Šofera dienasgrāmata.

gunbox Reģ.: 23.12.2016

Uzmeikošu vēl vienu spama vietu, kur padalīties par šofera dienu. Būtu forši, ja šeit nediskutētu bet vienkārši iemetam stāstu, cik "patīkama" Latvijā ir braukšanas kultūra.

 
kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Katru dienu pārliecinos, ka daudzi zīmes burtiski neredz/pilnībā ignorē. Ziepniekkalnā Lidl rajonā uz Vienības gatves pusi sāk pilsētas kanalizācijas izbūvi. Ielas ir slēgtas caurbraucējiem. Waze atzīmēts, ka slēgts. Aizliedzošā ceļazīme gan Vienības gatvē, gan ieliņās, iekšā iegriežoties. Taču akli!! Rindā vien brauc cauri dzīvojamajai zonai līdz kādus 400m tālāk… atduras pret lielu izraktu bedri un ekskavatoru 😂 un visi kā pilnīgi stulbeņi griežas apkārt (grūti - ierobežots ieliņas platums) un brauc atpakaļ. Zaudējuši vēl vairāk laika un kļuvuši par apsmieklu.

Lūk, kur CP reāla zelta bedre.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Katru dienu pārliecinos, ka daudzi zīmes burtiski neredz/pilnībā ignorē. Ziepniekkalnā Lidl rajonā uz Vienības gatves pusi sāk pilsētas kanalizācijas izbūvi. Ielas ir slēgtas caurbraucējiem. Waze atzīmēts, ka slēgts. Aizliedzošā ceļazīme gan Vienības gatvē, gan ieliņās, iekšā iegriežoties. Taču akli!! Rindā vien brauc cauri dzīvojamajai zonai līdz kādus 400m tālāk… atduras pret lielu izraktu bedri un ekskavatoru 😂 un visi kā pilnīgi stulbeņi griežas apkārt (grūti - ierobežots ieliņas platums) un brauc atpakaļ. Zaudējuši vēl vairāk laika un kļuvuši par apsmieklu.

Lūk, kur CP reāla zelta bedre.

CP zelta bedre ir jeb kurā dzīvojamā zonā,ir indivīdi kas tur mizo 50-60.Tikai sods viņu neizmācīs bet 1 gadu bez tiesībām tieši laikā,lai pārdomā dzīvi.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Pasaules praksē ir atrasts lielisks veids, kā dzīvojamajās zonās samazināt ātrumu - nodrošināt vienu iebraukšanas/izbraukšanas vietu. Viss, tādējādi tur izpaliks visi caurbraucēji.

Protams, šāds variants nestrādās vietās, kur dzīvojamo zonu nodefinē vienkārši uzliekot dažas zīmes.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 4 Atbildēt

Vispār jau ir tāda speciāla zīme, kas aizliedz caurbraukšanu nepiederošām personām - 302., agrāk saucās pat tieši "Caurbraukt aizliegts". Dzīvojamā zona ir tikai teritorija ar samazinātu ātrumu un aizliegumu tukšgaitā motoru darbināt. Varbūt vajag lietot zīmes tā, kā tās paredzētas, nevis čīkstēt, ka tiek neievēroti iedomāti noteikumi?

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 1 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Katru dienu pārliecinos, ka daudzi zīmes burtiski neredz/pilnībā ignorē. Ziepniekkalnā Lidl rajonā uz Vienības gatves pusi sāk pilsētas kanalizācijas izbūvi. Ielas ir slēgtas caurbraucējiem. Waze atzīmēts, ka slēgts. Aizliedzošā ceļazīme gan Vienības gatvē, gan ieliņās, iekšā iegriežoties. Taču akli!! Rindā vien brauc cauri dzīvojamajai zonai līdz kādus 400m tālāk… atduras pret lielu izraktu bedri un ekskavatoru 😂 un visi kā pilnīgi stulbeņi griežas apkārt (grūti - ierobežots ieliņas platums) un brauc atpakaļ. Zaudējuši vēl vairāk laika un kļuvuši par apsmieklu.

Lūk, kur CP reāla zelta bedre.

Bet viss jau tiek tā organizēts, lai zīmes neievērotu un attiecīgi veidotu neapzinīgu vadītāju, kuram var uzlikt sodu, par kuru pat zirgi ieņirdz, jo nekādu motivāciju atkārtoti nepārkāpt tas nerada. Ja vidi iekārto ar absurdiem risinājumiem, apkarina ar zīmēm, kur viņas nekad nebija un nav vajadzīgas, pēc tam neremontē bedres mēnešiem, kur maksimāli tiek novērsta uzmanība no zīmēm, tad tāda situācija izveidojas, ka vienā brīdī visi ignorē.

Par zīmju korektumu es esmu pamatoti pārliecināts, ka Latvijā ir ļoti gara šaurāku ceļu infrastruktūra, kur var tūkstošiem absurdas zīmes salikt un neviena iepirkumu kontrole pat neiepīkstēsies, ar kādu nolūku... hmm... a mums vispār ir valstī iepirkumu kontrole?

Kā piemērs, ko lauka vidū dara šīs 5 zīmes? goo.gl/maps/6cSyD8hH1YTm95bC7

Ja pavisam korekti, tad tur tālāk vēl 4 vai 5 gab. absolūti liekas uzliktas.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Laikam kāds kombains vai sējmašīna nav spējusi tur izbraukt

Bet vispār mani fascinē "dzīvojamā zona" ceļam kas ieiet mežā ... 30 zīmes tur utml. ... Tad būtu likuši dzīvojamo zonu visur nevis katras takas galā pa zīmei ...

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Nu to dzīvojamo zonu tā arī ir ka tas ceļš ir ļoti šaurs un reizēm diezgan daudz pastaigājas cilvēki. To tad vēl var pievilkt aiz ausīm. Lūk dzīvojamās zonas Medemciemā, kur uz katra izbraucamā ceļa ir pa divām galā uzliktas, kur nemaz nevar ātrāk par 20 pa to bezceļu pabraukt, tas gan ir sviesc.

Baložos vispār kaut kāds treš notiek. Pēc tam kad māmiņa nolauza pēdējo Baložu pīlādzi vairs nezina kādu mazohismu uz ceļa veidot. Tagad vēl pirms pārejām uzlikuši drebelim joslas. Moš doma, ja uz 30 tik lēni jābrauc cau visu pilsētu, tad cilvēki sāk iemigt un tad vajag kaut ko lai pamodinātu.

darklight Reģ.: 29.10.2013
4 0 Atbildēt

Redz, es kā daļējs Medemciematnieks varu pačukstēt, ka dziļāk rajonā pagadās arī tādas ieliņas, kuras, pateicoties pašu iedzīvotāju pūlēm, ir tādā stāvoklī, ka tur arī uz 70 varētu maukt. Sākumā man arī likās, ka tās zonas zīmes ir tīrā līdzekļu šķērdēšana, bet vēlāk nācu pie secinājuma, ka ir tomēr ok. Tā dzīvojamā zona jau nav tikai ātrums, tā ir arī priekšrocību noteikšana, kas nozīmē, ka nevajag braukt nost bērnu uz velosipēda, kurš pagadījies ceļa vidū.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Kas un kā tur uz Liepājas ceļa ar kajenu bija noticies? Auto ap koku satinies un cilvēks zeme gulējis, bet kustējies. Acu filmētāji liecinieki tik brauc garām un filmē. Neredz kādu kas būtu piestājis un pajautājis palīdzējis. Varbūt tam iebraucējam slikti ar veselību palika ❤️

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Vispār jau ir tāda speciāla zīme, kas aizliedz caurbraukšanu nepiederošām personām - 302., agrāk saucās pat tieši "Caurbraukt aizliegts". Dzīvojamā zona ir tikai teritorija ar samazinātu ātrumu un aizliegumu tukšgaitā motoru darbināt. Varbūt vajag lietot zīmes tā, kā tās paredzētas, nevis čīkstēt, ka tiek neievēroti iedomāti noteikumi?

Tavs piedāvātais variants ir labs teorijā, bet praksē nestrādās.

Tam vajag reālu kontroli un to neviens nenodrošinās.

Tad vēl - uzliekot t.s. "saulīti", zīmes darbības zonā nedrīkst braukt "nepiederošās" persona - kaut vai mani ciemiņi.

Ja uzliks zīmes (kā Tu saki vai kā savādāk) kādam mikrorajonam, tas jau neko diži nerisinās.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

"Nepiederošās personas" pie revis brauc ar "dāvanu", tātad kravu, un kravu (pie)vest drīkst ;)

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

gunbox rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Katru dienu pārliecinos, ka daudzi zīmes burtiski neredz/pilnībā ignorē. Ziepniekkalnā Lidl rajonā uz Vienības gatves pusi sāk pilsētas kanalizācijas izbūvi. Ielas ir slēgtas caurbraucējiem. Waze atzīmēts, ka slēgts. Aizliedzošā ceļazīme gan Vienības gatvē, gan ieliņās, iekšā iegriežoties. Taču akli!! Rindā vien brauc cauri dzīvojamajai zonai līdz kādus 400m tālāk… atduras pret lielu izraktu bedri un ekskavatoru 😂 un visi kā pilnīgi stulbeņi griežas apkārt (grūti - ierobežots ieliņas platums) un brauc atpakaļ. Zaudējuši vēl vairāk laika un kļuvuši par apsmieklu.

Lūk, kur CP reāla zelta bedre.

Bet viss jau tiek tā organizēts, lai zīmes neievērotu un attiecīgi veidotu neapzinīgu vadītāju, kuram var uzlikt sodu, par kuru pat zirgi ieņirdz, jo nekādu motivāciju atkārtoti nepārkāpt tas nerada. Ja vidi iekārto ar absurdiem risinājumiem, apkarina ar zīmēm, kur viņas nekad nebija un nav vajadzīgas, pēc tam neremontē bedres mēnešiem, kur maksimāli tiek novērsta uzmanība no zīmēm, tad tāda situācija izveidojas, ka vienā brīdī visi ignorē.

Par zīmju korektumu es esmu pamatoti pārliecināts, ka Latvijā ir ļoti gara šaurāku ceļu infrastruktūra, kur var tūkstošiem absurdas zīmes salikt un neviena iepirkumu kontrole pat neiepīkstēsies, ar kādu nolūku... hmm... a mums vispār ir valstī iepirkumu kontrole?

Kā piemērs, ko lauka vidū dara šīs 5 zīmes? goo.gl/maps/6cSyD8hH1YTm95bC7

Ja pavisam korekti, tad tur tālāk vēl 4 vai 5 gab. absolūti liekas uzliktas.

Šodien man pastāstīja vienu lifhaku par absurdumu.

Piestāju Valdemārpilī pie centrālā veikala, noparkoju auto atmuguriski pārkingā. Uzreiz viens vietējais klāt un sāk stāstīt, zīmi redzi - drīkst parkoties tikai ar priekšu, atmuguriski nevar. Viņš stāsta, ka jau vairāki autovadītāji tā esot izdrāzti no Policijas puses. Jautājums tik kur ir loģika, kāds ieguvums? Un tiešām paskatījos - citas mašīnas(vietējie) to zināja un bija noparkojušies ar priekšu. 

Jāatceras tikai, ka tas nav kkāds iepirkšanās centrs tjipa Spice, bet parasts mazpilsētas veikaliņš. Kāds var pateikt kur ir tā sāls kas ar šādu zīmi un piemēroto sodu ir domāts panākt? 

Mēģināšu Google map sameklēt.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Parkings ar visu zīmi

19 Lielā iela

maps.app.goo.gl/hNnviFWGratzotqn9

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Lai tu nepūstu savas atgāzes virsū augiem

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Augi tikai pateicīgi būtu.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Par smaku no izpūtēja ar nenoregulētu aizdedzi vai izgrieztu DPF? Nu nez.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Augi noreibs no laimes par tik bagātīgu CO2 devu. Nav vairs tie komuņizma laiki, kad CO2 varēja saelpoties, tagad visādi eļektrokāri, ar kuriem netiek nemaz par augiem padomāts.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Komunisma laikā no benzīnauto nākošais CO2 bija ar svina piedevu. Toreiz vēl ieteica no tuvāk par 100m no ceļa augošajiem augļu kokiem utt. neko neēst.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Šito zīmi parasti liek, kur ēkas īpašnieks negrib, ka izplūdes gāzes tiek pūstas uz sienas un logos.

Labots: jā, šajā gadījumā uz augiem, kā Core teica.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

OK, paldies par skaidrojumu. Protams, ja tas ir privātīpašums, tad var salikt visādas zīmes. Saimnieks - karalis. Tikai jūs jau lkm nojaušat, ka pie Spices, Depo u. c mašīnas ir saparkotas visos veidos un tur ir tādi paši apstādījumi. Ja tur sāktu likt visādas interesantas zīmes, tad vienkārši liela daļa pēc soda saņemšanas vairs tajā veikalā neiegrieztos. Es arī vienu veikalu līdzīga iemesla dēļ neapmeklēju.

P. S. Uz elektro, lkm, nevajadzētu attiekties šādas zīmes?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nē gluži tā arī nav ...

bet ja privātīpašnieks saskaņo un tas nav pretrunā ar pašvaldību attīstības plāniem ( piem. galveno ielu tur ieplānojuši utml.) , CSN un elementāru drošību uz ceļa - tad jā var dabūt "to ko vēlies".

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Kādreiz biju dzirdējis, ka šādas zīmes paredzot satiksmes organizācijas dēļ, lai visi liek vienādi un nesāk veidoties situācijas, kad katrs sāk manevrēt pa savam.

Oriģināli tam ar augiem visticamāk būs mazs sakars, ir arī piemēri:

shorturl.at/ipRTY

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Es vairāk domāju šajā vietā ir domāts par cilvēkiem un lai mazāk gāzes ieplūstu paviljonos. Bet "piemēri" ir tur pat aiz stūra, tas tiesa : goo.gl/maps/Lh8V1B1BXbiXv6qWA

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Otrādi stāvošā izmēri un izskats uzreiz parāda īpašnieka attieksmi. Pret zīmēm un visu citu 😋

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Es domāju, ka tā nav attieksme pret zīmi, bet zīmes neatpazīšana, jo to zīmi satiek ļoti reti un viņas nozīmi aizmirst jau pēc pāris gadiem pēc autoskolas. Tāpēc es vienmēr esmu teicis, ka autoskola būtu jāiziet ik vienam 1x teiksim 15 gados un eksāmens jākārto teorētiskais + braukšanas pēc katriem 7,5 gadiem. ...tīri CSN un pareizas braukšanas atgādināšanai vien.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Šorīt tauta smagi izcēlās "ar man par visiem vairāk vajag" un atklātu stulbumu Rīgā Liepājas un Ulmaņa gatves krustojumā. 

Ja vieni lai atbrīvotu Liepājas ielu "piedefinēja" 3 joslu pie apgriešanās, kas vēl ir daudzmaz saprotami ja no Lutriņu ielas braucošie nelaiž vispār, tad nu tas ka daži labi (Lutrinu ielas izbraucēji) mani pa Liepājas ielu braucošu ( jo redz laikam pārāk daudziem  šiem "nav kur likties" kadriem ļāvu iekļauties sev priekšā)  un atklāti ignorējot dodiet ceļu zīmi atļaujas stumt nost ir drusku par daudz, un es jau apsvēru mierīgi iebraukt tik tuvu , ka braucot ar savu svaigo "Semerah hotels" darba auto daža laba norautu Hyundai pakaļas bamperi.

Šobrīd piebraucu tikai tik tuvu, lai to būtu grūti palaist garām savos spoguļos, nākamreiz "atlaidītes nebūs" ...

Un neba nu viņa bija tā kur rīkojās vismuļķīgāk - "gudrinieku" tur bija vairāk kā vajag. 

goo.gl/maps/6jcUhYLgHrNpLgck8

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

P.S. Ziemā tur visi kaut kā mācēja sakarīgi sadzīvot, bet līdz ar "vasaras braucējiem", jau apmēram 2. nedēlu kaut kāds stulbums to vietu sāk apsēst, un jo tālāk "jo trakāk" ...

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

It kā man zināma un bieži braukta vieta, bet nevaru saprast, kas tur ar to Lutriņu ielu? Tas, ka no Liepājas ielas abos virzienos kreiso taisošie aizšķērso viens otram ceļu, - tas jau vecs joks.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu tur tagad bieži ir tā ka no Ulmaņa gatves ( a la uz Mārupi) "nākošo" rindas "aste" iestiepjas jau Ulmaņa gatvē, jo no Lutriņu ielas braucošie nelaiž nevienu no tiem "uz apgriešanos" iekšā. Attiecīgi daži "riņķī metēji", brīdi pagaidījuši, pieņem lēmumu taisīt "vidējo" joslu paralēli tiem no Lutriņu ielas un tad "sacenšas" jau uzreiz par vietu uz Liepājas ielas virzienā lai škērsotu Ulmaņa gatvi uz Āgenskalnu. 

Nu ielaidu es divus tādus "riņķi metējus sev priekšā", lai tie kas vienkārši griež uz Lutriņu ielu un brauc uz Mārupi vispār kaut kur tiktu, bet nē joop, 2 aiz manis izdomā ka ir šitais brīdis lekt man un vēl 4 auto garām pa Liepājeni, tad no Lutriņu ielas ar izdomā ka nu tik līdīs visiem garām 4 auto no vietas utt. 

Uztaisīja, tādu huiņu uz ceļa, ka jābrinas ka vispār beigās kaut kur spējām aizbraukt, jo nu aizsita brauktuvi visā platumā visos iespējamos virzienos, labi ka dzelzceļš nebija ciet, citādi esot 30 -50 metrus no Ulmaņgatves es droši 20 min. nekur neaizbrauktu.

P.S. vienā brīdī škiet tajā Lutriņu ielas "savienojumā" bija 5 auto paralēli.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Ā, tagad sapratu. Arī dažas reizes esmu šādu riņķī mešanas manevru taisījis, kad, no Krūzes uz Liepājas griežot, vajadzīgā kreisā josla Liepājas ielā izrādās aizņemta bet labā tukša. Tad nu, lai pagrieztos pa Ulmaņa gatvi centra virzienā, nākas braukt taisni un pēc tam mest riņķī. Tomēr nekad man nav tur gadījies tāds stūķis kā tavā aprakstā, vienmēr viss brīvi un bez stresa. Droši vien no pulksteņa laika atkarīgs.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Dēļ būvniecības starp centrālo staciju, 13. janvāra ielu un krastmalu daudzi no tiem kam vajag Rīgas austrumu galu, sākuši spiesties pa Salu tiltu. Darba dienās Ulmaņa gatve ir ciet līdz Spicei jau no 8 rītā.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Tūlit sāks arī Lāčplēša vēl apcirpt, būs tādi štoperi, ka ne tik tas vien būs. Man jau tagad reizumis ir ātrāk un krietni baudāmāk pāri Akmenītim pārbaukt un gar bibliotēku, nekā dirsties Satekles/Dzirnavu korķī un pēc tam vēl uz Krasta tikt....

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt
ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Šorīt no rīta pl.7:30 braucu pa Salu tiltu centra virzienā,stāv autiņš otrajā joslā,vista pie stūres,trīssstūris arī nolikts bet tāds triperīgs,var nepamanīt.Es vēl sievai saku kad kāds noteikti viņai iepirdīs pakaļā.Braucu pēc 5 minūtēm atpakaļ,ir,klope,korķis.Vai viņai kāds iepirda neredzēju bet otrajam aiz viņas purns bija pašķīdis,svaigs VW pasāts,nu ja ne svaigs tad tīrs un spīdīgs.Vista sūdus sataisīja.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Tā jau ir naida runa!

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Šorīt tauta smagi izcēlās "ar man par visiem vairāk vajag" un atklātu stulbumu Rīgā Liepājas un Ulmaņa gatves krustojumā. 

Ja vieni lai atbrīvotu Liepājas ielu "piedefinēja" 3 joslu pie apgriešanās, kas vēl ir daudzmaz saprotami ja no Lutriņu ielas braucošie nelaiž vispār, tad nu tas ka daži labi (Lutrinu ielas izbraucēji) mani pa Liepājas ielu braucošu ( jo redz laikam pārāk daudziem  šiem "nav kur likties" kadriem ļāvu iekļauties sev priekšā)  un atklāti ignorējot dodiet ceļu zīmi atļaujas stumt nost ir drusku par daudz, un es jau apsvēru mierīgi iebraukt tik tuvu , ka braucot ar savu svaigo "Semerah hotels" darba auto daža laba norautu Hyundai pakaļas bamperi.

Šobrīd piebraucu tikai tik tuvu, lai to būtu grūti palaist garām savos spoguļos, nākamreiz "atlaidītes nebūs" ...

Un neba nu viņa bija tā kur rīkojās vismuļķīgāk - "gudrinieku" tur bija vairāk kā vajag. 

goo.gl/maps/6jcUhYLgHrNpLgck8

Kādus tad autiņus tagad Semarah iepērk? HYUNDAI

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nezinu kādus iepērk bet bija Hyundai Santa Fe. Vienigi tā kā neesmu Hyundai "auditorija", tad par to jaunumu moš kļūdos, jo tagad bildes lūrot pavisam jaunajiem rāda ka lampas astē citadākas ...

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Nu tur tagad bieži ir tā ka no Ulmaņa gatves ( a la uz Mārupi) "nākošo" rindas "aste" iestiepjas jau Ulmaņa gatvē, jo no Lutriņu ielas braucošie nelaiž nevienu no tiem "uz apgriešanos" iekšā. Attiecīgi daži "riņķī metēji", brīdi pagaidījuši, pieņem lēmumu taisīt "vidējo" joslu paralēli tiem no Lutriņu ielas un tad "sacenšas" jau uzreiz par vietu uz Liepājas ielas virzienā lai škērsotu Ulmaņa gatvi uz Āgenskalnu. 

Nu ielaidu es divus tādus "riņķi metējus sev priekšā", lai tie kas vienkārši griež uz Lutriņu ielu un brauc uz Mārupi vispār kaut kur tiktu, bet nē joop, 2 aiz manis izdomā ka ir šitais brīdis lekt man un vēl 4 auto garām pa Liepājeni, tad no Lutriņu ielas ar izdomā ka nu tik līdīs visiem garām 4 auto no vietas utt. 

Uztaisīja, tādu huiņu uz ceļa, ka jābrinas ka vispār beigās kaut kur spējām aizbraukt, jo nu aizsita brauktuvi visā platumā visos iespējamos virzienos, labi ka dzelzceļš nebija ciet, citādi esot 30 -50 metrus no Ulmaņgatves es droši 20 min. nekur neaizbrauktu.

P.S. vienā brīdī škiet tajā Lutriņu ielas "savienojumā" bija 5 auto paralēli.

Liepājas/Ulmaņa krusts ir kronis, par ko pats cepos jau sen, labi, ka vēl no Jūrmalas nevar uz Āģi kreiso taisīt, būtu kosmosss garantēts, bet arī Liepājas abos virzienos ir kas jādomā, tādēļ ka tauta mums reāli nekaunīga, palaidi vienu, stiepj visa varza, tas nekas, ka tai krustojumā regulāri ir tā, ka kreiso viena puse 2/3 uz sekciju uztaisa, kamēr otrā virzienā padsmit aš grib un stulbs tas krustojums ir nu jau no Lutriņu/Liepājas saskares vietas līdz Jūrmalas līnijas pārbrauktuvei ar visu konstanto štoperi/ labdariem un nahaliem. Reāli viens no riebīgakajiem krustojumiem Rīgā nu jau, cenšos tur nebraukt un, ja no Āģa puses vajag uz Ulmani, var taču caur dzīvojamai un tad pa O.Vācieša ielu uzgriezt, kgan tur arī brīnumi notiek reizēm.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Un risinājums diemžēl tam krustam ir prasts un sāpīgs, ja reiz nemāk, tad vai nu viens kreisais jāņem nost vai arī jasaliek luksofors ar sekcijām un/vai nesimetriskiem zaļā/sarkanā pārslēgšanās laikiem komplektā ar sarkanās gaismas kameru, kas uz sarkano raudami pāri neļauj citiem manevru uztaisīt. Principā arī apli tur varēja mēģināt uztaisīt...bet šis risinājums reāli nu jau vismaz 5 gadus tur nekam neder !

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Plānošanas idiotisms ir faktā ka uztaisa parvadu,  kuram praktiski "abos galos" ir luksafori, tad vēl pārbrauktuve uz Liepājas ielas  , un "garlaicīgi" nav nevienam ... Cita starpā šodien jau 20 min. stāvu uz Liepajas ielas un kustos minimāli ... atkal "prātvēderi uzdarbojas" ...

Ja vēl tas pārvads atdurtos luksforos, kas "izsētu plūsmu" nevis "savāktu klāt", tad vēl kaut kā tas varētu strādāt ...

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Tad, kad to pārvadu taisīja, šādu problēmu nebija. Tikai pie pārbrauktuves dažreiz nācās pastāvēt, tas arī viss. Arī tas kreisais no Mārupes uz Jūrmalu Liepājas ielā - visiem skaidrs, ka būtu jālikvidē, bet baigās alternatīvas nemaz nav. Varētu viņi braukt pa labi un apgriezties zem pārvada O. Vācieša/ Tēriņu ielās, bet tur jau tā viss sastrēdzis, bez tam arī kreisie pagriezieni jātaisa.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Ja saprātīgi plānotu jauno t.i. to pašu, lai Kantora iela, kā maģistrālā nevis nosprūst kādās mājās vai pļavā, bet gan iziet uz Ulmaņa gatves kkur pie lidostas pārvada, tad varētu arī mierīgi klapēt ciet. Taču tā kā pierīgā saplānotie ceļi ir vēl sūdīgāki un šaurāki nekā savulaik Rīgā ieplānotie -  Dreiliņu/Ulbrokas šaurā zarna, kas nereti velkas vēl līdz Rīgas apvedceļa....luksoforam(!!!) ) - vien ir ko vērta. tad nu arī rezultāts, komplektā ar padebīlo praksi uz māgistrāleim ceļiem bāzt luksoforus...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Uz lidostas pārvadu nav nemaz tik sarežģīti izbraukt pa no Kantora - ir vismaz 3 ceļi, tiesa nav 100% "taisni" :

1) gar Old Captain, vai gar FedEx tad gar Printful/ Ruuki voleja centru ārā uz luksaforu uz "lidostas ceļu".

2) Pa Stīpnieku ceļu, līdz Robežnieku ielai, tad pa Robežnieku ielu līdz Dzirnieku un pa to līdz luksam.

3)  Pa Stīpnieku ceļu līdz Ozolkalnu ielai, tad uz Dzirnieku ...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tam tehniski laba "atbilde" būtu Spices jeb Lielirbes un Ulmaņa gatves daudzlīmeņu krustojums ar apli, kurš tad spētu savākt visu ko "vajag un nevajag" no Mārupes puses. Tik jautājums, kad jams sāks tapt ...

Jo ga;venā problēma patiešām ir ar visiem tiem kuriem ir jātaisa tāds (no Mārupes)  vai cits (No Āgenskalna) kreisais uz Ulmaņa gatvi. No Ulmaņa gatves jau ir tik daudz variantu, ka tur es vismaz ļoooti reti iekuļos kādos korķos ... Protams Ulmaņa gatve uz Jelgavu ar pagaidām nav sevisķi izdevies risinājums ... un arī varētu taisīt daudzlīmeņu ..

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Bet pie Lielirbes Ulmaņa tak paredzēts pievienot lielo megaprojektu no Dienvidmieka pāri Vienības g.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tā ir vēl tālāka nākotne, bet kaut kas uz to pusi tur izskatās ka bija ...

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Neaizmirsti, ka tur ir arī riņķī metēji, kas brauc no Āgenskalna puses vai iegriež no Krūzes ielas un grib braukt uz centru. Redzot , ka Liepājas ielas "pareizā" kreisā josla pirms krustojuma pilna, šķēŗso Ulmaņa gatvi, met uz riņķi un iegriež Ulmaņa gatvē ar labo.

Pats esmu tā darījis, es gan to darīju stundās, kad nav pilns un Lutriņu iela praktiski tukša.

Attiecībā uz nākotni, jādomā, risinājums atlikts līdz tam laikam, kad Rail Baltic nonāks līdz Liepājas ielas pārbrauktuvei un, jādomā, līdz ar to tā tiks likvidēta.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Pie Rail Baltic to pārbrauktuvi noraks apakšā. tas gan nekādi neatrsinās Ulm gatves un Mārupes ielas galu

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Neapskaužu tos, kuriem tagad jābrauc no Pārdaugavas uz centru. No kādiem 8:30 līdz pat šim laikam, 10:00. Tilti, izņemot Dienvidu, visi aizlikti, jādomā Stacijas rekonstrukcijas un citu remonta darbu dēļ. Labi var redzēt waze livemap. Dažiem pat laiks rakstīt čit-čat: Da bļ**, nopietni? Visu centru aizvēruši, zaje****; Daugavgrīvas iela

Nu kas tas par nah** te šodien notiek? Dirsā pilnīgākajā. Vajadzēja iet kājām šodien; Katoļu iela: Kas notiek? Šī tagad ir vienīgā vieta kā tikt uz centru?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Aptuveni 2h no Mārupes mājas līdz Dominai, ilgākais kamēr pa Liepājas ielu tiku pāri Ulmaņa g., un tad no ex-falla līdz 13 janvāra otrs ilgākais laiks.

Bet ir doma šo bezjēdzīgo eksperimentu vairs neatkārtot ...

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Ir tādas dienas, ka nevar saprast, kas notiek, Pārdaugava pilnīgs vāks vakarā, Vācieša iela virzienā no centra, stāv jau no Arkādīja, Torņakalna stāv pāri Vienības g. prom pa Bauskas ielu. Tas viss dēļ krastmalas.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

A ko jūs tur beržaties? Tak braucat pa Dienvidnieku.

Tas tak nav nekāds jaunums, vislaik tur korķi dēļ Railbaltic, bet nekas traģisks. Regulāri braucu pīķa stundās pa Vantinieku, kā parasti neliels stūķis.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

"In general" izņemot pēdējās 2 reizes par kurām "iekakāju" man Dienvidnieks bija ilgāk par vismaz 10 min. ar visu to ka māku relatīvi bez korķa izbraukt ... apbraucot Ziepi utml.

Un man reāli jams "der" tā kā galamērķis ir pie Domina.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Nu un ko tad jūs raudāt par kkādiem sastrēgumiem, ja 10 min ātrāk? Tu tikai paskaiti cik tu ar savu dīzeli tais sastrēgumos nodedzina degvielu un cik radi piesārņojumu. Es tieši vakar nobrīnījos, ka epower hibrīdam šķirba ir minimāla vai tu brauc sastrēgumā vai tur galīgi brīvs. 5.5 un 5.2 bij cipari

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Es jau teicu "in general", bet izskatas ka cilvēku stulbuma/"alkatības" dēļ tas kas ir normāli 45 min. pārvērties par 2 h ... un man tik daudz netraucē "līdēji",  es gribētu teikt ka man traucē "nelaidēji", "gulētāji" un tie kas "neredz" kas satiksmē notiek un salien krustu škērsu krustojumos ...

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Vēl ir tādi laidēji, kas palaiž pārkāpējus.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Esmu viens no tiem (kas laiž), ja redzu ka tas tikai uzlabos situāciju nevis sačakarēs vairāk. Mani nerausta tas cik kuram ir "garš" un kāds ir iemesls ... 

Vienīgais par ko es "cepšos" ja "tu" izlikies par veiklu "līdēju", bet pēc tam "maisies man pa kājām" ....

Tas viens pārkāpējs manu kustības ātrumu ietekmē varbūt par sekundēm 5, bet tas bariņš "nelaidēju" manu kustību ietekmē vismaz par paŗis minūtēm, jo pilnīgi bez sajēgas lien krustojumā iekšā, lai tikai "kāds nenoīsinātu" ... un tad vairs nebrauc neviens ...

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

To pareizi pateici par veiklajiem līdējiem, es jau parasti arī no rītiem palaižu tos Mārupiešus, kas pa dzelzceļa malu lien ārā uz Graudeni virz uz Vienības g, bet viņš aiz pārbrauktuves ieslēdz kreiso, tas skaitās "paldies", tad gaidi, kurš viņu palaidīs.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Šitai sērgai ir "lēts risinājums" - ja gar dzelzceļu sataisītu to bedru un peļķu lērumu lai var pa Bikstu ielu līst ārā gar/uz Maksima, tad vismaz 1/3 daļa problēmu izzustu. Es pats to peļķu "līdz ceļiem" lērumu esmu šturmējis dažu acu priekšā ar savu FR-V jo bija jāpaspēj uz Jelgavas šosi vakarpusē (Jelgavas virzienā)  izlīst ierobežotā laikā ... visi citi "grieza riņķī" ...

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Bikstu ielas pašā satecē ar Vienības gatvi kreisajam pagriezienam riepas nolaušanas izmēra bedre stāv aptuveni 3 mēnešus un tu gribēji, lai kaut kādā bezceļā ceļu taisa? Šodien kaut kādi remontnieki tur darbojās, jācer būs iebēruši kaut ko uz pāris mēnešiem.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Tie, kas taisa aizliegto kreiso, uz Jelgavu nebrauc.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

I know, bet ir pietiekami daudzi, kas pie Vienībenes griež pa labi - tas samazinātu "šos kadrus" un vēl daži kam vajag Vienībenes kreiso ar varētu tur ērti uzgriezt - "nesaņemot" Ziepīša => Bieriņu braucējus pretī. 

Bet kopsummā tā situācija ir idiotiska ar to ka aizliedza kreiso, tur ir diezgan labs serviss ar visu virsbūvju remontu pa kreisi aiz dzelzceļa un tālāk arī bērnudārzs, vai ja ļoti labi zina ko dara - tad var izlīst pie "bērnu slimnīcas" Ulmaņgatvei pa apakšu ...

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Pārsvarā visi aiziet pa Ģimnastikas ielu. Diez, kādas atsauksmes par to servisu, reklamējās labi.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Labas - manai CR-V tur salika priekšu atpakal pec stirnas notriekšanas (maksāja apdrošinātājs). Bračka savus auto dzen.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

"Regulāri braucu pīķa stundās pa Vantinieku, kā parasti neliels stūķis".  - Nu, kurā vietā uz tā Vantenieka uzgriež. Tie, kuri daudz galvu nelauza, piemēram, braucot no Jūrmalas pa Ulmaņa gatvi, iegriež Lielirbes ielā un ierauga stūķa galu, kurš ir visā Lielirbes un Kalnciema ielas garumā un līdz pašam Vanteniekam ir vēl 2 km. 

Izskatās, ka Rīgā darbojas satiksmes Mērfija likums: pareizākais, resp.taisnākais maršruts ir tas lēnākais. Saprotams, pašu braucēju dēļ, kuri izmanto alternatīvos maršrutus un uzlien uz pareizā tikai pirms tilta vai cita satiksmes "pudeles kakla", tādējādi efektīvi piebremzējot "pareizo".

Arī waze patlaban piedāvā ( piedāvā, saprotams, tāpēc, ka cilvēki tur brauc ) pie Slokas ielas nobraukt līdz Daugavgrīvas ielai, pēc tam pa Raņķa dambi atpakaļ uz Ķīpsalu un tur pa uzbrauktuvi augšā.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Dažreiz esmu tur mēģinājis dažādus maršrutus, bet īpaši nelauzu galvu, no Spices līdz Mākslas akadēmijai pa Vantinieku būs 35 min un tas ir izbraucot 17-17.15

Un tā to maršrutu esmu braucis gadiem. Dažreiz ir kkas paranormāls +15 min, bet tā tur ir gadiem viens stūķis. Protams 21.00 tu jau vari tur braukt kā karalis

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Nu, jā, vakarā tur tomēr labāk, nekā no rīta. Redzēs, kā situāciju Kalnciema un Kapseļu ielu krustojumus ar Melnsila ielu ietekmēs gaidāmā Lidl atvēršana.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Tur izbraukšana paredzēta uz Kapseļu ielu, kur krustojumā luksofors. Vienīgie, kas "cietīs", būs parasti pa Kapseļu ielu braucošie.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Njā, žēl, ka Wazem nomainījuši formulas. Jau labu laiku kā vairs nerēķina pēdējās stundas caursplūsmu, bet kaut kādu ilgāku periodu...varbūt pat nedēļu ņem kā prioritāti. Tik pat labi kādā citā maršrutā nav neviena auto, bet viņš spiedīs tevi iekšā sastrēgumā.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
1 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Katru dienu pārliecinos, ka daudzi zīmes burtiski neredz/pilnībā ignorē. Ziepniekkalnā Lidl rajonā uz Vienības gatves pusi sāk pilsētas kanalizācijas izbūvi. Ielas ir slēgtas caurbraucējiem. Waze atzīmēts, ka slēgts. Aizliedzošā ceļazīme gan Vienības gatvē, gan ieliņās, iekšā iegriežoties. Taču akli!! Rindā vien brauc cauri dzīvojamajai zonai līdz kādus 400m tālāk… atduras pret lielu izraktu bedri un ekskavatoru 😂 un visi kā pilnīgi stulbeņi griežas apkārt (grūti - ierobežots ieliņas platums) un brauc atpakaļ. Zaudējuši vēl vairāk laika un kļuvuši par apsmieklu.

Lūk, kur CP reāla zelta bedre.

Tas pats Spulgas ielā, gatavi ekskavatoru pastumt malā, lai tiktu garām.

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

gunbox rakstīja: Augi noreibs no laimes par tik bagātīgu CO2 devu. Nav vairs tie komuņizma laiki, kad CO2 varēja saelpoties, tagad visādi eļektrokāri, ar kuriem netiek nemaz par augiem padomāts.

Nez vai viņi noreibs arī no laimes par karstumu kas tur nāk

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

waze čit-čat konkurss šodien:

Vanšu tilts: Nopirkšu mašīnu tuvāk korķa beigām

brauciet jau taču;

Ulmaņa gatve; Visu laiku domāju, kādi būtu sastrēgumi, ja neviens nebūtu emigrējis no LV.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

Atbilde- centrā tikai elektro transports. Tas VISU paātrinās 👍

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

ZZZZ rakstīja: Atbilde- centrā tikai elektro transports. Tas VISU paātrinās 👍

Es ar vien biežāk pārliecinos un šodiena nav bez izņēmuma, ka ar elektroauto brauc vismaz 50% atsaldeņu. Uz Dienvidu tilta propķis un kārtējais elektro nevar palaist to, kas pārkārtojas pa joslām un vēl uzdod ātrumu, lai šis netiktu.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 1 Atbildēt

Tu esi nopircis dārgāku auto, kas glābj pasauli - vai par to nepienākas zināma elastība attiecībā uz noteikumu ievērošanu?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ja jau vajag atlaides, tad acīmredzot autobusu joslas jāzīmē kā "dubultās" viepusēji pārtrauktās, lai EV var no autobusa joslas "lekt ārā" nepārkāpjot ... vai arī vispār jāliek visur tikai pātrauktā  ...

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 1 Atbildēt

Neesiet tik strikti pret nomas elektroauto. Tur ir telemetriskais spiegs kas par nelielu zīmes ātruma pārsniegšanu un paātrināšanos kreisajā pagriezienā iegriež skaitītāju. Tāpēc klienti velkas.

MMX Reģ.: 03.03.2022
1 0 Atbildēt

Eh biedri, būvdarbu sezona tikai sākas un visi jau panikā. Tūlīt sāks vēl Maskavas ielu raut augšā, Ulmaņa gatvi pie Spices un gan jau vēl kaut ko, un būs pilns komplekts. Pie tam Rail Baltica vēl nav sasniedzis Pārdaugavu. Te prieks un laime satiksmē ir garantēta pāris gadiem ar garantiju.

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Ja jau vajag atlaides, tad acīmredzot autobusu joslas jāzīmē kā "dubultās" viepusēji pārtrauktās, lai EV var no autobusa joslas "lekt ārā" nepārkāpjot ... vai arī vispār jāliek visur tikai pātrauktā  ...

Pagaidām var tā, bet nākotnē derētu padomāt, kur tos autobusus grūst, lai netraucē elektriskajiem braukt.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt
imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Krasta iela; Kas pie joda notiek? Tūlīt jau pus paku būšu uzpipejis stāvot uz krasta ielas

Reported by KasishhLV

Krasta iela; Zb jau tas salu tilts. Ne augšā var tikt, ne lejā

Reported by Rhercb

Salu tilts; Uz Lāčplēša ielas pavadu vairāk laika nekā mājas

Reported by MariaandSubaru

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

RB būvdarbi centrā un (ne)plānotie ielu remonti. Cilvēkus no mājām pēc kovida velk atpakaļ uz birojiem. Plus skolās mācību gada beigas ;)

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Šodien biju "neģēlis" braucu pa sev neraksturtīgu maršrutu gan Mārupē ( izlaidu Liepājas ielu paskatījies, ka tur jau iestājies "vasaras kā parasti"), gan arī uz 13. janvāra vairs nelīdu, kaut pār Akmenīti braucu. 2+h vietā šodien 1h10 min. kas ir tikai drusku sliktāk par 45-55 min. ziemas "hronometrāžu" ...

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Atkal jau Kantora&Lielā iela:

play.tv3.lv/clips/avarija-marupe-ieklust-diplomatu-auto,clip-5618867

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

ZZZZ rakstīja: Atbilde- centrā tikai elektro transports. Tas VISU paātrinās 👍

Nešaubīgi visu. Jo īpaši pamestu ēku un graustu pieauguma tempus. Noteikti arī ātrāk vairosies kebabnīcas.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Vispār tiko vācu ekologi bija iebrukuši F1 elektro mašīnu sacīkstēs. Centrā ir jābrauc tikai ar stāvdrāzi vai riteni.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Šodien biju "neģēlis" braucu pa sev neraksturtīgu maršrutu gan Mārupē ( izlaidu Liepājas ielu paskatījies, ka tur jau iestājies "vasaras kā parasti"), gan arī uz 13. janvāra vairs nelīdu, kaut pār Akmenīti braucu. 2+h vietā šodien 1h10 min. kas ir tikai drusku sliktāk par 45-55 min. ziemas "hronometrāžu" ...

Šorīt ap 8 pa Tēriņu ielu līdz Āģenei izbraucu kā skolnieku brīvlaikā, pēc tam pa Bauskas, pāri Saleniekam uz Kasteni bez aizķeršanos.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Šodien ar ap 8:20 Ziepim burtiski "izlidoju" cauri, un pa D tiltu būšu darbā tāpat kā "labos laikos" ...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti