Lasītāju pieredze par saviem auto

Citroen Xantia 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Sveiciens visiem iauto. lv lietotajiem!
Esmu palasījies rakstus no visiem parējiem un uznaca iedvesma pastāstīt par savu dāmu Mis Xantiju, 1.8i...
Ieradās pie manis nedēļu pēc tiesību nolikšanas, atveda, iedeva atslēgas un teica: "Brauc"! Izmaksāja man tas ~500ls kredītā bez noteikumiem un diezgan elastīgi...
Respektīvi man viņa ir kopš Janvāra sākuma. Teikšu godīgi kā jau daudzi, agrāk uz šādām mašīnām neskatījos, ja paskatījos, tad ar tādu pašu skepsi kā lielākā daļa. Teikšu godīgi, priekšstats daudziem ir maldīgs.
Par tehnisko stāvokli kāda dabūju, it kā pēc pirmajiem iespaidiem normālā, bet pēc 2 mēnešiem bija jāiet apskate... Salasījās, rocene, bukses visas priekšā, visādas pavarotņiku lampas, gaismas sāka uz skates laiku niķoties, izpūtējs sāka likt par sevi manīt, kalotkas, bremžu diski, bremžu diskam aizsargvāks... Nu, lēna garā to visu saliku, ņemot vērā, ka nekur īpaši nestrādāju. Pa vidam vēl hidraulika sāka niķoties[par tām atsevišķš stāsts], gultņs priekšā sabira, nesen sūknis pēc uzpildes Trestā nobira... ielēju un pielaist savu dāmu vairs neizdevās, tā arī bija vienīgā reize, kad pa visu šo pus gadu paliku uz ceļa. Bet viss veiksmīgi un kas nav mazsvarīgi, salīdzinoši lēti tika salikts kopā. Sūkni pat izdevās pa 20ls dabūt no viena sķilta, tāpat arī daudz no ritošās viņam aplasīju, jo pirms nošķilšanas viss bija salikts jauns. Kalotkas visas ar aizmugurējiem bremžu diskiem pa 20ls... Bukses priekšā: mazās 9ls gab. [alternatīva AUDI 80, nedaudz ar fleksi piestrādājot un iet vēl tagad diezgan labi uzliku testa pēc], rezervei stāv orģinālās pa 9ls [arī jautajums cik orģinālas], ar lielajām gan bija bēda, gross auto maksāja 20ls gabalā. Rocenei trosses pa 12ls gabala pirku, bet pieņemu, ka varēja dabūt lētāk, ja labi pameklētu. Tā kā, kopsummā Xantia remontos nemaz nesanāk tik dārga un daļas arī nav lielas problēmas dabūt... taisnība, ka ne visos servisos ņem pretī, ir nācies saskarties, bet labi, ka ir paziņas, kas servisos strādā un nav atteikušies palīdzēt. Bukses pats mierīgi var nomainīt, kalotkas, diskus tāpat... rocenei troses bija grūtāk, vienai skrūvei švaki klāt varēja tikt, bet varēja. Nu, par izslavēto hidrauliku... šeit derētu kāda pieredzējuša cilvēka viedoklis, konsultācija, neesmu vēl tādu saticis... Sākumā viss bija ok, vismaz standarta režīmā, celās augšā pielaižot... pēc pāris mēnešiem sāka aizmugure niķoties, necēlās vispār vai cēlās pati no sevis augsā, pēc ilgām galvas sāpēm izrādījās, ka jānopērk bija mazs plastmasas sūdiņš [1.50ls], kas saturēja to sistēmu kopā un nomainīt, ja ir bedre, prasīja sekundes... Bet, pēc lielās mocīšanas izrādījās, ka tagad arī priekšai kaut kas nav riktīgi un tā es gudrs vēljoprojām neesmu ticis... Pielaižot vienkārši pati automātiski neceļas. Manuāli no salona ar regulātoru piepacelt var, noķer aptuveno augstumu un aiziet, bet tas ir jāatkārto gandrīz katru reizi pielaižot mašīnu. Zinu, ka jau no paša sākuma kaut kas nebija ok, jo nolaižot pavisam zemē vai paceļot augstāk pa standartu normāli pabraukt nebija iespējams, jo mašīna uz katru mazāko bedri, pacēlumu utt. šausmīgi švankojās uz augšu uz leju, sita cauri sīkākās bedrītes, kas notiek arī tagad, neuztrāpot uz īsto augstumu priekšu ceļot. Lasīju, ka pie vainas varētu būt zaļās bumbas, kas īstenībā arī neesot īpaši dārgas, bet negribas riskēt un likt papildus naudu iekšā, ja nu ir cita vaina? Nu, šis pie negatīvās puses, tagad pozitīvā.
Pirmkārt jau komforts, nu pa tādu naudu ļoti labs, ļoti ērti beņķi, ir pat sēdekļu lifts, aprīkojumā kodicionieris, el. logi priekšā, stūres lifts un sasodīti patīkama braukšana pat tālos gabalos. Salons man trāpījās ļoti kopts, tīrs, nekas nav salauzts un izdilis, kas man ir ļoti svarīgi, jo man patīk sedēt tīrā salona un es par to regulāri rūpējos. Arī ārējais visuālais stāvoklis patīkams, ķirsu metālika, lietie diski Rial R15 diezgan svaigi, zemā profila riepas, biju aizdzinis uz pulēšanu un tagad vispār prieks skatities, vienīgi kaimiņs drusku aizmugurējo spārnu apskādēja, nesmuki ielocīja un švīkas uztaisīja tiesi virs arkas un bamperis priekšējais drusku apskādēts. Ja to nomainitu būtu koņča, rūsēt nerūsē, cinkots, krāsa gan sur, tur grib lobities, kur atsists ar akmentiņiem. Vispār, gribētos dabūt šādu labā stāvoklī, ACTIVE versiju ar 3.0l motorīti, drusku ielikt naudu vi9eglā body kitā un priecāties, jo mašīna tiesam nav slikta, esmu baigi piekēries un būs žēl pašreizējo pārdot, jo ir kopta no visas sirds un cik līdzekļi atļāvuši, vienkārši man tāds exemplārs patrāpījās, pabraukts un nācās ielikt naudu un prasās vēl nedaudz tai hidraulikai. Katrā ziņā uz citu mašīnu šajā cenu grupā nepārsēdīšos, jo komforts nav salīdzināms ar citiem auto līdz 1000ls... nealkstu veca bembja vai vel jo trakāk, plastmasas gabala - golf u. c VW, AUDI, ļoti bezpersoniski autiņi, braukt var, bet sev, diez vai. Tas nekas, ka daļas 5ls spainī. Tagad pateicoties labakam darbam var atļauties ielikt mašīnā vairak par 5ls par spaini ar detaļām. Tālāk mērķēju uz kādu svaigāku SAAB 9000 2.3 turbo, ja paveiksies un macins atļaus, tad AERO vai 9-5 2.3 turbo... vai MB 230 vai 300 kupeju, ir sanācis ar pāris šādām pavizināties un drusku aizķēra gan MB galantā gaita un braukšana un saab turbo ar zviedru izturību un stingrumu... Nu, pagaidām, laikam viss...
p. s. atzīme 7 manai damai par to, ka man kalpoja, neskatoties uz to, ka nācas ielikt gan naudu, gan nervus, bet patīkama braukšana, pieķeršanās un viss pārējais viņai atsver daudzus mīnusus, viņa jau nebija vainīga, ka nebija kārtīgi apkopta pirms manis tehniski un par tādu naudu, tādu komfortu reti no kādas markas un modeļa var sagaidīt...
p. p. s. Ja kāds var padalīties un pakonsultet par hidrauliku, būšu loti pateicigs, ja saņemsu ziņu uz e- pastu...
Paldies par uzmanibu!
carlorossi @ 27.jūlijs 2008 0:00
Citroen Xantia 1997 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Šis nebūs stāsts par sapņu auto, kuru esmu ļoti vēlējies, daudz par to domājis, tad par pēdējo naudu nopircis lolojis un labi kopis. Mana Citroena misija ir būt par darba zirgu, kas pa Latvijas jaukajiem ceļiem mani pavada no punkta A līdz Z.

Auto par 1600 eur tika iegādāts pēc nejaušības principa Lietuvā un uzticami savus pienākumus veic četrus mēnešus. Pērkot lētu mašīnu ikdienai mana stratēģija ir vienkārša - dievs ar marku, modeli, krāsu utt, galvenais, lai tehniski ir normālā kondīcijā. Turklāt man patīk variēt ar markām - cenšos pirkt auto, kurus līdz šim neesmu lietojis, tā sacīt redzesloka paplašināšanai. Pirms Xantias tika apskatīti daži dīzeļgolfi un astras Latvijā - traģiski. Gandrīz jau biju gatavs lielākiem finansiāliem izdevumiem un līzingiem, kad tomēr nolēmu aizdoties uz leišmali, kur savu auto arī veiksmīgi atradu. Bija iekāriens uz XM, bet jāsaka, ka visi apskatītie eksemplāri bija gana briesmīgi, lai vairs par šo interesanto auto pat i nedomātu - laiks pagājis uz neatgriešanos. Konkrētā Xantia iekrita acīs ar savu labo vizuālo stāvokli gan no ārpuses, gan iekšas. Salons tīrs, tumši beņķi, panelis nav salauzts - iebūvēts standarta radio, pretzagļu pults. Pa tādu naudu feins auto! Sākuma cena bija 1800 eur, kas nokaulējās uz jau minētajiem 1600 eur un es nospreidu - pat ja tas auto pēc mēneša izjuks nu nav tas finansiālais ieberziens tik milzīgs lai mūžīgi pārdzīvotu - un pirku nost!

Santīma un biodegvielas mīlestība man visu laiku skandēja ausīs, ka vajag dīzeli, tomēr veselais saprāts un loģika noveda pie tā, ka iegādāts tika 2 litru benzīns. Diemžēl jāatzīst, ka starp 10 gadīgiem auto par manis minēto un nedaudz lielāko cenu atrast dīzeļauto, kurš nerada bažas jau apskates sākumā ir ai cik grūti, tāpēc apmātību par dīzeļa nepieciešamību šoreiz atmet un vairs nepārdzīvoju : )

Tātad auto ir ar universāla tipa virsbūvi, aprīkots ar divu litru benzīna dzinēju, mehānisko ātrumkārbu, elektriskiem logiem priekšā. centrālā atslēga ir, bet pults nedarbojas. Lai izietu tehnisko apskati nācās nomainīt lodveida balstu un uzlikt jaunas riepas, bet citādi inspektors dikti paslavēja manu jaunieguvumu, kā netipiski labu. Un patiesi - no apakšas Citroens izskatās vienkārši lieliski! nekas nav rūsējis, nav locīts, dauzīts vai kā citādi ietekmēts! Paveicās!

Kopš atvešanas uz tēvuzemi Xantia ne reizi nav likusi vilties par sevi (ja neskaita laiku pirms izstrādājās pieradums ikreiz pēc noslāpēšanas ievadīt maģisko ciparu kombināciju, apliecinot īpašnieka statusu). Auto ripo teicami! Dzinējs vispār ir cepuri nost - uzrāviens lielisks, elastīgs visos ātrumos, spēj tik spaidīt pedāli. Kārba slēdzas precīzi. Sākumā nevarēju pierast pie sajūga, bet tagad viss šķiet labi. Mans ikdienas maršruts ir ~ 120 km 50/50 pilsēta šoseja. Pa lielceļu braucu vidēji 110 - 120 km/h, pilsētā neatpalieku no pole position ieguvējiem. Degvielas patēriņš pie šādiem parametriem man sanāk vidēji 9 - 10 litri uz 100 km ceļa. Veicot garāku braucienu ārpus pilsētas ir sanācis iekļauties arī 7 litros uz 100 km, bet tas ir izņēmums.

Pie visnotaļ slavinošā teksta gan jāatzīmē arī pāris ne ļoti labās īpašības - 1. radio ir laba vadības pults uz stūres, bet uztvērējs darbojas sūnaini. 30 km aiz Rīgas ir grūtības ar normālo staciju uztveršanu (salīdzinājumam ir otra auto Voyagera uztvērējs, kurš darbojas ļoti labi); 2. Lielākās bažas raisa Citroena hidrauliskā piekare - auto nesēžas, uz šosejas iet labi, bet ir paciets, jūt bedres un salaiduma vietas. Negreiderēts grants ceļš ir īpaši nepatīkams, bet ne nāvejošs un pagaidām es šim visam uzmanību nepievēršu, mierinot sevi ar domu, ka tai piekarei cietai arī ir jābūt : ); 3. Auto ir vienkāršs kā taburete - te nav ne kondicionieris, ne ABS, ESP - nekā. Tagad jau ir OK, bet pie tā ABS tomēr jau bija izveidojies pieradums un šīs uzpariktes iztrūkums sākumā traucēja. Kā nosacīts mīnuss ir arī neliels grabulis uz bedrēm bagāžnieka apvidū, bet tas nav nekas neparasts un kaitinošs - cik ir bijuši universāli arī stipri jaunāki par šo, grabulis ir bieži novērojams, turklāt Xantiai pat mazāks nekā Škodai Octavia. Un universāļi man principā patīk.

Rezumējums - Xantia nav auto ar kuru zīmēties, rādīt draugiem un lielīties, bet savuis tiešos pienākumus auto veic pat ļoti labi. Kāds varbūt teiks, ka mans vērtējums ir muļķīgs, nepareizs vai vēl sazin kāds, bet gribu uzsvērt, ka es šo auto nekādā gadījumā nelieku vienā līmenī ar Rolls Royce un citiem grandiem, taču izvērtējot tā cenu un par minēto summu iegūto saturu varu teikt tikai tos labākos vārdus!
Zirgs @ 28.decembris 2007 0:00
Citroen C5 2004 Novērtējums: 8 Komentāri [16]
Pēc ilgām un garām pārdomām, pēc ilgas un skurpulozas mobile. de brauzēšanas rezultātā nonācu pie 2004 C5 2.0HDI Caravan, mehāniskā kārba
Pēc mašīnītes aizbraucu uz Germany, mašīnīte ir braukta Minhenē, kas nozīme - MAX ekstras un skurpuloza apkopšana + vācu apskate (uz borta ir dators, navigācija, dalīta klima, jumta lūka utt) nobraukums 200000 km vācijā autiņš izmaxāja 6900EUR + ceļš un reģistrācija iekš LV vēl 700 EUR (tie ir daži no argumentiem, lai pakustinātu kājas dodoties uz eiropu)
Braukšana protams ir KAIFS, autobānī 160 - 170km tur komfortabli, ko nevar teikt par polijas un LV ceļiem, pneimatiskā piekare ir vienkārši SUPER!!!! Dinamika (sākot no 1500apgr), stabilitāte + komforts, kā jau daži iepriekšējie C5 īpašnieki ir minējuši
Par patēriņu - braucot ar Vācu diesel (shell super diesel) patēriņš vidēji bija 5.5- 6ltr uz 100km, lietojot LV populārāko tanku suslu - patēriņš ir vidēji 7ltr Var jau būt tas ir uz nervu pamata: ))))
Vienīgi LV mani paziņas sabiedēja ar citrona hidrauliskās piekares apkopēm, un iespējamām problēmām utt, resp ja tur kas noklapē, mašīnu var dot šrotā utt
varbūt kāds var padalīties kā to piekari jākopj? jāmaina eļļa, spilveni utt? varbūt var atsūtīt kādu linku, kurā ir infa par C5 apkopēm, jo diemžēl rokasgrāmatas mašīnā nebija
un tātad : īss rezumē
+ mazs patrēiņš (vislabākie rezultāti, ja diesel lejam polijā vai Germany)
+ ļoti komfortabli turas uz ceļa
+ laba vadāmība uz grants ceļa
+ daudz komforta ekstru
- jāpiešaujas pie gabarītiem
- nav parkinga sensors
- nav uzrāviena, ja apgriezieni ir zem 1500 apgr, līdz ar to, lai fiksi uzsāktu kustību ir jāmin kārtīgi grīdā
Varbūt kādam ir pieredze, kur labāk citramonu remontēt, protams izņemot ofic dealer


cēpiektais @ 23.oktobris 2007 0:00
Citroen C5 2001 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Tātad, mana pieredze - par C5, dīzelis 2.2HDI, 2001. g. Autiņu pirku pēc sievas vēlmēm - lai būtu jaunāks par 2000. gadu, samērā paprāvs un ērts, ekonomisks, nu un protams, ne pārāk dārgs. Te nu viņš ir. maksāja ap 7000EU, pirku Tukumā, "4 rati". Man patīk, īpatnēja mašīna. Patīk skats no priekšas, no sāniem un aizmugures izskatās pamazi riteņi. Motora skaņa kā jau dīzelim, salonā samērā maz dzirdama. Nobraukums bija ap 250000, varētu būt reālais, esot pagrūti pagriezt spidometru atpakaļ. Ekonomisks tiešām, pa apm. 25ls izbraucu Rīga- Šauļi- Palanga- Liepāja- Rīga un vēl palika pāri. Patīk displejs, kur rāda gan patēriņu, gan cik vēl var nobraukt, gan citas lietas. Ap 1000km ar pilnu bāku samērā droši. Par braukšanu - pirmais iespaids - brauc kā ar dīvānu, reizēm pat miegs uznāk. Un galīgi neprasās uzgāzēt un paskriet. Lai gan skrien samērā labi, bet, ja zem 2000 apgr., prasās uz zemāku robu. Apdzīt, braucot ap simtu+/_ var normāli, uzrāviens pietiekoš 5. ātrumā, lēnāk braucot, jāpārslēdzas. Par servisiem pieredze vēl pamaza, lai gan biju gan Veho, gan Atlas motors, gan Kuldīgā. Dabonams šis tas arī no lietotām detaļām, atradu leišu firmu uz Ganību dambja pie Tapa.
Chankaushi @ 17.augusts 2007 0:00
Citroen XM 3.0 V6 1990 Novērtējums: 9 Komentāri [21]
Braucu jau 7gadus ar šo auto. Visu jau neizstāstīt. Mašīna tiešām laba un ja arī gadās problēmas, tad vaina nav autiņā, bet tajā apstāklī, ka nav kur īsti remontēt. Zinu pat, ka citi ved uz Lietuvas servisiem. Ja pašam ir laiks un apstākļi, mājas garāža, tad liela daļā no remonta ķibelēm atkristu. Nācies ir atstāt remontēt puslegālos servisos, atstāj autinju, bet reti, kad nākās būt apmierinātam, domāju, ka arī krāpjās"atrodot"visādas vainas, lai uzvārītu sew lielāku piķi. Ja nāktos otro reizi iegādāties XM, TAD MEKLĒTU PĒC 95 gada ražotu, kas skaitās jau XM 2 UN IR, UZLABOTI KVALITĀTĒ. vARĒTU par piemēru minēt, ka salīdzināju braukšanas komfortu ar jaunāka gada gājumu WV Passat un BMW(3 g. jaunāki)., kā jau paredzēju XM BIJA PĀRĀKS, TIEŠI ekstrās, braukšanas komfortā, ripo mīkstāk(ir arī "sport"režīms, kuru pārslēzot, auto maina piekares uzvedību. )Tas tā, ja ir vēlēšanās mazliet ātrāk paskriet: ). nEKĀDĀ ZIŅĀ NEVĒLOS nolikt citas markas, bet kur tad loģika?, proti: ), ja jau Citroen ir tik slikts?: ), tad kādēļ braukšanas komforts bija augstāks par iepriekš minētajiem, īpaši par passat???... un ne mazliet augstāks, bet IESPAIDĪGI!!! vissaprātīgākā izvēle būtu iegādāties XM 2,1 TD NO 95-2000 G RAŽOTU, VĒL VARĒTU ARĪ 2,5 TD., Benzīna autinjiem lielāks patēriņš, konkrēti manējam no 9,5-10 litriem vidēji, kombinētajā režīmā. Pie plusiem vēl varētu minēt: cinkotā virsbūve, labi apstrādāta pret koroziju, mainot riepas nav vajadzīgs domkrats, mainot vecu amatiņu pret jaunu pietiek ar 5 minūtēm,3 augstuma režīmi,4- ais, auto nolaiž lejā, atslogo sistēmu, izskatās kā sedans, bet ir hečbeks, nolaižot sēdekļus- līdzena grīda, nemainās auto klīrenss pārvadājot pieļaujamo svaru(490- hečbekam), daudz ekstru protams, ja kas ne tā, tad elektronika uzreiz brīdina ar signāliem un uz displeja arī attiecīgā valodā parādās- tieši, kas noticis. Viens no mīnusiem, būtu tas, ka nebraucot auto nosēžās(piedarbinot protams auto piekare paceļās 10-15 sek. )., Ja hidraulika ir ideālā kārtībā, tad autiņš pats par sewi nesēstos vismaz nedēļu. XM SKAITĀS Hidroactive2 un TIKA ražoti autiņi, kas nesē'dās, pec pasūtijuma- rūpnīcai, sistēma"MAC". Ar detaļu iegādi problēmu nav, ja nav piedāvājuma katalogi citos veikalos, tad Citroen centrā ir viss babūnams, ja nav uz vietas, tad jāpasūta, ilgi nav jāgaida 2-3 dienas parasti. XM PRIEKŠ 90- G., SKAITĪJĀS LUKSĪGS AUTO, TĀDĒĻ DETAĻU CENAS NEBŪS, KA BX VAI Opelītim, bet aptuveni, kā audi 100, bet lētākas nekā, tā laika BMV PIEMĒRAM. vĒL VARĒTU pieminēt, ka citroen imidžs(ari XM), iepriekšējos gados tika stipri sabojāts, ievedot šajā valstī nodzītus autiņus un protams savadi specifiskāks remonts(bet ne sarežģītāks) u. t. t. Vairāk informācijas par Citroen atrodams portālā w. w. w. ufro. narod. ru , varbūt kļūdījos ar adresi, cerams, ka nEEEEEEE: ))))!... atāaaa!!!!!
uncsss @ 4.augusts 2007 0:00
Citroen C4 VTR 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [10]
Par cik neviena C4 te vēl nav, tad uzrakstīšu par savējo! Mašīnas gads gan ir 2007, bet tādu opciju iAuto nepiedāvā : ))

Tā kā šī ir mana pirmā mašīna, tad izvēlēties bija ļoti grūti, jo īsti nezināju, kam pieķerties, ko vairāk vajag mašīnā, zināju tikai to, ka gribu kaut ko jaunu! Tad paskaitot reālās izmaksas, iznāca tīri laba kompaktklase. Izvēle bija starp- Mazda 3, Focus II, Toyota Auris un Citroen C4. Izstādē uz vietas visus arī varēja apskatīt un izčamdīt. Ļoti iepatikās Mazda sportiskais hečbeks, bet tam diemžēl nebija daudzu man svarīgu extru- nebija iespējams uzstādīt kruīza kontroli, nebija iespējams uzstādīt MP3 magnetolu, kā mazāks mīnuss- nav duālā klimata un instrumentu panelī ļoti neergonomisks spidometra ciparnīcas ciparu izkārtojums, bez tam, ļoti stulbi uztaisīts, ka pēc tam nebūtu iespējams vairs normāli iztīrīt tās šaurās, dziļās spraugas instrumentu panelī. Focus atbaidīja ar savu šausmīgi garlaicīgo salonu, tāds tiešām darba auto, nekas īpašs, piedevām, visas papildus extras pa baigo naudu, galā vairs nav lēts un Ghia aprīkojumā piedevām vēl izcili stulba koka apdare viduskonsolē, kura, manuprāt, skatu šausmīgi sabojā. Beigās visreālākais bija C4, vai Auris, kuri praktiski piedāvāja vienādu komplektāciju par ļoti līdzīgu cenu, kas lika izvērtēt tikai dizainu- protams, ka C4 dizaina konkursā vinnēja! Kā C4 plusu var minēt arī apkopes ik pēc 30k nobraukuma un to izmaksas arī ļoti pieņemamas. Katrā ziņā, lai arī Auris ir jauns modelis, C4 man patika daudz labāk, gan salonā, gan arī no ārpuses.

Tātad, pēc ilgām pārdomām par marku, lasot neskaitāmus testus daudzos preses izdevumos, gan LV, gan Vācu, gan arī Krievijas presē. C4 Krievu presē tika atzīts ļoti pozitīvi, vāciešu, protams, dominē viņu ražotāji, bet LV- praktiski nav savu neatkarīgo avotu, ļoti neobjektīvi lasīt LV žurnālus!

Pēc vairāk kā mēneša ilga meklēšanas un apzināšanas procesa, nopirku sev Citroen C4 VTR Coupe ar 1.6 litru benzīna motorīti un 5pakāpju mehānisko pārnesumkārbu. Kā extras var minēt- duālā klimata kontrole; kruīza kontrole; MP3 ar 6 skaļruņiem un vadību no stūres; dārgāka salona apdare, nekā tiek piedāvāta sākumā; miglas lukturi, apsildāmi priekšējie sēdekļi; apsildāmi priekšējie spoguļi; apsildāms priekšējais un aizmugurējais logs; ādas apdare stūrei, protams, visas elektriskās ekstras un metālisks krāsojums. Apzināti nepirku lietos diskus, jo praktiski visos preses avotos bija minēts, ka ar 16" parastajām riepām mašīna iet mīkstāk un kad es izbraucu testa braucienu, tā arī bija, tiltu šuves un citus nelīdzenumus ar lietajiem diskiem juta vairāk, nekā ar parastajiem. Tas esot tāpēc, ka riepas mala ir krietni mazāka un līdz ar to mazāk amortizē. Sapratu, ka nav jēgas maksāt 600Eur par diskiem, ja orģinālie „kalpaki” arī tīri smuki izskatās, bez tam, tā ir lieta, ko jebkurā laikā var nomainīt, bet pagaidām tāds vajadzības nav bijis.

Braukšana ar šo mašīnu sākumā šķita dīvaina, stūres centrs ir nekustīgs, braukt traucē tikai psiholoģiskais, ka tas tā ir, savādāk nekādu problēmu nav ar stūri. Nedaudz jāpierod pie lielā spidometra, kurš ir mašīnas centrā, patiesībā, ļoti ērti, vieglāk sevi kontrolēt un stulbi nepārsniegt ātrumu. Ar 1.6 motoru mašīna ir ļoti atsaucīga un arī VEHO man ieteica tieši 1.6, jo nav jēgas pārmaksāt par to 2.0, ja vien nepērk Loeba versiju, kurai, manuprāt, ir ļoti nesmuki sarkans salons un balti diski! Pa pilsētu mašīna liekas ļoti dinamiska, ārpus, sākumā nedaudz raustījos līst garām, bet principā, jāpārslēdzas zemāk tikai tad, ja grib apdzīt ļoti ātri, jo normāli braucot mašīna tāpat ātri tiek garām. Max ātrums, ar kādu esmu braucis ir 170km/h, salonā neliels motora troksnis, arī aerodinamiskie trokšņi bija minimāli dzirdami, uz ceļa arī ļoti kontrolējama, paredzama katra kustība un bez problēmām varēja manevrēt starp mašīnam uz Jūrmalas šosejas! Faktiski garām pašāvās tikai viens M3, kuram jau tehniskajā pasē rakstīts- "mazāk par 100mp/h braukt kategoriski aizliegts! bail, pērc 318ci : ))" Normāli braucot pa trasi, ļoti noderīga ir kruīza kontrole, kas, manuprāt, tagad ir ikdiena automašīnā, tikai nez kāpēc Mazda 3 nepiedāvā?! Degvielas patēriņš, nu, tas ir nedaudz sāpīgs jautājums, no sākuma ap 10litriem pa pilsētu, tagad jau ir drusku nomierinājusies un patērē aptuveni 8l pa pilsētu un 6l pa šoseju, kas tomēr nav maz priekš 1.6l motora, bet nu, dinamiska braukšana prasa upurus : ))

Ja runā par tehnisko izturību, tad nu, šis Citroen vairs nav tas Citroen, kas bija pirms 10 gadiem! Tāpat kā Škoda, vai Opel, arī Citroen ir uzlabojis savu kvalitāti, par dizainu jau nemaz nerunājot, 2 gadi vecss modelis izskatās kā tiko iznācis!!! Mašīna kalpos tā, kā pats brauksi, ja viņu sist un lauzt pa bedrēm, tad arī tās Toyotas un Mazdas salūzīs. Tāpat visiem zināms, ka LV ir tikai viena laba marka- BMW un šo stereotipu vēl ilgi nekas nemainīs. Manuprāt, jaunas visas ir labas, a pēc tam jau atkarīgs, kā tas pimais ar viņu braucis! šīs te mašīnas servisa izmaksas- plānots aptuveni 100Ls pēc pirmajiem 30k km un ziemas riepas oktobra beigās!

Atkalpārdošanas vērtība- ļoti stiepjams jēdziens, kā jau iepriekš minēju, viss atkarīgs, kādā tehniskā un vizuālā kartībā tā mašīna būs, cenas neizbēgami krīt visām mašīnām un, jo dārgāka mašīna, jo vairāk naudas zaudēs pirmais pircējs, iespējams tāpēc LV ir populāras 4-7 gauds vecas mašīnas, jo tām līdz 10gadiem turas cena, bet pēc tam strauji nokrīt, cilvēki vienkārši nezin, kas ir braukt ar jaunu mašīnu!!! Starp citu, paskatoties mobile. de, C4 cenas nemaz tā nekrītas, kā raksta tas pats gudrais AutoBild LV, noliekot C4 pēdējās pozīcijās, vāciešu Opelim cena nemaz mazāk nekrītas. Arī pircējs atradīsies jebkurai mašīnai, tam pašam zapiņam : )))

Kāpēc pirkt šo auto? A tāpēc, ka patīk un ir iespēja atšķirties no pelēkās masas. Tieši tāds pats komentārs bija arī vienā AutoBild numurā par C3 : )) šī mašīna tiešām nav dienesta auto, vai (M) jājamzirdziņš, kas man arī patīk un, jo mazāk viņu uz ielas būs, jo man vairāk viņa patiks : )))
Jautājums, vai otreiz es pirktu Citroen- nē, man patīk pārmaiņas, bet ne jau tāpēc, ka mašīna būtu slikta!

8- ideālu mašīnu vienkārši nav, katrai ir savi mīnusi un objektīvi vērtējot, 10 nav pelnījusi neviena mašīna! : ))

Kopvērtējums-

(+)
dizains un vēlreiz dizains
EuroNcap klases etalons pasīvajā un gājēju drošībā
ļoti ērti sēdekļi
pietiekoši dinamisks auto
ļoti plašas papildaprīkojuma iespējas

(- )
degvielas patēriņš
aizspriedumi pret marku
šur- tur, kaut kas, pa laikam iegrabas
 
Kaspars @ 11.jūlijs 2007 0:00
Citroen GSA Pallas 1984 Novērtējums: 9 Komentāri [24]
1998 gada mana ipasuma nonaca Pallas modelis kuru es pardevu 2002. g. (kopuma uzrazoti 576 757t GSA modela, bet Pallas vel uz pussi mazak) un ta skaitas exotika, kad pirku auto neko nezinaju, likas ka tadas masinas vairums, bet ta viss nav: ))....... Bruna krasa ar bruniem ietonetiem stikliem, sarkanjiem lukturiem aizmugure, prieksejie baltie (dzidrinatie). Pagarinata versija neka standarta..... motors 1.4 107zs (jainais dzinejs, kuru razoja lidz 1986. g)

Pallas sktaitas ka tuninga firma Francija!
extras: hidroliska klirenca kontrlole (3 limeni un starp limeni), liels borta kompjuters ar atminu (tadu nav neviena auto), el. spidometrs, el. tahometrs, el. spoguli, bruns zamsadas salons (sedekli, panelis, ap durvim), prieksejie sedekli regulejami nospiezot mazu svirinu, 15" orginali lietie diski, atrumarba (5 atrumi) ar melnu adu, salona daudzas vietas raxtits Pallasun zem kapota ari raxtits Pallas, kapots veras vala ar hidroliku, audiosistema orginala (ar 6 tumbam) un uz tumbam bija plaksnite ar uzraxtu Pallas,

Plusi vai minusi nezinu, bet rokas bremze bija neparasta vieta (vidus konsole, bet magis pa vidu starp benkiem), tapat kad sledz durvis ciet nav ka parstai masinai, bet gan tada podzina pie panela, lai nevaretu tik viegli atmuket durvis: ))
 
Grand @ 24.novembris 2006 0:00
Citroen Berlingo 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Laba diena! Sagribējās mazliet pastāstīt par sava auto izvēli. Iepriekš braucu ar Chrysler Voyager, izcils auto, ietilpīgs, ērts, bet kad jāsāk remontēt ... nu un degvielas patēriņš arī ne priekšs vājiem nerviem. Bet man šis auto patika, taču sanāca milzīgi dārgs remonts, un tad es maķenīt apvainojos uz savu brīnumu.
Sāku meklēt informāciju par auto ko es varētu iegādāties jaunu, taču nedārgu (lētu laikam nedrīkst teikt) , tas ir - ap 100 LVL mēnesī. Izblandījos pa saloniem, sākotnēji bija doma par Škodu, Fabia Combi vai Roomster, taču tās tomēr izrādījās pamazas. Jā , kas ir svarīgi, - mašīnu izmantoju ikdienā minimāli, pārsvarā ir jābrauc tālāki lauku braucieni, trīs bērni, ragaviņas, un kartupeļu maiss : ) . Beigu beigās palika divas atbilstošas versijas Renault Kangoo vai Citroen Berlingo. Savulaik esmu braucis ar darba Kangoo, nav jau diez kas taču manā situācijā būtu labs, tomēr izvēlējos Berlingu, bija labs piedāvājums, labs (priekš manis) aprīkojums . Paņēmu pašu prastāko versiju 1,4i X ar šādu tādu papildus aprīkojumu.
Auto noformēja tik ātri un veiksmīgi, ka man jau radās aizdomas vai tikai negrib kaut ko man iesmērēt ;) , nav gan pieredzes ņemt auto uz līzingu, bet laiku tas neaizņēma vispār - uzrakstīju salonā iesniegumu, nākamajā dienā man piezvanīja pateica , ka ir Ok, jāparaksta līgums un pēc nedēļas jābrauc pēc auto. Aizbraucu arī...
Pirmie iespaidi - plašs salons, baidījos, ka pēc Voyager man varētu piemesties klaustrofobija, bet nekā , ērta vadītāja vieta, pietrūkst gan rokas balsta, aizmugurē pietiekami daudz vietas bērnu sēdeklīšiem un pašiem bērniem arī. Vēl viens pozitīvs pārsteigums - ļoti stabila uz ceļa, neskatoties uz augstumu. Laba redzamība, salīdzinoši augsta sēdēšana, tiesa gan ir nedaudz nosegta redzamība uz kreiso pusi ( kā to sauc - jumta balsts, vai kaut kā uz to pusi), ir nedaudz jāpieliecas uz priekšu lai plašāk redzētu. Aizmugurējās durvis (bagāžnieka) pats vēlējos divviru, dabūju arī, taču tas izrādās stipri izmaina bildi salona atpakaļskata spogulī - tur nevar redzēt gandrīz neko, spogulīti vajag lielāku. Toties lieliski, manuprāt , ir ārējie atpakaļskata spoguļi, ļoti pilnīga un plaša aina. Gaita nedaudz pacieta, bet tā jau tam ir laikam jābūt, paātrinājums no 90 līdz 120 ir normāls , apdzīt var viegli .
Pagaidām esmu apmierināts ar mašīnu, ceru, ka tā arī paliks, atzīšos, ka nedaudz baidos, kaut kā iespiežas atmiņā visādi nicinoši izteikumi par fraņču mašinām, taču domāju, ka tie ir nieki.
Es ieguvu sev nepieciešamu mašīnu, plašu , pietiekami ērtu, par sev atbilstošu cenu.
Starp citu - Latvijas internetā ir grūtības atrast informāciju par auto modeļiem, nerunājot jau par testiem. Lielākā daļa testu ir par braucienu uz Liepāju ( kapēc ne uz Madonu? ) , sākas ar aprakstu par salona plastmasu , turpinās ar trokšņiem, un secinājums - auto atbilst savai cenai... nu mīlīši ! Savukārt vairāki forumi ir visai naidīgi, un emocionāli bagāti ( ... ir sūds! ... p... dec!!! ) , kas arī liedz gūt varbūt noderīgu informāciju. Es daudz informācijas atradu Krievijas lapās, un labi, ka tā; kā arī šeit , Citroen aprakstošajā daļā.
Ceru, ka nenogurdināju Jūs ar šo traktātu, ceru , ka vēl uzrakstīšu kā sokas braukšana. Labprāt arī dzirdētu, tas ir lasītu , citus Berlingas braucējus.
Paldies.
Asweld @ 14.oktobris 2006 0:00
Citroen c5 2002 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Pilnigi neplānoti tika iegādāts šāds aparāts - c5 2.0 HDI, iegādes iemesls- laba cena, laba komplektacija.
tatad 2.0 HDI (jaudu nezinu - leikas automatiem bija jaudigaka versija), automāts - tipa tiptronik. viss elektro, arī beņķi el. regulējami, parking un lietus sensori, dimmerejams spoglis, klima, kruīzs, audio uz stūres, ādas salons. Nobraukts pagaidam nav daudz - bet kaut kādi secinajumi jau ir:
+ plašāks nekā no ārpuses liekas,
+ bagažnieks atveras kā hečbekam
+ var regulēt klīrensu no salona
+el. pielokāmi spoguļi
+ nav zagto kategorijā

- (pagaidam konstatētie mana uztverē)
neērti piesprādzeties (rokas balsts maisa - uscaram kudi ērtak)
- "cietāks" stūres pastūzis- ja salīdzina ar uscaru,
- automāta parnesumi - nu tā - pilsetā lai ekonom. baruktu - optimalais 70 kmh ;) 1,5 rpm 4 roba.. bet ja 3jaa - tad pari 2 tk rprm... nu gruti pec uscara pieshauties..
citu probzu pagaidam nav, pec 20 tk km vares par ko vairak spriest.
par remontiem - pagaidam nekas nav remontēts, varbūt kāds padalās kas ir vajās vietas un kam japieverš uzmaniba. paldies jau iepriekš.
7- mans viediklis - aparats kursh atbilst savam uzdevumam un cenai : )

osscar @ 4.oktobris 2006 0:00
Citroen C3 1,4HDi 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [25]
Sveiki! Te būs konkrēts PALAGS Jums lasīšanai.

Kādus pāris mēnešus atpakaļ droši vien ievērojāt topiku par jauna auto izvēli... Nu lūk – esmu iegādājies savu auto.

Katrs savu auto izvēlas pēc saviem ieskatiem un pieredzes - pāris gadus lietoju asaku - pats remontēju rūpējos. Labs auto, tikai rūsē un citi satiksmes dalībnieki kāpj uz galvas. Tad iegādājos lielisku 5 bembi - labs auto, bauda braukt - cik ātri nopirku, tik ātri nozaga. Īsi sakot pietiek remontēt vecus auto, čakarēties, tērēt naudu un laiku servisos, kur kāds debīls vecis mēģina tevi apčakarēt.

Tātad:

Citroen C3, 1,4 HDi (50 kW at 4,000 rpm offering torque of 150 Nm at 1,750 rpm), Top speed (km/h) - 163.

###Iegāde###
Bija skaidrs, ka jāpērk pavisam jauns auto. Aplūkoju dažādu auto ražotāju piedāvājumus. Kritēriji - piemērota cena un aprīkojums, dīzelis. Tikai ne žopelis, fords. Fabia kaut kā nepatika vizuāli, octavia likās par dārgu. Taču ieparikās mazliet atšķirīgs un pozitīvs auto - Citroen c3. Kļūdu izdarīju tanī, ka pārdebu veco auto un tikai tad pasūtīju jauno auto. Tātad 2 mēneši man bija jāgaida jaunais auto. Pēc konkrētas čakarēšanās ar Veho bija pagājuši NIEKA 3 mēneši un es beidzot iekāpu jaunajā auto.


###Aprīkojums###
Elektrisks stūres pastiprinātājs ar mainīgu slodzi, 2 priekšējie drošības spilveni, Avārijas signāla ieslēgšanās straujas bremzēšanas gadījumā, Regulējams stūres augstums un dziļums, Vadītāja sēdekļa augstuma regulēšana, Tahometrs un digitālais spidometrs, Ventilējams cimdu nodalījums, Galvas balsti visiem sēdekļiem, Pastāvīgas tuvās gaismas, Priekšējo lukturu augstuma regulēšana, Imobilaizers, Pilna izmēra reserves ritenis, Riepas Michelin 165/70 R14, 2 sānu drošības spilveni, Dzinēja aizsargs, Priekšējo logu elektriskie pacēlāji, Aizmugurējā stikla apsildīšana un tīrītājs, Brīdinošs signāls par ieprogrammētā ātruma pārsniegšanu, Centrālā atslēga ar distances vadību, Salona ventilācijas gaisa filtrs, ABS ar EBA, SX Elektriski apsildāmi sānu spoguļi, Apsildāmi priekšējie sēdekļi, Samta salona apšuvums, Elkoņbalsti priekšējiem un galvas balsti aizmugurējiem sēdekļiem, Vadītāja sēdekļa augstuma regulēšana, Elektriski regulējami sānu spoguļi, Radio ar CD atskaņotāju un vadību pie stūres, Kondicionieris ar klimata kontroli, Metāliskā krāsa, Elektriska tonēta stikla lūka ar žalūziju, Signalizācija Skybrake S20N.

Aprīkojums mani pilnīgi apmierina un ir OK - itkā nekas tāds netrūkst. Nedaudz kaitina lietus sensors(tagad jau esmu pieradis). Forši ir tas, ka uzsākot braukt visas durvis pašas aizslēdzas. Patīk digitālais spidometrs un kompis, kurš uzrāda nobraukto distanci, vid. degvielas patēriņu utt...


###Dzinējs###
Jau pērkot apzinājos, ka neko dižu no tā dzinēja nesagaidīt. Bet ir OK- ej. Protams, nevar salīdzināt ar manu iepriekšējo auto (325i - attiecīgi 192hp)... Bet bauda ir degvielas partēriņš, dzinēja apkopes biežums (Kā noskaidroju Veho servisā - dzinēja apkope jāveic ik pēc 20 t. km, zobsiksna ~ virs 200 t. km - tā ir rakstīts grāmatiņā).

Turbīna sāk strādāt ap 1700-1800 un tad dzinējs arī sasniedz augstāko griezes momentu... Kaitina, ka pārslēdzot ātrumus dzinējam krīt jauda - attiecīgi turbīnas apgriezieni krītas... Speciāli dzinēju nelaužu un virs 3500 arī negriežu - nav arī būtiskas jēgas.

###Apdare###
Jā kāds kaut ko tirš par to, ka citroen grab salons - lai pabrauc ar šo auto. Nekas īpaši negrab - nu reizēm lūkas plastmasas detaļas. Jā, apdare vietām ir diezgan vienkārša, pat teiktu elementāra... Toties tas ir jauns auto, nevis piesmēķēts, 100 reizes tīrīts salons, kurā sēdējis tusns vācieties.

Baigi patīk stikla elektroniski vadāma tonēta stikla lūka ar žalūziju. Ir vērts ņemt - tas auto kļūst pavisam savādāks! : ) : ) : )


###Gaitas īpašības###
Vadāmība ir viegla - pedāļi ir mīksti un stūre arī griežas viegli. Atšķirībā no citiem kopmaktklases auto, manuprāt, C3 piekare ir mīkstāka. Vadāmība ir droša un pārliecinoša arī ar ātrumu 140-150 km/h. Virs 140 km/h sākas zāģēšana ar dzinēju, paātrinājums arī vairs īpaši nav jūtams, pieaug degvielas patēriņš.

Šobrīd esmu nobraucis ap 9000 km. Vidējais degvielas patēriņš ir 4,9 l – tas ir ar visu kondicionieri, sastrēgumiem un ceļojumiem pa Latvju. Pa pilsētu varētu būt kādi 5,2 l. Baigais santīm**** uz šosejas varētu izspiest arī 2,5-3 l, bet tad vajag „pareizi” braukt (ieskrieties/ripināt/ieskrieties/ripināt).

Excell tabulā arī uzskaitu gan degvielu, gan veiktos remonta darbus un pamatinformāciju par auto.

Mīnusi ir noteikti mazāk:
- zems auto (uzmanies no borģurām);
- nepietiekama jauda;
- Reizēm par maz vietas, bet ikdienā praktiski nejūt.

Plusi:
+ smuks dizains;
+ labs aprīkojums;
+ ekonomisks dīzelis;
+ jauns auto! : )


P. S. Ir patīkami braukt ar šo auto un sasmaidīties ar citiem Citroen īpašniekiem! : )
 
Ksneps @ 28.augusts 2006 0:00
1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti