratu riteņiem (lasi - liels disks un plāna riepiņa).

Ja auto mazāku neparedz vai nopirkts ar tādu, tad vēl neko, bet ja cilvēks cenšas par dzīves galveno mērķi dabūt milzu diskus, jo tā esot skaistāk, šāds rezultāts ir samērā likumsakarīgs. Lai kāda kuram tur atbildība, tādi nu ir tie apstākļi, kādos dzīvojam un ar to jārēķinās.

Es savā dzīvē nevienu riepu pārsitis neesmu. Sadūris, jā, pārsitis - ne. Ar ratu riteņiem nebraucu.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Nevis "tad neko" bet tādā gadījumā jācer, ka nākotnē tas indivīds sevi apgādās ar auto, kas vairāk piemērots reālijām uz ceļa

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nav teikts - mūsdienās ir tā mode piesēsties pie visa gatava - kas nozīmē ka Latvijas ceļu apstākļiem piemērotā mašīna ir pseidodžips ar lieliem koka ratu riteņiem. Tas nekas ka parastu golfa klases hečbeku varētu uzcelt līdz tā pseidodžipa augstumam un to piedevām nokomplektēt ar mazākām bremzēm lai varētu uzlikt mazākus ripuļus...

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Nemīz, vēl jau ir auto ar gumiju uz ratiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ne daudz, un lielākoties tikai švakākās komplektācijās

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Vidzemes šosejas asfalts pie Āraišiem arī ir izkusis.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti