Viens no populārākajiem Renault vieglā komerctransporta pirmrindniekiem – Renault Master – uzstādījis ievērojamu nobraukuma rekordu.
Gaļas pārstrādes uzņēmumam “Dubiki” piederošais Renault Master pa Baltijas ceļiem mērojis vairāk nekā miljons kilometrus, piegādājot uzņēmuma produkciju tirdzniecības vietām ne tikai Latvijā, bet arī Lietuvā. Renault Master joprojām ir viens no pirktākajiem vieglā komerctransporta modeļiem pasaulē – 2019. gadā kopā pārdotas 123 613 automašīnas, tostarp 916 auto pārdoti tieši Baltijā.
Zīmīgais skaitlis odometrā fiksēts šī gada oktobrī, kad auto tika veikta ikgadējā tehniskā apkope. Uzņēmums “Dubiki” šo Renault Master iegādājās 2012. gadā, auto ir aprīkots ar aukstuma uzturēšanas iekārtu un siltumizolāciju un ir paredzēts produkcijas transportēšanai uz tirdzniecības vietām. Uzņēmuma autoparkā pavisam ir pieci Renault Master, un ar Renault dīleri “Tehauto Latgale” uzņēmums sadarbojas kopš 2006. gada.
“Kā uzņēmumam, kura tirdzniecības vietas izvietotas pa visu Latviju un arī ārpus tās, mums ir svarīgi, lai auto, ko izmantojam pārvadājumiem, būtu uzticami un spētu veikt lielus attālumus. Ar autoparkā esošajām Renault zīmola automašīnām esam ļoti apmierināti, kā rezultātā šogad iegādājāmies vēl vienu Renault Master. Pašlaik, pateicoties auto sniegumam un vietējā dīlera iesaistei problēmu risināšanā, neplānojam savu autoparku papildināt ar kāda cita zīmola komerctransportu,” stāsta uzņēmuma “Dubiki” līdzīpašnieks un valdes loceklis Sergejs Dubovskis.
“Esam gandarīti, ka vieglo komerctransporta auto īpašnieki ir apmierināti ar mūsu ražoto Master. Tas ir viens no vislabāk pārdotajiem auto savā segmentā pasaulē, ir ar ilgu izmantošanas laiku, spēj pārsteigt pat lielākos skeptiķus un lieliski demonstrē “Renault” ražoto auto kvalitāti. Nobraukums – 1 miljons kilometru – daudziem šķiet sasniedzams tikai stāstos vai smagā komerctransporta sektorā, taču mēs redzam, ka tā nav. Arī mūsu vieglo kravas automobiļu modeļi sasniedz šādu nobraukumu un joprojām ir lieliskā tehniskā stāvoklī. To veicina vairāki faktori – produkta kvalitāte un garantijas noteikumi, kā arī atbilstošs auto izmantošanas veids un lielisks pēcpārdošanas serviss, ko nodrošina mūsu dīleri. Master jau vairākus gadus ir neapstrīdams sava segmenta līderis Baltijas valstīs, un esmu pārliecināts, ka šādi piemēri palīdzēs noturēt pozīciju arī turpmāk,” stāsta “Renault” mārketinga un pārdošanas vadītājs Latvijā Jānis Trēziņš.
Pasaulē 2019. gadā kopumā pārdotas 123 613 Renault Master automašīnas, kas ir īpaši pieprasītas Brazīlijā, Bulgārijā un Francijā. Šajā pašā periodā Baltijā pārdotas 916 automašīnas, no kurām 247 pārdotas tieši Latvijā. Raugoties uz Renault vieglo komerctransporta segmentu kopumā, 2019. gadā Baltijā pārdoti 1 667 auto, no tiem 376 Latvijā. Pārējie populārākie modeļi, rēķinot pēc pārdošanas datiem pasaulē, ir Renault Kangoo un Renault Trafic.
Ja šoferis ir garāks par 180cm, tad sēdpozīcija ir ļooti neērta. Tieši nesen meklējām busu, noīrējām Master modeli un izbraucām tādu liekāku līkumu ar kravu, šoferis pateica, ka šitai taburetē viņš ilgi nenosēdēs, kad noīrējām Crafter un veicām līdzīgu maršutu, šoferis izkāpa smaidīgs un teica, ka šīs ir pilnīgi cita dir...., tad arī nopirkām Crafter, pat uz aci Crafteram kabīne liekas plašāka.
Uzņēmumā ir viens Reno Trafic busiņš, tas gan jau pāri pa 500K noskrējis, neko, šad tad jāpieremontē, bet ripo!
Gan jau tavs šoferis vienkārši gribēja “prestižāku” busiņu par Renault. Crafter noteikti tāds ir.
vislabāk to redz krafteriem pēc 3 gadu vecuma u sarūsējašajām pakaļām, cik tie ir prestiži
Parādi busu kurš nerūsē.
Opel/Renault/Nissan ir tieši tie, kas ne rūsē.
MB un VW ir tieši visvairāk grēko.
Vel Citroen/Peugeot /Fiat slimo ar rūsu.
Par Iveco nezināšu teikt.
Viņi varbūt nerūsē, bet tad tur kaut kas cits ir galīgā dirsā - 20-25-30 gadus vecus VW un MB busus var redzēt, a kur ir šīs vecuma grupas tevis piesauktie nepūstošie busi?
Ļoti sen neesmu redzējis 1990. gada izlaiduma busu. Visi jau sen izbeigušies.
20-30 gadu vecus busus redz tos, ko pirms 15-20 gadiem atveda no Eiropas. Tad MB un VW bija vairāk modē, tāpēc to ir un bija vairāk par attiecīgiem PSA vai Renault busiem.
Visa aritmētika.