Šofera dienasgrāmata.

gunbox Reģ.: 23.12.2016

Uzmeikošu vēl vienu spama vietu, kur padalīties par šofera dienu. Būtu forši, ja šeit nediskutētu bet vienkārši iemetam stāstu, cik "patīkama" Latvijā ir braukšanas kultūra.

 
1.. 27 28 29 30 31 32
Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

www.delfi.lv/auto/celu-reportieris/video-prieksa-izbraukusam-spekratam-riga-atrauj-durvis-un-iesper-vaditajam.d?id=54394288

Ceļa nedošana beidzās ar razborkām. Cūciski ir uzvesties kā Maskavā, bet varbūt kādam liks paskatīties divreiz un nelekt priekšā, kas par veselu slimību ir LV pārvērtusies.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Šeit ir uzreiz 2 momenti, pirmkārt jau ierastā ceļa nedošana, jeb man jāsteidzās vairāk nekā Tev…

Otrkārt nereti novērots, ka apgriešanas vietās Rīgā griezēji laikam savu auto gabarītus nejūt un dirsas uz joslas atstāj tādā veidā to bloķējot - tipiski Ziepniekkalnā, tā pati Lielvārdes un vēl citas ielas. Te gan jādomā arī kādi risinājumi, lai tas apgriešanas vietas būtu platākas.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Kuriem te vēl C kategorijas braukšanas eksāmens?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Man. Šodien noliku.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Wow! Apsveicu! Kur eksāmenu kārtoji?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Paldies! Talsos kārtoju.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Interesē, kādi bija tehniskie jautājumi pie auto? Un eksāmenu taču ar citu tehniku nekā mācījies, ne?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Ar to pašu, ar kuru mācījos. Talsos nav savu eksāmenu auto, līdz ar to ļauj braukt ar autoskolas mašīnām. Redzēju tur arī vienu Fortūnas mašīnu. Tur gan džekam nepaveicās. Čalis laukumā, atkabinot piekabi, nepalika "kāju" apakšā un piekabes purns ar lielu blīkšķi nogāzās ar sakabes ierīci pret asfaltu. Attiecīgi eksāmens džekam beidzās.

Tehniskie jautājumi bija - dzinēja eļļošana, vadītāja ergonomika un riepu spiediens.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

C kategorija laikam tā kā būtu pilsētnieku specifika... Es pagājušonedēļ sev atjaunoju traktora vadītāja apliecību - vecajai derīguma termiņš bija beidzies pirms divarpus gadiem, bet es izdomāju ka var gadīties ka noder, tāpēc, pirms nav atkal ierubīts kāds kovids vai mērkaķu bakas, jānokārto. Traktoru vadītāju kategorijām pie mums šajā gadsimtā ir bijušas divas reformas un pārmaiņas pēc šīs reformas ir bijušas noderīgas - ja vecā apliecība man ļāva braukt ar traktoriem līdz 7,5t un kombainiem, tad jaunā man ļauj braukt ar visiem traktoriem

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Būtu laiks un lieki (un ne mazi) līdzekļi - arī labprāt nokārtotu arī traktora vadītāja apliecību. Vērtīgi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pie noteikuma ka tu negribi neko vairāk par traktoriem/pašgājējmašīnām, uz tava C burta fona sīcene vien būs. Es kaut ko pa ausu galam esmu dzirdējis par 300 eirām - tas caur VTUA - tik nezinu par kuru kategoriju ir runa, tikai TR1 jeb arī TR2 - bet pieņemu ka TR2. Man tā lieta bija vienkārša - vectētiņš mani devītajā gadā aizveda uz vietējo VTUA kantori, nolocīja 2x20 ls [20 ls par kategoriju], es aizpildīju testus kamēr viņš izpļāpājās ar darbinieku, savu draugu - idejiski man vēl būtu bijis jāizbrauc figūras ar traktoru...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Pačukstēšu. VWfans pilnīgi pazudis, bet arī viņam Jelgavā kuru katru brīdi jākārto lielais C kategorijas braukšanas eksāmens. Lai izdodas!

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

Freijers rakstīja: Šeit ir uzreiz 2 momenti, pirmkārt jau ierastā ceļa nedošana, jeb man jāsteidzās vairāk nekā Tev…

Otrkārt nereti novērots, ka apgriešanas vietās Rīgā griezēji laikam savu auto gabarītus nejūt un dirsas uz joslas atstāj tādā veidā to bloķējot - tipiski Ziepniekkalnā, tā pati Lielvārdes un vēl citas ielas. Te gan jādomā arī kādi risinājumi, lai tas apgriešanas vietas būtu platākas.

audi vajadzētu atņemt tiesības par demonstrētu nespēju piedalīties ceļu satiksmē - kaut kāds 3. pasaules valstu braukšanas līmenis. Tajā vietā pa kreisi var griezties naktī, nevis intensīvas satiksmes apstākļos. Tikai labais pagrieziens + apgriešanās, vai arī apbraukt kvartālu un luksoforā nogriezties.

blakussēdētājam krimināllieta par huligānismu, šoferim par līdzdalību - citādi šo neizārstēt. Bet milicija tikai noraustīs plecus, iesnieguma nav, video nav pierādījums, tas nav skaitīt Covid laika pircējus veikalā.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Sīkais huligānisms ir tikai administratīvais protokols, nevis krimināllieta. Un labi ka tā. Bet vispār piekrītu.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Pēc būtības tādas vietas, kur šādi var iztizloties ir tad diemžēl jāklapē ciet vai arī tad papildzīme, ka manevrs ļauts no 8 vakarā un/vai brīvdienās. Vienīgi šādi aizliegumi nerisina būtību - tizlumu un to, ka vadītāji nesaprot/nevēlas saprast, ko nozīmē dot ceļu, iespējams, ka tas ir jāsāk pastiprināti dresēt jau autoskolās.....

Cita starpā arī būtu ceļu veidotājiem Rīgā un ne tikai jāpēta vietas, kur ir nepieciešamība raut pāri 2 un vairāk joslām, lai veiktu kādus manevrus, jo tās ir garantētas avārijas situācijas/konflikti, uzreiz šeit nāk vietā pie Dienvidenieka un Maskavas ielas, kur uz Akropoli/Slāvu ielu visiem kā ...st vajag.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Vecīt, kurš tās papildu zīmes ņem galvā? Katru rītu Graudu ielā aiz pārbrauktuves kāds taisa kreiso pagriezienu, piedevām viņi noštopē pārbrauktuvi, jo gaida, kad kāds palaidīs, O. Vācieša ielā tas pats, taisa kreiso uz Torņakalna ielu utt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Šobrīd Tallinā. Neste. 95E - 2.259 eur DD - 2.049 eur

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

EE, ja pieņems nodokļu samazinājumu, kas diezgan droši, būs -15/20 centi degvielai litrā mazāk...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Neliels atspaids tas būs, bet tāpat jau birža nesnauž.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Svētdien Lietuvā 95E=1.99

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

Drusku ne par tēmu, bet uzsita drusku asini...Pazistāms laiku pa laikam mēdz pa kādam lētam auto iepirkt, nesen vienu 2l volvo benzīnnieku paņēmis, oppā, katalizators izgriezts, nebūtu jau nekas dižs ja arī man pagaājušo gad vienam uz laiku nopirktam padzīvojušam opelim nebūtu tā pat izdarīts. Īsti TA tādiem auto vairāk nespīd...Rodas jautājums, kas tā bļ... par maucību - vai nu lopi izdomā piepelnīties pirms vecas mizas tālak pārdod vai nu kādās kaktu/puskaktu garāžās naturāli apzog klientus vai nu kombinācija. Jebkurā gadījumā prasās tos pipeles, kas tā dara pie zvana pielikt...

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 1 Atbildēt

Ir daži kaktu(kaku) servisi, kas šādi mēģina risināt dzinēja darbības problēmas.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Nu kādreiz jau gadās tam katalizatoram aizaugt, vot arī paņem, izgriež un autiņu pārdod.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

Drīkst taču paskaties uz to drapaku, un nepirkt.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Drīkst jau gan, vienīgi, ja to dara viltīgi un puslīdz "kvalitatīvi", lai nav tukšas bundžas skaņa, arī konstatēt ir grūtāk.

Stāsts ir par to, ka šādu maucību piekopj un piekopj visticamāk, lai papildus vārītos - jautājums vēl vai ipašnieki vai garažu Koļas...kaut neesmu savā dzīvē redzējis vēl nevienu sadrupušu/aizdrupušu benzīnnieka katalizatoru. Pēdējā laikā ir tendence arī padzīvojušus dīzeļus graizīt ārā. Pēc tam arī rodas pilni ceļi ar huiņām un manuprāt, lai to apturētu šos graizītājus ir jākarina pie zvana !

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Būtu laiks un lieki (un ne mazi) līdzekļi - arī labprāt nokārtotu arī traktora vadītāja apliecību. Vērtīgi.

Pazīstams ļaužs savulaik nokārtoja šo papīru tikai tāpēc, lai būtu - nu mazums, kas var gadīties.

Nevajadzēja nekādu autoskolu, neko. Tikai 10 jautājumi ar 3 pieļaujamām kļūdām - aptuveni tā. Kaut kāds valsts nodoklis arī vēl bija, bet nu kopumā gauži simboliski.

Aizgāja nenieka nemācījies, izpildīja 10/10. Klerks nobrīnījās par šitik apzinīgu pilsoni un svinīgi iedeva papīru.

Tas gan bija pirms kādiem gadiem 10. Viss oficiāli.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Diemžēl ne šobrīd.

TR1 kurss – 430 EUR

TR2 kurss – 570 EUR

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Ja galīgi nebūtu, ko darīt, varētu piestaigāt - vienmēr ir paticis ar traktoru braukt. Bet vispār cipars visnotaļ pieejams tiem, kam to nevajag un smags tiem, kam derētu.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
1 0 Atbildēt

Tie, kam derētu un nav līdzekļu, var iestāties caur bezdarbniekiem valsts apmaksātos kursos un vēl saņemt stipendiju.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Un gaidīt rindā sazincik ilgi. Kad dižķibeles laikā biju pusgadu bez darba, arī pieteicos toreiz C kategorijai. Rindas bija tādas, ka sava kārtu tā arī pusgada laikā nesagaidīju. Tagad it kā rindas mazākas esot, laikam papildus kvotas iedalītas, bet tāpat 2-3 mēneši jāgaida.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Es arī pirms dažiem gadiem biju uz visādiem kursiem bezdarbniekos pieteicies. Pēc kādas nepilna pusgada atpūtas atsāku strādāt, tā arī nevienus kursus nesagaidīju

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Ne visi, kam derētu, ir bezdarbnieki. Ko iesaki darīt kādam, kas cītīgi strādā, bet vēlas iegūt kvalifikāciju, lai varētu nopelnīt vairāk?

MMX Reģ.: 03.03.2022
0 0 Atbildēt

Kursi traktoram ir dārgi, bet visu var apgūt arī pašmācības ceļā:

www.zm.gov.lv/valsts-tehniska-uzraudziba/statiskas-lapas/traktortehnikas-vaditaju-eksaminacija?id=17102#jump

Tehniski uz nekādiem kursiem nav jāiet, nokārto TR1, noliec eksāmenu (šeit gan nepieciešams savs traktors), 12 mēnešus noripo ar TR1 un vari kārtot nākamās pakāpes. Kaimiņš laukos arī kaut ko tādu minēja, ka nolika teoriju, tad ar savu traktoru un piekabi izbrauca figūras, un tas arī principā viss.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Tikai interesanti - un kāpēc ne pilota vai kuģošanas papīru? Arī var noderēt. maz kas....

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Tāpēc, ka bija parādījies saimniecībā traktors, ar kuru varbūt būtu bijis arī kur jābrauc ārpus saimniecības robežām. Ja reiz tas papīrs tur maksāja kādu nieku, kur bēda?

Izrādās, nevajadzēja gan nekur braukt, bet tie tēriņi bija stipri simboliski.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Ar to tēriņu simbolismu ir, kā ir. Tālajā '94. gadā, kad kārtoju tiesības, savilku jostu un nokārtoju klāt arī C1, varēja, no šī brīža raugoties, par simbolisku cenu, kādiem 20 Ls laikam, dabūt klāt arī A kategoriju. Toreiz tas nekādi nelikās simboliski un kategorija izpalika.

Pirms divi gadiem nokārtoju A kategoriju, cipari jau pilnīgi citi, kādi 500+ eiro iztērējās. Lai arī ne simboliski, bet brīvāk, nekā toreiz tie 20 Ls.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Lietuvā dīzelis maksā 1,92 - 1.97 (Neste). Dārgākais, ko redzēju, bija Cirkle ar 2.014. Polijā - ap 1.65 (8 zloti).

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Pirms brīža pie Varšavas uz bāņa uz kreisās joslas zem atļautā ātruma (120, tiem bija ap 110) dročīja 3 motociklisti. 3 reizes varat minēt, kuras valsts numuri tiem bija...

spainis Reģ.: 27.04.2006
1 0 Atbildēt
Volx Reģ.: 22.11.2018
0 2 Atbildēt

Vairākas reizes esmu dzirdējis no pazīstamiem cilvēkiem par bremžu Ateikšanu. Jāmaina kādreiz arī bremžu eļļa

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

kādā manierē jābrauc, lai uzvārītu bremžu sķidrumu?

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Var jau būt, ka pirms tās apskates kā reizi kaut kas bija taisīts un līki sataisīts.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
1 0 Atbildēt

Bet ir dūša maukt vilcienā nevis grāvī, paveicās, ka trāpīja lokomotīvē.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Vācijas apakšgalā šobrīd deviņdesmit piektais vidēji maksā 1.90 - 1.95, dīzelis ir ap 1.97 - 2.02... Ir gan pamatīga atšķirība cenās uz bāņa un nobraucot kaut vai 3 km nost. Bāņa stacijās dīzelis maksā ap 2.35 euro.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

spainis rakstīja: Ar to tēriņu simbolismu ir, kā ir. Tālajā '94. gadā, kad kārtoju tiesības, savilku jostu un nokārtoju klāt arī C1, varēja, no šī brīža raugoties, par simbolisku cenu, kādiem 20 Ls laikam, dabūt klāt arī A kategoriju. Toreiz tas nekādi nelikās simboliski un kategorija izpalika.

Pirms divi gadiem nokārtoju A kategoriju, cipari jau pilnīgi citi, kādi 500+ eiro iztērējās. Lai arī ne simboliski, bet brīvāk, nekā toreiz tie 20 Ls.

Speciāli pajautāju tam cilvēkam, jo nesen satiku. Tēriņi bija simboliski pat mūsdienu ieskatā. Pie tam esot bijusi tāda savdabīga situācija, ka iedeva faktiski visas kategorijas, izņemot kaut kādus stipri specifiskus agregātus - ceļu remonta tehniku un kaut ko tur vēl.

Savdabīgi tur tas tāpēc, ka tas esot bijis tāds viens brīdis, ka varējis dabūt tā visu uzreiz. Pirms tam ne un kādu laiku pēcāk arī tik prasti vairs nebija. Paveicās.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Jiiiihaaaa, ar pirmo piegājienu Jelgavā nupat nokārtoju C 95.koda braukšanas eksāmenu Nebaltai dienai - lai ir! Varbūt vien pensijas vecumam. Tad jau manīs.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Ar tiesību iegūšanu apsveicu!

Kas attiecas uz C vecumdienām... Nu, nez, vai kāds gribēs ņemt darbā opi bez reālas autovadīšanas pieredzes. C kategoriju pārsvarā izmanto pilsētu un piepilsētu piegādes transportam, attiecīgi tur vajadzēs daudzmaz spēcīgu cilvēku, kurš varēs auto piekraut un paletes izkraut klientiem, attiecīgi lēkāt iekšā ārā kravas telpā un tur tev nebūs trepītšu. Turklāt tajā laikā, kad būsi opis, ar C mašīnām visā Eiropā, t.i., valstīs, kur ar šo darbu var labi nopelnīt, jau braukās pieredzējuši viesstrādnieki no Bulgārijas, Rumānijas, varbūt arī Ukrainas un Moldovas.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Paldies. Līdz opim kāds laiks vēl ejams gan Nekad nevaram zināt visus dzīves pavērsienus. Man tiešām patīk tas C burts ar 95.koda atzīmi autovadītāja apliecibā. Vismaz doma, ka darbs ir un daudz. Un šodien eksāmenu nobraucu relaksēti, pat izbaudot. Foršs pasākums teju 3 mēnešu garumā noslēdzies.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Ar C kategoriju nemaz tik daudz darba piedāvājumu nav. Nu, tādu sakarīgu darbu. Ja vēlies tiešām mieru nākotnei, labāk noliec tomēr to CE - gan lielākas naudas, gan darba iespējas, turklāt nav jāliek teorija, tikai 5 dienas jāpasēž skolas solā plus braukšanas. Uz C pārsvarā meklē draiverus 12 tonnīgajiem, kā fūristi viņus sauc - 12 voltīgajiem čaiņikiem, kas ir piepilsētu piegādes transports - attiecīgi puse darba laika tiek pavadīta nevis braucot ar auto, bet krāmējot iekšā un ārā preces. Īsāk sakot - vairāk būsi gružčiks, nevis auto vadītājs. Nu, vai arī varēsi uz atkritumu vedēja strādāt. Man te feisbukā atnāca reklāma, ka Norvēģijā meklē

Es te mazliet painteresējos par šo tēmu, tāpēc zinu ko runāju

Starp citu, vai zināji, ka, nokārtojot tikai teoriju, vari tikt pie vēl viena burta tiesībās - D1?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

E kategorijai iespēju vairāk. Taisnība. Tomēr C arī ir darba iespējas. Vismaz Vācijā un Anglijā - noteikti. Man arī fb ieteica to atkritumu vedēja vakanci Norvēģijā. Arī variants sliktā brīdī

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

To C95 ik pa laikam vajag atjaunināt, ne? Ik pa 5 gadi sēdēsi nedēļu pa vakariem, žavāsies, un domāsi par to, ko šajā laikā dara tava sieva Un drusciņ, bet jāmaksā par šo izklaidi arī būs.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Skaties no gaišās puses - nedēļu pavisam leģitīmi varēsi tikt no mājām ārā...

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

anoagask rakstīja: kādā manierē jābrauc, lai uzvārītu bremžu sķidrumu?

ar smagu kasti, maziem bremžu diskiem, un automātu - bremzes dilst ātri, un šķidrums karst ātri

robchix Reģ.: 04.03.2002
0 0 Atbildēt

topinamburs rakstīja:

anoagask rakstīja: kādā manierē jābrauc, lai uzvārītu bremžu sķidrumu?

ar smagu kasti, maziem bremžu diskiem, un automātu - bremzes dilst ātri, un šķidrums karst ātri

Stāžs pāri par 30 gadiem, ne reizi dzīvē nav sanācis palikt bez bremzēm. Ir sanācis uzkarsēt līdz ziliem diskiem, bremzes palika sliktākas, bet bija. Ir plīsusi trubiņa priekšā, tiesa nelielā atrumā, un neko, vēl līdz servisam nākamajā dienā tiku ar tādu pašu. Vēl r žiguli braucu cauri puspilsētai lidz servisam bez priekšas bremzēm vispār arī dēļ pārrūsējušas caurulītes. Vienreiz pie luksofora galvenais cilindrs šķidrumu pastiprinātājā bundulī salaida. Otrs pedāļa spediens un bremzes nostrādāja. Nesaprotu, kā tā pēkšņi var palikt bez bremzēm. Un galvenais bliezt vilcienā nevis grāvī vai citā šķērslī.

1.. 27 28 29 30 31 32

Lasītākie raksti

Jaunie raksti