Cieņu un kompetenci! 4

 
Atis Jansons | 15.decembris 2013 18:14

Ar šo gribam vērst jūsu uzmanību uz jaunu sadaļu iAuto struktūrā. Ja uzklikšķināsiet galvenajā tematu dalījumā „Pie stūres”, zemāk, līdzās „Satiksmes drošībai”, „Avārijām”, „Policijai”, atradīsiet vārdiņu AKADĒMIJA.

Atis Jansons Foto: iAuto.lv

Esmu uzņēmies šīs sadaļas vadītāja pienākumus. Mēģināsim gādāt un tajā uzkrāt diskusiju  un analīzes materiālus ar iespējami augstāko kompetences līmeni. Tieši tāds savulaik bija Aināra Uzkalna, Dainara Damberga un manis dibinātās „Auto akadēmijas” pirmais bauslis. Nekādu didaktisku blefu! Nekādas copy/paste ceļā iegūtas nezināmu autoru pamācības! Nekādus maigi sakot apšaubāmus „socioloģiskus pētījumus” par satiksmes kultūras pazemināšanos un „vidējā ātruma” palielināšanos! Nekādus aizvainojošus apgalvojumus par nihilismu, kurš esot raksturīgs teju vai katram Latvijas auto vadītājam! Drošības pamatā – pieredze un savstarpēja cieņa!

Lai runā un zem teiktā parakstās vīri, kuri daudz braukuši, daudz mācījušies un domājuši, citiem brauciena gudrības nodot arī klātienē mēģinājuši. Ivars Caune, piemēram. Čempions. Pirmais „AA” praktiskās braukšanas instruktors. Jānis Štrauss – nav čempions. Bet ir čempiona Arta Štrausa tēvs un treneris, ir labākās ziemas mācību trases „Brīvkalni” saimnieks. „Akadēmijas” nodarbības ir vadījuši un jaunās rubrikas materiālu tapšanā piedalīsies Agris Staņēvičs, Didzis Kalnietis, Ivars Grošus, Valdis Brants. Skolotāja profesiju tieši „AA” auditorijā sāka apgūt patreizējais Drošas braukšanas skolas apmācību direktors Artūrs Priednieks. Ja nepietiks ar vecajiem „AA” spēkiem, ņemsim talkā „” Latvijas Avīzes” dibināto „Stūres klubu”, kurā ir Priednieks, ir tieslietu eksperti Oskars Irbītis (RTU pasniedzējs) un Aigars Evardsons (savulaik Policijas koledžas vadītājs un daudzu ceļu policistu skolotājs), autovadītāju sākotnējās apmācības speciālisti Ainars Grundmanis, Andris Pļavenieks, „333” trases saimnieks Vladislavs Šlegelmilhs, žurnālisti Normunds Avotiņš, Pauls Timrots, Arnis Blodons un citi vīri, kurus neapmierina oficiālo iestāžu tiražētais vienkāršotais skatījums uz satiksmes drošības lietām. Turklāt – pašas amatpersonas arī no atklātām sarunām ne vienmēr izvairās. Pēdējas divas „Stūres kluba” sanāksmes notikušas ar valsts satiksmes ministra Anrija Matīsa līdzdalību.

Starp citu – „Stūres klubs” nav slēgts dibinājums. Ja jūtaties ietiekami stiprs, lai piedāvātu savu ieguldījumu, rakstiet – info@iauto.lv Biedra kandidāta statuss samērā viegli pieejams.

Tātad – atklāta, mierīga, lietišķa saruna par satiksmi. Celsim gaismā gan jaunas idejas, gan vecus, joprojām aktuālus šīs jomas sacerējumus. Gan savus, gan citos avotos atrastus. Lasiet, komentējiet (pēc būtības, lūdzu, pavirša bļaustīšanās tiks dzēsta bez brīdinājuma).

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Mikus 27.decembris 2013 11:43
4 0 Atbildēt

Paldies Solaris par to, ka prezentējāt A.Evardsona kungu, jo atpazīstamība viņam ir un pastāv, tātad arī zināšanas par satiksmes drošību, jo viņš no 1988. līdz 1994.gadam bija arī tas, kurš jaunajiem vadītājiem iemācīja pareizi vadīt autotransportu, paralēli strādājot arī par autoapmācības instruktoru B, C un CE kategorijās - Bauskas ielā 86 un ir apmācījis ne tikai mani, bet arī vairāk kā 1000 cilvēkus un tas jau ir nopietni.

solaris 15.decembris 2013 21:57
1 0 Atbildēt

Bet vispār šāda rubrika portālā ir atbalstāma. Neraugoties uz to, ka ikvienam var atrasties kaut kas iebilstams pret vienu vai otru tās autoru. Pasaule ir maza, tas tiesa. Tomēr nevar arī vēlēties, lai pasaule būtu ideāla. Kā ir, tā jādzīvo. Ja kāds uzraksta vērtīgu padomu par satiksmes drošības problemātiku, tad tas ir tikai apsveicami. Un cienījami. Jāskatās nākotnē, jātiecas uz labāko. Tā arī mēs kopīgi veidojam līdzsvarotu sabiedrību. Katrs labs padoms ir pateicības vērts.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 19

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti