KTM, Nirnburgringa un ātrs pilots ar vienu roku :
Kā tur bija ar tiem bīstamajiem +10km/h uz šosejām ???
KTM, Nirnburgringa un ātrs pilots ar vienu roku :
Kā tur bija ar tiem bīstamajiem +10km/h uz šosejām ???
tautaruna.nra.lv/nebusanas/390244-aviokompanija-soketa-par-divu-pilotu-kautinu-lidojuma-laika/
Re ku, čaļi dod vaļā...
Jā. Reku vēl viena Tupele pamodusies.Nu tik būs, tagd ritīg dos iekšās tiem bandītiem: tautaruna.nra.lv/slavenibas/390556-sist-ar-eiro-vinkele-ierosina-ka-sodit-agresivus-soferus/
Pēc pakaļas bremžu supportu remonta un atgaisošanas pasākumiem darbinu savu scenik2 un auto novicina vienreiz logu tīrītājus. Sapratu, ka nav tas riktīgi vien otrajā darbināšanas reizē. Sāku meklēt. Nu kā tad, bremžu lampas spīd nepārtraukti. Devējs beidzot padilis. Pagaidu risinājums - uzmaucu piemērotas gumijas caurulītes gabalu bremžu devēja atspiedējķepai.
Nu tad gan jancīgs renault programmētāju mājiens šoferim ar tām slotām, vai ne?
Otra lieta, ka var iedarbināt bez pieskaršanās pedāļiem, bet to jau nevar piefiksēt, jo automātiski tak spied jau katrreiz...
Slikti vien tas, ka galvenais remonta iemesls tā arī ne par matu nav pamainījies - joprojām mazliet piebremzē labo riteni. Kas vēl paliek? Pati skava šķība? Diski un gultņi un supporti kā jauni. Vadīklas pamainīju pusēm, nekas nemainās.
Gan jau tai elektrībai tev kaut kur pazudusi "zeme"(massa), tas daudz un dažadus gļukus ievieš, tāpat ar nebrīnītis ka kaut kur "zaļais" kontaktis/vadis iemeties, jo lai nu ko bet "māt ar logutīritājiem" ir gļuks, ne fīča.
2) Kurā brīdī tu sāki manīt ka labais ritenis piebremze, vai kamer jauci un ar roku griežot, jeb kad jau saliki un ar auto drusku pabrauci ??? Ja parādījās tikai pabraucot, tad iespējams, ka bremžu caurulē vai suporta kanālus kaut kas bloķē (rūsa, drazas vai taml.)
Ne šoreiz, nav tas auto slīkonis, rūsēt ar nupat tik sācis, tas tikai un tak ir no francijas un līdzko kkas nav kārtībā, tā izpaužas arī citas sistēmas...
Lasi cītīgāk - salabojot bremžu pedāļa stāvokļa devēju - vairs "negļuko"!
Ha, vismaz, auto nekādi neprotestē pret vienlaicīgu bremžu pedāļa un akseleratora lietošanu. Jaunie diez vai tā vairs ļautu?
Nē, tas sen, nu jau gadus 5 nepatīk, kā mazliet piebremzē(just var tik ar roku griežot). Tagad arī galvenā br.cil. un br.supp. restaurācija neuzlabo. Domāju, ka skavā šķībi "sēdēt vēlas" br.uzlikas.
Bremžu uzlikas piedils pofig kā viņas tur stāv, tik pie veco nomaiņas redzetu ka slīpi nodilušas. Es vairak liktu uz to ka kaut kas neatgriežas sakumstavokli, un attiecigi tas var būt gan tapec ka suports "nepeld" kā paredzets pa vadīklām, bremžu cilindrs sprūst un neatgriežas "sakumstavoklī" vai arī bremžu sķidrums netiek atpakaļ, un cilindrs tiek spiests pret disku pat nebremzējot.
A paši kluči vispār staiga tā ka paredzēts, paši nesprūst ???
P.S es izlasīju "cītīgāk" , un tas ir fufelis, tas ko salaboji visticamāk ir tikai franču mašīnu "brīnumu sākums", tam nav jābūt pat tuvu stāvējušam kādiem ūdeņiem.
Man ir veca Honda no FR, tur kur LV ūdens tiek klāt - nav nekada medusmaize, taču vismaz Jap auto savienojuma vietas ir jedzīgi kaut kāda "elļā" mērceti vai kvalitativāks metāls, un zaļais ir ļoti reti, ko nevar teikt par pašu francūžu auto ...
Šitas moments nez skaitās pārkāpums, vai arī mūsu jaunajā loģikā, ka vienīgais ko ceļu satiksmē var pārkāpt ir ātrums, šādi momenti vairs neskaitās: www.tvnet.lv/7598532/video-riga-bolt-taksis-rupji-parkapj-celu-satiksmes-noteikumus-un-brauc-pa-ietvi-gar-izglitibas-iestadi
Pilnīgi pat gribētu dzirdēt CP komentāru, varbūt es arī uz darbu varu braukt pa ietvi, ātrumu es taču nepārkāpšu.
Mēģinājums analizēt, kāpēc AI/ML un "pasbraucoši auto" ignorē škēršļus uz taisna ceļa:
Tā kā nesen te bija ielicies moto, tad cita starpā ASV ir parādījies Honda Africa Twin atsaukums saistībā ar programmatūru divsajūgu "automātam", tas var pārslēdzoties izdomāt noslāpt.
Šis links ir tuvākais un pilnīgākais info ko varēju uz sitienu atrast par atsaukumiem Hondām, bet tas pats ir spēkā arī ASV:
www.hondabigwing.in/RecallCampaign
Un šeit ar var atrast atsauci, meklējot pēc Honda
ec.europa.eu/safety-gate-alerts/screen/search?resetSearch=true
MMX rakstīja: Šitas moments nez skaitās pārkāpums, vai arī mūsu jaunajā loģikā, ka vienīgais ko ceļu satiksmē var pārkāpt ir ātrums, šādi momenti vairs neskaitās: www.tvnet.lv/7598532/video-riga-bolt-taksis-rupji-parkapj-celu-satiksmes-noteikumus-un-brauc-pa-ietvi-gar-izglitibas-iestadi
Pilnīgi pat gribētu dzirdēt CP komentāru, varbūt es arī uz darbu varu braukt pa ietvi, ātrumu es taču nepārkāpšu.
fascinē filmētāja un pārējo lohu vienaldzība. sarkanais sūds bija tur pat jāaptur. nostājoties viņa ceļā, un jāfilmē sarkanā sūda pilota ģimis, nevis bailigi jāfokusējas uz asfaltu
Šodien braucot pa Salu tiltu apsteidzu auto, kurš lēni brauc pa labo malējo joslu uz jumta vedot reģipša loksnes. Pie stūres sieviete. Virsējā loksne tā nedaudz cilājas uz augšu - uz tilta diezgan vējains. Apsteidzu auto un spogulī redzu, ka loksni tomēr paceļ uz augšu, tā pārlūzt un aizlido. Auto cik redzēju neapstājas un mierīgi aizbrauc tālāk. Tiem kas brauca aizmugurē, varēja būt interesanti.
Interesanti ir tiem, kam nav KASKO. Vispār tādā gadījumā der arī OCTA,ja to dāmīti piefiksē.
Rail Baltica remonti Rīgas centrā satiksmi ne pa jokam bremzē, šodien reāli izbesījos - Gogoļa iela praktiski stāv, kamēr brīvās vietas pildās no blakusielām + vēl umņiki, kas laiž pa A joslu un lien iekšā rindā. Nevienu nepalaidu, bet laikam jāsaka, ka tur vajag CP + pamainīt signālus, lai nav jāgudro, ka jātaisa re route pa mazām ielām, jo tās kā vienmēr "apkalpojas ātrāk", gan visādu labdaru, gan stulbu luksofora signālu dēļ.
Slikti arī, ka palaišana, ielīšana kļuvusi par normu - visiem "pienākas", loģiski, ka ielīdis pat nejēdz paldies pateikt !
Par to ielīšanu kā normu man arī ir novērojums - Nīcgales un Deglava ielas krustojums centra virzienā. Katru rītu tauta braucot pa Nīcgales ielu rauj iekšā mazajā ieliņā gar tehnikumu lai apbrauktu sastrēgumu krustojumā. Tehniski uz Deglava ielas pirms remontdarbu zonas ir regulējama gājēju pāreja, līdz ar to ir iespēja ātri apbraukt to krustojumu kamēr gājējiem ir zaļais. Tā tas notika arī pirmajās nedēļās, līdz ar to nosacīti viss kārtībā, bet nu jau pēdējās nedēļai aiziet pilnīgs nagļaks - divās joslās pa Deglava ielu braucošie + autobusi no pieturas lien vienā remontdarbu joslā, bet izrādās, ka arī sastrēguma apbraucēji kaut ko grib, kā rezultātā nosacītas 4 joslas mēģina salīst vienā, pie fakta, ka sastrēguma apbraucēji diezgan agresīvi neplāno gaidīt sarkano uz Deglava ielas un bieži brutāli iespiežas satiksmē, pie reizes kavējot jau tā stāvošo Deglava ielu.
Vai par pagrieziena nerādīšanu var sodīt?
Es vienu dienu braucu kādu gabalu aiz e-auto, tak nevienu pagriezienu neslēdza, laikam viņus nesoda.
Brīdinājuma signāla pārkāpšana
Sods ir Brīdinājums vai 3 NSV – 6 NSV
Punktu skaits: 1
Sieva reiz dabūja brīdinājumu un punktu
Tur tad vajag tādu akciju kā patlaban lai menti pakustinātu pirkstus. Manu bijušo sievu pirms pāris dienām Jelgavā menti ķēra ciet lai viņai iešķiebtu oficiālu brīdinājumu par pāriešanu pie sarkanā - tā kā akcija tad kaut kā šiem jāparāda priekšniecībai ka viņi kaut ko dara - no stāstījuma nopratu ka viņa vēl labu gabalu pēc tā krusta bija nogājusi, kaut kur pie stacijas virzienā uz staciju, līdz viņi viņu paņēma pie dziesmas...
darklight rakstīja: Jā, es arī taisu to šortkatu no Nīcgales uz Deglava. Tā ir daudz ātrāk. Nu ko man tagad darīt, justies pie kaut kā vainīgam? Aptuveni 70 procentos gadījumu sanāk izbraukt pie gājēju zaļā, nevienu nekavējot.
Es nepārmetu tiem, kas izbrauc pie gājēju zaļā, bet gan tiem, kas spiežas iekšā joslā pie zaļā Deglava ielai. Tā jau tajā vietā pa Deglava ielu braucot sanāk kārtoties pašam, laist autobusus un gājējus, bet maliņā vēl kaut kādi umņiki izdomā, ka piepisuši sistēmu apbraucot sastrēgumu var to darīt līdz galam un braukt tev sānā. Riteņu atslēga zem priekšējā beņķa ir parādījusies tikai gaidot to mudaku, kas beidzot ieliks man to savu džipu, mersi vai vēl sazin ko sānā, jo es redz nelaižu viņa augstību joslā, kaut gan viņam uz tās mazās ielas ir vesela zīme "dodiet ceļu". Kaut gan pag, mums tak tikai ātrumu var pārkāpt, par zīmēm pofig, ne?
Kopumā ja šis manevrs tiek veikts uz pārējās Deglava ielas kavēšanas rēķina, tad jā, ir pamats justies vainīgam - savas minūtes ietaupījuma vārdā tiek radīts 2-3 minūšu kavējums uz Deglava ielas stāvošajiem. Padomāsim loģiski, kā kārtošanās pēc rāvējslēdzēja principa notiek ātrāk - kad divas joslas kustās paralēli vai kad tām divām joslām viena josla pieiet perpendikulāri? Ja pirmajā gadījumā kustība ir lēna, bet raita, tad otrajā gadījumā jau sākas bremzēšanas, kas attiecīgi bremzē kustību Deglava un Nīcgales ielās. Šī situācija ir izteikts paraugs tam, ka pāris egoistu dēļ, kuriem kaut kas deg, pusrajons sēž sastrēgumā, jo katrs no tās škērsielas ielaistais piebremzē kustību visās apkārtējās ielās.
Freijers rakstīja: Rail Baltica remonti Rīgas centrā satiksmi ne pa jokam bremzē, šodien reāli izbesījos - Gogoļa iela praktiski stāv, kamēr brīvās vietas pildās no blakusielām + vēl umņiki, kas laiž pa A joslu un lien iekšā rindā. Nevienu nepalaidu, bet laikam jāsaka, ka tur vajag CP + pamainīt signālus, lai nav jāgudro, ka jātaisa re route pa mazām ielām, jo tās kā vienmēr "apkalpojas ātrāk", gan visādu labdaru, gan stulbu luksofora signālu dēļ.
Slikti arī, ka palaišana, ielīšana kļuvusi par normu - visiem "pienākas", loģiski, ka ielīdis pat nejēdz paldies pateikt !
Kā tad tā - nelaist? Vai tad rāvējslēdzējs nav jāievēro? Vai tad var šitā par citiem nedomāt?
Šāda attieksme tiek kultivēta ļoti ilgi, t.sk. šeit forumā, tā ka izveidojusies autobraucēju grupa, kas ļoti labprāt laiž visus, kam nav slinkums, t.sk. pietiekami daudz bezkaunīgus tipus.
Tādus, kam ļoti vajag, iebāžas tajā sabtrana joslā un pēc tam kārtojas atpakaļ, es nelaižu, bet esmu viens no retajiem. Visi jau laiž. Kāpēc neizmantot?
Šī ielaišana ir jāspēj kaut kā dalīt. Cilvēks no pagalma - protams. Joslā nosprādzis auto un visi pārkārtojas uz 1 joslu no 2ām - protams. Kaut kāds krāns acīmredzami izlēmis visus apbraukt? Lai iet dirst. Ja viņam trollis ilgstoši uztaurēs, varbūt kādreiz sāks mainīt tikumus un braukt savādāk.
Tos, kuri taisa aizliegto kreiso, arī laiž.
Interesantais fenomens ar šo laišanu ir tas, ka tā rindā, kura nebeidzas... Ir lēnāka. Jo ielaiž taču nevis vienu, bet visus, kas izlemj iekārtoties 3-5-10 mašīnas iepriekš. Atgādinājums ar laišanu apsēstajiem - pa vienai mašīnai un tikai tieši pirms šķēršļa! Ja tiešām nav saprotams, ka tas strādā - paņemiet rāvējslēdzēju un pētiet līdz nelabumam - tieši vienāds skaits zobiņu vienā un tajā pat vietā ir tā darbības pamatā.
Pilnīgi piekrītu, arī šis vienmēr besī
Labvēļi arī ir to sistēmu izsipuši..tā, ka ceļa nedevējiem škiet, ka var vesels tabors saskriet pirms galvenais ceļs izkustas, sevišķi jau vietās, kur it kā laiž pretī braucējus kreiso pabeigt, bet ras un dvas no blakus ielas sabrauc līdz krustam un tā praktiski katru luksoforu pīķa stundās. Kādreiz nākas vienkārši brutāli iebraukt krustā, lai tie, kam ir jādod ceļš saprastu, ko nozīmē tas apgrieztais trijstūris.
Un vēl - labdari parasti nesaprot, ka arī aiz viņa ir cilvēki, kam jābrauc/jāsteidzas/ir darīšanas....
Nav runa par to, ka iekļaujās operatīvi - pie gājēju zaļā, pirms kāda smagā/lēnīga vieglā, kas plūsmu vienkārši lēnāk iekustina, bet gan par to, ka nagļakā midžina (labi ja) pagrieizienu un rauj iekšā.
Pilnīgi piekrītu, ka jāvēslēdzējs ir jātaisa vienā punktā, parasti pie pašas ceļu sadures, pēc principa 1:1 vai mazāk pret mazāk nozīmīgā ceļa braucējiem !
Vakardien pirmo reizi tumšākā laikā ieraudzīju leišu cepistu ekipāžu. Kādus 300 metrus priekšā tā izgriezās no labi pārskatāma sānceļa labajā pusē man pretī - es to mašīnu vispirms noturēju par taksi, jo lai arī pa gabalu varēja saskatīt aizdomīgi garu uzrakstu uz sāna, bet uz jumta spīdēja kaut kas balts. Tā kā šie man brauca pretī, ieraudzīju ka tas baltais ir uzraksts "POLICIJA" bakuguns viducī, lai pretī braucošie tumsā pa gabalu var saskatīt ka pretī brauc cepisti. Mūsu krūmu policijai tāda fīča nav, vai ne? Vismaz nav gadījies neko tādu redzēt...
Freijers rakstīja: P.S. lai kādu nelaistu pirmkārt ir diezgan raiti jābrauc, nevis jāuzrbina deguns un jāglāsta teļefoons, ko daudzi vairs nemāk
P.S.2 nelaišana prasa arī zināmu nervu un aknu, kas ne visiem mūsdienās ir.
Tur ir cita problēma. Ja minētās īpasibas piemīt, tad tas var izmantot, lai aizbrauktu priekšā laidējiem. Stāvot rindā, kur priekšā tev ir laidējs, vari vien noskatīties, kā citi aizbrauc ātrāk.
Tiem citiem kādreiz arī nākas gaidīt, kamēr viņus ielaiž tāds, kuru pašu ielaida.
Ja nu kādam vēl intersanti - EGR vārsta problēmas un kā tas izskatas no iekšpuses (Piemērs ar BMW)
www.delfi.lv/aculiecinieks/news/novados/video-brunava-autovaditaji-spiesti-parvietoties-pa-smilsu-vannam.d?id=54807834 ...Ceļu segums ir katastrofālā stāvoklī. Lūdzu nogreiderēt ceļus V1021 un V1022, rakstīju uzņēmumam "Latvijas Valsts ceļi", Satiksmes ministrijai, Bauskas pašvaldībai – neviens neliekas ne zinis," sašutumu par ceļa stāvokli laikrakstam pauda Brunavas pagasta iedzīvotājs Jānis. Ceļa posmu knapi esot pievārējis Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta auto.
...ā, jā, Lapbdien, cien. Lohi : LVC Komunikācijas daļas vadītāja AnnaK laikrakstam "Bauskas Dzīve" uzsvēra, ka šobrīd minēto Brunavas pagastu ceļu bojātajās vietās ir Nelieli Nelīdzenumi, bet kopumā brauktuves ir apmierinošā stāvoklī.Tā ka savas Bietes lūdzu iebāziet sev savā d/ā.Jā.
Atkal par veco tēmu...Gogoļa ielu. Šorīt jau no dzirnavnieces nekustās...kāds vēl ielien, nodomāju a huļi tā - tāpēc, ka aiz Jēzusbanzīcas krusta ostas celtnieks izdomājis vēl paremontēties un joslu aizspiest ciet. Tad nu, kā te teica, brauc visi sabiedriskie pēc kārtas, kāds vēl ielien no labās/kreisās puses, bet josla stāv uz vietas. Loģiski, ka tur, kolīdz tiek garām vietām, kur saplūst ielas, viss aiziet, kā pa sviestu, neksatoties uz to, ka jāpalaiž sabiedriskais un gājēji pie stacijas.
Radās jautājums.
Tā arī neviens nevar atbildēt kāpēc tieši dīzelis ir palicis dārgāks? Iepriekšējos gadus viņš tak bij 1,2 centi lētāks par 95, bet tagad +10
tāpēc ka zae--ļi tie dūmu kvēpinātāji)))
Velti lādies, kamēr vien tauta tiks "dirsināta" ar jauno zaļo realitāti par papildu samaksu, tikmēr dūmus osrīsim arvien vairāk, tā kā ne tik turīgā tautas daļa paliks arvien mazturīgāka, taču nepieciešamību braukt diezin vai šai tautas daļai kāds "atcela"
Tāpēc, ka dīzeli daudzi izmanto apkurei.
Mazliet fun - "bremzes ir bailīgajiem" -
Sīkais ar rotaļu traktoru :
15ais trollis normālu triku nodemonstrēja šodien - pāri 2 sarkanajiem pie Akropoles pārmauca, apmēram uz 70 beigās pāatrinoties. Nebija kādu laiku manītas RS izdarības...bet, laikam tāpēec, ka arī kādu laiku Rīgā vairs nedzīvoju.
Vakar sanāca pavērot nelielu detektīvu.
Jau pa tumsu braucu no Cēsīm uz Rīgu. Kaut kur pirms Ieriķiem apdzinu Lexus RX ar jumta kasti, kas brauca ~80-85km/h, vēl padomāju, ka gan jau kāds/a svētdienas braucējs pie stūres piesēdināts.
Tā arī būtu par viņu aizmirsis, bet uzreiz aiz Sēnītes viņš man sēž astē otrajā joslā un cītīgi midžina ar tālajiem. Tā kā es jau tā braucu ~+20, man priekšā vēl kādas mašīnas 5, labā josla arī pilna, īpaši nesteidzos līst malā. Tad nu viņš izdomāja apsteigt visus pa labo nomali. Tālāk redzēju, ka turpina midžināties.
Panācu viņu pie bijušās pārbrauktuves pirms Garkalnes, kur viņš streipuļoja 85-90km/h robežās pa pirmo joslu un nomali. Iesēdos astē, lai pavērotu, kas notiks tālāk un arī izskatījās diezgan bīstami iet viņam garām, jo brīžiem aizstreipuļoja arī līdz otrajai joslai. Paralēli sieva piezvanīja CP, kur uzreiz saņēma atbildi, ka informācija jau ir un tiekot ķerts. Uz Garkalnes dzelzceļa pārvada palika centimetri, lai viņš ietriektos barjerā, tomēr kaut kā izstūrēja. Man blakus iekārtojās vēl viena mašīna un tā mēs līdz Garkalnes luksaform vērojām, kā šis izpildās. Pēc luksafora viņš strauji paātrinājās un pazuda no redzesloka.
Panācu viņu atkal un apsteidzu pirms Tallinas šosejas viadukta, kur viņš atkal vilkās pa 1. joslu un nomali. Uzreiz pēc viadukta, viņš atkal visus apsteidza pa nomali un pie CirkleK uzradās netrafarētais, kas ieslēdza bākugunis. Sākumā Lexus pat mēģināja bēgt, tomēr Berģos apstājās.
Šofera dienasgrāmata.
Uzmeikošu vēl vienu spama vietu, kur padalīties par šofera dienu. Būtu forši, ja šeit nediskutētu bet vienkārši iemetam stāstu, cik "patīkama" Latvijā ir braukšanas kultūra.