VW DSG kārba

Okys Reģ.: 24.01.2014

Sveiki cilvēki!

Lai gan ļoti negribīgi, bet taisos pārsēsties uz svaigāku Pasātu un, saprotams, neko virs 150Zs ar manuālo kārbu dabūt nevar. Tāpat arī baidos, ka jebkādu turpmāku pārdošanas vērtību tas samazinās. Tēmēju uz 190Zs B8 Pasātu (dīzeli) 2017+, kuram nāk, cik zinu, DQ381 7 pakāpju kārba.

Gandrīz 20 gadus brauc ar manuāli un "padot atpakaļ" un ātri uzsākt braukt uz priekšu ar manuāli man nesagādā pilnīgi nekādas problēmas... To pašu es nevarētu teikt par automātu. Jūtos kā lēns gliemezis, mēģinot ko tādu izdarīt ar sievas 2006. gada Golf plus ar automātisko kārbu. Pilnībā apstājies, baidies, ka "neaizgrūd" kaut kur pa tālu vai nepietiekoši tālu, man obligāti ir jāpaskatās uz kloķi vai tiešām tas stāv tur, kur tam jāstāv un tad var sākt braukt.

Tāpēc, apstāstiet man idiotam, lūdzu, vai vispār ir pieļaujama jebkāda iespēja DSG automātam ripot vēl lēnām atpakaļ un jau tikt iegrūstam "Draivā", lai sāktu kustību? Vai vispār ir iespējams pierast un ātri operēt ar automātisko kārbu? Vai pēc "R" ir kāda atdure, lai neattaptos "Parkingā", ja kloķi aizstumj par tālu?

 
feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Ripojošam nebūtu labi likt parkingā, viss cits kā parastam manuālim-pie šādiem manevriem sajūga diski dilst straujāk.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Nu ja, automāta kloķis nebūtu lieki jārausta.Un 17tā gada kārba nav vairs tāda kā varbūt bija (sen nolietota) 06tā.Par b8 un tās paaudzes dsg tev vienīgā reālā problēma ir noskaidrot- vai iepriekšējais īpašnieks to nav saboJājis- piem sastrēgumā dricelējoties nav pārkarsējis un laicīgi eļļu mainījis,laikam ik pa 60k.Parasti jau kko pārdod dažus kkm "pirms" šādas apkopes, jo tas nav lēti.

Vwāgenam un škodai vispār laikam nav citu automātu kā dsg. Turklāt, normālam vw (pasātam) jau no agrīniem pacmitajiem ir auto-hold funkcija.Vienk apstājies un tirini kāju kaut gaisā, kamēr citilohi elvē tur bremzi.Vienalga, kalnā/lejā vai uz līdzenas virsmas, viņš vienkārši stāv uz vietas un nekur neripo.Tikko vajag braukt- vnk spied gāzi un mašīna brauc.Personīgi es bez šī štrunta nevienu automātu neņemtu,kā arī start-stopa funkciju ieprogrammētu otrādi,lai nefig tur jaaties.

ak Reģ.: 13.01.2003
1 0 Atbildēt

Jā, auto-hold ir labs!

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Diemžēl Multivan nav pieejama auto hold funkcija. Būtu noderīgi

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Vēl būtu jautājums, kā kuram auto stāvēšanas laikā uz (A) deg vai nedeg bremžu gaismas.Man piem nedeg, kā arī uzsākot no A var izkustēties drusku straujāk, nekā ja parasti turēt bremzi.Tam A ir laika limits- ilgāk stāvot, pēc 2-3min tas pats no sevis pāriet uz P.

Vēl kāds kādreiz teica, ka tas A radot papildu slodzi aizmugurējo bemžu mehānismam un uzlikām, taču realitātē nekādu šādu noviržu nav.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vēl jau var pirkt eksemplāru ar 150 zs dīzeli un mešalku un tam pacelt jaudu

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Vēl viena lieta par 190zs dīzeli, iekš B9 audī LV šosejas ātrumos 100-110kmh un 7 ātrumā motors knapi griežas ar kkādiem 1200apgriezieniem attiecīgi ir jūtams neliels burkšķis. Var jau likt manuālajā režīmā un braukt ar sesto bet tad kāda jēga no automāta, varbūt VW kārba nedaudz īsāka un šis "efekts" nav tik jūtams.

Ok paskatījos YT ka pasātam pie simta jau ir 1,5k tā ka komentāru var neņemt vērā.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Manuālajā režīmā braukt- skaidrs,ka jēgas maz.Turklāt vēl kustību koordinācija un papildu koncentrēšanās vajadzīga.Bet to ātrumpārslēgu izmantot priekš ieskriešanās gan ir tīri labi.Ja vēl tie taustiņi ir pie stūres,tad vispār lieliski.

Tāpēc jau tie vag neēd to dd, ka būtiska daļa braukšanas notiek tuvu tukšgaitai.Man piem pilsētā pie rādījuma 63kmh ir 6tais robs un kādi 1150rpm ,un tas nav dsg.Varbūt, ja šādi lēni griežoties, tur kas pārāk rūc vai vibrē, tam ir vēl kāds cits cēlonis.Ielej ponta pēc patukšā bākā drusku MYdieseli, pavēro vai kas mainās.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Tā pa īstam pieradu pie automāta pēc kādas nedēļas, bet joprojām tas nesagādā nekādu braukšanas prieku. Strādā labi, pārslēdz ātri, bet bieži nelaikā un nevajadzīgi, braukt var, smago kāju ir izturējis jau 100 000 km. Par to lēnumu, kautkādi automāti bija ar to adaptīvo funkciju, kas pielāgojas braukšanas stilam. Viņu vienkārši vajag vairākas dienas paspīdzināt, tad atdzīvosies. Auto hold laba funkcija, sport režīms (dīzelim) pilnīgi nevajadzīgs, manuālais režīms arī pilnīgi bezjēdzīgs un nevajadzīgs. Adaptīvais kruīzs automātam gan ir vienīgā labā ekstra, ideāli sastrēgumos.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Katrs meklē kādus savus attaisnojumus savai izvēlei.Ja (ja) robi slēdzas labi un sajūgs strādā kā pienākas- ar manuālo nav problēmu arī sastrēgumā.Turklāt, tas liek vairāk pievērsties pašam braukšanas procesam- atšķirībā no automāta, kurš no tā cenšas attālināt.Protams, jautājums, vai visiem miljonu km noskrējušajiem manuāļiem viss ir perfektā kartībā.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

domāju ka būs labākā kārtībā kā miljonu noskrējušam automātam, bet pa lielam nekas vairs labs nebūs nevienā gadījumā.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Automātu personīgajai braukšanai nekad neņemtu. Tur mans komforta un sapratnes līmenis joprojām ir Audi 90. Darba vajadzībām, pofig, ko iedod, ar to gāž.

Okys Reģ.: 24.01.2014
0 0 Atbildēt

Nortel, es arī labprāt izvēlētos manuāli, bet par tādu naudu, gribas to aparātu kaut kad varēt arī pārdot. Un arī uz manuāli un kaut cik jēdzīgu jaudu, opciju vispār nav.

Bet mans jautājums vienalga aktuāls... cik ļoti šīm kārbām un sajūgiem slikti būs vēl ripojot lēnām atpakaļ, jau iemest "Draivā", lai sāktu kustību uz priekšu?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Es nevaru iebraukt- kādos apstākļos un kādam nolūkam tev šāda darbību secība būtu vajadzīga?

Automātam taču ir arī parastā rokasbremze (P) - ja tu stāvi uz slīpas virsmas, ieslēdz to pogu.Uzsākot braukt, ir līdzīgi kā ar autoholdu(A) - vienk spied gāzi un pie kādi 1000-1100rpm tas (P) automātiski atslēgsies un mašīna sāks braukt.Vienīgi varbūt ne tik līgani, kā ar (A).

Rokasbremzes atslēgšanai nekāda poga nav otrreiz jāspaida,vnk dod gāzi (negrīdā ;) un brauc. Protams, ja pats kārbas kloķis ir Draivā un ja (ja!!) ir piesprādzēta vadītāja josta.Ja tā nav piesprādzēta, tad gan to (P) pogu ir pašrocīgi jāatslēdz.

Tieši tāpat arī ar manuālo kārbu, ja mašīnai ir elektriskā rocene.Nu vismaz VAG modeļiem tā ir.Ļotti ērti.

Parasti jau to visu padziļināti "pētot", tas pētnieks visdrīzāk ka Nav piesprādzējies, tapc tur nekas loģiski nesanāk.

Okys Reģ.: 24.01.2014
0 0 Atbildēt

650, es nerunāju par uzsākšanu slīpumā vai ripošanu atpakaļ. Runāju par vienkāršu apgriešanos, lai sāktu braukt pretējā virzienā. Ar manuāli tas ir atstrādāts tik gludi, ka kamēr mašīna praktiski apstājas (necērtot pa bremzēm līdz pilnīgai "miera stājai", jau ir ielikts pirmajā robā un laideni tiek sākts braukt. Un tas notiek vienkārši pats no sevis, nevis speciāli pie tā piedomājot. Nevienu manuāli tā neesmu nokāvis. Saprotu, ka izklausos pēc idiota, kurš nekad nav braucis ar automātu ilgstoši, bet lai nu kā, darbības ar to man liekas lēnākas un neveiklākas, nekā to izdaru ar manuāli..

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu ja to nedarīt tīšām/bieži,katrā braucienā un vairākkārt pēc kārtas, gan jau nekas traks nenotiks.Izmēģini.Es personīgi bez īpašas vajadzības tā nedarītu.

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

lietoju wv produktu ar divsajūgu kārbu, pēc sajūtām viņš atļauj tā darīt

pirms tam bija auto ar zf automātu arī tas tā ļāva darīt

bezšaubām ripošanas ātrums jau ir tuvu 0

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Darīt var, bet labi nav.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Automašīnai ir sajūgs (DSG pat 2 sajūgi) un ir bremzes. Katrs savai funkcijai. Aprēķini, kura mezgla nomaiņa tavam maciņam tīkamāka un vālē.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 5 Atbildēt

VW un vēl ar DSG - tu esi mazohists.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti