Lasītāju pieredze par saviem auto

Seat Alhambra 1999 Novērtējums: 5 Komentāri [1]
Sveicināti, apm. septīto gadu braucu ar Alhamru 1.9TDi un pēdējā pusgada laikā parādījusies grūti nos- akāma slimība- automašīna var jebkurā laikā noslāpt, reizēm var braukāties nedēļu, divas un viss ir Ok, ziemā reiz 10 km laikā tā atgadījās reize 10, nākamajā dienā , atkal viss bija labi, viens labums ir ka uzreiz var iedarbināt, ja esmu apstājies uzreiz piešķiļas, ja ripoju tad arī, un vēl emu ievērojis ka nobraucot 30-50 km zūd jauda, tad daru tā, uz īsu brītiņu apstājos, mašinu noslāpēju un pēc tam atkal labi iet. Divas reizes tika pievienota pie kompjūtera, nekādu kļudu un vainu neatrada, tā nu turpinu braukt, liels stress ir kad jābrauc Rīgā uz tiltiem... Varbūt kādam kas līdzīgs ir bijis?
jancis100 @ 25.aprīlis 2014 0:00
Seat Altea XL 2006 Novērtējums: 9 Komentāri [4]
Šogad vasarā tika iegādāts auto – SEAT Altea XL 2.0 TDI ar DSG kārbu. Pirms auto iegādes tika apskatīti daudz un dikti varianti – bet daudzi atkrita, jo bija prasība – dīzelis un automāts un pietiekami liels un ērts lielākiem pārbraucieniem kā arī grabažnieks, tāds lai bez pūlēm var aizvest kaut ko vairāk, tad nu izbraukājot ar dažādiem auto un izmēģinot dažadus variantus apstājāmies pie šī konkrēta aparāta, kā arī atlaides un bonusi pērkot auto nospēlēja papildus pārliecinošo efektu. Daži ir teikuši – ko tu Seatu pērc, paņem labāk VW, bet nu ja paskatās tehniski tas pats VW vien ir, jo visur kur skaties ir VW un OOOO zīmes, tikai dizains patīkamāks kā arī krāsa – Emocion Red jeb latviski – koši sarkana.
Aprīkojums Stylance – klimats, lietie diski, elektriskie logi, lietus sensors, pašaptušojošais atpakaļskata spogulis, audio ar CD/MP3 + ieeja kur pieslēgt kādu ārējo aparātu, parkošanās sensori, tonēti logi, radio vadība uz stūres, elektriski regulējami un pielokāmi spoguļi, kruīza kontrole, dziļumā un augstumā regulējama stūre, priekšējie beņķi regulējami augstumā un muguras liekumu, zem priekšējiem beņkiem ir kastītes kur var kaut ko mazu ielikt, nu un visādi lektropalīdzētāji – ESP, ABS utt.
Tagad pa 3 mēnešiem ir nobraukts vairāk kā 9000 km un var teikt, ka izvēle ir bijusi laba, jo motors eleastīgs un VW brīnumkārba vispār ir baigi labā ar saviem 6 ātrumiem. Vidējais degvielas patēriņš ir ~ 6,2-6,8 l/100km atkarībā no kājas smaguma un korķiem, kas salīdzinājuma ar 2.0 benzīna fokusu liekas ļoti pieņemami, bet dīleris saka, ka vēl pēc saviem 5-10 K km patēriņam ir jāsamazinās uz vidēji 5,7-6 l/100km. Manevrētspēja ļoti laba nau problēmu iegriezties mazās vietas un kaut kur apgriezsties, ja auto izmēri ļauj. Salons ērts nenogurst garos pārbraucienos. Pagaidām problēmu nav – tik lej un brauc. Pie pozitīvā var nosaukt vēl ērtos beņķus un labās gaismas, kas tumsā labi izgaismo ceļu. Bagāžnieks auto ir liels, ko vēl vairāk var palielināt pabīdot aizmugures beņķus uz priekšu vai arī tos salokot, bet salokot diemžēl neveidojas līdzena grīda, tā kā ja gribēsies iekš auto gulēt, tad nāksies likt kādu spilvenu zem dubina līkuma nogludināšanai.
Pie negatīvā varētu minēt, ka vai nu VW dēļ vai arī cenas samazināšanas nolūkos nav uzlikuši dzinējam plastmasas vāku – smukumam  un tas nedaudz autsaucās uz skaņas efektiem kārtīgi neiesilušam dzinējam, kā arī plastmasas daudzums salonā, kura gan izskatās kvalitatīva un smuka un pagaidām nekas negrab, bet redzēs, kas būs pēc 2 gadiem, cerams, ka nekas nemainīsies, kā arī mazais cimdu nodalījums, kur reāli neko tā īsti kā cimdus arī nevar ielikt.
Pirmajā mēnesī tika apmeklēts serviss iebraucamās eļļas maiņai uz 2000 km un tas tika izdarīts Ventspils Autofavorītā un bija patīkams pārsteigums, ka Rīgas ceņņiks eļļas maiņai bija ~ 70 Ls, tad Ventiņos 42 Ls, tā kā tagad skaidrs, ka apkopes jāveic ir tur.

