2003. gada beigās mēs beidzot sagaidīsim jauno Audi A6, kas aizsāks jaunu ēru Audi dizainā. Šis, jau sestais vidējās klases modelis, būs veidots ar Walter de Silvas roku (Seat), kurš arī drīzumā pārņems visu Audi dizaina nodaļas vadību.



2003. gada beigās mēs beidzot sagaidīsim jauno Audi A6, kas aizsāks jaunu ēru Audi dizainā. Šis, jau sestais vidējās klases modelis, būs veidots ar Walter de Silvas roku (Seat), kurš arī drīzumā pārņems visu Audi dizaina nodaļas vadību.
Nav slikts, ja veel buutu RS6... tomeer R8 vareetu buut mana izveele (hehehe, jaasaak tikai naudu kraat)...
Sitais ar nemaz nav tik slikts: www.audi.com/de/de/neuwagen/a8/s8/s8.jsp
P.s. Audimanam moska sitaa lapa vareetu intereseet: www.audicoupe.de/ (diemzeel viss vaaciski)
Smukulitis, sak atkal Audi smukus autinus taisit!
to: viesis 2002-02-26 23:03:04
AUDI vienmeer ir taisiijis smukus autinjus
... un AUDI brauceeji ir pataisiijusi tos veel smukaakus... :)
par DIZAINU.
es gan jau vienaa jenjkju lapaa (ja pareizi atceros, www.audiworld.com) pirms gada briidinaaju par De Silvas noslieci uz dizaina liinijaam kuras meedz atgaadinaat DaimlerChrysler, konkreeti MB, aizmugures vizualizaaciju.... nu labi. un neatgaadinaashu to, ka gadiem jau vaacu Lielajam Trijniekam ir paarmesta dazhaadu klashu autinju mazaa atpaziistamiiba - piemeeram C klase no E klases ieksh MB, piektais bembis no septiitaa, par Audi A4, A6 un A8 nemaz nerunaajot. BMW pirmais ir no taa ticis valjaa - jaunaa septiitaa seerija ir krietni atshkjiriiga (nesaaxim te lieku diskusiju vai pozitiivi vai nee), arii jaunais piektais buus kas jauns...
par TEHNIKU.
jaauzteic Audi jaunais common-rail diizelis par saviem 200 hp (BMW 3.0d - 184 hp, bet veel jaasaliidzina Nm), to 2.5TDi jau sen vajadzeeja aizsuutiit %$^&*. Taa FSI tehnologjija, ar kuru diemzheel neesu veel iepazinies pilniibaa :(, performanci dod visai sakariigu - ja jau no 3.0 ir 240 hp (BMW - 231 hp). Par to divlitru diizeli labaak nerunaat, jo 136 hp tomeer vairs nebuutu lieta ar ko lieliities (BMW ir 150 hp, pie tam elastiigaaks motors ar 330 Nm), un tas 2.7 litru 180 hp'niex arii nav nekas iipashs ja njem veeraa ka BMW 520i ir 170 hp un 525i veseli 194 hp. Protams, shaada saliidzinaashana peec jaudaam nav objektiiva, bet ko lai dara ka audimans tik skops ar datiem :) ? Par to veco 4.2 litru V8 - shkjiet, ka nevienam citam taa arii nebuus ko likt pretim BMW 4.4 litriem un 333 hp?
par NOVITAATEEM.
kaa buus ar jauno Audi Communications sisteemu? kaa papildapriikojums?
To: Leo
jaa, Audi dizainam neko iipshi nevar paarmest, ljoti labs atturiibas un tradiiciju savienojums vaacu stilaa, bet tomeer uzskatu ka 94' gada Audi A8 dizains (kuram ir bijis tikai viens facelift), it iipahsi priekshpuses, ir visai neveixmiigs. Ko nevareetu teikt par konkurentiem (BMW E38, Mercedes W211, Lexus GS).
Audi plauktinjaa meetaajaas izcils V8 turpinaataajs 94' gadaa, kura projektam tomeer neuzlika piekrishanas shtampaku :). Tas ir koncepts, par ko iespeejams arii audimans nav dzirdeejis - Audi 300. Par shamo lasaams ja nemakdos AutoBild 93' gada februaara numuraa, bet esmu to focheni arii ieskaneejis, taa ka ja kaadam ljoti vajag... :-]
Blja, murgs! Es jau nevaru no attaluma atskirt A8 no A6 un A4. Tas pats kas notiek ar Mersiem. Ir S (W220?) klasse. Pec tam iet modelis ar merogu 1:0,85 (W211, E), pec tam modelis ar merogu 1:0,75(W?, C-klasse). Koroce PIZDEC autoindustrijai.
Jau desmit gadus nekas jauns neparadijas (iznemot Renault Vel-Satis un I-drive /******* up MErsedes reklamu ar "I-drive? No, You drive")
IKS 525
Veel. Notiks tas pats kas notika ar Golfu. VW sliedza, GOLF ir pizdec, ir kruta masina, neko nemainisim 20 gadus. Un kas notika? 206 ar 307pardoshanas apjomos ielika golfu IV. Labs piemers kaa pazaudet tirgus pozicijas. Tas pats notiks ar A8 un A6, ja tie bus lidzigie 1994!!!! gada modeliem.
JAMEKLE JAUNUS RISINAJUMUS!
IKZ525
Un veel. Apnika dzirdet, ka jaunais Mers, vai tur AUDI, palika uz 2,356 mm plataks vai 3,266mm garaks par ieprieksejop modeli! TAs ir viss ar ko jaunais modelis atskiras?????
Atkal IKS 525(E34)
paldies par labojumu, S klase bija domaata W220 nevis W211....
2 Perfection
Nav par ko) Es tapat nezinu kads C-klassei ir numurs)
Beidzot labi (kopumā) komentāri - par tēmu un sakarīgi!
he he, paga, veel jau bimmers&co nav maniits :P.
veel par A6 - vai audimans nezin kaa ir izmainiita (ja ir) piekare, konkreeti aizmugureejaa? jo ieprieksheejos modeljos tur bija manaami truukumi...
Par bimmeriem. Meginashu rakstit, nepieminot to, cik labs ir mans 525ais)
Es uzskatu, ka E65 - jaunais 7 tiesham ir jauns. Jau sen bija skaidrs ka tos 145863 pogas, kas ir jaunajos mersos&co, jaaizvieto ar musdienogo ierici. Tas pats ka datoram katram vardam podu taisit, vai izveleties klaviaturu). Bet bes tam E65 ajaa ir tiesham daudz tehnisko jaunumu (el. rocene, aktivais kruiz, 6 pak. automats, Valvetronic, utt utt)
E53 - X5 - ir rulez viennozimi, un kads bus 4,0 dizelis - visi rindaa stavees))
Satrauc zinjas par E60 - ceru ka ta nebus E65 kopija.
E38, E39, E46 - nekādas vainas. Visi ir atškirigi un katraa ir sava rozinite!
Labojumi
5. rindaa - lasit neviss PODU bet POGU
PS. Autors IKS 525
525IKZ, negribi pieregjistreeties? sakariigaaks diskashn ;)
Kaa to izdarit? Mana BMW manulaa tas nav rakstīts)
Tiesam nezinu(
IKS 525
O! BMW manual rulez! Tur viss ir! Arii kaa registreties I-auto portalaa)
Tīri glīti auto , vai nav kas zināms alternatīvā dīlera ziņā . Gribas AUDI , bet ne no Autorīgas !?
shvaki buus ar to alternatiivo... mosh no krievijas kaukaa?
2 TDI. Bezmaksas padoms.
Varbut palidzes tas, ja tu atbrauksi uz AUDI galveno ofisu, un 8os no rita stavasi ar plakatu - AUTo RIGA *******. We need new dealer!
Man liekas ka MIkasam tochno bus konkurents....klist baubas....
labojumi
1. AUTO RIGA ir slikts dileris, vinja mati)
2. Klist baumas
jaa, kaa tad, cik ta ilgi tas konkurents palix dziivs ;) ? nezinu, maliekas ka ir maz taadu kuri gribeetu liist iekshaa meegjinaat pret mikaam kautko stikjeet augshaa.
