Latvijā reģistrēts Renault Master nobraucis vairāk nekā 1 miljonu kilometru 19

 

Foto: Publicitātes attēls

Renault | 11.novembris 2020 13:40

Viens no populārākajiem Renault vieglā komerctransporta pirmrindniekiem – Renault Master – uzstādījis ievērojamu nobraukuma rekordu.

Gaļas pārstrādes uzņēmumam “Dubiki” piederošais Renault Master pa Baltijas ceļiem mērojis vairāk nekā miljons kilometrus, piegādājot uzņēmuma produkciju tirdzniecības vietām ne tikai Latvijā, bet arī Lietuvā. Renault Master joprojām ir viens no pirktākajiem vieglā komerctransporta modeļiem pasaulē – 2019. gadā kopā pārdotas 123 613 automašīnas, tostarp 916 auto pārdoti tieši Baltijā.

Zīmīgais skaitlis odometrā fiksēts šī gada oktobrī, kad auto tika veikta ikgadējā tehniskā apkope. Uzņēmums “Dubiki” šo Renault Master iegādājās 2012. gadā, auto ir aprīkots ar aukstuma uzturēšanas iekārtu un siltumizolāciju un ir paredzēts produkcijas transportēšanai uz tirdzniecības vietām. Uzņēmuma autoparkā pavisam ir pieci Renault Master, un ar Renault dīleri “Tehauto Latgale” uzņēmums sadarbojas kopš 2006. gada.

“Kā uzņēmumam, kura tirdzniecības vietas izvietotas pa visu Latviju un arī ārpus tās, mums ir svarīgi, lai auto, ko izmantojam pārvadājumiem, būtu uzticami un spētu veikt lielus attālumus. Ar autoparkā esošajām Renault zīmola automašīnām esam ļoti apmierināti, kā rezultātā šogad iegādājāmies vēl vienu Renault Master. Pašlaik, pateicoties auto sniegumam un vietējā dīlera iesaistei problēmu risināšanā, neplānojam savu autoparku papildināt ar kāda cita zīmola komerctransportu,” stāsta uzņēmuma “Dubiki” līdzīpašnieks un valdes loceklis Sergejs Dubovskis.

“Esam gandarīti, ka vieglo komerctransporta auto īpašnieki ir apmierināti ar mūsu ražoto Master. Tas ir viens no vislabāk pārdotajiem auto savā segmentā pasaulē, ir ar ilgu izmantošanas laiku, spēj pārsteigt pat lielākos skeptiķus un lieliski demonstrē “Renault” ražoto auto kvalitāti. Nobraukums – 1 miljons kilometru – daudziem šķiet sasniedzams tikai stāstos vai smagā komerctransporta sektorā, taču mēs redzam, ka tā nav. Arī mūsu vieglo kravas automobiļu modeļi sasniedz šādu nobraukumu un joprojām ir lieliskā tehniskā stāvoklī. To veicina vairāki faktori – produkta kvalitāte un garantijas noteikumi, kā arī atbilstošs auto izmantošanas veids un lielisks pēcpārdošanas serviss, ko nodrošina mūsu dīleri. Master jau vairākus gadus ir neapstrīdams sava segmenta līderis Baltijas valstīs, un esmu pārliecināts, ka šādi piemēri palīdzēs noturēt pozīciju arī turpmāk,” stāsta “Renault” mārketinga un pārdošanas vadītājs Latvijā Jānis Trēziņš.

Pasaulē 2019. gadā kopumā pārdotas 123 613 Renault Master automašīnas, kas ir īpaši pieprasītas Brazīlijā, Bulgārijā un Francijā. Šajā pašā periodā Baltijā pārdotas 916 automašīnas, no kurām 247 pārdotas tieši Latvijā. Raugoties uz Renault vieglo komerctransporta segmentu kopumā, 2019. gadā Baltijā pārdoti 1 667 auto, no tiem 376 Latvijā. Pārējie populārākie modeļi, rēķinot pēc pārdošanas datiem pasaulē, ir Renault Kangoo un Renault Trafic.

 
Visi komentāri
 
Motorolers 11.novembris 2020 14:18
7 1 Atbildēt

Ja šoferis ir garāks par 180cm, tad sēdpozīcija ir ļooti neērta. Tieši nesen meklējām busu, noīrējām Master modeli un izbraucām tādu liekāku līkumu ar kravu, šoferis pateica, ka šitai taburetē viņš ilgi nenosēdēs, kad noīrējām Crafter un veicām līdzīgu maršutu, šoferis izkāpa smaidīgs un teica, ka šīs ir pilnīgi cita dir...., tad arī nopirkām Crafter, pat uz aci Crafteram kabīne liekas plašāka.

Uzņēmumā ir viens Reno Trafic busiņš, tas gan jau pāri pa 500K noskrējis, neko, šad tad jāpieremontē, bet ripo!

Janeks90 11.novembris 2020 20:55
1 1 Atbildēt

Gan jau tavs šoferis vienkārši gribēja “prestižāku” busiņu par Renault. Crafter noteikti tāds ir.

aizejošais 11.novembris 2020 21:38
3 3 Atbildēt

vislabāk to redz krafteriem pēc 3 gadu vecuma u sarūsējašajām pakaļām, cik tie ir prestiži

msh 12.novembris 2020 1:07
2 0 Atbildēt

Parādi busu kurš nerūsē.

Zemesgramata 12.novembris 2020 20:59
0 2 Atbildēt

Opel/Renault/Nissan ir tieši tie, kas ne rūsē.

MB un VW ir tieši visvairāk grēko.

Vel Citroen/Peugeot /Fiat slimo ar rūsu.

Par Iveco nezināšu teikt.

msh 13.novembris 2020 12:45
0 0 Atbildēt

Viņi varbūt nerūsē, bet tad tur kaut kas cits ir galīgā dirsā - 20-25-30 gadus vecus VW un MB busus var redzēt, a kur ir šīs vecuma grupas tevis piesauktie nepūstošie busi?

Zemesgramata 14.novembris 2020 13:11
0 0 Atbildēt

Ļoti sen neesmu redzējis 1990. gada izlaiduma busu. Visi jau sen izbeigušies.

aizejošais 13.novembris 2020 14:36
1 0 Atbildēt

20-30 gadu vecus busus redz tos, ko pirms 15-20 gadiem atveda no Eiropas. Tad MB un VW bija vairāk modē, tāpēc to ir un bija vairāk par attiecīgiem PSA vai Renault busiem.

Visa aritmētika.

viencexperc 11.novembris 2020 15:11
2 6 Atbildēt

Tūlīt visādi sāks rakstīt, ka reiz, dzirdēja no kāda onkuļa, ka tas pastāstīja, ka viņa kolēģa sievas tantei pazīstams ar vecu vācu mēslu arī nobrauca miljonu km.

Vernons 11.novembris 2020 16:44
4 0 Atbildēt

Jā nobrauca ar VW T4 miljonu! Nu un?

Frančiem tie Pegeut motori ir izdevušies!

Slaiss 11.novembris 2020 18:38
4 0 Atbildēt

Tāpat, kā tu no saviem bomžu draudziņiem dzirdi stāstus par bmw. Ai tas jau plīst, viss tur dārgs utt., nu kurš tad vainīgs, ka jūs lohi nopērciet nopisteni.

Starpcitu ņemot vērā tavas tehniskās zināšanas par auto, tad iegrābties ir ļoti viegli, nu varējāt tad uz servi aizvest pārbaudīt bet nu neko, nožmiedzās bomāri..

HE 11.novembris 2020 17:11
0 0 Atbildēt

Būtu interesanti iepazīties ar remontu/izmaksu tāmi.

WALA 11.novembris 2020 17:41
8 1 Atbildēt

Daļa no ilgdzīvošanas pasākuma noteikti ir arī profesionāls autovadītājs ar atbilstošu attieksmi pret auto. ;)

Motorolers 11.novembris 2020 17:56
9 2 Atbildēt

Plus eļļu mainīt ik pēc 15K km, nevis 30.

anoagask 11.novembris 2020 20:08
0 1 Atbildēt

Tas būtu interesanti, iauto var noskaidrot apkopju intervālu?

Ar tādu nobraukumu gan var arī 30k - ik pa 3 mēnešiem. Sastrēgumu viņam nav, garie gabali jau motorstundās iznāk mazāk

Haris 12.novembris 2020 1:43
0 1 Atbildēt

Tas nozīmē kad šoferis droši vien ir pastrādājis darba stundas. Zinu pēc savas pieredzes uz mana Reno ir 890000 nobraukums.

anoagask 12.novembris 2020 7:53
0 1 Atbildēt

3.5t busiem nav tahogrāfa, brauc kamēr krīt.

Nobraukums ap 500km darba dienā, piegādēs vidējais ātrums nesanāk liels, 8h dienā nesanāk. Bet var jau būt vairāki šoferi

anonimikis 12.novembris 2020 10:41
1 0 Atbildēt

Vai tad tahogrāfs ir tas, kurš nosaka braukšanas stundu ierobežojumu?

Latvietis 12.novembris 2020 6:35
0 3 Atbildēt

Ja neēsi Kapeiku pisējs un laicīgi aprūpē Automašīnu tā var nobraukt vairāk Mekā 1mil km

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti