rolis rakstīja: Rīgai apkārt dzeloņstieples! Kad pilsētas kungi atbrauc uz vidzemes jūrmalu tad no viņu EU 6 un EU5 2/3 nav kvēpu filtru! Šo jautājumu CSDD ceru sāks risināt ap 21 gadu, kad pēc maniem aprēķiniem būs saskaņota pārbaudes metodika TA. Tad gan tās 2/3 bus ar vērtējumu 3. Tālāk nav eksplutējami!
Varbūt ar šo te formulējumu vispār vajadzēja sākt visu to sarunu?? Kā tas varēja sagadīties, ka kgi pa vienu galu pljuuta zaļu, abet pa otru galu jebkurš var oficiāli iziet TA ar tukšu trubu un pilnīgi bez jebkāda EU ?
Cik (būtu jābūt..) dūmainības koeficientam pēc EU 5 normas,ja tr-līdzeklis IR aprīkots ar šai normai atbilstošu (ražotāja paredzētu) Dpf-u ? Par cik (kārtām) tas atšķiras no (šobrīd) spēkā esošās TA "pielaides" ?
Transports un īsta ekoloģija.
Transports ir viens no lielākajiem vides piesārņotājiem. Dalīsim to piesārņojumu co2(ogļskābā gāze) un visādas sīkas C daļinas un NOXi (slāpekļa oksīdi). Diskusijā startējam no aksiomas, ka par daudz co2 ir slikti bez visādām tur vulkānu piesārņojuma un Saules aktivitātes teorijām. Ja apspriežam, cik vidi piesārņo eko auto pilnais ražošanas un braukšanas cikl, tad, ja var, ar zināmiem, pierādītiem , ar ķīmiskiem vienādojumiem pamatotiem akumulatoru ražošanas datiem. Ja apspriežam piesārņojuma pārvietošanas konceptu (ārpus pilsētas vai trešās pasaules valstīs kaut ko saražo un piesārņo, lai var tīri, tīriņi ekoloģiski barukt pa pilsētu), tad obligāti rēķinām, cik viegli tomēr to piesārņojumu savākt stacionārai rūpnieciskai iekārtai un cik - braucošam auto. Ja par esošām tehnologijām, tad cik mazāk piesārņo ar gāzi darbināmi auto un cik - ja dīzelim arī uzlikta gāze kā papildus degviela - cik var, ar skaitļiem. Ja apspriežam satiksmes organizāciju vispār, tad, pēc iespējas visus aspektus - no tā, ka dzelzceļa stacijā pieejams autobusu kustības saraksts labākai plānošanai līdz tam, kas jādara, lai lauku braucējs izvēlētos sabtransu - no atlaidēm līdz lētai nomai un saskaņotiem sabtransa grafikiem. Kas vajadzīgs, lai 20-50km attālumā dzīvojošie pilsētas darbinieki brauktu ar elektroauto vai sabtransu.
Tātad - co2, NOXi un C daļiņas slikti, sabtranss labi, piesārņojuma pārvietošana slikti un ko tur var darīt.
iauto.lv/forums/topic/40611-co2-nodokla-likmes?pnr=2