Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Ekonomiska auto izvēle

JanJan Reģ.: 07.02.2018

Sveicināti,

Ņemot vērā, ka tuvējā nākotnē plānota pārvākšanās ārpus Rīgas, bet darbs paliek Rīgā, ļoti aktuāls jautājums būs tikšana uz darbu.

Šobrīd rēķinu, ka dienā tie būtu 80km, kas tiktu nobraukti. Tīri uz darbu un atpakaļ caur veikalu. Lielākā distances daļa pa šoseju. Tātad mēnesī tie ir kādi 1700km tikai uz darbu vien.

Līdz šim esmu braucis krietni mazāk un pamatā esmu braucis ar manuāliem benzīnniekiem. Bet kādu īpašu preferenču man nav, esmu gatavs apskatīt visus variantus.

Konkrētu auto marku preferences man nav. Bet skatos drīzāk uz jaunākiem auto lētās un vidējās cenu kategorijās. 10+ gadīgi "premium" man neinteresē. Lielas ģimenes man nav, līdz ar to milzīgs katafalks man nav īsti vajadzīgs, bet nu praktiskumam pavisam mazie hečbeki nebūs īsti tas, ko meklēju. Finanses līdz 15k.

Tāpēc kādi būtu zinošāku auto braucēju ieteikumi uz kādiem auto skatīties un meklēt sludinājumos, kuri ikdienas lietošanā sanāktu ekonomiski (ne jau tikai degviela, bet arī citas izmaksas)?

 
1 2 3
Dreipis Reģ.: 03.05.2003
3 0 Atbildēt

Pašam bija līdzīga problēma. Pēc dažādu variantu izskatīšanas beigās tika iegādāts LV jauns pirkts un lietots 3 gadīgs 7 golfs ar 120t uz odometra. 1.4Tsi motors ar 122zs. Manuālis. Universāls.

Nobraukti ~35tkm ~14 mēnešu laikā. Remontēts nav nekas, ja neskaita divas spuldzītes nomainītas un logu slotiņas. Apkopes turpinu iet Moller, bija ~180 EUR.

Rij vidēji 6.2litri. Pilsētā ~7-7.5, uz šosejas ~5.2. Man ikdienā sanāk daudz pilsēta darba darīšanās, šoseja ~60km dienā, neskaitot garākus braucienus. Nav jaudīgs? Nav, bet ikdienas braukšanai man pilnībā pietiek, jo apzinos, ka par to maksāju ~6.2 litrus nevis 9 vai 10 litrus uz 100km . Nezinu kas būs, kad odometrs sasniegs 200 000km atzīmi, iespējams sāksies kaut kādas problēmas, bet pašlaik viss apmierina. Pietiekoši ietilpīga un ja godīgi, tad salīdzinot ar iepriekšējiem auto (jauns Kia Sportage, jauns Hyundai IX35) tad ir sajūta, ka viss ir nostrādāts daudz precizāk. Viss strādā kam jāstrādā. Pašlaik skatoties, iespējams ņemtu pilnīgi jaunu golfu pa tiem ~21-22tEUR un nerēķinātos ar iespējamiem remontiem, bet toreiz negribējās izmest tādu piķi un attiecīgi lēmums tika pieņemts tāds.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 11 Atbildēt

Nožēlojami. Ar šādu degvielas patēriņu jābūt vismaz 200+ zirgiem. Bet nemotoram jāiekļaujas 4-5 litru patēriņā. Ak jā - nemotori to dara tikai uz papīra - dzīvē tērē tikpat, cik lielie, jo fiziku jau neviens nav atcēlis un degvielas patēriņu nosaka veiktais darbs un dzinēja lietderības koeficients, nevis darba tilpums.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Fizikas likumus vēl neviens nav atcēlis - 200+ zirguspēku motors ar tik mazu patēriņu būs dīzelis, un nemotors ar 4-5 litru patēriņu atkal būs dīzelis. Tie cipari ir ļoti labi priekš hečbeka kurš sver vismaz pusotru tonnu - priekš 4-5 litru patēriņa tam 1.4 TSI vajadzētu atrasties iekš B3 audī, maza, noapaļota sedana ar pašmasu bik virs tonnas...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 0 Atbildēt

Maza tilpuma turbodzinējam ir augstāks lietderības koeficients. Un 6 litru patēriņš 200+ zs motoram būs tikai tad, ja izmantos ne vairāk kā 100 zs un braucot pa šoseju.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kādus vēl 100 zs, 50 ja ne mazāk. Piemēram, manam ķieģeļa formas golfam braucot ar nemainīgu ātrumu pa šoseju uz 95 vajag procesā kādus 30-35 zirguspēkus.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Tu to nopietni?

Pazīstamam ir divlitrīgais turbo passāts un patēriņš ne tuvu neesot mazs, kur nu vēl pilsētā, ja kaut cik cenšas gūt prieku no tā motora. Ja ekspluatē kā 80 zirgu variantu, tad jau varot kapeiku iepist gan.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Kurš ir tas brīnumainais 200+ zs auto ar 6 litru vidējo?

Svaigs b8 raudi ar 2,0tfsi rāda 6litru momentāno uz 90 braucot. Tikko sāc tos zs normāli kustināt tā stabili 10+

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Te uzreiz jāprasa kas tev ir vidējais... Ar to tevis nosaukto audī, ja momentānais uz šosejas ir vidēji 6, tad vidējais liepāja - rīga braucienam būtu zem 6, jo vidējais ātrums 90 nesanāk. Un tas ka momentānais patēriņš paātrinoties ir liels ir parasta dabas parādība jebkuram motoram - manam 2.3 audī borta kompis paātrinoties rādīja kaut kādus 50 vai cik tur litrus momentāno - es nemaz nebrīnos kāpēc S2 borta kompis momentānā patēriņa vietā rāda ieplūdes spiedienu...

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Vidējais ir tad kad pielej pilnu bāku, brauc kamēr tukša un tad atkal pielej. Ja momentāno uz 90 braucot rāda 6 litrus tad nekādā veidā nesanāks 6 litri vidējais, tomēr jāieskrienas , kāds jāapdzen utt

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kā jau teicu, braucot pēc CSN, vidējais ātrums būs jūtami zemāks par 90, un līdz ar to arī patēriņš mazāks. Plus vēl tu piemirsti ka pēc katras ieskriešanās agrāk vai vēlāk būs bremzēšana ar motoru, pēc katras apdzīšanas tāpat, bet bremzēšana ar motoru ir kāda gabaliņa nobraukšana bez jebkāda degvielas patēriņa.

Ar savu A90q, manu līdz šim vienīgo mašīnu kam ir borta kompis ar momentāno patēriņu, sanāca nobraukt tikai vienu garāku braucienu - līdz dižajai pilsētai, cēsīm, paaapļot pa dižo pilsētu, pasēdēt bik sastrēgumā, un pēc tam uz liepāju, pa dienu kaut kādu padsmit stundu laikā kopā nobraucot 690 km - mašīnai, kurai normālais šosejas patēriņš ir 6,7 litri un pilsētas patēriņš būtu kādi padsmit litri, brauciena vidējais patēriņš bija 6,4 litri - noteikti būtu bijis vēl 100-200 gramus mazāks, bet es tolaik ar motoru nebremzēju. Bremzēšana ar motoru vispār diezgan spēcīgi uzlabo vidējo patēriņu - savulaik ar muteres mk3 novēroju ka 50 km brauciena ar kaut kādu 7 vai 8 litru vidējo beigās iebraucot manā ciemā bremzējot ar motoru no 95 līdz 50, tas viens pats gabaliņš nobraukts ar atlaistu pedāli samazināja vidējo par 100 gramiem...

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Pilnīgas muļķības. Raustoties brīžiem ātrāk, brīžiem lēnāk, nekad nebūs mazāks patēriņš kā konstanti braucot ar vienu ātrumu, un pie kājas tā tava bremzēšana ar motoru.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Priekškam tu pin iekšā vidējo patēriņu?

Neesmu vēl redzējis mašīnu kurai momentānais pa šoseju braucot ir lielāks par vidējo, tas ka tev tā divas reizes ir bijis nav rādītājs, tāpat nav vērts izskatīt braucienu maršrutus kalnciems-skrunda un tādā garā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tātad vispār neesi braucis ar mašīnu, kam ir borta kompis ar momentāno patēriņu... Momentānais patēriņš staigā augšā/lejā, atkarībā no reljefa un vēja virziena - tas, protams, pie noteikuma ka ātrums nemainās, jo tiek lietots kruīzs.

Golfam, ar kuru sanāk biežāk pabraukāt garus gabalus, nav sanācis papētīt, jo vienīgā ierīce, kas spēj precīzi aprēķināt degvielas patēriņu man tur ir motora vadības bloks - kuram jāpieslēdzas ar datoru lai to ieraudzītu, un tas pagaidām ir tikai litri stundā [neesmu pieslēdzis ātruma signālu, tātad litrus uz 100 kilometriem šis izrēķināt nespēj] - vakuuma ekonometrs man rāda kādu litru mazāk nekā patiesībā, MFA rēķina kaut kādas pasakas. Bet nu ja tu tik ļoti gribi - tāds normāls momentānais patēriņš, cik ir gadījies braucot to skatīties, ir bijis ap 6,5 litri - garos gabalos, teiksim, liepāja rīga, vai liepāja - aizkraukle, iebraucot rīgā, pēc bākas metodes sanāk 6,3 - 6,5.

Interesanti, kāpēc nav vērts izskatīt braucienu pa tēmu "brauciens pa parastu šoseju"? Kā reiz nav vērts izskatīt braucienus "rullēju pa autostrādi uz nemainīgu ātrumu", jo latvijā tādu ceļu nav...

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Megane 1,6 benz, šoseja 5,5-6, vidējais 7,5-8

Ceed 1,6 dīz, šoseja 4-5, videjais 5,5-6

golf 6&7 1,6 dīz šoseja 4-4,5 videjais 5,5-6

c-max 1,6 dīz šoseja 4-5,5 vidējais 6

s-max 2.0 dīz šoseja 4,5-5 vidējais 6,5

Visi tikuši lietoti 50/50 līdz 30/70 pilsēta/šoseja.

Šosejas patēriņs momentānais, vidējais pēc pilnas bākas metodes.

Nav jēgas izskatīt taisnos šosejas gabalus jo ļoti maz mums tās publikas kas brauc uz darbu no Bikstiem uz Brocēniem.

Dreipis Reģ.: 03.05.2003
0 0 Atbildēt

Piebilstot, nav nekādā riska grupā - kasko ar atlaidi dabūju pa ~250EUR IFā, ceļa nodoklis ~ laikam 80 eur.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

golfs ir labs

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Nu re autors ir pazudis, nevajag viņam vairs auto.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Nedēļas nogale, nedēļas nogale, nevar jau visu laiku pie datora sēdēt ;)

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Nu, nemotori jauniem un pajauniem auto ir izplatīti vienkārši tāpēc, ka auto ar tiem ir lētāki. Pastāv uzskats, ka autoražotāju politikas dēļ, kuri speciāli uzceno auto ar "motoriem" vairāk, nekā būtu ekonomiski pamatots, jo izmaksas ,izgatavojot auto ar motoru vai "nemotoru" noteikti maz atšķiras.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nevis autoražotāju politikas, bet eiropas nodokļu politikas. Ar nodokli apliekas motora darba tilpums, nevis jauda vai patēriņš. Attiecīgi ražotāji var lētāku cenu piedāvāt, ja no mazākas kubatūras "noceļ" pēc iespējas vairāk jaudas - attiecīgi padarot motoru sarežģītu un neizturīgu. Tāpat - ražotājiem ir svarīgi, lai nepieciešamie oficiālie patētriņa dati uzrādītos ES normatīvoiem atbilstošajā testā, nevis praksē.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: 2.0 ir jūtami vairāk zemu apgriezienu griezes nekā 1.8, jo garāks virzuļu gājiens; visi vecie fofāgena grupas špricmotori ir paredzēti astotajam un, ja aprīkoti ar normāli funkcionējošu elektronisko aizdedzi, ar piekto zem trīs štukām ir jūtami vārgāki - cits motors to izjūt vairāk, cits mazāk. Protams ka tas motors pa īstam sāk elpot pie kādām 2,5 štukām, bet arī zem ķiekas pietiek lai, teiksim, kloķi neaiztiekot brauktu pa šoseju, atmestos, izbrauktu cauri apdzīvotai vietai, un tālāk normāli paātrinātos un brauktu tālāk. Protams, piecu, sešu un astoņu katlu motori zemos apgriezienos ir elastīgāki, tomēr darba taktu pārklāšānās un tā...

P.N. Par to "robu izvēli" - es parasti vēlos braukt mierīgi bet dinamiski, nevis gāzt. Šī iemesla dēļ man nepatīk sūdomāti - cik ir sanācis ar tiem izbraukt, tie piedāvā tikai divus braukšanas stilus - vai nu sēņošanu, vai dinamisku gāšanu.

khmmmmm...

octane number

noun

a figure indicating the anti-knock properties of a fuel, based on a comparison with a mixture of isooctane and heptane.

98 NAV ne par kapeiku jaudīgāks kā 95tais! 98 tikai var vairāk saspiest līdz pašaizdegšanās brīdim, jeb detonācijai. Ja tavs golps ir uzmeistarots 98tajam, ar 95to tam vajadzētu nežēlīgi grabēt vārstiem un Motoram izbeigties nedaudz pēc iebraukšanas

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu, un ko tu ar šo vispārzināmo faktu vēlējies pateikt? Jā, tieši tā, astotais nedod vairāk karstuma/enerģijas kā piektais - tu to laikam tikko iemācījies, un es nekur neteicu ka tā būtu Mana golfa motora klucis, kopā ar citiem neskaitāmiem fofāgena grupas astoņdesmito/deviņdesmito gadu 2 vārstu motoriem, kam jauda ir virs 100 zirguspēkiem, ir paredzēts astotajam - un gandrīz visiem tiem motoriem ir elektroniska aizdedze un tāpēc instrukcijā minimālais oktānskaitlis ir norādīts kā 95, jo aizdedze spēj pielāgoties, tikai motors nedarbojas ne tuvu optimāli - kas no tā izriet, vari izlasīt manā postā ko iecitēji.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Detonācija = pašaizdegšanās saspiešanas fāzē. Ja ir spēcīga detonācija (pārāk zems oktānskaitlis), motors darbojas ļoti ļoti slikti un ir dzirdams, ka darbojas nepareizi.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Tad kàpēc neviens vairs nebrauc ar 80, 76, 66 oktānu?

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Tāpēc, ka tilpumā, kurā paredzēta maisījuma no 95 nedetonēšana, 80 noteikti detonēs. Savukārt atbilstoši aprakstam, no 95 uz 98 uzlabojumi nebūs nekādu. Jo oktānskaitlis par kalorijām nesaka pilnīgi neko.

Principā 98tais paredzēts augstākas kompresijas motoriem,95 vnk pirms cikla sākuma aizdegtos pats.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Jo mūsdienās nav problēmas masveidā uzražot piekto, un tāpēc nav jēgas no motoriem, kam ir pazemināta kompresijas pakāpe un līdz ar to samazināta jauda un palielināts patēriņš.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Nu jau ir sasniegts punkts, kurā jauni autiņi garantijas laikā pavada servisā vairāk laika, nekā labi kopts vecās paaudzes auto. Līdz ar to arguments par uzticamību ir noraujams podā.

Alternatva - pirms jauna auto iegādes noskaidrot, vai garantijas laikā tiek dots maiņas auto. Nissan, piemēram, dod.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Grāmatas nelasat , bet viedoklis ir?

Pirmkārt pērkot benzīna vai dīzeļauto neviens nerēķina cik izmaksās motora kapitālais remonts, jo tāpat pēc 10 gadiem ieskaitot ar visiem izdevumiem eļļas maiņām tas tāpat sastādīs pusi cenas.Un arī ir risks, ka motors var noklapēt jebkurā brīdī, dažiem auto tas pat "ieprogrammēts" (BMW X6, IS 250).

Neviens neliek elektroauto mainīt akumulatoru, tas pēkšņi nebūs beigts. Cik bieži esat mainījuši bateriju telefonam, jo mazāk tur, pareizi ne reizes ar laiku nomainat telefonu. Tehnoloģijas ir gājušas uz priekšu un arī bateriju uzlādes algoritmi līdz ar to gan telefoni, gan datori nenokauj bateriju ar pārlādēšanos.

Otrkārt ar Leaf ir cits moments, Leaf nerēķina akumulatora rezervi ļaujot tai izlādēties tukšai(jo tad paliksi uz ceļa), bet gan nolietojums tiek rēķināts pēc nobraukuma un kādos apstākļos tie veikti. Jā var būt momenti kad ietilpība vairs neatbilst reālajai, bet ir iespējams veikt kalibrāciju, tiesa ne paša spēkiem, lai atgūtu ietilpību. Lai gan oficiāli akumulators mainās vienā gabalā, bet patiesībā ir iespējams tos arī restaurēt, jo visi akumulatora elementi nenolietojas vienādi. Jebkurā gadījumā Leafu var nodot šrotā tāpat kā citu auto kad tas beidzis savu dzīves ciklu.

"motors var noklapēt jebkurā brīdī, dažiem auto tas pat "ieprogrammēts" (BMW X6, IS 250)"

Nu, šitas jau arī izskatās pēc "grāmatas nelasāt, bet viedoklis ir"

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

JanJan rakstīja: Paldies, jā, labprāt dzirdētu arī viedokli par citām lietām. Ok, automāts parasti būs dārgāks (cik saprotu, tad divsajūgniekiem ar sava regulārā apkope nepieciešama), tātad manuālis.

Kā ar apkopēm - ir kādas būtiskas atšķirības starp dīzeli, benzīnu, turbo vai bez utml?

Apdrošināšanas riska grupas - droši vien tur būs BMW, audi, Volvo - ok, uz tiem nemaz neskatos. Kādas citas markas tur varētu būt vai pēc kādiem principiem? Kādi vēl knifiņus uz apdrošināšanu būtu noderīgi zināt?

Tici vai nē, bet es neesmu tipiskais latvietis, neskatos uz kādu 5-10 gadīgu A4/A6 vai ko citu tādā stilā "tikko no Vācijas, viens īpašnieks, visas apkopes pie oficiālā dīlera servisa". Drīzāk tiešām uz ko mazlietotu.

Riska grupā šobrīd ir VISI japāņi un korejieši (izņemot Ssang Yong), šobrīd tajā jau nāk iekšā Škoda un pamazām arī francūži. Tā ka, uz to vari neskatīties. Tas pasākums ir tik neprognozējams, ka visspēcīgākie drošības dienesti nezina, ko pēc gada zags.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Drošinātaji skatās arī modeli vai tikai marku? Korejiešiem gan jau visi pseidodžipi iet uz urrā, neticu ka tāds ceed ir interesants zagļiem, kautgan ja keyless ir tad cik tur tā darba

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Vai tad vispār kaut kas vēl paliek pāri? Nākotni, protams, nevaram prognozēt.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Dacia neesot nozagta neviena. ????

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Dreipis rakstīja: Pašam bija līdzīga problēma. Pēc dažādu variantu izskatīšanas beigās tika iegādāts LV jauns pirkts un lietots 3 gadīgs 7 golfs ar 120t uz odometra. 1.4Tsi motors ar 122zs. Manuālis. Universāls.

Nobraukti ~35tkm ~14 mēnešu laikā. Remontēts nav nekas, ja neskaita divas spuldzītes nomainītas un logu slotiņas. Apkopes turpinu iet Moller, bija ~180 EUR.

Rij vidēji 6.2litri. Pilsētā ~7-7.5, uz šosejas ~5.2. Man ikdienā sanāk daudz pilsēta darba darīšanās, šoseja ~60km dienā, neskaitot garākus braucienus. Nav jaudīgs? Nav, bet ikdienas braukšanai man pilnībā pietiek, jo apzinos, ka par to maksāju ~6.2 litrus nevis 9 vai 10 litrus uz 100km . Nezinu kas būs, kad odometrs sasniegs 200 000km atzīmi, iespējams sāksies kaut kādas problēmas, bet pašlaik viss apmierina. Pietiekoši ietilpīga un ja godīgi, tad salīdzinot ar iepriekšējiem auto (jauns Kia Sportage, jauns Hyundai IX35) tad ir sajūta, ka viss ir nostrādāts daudz precizāk. Viss strādā kam jāstrādā. Pašlaik skatoties, iespējams ņemtu pilnīgi jaunu golfu pa tiem ~21-22tEUR un nerēķinātos ar iespējamiem remontiem, bet toreiz negribējās izmest tādu piķi un attiecīgi lēmums tika pieņemts tāds.

Kā ar aprīkojumu, nav papliks tas golfs? Kaut kad iepriekš skatoties likās, ka priekš tās cenas diezgan švaki ar aprīkojumu golfam, jo lēti jau viņi nav.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Jo vairāk skatos un meklējos internetā, jo vairāk sanāk atgriesties pie škodas (fabia, rapid, octavia - combi versijas visiem). Šiem auto ir gan mazlietotas opcijas, gan arī pat jauni auto (fabia un rapid; octavia ir augstākā cenu kategorijā).

Vai ir kādi nopietni iemesli kāpēc tas nebūtu labs variants? Domāju, neskaitot "argumentus", kas aprobežojas ap vizuālu nepatiku vai "draugi par tevi smiesies" utt. Nākotni jau, protams, nevaru paredzēt, bet ticamāks būtu variants, ka es brauktu tuvāk 10 gadiem ar vienu auto, nevis skriet mainīt auto ik pa 3 gadiem.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Škoda ir reāls darba zirgs. Ir paskaļa salonā, salīdzinot ar VW, slikts sēdekļu audums (jau pēc nobrauktiem 60 tkm izskatījās sliktāk kā golfam pie 300 tkm). Nepatīk slikto ceļu piekare un ESP darbība.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Paldies! Kas vainas piekarei un ESP?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Slikto ceļu piekare ir par 15 mm augstāka par standarta. Dēļ garākā gājiena, uzsākot braukt ar izspolēšanu, ir nepatīkami triecieni pa piekari, kas čakarē pusasis, gultņus un bukses. Īpaši kaitinoši gadījumos, kad "jāielec" intensīvā satiksmē. ESP nepatīk dēļ tā, ka nostrādā pārāk ātri (iespējams var pārprogrammēt) un atslēgšanai nepieciešams 3 reizes ar pirkstu bakstīt displejā, nav pogas kosolē kā agrāk. Īpaši aktuāli ziemā un dubļos, jo nevar fiksi atslēgt.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Pašam smiekli nenāk? 15 milimetru dēļ sitieni pa piekari...

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

bija tuvumā viena škoda oktavia, 1.6 benzīns, nobrauca 9 gadus. Godīgi bez neviena remonta ! darba auto, lietoja viens cilvēks.

Pirms pārdošanas apskatot auto gan izrādījās, ka roka jāpieliek -pakaļējais suports, roķene, visi diski,vēl ka'di tur sīkumi, kos jau kādu laiku bļāva , ka vajag nomainīt

uzticams darba zirgs, ne ar ko nav sliktāks par citiem wv grupas izstrādājumiem

viena piebilde, šī relatīvi lielā mašīna ar 1.6 benzīnu negāja vispār !!!!

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Toties ar 1.4 TSI ir bauda braukt. Iet labāk kā 2.0 TDI. Tagad pēc uzlabošanas vispār raķete, RSiniekam tur līdzi.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Tēvam 1,6 MPI Škoda ir, pirkta jauna. Par to iet/neiet var diskutēt. Ja cilvēks pieradis pie dikti nikna auto, tad šis nebūs īstais variants, bet ja ir pieticīgākas vēlmes, tad gluži labi var iztikt.

Cik remontēts, tad faktiski vien apkopju lietas (diski, kluči u.t.t.) un neatminu, ka būtu bijis nopietnāks. Sāka rūsa parādīties (autiņš laikam 2006. gada), bet nu tēvs īpaši ar auto mazgāšanu un dižām pretrūsas apstrādēm neaizraujas.

Tiesa, par ekonomisku to motoru nenosaukt gan... taču tā kā pēdējā laikā viņš daudz nebrauc, tad bankrotā jau gluži neiedzen.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Iekš Seat Altea tas motors ikdienas režīmos bija nīkulīgs, bet ja viņu kārtīgi sāk griest tad kautko arī kustās, degvielu arī tad dzer kā lops.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Jaunākām Škodām gan diezgan ticami VW efektologi ir pieķērušies. Dārgi un bieži remonti gan jau ir ieviesti pamataprīkojumā.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Pilnīgas muļķības. 90 tkm ar nullīti laikā pa garantiju nomainīja tikai gaudojošu gultni un ātrumkloķi (atlobījās āda), kas uz cenā līdzvērtīgu VW, Renault un Nissan fona ir tīrais sīkums.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Kura gada Škoda?

Efektologa parādīšanās ir atkarīga no produkta brieduma. Labi redzams piemērs ir šokolādes konfektes (Sarkanā magone, Serenāde)

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

2016

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

eidis rakstīja:

msh rakstīja: 2.0 ir jūtami vairāk zemu apgriezienu griezes nekā 1.8, jo garāks virzuļu gājiens; visi vecie fofāgena grupas špricmotori ir paredzēti astotajam un, ja aprīkoti ar normāli funkcionējošu elektronisko aizdedzi, ar piekto zem trīs štukām ir jūtami vārgāki - cits motors to izjūt vairāk, cits mazāk. Protams ka tas motors pa īstam sāk elpot pie kādām 2,5 štukām, bet arī zem ķiekas pietiek lai, teiksim, kloķi neaiztiekot brauktu pa šoseju, atmestos, izbrauktu cauri apdzīvotai vietai, un tālāk normāli paātrinātos un brauktu tālāk. Protams, piecu, sešu un astoņu katlu motori zemos apgriezienos ir elastīgāki, tomēr darba taktu pārklāšānās un tā...

P.N. Par to "robu izvēli" - es parasti vēlos braukt mierīgi bet dinamiski, nevis gāzt. Šī iemesla dēļ man nepatīk sūdomāti - cik ir sanācis ar tiem izbraukt, tie piedāvā tikai divus braukšanas stilus - vai nu sēņošanu, vai dinamisku gāšanu.

khmmmmm...

octane number

noun

a figure indicating the anti-knock properties of a fuel, based on a comparison with a mixture of isooctane and heptane.

98 NAV ne par kapeiku jaudīgāks kā 95tais! 98 tikai var vairāk saspiest līdz pašaizdegšanās brīdim, jeb detonācijai. Ja tavs golps ir uzmeistarots 98tajam, ar 95to tam vajadzētu nežēlīgi grabēt vārstiem un Motoram izbeigties nedaudz pēc iebraukšanas

98 dod iespēju iegūt labāku efektīvo jaudu - līdz ar to praksē dzinējam, kas māk šo potenciālu izmantot, būs jaudīgāks, jo mazāk ražos siltumu. Praktiski visi modernie dzinēji ir aprīkoti ar detonācijas sensoriem un māk pielāgoties degvielas oktānskaitlim, attiecīgi samazinot jaudu, ja oktānskaitlis nav pietiekams.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Nu nu? Cik zinu, tad oktānskaitlis ir TIKAI spēja pretoties pašdetonācijai. Jo lielāks skaitlis, jo vairāk var saspiest. Viss. Par kalorijām ne vārda un dzinēji, kas labāk siltumu spēj pārveidot mehānikā, vnk ir efektīvāki.

Un detonācijas kompensatori strādā ļoti nelielā diapazonā IMO. 95 vietā iegāžot 92tro, ir reālas auzas

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Lūk, tā pēdējā frāze uzskatāmi parāda cik maza sajēga tev ir par šo tēmu... Normālām motora vadībām ir divas aizdedzes kartes - viena priekš tās degvielas, kurai motors ir paredzēts, otra priekš degvielas ar pakāpīti zemāku oktānskaitli - vadības bloks sāk ar niknāko karti un, vadoties pēc detonācijas, ja vajag, griež vēlāku aizdedzi, ja ar to nepietiek, pāriet uz švakākās degvielas karti. Parasti viena karte ir paredzēta astotajam, otra piektajam, vai viena karte piektajam, otra pirmajam [fričiem bija tāds oktānskaitlis; čupiņa vārgo 20-30 gadus veco VAGmobīļu motoru ir paredzēti degvielai ar oktānskaitli 91] . Man šobrīd motoru vada VEMS, ar aptuvenu, kalkulatora izrēķinātu karti priekš astotā, kam augša [reģions kas tiek izmantots ar pedāli grīdā] ir tikusi pakoriģēta, vadoties pēc Ginta Kalniņa [ir mums latvijā tāds speciālists] nosauktiem cipariem, bet bez detonācijas korekcijas [var nokonfigurēt, bet neesmu to izdarījis] vai otras kartes, tā ka vadības blokam pie kājas kā degviela sadeg - nesen gadījās tukšā bākā ieliet pāris litrus piekto lai tiktu līdz liepājai - stiprāk nospiežot pedāli sāka bik detonēt...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Tieši tā - oktānskaitlis ir spēja turēties pretī detonācijai. Savukārt viss, kas veicina motora efektivitāti, ir detonāciju veicinošs. Kad vēl bija laiki, kuros aizdezes momentu regulēja, grozot sadalītāju, katr šoferis zināja, ka var pagriezt vēlāku aizdedzi, ja ir gadījies iegāzt gazikam nosperto 76 benzīnu un braukt lēnīgi, ar lielu patēriņu. Mūsdienu motori to dara automātiski - cik nu kurš spēj pielāgoties "uz leju". Ja robeža tiek pārsniegta - tad visticamāk tiksi pie "chek engine" lampiņas un "limp home" režīma.

Lūk var mazliet palasīties par šo www.freeasestudyguides.com/knock-sensor-symptoms.html

Bet šis ir vienkāršākais - ir arī tādi risinājumi, kas ar svecēm mēra elektrisko pretestību cilindros un pielāgo ne vien aizdedzes momentu, bet arī turbīnas spiedienu.

Bet princips no tā nemainās - mūsdienu dzinēji māk pielāgoties zemākam oktānskaitlim, ziedojot savu ekektivitāti. Tas arī izskaidro reālo jaudas atšķirību, lai gan teorētiski pēc degvielas ķīmiskā sastāva tam nav pamata.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Slikto ceļu piekare ir par 15 mm augstāka par standarta. Dēļ garākā gājiena, uzsākot braukt ar izspolēšanu, ir nepatīkami triecieni pa piekari, kas čakarē pusasis, gultņus un bukses. Īpaši kaitinoši gadījumos, kad "jāielec" intensīvā satiksmē. ESP nepatīk dēļ tā, ka nostrādā pārāk ātri (iespējams var pārprogrammēt) un atslēgšanai nepieciešams 3 reizes ar pirkstu bakstīt displejā, nav pogas kosolē kā agrāk. Īpaši aktuāli ziemā un dubļos, jo nevar fiksi atslēgt.

Nevajag nemaz "slikto ceļu piekari", lai būtu tricieni izspolējot uz nelīdzenumiem. Manuprāt, tas ir raksturīgi visiem vienass piedziņasi auto.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Gan jau ka tas dampis paliek lurīgāks, kā dēļ vairāk atslogojas priekšējie riteņi strauji startējot.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Strauji uzsākot atslogojās priekšējie riteņi un tie vairs nav paralēli viens otram, bet izvēršās uz āru, Līdz ar to katrs ritenis mēģina braukt uz sāniem, bet piekare to neļauj, "raujot" viņus atpakaļ. No tā arī rodas triecieni. To novērst var ar cietākiem amortizatoriem, šķērstabilizatoru vai amortizatoru glāžu savilcēju.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nu, cēloņus ar sekām tev savienot neizdodas... Tas ko tu stāsti, ir fufelis, kurš, ja atbilstu realitātei, nozīmētu ka tu brauc ar nopistu šrotu, kam ir galīgi izļurkātas plauktu bukses, kuras pieļauj riteņiem staigāt uz visām pusēm, un tev par to nospļauties. Jā, paātrinoties bik izmainās piekares ģeometrija svara pārneses dēļ, bet tik niecīgi, ka tas nav ievērības cienīgs.

Tavas nosauktās problēmas iemesls, paturot prātā ka tu te lepojies par motora jaudas celšanu, ir vienkāršs - nepietiekama saķere - sitieni rodas jo paātrinoties viens vai abi riteņi ir uz saķeres robežas un to pa brīdim pazaudē, brīdī kad atgūst, notiek sitiens. Ir gadījies vienreiz šito piedzīvot, sēžot kā pasažierim iekš B2 kupejas, aprīkotas ar 2.1 10v turbiķi, ar kādiem 250 zs/350 nm - paātrinoties otrajā robā no priekšas tilta vienas puses atskanēja graboņa, liecinot par vāju saķeri - trešajā un ceturtajā vairs tā nebija, lai arī ķebļos turpināja līmēt.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Smejies vai nē, bet tam pašam modelim ar to pašu motoru, bet ar sporta piekari (par 15mm zemāka par standarta un par 30mm zemāka par slikto ceļu piekari) šāda efekta/defekta nav.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu jā - jo tam pašam modelim ar sporta piekari ir motors ar 140 vai cik tur zirguspēkiem...

Kaut kā atļaušos apšaubīt ka športa piekare nāk kopā ar tādiem pašiem ripuļiem/riepām kā niknā piekare - ja šports, tad būtu jābūt lielākiem ripuļiem ar platāku gumiju...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Ieej Škodas mājaslapā un apskaties papildaprīkojuma lapā. Vienam un tam pašam modelim, pie vieniem un tiem pašiem nosacījumiem (dzinējs, riteņi, kārba) var dabūt abas (protams, ne uzreiz), gan slikto ceļu, gan sporta. Sporta pat ir lētāka, jo slikto ceļu piekarei nāk klāt papildus plastmasas apakšā. Esmu braucis ar stock versiju gan slikto ceļu, gan sporta izpildījumā. Neesmu pētījis, bet pieļauju, ka atšķirības varētu būt tikai atsperu garumos.

To slikto ceļu piekari paņēmu tīri automātiski, jo iepriekšējam auto, golfam, tāda bija.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Diez vai tikai atsperu garumos - ja jā, tad ekonomijas nolūkos ražotājs ir jau nolaidies līdz šķūneru līmenim. Vismaz 30 gadus atpakaļ katra savādāka augstuma piekare audī nozīmēja atšķirīgus amartus.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Daļēji uzlabo situāciju cietāki motora spilveni, mazāka svara pārnese. Arī bloķējošās diferenciālis samazina lēkāšana, bet no piekares maz tas viss atkarīgs.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Cik lasīts, tad reti kurš ir bijis apmierināts ar to sliktoceļu paketi pat VW versijā.Esot tupi ciets, kurš nezkāpēc vienlaicīgi arī vairāk šupojas un ļurkājas.Bet tas taču sen zināms, ka 2cm paaugstinātai piekarei būtu vajadzīgi vismaz kādi uzlaboti/piemēroti amortizatori.

ps- vel es brīnos, ka beidzot viens cilvēks ir pateicis ka visādi tur kia un kundaji esot tomēr suudīgāki par golfu.Bet, pamēģiniet to pateikt tiem, kas te reklamēja un siekalojās par tiem abiem, arī fābiju ieskaitot.Pie kam tieši tajā te pieminētajā "cena/no" versijā ar pretīga auduma taburetēm un bez motora ;D

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt
kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

OPEL AMPERA patiesībā ir pat ļooti

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Jā johaidī. Tik incnti kur viņi palika. IMO elektroauto ar ģeneratoru bagāžniekā badluck situācijai ir kudi saprātīgāks (jo vienkāršāks) risinājums kā hybrids.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

feciic rakstīja: Kurš ir tas brīnumainais 200+ zs auto ar 6 litru vidējo?

Svaigs b8 raudi ar 2,0tfsi rāda 6litru momentāno uz 90 braucot. Tikko sāc tos zs normāli kustināt tā stabili 10+

Piemēram, Volvo D5 215Zs vairāk par 8.5 litriem patēriņu nekādi nesanāk dabūt - 10+ ir nesasniedzams rādītājs, ne dinamiski braucot pilsētā, ne uz bāņa ar 200kmh . Vidējais turās ap 6.5 Latvijas apstākļos. Toties ir pārliecība, ka vienmēr varēs droši apdzīt. Jā, protmas, ar D5 nav komplektēts neviens budžeta klases auto. Tiem liek motorus, kuri nav tik ekonomiski - no nomas 1.0 Fiestas vidējo patēriņu esmu dabūjis 12.5.

Diezgan dīvains liekas dažu indivīdu pārsteigums, ka ikdienā tie zirgi netiek ekspluatēti. Protams - braucot 90km/h plūsmā tas motors strādā "brīvgaitā" un terē mazāk, nekā nemotors, kam jāatdod pilna jauda tāda ātruma uzturēšanai

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nuja, Pļetj, nu tapc jau mums tas Volvo skaitās vecs meesls un tā vietā mums vajg labāk pa pacmit k iepirkt suudmašīnu bez sēdekļiem un bez motora.Un tad vel klāstīt, ka viņa dafiga ēd un ka neko nevar uttt.

Par zirgiem te tak bija ļoti "aizraujošs" skaidrojums.Bet es tik nesaprotu, ja paņem 2 pēc virsbūves absolūt vienādus golfus, kapc ar vienādu ātrumu braucot un attīstot tos 16zs tas 2,8 benzīnnieks vienmēr patērē vairāk benzīna nekā 1,4.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Pilnīgas muļķības. Maksimālā jauda vienmēr ir pie maksimālajiem apgriezieniem. Parādi kādu "nemotoru", kam pie 90 km/h ir maksimālie apgriezieni. Tieši otrādi, mūsdienu mazajiem nemotoriem, it sevišķi turbo benzīnniekiem, max griezes moments bieži vien ir pieejams pie zemākiem apgriezieniem kā dīzelim un ir konstants visā "darba" apgriezienu diapazonā. Tieši tādēļ VW 1.4 TSI 150zs iet labāk kā 2.0TDI 150zs, vidējā patēriņā zaudējot tikai litru.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Bet es par to, ko te skaidroja ka pie braukšanas uz 59 vai uz 90 tiekot patērēti vien kādi 30 vai pat 16 Zs. Es uztraucos, ka skaidrojums īsti nesaskan ar dzīvi- jo 300zs motors pie to 16zs attīstīšanas tomēr parasti patērē vairāk nekā 100zs motors.

Kā arī es īsti tā neticu, ka 1.4TSI iet konkrēti "labāk" par 2.0Tdi. Jo- tiem vnk var būt pilnīgi dažādas braukšanas īpatnības.Dažādas transmisijas un atšķirīgi izmantojama "vilkme" pie dažādiem rpm. Iespējams, ka kāds no viņiem ir vnk cilvēkam saprotamāks, kamēr otrs "iet labi" tikai ja pie viņa kārtīgi piešauties.Ar benzīna turbo ja braukt tā lai točna "iet", tad patēriņš būs nenoliedzami lielāks, nekā spīdzinot Tdi.Lielā ātrumā ilgi braucot- pat krietni.Varbūt ka 1.4tsi ir modernāks un speciāli izdomāts,tā lai "liktos" ka viņš iet.Kā arī tā "iešana" ir tīri subektīva izjūta.Viens otrs zemu apgriezienu Tdi no vietas vnk ņem un aizbrauc no visiem nafig tālu prom, bet iekšā sēžot nemaz neliekas, ka viņš kko tur šausmīgi "iet".

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

No pieredzes - parasts 2l turbo dīzelis ar CVT mierīgi aizbrauc no luksofora atstājot pārējos tālu aizmugurē. Ne ļoti cenšoties un spiežot pedāli grīdā. Vienkārši CVT ļauj konstanti motoram strādāt max griezes diapazonā, pēc vajadzības pamainot pārnesumu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

"mūsdienu mazajiem nemotoriem, it sevišķi turbo benzīnniekiem, max griezes moments bieži vien ir pieejams pie zemākiem apgriezieniem kā dīzelim" ... Davai, piemērus ar cipariem studijā. Neesmu kaut kā sevišķi redzējis ka salīdzināmiem benzīnniekiem būtu zemākos apgriezienos grieze kā ķīseļiem - otrādi jā, un tas ir pilnigi saprotami - benzīnniekam pūtiens zemos apgriezienos var tikt ierobežots detonācijas dēļ - kā arī vēl tāds sīkums ka benzīnniekiem izplūdē mēdz būt lielākas temperatūras, tāpēc ķīseļiem jau nepilnus 20 gadus izmanto VNT turbīnas, kamēr benzīnniekiem - nezinu kā tagad, vismaz pirms pieciem gadiem tās bija tikai eksotiskos pielietojumos, piemēram, 911-tais poršs.

Tavs putekļusūcējs paātrinās pāris sekundes simtdaļas ātrāk par 2.0 ķīseli tāpēc ka tas griezes momentu ir spējīgs attīstīt augstākos apgriezienos, un līdz ar to, ātrumam pieaugot, ķīselis savu griezes momentu faktiski zaudē, jo kārba jāslēdz arvien augstākos pārnesumos.

P.N. Ja tu gribēsi pie "ātrāks griezes moments" salīdzināt savu putekļusūcējiņu ar 2.0 TDI, tad labāk tā nedari; rūpnīcas norādītie cipari rāda ka tavam putekļusūcējiņam ir vai nu par maza turbīna, vai kaut kāda cita iemesla dēļ šis augšās ir gandrīz tikpat astmātisks kā ķīselis, ko uzskatāmi parāda gan tas, ka griezes moments sāk kristies pie nožēlojamiem 3,5k, gan tas ka tas ka maksimālā jauda ir starp 4,5 un 6k.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Lūdzu, grūtdienīt:

az749841.vo.msecnd.net/siteslvlv/alv1/1cb5c48f-0c01-421a-9a33-2b7f2cd13969/Octavia_main.e43108f7c121080e299fd23e7d0801d1.pdf

1.4 TSI vs 2.0TDI. Abi ir salīdzināti dabā pirms pirkšanas. Varu teikt vēl vairāk, starpība ieskrējienā pēc sajūtām ir vairāk par labu TSI kā uzrāda ražotājs. Tagad ar +62 zs pat nav vērts ar to dīzeli skrieties, var mierīgi turēt līdzi RS modeļiem. Un tas vēl nav gals, čehi sola vēl vairākus baudāmus uzlabojumus.

p.s. 1.8 TSI griezes moments pat ir pie vēl zemākiem apgriezieniem kā 1.4 TSI.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Lai kā mēģinātu nolikt nožēlojamo putekļusūceju tas tāpat ir ātrāks par 2,0tdi ar visu to ka grieze beidzas pie 3,5k dēļ pārāk mazas turbīnas

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Varu savus piecus centus te iepilināt. Vismaz manā pieredzē teju visu BMW dīzeļu veikstpēja bija nudien efektīva - respektīvi, patēriņa attiecība pret jaudu (brauktprieku). Visvairāk tas izjūtams ārpus pilsētas, tad auto patērē smieklīgi maz.

Lai arī jāpiekrīt arī par D5 dzinēju no VOLVO - arīdzan absolūti izdevies

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Jā, dzinējs bija labs. Salonā nemaz nejuta, ka tas ir dīzelis, nodeva tikai melnais dūmu mākonis spoguļos. BET, bija lērums citu nepatīkamu lietu un problēmu. Kautkad jau rakstīju par mīksto piekari, slikto vadāmību, ādas beņķiem, kuros slidinies līkumos, standarta riteņiem, kas strīķē arkas, vājo sajūgu u.t.t.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Riktīgs dzinēju spečuks. You made my day Ādas beņķi un mīksta piekare ir dzinēja raksturlielumi... D5 ir lielisks ļoti daudz un dažādās mašīnās - bet diez vai, piemēram, XC90 un C30 piekares un "standarta riteņi" ir kaut tuvu salīdzināmi lielumi. Par vājiem sajūgiem neko neesmu dzirdējis - paziņu lokā divi vienīgie manuāļi (S80 un XC90) kalpo bez problēmām. Visi pārējie ir automāti, jo mūsdienās jebkurš auto tirgotājs plaši iepleš acis, izdzirdot vēlmi pēc manuālās kārbas

Protams, jautājums, ar ko tev ir "paveicies" iepazīties. Visi D5 ar ko man pēdējā laikā ir sanācis braukt, ir bijuši kaktu kantorus neapmeklējuši Euro4+ ar savu funkciju pildošiem kvēpu filtriem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kuri tirgotāji iepleš tās acis, dīleru darboņi? Tie varbūt, bet tur tā acu plešana ir iestudēta, jo tomēr jāiesmērē dārgāka mašīna. Tur kur tirgo mašīnas, kuru vecums ir vienāds ar vidējo, vai lielāks, drīzāk pletīs par vēlmi pēc tomāta, un tur gan tā plešana būs dabiska.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Jau minēju, vislabākais pirkums ir kompromiss jaudai pret patēriņu. Te gan VW grupas dzinēji ir ļoti augstā līmenī Tas pats it kā "mazais" 1,4Tsi ar 150zs man mediju garajā testā nelika vilties, patiesībā, tas ir pat sprigans pie vidējā ap 7l patēriņa (kad teju katrs braucējs tīkoja iemīt grīdā utt.) Esmu vairāk kā pārliecināts, rāmā ikdienā tas būtu ļoti patīkams un ekonomisks.

Par 1,8Tsi ar 180zs - ļoti, ļoti labs dzinējs. Jaudas ļoti gana (dinamikā neatpaliek no BMW 530d ar 235zs, piemēram), ārpus pilsētas garākā braucienā man izdevās sasniegt rekordu ap 5,7litriem, bet tā ierasti, kad padaudz manevru apdzenot utt. - līdz 6,4litriem. Arī pilsēta tas vairs nav vecās paaudzes benzīnnieks ar 10+litru apetīti, sanāk iekļauties vidēji līdz 8,5litriem. Tas viss ar automātu, kam regulācija maigā režīmā ieslēdz 6.ātrumu jau pie 55km/h!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Pie "1,4Tsi ar 150zs" papildinājumā prasās jautājums - kāds ir šī motora resurss? Cik maksās "lielā" apkope, kuras ietvaros būs jāmaina nevis zobsiksna vai ķēde, bet viss dzinējs?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nekā tāda nebūs gan, esi saklausījies mītus.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Man ir statistika, nevis mīti. Kantorim ir trīsdesmit tiguāni ar minēto motoru, astoņiem ir veikts kapitālais remonts vai manīts pilnībā. 2/3 nobraukums zem 100kkm, 1/3 drusku virs 100kkm.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tas ir vērā ņemams arguments, tas gan. Tad VW pieļauj tādus garantijas gadījumus? ĀrprāC!

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Vai šie motori ir ar atslēdzamajiem cilindriem? Cik liels ir apkopju intervāls?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nekā tāda nebūs gan, esi saklausījies mītus.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Resurss gan jau ir pietiekams, jo 100 zirgspēki uz litru fofāgena grupā no atsevišķiem motoriem tiek spiesti ārā jau 30 gadus, cita lieta ka tas 1.4 noteikti ir ar visādiem puņķainiem tehniskiem risinājumiem, jo tak nedrīkst izmantot klasiskus, pārbaudītus, uzticamus un lētus risinājumus.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

feciic rakstīja: Drošinātaji skatās arī modeli vai tikai marku? Korejiešiem gan jau visi pseidodžipi iet uz urrā, neticu ka tāds ceed ir interesants zagļiem, kautgan ja keyless ir tad cik tur tā darba

Nu, Hyundai i40 riska sarakstā ir.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

feciic rakstīja: Drošinātaji skatās arī modeli vai tikai marku? Korejiešiem gan jau visi pseidodžipi iet uz urrā, neticu ka tāds ceed ir interesants zagļiem, kautgan ja keyless ir tad cik tur tā darba

Bet skatās arī modeli. Misukam, piemēram, riska grupā ir tikai Outlander. Toyotai - Avensis, Rav4 un XH-R.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Ļoti laba liela un vienlaikus ekonomiska auto izvēle ir atjauninātais Dacia-Duster: ar 90 zirgspēku dīzeļmotoru, pievienojot dažas ekstras, dabūjam jaunu auto par 14 tūkst.eiro. Ilgos gados pārbaudītais Renault 1,5 dCi motors - tā ir vērtība!!!

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti