Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Šofera dienasgrāmata.

gunbox Reģ.: 23.12.2016

Uzmeikošu vēl vienu spama vietu, kur padalīties par šofera dienu. Būtu forši, ja šeit nediskutētu bet vienkārši iemetam stāstu, cik "patīkama" Latvijā ir braukšanas kultūra.

 
JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

darklight rakstīja: Šorīt kā parasti vālēju uz darbu, ielas kā ielas, drusku kaut kāda sniega pļuriņa, un man uzkrita, ka vairāk mašīnu kā parasti brauc pārspīlēti lēni, ietur milzīgas distances, sāk bremzēt kilometru pirms luksofora... Pabrīnījos un neko. Tikai vēlāk vienā masu mēdītājportālā (kopīrait650) izlasīju, ka jau piektā daļa autovdītāju pārgājuši uz vasaras riepām. Bilde kļuva skaidrāka.

Jā, par šito ar brīnos, kur prāts tik ātri skriet mainīt riepas jau martā, zinot, ka jebkurā brīdī var atkal mīnusi un sniegs uznākt. Sniegs uz lieldienām nemaz nav tik reta parādība.

Bet par tiem lēnajiem - ir arī tāda daļa autovadītāju, kuri pie nelieliem sarežģījumiem uzreiz brauc jūtami lēnāk. Uznāk lietus un peļķas? Jābrauc uz 45, jo man taču tūlīt auto kļūs nevadāms!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 1 Atbildēt

Ziemas riepas ir dārgas un ātri dilst. Daudziem tieši šis ir primārais arguments nevienu dienu nekavēt ārpus likuma prasību izpildes. 

Vai tad neesi pamanījis, cik daudziem ir svarīgi braukt pēc likuma burta, pilnībā ignorējot saprātu un jēgu?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Nevajag muldēt un izplatīt sagrozītu patiesību. Waze neviens nav aizliedzis un tā ir tehniski izmantojama arī Vācijā - tur atrodoties, aizliegtās lietas (FR atrašanās vietas) netiek rādītās. Bet tā kā Waze tur nav populāra, Google navi reālā laika navigācijai tur darbojas daudz labāk. No Waze uz Google pēc manas pieredzes vislabāk ir pārslēgties izbraucot no Polijas. Un arī Google navi, ko žurnaļugas min kā "tīru", mēdz rādīt fotoradarus, kur tas ir atļauts un ir paredzēts attiecīgās valsts kartē. Abas navigācijas visnotaļ maina UI atkarībā no atrašanās vietas - piemēram tā pati Google Rietumeiropā rāda arī atļauto ātrumu kopā ar reālo, tāpat kā Waze, bet Latvijā to nedara.

Es tikai pievērsu uzmanību faktam👌Bet kas patīk tajā vāzē. ir otras ekipāžas redzamība lai atpalikšanas vai atpūtas distancēšanās brīdī nav lieku reizi jādomā, jāzvana precizējot atrašanās vietu.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Kas tas tāds par auto, kuram aizmugurējo gabarītu vietā ir viena vienlaidus sarkana josla visas mašīnas platumā, traki spoža, jāpiezīmē? Kad aiz līkuma tādu tumsā pēkšņi ieraugi, tad pirmā doma ir, ka kaut kāda barjera priekšā un būs jāapbrauc. Vai tas vispār atbilst koplietošanas ceļu standartiem?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu jau ir vairāki auto ar tādu, bet pirmās ko šķiet maníju bija Porsche, tad Seat vai Cupra un imo vēl kaut kam ...

Vienīgi, ka tie nežilbināja, tā ka moš tas ir kāds cits auto kam tur ir standartā tikai atstarotājs, bet kāds ir "piešķūnējis" pa savam ...

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Formentor :

Cayman:

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

911, tiesa ší bilde ar bremžu gaismām IMO:

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Seat man patīk. Tautas sporta vāģis pat uz stūres logo S 😍 Incanti, ka manā uztverē zāģē tautas vāģim zaru. Bet nu tur jau laikam ir savi argumenti, iespējams kur slēpti kvalitātes un materiāla īpatnības.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Nu vot, nebija neviens no šiem. Te visur var saprast, ka tie ir lukturi, jo tie ir izcelti un tā svītra ir tieva. Manis redzētā bija pilnīgi vienlaidus, bez izšķiramām lukturu vietām, kā arī riktīgi plata. Tā kā sedanam pa pusbagāžnieku (nezinu, vai tas bija sedans). Nedabūju apskatīt tuvāk, jo šams nogriezās.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tad var gadīties ka "amerikāņu repertuārs" sākot ar Dodge Charger:

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Jā, nu kaut kas vairāk uz šo pusi.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

JanJan rakstīja:

darklight rakstīja: Šorīt kā parasti vālēju uz darbu, ielas kā ielas, drusku kaut kāda sniega pļuriņa, un man uzkrita, ka vairāk mašīnu kā parasti brauc pārspīlēti lēni, ietur milzīgas distances, sāk bremzēt kilometru pirms luksofora... Pabrīnījos un neko. Tikai vēlāk vienā masu mēdītājportālā (kopīrait650) izlasīju, ka jau piektā daļa autovdītāju pārgājuši uz vasaras riepām. Bilde kļuva skaidrāka.

Jā, par šito ar brīnos, kur prāts tik ātri skriet mainīt riepas jau martā, zinot, ka jebkurā brīdī var atkal mīnusi un sniegs uznākt. Sniegs uz lieldienām nemaz nav tik reta parādība.

Bet par tiem lēnajiem - ir arī tāda daļa autovadītāju, kuri pie nelieliem sarežģījumiem uzreiz brauc jūtami lēnāk. Uznāk lietus un peļķas? Jābrauc uz 45, jo man taču tūlīt auto kļūs nevadāms!

Lai maina,  ja vēlas, tas ir OK, ja tad, kad tiešām uzsnieg, viņi no mājas ārā nebrauc! 

To jau tie datu procenti neparāda  vai ne?

MMX Reģ.: 03.03.2022
0 0 Atbildēt

darklight rakstīja: Kas tas tāds par auto, kuram aizmugurējo gabarītu vietā ir viena vienlaidus sarkana josla visas mašīnas platumā, traki spoža, jāpiezīmē? Kad aiz līkuma tādu tumsā pēkšņi ieraugi, tad pirmā doma ir, ka kaut kāda barjera priekšā un būs jāapbrauc. Vai tas vispār atbilst koplietošanas ceļu standartiem?

Tagad tās joslas paliek arvien populārākas. Dienas laikā varbūt to tā neredz, bet nakts laikā tiekot tādam gaismas kūlim aizmugurē nav diez ko patīkami, it sevišķi ja tas kūlis trāpa acu augstumā. 

Auto pircējam jau dizainiski forši, citiem braucējiem ne tik forši, kā tas iet kopā ar standartiem hvz. Nebrīnītos, ka kaut kādi juristi ir atraduši veidus kā tādas gaismas lentas legalizēt, līdz ar to arī likumiski viss ir ok. 

Cik tas ir korekti no te bieži piesauktās cieņas pret citiem braucējiem? Visticamāk ne pārāk, jo auto ir redzams arī bez tās liekās gaismas, pa malām signāli arī visi redzami, it sevišķi LED lukturiem, līdz ar to diennakts tumšajā laikā sastrēgumā sēžot aiz šāda auto vienkārši ir iespēja skatīties uz milzīgu bremžu gaismu. Nu tipa lai aizmugurē sēdošie redz kāda tev kruta mašīna un netuvojas, ja negrib izdedzināt acis.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

MMX tāda ir realitāte. Auto hold vai adaptīvais kruīzs utt uc krustā notur auto. Deg bremžu gaismas. Arī, piem straujāk apdzenot kad atmeties, iedegsies bremzes. Agrāk es arī domāju kas pa sviestu 😁 bet nu iespējams drošībai, brīdini citus. Tas varētu būt īpaši aktuāli uz bāņiem kur lieli ātrumi lai laicīgi brīdinātu ka notiek kaut kādas manipulācijas, nevis lineāra braukšana.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Stāvot uz vietas ar aktivizētu AutoHold un ar atlaistu bremžupedāli nebūt ne visiem auto deg bremžu lukturi! Tā drošvien ir kāda (kārtējā) "nianse" starp tehniski advancētu auto un vienkāršu kapīpeista lohmašīnu.

Srakanā starojošā strīpa pieder pie lietas- kad modīgi runā vienu, taču dara diametrāli pretējo.Jebkurš ierindas Lohs taču priecātos- cik skaisti ir kādā ilgstošā sprūdnī to strīpu savā degungalā pavērot.Pat LVLohu iecienītās aizpakakaļējās miglas te nobāl, salīdzinot ar šo produktīvo  jauninājumu.

MMX Reģ.: 03.03.2022
0 0 Atbildēt

Jep, no attāluma tā lenta lielākoties izskatās dizainiski forši, bet nu degungalā esot salīdzinājums ar miglas lukturi ir diezgan vietā. Ja vēl tā lenta ir kādam SUV, bet tu esi sedanā, tad sastrēgumā stāvot vai lēnākā satiksmē bez iespējām apdzīt, labāk ieturēt palielu distanci vai palaist priekšā kādu citu.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tak te 1reiz kāds stāstīja, ka šādos gadījumos vnk ieslēdzot savus Tāālos ;p

MMX Reģ.: 03.03.2022
0 0 Atbildēt

Nu redz, te tāds diskutabls moments, jo ja cilvēks ieslēdz aizmugurējās miglas, tad viņš to ir izdarījis mērķtiecīgi un principā varētu būt pelnījis tos tālos, it sevišķi ja stāv sastrēgumā ar miglas lukturiem. Lentes gadījumā cilvēks labticīgi ir nopircis krutu auto, kuram ražotāja līmenī jau nerēķinās ar citiem braucējiem. Šajā gadījumā krutā auto braucējam var pārmest tikai to, ka viņš šo auto ir nopircis, jo praksē auto tiek ekspluatēts atbilstoši visiem likumiem un noteikumiem. Cits jautājums ir ražotājs, kurš lai izceltos, sāk izdomāt visādus apšaubāmus jauninājumus bet nepārbauda, kā tie jauninājumi strādā reālā satiksmē. 

Kaut kurai markai, laikam Hyundai, nesen parādījās auto, kam priekšējie lukturi ir vismaz 2x lielāki par vidējā auto gaismām - gaismas blāķis skatoties uz to auto ir liels, praktiskā jēga ļoti apšaubāma, toties kruti izskatās

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Šodienas autoindustrija bez meliem un jebkādu savstarpēju loģiku izslēdzošiem "risinājumiem" nespārda nevienu soli.Šī bezgalīgā Nekaunība rada ne to ka bažas, bet nupat jau vienkārši izbrīnu.Uzticības un ticības līmenis nekad agrāk nav bijis tādos augstumos.Nudien nav skaidrs,kāpēc "braukšanas laikā" ir atļauts bakstīt skārienpogas un novērst uzmanību no ceļa, blenžot krāsainos lcd ekrānos izmērā teju pa pus logu.

Kāpēc suuda telefons ir jāintegrē bakstām ekrānā, taču nav ļauts braukšanas laikā to vienkārši pabāzt zem cepures vai maigi piepiest pie auss ar kažoka krāgu.Kur tas uzticami pielīp, pat īpaši nespiežot.Reku lohi ar žiguļiem kādreiz brauca pižikos, un nekad nekas nevienam nenotika!

Vēl nesen mums katram pusotrajam pusotra puslitra motortilpuma štruntam oficiāli pienācās 225tā platuma riepas.Uz ierindass vadītāja jautājumu, kāpēc piem 1983g ražojuma cigāram un/vai scorpio rekord sierrai tās bija tikai 185tā platuma, vadošie specĀlisti atbildēja pārliecinoši vienkārši- nu vai tad Tu nesaproti,ka..Visi šie auto bija par 42,6234% vieglāki dzīvsvarā! Tiem nebij ne kondicicionaniera un/vai pat ne drošības karakassa! Taču reku, babaaahh, (pēēkšņi!~) pusotrreiz smagākie un 16x jaudīgākie EV atkal ir aprīkoti ar motocikla platuma riteņiem.Jo (tiem) esot jātaupa enerģija! ;p

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Sanāca šodien veselas divas reizes pilnā garumā izbraukt pa Ģertrūdes ielu. Tā kā bez īpašas vajadzības centrā nerādos, kā arī par bruģi nefanoju, tad kopš grandiozā remonta sākuma nebiju tur braucis. Tad nu šodien klabināju zobus pa tām grambām un kukuržņiem un paliku vieglā neizpratnē: tad šis ir tas slavenais vairāk kā gadu veiktais megaremonts? To bruģi taču kaut kādi amatieri bez priekšzināšanām uz aci likuši! Kā vispār var tik drausmīgi nobruģēt un kā tādu darbu var pieņemt?

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 2 Atbildēt

tie jau vēl tikai ziediņi, odziņas būs, kad tas ziemas laikā liktais bruģis sāks sēsties, principā jau tagad pasaku, ka nāksies būvniekam visu uz sava rēķina pārbruģēt

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Ir tādas laptop izmēra sāls plāksnes,uz kurām virtuvē cep (cepj) gaļu.Nav pat neko papildus jāssāla.Kāpēc ar tādām nevarētu bruģēt?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Diezgan iespaidīgs MB G -klases tests "klinšu kāpšanā"( by Whistlin Diesel)

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Vakar pa pastu saņēmu ielūgumu ierasties 11.04.2023 Gaujas ielā 15 par satiksmes noteikuma pārkāpumu iepretīm namam Dzirnavu ielā 149a.

Tur retu reizi mēdzu braukt pa velo joslu lai nestāvētu garā rindā ar tiem kuriem vajag uz pilsētas centru,mans taisa labo pagriezienu uz Abrenes ielu lai nogādātu meitu Oskara Kalpaka skolu.Es tik domāju kurš mani nostučīja,ja būtu policija tad uzreiz paņemtu pie pakaļas,atceros kad viens busiņš taurēja kā traks kad viņam pabraucu garām pa velo joslu.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
1 0 Atbildēt

Tikpat labi varēji uz drona uzrauties. Zinu to vietu un neapskaužu. Kopš Lāčplēša ielas viadukta caurbrauktuvi aizvēra pārbūvei, Dzirnavu ielā pie dzelzcela ir vnk nenormāli korķi. Uz Kalpaka skolu ir alternatīvs maršruts - pa Sadovņikova, Krāslavas un Kalupes ielām. No Kalupes ielas pagriezties uz Lāčplēša ielu pa kreisi.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Arī busiņš ir vismaz viens netrafarēts ar kamerām( oŗginālā domāts ķert "tumši dzeltenā" pārkāpējus) - tā ka mierīgi varēja tevi safilmēt un "neklātienē" saformēt.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Neilgi pirms pusdienas Mārupē, Rožu ielā cik var noprast viens apreibinājies kadrs, iespējams mūkot no CP izraisīja avāriju ar ~ 160km/h (???) , un nosita pretimbraucošo vadītāju ...

Līdzjūtības ...

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Stāsts 3 daļās par Land Rover 60Kkm nobraukušu dīzeļmotoru, remontu, un detaļu kvalitāti:

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 1 Atbildēt

darklight rakstīja: Sanāca šodien veselas divas reizes pilnā garumā izbraukt pa Ģertrūdes ielu. Tā kā bez īpašas vajadzības centrā nerādos, kā arī par bruģi nefanoju, tad kopš grandiozā remonta sākuma nebiju tur braucis. Tad nu šodien klabināju zobus pa tām grambām un kukuržņiem un paliku vieglā neizpratnē: tad šis ir tas slavenais vairāk kā gadu veiktais megaremonts? To bruģi taču kaut kādi amatieri bez priekšzināšanām uz aci likuši! Kā vispār var tik drausmīgi nobruģēt un kā tādu darbu var pieņemt?

Legalizēta organizētā noziedzība. Manuprāt fiška vienkārša. Uzrakstam remontam projektu, aizmirstam iekļaut punktu par atbildību par slikti izdarītu darbu uz vietas ... neaizmirstam iekļaut punktu par mega neizdevīgu kompensāciju, ja darba darītājs nespēj paveikt darbu par to naudu, kura palikusi pāri pēc čemodāna atdošanas visādiem sadoknabmazaokonsultantveidīgajiem. Noteikti aizmirstam iekļaut 20 gadu garantiju (liekam 3-5 gadi), ja ar darbu nodarīts kāds materiāls kaitējums lietotājiem. Un obligāti iekļaujam punktu par ceļa remontdarbiem, kurus jāizdara pēc garantijas laika ar fiksētu summu 300 ļimaki. Iekļaujam punktu, ka darba darītājam nav jāpiesaista speciālisti ar 10 gadu pieredzi. Ar maziem burtiem vēl pie zvaigznītes var atzīmēt, ka kolektīvam jāsastāv no invalīdiem ar puslodzi. Varētu vēl turpināt, bet vai tad kāds nezina, kā valdībā zog skaidrā dienas laikā tiešajā ēterā?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tas ir tāds smalki izsvērts Plāns.Kopš 30 ieviešanas 1x arī pagadījos tur uz (arī nesen iz-remontētās) Blau Maņa ielas.Auto mobīļi (vieglie) pa/to kustējās apm ar 33 km/h pēc speedo metra.Jutos itin komfortabli šajā plūsmā.Kur nu vēl vairāk.Nava taču vairs nekādi tie 90tie, kad pa Tēr Batas slapjo bruģi varēja droši vilkt uz visiem 90.

Kā arī, diez vai tagad kāds automotorizētais Ģer Trūdes ielas iezemietis pēc pāris gadu izciestajām ciešanām iedomātos noprotestēt paveikto manipopupulāciju (turpmāk tekstā Darbi) kvalitāti.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Vakar vakarā Ozolciema un Valdeķu ielas krustā uz ātro "uzbūvēja" rotācījas apli. Vairums braucēju nesaprot, ka aplis ir galvenais , brauc pa Ozolciema ielu kā pa galveno.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Es vispār stipri nesaprotu, kāpēc to Ozolciema ielu nevarēja kaut ar būvgružiem nobārstīt un nedaudz izlīdzināt lai uz Bauskas ielu izbraukt var. Tak daudz transporta noņemtu no tā ziepjukalna stūķa.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Vaivods vienmēr atrunājas, ja paredzēts megaprojekts, neko nedarīs, bet tas Dienvidnieka projekts ir apstādināts, sakarā ar Ķekavas apvedceļu.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Māris basto skolu)))  citādi būtu jau uzcepts sižets, ka jūrmalā bērnus vadā nezināmi bembji

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt
Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Viņiem būs grūti, kā lai uzsāk braukšanu, ja nav mobilais rokā.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 1 Atbildēt

Kas tā ir par huiņu maukt no ieskrējiena joslas priekšā braucošajam un vēl dirsināties, tas nekas ka divas joslas, neviens nav paģērējis obligāti pirms katras pārkārtoties uz kreiso. Kontekstam, runa ir par A6 posmu no Salapils līdz Ogrei. Šodien Volvo izleca, ja pirmajam vēl nedaudz būtu jāpiebremzē (t.i.tā jau ir ceļa nedošana), tad otrais naturāli nočakarēja un vēl lūr kā auns, kad es, nekaunīgais atļāvos ar taures signālu un tālam gaismām pateikt ka tas īsti nav OK. Laikam visur laišana, raiferi satiksmè un tas, ka nedod pa dirsu (ja vien smagajam neizlec priekšā) par ceļa nedošanu, sāk darīt savu….

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 1 Atbildēt

Es ar pievienojos šai kurnēšanai par ieskrējiena joslām ... "vasaras un svētdienas braucēji" saradušies bariem.

P.S. ka tik nav "eko braucēji"- visur-gliemeži ...

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Freijers rakstīja: Kas tā ir par huiņu maukt no ieskrējiena joslas priekšā braucošajam un vēl dirsināties, tas nekas ka divas joslas, neviens nav paģērējis obligāti pirms katras pārkārtoties uz kreiso. Kontekstam, runa ir par A6 posmu no Salapils līdz Ogrei. Šodien Volvo izleca, ja pirmajam vēl nedaudz būtu jāpiebremzē (t.i.tā jau ir ceļa nedošana), tad otrais naturāli nočakarēja un vēl lūr kā auns, kad es, nekaunīgais atļāvos ar taures signālu un tālam gaismām pateikt ka tas īsti nav OK. Laikam visur laišana, raiferi satiksmè un tas, ka nedod pa dirsu (ja vien smagajam neizlec priekšā) par ceļa nedošanu, sāk darīt savu….

Ir viena vieta, kur allaž kāja jātur uz bremžu pedāļa un roka uz taures - šeit:

bitly.ws/EyfG

Nepietiek, ka viens pēdējā brīdī izlien dižās pilsētas virzienā un uzsāk baudāmu paatrināšanos (lasi - nepaātrinās), tak pēc viņa paspēj ielīst VĒL VIENS, turpinot tāpat.

Var braukt visur kur un visādi, bet tieši šajā vietā vienmēr ar lielu garantiju var satikt šādus "īpašos braucējus".

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Tas, kurš izlien vēl viens, noteikti uzskatīja, ka pirmais kavē pagastu. Var pietiekami labi bildē redzēt izspolēšanas pēdas kreisā pagrieziena vietā. Auto skaita pieauguma dēļ tur vajadzētu uztaisīt papildus ieskrējiena joslu, līdzīgi kā uz Krasta ielas:

goo.gl/maps/EXAxuhDV9jDKjeXU9

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Principā Krastenē, lai ar nav patīkami, ja nepis bobi, tad var īsto brīdi nogaidot iemīt un iekļauties plūsmā pēc apgriešanās. Lai cik dīvaini nebūtu, neesmu uz Krastenes izlecējus manijis tik daudz kā ārpus Rīgas....

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Šai vietā nav manīts, tiesa arī retāk braukts. Ko es nespēju izprast, ja jau viens nendodot ceļu izlien, nahren tas jādara vēl vienam - asas izjūtas vilcieniņā nepieciešamas ? Turklāt vairums izlecēju spēj naski izlekt, bet nespēj izlekuši iespiest grīdā - šādi viens pirdējs ar behu (BMW) no Elkšņiem izlidoja...tālāk melli dūmi, bet kustības maz, uz aizradījumu ar tālajiem kkada bremzēšana sākas, skatos siekals miskastei pie stūres. Nu nepatīk kaut kā daļai savu kakliņu pagrozīt.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Freijers rakstīja: Kas tā ir par huiņu maukt no ieskrējiena joslas priekšā braucošajam un vēl dirsināties, tas nekas ka divas joslas, neviens nav paģērējis obligāti pirms katras pārkārtoties uz kreiso. Kontekstam, runa ir par A6 posmu no Salapils līdz Ogrei. Šodien Volvo izleca, ja pirmajam vēl nedaudz būtu jāpiebremzē (t.i.tā jau ir ceļa nedošana), tad otrais naturāli nočakarēja un vēl lūr kā auns, kad es, nekaunīgais atļāvos ar taures signālu un tālam gaismām pateikt ka tas īsti nav OK. Laikam visur laišana, raiferi satiksmè un tas, ka nedod pa dirsu (ja vien smagajam neizlec priekšā) par ceļa nedošanu, sāk darīt savu….

Tev gan grūti...ne stūre grozās, ne pedāļi kustās....

Es ap tām vietām laicīgi ieņemu kreiso joslu. Lai tak tie uzbraucēji tur uzbrauc un nebremzē nākamos.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 1 Atbildēt

Grozās un pedāļi arī labi spaidās, bet tā ir cūciba lekt priekšā un man nav pienākuma kādam ceļu atbrīvot, tā ir labā griba, tieši tāpat kā ar visa veida ielaišanām un reiferiem, kas jau par normu palikuši. turklāt manā situācijā, kad lecēji ir divi, otrs ar lielu varbūtību, daudz spogulī neskatoties iepirdīs priekšā arī kreisā joslā.....

core Reģ.: 03.01.2017
2 0 Atbildēt

Cūcība  ir nepārkārtoties uz kreiso joslu, ja tā ir brīva

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt
Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 1 Atbildēt

Rr19 rakstīja: Viņiem būs grūti, kā lai uzsāk braukšanu, ja nav mobilais rokā.

Šitas ir interesanti. Esmu novērojis ka pirms iekāpšanas auto netiek izrunāts pa telefonu sakāmais, bet kad iekāp auto, tad gan sākas bla bla bla un vienlaikus brauc ar auto😕

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 0 Atbildēt

Freijers rakstīja: Kas tā ir par huiņu maukt no ieskrējiena joslas priekšā braucošajam un vēl dirsināties, tas nekas ka divas joslas, neviens nav paģērējis obligāti pirms katras pārkārtoties uz kreiso. Kontekstam, runa ir par A6 posmu no Salapils līdz Ogrei. Šodien Volvo izleca, ja pirmajam vēl nedaudz būtu jāpiebremzē (t.i.tā jau ir ceļa nedošana), tad otrais naturāli nočakarēja un vēl lūr kā auns, kad es, nekaunīgais atļāvos ar taures signālu un tālam gaismām pateikt ka tas īsti nav OK. Laikam visur laišana, raiferi satiksmè un tas, ka nedod pa dirsu (ja vien smagajam neizlec priekšā) par ceļa nedošanu, sāk darīt savu….

Paskaties otru pusi - kas notiks, ja tagad sāks visi taurēt un nepalaist? Jau šobrīd pietiek ar to, ka taurētāji 99%tos gadījumu ir tipiskie cietpauri. Pamatota taurēšanas uz ceļa ir ļoti reta parādība vai praktiski var teikt ka neeksistē, jo ir jāreaģē uz situāciju, nevis jāgrābstas gar pogām. Un pēc tam jau kāda jēga vairs taurēt. 

Starp citu, pats esmu nedēļu atpakaļ dabūjis tauri vietā, kur varēja mierīgi palaist, bet nē, jampampiņam vajadzēja uzspiest pie luksofora, lai nepalaistu un pēc tam sabremzētos un taurētu. Vēl blisinās pārgriezis savu mazā IQ viepli. Reāli kaitina. 

Tik pat sievai tieši tāda pat situācija. Bērzkrogā izgriežamies no CircleK uz Rīgas pusi... līdz busam pietiekams gabals un izvērtēts busa tuvošanās ātrums lai normāli izbrauktu. Busam redziet vajadzēja uzspiest līdz kādiem 80 un taurēt. Sieva jau redzēja, kas notiek un spieda grīdā. Vēl pirms apdzīvotas zīmes vietas jau bija uz 90. Tālāk no kalna buss protams pārkāpa arī nepārtraukto līniju dzenot. Žēl, ka ceļu policija nebrauka ar privātiem auto. Pietiktu budžetam gan no nedarbojošiem pagrieziena rādītājiem, gan lidotājiem apdzīvotās vietās.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 2 Atbildēt

"ir jāreaģē uz situāciju, nevis jāgrābstas gar pogām"

Citus par cietpauriem sauc cilvēks, kas par normu uzskata ceļa nedošanu un citu satiksmes dalībnieku iedomātu pienākumu šo situāciju glābt.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Katru darbdienu braucu no Mārupes uz mājām,Kantora iela-Ojāra Vācieša-Ulmaņa gatve.Kad no Ojāra izgriezies uz Ulmaņa tad ir ieskriešanās josla,pārsvarā viņa ir iekļaušanās josla jo tur ir štoperis(sastrēgums).Praktiski katru reizi tur ir kāds kas ne pa kam nebrauks līdz joslas galam lai iekļautos satiksmē bet tās viducī stāvēs kā auns.

Vot šito mans nevar sagremot,kas tam cilvēkam paurī darās?Beigās viņš paliek zaudētājos jo es viņu apbraucu un iekļaujos satiksmē pirms viņa.

Vieni idioti.😗

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

gunbox rakstīja:

Freijers rakstīja: Kas tā ir par huiņu maukt no ieskrējiena joslas priekšā braucošajam un vēl dirsināties, tas nekas ka divas joslas, neviens nav paģērējis obligāti pirms katras pārkārtoties uz kreiso. Kontekstam, runa ir par A6 posmu no Salapils līdz Ogrei. Šodien Volvo izleca, ja pirmajam vēl nedaudz būtu jāpiebremzē (t.i.tā jau ir ceļa nedošana), tad otrais naturāli nočakarēja un vēl lūr kā auns, kad es, nekaunīgais atļāvos ar taures signālu un tālam gaismām pateikt ka tas īsti nav OK. Laikam visur laišana, raiferi satiksmè un tas, ka nedod pa dirsu (ja vien smagajam neizlec priekšā) par ceļa nedošanu, sāk darīt savu….

Paskaties otru pusi - kas notiks, ja tagad sāks visi taurēt un nepalaist? Jau šobrīd pietiek ar to, ka taurētāji 99%tos gadījumu ir tipiskie cietpauri. Pamatota taurēšanas uz ceļa ir ļoti reta parādība vai praktiski var teikt ka neeksistē, jo ir jāreaģē uz situāciju, nevis jāgrābstas gar pogām. Un pēc tam jau kāda jēga vairs taurēt. 

Starp citu, pats esmu nedēļu atpakaļ dabūjis tauri vietā, kur varēja mierīgi palaist, bet nē, jampampiņam vajadzēja uzspiest pie luksofora, lai nepalaistu un pēc tam sabremzētos un taurētu. Vēl blisinās pārgriezis savu mazā IQ viepli. Reāli kaitina. 

Tik pat sievai tieši tāda pat situācija. Bērzkrogā izgriežamies no CircleK uz Rīgas pusi... līdz busam pietiekams gabals un izvērtēts busa tuvošanās ātrums lai normāli izbrauktu. Busam redziet vajadzēja uzspiest līdz kādiem 80 un taurēt. Sieva jau redzēja, kas notiek un spieda grīdā. Vēl pirms apdzīvotas zīmes vietas jau bija uz 90. Tālāk no kalna buss protams pārkāpa arī nepārtraukto līniju dzenot. Žēl, ka ceļu policija nebrauka ar privātiem auto. Pietiktu budžetam gan no nedarbojošiem pagrieziena rādītājiem, gan lidotājiem apdzīvotās vietās.

Ja sāktu taurēt - taisni labi būtu.

Mana pieredze rāda, ka tiek stipri par maz taurēts. Ja katrs apzinīgi uztaurētu kādam signālu nerādītājam, jefiņam, kas nejēdzīgi izgriežas,veic visādus dīvainus manevrus; nelaistu bezkaunīgos sastrēgumu apbraucējus u.tml., varbūt tie sāktu domāt - nez, par ko man tā un jau kuru reizi? Varbūt es kaut ko daru nepareizi?

Neliels papildinājums - jā, gana daudz situāciju, kur tiešām kaut kas jādara un nav laika papildus darbībām, bet pietiek situāciju, kad varētu gan.

Cik pavēro autovadītājus, pamatā jau taurē pamatoti. Vien - bieži piecieš acīmredzamas cūcības.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti