2003. gada beigās mēs beidzot sagaidīsim jauno Audi A6, kas aizsāks jaunu ēru Audi dizainā. Šis, jau sestais vidējās klases modelis, būs veidots ar Walter de Silvas roku (Seat), kurš arī drīzumā pārņems visu Audi dizaina nodaļas vadību.
Ar jauno A6 Audi koncerns atgriežas pie bijušām vērtībam, lielā reste noteikti atgādinās to ka šis ir tieši Audi. Virsbūve būs lielākoties no alumīnija, gluži kā Al 2, bremžu sistēma savukārt būs elektro-hidrauliska, kas veicinās bremzēšanas ceļa saīsinājumu. Kā papildopcija būs iespējama piekare, kuras uzbūves principi veidoti uz pneimatikas bāzes. Vienīgais pieejamais 4 cilindru motors būs 2,0 litru dīzelis ar 136Zs un 310Nm, pārējie būs vai nu 6 vai 8 cilindru dzinēji. Mums zināmais 2,5 V6 TDI dzinējs apmēram pēc gada ražošanas tiks aizstāts ar 3,0 litru Common Rail dīzeli, kura jauda būs 200Zs! Līdz A6 V8 TDI ar 250 dīzeļ zirgiem nāksies mums pagaidīt līdz 2006. gadam. Modeļa parādīšanās brīdi uzreiz būs pieejami, 2,7 litru/180Zs; 3,0 litru/240 Zs (FSI tiešās iesmidzes benzīndzinēji – “Volkswagena GDI”) un 4,2 litru/300Zs dzinējs. Tātad nekādi triki vairs ar 1,6 vai 1,8 litru motoriem. Jaunais Avant parādīsies 2004. gada vasarā. Vērts pieminēt arī to ka drīzumā gaidāmi gan jauns A8 (2003. gada vidus) un A3 (2003. gada sākums), abiem modeļiem, pirmo reizi, iespējams, būs Avant versijas. Jaunais Audi A3. Sagatavojis: Audimans//Auto Bild- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
kā patīk???