Šofera dienasgrāmata.

gunbox Reģ.: 23.12.2016

Uzmeikošu vēl vienu spama vietu, kur padalīties par šofera dienu. Būtu forši, ja šeit nediskutētu bet vienkārši iemetam stāstu, cik "patīkama" Latvijā ir braukšanas kultūra.

 
1.. 29 30 31 32 33 34
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

1984 rakstīja: Ko vari piedāvāt- mazgadīgos, vājos, simos, vecos un nespējīgos vienkārši likvidēt? Kā radīt apstākļus, lai neveidotos dīkdieņu un parazītu slānis?

Vispār jau manis rakstītais bija par sainmieciskās darbības veicējiem, ne par pabalstiem

Deviņpadsmitajā gadsimtā tam risinājums bija nabagmāja - nejauks iestādījums kurā izmitināt tos kas nav spējīgi nopelnīt sev iztiku un/vai kam nebija uzturētāji - attiecīgi akurāt neviens badā uz ielas nemira un tajā pašā laikā nevienam darba spējīgam cilvēkam neradās vēlme nestrādāt jo pabalstu, protams, nebija.

1984 Reģ.: 30.11.2021
0 0 Atbildēt

XIX gadu simtenis ne tuvu nav etalons, kuram būtu jālīdzinās. Palasi tā laika literatūru kā tolaik dzīvoja. Ja godīgi, tad es neredzu risinājumu kā izskaust gan parazītu slāni, gan bezmēra alkatīgos. Laikam tikai katra cilvēka apziņa, bet uz ko tādu cerēt ir pilnīga utopija

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kāpēc nepieciešama motora piebraukšana - "brakein"( labs vizuāls piemērs uz ģeneratora):

Pie reizes arī - ko nozīmē labs invertora ģenerators.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Šī vieta bija forša Norvēģijā, bet ziemā/pavasarī ļoti bīstama:

1984 Reģ.: 30.11.2021
0 0 Atbildēt

Skaista, bet skarba zeme. Ko klimatisti saka, kāds iemesls Troļļu Takas atvēršanai mēnesi vēlāk kā parasti? CO2 emisijas un globālā sasilšana?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Klimatisti (dikti gribējās uzraxtīt klimaksisti) tur var gari un plaši muldēt, bet inženieri droši vien varētu apstiprināt manu teoriju par erozijas ietekmi uz šo kavējumu.

1984 Reģ.: 30.11.2021
0 0 Atbildēt

Erozija notiek nepārtraukti un visur. Pasaule mainās, visu laiku mainās

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Es tik par faktu, ka atdaloties lielākam klints bluķim, vai lielākam skaitam, tas atstāj būtisku ietekmi uz asfaltbetona segumu un norobežojumiem uz kuriem tā "erodējusī masa ir uzkritusi" ...

1984 Reģ.: 30.11.2021
0 0 Atbildēt

Daudz sniega, erozija, lavīnas, nogruvumi.... no vias pa druskai

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kamēr mēs dauzamies pa citām valstīm, citi brauc uz Latviju, Siguldu un Rīgu, un pat pamanās iemūžināt vēsturisko "Titānika" nojaukšanu atbrīvojot vietu Rail Baltic infrastruktūrai:

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Ehhhh, es arī jau kuro gadu ģenerēju ideju par busa iegādi un pārbūvi, tā teikt, vanlaifera dzīves pabaudīšanai, bet visu laiku citas finansiālās prioritātes, kā dēļ šo atlieku. Bet balti apskaužu cilvēkus, kuri to ir izveikuši.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Es ar vienu aci ar sekoju, pārsvarā busi ne pārāk stāvoklī, vai drusku par dārgu. Es sev skatos uz extra garo un augsto kādu jau ar gatavām 6 vai 7 vietām. Bet nu ar atrodas 35 citi iemesli kur naudu "noplītēt"...

Un galvenais laukos jāsakārto 12*6 metru garaža, lai beidzot vismaz vienu auto tur var iedzīt

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

T.s. 'vanlife' ideju nupat pieķēpāts pilns jūķūps. Popularitāte, zinies. Ir pamēģināts, aš pirms gadiem 20... Ar vecu, 80. gadu merša ambulanci uz Mongoliju, Baikālu, un atpakaļ. Pēc tam līdz pat pagājšgadam 'saimniecībā' bija vidēji liels kemperis. Atziņas? 1) Jo kemperis lielāks, jo ērtāk pašam, un grūtāk kaut kur iebraukt. 2) ērti max diviem! Kā sākas jezga ar bērniem, tā par ērtībām +- var aizmirst, jeb, no 'vanlaifa' paliek tikai rūpes par tā šķūņa uzturēšanu, un reti brīvdienu izbraukumi. 3) tehnoloģijas noveco tik ātri! 4)pašlaik nekāda vanlaifa objekta nav, bet paturam prātā iespēju uz pensijas gadiem - ja tādi būs - visu nahren pārdot, un uzbūvēt 'vanlaifa' objektu - diviem.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Par tām tehnoloģijām taisnība. Bet interesanti - gan Vācijā, gan Nīderlandē, gan Luksemburgā kemperu uz ceļiem ir ļoti daudz. Un redz arī visādus astoņdesmito/deviņdesmito gadu, piemēram, Ducato Fiatus vai Ford Transitus.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Var arī kaut ko šitādi mēģināt izbūvēt, ja divatā brauc... Lētāk yb nav problēmu ar iebraukšanu kaut kur.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Par kādām tehnoloģijām te ir runa?

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Busu vajag, kaut vai tāpēc, ka, ja pabraukā ar bērnu/-iem pa LV, vienkārši naturāli nav universālī (manā gadījumā A6 C6) vietas visām pekelēm un sākās krāmēšana piramīdā, beigās vēl majās atbraucot tas auto pamatīgi jāsakārto, lai darba nedēļai sagatavotu.

Par kemperi pašam arī labu laiku ir vēlme, jo LV ir daudz foršu vietu kur gar jūras krastu (pieņemu, ka arī pie ezeriem, mežiem, purviem, kur nu katram sirds vairāk kāro) nokempot un universālis, ja brauc 3/4 šim pasākumam ir par īsu manuprāt, ideāli, ja kempers ar navarotiem - elektrību, ūdeni vēl šo to. Cik dzirdēts tad daudzi vnk pielāgo busus t.i. upgreidojot tos ar visām nepieciešamajām ekstrām. Pamatā jau tad ir jautājums, kur ņemt par normālu naudu normālu materiālu.

P.S. tūrisma busa/kempera noma LV ir neeksistējoša un, ja ir, tad pilnīgi garām - lētāk ir viesnīcā par to dienas naudu palikt.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Bija trips uz Liepāju, jāsaka tā, ka A9 ir kļuvusi krietni vien nepatīkamāka, kā kādreiz, laikam, jau Ventspilnieces (A10) remonti ir turienes idiotus sadzinuši uz A9, jo sanāca vismaz 3/4 situācijas, kad jāmet nost, jo pretīm braucošais ambālis vai nu nemāk/nevar laikā apdzīt vai ir izdomājis, ka šim vairāk jāsteidzas - pa redeli tādiem, neko vairāk. Tapat, kkur aiz Saldus pēkšņi uz ceļa izplanē veca X5 miskaste un sāk visu ceļu - burtiski - noklāt baltiem dūmiem, kādus km nosmirdināja un laikam izdomāja, ka nav viss rihtig un dūmi nepazūd un nostāja malā. Pašā Liepāja gan satiksme patīkama pēc pierīgas, ja neskaita dažādus LT velkoņus, bet nu viņiem jau tā jūra mazāk...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ir ir ta V-pils štrāse atstajusi iespaidu uz Liepājas, un tiešām ļoti nepatīkamā veidā ...

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

KampaņDemagogandonu plati izvērstā darbibība "dod" augļus.Lohi vairs nesaprot, ar kādu ātrumu tad (tagad, ;p) viņi "drīkst".Un kādā veidā un par/ko viņus tagad Jās.

Ja tā ir fūre- tagad tā velkas vairs ne ar 86, bet jau teju uz visi 68. JO - tai pa priekšu velkas vieglais... Attiecīgi kāds no aizpakakaļā savāktās "delegācijas" protams ka neizturēs un mēģinās tam visam suudam tikt garām.Un protams, ka vismaz pusē gadījumu viņš netiks atpakaļ rindā- jo tie velkošies tiešām sava vairumā izrādīsies lohi,turklāt vēl dusmīgi uz visu passauli.

Tā ka jāturpina veiksmīgi iesāktais, ka katra apdzīšana ir noziegums, 3 minūtes/gadā neko nekam neizšķir un par jebkuru +1kmh ir (būs) katrreiz Jāmaksā.Visiem lohiem jābūt vienādi vienlīdzīgiem un jābrauc (jāstāv) vienā (lohu) Rindā.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

Pats dzenu un gana daudz, tajā skaitā veselus vagonus, ja rodas tāda iespēja, jo tādos braukt ir vienkārši nebaudāmi, taču nekad tīšām nelecu otram purnā, ja nevar apdzīt tad nevar - tieši tas pats pirms līkumiem, augšupceļā (sevišķi pirms līkumiem), utt. Par lossību uz ceļa var tikai piekrist, bet tā vairojās no visām frontes pusēm - uz katriem 5-10 divplākšņiem un marinētājiem būs viens kamikadze - lidotājs.

Nerunājot par to, ka ražas laika 20-30 km/h traķi uz šosejām arī brīnumus ražo ka maz neliekas.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Jā.Kā šodien atceros, senos krieva laikos lassīju kaut kādu grāmatu par auto "vadīšanu".Aka tāds misters Zasada tur uzstājās,vienīgi ka ar citādu vārdu un krievs.

Cita starpā bija secināts- ja tev liekas, ka kāds "tev" maisa braukt, nu labāk ātrāk tiec no tās kompānijas na/uj prom.Ja netiec prom- labāk iebrauc tankā, paēd/padzer tur kādus suudus un nomierinies,pofig.Uzpīpē kaut vai.Lai viņš aizbrauc pietiekoši tālu.Jo jau pie nākamās vistuvākās iespējas viņš tev noteikti ka pamaisītu vēl vismaz 3x.Izrādās,pilnīga 600% patiesība.Vienīgi ja katrreiz tā darīt, drošvien atbrauksi galā pēc trim dienām,appīpējies un pārēdies/apkākājies. Tāpat tika teikts, ka nav pieklājīgi kādu dzīt ar +1kmh un vēl šis tas tajā pat garā.Ieskaitot to, ja pretimbraucējs izslēdza tālos- nesip mozgus un nemēri tur kādus attālumus,netēlo pārgudru lohu.Vienkārši izslēdz savējās un norij to krupi.Bet nee,te tak nav (vairs) ne krievu, ne arī (kur nu vēl..) Lohu.

Tāpat reku pirms pacmit gadiem kāds visnotaļ diplomēts x-perts tepat iekš iA sludināja, ka pa Siguldas šos varot braukt visu ceļu ar tālajiem.Tur,lūk,reku,esot Zaļā josla pa vidu.Kā Europpā.Jā, žēl ka tur tie Korejas koka stabi ppju izskatā nav gar ceļmalu sassprausti, iespējams kāds/sevi atpazītu ;P

Tagad mums cits/xperts pa Saulkrasten Bundesštrasse nupat izbraucis.Ārprāts, e bio meģ,kass tur notiek,kādus 30g viņš tur cilvēks nebij braucis! Cik ("mums") tur bijis sodīto pa šo laiku "par nepārtrauktās šķērsošanu", palaižot apsteidzēju? Gadījumā nav bijuši pat kādi tv sižeti,kur tas ticis aprunāts? Un ar kādu secinājumu tas tika runāts? Kā tika "ieteikts"? Un Kuŗš (mums) to suudaceļu tādu iz-projektēja un ekspLohtācijā nodeva? Laikam (atkakakal) kāds tas tur Timorots vainīgs, vai (varbūt) tas muudzis Kirštopāns.Kuŗš visus LV-iešus (visai tālredzīgi) nosauca par Lohiem ;pp

ZB, vienākārši tagad tiem pašiem Lohiem ir beidzot veiksmīgi piejāta pilna galva un darbības redzamība un Kampaņa iet plati pa visu ģīmi.Viss cits (mums) ir izcīnīts, atlicis tikai tas +1.Tūliņ būs, vēl drusciņciņ.Dziņ dziņ..Bravo, Varoņi!

1.. 29 30 31 32 33 34

Lasītākie raksti

Jaunie raksti