Par to dzives/navas jautajumu - diemzel taa ir(. Bandjuki tur sez(
Jaaunais 7ais liek iekšā visiem savas klases auto, tā kā konkurentiem būs ļoti jāpacenšas, lai radītu ko cienīgu un varbūt arī pārspētu. BMW uzrāda vidējo patēiņu 745i 10,8 l nav nepavisam slikti salīdzinot ar konkurentiem un arī tā pat.
Un vēl par AUDI iekšējo ietilpību piemēram A4 ir daudz mazāk vietas nekā priekštecī 80 un 90. To tik saka, ka palicis garāks, platāks, bet īstenībā iekšā viss iet mīnusos.
Normaali audiman, velcies naakamgad uz Vpili un no tevis kautkas iznaax :)
Man gan jaunais a4 likas lielaks par ieprieksejo iekspuse .
Piebilde rakstam: Vācu ADAC ir atzinis tagadējo A6 Quattro par gada drošāko auto.
To Hesus:
Tu varbūt domā to A4 ko ražoja no 1995.g.? Tam bija pašvaki ar vietu aizmugurē, jaunajam A4 viss ir kārtībā, vienīgi vieta somām mazāk...
Taa jau ir ar tiem AUDI. Pieliek vietu tiem, kas ir aizmuguree, tad somam vietas nav. Pieliek vietu somam un sasazieriem-tad normalam dzinejam vietas nepieteik. Ok, saka vachi un taisa A4 lai vieta butu dzinejam, pasazieriem, somam, bet sanak.... A6. Ipasi smekligi izskatas A6 1,8T. Kaut kas līdzīgs E34 518 vai E32 720 ;). Ne nu AUDI ir turbo, bet neviens neatceras ka dzinejam ir 4 cilindri neviss 6.
To: iks_525
es neiesaku paaraak njirgaaties par to 1.8T, taapeec ka ir zinaams ka jaunajai piektajai seerijai baazes modelis buus tieshi 518i :)).
AUDI VAI Wolsfagens šķirba tikai priekšējā redelē
2 Perfectyon
Tu beidz taa jokot! 518, veel pasaki kaa turbo)
Tā, esmu klāt... Priex, ka jauns saprātīgs jūzeris uzradies- IKS_525 :)
Runājot par šito jauno Audi...neko jaunu, kā jau diskusijās teikto "*******" nevaru pateikt :p Biki izbrīnīja, ka SEAT dizainers pārņem to Audi, bet to jau var redzēt pēc tā, kā izskatās jaunais Audi A3 (biki paralēles ar Leon), A6 pakaļējās lampas vispār ir sakainas, tagadējam ir labākas, šitās jau uz jāpāņiem velk, kaut kāda Maxima gatavā :E Dzinēji gan tādi impressive, bet BMW arī lix sevi manīt ar saviem VALVETRONICIEM, kurus grūdīs viesos dzinējos, ja nemaldos, līdz 2002. gadam (+14% jaudas -14% degv. pat.) un tad redzēs, kurš būs jaudīgākais un reizē ekonomiskākais luxeris pasaulē,,, B)
Tie, kas tur runāja par jauno E65, varu piebilst, ka tajā ir 75 jaunievedumi, kurus līdz šim pasaule nebija redzējusi, starp kuriem ievērojamākais ir 6-pakāpju automāts... Piebilde, ka BMW E66 (pagarinātā E65 versija) ir visaprīkotākais auto pasaulē, ir lieka :)
Neviena vārda nebija par TURBO? :) Laikam Audi grupa manī beidzot ieklausījusies! :D
Ūpz, labojums- tas VALVETRONIC visos dzinējos domāts bija līdz 2004. gadam, nevis 2002., kā uzraxtīju :)
Varbūt arī AUDI ir labs,bet cena ir uzpūsta!!!!!!!!!!! Kā jau visām vācu mašīnām.
Paldies paldies) Avaciju nevajag. Visi var apsesties))
Es jau sen esmu starp BMW faniem, bet maz konkreto tematu bija, kad visu var salikt pa plauktiniem un pieradit kas ir ezis)
Meginashu piedalities nakamajas diskussijas. Vienmer sauciet? ja vajag palidzibu (arii uz celiem)
IKS_525, ja esi nolēmis piedalīties iAuto diskusijās, tad es tevi jau laikus varu pabrīdināt, ka ir tāds jūzeris Vzinis, kurš varbūt tev sākumā lixies 'ļoti dīvains', lai neteiktu neko vairāk, bet tici man, viņš tāds arī ir... :p
Vinsh ir no musejiem? Vai tiem kas negrimst un no iekshejiem organiem?)
Sveicieni visiem. It iipashi vecajam chuvakam Perfection :)
Vispaar AUDI ar to dizainu ir kljuvis tik viendimensionaals, ka jau galiigi *******. Pat BMZ ir labaaks, nemaz nerunaajot par citiem sviestiem.
IKS_525 Tu, ko? Starp bemberistiem ķerto nav! :) Viņš ir Peugeot fans un jūzeris- viņam ir Peggy 307. Ja gribi viņu nedaudz iepazīt, tad ielien te:
Tagad tev skaidra bilde par Vzini? :)
Labs i', davai!
Jaa, tas ir audi nevis kaut kaads bmw, kas ruuseejot jau pat katalogos un skatlogos....
Jā, tas nav nekāds reģistrēts lietotājs, bet gan viesis, kas kā vienmēr smako...
:D
jasir, Tu uz palikshanu te ietaisiijies vai ;)) ?
laikam pirmaa sakariigaa diskusija peedeeja apusgada laikaa:))
jaunais A3 dikti liidziigs izskataas SAAB konceptam 9X, vai varbuut man vienam tik taa liekas?
Jaunais A3 vairāk ir līdzīgs SEAT Leonam, jo kā nekā, Seat dizaineris savā paspārnē ņem Audi...
Uzraxti veel 3.reizi to textu!! Riktiigi forshi buus!! COOL! Kepku galvaa un gaidi kad sveetdien Williams Ferrari duumus ostiis!!!
Viesi, tikai neliec man tevi nosaukt par Vzini, jo texts pēc tā ož...
Williams ostīs Ferrari izplūdi? Mazāk ass.lv anekdotes lasi :E
Īstenībā tas A6 izskatās tāds pasukserīgs [manas domas]
nu bet jaunais 7-er ar nau labaaks (Ja nu vienīgi par 1%)
Dizains jau ir gaumes lieta, bet nāksies pierast, gan jau tev ar laiku arī iepatiksies, tici man, BMW rulzība nevienam nav gājusi secen :)
tad jau e32 L versija ir 1000 reiz labaaka. Īstenībā es labāk izvēlētos Lncoln Towncar - nav jau bmw ātrums, bet man vienkārši patīk labāk :)
Ne, tas ir vienraksi 3,14zdec!
Sorit braucu uz darbu. Prieksha brauc AUDI. Ooo, domaju tomer skaisti ir tas Allraod! Piebraucu tuvak...ne, tas ir A6 Avant, veel tuvakk....NEE tas ir A4 Avant!!!! Man ierosinajums AUDI grupai - rupnicaa razot vienu masinu un vienkarshi likt shildikus pec pasutijuma. Te Tev tavs A6, te A4, a vot A4 quatro shildiku nav - tatad nerazojam mes tadus autinjus). Un kad vajadzes mainit jauno modeli, var piemeram shildiku palielinat par 2mm - un ar to ari pietiks. Var razot turbo shildikus, vai ari guatro shildikus (piestiprinajas pie kuzova cetras vietaas).
SOrry par off)
Bet Allroad un TT - skaistas)
Eu Bimmer aizej nomazgaa degunu, savaadaak tev visu muuzu liksies ka viss smako, viesi smako, audi smako, ferrari smako utt., mazgāties vajag tad neviens nesmakos. A zin kapeec tev liekas ka BMW nesmako? Taapeec ka tu tam pat tuvumaa neesi bijis!
Tie vaacu dizaineri kautkaadi bez izdomas. (Laikam pareizaak dizaineri Vaacijaa, jo shitais ira spaanis??). Secinaajumi : visi dizaineri, kas nokljuust Vaacijaa paliek kuutri un zaudee domas lidojumu. Kameer vecis gatavoja Seatus tie dizaini taa nekas. Kaa kjeeraas klaat Audi iznaaca taspats kas citiem pirms 10 gadiem. Vai Vaacija buutu mentaalais Bermuudu trijstuuris?
Seat dizaineri, tas jaaatziist, subjektiivi, bet visu nobojaa. Seat tas ir autobuuves loceklis, vaarda tieshaa noziimee :) Lai gan Audi jau arii augstaak nepavelk.
P.S. kam patiik, tas lai rulee ar audi, bet es neredzu par ko te vareetu sajuusminaaties un fanot.( ieliekot lielu motoru dizains un autinnsh kaa taads nemainaas)
Vis jau buutu labi, bet augsseejaa bilde ir tik labi redzama, ka vinna ir skaneeta no zzurnaala, vareejaat au to "bukti" izliidzinaat!
Augšējais viesi- tu te mazāk @#@^@#, laikam esi piemirsis, ka no suksiem vislabākais ir SEAT, labāks arī par tavu sakaino Audi, saprati?
Tas tur augstākais @#%@#^ viesis- piever savu #[email protected]#@#, ja negribi, lai Dievs tevi soda ar tava ^#[email protected]# 'nosūtīšanu pie dieviem'...:E
Interesanti, kāpēc tādas lamas seko tikai pēc kaut kādu sakainu Viesu komentiem? :p Pareizi, viņi jau neko NERUBĪ !
Tas 'augšējais viesis' domāts tas, kurš tur nosmakoja par Seat...
skatos jums te vietām fleims aizgājis bet nu labi......
thnx Shearer! :)
negribaas gari raxtiit, te buus iisumaa -
job$%^& izd$%^&* nah^&* dir&^#ji blj%^& ibiom%^* suk#&^*. ok?
ps. it iipashi eidis ar savu gjeniaalo spriedeleejumu par bermudu trijstuuri. NU KAA NEAIZIET, nu nevar taakaa japaanji griezt kazhoku uz otru pusi peec katra jauna modelja!! nu blj&^*... zaj#%*l tachu, visa pasaule kraamee virsuu Krisam Benglam par novatorisko jaunaas BMW septiitaas seerijas dizainu un atkaapshanos no tradiicijaam, UN VINJIEM ZINAAMAA MEERAA IR TAISNIIBA. piemeeram par to ka prieksheejie lukturi nedriixt buut tik augstu novietoti. un NEVIS TAAPEEC, ka suudiigi izskataas, bet gan TAAPEEC, ka vienkaarshi BMW taa nekad nav bijis un taatad ---> nepienaakaas buut. zheel, ka Tev taadas lietas nesaprast.... :(
ZZeel ka ssim audi ir lloti defektiivas bremzes. Vakar es gandriiz nositos. Un diizeli labaak nepeerciet , jo ssim konkreetajam modelim tas ir aizguuts no muusu zinaamaas gaz ruupniicas. Jaa jaa bremzzu diskus ssam modelim razzo zaz ruupniica.
Nu autiņš ir labs tikai kreisais rats kriit nost pa muusu ceļiem. Vispaar arii ar 3 riteņiem var attiistiit superaatrumu, kurš ir tuvs gaismas ātrumam, tādēļ pēc Enšteina teorijas mainaas likumi par LAIKU u.t.t. Taatad braucot ar taadu luuzni mees atgriezzamies pagaatnee nejau naakotnee. Vispaar es veel gribeetu piebilst par droshiibu. Diemzzeel taa ir zem normaalei standartiem. Es braucu pa shoseju uzsitu uz mazas bedres un stulbais airbegs tieshi purnaa. taa uz cella nositu 10 purnus. Nepeerkat shito VRAKU
Nu kas tas ir, kā piektdiena klāt, tā pilns iAuto ar dauņiem, imbicīļiem vai vienkāršiem idiotiem, kas raksta savus atapīgos komentus!
Daudz jau no vecaa A6 neatshkiraas. Protams ir kljuvis skaistaaks(lukturi, buferi).
Jo vairāk es palasu iauto komentārus , jo vairāk man krīt uz nerviem tā "BMW rulzība" ! Pašam kādreiz bij BMW 524TDA un par BMW neko sliktu nevaru pateikt, bet vai jums pašiem nepiegriežas malt vienu un to pašu ??
Malt vienu un to pašu? Bet ko darīt, ja ir tādi, kuriem sūdīgi pelec tā "BMW rulzība"?
Njā, Audiman, iespējams, ka suksība ir neārstējama slimība :)
BMW un Audi ir tehniski apmēram vienā līmenī, un abi ir teicami. Būtiskākās atšķirības - piedziņas veids un dizains. Tad nu katrs izvēlas pēc savas gaumes...
Kā cilvēkus es vairāk cienu Audi braucējus pretstatā BMW vadītājiem. Iemesls: Audisti iekuļas avārijās krietni retāk nekā Bemberisti, viņiem nav pārmērīgi sakāpis galvā fakts, ka viņiem pieder labs auto.
Peksi, par to avāriju statistiku tu smagi kļūdies, te kaut kur viens viesis bija ielicis statistiku, kur no 100'000 BMW avārijās iekuļas 98 gab., pretstatā Audi ~200 gab. Tā kā secinājumus izdari pac.
Tā, te būs precīzi dati-
BMW- 96,6 (no tūkstots auto avārijā iekļuvuši)
AUDI- 134
VW -115.5
Honda-207
subaru- 246.2
suzuki- 226.9
Alfa romeo- 207.6
Mitsubishi-193
Žurnāls MOTOR 2001.10/6.lpp
Bojā gājušie:
Opel 197 cilvēki
Audi 183
Ford 162
BMW 99
Žurnāls MOTOR 2001.10/6.lpp
Bimmer:
kurā valstī nez tas ir??? paliec uz zemes, apskaties kā ir Latvijā!!
Bojā gājušie ar Audi ir vairāk tāpēc, ka Audi automobiļu vispār ir daudz vairāk. Atbalstu Audimanu.
Vecīt, tie dati ir ņemti uz 1000 katras šīs markas automašīnām, nevis no kopējā auto skaita... Valsts? Who cares...
domāju ka starp valtīm ir liela starpība..ļoti liela!!
Piekrītu Audimanam. Vācijā, Austrijā un citur Eiropā BMW vadītāji ar dumību un pārgalvību neizceļas, bet Latvijā gan tā notiek.
Jā, un Audisti, es domāju- kupejisti, arī ir tādi paši kā Rietumos, vai ne? :E
Vācijā Bmw braucēji ir viss agresivākie, tur Audi Coupe nav populāra mašīna, viņiem gonšiki ir tjunigotie Golfisti, kuru ir ļoti daudz..
pie mums vēl ir nekaunīgie MB, kuri lien visur kur nevajag, vācijā ar Mb brauc cilvēki kuriem 40 un vairāk, tātad zolīdie :)
Pirms ~ 1/2 gada radioaparātā stāstija ka visvairāk avārijās iekuļas sarkani Audi (tas ņemts % no attiecīgās krāsas mašīnu kopskaita). Es arī ar tādu vizinos...
P.S. Ir meli, lieli meli un statistika :)
2 A.MAN: Kuram apgalvojumam ????
Par 1. Visas manas mašīnas ir bijušas sarkanas - Scorpio (2,8 l); Volvo 850 (2,5 l), Opel Astra (par laimi īsu brīdi tikai) un tagad A4 Avant 1.9 TDI (godīgi sakot pēdējie divi nav mani, bet Unilīzinga auto). Kopā esmam noripojuši ~ 300 Kkm un iztikuši tikai ar dažām skrambām. Lielākais "varoņdarbs" bija kad ar A4 ierāvu sānos 323, BMW protams. Bet to es dariju speciāli - audzināšanas nolūkos. Laikam ilgstoši braucot ar sarkanu auto prātiņš drusko noliecas :(. Tagad mazliet jānožēlo - tam džekam nebija apdrošināšanas - ne kasko ne obligātās, un es ticu ka mūsu auto komunikācija viņam padaudz izmaxāja. Neizskatijās ka džeks būtu tāds turīgs, arī autiņam bija tikai tā smukā bļemba pie kapota, pārējais bija spēcīgi sapuvis (pakaļējais spārns notrūka ar lielu troksni, bet Audi tikai drusku nošvīkājās bufera stūris). Bet tagad mums ir pilsonis kurš neraus pāri pie dzeltenā :)
par tiem meliem un statistiku!!
P.S. A4 tīri laps, tikai biku pa augstu(gan sēdvieta, gan pac auto) .ir braukc, bija patīkamas emocijas :)
Nemaz tika auksts A4 nav (ja parauj kloķīti zem sēdekļa, tas nolaižas zemāk :)), un arī "vēders" šļūc pa sniegu regulāri - orģinālā "panna" jau notrūka :(
Piekrītu par emocijām - vādāmība ir OK, bet baigā sāpe ir priekšējā piekare. Jau 2. plauktu komplekts iet uz beigām - mans smalkais "drivers car" kļūst līdzīgs neizteiksmīgam Volvo - purns šūpojas kā kuģis jūrā un stūre vairs tā neklausa. Rem. izmaxas ap 150 Ls :( Regulāri braucu uz Vāciju caur PL ziemeļiem (caur Waršavu nē - bail no bosikiem). Kas būs braucis zinās - tā nav šoseja, bet extrēmistu taka. Tur tad arī jūt Audi piekares pārākumu, diemžēl šis pārākums nav lēts...
to NIKS:
Kura gada tas A4 tev ir? Cik zinu pirmos divus gadus ražotajiem bija problēmas ar priekšas piekari, vēlākajiem modeļiem Audi apgalvo ka viss kārtībā.
Viesis plkst. 15:29:34: Cik km ir caur Polijas ziemeļiem no Lietuvas robežas līdz Vācijas robežai ?
2 Specs: '97/05 TDI
2 Pexis: No D-PL robežas līdz Rīgai ir 1250 km. Es to atceros, jo ar A4 šo attālumu nobraucu ar 1 bāciņu, resp. 60 l DD
Viesis plkst. 17:40:03
Protams, pa Vācijas autobāņiem ar Audi-VW TDI motoru arī 200 km/h ir reāli.
Viesis plkst. 10:33:09:
Latvijā dabūt šo ātrumu var, bet tas ir ļoti bīstami.
Manam Vento 1,8 litru benzīnniekam pēc papīriem maksimālais ātrums ir 180 km/h.
man tā augstuma sajūta tapēc ka pārsēdos no A4 uz savu 100to, kurš nu i vareni zems un ērts :)
Toyota RAV4 ir tik pazīstams un karjeru piepildījis automobilis, ka šķiet, ko vēl ar to mašīnu iesākt, ja ne izlaist pilnīgi jaunu modeli? Tomēr Toyota ir citās domās, un dāvina mums īpašu RAV4 modeli Adventure. Tulkojumā tas ir Piedzīvojums, un mūsu uzdevums ir noskaidrot, cik piedzīvojuma ir Piedzīvojumā! Lasīt vairāk
Ministru kabinets otrdien, 17. maijā, atbalstīja Satiksmes ministrijas rosinātos grozījumus Ceļu satiksmes likumā, kas paredz ieviest obligātu prasību apmeklēt uzvedības korekcijas programmas tiem autovadītājiem, kas pieķerti pie stūres alkohola vai narkotisko vielu reibumā. Lasīt vairāk
Iestājoties bedru labošanas tehnoloģijām atbilstošiem laika apstākļiem, VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" (LAU) uz valsts ceļiem sācis bedru masveida remontdarbus, aģentūru LETA informēja LAU pārstāvji. Lasīt vairāk
Video kameras ASV pilsētā Kolumbusā fiksējušas brīdi, kad Tesla Model 3 nebremzējot ietriecas kādas ēkas stikla fasādē. Lasīt vairāk
kā patīk???