Rezumē
Plusi:
• Dzinējs un kārba;
• Auto dizains;
• Salona plašums un bagāžas nodalījuma lielums;
• Manevrēšanas iespējas;
• Aprīkojums
• Degvielas patēriņš
• Apkopes izmaksas Ventspilī 

Mīnusi:
• Dzinēja troksnis aukstam dzinējam;
• Mazais cimdu nodalījums;
• Plastmasīgums apdarē

Bildes sekos vēlāk pagaidām dīleru bildes.


P. S. 9 jo kā saka nobody is perfect i'm nobody : )
 
Keems @ 2.oktobris 2007 0:00
Seat Ibiza 1,9 TDi 2005 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
UZMANĪBU: Šis nav pieredzes, bet tikai iespaidu apraksts! (Nu nevar cilvēks iegūt pieredzi pāris mēnešu, kur nu vēl nedēļu laikā!)
SEAT Ibiza 1,9 TDi, it kā 2005. gada, ar 16500 Km uz skaitītāja. Augšminētais autiņš tika iznomāts Barselonā, atsevišķa stāsta vērtos apstākļos. Uzreiz jāsaka, ka galīgi "plakana" versija tā nebija, jo bija aprīkojums, kas "defoltā" nav pieejams.
1) kas cirta izjūtās, bija troksnis! Ārpusē stāvot, vai ar vaļējiem logiem braucot, tas ir traktors! Gan ar turbīnu, bet traktors! Aizver logu, un tu esi normālā braucamrīkā. Skaņas izolācija- ir ok!
2) Kā jau autonomām ierasts, braucamais tiek pasniegts ar pilnu bāku. Pēc kilometriem 200 sāk rasties aizdomas, ka ar līmeņrādi kkas nav labi- stāv kā piesiets pie pilnas bākas atzīmes. Nav jau brīnums, pie sevis nodomāju, - SEAT's ir no VW grupas, bet VW līmeņrāži ir vājā vieta kopš XX gs. 70- tajiem. Ap 250 Km no starta, rādītājs beidzot atzīst, ka līmenis bākā ir krities. Pēc nobrauktiem 800 km, lai gan datčiks saka "vēl var braukt" uzpildos. Sajūsmai nav gala! Uz 100 Km patērēti zem 5 ltr.
Arī vēlāk, kad tika raļļots pa kalnu ceļiem (kas ir braukuši zin, ko tas nozīmē), neizdevās degvielas patēriņu dabūt virs 5,1 ltr/100Km. VVS- patēriņš diezgan konstants- 4,8-5,1 robežās. Pret loģikas un fizikas likumiem, bet fakts!
3) Rāviens. Man, kā ar dīzeli nebraucošam cilvēkam, bija radies iespaids, ka dīzelis, t. i. darba ēzelis. Lēnam, bet droši. Patīkami pārsteigts jutos uz šosejas pamēģinot paātrināties no 120 uz augšu. Paātrinājums bija! Un labs!
Grūti spriest, kā būtu, ja braucamrīkā būtu vairāk personāžu. No pieredzes ar citiem braucamajiem zinu, ka tas ievērojami ietekmē.
4) Manevrēšana. Te nu ir divi faktori- piekare un stūre. Piekare diezgan cieta. Latvijā varētu būt skarbas izjūtas. Stūre- pagrieziena rādiuss vidējs, nedaudz tuvāk mazajam galam. Priekš kalnu ceļiem un priekš daža Latvijas ceļa (piem. Kosa- Ērgļi), stūre varētu būt plašāka. Bet sūdzēties- grēks!
5) Salons. Sākšu ar subjektīvi nepatīkamo! Panelis tiek izgaismots sarkanā krāsā, kas radīja nepatīkamas izjūtas. Un izskatās, ka tas SEAT'iem nāk defoltā. Priekšējie beņķi ir bīdāmi visos virzienos (gan manuāli), bet kas īpaši pārsteidza, bija, ka blakussēdētāja solam ir vairāk iespēju. Par aizmugurē sēdošo komfortu nezinu teikt, bet rūmes izskatījās diezgan. Vienīgi, ja vadītāja vietā sēž indivīds virs 185cm, aiz viņa sēdošajam VARĒTU būt grūti. Kravas kaste ar ietilpību neapžilbina!
Bet sēdekļi ir ok! Man ir jūtīga mugura, un ar kantora autiņu nobraucot 400 km dienā (par laimi, reti), es jūtu: "jā, šodien ir braukts!" Ar doto mašīnu nebija nekādu problēmu arī pēc >800 Km.
6) Fīčas. Klimatkontrole: Laikam vairāk "nego", nekā "pro". No dienvidniekiem gaidīju efektīvāku kondicionēšanu! Elektrofīčas (par piemēru logi), ja bija, tad bija augstākajā līmenī (ar starpštoperiem utt. ). Tai pat laikā, dažu, parasti defoltā nākošu, uzparikšu vispār nebija. Piem. spoguļi jāriktē ar fizisku spēku. Un te vēl kas! Mans spoguļu stāvoklis bija ārpus SEAT'a iespēju robežām. Līdzšim nekas tāds nebija piedzīvots!
REZUMĒ: Man, kā īres auto vienam cilvēkam, ar visu gulēšanu braucamrīkā, bezmaz ideāls! Turklāt, autiņš mazbudžeta tūristam kalnos, vispār ārpus konkurences! TUR, Spānijā, es droši vien pirktu SEAT'u. Šeit? Vispirms izmēģinātu uz MŪSU lauku ceļa, jo viņu lauku ceļi ir gludāki par Vidzemes šoseju!
PS. Ja ir jautājumi- uz priekšu! Gan ja ko esmu aizmirsis pieminēt!
Dawsons @ 28.oktobris 2006 0:00
Seat Ibiza 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Sen bija laiks pastāstīt, bet labāk vēlāk nekā nekad.

Arī šogad ceļojumam nolēmu izmantot modeli “aizlido, kur vajag; paņem nomā auto; pabraukājies; atdod auto; lido, no kurienes nācis”. Šoreiz lidoju uz Horvātijas galvaspilsētu Zagrebu, kurā jau gaidīja iekš www. economycarrentals. com rezervēts auto (Citroen C3 1.4 or similar). “Or similar” šajā gadījumā bija Seat Ibiza 1.4 ar tehniskajā pasē ierakstītu modifikācijas nosaukumu, kur figurēja arī vārds “Sport”. (Spriežot pēc līdzi pievienotajiem dokumentiem, šis auto jauns ir maksājis nedaudz zem 10k EUR). Neesmu mazauto un mazmotoru pretinieks, bet 5- durvju Polo klases auto ar 1.4 atmosfērisko benzīna dzinēju man ar “Sport” asociējās diezgan maz. Iespējams, ka tas “Sport” izpaudās kā 15- collu lietie diski ar 195/55 riepām un savādāks (glītāks) nekā citām Seat Ibiza priekšējais bamperis. No pārējām “ekstrām” auto bija tikai kondicionieris, automātiskās tuvās gaismas un ne- oriģinālais CD atskaņotājs (man liekas, ka Seat tomēr bija pieejamas no rūpnīcas iebūvētās magnetolas), kā arī, kā man šķiet, 8(!) skaļruņu oriģinālo instalāciju.

Ar minēto aparātu tika nobraukti nedaudz vairāk kā 1’500km. Liela daļa no tiem pa pašauriem kalnu celiņiem, taču gadījās arī posmi pa autostrādēm. Vidējais patēriņš, mokot mazmotoru pa kalniem un autostrādēm bija nedaudz virs 7l/100km (ja pareizi atceros). Pirmajā brīdī šķiet, ka par daudz tādam mazam knislim, bet gan mazie kalnu celiņi, gan autostrādes lika zāģēt virs 3.5krpm. Un tas mazais knislis tomēr ir ar pašmasu virs 1 tonnas. Tātad ievērojami smagāks par žiguli un tikpat smags, kā e30 paaudzes BMW ar 6- cilindru motoru.

Vadītāja un priekšējā pasažiera vietas abas ir pietiekami ērtas, lai labi justos arī garākā pārbraucienā. Vietas pietiktu arī cilvēkiem līdz 190cm. Diemžēl aizmugurē kājām vietas nav vispār. Nevis ir maz, bet nav vispār. Pie maniem 183cm ir rezerve, kur vadītāja sēdekli atbīdīt vēl nedaudz, bet tajā rezervē kājas neietilpinās. Augstumā un platumā vietas pietiek, bet ar kājām var tikai mēģināt apskaut priekšējo sēdekli. Bagāžnieks arī nepārsteidza ar milzu ietilpību. Kopā iznāk 5- durvju auto, kurā var pārvietoties 2 normāla izmēra cilvēki un daudz bagāžas (nolaižot aizmugures sēdekli) vai 4 maziņi ļautiņi un maz bagāžas. Tagad sāku pieņemt Dacia Logan priekšrocības pār līdzīgas cenas mazauto.
Instrumentu panelis vienkāršs, bet labi pārskatāms. Plastmasas cietas, bet negrabēja (vēl). Visi vadības orgāni pierastās vietās. Nedaudz nepārdomāts ir kondicioniera un no āra/no iekšpuses gaisa plūsmas regulēšanas slēdži. Dienas gaismā nav iespējams redzēt kāds režīms ir ieslēgts. Toties strādā gan ventilācija, gan konidicionieris labi. Pedāļi spiežas, stūre griežas un ātrumi pārslēdzas ļoti viegli – dāmām varētu patikt. Auto gan ir pakūtrs uz ieskriešanos, bet toties, kad ieskrienas, labi tur ātrumu, ļoti labi klausa stūrei. Tā ka braukšana pa serpentīniem bija visnotaļ baudāma. Arī uz autostrādes plūsmā (ap 150kmh) varēja iekļauties, nebaidoties, ka vējš aizpūtīs. Troksnis salonā ir visos režīmos, bet ne pārspīlēti skaļš.
Motorītis līdz 3.5krpm ir diezgan kūtrs, bet arī lielus apgriezienus netur – pie 5krpm dinamika sāk mazināties, pie 5.5krpm iestājas sarkanā zona. Piektajā pārnesumā pie 90 – 100kmh (tuvu pie 3krpm) var gadīties, ka pat pie neliela kāpuma ir jātur gāzes pedālis maksimāli nospiests. Vai arī jāpārslēdzas uz leju. Gribot, negribot iznāk bieži raustīt ātrumkloķi un turēt dzinēju “sportisko” apgriezienu zonā.
Bonuss VW koncernam par pagriezienu rādītāju, kuru viegli piespiežot, bet nenofiksējot, pagriezienu gaismas iedegas 3 reizes. Ļoti parocīgi pie pārkārtošanās pa joslām.

Kā īres auto 2 jauniem cilvēkiem uz neilgu laiku es lieku 8 (jo šeit mazs izmērs ir pluss, bet bezmotors tomēr ir mīnuss, kurš pie tam neļauj arī ekonomēt degvielu). Sev ikdienai iekš LV kā vienīgo auto es šādu negribētu. Kā otro auto ģimenē, ar kuru kāds vai kāda braukā vienatā vai divatā – kāpēc ne. Un tomēr ar bagātāku aprīkojumu un nedaudz elastīgāku motoru.

Iespējams, ka kaut ko pa šo pusotru mēnesi esmu aizmirsis, ja būs jautājumi, tad centīšos atcerēties.


Šis tas par Horvātijas auto parku. Kad biju Horvātijā pirms 2 gadiem, tur ļoti bieži iznāca sastapt komunisma ēras autobūves sasniegumus – Zastava, Yugo, Trabant, Wartburg, Dacia, Lada. Tagad šo brīnumu ir kļuvis ievērojami mazāk. Toties ievērojami vairāk ir kļuvis jaunu (kā likums mazu) auto. Kas ir interesanti, Horvāti biežāk izvēlas nopirkt kaut ko mazu bet “karstu” auto nekā lielu. Iespējams temperaments, iespējams nodokļi, iespējams praktiskums šaurajās ieliņās un serpentīnos. Ir, protams, sastopami gan MB, gan BMW (mazāk par MB!), bet dominē Golf un Polo klases aparāti. Bieži ar piebildi “Sport”, GTI, ST u. c.

Nobeigumā jāsaka, ka grūti ir neapbrīnot, kādi Horvātijā ir ceļi. Iespējams, ka nav viņiem n- tie atkušņi un sasalumi, bet toties ir aizas, kalni un nesenā pagātnē arī karadarbība, par kuras sekām vēl joprojām liecina mīnu lauki ar daiļrunīgām brīdinājuma zīmēm. Tas viņiem netraucē būvēt autostrādes, urbt kilometriem garus tuneļus, būvēt jaunus tiltus, sakopt mazos celiņus, salikt pietiekoši informatīvi ceļazīmes. Kārtējo reizi šķiet, ka pie mums kaut ar tiem ceļiem nenotiek īsti pareizi.
Pat tajā brīdi, kad par stundas braucienu pa autostrādi (140km), ūsains horvāts palūdz ~5Ls.
 
Gasjs @ 26.oktobris 2006 0:00
Seat Ibiza 1998 Novērtējums: 10 Komentēt
Eu, a kāpēc neviens neraksta neko par Ibizu?: )3 gadus braucu ar pasātu('89g.,1.8l mono) un pavasarī pārsēdos uz ibizu('98gads,1.4l mono, noskrējiens 270000km, dzeltenā krāsā), nu patīk man tā krāsa!: )Ar ibiziņu kādu apdzīt nav problēmu pat pret kalnu un pie tam ar 5 robu, pasāts šinī ziņā bija līķis!: )Ekonomisks, uz šosejas ēd kādus 5,5l. Jā bet rūsai patīk parādīties viss neiedomākajā vietā, pie jumta stojkas!: )Skaņas izolācija protams vājāka kā pasātam, maziņš akmentiņš sataisa lielu trobeli bet to var pieciest. Tā kā ģimenē esam trīs cilvēki mums vietas salonā pietiek un divus kartoškas maisus bagāžas nodalījumā arī var ielikt!: )Nu tāds ir mans stāstiņš!: )
Techno @ 21.oktobris 2006 0:00
Seat Toledo 1995 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Nopirkaam famiilijai nesen. Placii staaveja pa ~1600ls. Tikko no Vācijas, origjinaalais nobraukums 125tk, ar visiem briefiem utt. Apriikojums ne shaads ne taads. Luuka, stuures pastiprinaataajs, un 2 airbagi - gan soferim, gan pasazhierim. Shis cik sapratu bij pedeejais no taas paaudzes toledo. Dzineejs 1.6 monoshprice. Pilseetas auto - riktiigs tramvajs. Ar sho paskriet noteikti nevar, toties pedaalji ljoti viegli spaidaas, aatrumklokjis arii preciizs un stuure viegla. Iegadaajaamies tapeec ka bij leets prieksh taa gada un izskatiijaas diezgan pasvaigs. Brauks ar vinju sieviete, taaka nekaadu spridzekli arii nevajadzeeja. Taa teikt - pakaljas no A uz B paarvietojamais. : ) Pa to pashu naudu taa gada III golfu atrast bija nereaali. Prieksha sista nebija, bet pakalja gan bija mazliet kautkad cietusi, tachu ganjau mirstamaa vaina nav. Cik sapratu, tad remonteets bij vaacijaa. Uz LV ievesto auto taapat 90% ir bijushi sisti, taadeelj arii peerkot nesastresojos. Hechbeka tipa virsbuuve. Jaatziist - vizuaali diezgan smuks auto. Visi plastmasinji virsbuuves kraasaa utt. Nav taakaa daudziem toledo ap 90to gadu saakumu. Uzlikaam peec kada laika gaazes iekaartu. Neko sliktu nevar teikt, pa pilseetu pateerinsh vairaak par 10litriem nav bijis, taaka atmaksaasies. Iisteniibaa braucot sajuuta taada pasha kaa III golfaa. Cik sapratu, tad daljas arii no golfa shim der. Nezin veel kaa buus ar ruusu, bet liekas ka tuvaakos divus gadus pirkstos jaakozh nebuus. Iesaakumaa uz Seatiem skatiijos ar skepsi, bet tagad - ir ok! Auto ikdienai un darbam - leets, maz teeree degvielu un pilda savus pienaakumus. Pa shoseju arii nekaada vaina. Pie 100 apdziit smagos probleemas nesagaadaa. Par cik nopirkts shis aparaats ilgaakai lietoshanai, par to, ka vinsh ar katru minuuti zaudee diezgan lielu dalju savas veertiibas arii neuztraucos. Pabrauks kaadus 3-4 gadus un tad jau savu buus nokalpojis...
Martinez @ 15.novembris 2004 0:00
Seat Toledo 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Nopirku šamējo pavasarī - iekrita acīs - 98. gads, 1.9TDI, Galvenais - 3,700EUR, nebija sists utt. nokonstatēju, ka pabraukts bez eļļas (tikai 2,5 litri max bija iekša), bet it kā nekādus defektus servisā nefiksēja. Nopircis, protams, nomainīju skriemeļus un siksnu. Tā nu vasaru nobraucu - dabuju mainīt pāris spuldzītes, un pastiprinātāja siksna čīkst, pie galēji izgriestas stūres + nedaudz eļļas pie turbīnas.. Bet vispār pati mašīna liekās fantastiska - dinamiska, ērta, pietiekami liela un milzonīgs bagāžnieks : ) Atrast rūsu pagaidām neizdevās.. Stūre griežas ļoti viegli, sākumā bija grūti pierast, max esmu pabraucis uz 180, šķiet īpāši neko vairāk ar ārā nevar dabūt, bet uz ceļa turās labi. Ir gan viena lieta, kas kretinē - nolaižot stūres liftu tā zemāk, nekādi nevar redzēt spidometru - kaut kā nav saskaņots. Vispār kopvērtējumā domāju, ka neko labāku pa šādu cenu nevar vēlēties, drīzāk gan brīnīties. Iesaku meklēt tieši 98 gada modelīti, tas skaitās pārejas uz Toledo II - kaut kāds neliels rūpnīcas bodykits, tonētas lampas un apaļu formu reste priekšā - kopumā izskatās krietni labāk kā parastais variants. Vispār skatījos, ka šis pārejas modelis saucās "Toledo Magnus"
 
sniegs @ 10.oktobris 2004 0:00
Seat Toledo 1,9TDI 2003 Novērtējums: 6 Komentāri [2]
Sanāca neliela braukāšana apmēram 2 nedēļas no vietas katru dienu ....
Tipisks VW Bora(arī ir bijusi pieredze) ar visām labajām un sliktajām īpašībām...
Vadība grūta, gaita mīksta, bet uz viļņaina ceļa viegli iedurt degunu zemē ja sanāk piebremzēt.
Salons neinteresants un kaut kāds hibrīds kaut kas no A3 kaut kas no VW. Viss plastmasas ne pārāk kvalitatīvs, bet krietni kvalitatīvāks kā piemēram Mazdām... Sēdekļi gan likās ērti.
Esmu sajūsmināts par lukturiem ( likās ka pretimbraucēji gan ne visai).
Kā arī lielākais pluss konkrēti šai mašinai ir 1,9TDI dzinējs - tiešām ļoti ērti izmantot braucot pilsētā ( nemaz neizjutu automāta trūkumu ) ... jaudas pietiek gan pie maziem apgriezieniem gan palielinot tos līdz ar to 4 ātrums pietiek diapazonam no 30- līdz nezinu cik ... nespiedu ar ceturto. Sanāca dažu BMW fanu pārmacīt(525 bez variantiem dabūja ostīt dūmus, kas ņemot vērā ka mašīna gadu jauna diez ko daudz nav pat tādā ekstrēmā braukšnā) un ar trešo ātrumu apmērām līdz 130 pavilku... un tad uzreiz piektajā - tātad normāla dinamika un patērīnš dievīgs (ja nemaldos ap 6L).
Par izturību nezinu neko : )
Bet ja sadomā pirkt VW golfu vai boru jaunu neredzu iemeslu kamdēļ, lai tā vietā labāk neizvēlētos lētāko SEAT Toledo vai Leon, kas būtībā ir tas pats VW (diziana ziņā man pat liekas labāks), zagļi neaiztiek (līdz ar to lētāka padrošināšna).

Tiesa cenas starpība starp dīzeli un bendzīnu dorši ka atmaksāsies tikai ja novālēsi 50000km un vairāk gadā
piikis @ 20.septembris 2004 0:00
Seat Cordoba 1995 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Nekad nebiju domaajis, ka nopirkshu shaadu auto! Tachu dziive piespieda un man bija taa izdeviba iegadaaties itka apskarambaatu auto- tachu ar mazu noskreejienu! Pats Vaacijaa atradu 1995 gada auto ar saliidzinoshi mazu noskreejienu. ~120 t. km. Ieprieksheejais iipashnieks bija bijusi sieviete- varbut tapeec taa bija taads apskrambaats. Dzineejs ir 1.6 mono. Bija shaadi taadi siikumi, ka jaasalabo elektronikaa, un tagad tieshaam ziemas laikaa degvielas pateerins ir: pa shtraasi ~6,4l/100km (braucot NE LEENAAK ka 120km/h), pilseetaa ~9-10l/100km. Vasaraa kautkas liidziigs, tachu vasaras riepas shim auto ir 215/40R16. Un tas ka shis auto neesot sportisks, tam piekriitu, tachu paskriet var. It sevishki ir jauki paskatiities, ja tu paskrien garam kaadam BIEZAJAM BMW vai MB. Parasti shiem shoferiishiem shaads gaajiens uzddzen asini, un tad shie raada savu braukshanas maakslu. Ar detalaam, necaru suudzeeties, ritoshais pilniigs VW Golf, tachu elektronika gan padaarga. Taads mazs struntinsh, kas padod elektronisko dzirksteli- maksaa 30Ls, jo shitaadi naakot Audi V8 un veel VOLVO. Taa kaa secinaajumus izdariet pashi. Tachu, ja veelies kaut nedaudz atshkirties no citiem, iesaku iegadaties SEAT. Neko SLIKTU neredzu. IETEIKUMS. KATRS AUTO IR JAKOPJ, UN TAS KAA ATTIEKSIES PRET SAVU AUTO- TAA AUTO ATTIEKSIES PRET TEVI! Ja ir jautaajumi, rakstat- noteikti atbildeeshu:

kaspars@aar. dtg. lv

PS: arii man shis nav sapnu auto- tachu man patreiz ir vajadziigs auto, lai parvietotos, un shis auto tieshi tam ir domaats : ))
cordoba @ 16.decembris 2003 0:00
Seat Toledo 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
Kapeec neviens nav par Toledo neko uzrakstiijis? Nemaz tik maz vinju nav uz Latvijas celjiem galu galaa.. Pirms Seata braucu ar 85. g. Jettu, kas luuza ne retaak kaa reizi pa 2 nedeeljaam. Tagad mashiiniiti uzkjiileeju tikai pirms skates (ap Ls 50), ko peec tam izgaaju bez blata izcili. Un izpuuteeju bishku pametinaaju. Motors 2 L spriciite, ir ABS, el. logi, el spogulji, luuka, centraalaa atsl., signalizaacija, stuures regulaacija un past., nu vienvaardsakot visas pamata ekstrinjas. Eed ap 6 l benziinu pa shoseju, 9 pa pilseetu. Taa kaa parlieku neskrienu, videejo pateerinju reekjinu ap 7 l.
+ apdziit uz 100-120 braucoshos nav probleemu
+ milzu bagazhnieks, var ari pakaljas benkjus nolaist, ja vajag..
+ erts un glits salons

- 5 atrums normali par 130-140 atrak nevelk,
- grabonja,
- veel shis tas. : )
Bet vispaar bediigs neesmu pagaidaam. Nobraukaajis kaadus 4 meeneshus.

Slaviks @ 21.augusts 2003 0:00
1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti