Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Šofera dienasgrāmata.

gunbox Reģ.: 23.12.2016

Uzmeikošu vēl vienu spama vietu, kur padalīties par šofera dienu. Būtu forši, ja šeit nediskutētu bet vienkārši iemetam stāstu, cik "patīkama" Latvijā ir braukšanas kultūra.

 
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, mani vakar minoties ar ričuku uz ambulanci arī mana ciema centrā mazliet pārsteidza gadalaiks, kad piepeši līkumā radās esam nokusis asfalts...

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 7 Atbildēt

Vai ta desmit dienas jau pagājušas?

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
3 2 Atbildēt

nu droši vien vietējam kaisītājam paspruka lielāka sāls čupa ārā nekā parasti, no tā pakaļpuses izkliedētāja

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

Lai pasargātu riepu/disku, patreizējos pilsētas bedru apstākļos es turu spiedienu riepā 3kg/cm.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 1 Atbildēt

degvielas ekonomija ar sanāk. 3 atmosfēras gan neturu, bet ar 2.2 arī jau kādu laiku nebraucu, ~2.5 - 2.6 gan regulāri sanāk, neko diži cietāka piekare ar nepaliek.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

Maskavas ielas tālajam galam (aiz Doles) ir vienkārši izjucis segums, ja to šogad neremontēs, turpmāka iebraukšana Rīgā no tās puses būs interesanta...kopumā Rīgā kaut kāda interesanta satiksme - it kā korķu nav, bet tāpat ir kāda kritiskā masa, kas velkās un rezultātā visai lēnu sanāk cauri tikt pilsētai, stāvvietas centrā arī stāvgrūdām pilnas - laikam jau vairums attālināti nestrādā ?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Rīgā noteikti asfalts kūst līdz ar sniegu Graudu ielā tas pats, spēj tikai manevrēt. Arī Skaistkalnes ielai kirdik u.c. arī.

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
5 1 Atbildēt

tāpēc Latvija un Rīga ar savu laika apstākļu patnību, ka temperatūra cikliski ziemas laikā svārstās ap nulli, tas ir, sasalst un atkūst, (jo ūdens-ledus dara savu postošo darbu asfalta porās) ir zelta bedre visādiem asfaltētājiem - darba lauks ir mūžīgs un visaptverošs - dod tik naudu no pašvaldīnu un valsts budžeta (no mums visiem, jo esam nodokļu maksātāji)

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Pat manai mazpilsētas ielai, kam pagājšgad nomainīja asfaltu, jaunais asfalts nedaudz pakusis...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Jā..2022. gada 11.feb - 06:30...Eiropas regula paredz, ka, sākot ar dažiem 2022.g nākamajiem mēnešiem, ierīce būs pieejama jaunajos modeļos... Tiem, kas jau ir apgrozībā, nekas nemainās. "ES Regulā 2019/2144 ir paredzēts pienākums uzstādīt melno kasti jauniem transportlīdzekļiem , nosakot datumu, no kura tiks atteikta ES homologācijas izsniegšana, līdz 2022.g 6. jūlijam un 2024.g 7. jūlija datumu, no kura transportlīdzekļu reģistrācija bez šīs sistēmas tiks aizliegta "...tiem, kam (jau) ir mašīna, nav jāuztraucas par notikumu datu ierakstītāja vai melnās kastes instalēšanu...

Jau šobrīd ir vadības ierīces, kas darbojas ar GPS, un daži cilvēki ir nolēmuši (tās) uzstādīt automašīnas apdrošināšanas dēļ. Melnās kastes izmantošana ļauj ietaupīt uz apdrošināšanas prēmiju un izvairīties no cenu pieauguma saprātīgas braukšanas gadījumā..Jā.

Tas ir tāpēc, ka ierīce reģistrē datus par transportlīdzekļa ātrumu, atrašanās vietu, paātrinājumu un bremzēšanu, kā arī drošības sistēmu aktivizēšanu. Tādējādi negadījuma gadījumā ir iespējams saprast, vai vadītājs braucis pārāk ātri ,vai viņš izmantoja drošības jostu, vai cik ilgi viņš bija braucis..

Tie, kas piedāvā to uzstādīt, saka, ka melnā kaste ļauj arī uzlabot braukšanas stilu un samazināt patēriņu, pateicoties telemetrijai.Tie, kuriem tās ir, var paļauties arī uz papildu drošību: pateicoties ģeogrāfiskajai atrašanās vietai, faktiski ir iespējams uzzināt, kur atrodas transportlīdzeklis, kā arī noderīgu informāciju negadījuma vai zādzības gadījumā..

... melnās kastes tomēr varētu radīt dažas problēmas nākamajos gados. Iemesls: hipotētiska divu šādu ierīču klātbūtne vienā automašīnā...

..Šī dīvainība ir saistīta ar Eiropas Savienības un apdrošināšanas kompāniju dažādajām interesēm. Brisele vēlas aizsargāt privātumu un ir noteikusi gan to, ka melnajās kastēs jāsaglabā tikai daži dati, kas attiecas uz (pirms)negadījuma sekundēm, gan ka pēdējie ir pieejami tikai policijai. Savukārt apdrošināšanas kompānijas ir ieinteresētas iegūt šos datus un izmantot tos klientu profilēšanai ..Jā.

..Ņemot vērā šo ierīču mērķi, divām ierīcēm nevajadzētu būt problēmai, bet gan papildu garantijai. Tomēr pretenzijas rekonstrukcijā var būt neatbilstības ierīču mazākas vai lielākas uzticamības dēļ.Paradoksālā kārtā līdzīgos gadījumos varētu piekrist melnajām kastēm, uz kurām apdrošināšanas kompānijas spiež, jo to paredz Kodekss, pat ja tās ir vecākas un dažos gadījumos ir izrādījušās tikai daļēji uzticamas..Jā.Jawohl.Vperjod..

fckns Reģ.: 29.11.2020
0 1 Atbildēt

Laimes zemē tā melnā kaste ir obligāta prasība jaunajiem vadītājiem. Pēc noteikta laika var izvēlēties Jā/Nē, un no tā mainās apdrošināšanas cena.

Kārtējā lieta, par ko visādiem histēriķiem un konspiratoriem pacepties. Neuztraucieties, šis diezvai ies cauri, sakarā ar GDPR regulu. Sejasgrāmata jau taisās aiziet no EU tirga, jo nevar "rakt" lietotāja datus.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 2 Atbildēt

Eu,fukant, bet tev tā vien velk uz persoanālijām? Nevis histēriķiem un/vai konspiratoriem, bet gan tādien tevisveidīgajiem gailēniem šo derētu izlassīt.Ja vien tu vēl būtu spējīgs no tā vismaz kaut/ko izsecināt.

Cerams, ka varonīgie eurogdpr-a aģenti drīzumā noķers vismaz kādu no tiem desmittūkstoš bandītiem, kuri neviena netraucēti centralizēti rūpnieciskos apmēros zvana pa gdprdgldpr sertificētu drošu telefontīklu un izvelk tavai iespējamajai lohkrustmātei no konta beidzamo tamponu.Vai ja tu uzzinātu, kas notiek tālāk ar tiem rezultātiem, kurus iegūst no tavām personīgajām laboratorijā nodotajām lohfekakālijām.

Auto/portāls tev diez vai par to būtu uzrakstījis.Tāpat kā par šīvakakara līķi/mikroautobusā starp 5puslīķiem un to, ka 3dien būs karš.Cerams, ka tas nebūs Gaŗš..

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Datu aizsardzība ir pagājis etaps. Re, nesen pat transporta kompānijai nogrūda mūsu "tik ļoti sensitīvos" medicīniskos datus. Transporta kompānijai. Un nekādu problēmu.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Šodien pirmo reizi LV ieraudzīju 95ā cenu 1.604

Kas notiek!?

Nu labi Viršos šodien ir 5 centu atlaide, bet vienalga ceturtdien es pildījos par 1.484

650 Reģ.: 25.01.2017
2 2 Atbildēt

Ceturtdiena ir jau vēsture.Bet,iespējams,ka no Trešdienas tu sāksi pārdomāt, vai vispār ir vērts pildīties.Šaubu nav, ka Valdība situāciju risina un kompensācijas par nestrādāšanu drīzumā tiks aizstātas ar piemaksām par nepildīšanos.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 1 Atbildēt

skrieniet cept kūkas un uzlādēt EV. Šodien cena 24 eurm/mwh.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 1 Atbildēt

Volx rakstīja: Šodien pirmo reizi LV ieraudzīju 95ā cenu 1.604

Kas notiek!?

Nu labi Viršos šodien ir 5 centu atlaide, bet vienalga ceturtdien es pildījos par 1.484

Zaļā politika notiek.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

nevis zaļā politika, bet vairāk naudas kā jebkad, tāpēc arī viss maksā vairāk kā iepriekš. Degvielai nodokļi nav mainīti manuprāt

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Nu jā... Degvielas cenai jau nav nekādas saistības ar kopējo cenu kāpumu enerģētikā, to veido tikai nodokļi.

Tikpat pareiz dzīves uzskats, kā Raimondam, stāstot, ka mūsu HES jauda ir palielināma bezgalīgi.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 1 Atbildēt

Neko tādu neesmu rakstījis.

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
1 0 Atbildēt

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Nu tam visam cauri gājušas arī visas attīstītās valstis, līdz panākts balanss starp biznesa interesēm un vidi un tās nesačakarēšanu, Ķīna kā jaunattīstības valsts ar savu cilvēku baru ir tieši tur kur tas bija sagaidāms, bet ne jau viņi vienīgie, tāda ir arī Indija ...

Pildam ūdeni pudelēs, un ja šamie tā turpinās, tad varēs mainīt vien kg H2O pret viņu retajiem metāliem ...

Bet viss pārējais ir visu laiku bijis acu priekšā ...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nejauc pirkstu ar krānu. Mums šo piespiedu "zaļumu" uzspiež no augšas - bet ķīnas kompartija tur labprāt piedalās, lai ar šādi nopelnītu naudu nopirktu Eiropu un Āfriku. Tas man liekas ka bija lielākais fufelis tajā viģikā - viena keksa apgalvojums ka ĶTR valdība gribētu mazāku piesārņošanu, un ka tās esot reģionu vadības kas pie tā vainīgas - ja Sji Dzin Pinam gribētos novērst piesārņošanu, tad tas pilnīgi noteikti būtu pāris dienu jautājums kad reģionu un attiecīgo firmu vadītāji būtu salidināti aiz restēm un tiktu uzņemts jauns kurss...

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Acīmredzot kaut ko neesi sapratis no mana rakstītā, "new green deal" nav nekada sakara ar vides aizsardzību, es tur nekur pēdiņas neliku, un domāta bija patiesa vides nepiesārņošana, cik nu cilvēks uz to vispar ir spējīgs, jo pēc mums neizbegami paliks "nospiedumi/pēdas" ...

LTK123 Reģ.: 03.10.2019
2 0 Atbildēt

Kādam arī ir sanācis pēdējā laikā braukt no Limbažiem Valmieras šosejas virzienā. Maigi sakot biju šokā, kad ieraudzīju. Nesaprotu kā tas ir iespējams, kā var nolaist ceļu līdz tādam stāvoklim.

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
0 0 Atbildēt

Pēdējā laikā nē, bet kad vasarā braucu, ceļam nebija nekādas vainas. Kas tur noticis?

LTK123 Reģ.: 03.10.2019
0 0 Atbildēt

Pirmos 5 km no ceļa palicis pāri nav pilnīgi nekas.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Pirmos no Limbažu puses ? Tur jau iepriekš bija švakāks segums, pārējā daļa vēl pavasarī/vasarā bija pat ļoti laba tik nomaļam un tukšam ceļam.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
1 0 Atbildēt

Tas ceļš pēdējā desmitgadē visu laiku bija ar ielāpiem. Nekā dīvaina. No Stalbes uz Limbažiem notiek tas pats + vietām megarises. Šodien gan bija pārsteigums kas notiek Rīgā centrā, kur pie uz Hanzas un Pulkv. Brieža ielu krustojuma gandrīz riteņi bedrē palika. Pašreizējai domei laikam stabiņi ir viss.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

Par bedrēm runājot, ļoti jāuzmanās Lāčplēša ielā pēc krusta ar Sadovņikova ielu, Pārdaugavas virzienā - šķiet, ka akas vāks iebraucis dziļāk, attiecīgi arī tāda izmēra bedre, kur neveiksmīgas apstākļu sakritības rezultātā var riepu/disku sasist vai vispār riteni nolauzt...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Zvanīju Satiksmes vadības centram pasūdzējos par bedri savā dzīvojamajā rajonā. Pie jaunā LIDL. Nullīte asfalts (rudenī asfaltēts ceļš).Pēc vairākām dienām tiešām bedri aizdarīja. Nupat turpat atkal bedre. Zvanīt un lamāt, kā tad tā, ka bedre joprojām nav aizdarīta? Ibio peso, man pēc komunikāciju vikšanas lika asfaltēt ielas segumu par 1k eur, turpretī LIDL būvnieki prata tikt cauri, vien savu tranšeju aizlāpot? Bļā

LTK123 Reģ.: 03.10.2019
1 0 Atbildēt

Vispār būtu interesanti zināt pēc kādas metodes un tehnoloģijas mums to asfaltu taisa. Brīvības ielas salīdzinoši jaunais jau plīst kopā, pilnīgi visi aku vāki sagrimuši. Pilnīgi jaunais A2 asfalts starp Vangažiem un Garkalni jau ir vienās plaisās.

Vai nu mūsu ceļu meisteriem kaut kas līdz galam nav izstāstīts kā to pareizi dara vai arī kā parastu pēc tāmes viss smuki, bet beigās naudiņa tomēr aizceļojusi kur citur.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Naudiņai no objekta aizripot ir pagrūti. Tas parasti ar papildus darbiem tiek darīts.

Sliktam rezultātam pamatā ir sataupīts projekts. Visbiežāk optimisms slodzēs, kas izriet no skopuma.

Kopumā shēma darbu uzraudzībai tiek risināta ar 3 būvuzraugiem: projektētāja, pasūtītāja, izpildītāja. Visiem krimināla atbildība. Attiecīgi urbānās leģendas par ietaupītiem asfalta cm nav taisnība. Kas interesanti: vietās, kur zili brīnumi tiek taisīti, urbānās leģendas nepiedalās. Laikam leģendu uzturētājiem galvai par grūtu

LTK123 Reģ.: 03.10.2019
0 0 Atbildēt

Bet ko darīs ar tiem pašiem atsevišķiem A2 posmiem?

Garantijas remonts, nolīdzinās un pa jaunam taisīs vai izliksies ka nekas nav un rullēs tālāk?

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

Saulkrastu apvedceļa pats sākums, no Lilastes puses. Brauc fūre ar kautkādu cisternu zilā rāmī, aiz viņas piena vedējs ar piekabi. Tā kā man pēc 5km jānogriežās, vēroju to visu no aizmugures. Taisnajā posmā pirms benzīntankiem tas piena vedējs sāk dzīt to otru smago.Itkā ierasta situācija. Pretī viens vieglais izmainās pa nomali, otrs, un trešais ietrāpāt netrafarētā zilā škoda. Protams, apmeta ripā un aizskrēja ieviest kārtību.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 2 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Nu jā... Degvielas cenai jau nav nekādas saistības ar kopējo cenu kāpumu enerģētikā, to veido tikai nodokļi.

Tikpat pareiz dzīves uzskats, kā Raimondam, stāstot, ka mūsu HES jauda ir palielināma bezgalīgi.

Citātu, lūdzu!

iauto.lv/forums/topic/41619-vai-pasaule-vares-tik-atri-elektrificet-savu-vieglo-auto-parku?pnr=2 te nesanāca.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Sākuši apļos steidzīgi pedāļi cūkoties...jau otrais gadījums, kad pa visu varu vajag visādiem celtnieku busiem vai citiem steidzīgajiem ielīst iekšā pirms braucošā pa apli - laikam nefiltrē ko tas trijstūris nozīmē, sevišķi vēl, ja pēcāk brīvs jebkurā gadījumā. Šajā gadījumā runa par "vienas" joslas apli, lielajos jau tāds niķis kādu laiku, kas nereti liek izšķirties par tizlas braukšanas opciju pa 1 joslu, nekā netikt izlaistam, kur pašam jātiek, kad esi ļavis ieskrieties tiem, kas iebrauc aplī - it kā sīkums, bet tomēr nedroši un reāli cūcīgi !

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Kurā mazajā aplī tad šādas problēmas?

Krotow Reģ.: 09.09.2008
1 0 Atbildēt

Lielais aplis ir labs, ka var izbraukt uz 70 Vienīgi jāuzmana kreisā puse un pareizā leņķī jāieiet. Busu braucēji laikam aizmirsuši, ka nebrauc ar mazāku auto. Un pox, jo viņi ir busi. kabluku jājējiem piemīt tā pati slimība. Proletariāta vīruss.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 1 Atbildēt

eidis rakstīja: Naudiņai no objekta aizripot ir pagrūti. Tas parasti ar papildus darbiem tiek darīts.

Sliktam rezultātam pamatā ir sataupīts projekts. Visbiežāk optimisms slodzēs, kas izriet no skopuma.

Kopumā shēma darbu uzraudzībai tiek risināta ar 3 būvuzraugiem: projektētāja, pasūtītāja, izpildītāja. Visiem krimināla atbildība. Attiecīgi urbānās leģendas par ietaupītiem asfalta cm nav taisnība. Kas interesanti: vietās, kur zili brīnumi tiek taisīti, urbānās leģendas nepiedalās. Laikam leģendu uzturētājiem galvai par grūtu

Tiešām? Cik es saprotu, tad tieši no objekta naudiņas arī čemodāni tiek atskaitīti, dēļ kuriem tad vēlāk darba un materiālu kvalitāte arī cieš. Un tas ir vēl maigi teikts, jo no to samazinājuma nepietiek čemodānam un tāpēc jau iepriekš tiek pasūtīts pie projektētāja plāns, ka uzlikt uz purva neatbilstošu purvam pīrāgu. Tāpēc arī iegrimušās akas - primārais rādītājs. Nākošais - plaisas asfaltā pēc 3-5 gadiem, kuras nevis paliek, bet sāk drupt ārā gabali.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Šķiet jauc "no" un "kā".

Projekti tiek sataupīti 0 fāzē. Kad par būvnieku nekas nav zināms. Sataupīts dēļ vāja budžeta vs lielas vēlmju listes.

Slikti veikta ģeodēžija = uzrēķins projektētājam. Nez vai šie gribēs.

Akas grimst IMO dēļ haltūras. Tur tā konstrukcija nav nemaz tāda muļķu droša IMO. Bet precīzi nezinu.

Plaisas = klimats. Var uzlikt garāku garantiju, bet tas uzreiz maksā > skat 1. punktu.

Nabadzība irdiezgan draņķīga pozīcija

Krotow Reģ.: 09.09.2008
1 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Zvanīju Satiksmes vadības centram pasūdzējos par bedri savā dzīvojamajā rajonā. Pie jaunā LIDL. Nullīte asfalts (rudenī asfaltēts ceļš).Pēc vairākām dienām tiešām bedri aizdarīja. Nupat turpat atkal bedre. Zvanīt un lamāt, kā tad tā, ka bedre joprojām nav aizdarīta? Ibio peso, man pēc komunikāciju vikšanas lika asfaltēt ielas segumu par 1k eur, turpretī LIDL būvnieki prata tikt cauri, vien savu tranšeju aizlāpot? Bļā

Paskaties kas notiek ar jauno asfaltu Ušakova pagalmos. Tur kur braukā atkritumu izvedēju auto, to svars dēļ pārāk plānas pamatnes jau izplēsis asfaltā bedres.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
2 0 Atbildēt

Realizējot iegribu nomainīt halogēnās dienas gaitas spuldzes pret diožu spuldzēm, 10 min vietā nācās patērēt 2h.

1) plastikas skrūvējami spraužamās "kniedes" bija tikai izlaužamas, nevis atskrūvējamas, t.i vienreizējas lietošanas - kāda tad no tādām jēga?

2) jauno diožu spudzi nekādi nesanāca iespiest vietā. Pati darbība vienkārša - iespiežam, tad pagriežam, lai nofiksētu. Salīdzinot uz aci - neredzu nekādu atšķirību - patronai jāsader. PG18,5D1 patrona ar P13W spuldzi. Spuldzes kopā ar patronu, Osram.

Pēc tāda čakara ienāca beigās tomēr prātā noņemt un salīdzināt tās apaļās blīvgumijas - ha, kārtīgi ieskatoties, led komplektācijā gumija tad par resnu! Komplektētājiem droši vien likās, ka tur viss ir gluži vienalga?

Tā nu pie sevis šķendējoties par kārtējo bērniem atņemto laiku, salieku visu savās vietās. Rezultāts gan atņem mieles vienā rāvienā - gaisma ta gana forša, tieši tāda kā vēlējos un ar tikai 2w tērējošam lampiņām! Baidījos līdz šim no 6000K gaismas parametra. Šoreiz tieši perfekti - balta, nevis zilibalta.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Šodien uzsākšu viena sava mērķa realizēšanu - sākumā C kategorijas kursi, tad 95.kods un visbeidzot - arī CE kategorija Pat, ja reāli vēl šo darbu nedarīšu, nākotnei varbūt tiešām noderēs. Skaidri apzinos, ka savu ienākumu līmeni zaudēt negrasos, bet tam vajag rezerves variantu. Tā kā CE kategorijas autovadītāju visapkārt ir liels trūkums, krīzes situācijā vismaz uzreiz būs varianti. Tā kā man vairākas valodas, jo īpaši. Lūk, tā - būšu vadībzinību maģistrs ar fūrista tiesībām.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Kas galīgi nav lēts pasākums mūsdienās, rēķinos ar summu 1,4K eur - visas izmaksas kopā (ja nevajadzēs vairākkārt pārlikt eksāmenus vai braukšanas papildus).

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti