Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

_cita_marka_ Logan 2006 Novērtējums: 8 Komentēt
Sveiki! Mašīnu nevajag pirkt gudrāku nekā esi pats! Tas ir prātīgākais, ko šajā portālā kādreiz izlasīju un tāpēc, mana izvēle Dacia Logan 1,4 Mpi mono šprice. Sekoju šim modelim jau no projekta idejas brīža, kad franču inženieri nolēma radīt: lētu, izturīgu, viegli remontējamu, ekonomisku tautas auto ar pārbaudītiem Renault agregātiem. Nopirku auto Latvijas otrā malā un ceļā iztērēju , smieklus radošus, 15L E95, apmēram 50L tilpuma bākas līmeni nolasa digitālais displejs, ventilators jaudīgs ar recirkulāciju un labajām lūkām tipa Alfa Romeo, tikai ergonomikas problēma ar kloķiem –tie ir zem radio un ātrumkloķa, viss ir askētiski un citas liekas pumpas netraucē. Mašīnas cena bija par vienu skaitli īsāka nekā es biju cerējis piedzīvot un ar 8 mēnešu skati, tikai šipi bija riepu pārim jāizrauj un mazliet ar šķūningu jāpacīnās. Man pagalmā ir bijuši visi pasaules brendi, izņemot eksotiskos, un esmu secinājis, jo lepnāka pilnpiedziņas mašīna, jo ātrāk jābrauc un jo ātrāk AK salūzt , tad dzīve apstājas! Man kā inženierim klasika atkal ir arhaisms, tādēļ jaudu (55kW) turu ar stūri. Tādas elektronikas problēmas, kā VVF Mercedesam arī esmu piedzīvojis daudzos „nopakotos”auto. Te viss ir vienkārši kā Žigulī, pat gāzes iekārtu pratīšu uzstādīt bez citu padoma. Teicu, ka ir jauna skate tādēļ pēcpirkšanas remonts tik pat kā nav vajadzīgs, gultnis drusku gaudo un neesošo gaisafiltru aizstāju ar jaunu, vietējiem veikalniekiem par to 6Ls iedevu, - manu mašīnu par retumu nosauca : )
Īstenībā Dacia ir „dižpārdoklis” pat Rietumu valstīs, vācietis vispār atzīst ka nesaprot, kāpēc Vācijā vairs neražo tādas mašīnas, taksisti pēc 300tk slavē un pat serviss čukst, ka auto ir labāks par pašu Renault. Tas, ko saka puikas ar Iphone 4S kredītā paņemtu - mani vispār neinteresē, jo es velkot mājās apsteidzu šampanieša krāsas Porsche Cayenne. ! Bet vispār dinamika ir švaka.
Secinājums: šī ir mašīna tiem, kas prot skaitīt.
Vērtējums: 8, jo ergonomika pieklibo un bagāžniekā lampiņa neslēdzas ārā.
 
jonnyenglish @ 25.jūnijs 2012 0:00
_cita_marka_ PROTON 1999 Novērtējums: 9 Komentāri [2]
Braucu ar šo mašīnīt jau gadu, esmu tikai lējis degvielu un braucis un braucis. Vajadzēja iet TA, konstatēju, ka jānomaina stūres iekārtā viena gumija, domāju un tas viss pēc gada vizināšanās? Jā tai brīdī tas tiešām bija viss, nolēmu nomazgāt dzinēju, tur nedaudz nepaveicās, vīri tik sparīgi mazgāja, ka nācās nomainīt eļļas spiediena rādītāju. Bet tagad pats galvenais, gan tā gumija, gan eļļas spiediena rādītāja kopējā summa nadaudz pārsniedz 3Ls. Nu ko, vai nav laba mašīnīte???
Pēc visa tā sadomāju, ka man vajadzīga lielāka mašīna, tā teikt, ģimenes auto, izvēlējos Grand Voyager, jā te jau pavisam citi izcenojumi...
Tā nu ņemot vērā augstāk minēto, lai neapgrūtinātu sevi ar diviem auto, nolēmu laimīgi nopirkto Protonu pārdot, bet ak vai, cilvēki netic, baidās, kur ņemšu detaļas( he visi veikali pilni, jo tas taču ir tas pats Mitshubishi Lancer, tikai vecais modelis), nebaidieties no nepazīstamiem modeļiem, kāpēc jūs domājat, ka visi pazīstamie auto ir ražoti tur, kur jums saka? Jā un vēl, man personīgi ir patīkami, ka cilvēki skatās, pēta un jautā, kas tas??? Tā nu man ir iespēja izlekt no kopējās masas un man tas patīk.
Ģirts @ 20.novembris 2007 0:00
_cita_marka_ Dacia Logan 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [15]
Dacia Logan 2007 dzimšanas gads ar 1,5DCi dzinēju. Dacias sadaļas iekš i- auto nav... no ko... nācās ievietot šeit to aprakstiņu.

Rakstu tāpēc, ka gribās nedaudz padalīties ar citiem lasītājiem pieredzē, jo bieži internetā lasu dīvainas atsauksmes, tādas ka: "tas ir sūds", "tā nav mašīna" utt. no cilvēķiem, kuri šo automobili ir tikai redzējuši...
Nobraukti jau 5 mēneši un 15 000 un var nedzudz rezumēt.

Pirmām kārtām tas kas krīt acīs - izskats - jā... te nu jāpiekrīt ka mašīna nav tā smukāka... it īpaši no aizmugures, kaut kā nav proporciju. Interjers arī nav īpaši gaumīgs, bet pateikšu godīgi... pēc 3 dienām tas liekas ļoti mājīgs un pieņemams.

Izmērs - LIELS! Man pašam gan Voyageris, gan mikromašīnītes ir... var labi salīdzināt - Logans ir pietiekoši liels 5 liela auguma cilvēķiem - virs galvas netipiski liela telpa. Bagāžnieks - 510 litri.... varu tikai uzslāvēt, jo tas jau labi kalpoja krāmējot tur tiešām lielas mantas un lielos kvantumos.

Dzinējs - 1,5DCi turbodīzelis ar 68 zirgiem un 160Nm griezes momentu jau pie 1700 dod tiešām pieņemamu dinamiku pilsēta un sagādā braukšanas baudu. Tas ir netipiski kluss (Benzīna dzinēja Logans man likās skaļāks... ). Eļlas maiņa ik pēc 20 000km.


Patēriņš - Pilsētā ja brauc mierīgi un nestreso tad pat ar kondicionieri patēriņš vidēji turas ap 5 l/100km. Ziemā bija ap 6 l/100km. Ārpus pilsētas mierīģi var iekļauties 4 - 4,5 l/100km. Ne īpaši ticu automobiļa datoram, tapēc vienmēr tiek pildīta pilna bāka un no iepildītiem litriem arī tiek izrēķināts patēriņš, kaut gan jāatzīst, ka pagaidām deviācija starp datora rādījumiem un reālo patēriņu nebija lielākas par 0,1 l/100km, kas faktiski ir kļūdas robeža.


Braukšanas komforts - ja komentāros par šo smiesies tad lai smejas, bet mūsu bedrēm tā ir viena jauka mašīnīte - piekare ir uzslavas vērta!!! Logans savā mūžā jau bija braukājis pa ļoti sliktiem ceļiem un piekares spējas absorbēt visus ceļa netikumus līdz šīm brīdimi izsauc tikai labas emocijas. Klīrens arī ir liels...
Kad brauc lielākus ceļa gabalus tad gan gribētos lai dzinējs būtu nedaudz atsaucīgāks, bet ja brauc mierīģi (un es esmu ļoti mierīgs braucējs) tad diskomforta nav.


Bremzes - nav komentāru - vajag pašam patestēt, ar ABS tās ir lieliskas un godam dara savu darbu.

Apgaismojums - Ļoti labs, negribu to salīdzināt ar amerikāņu atomobiļiem : ): ): ) bet tas arī bez salīdzināšanas ir labs - atkal vajag subjektīvu testu katram pašam.



Rezumē - sākšu ar mīnusiem:

1) Ne īpaši parocīgi izvietoti slēdži uz priekšējā paneļa.
2) Otrs pārnesums ir nevietā - automobilis ar to uz brīvgaitas brauc pārāk ātri un bedrēm vajag atkal ņemt pirmo pārnesumu.
3) Dzinējs labs pilsētais - trasei pavājš - pirms apdzīt vajag ļoti labi piedomāt...
4) Nedaudz atraktīvaks izskats būtu ļoti vietā : )


Plusi:

1) Ietilpīgs
2) Ekonomisks
3) Lieliska piekāre
4) Būtībā.... diezgān nedārgs...
5) Pilsētā 1,5 dīzelis jūtas kā majās : )


Ja tā godīgi... tad mašīnīte sāk patikt arvien vairak un vairāk... pat ja tai nav ideāls izskats tai piemīt kaut kāds šarms : ) Pagaidām tikai pozitīvās emocijas.

Īsuma viss. Lai visiem labi ripo.
Bert



 
Bertold @ 19.jūnijs 2007 0:00
_cita_marka_ Dacia Logan MCV 2006 Novērtējums: 7 Komentāri [15]
tātad 21. maijā savu vecāku lietošanai tika iegādāts subj, ar 1,5 reno dīzeli, 5 vietīgais (ir pieejami arī 7 vietīgie), t. s. laureate komplektācijā, kas nozīmē vien miglas lukturus, kondicionieri, sēdekļa augstuma regulāciju, elektriski regulējamus spoguļus un paceļamus logus priekšā. Ā, ir arī borta dators.
Kamēr laimīgie jaunie īpašnieki vēl nebija mājās (www. wrinkliesontherun. com) pirmo bāku norullēju es pats.
Secinājumi ir.
Un secinājumi ir tādi, ka Dacia Logan ir visnotaļ braucams automobilis, pat samērā komfortabls, tajā pašā laikā NEMĒRĀ askētisks. Īpaši dacijai patīk slikti ceļi, brugis, trepe, grantene - tas viss pazūd ritošajā daļā, un tikai pateicoties sliktai skaņas izolācijai un lielajam skārda salonbūrim ārējie trokšņi visai labi atskaņojas arī iekšā.
Mašīnas vadība ergonomiska, visi kloķi un kliņķi, kas vaidzīgi ik minūti, ir ērti pie rokas. Sliktāk ir ar kondicioniera vadību, kas novietota zemu viduskonsolē, un it kā aiz (zem) rokas bremzes kloķa. Arī lukturu augstuma regulēšana ir visai zemu, tāpat spoguļu regulācija. Bet atcerēsimies, ka abi šie kloķi nav jāgroza braucot (teorētiski).
KOndicionieris efektīvs, aukstu pūš nemērā, cerams, ka apsildes sistēma ziemā darboesies līdzīgi labi.
Vietas mašīnā tiešām daudz, otrajā rindā labi var justies pat basketbolisti vai amerikāņi: ). Bagāžas nodalījums vnk milzīgs.
Reno dīzelis labs, kluss arī pie maziem apgriezieniem. Motors nav pārforsēts, tas ir 85 zs versija, un līdz ar to nav tik izteikti jūtama turbobedre, pārejot no maziem apgriezienmiem pie lieliem. Ap 60 kmh jau droši var likt piektajā, un ar 1500 rpm rātni ripināt. Pie 100 apgriezieni ir 2500, tas nodrošina tiešām ekonomisku braukšanu, vidējais pirmās (!) bākas patēriņš man bija 4,8 litri uz 100 km.
Tā ka praktiskiem cilvēkiem ar lielu vedamās bagāžas apjomu - uz priekšu! Domāju, ka reno pārbaudītāko mezglu izmantošana šinī mašīnā nodrošina pietiekoši kvalitatīvu mašīnu, lai ar to bez bažām brauktu un brauktu.
smaidiigais @ 11.jūnijs 2007 0:00
_cita_marka_ Quattroporte 1997 Novērtējums: 5 Komentāri [11]
Auto tika iegadats Junija un nebudam Lv un nopirku caur Vacijas saitu: ) Cena lai paliek otraja plana.
Kad tika nopirkts sis auto vina bija problemas ar Dzineju (turbinam) un sis jautajums tika atrisinats.
Tehniskie dati ir sadi (2.8 V8bi- turbo:450hp, ) degvielas paterins pa pilsetu ~18litri uz sosejas ~13, bet ir piebilde sis auto tika nopirkts ar domu, ka pa gadu vairak ka ap 2000km netiks nobraukts, jo parsvara esmu arpus valsts.


adas salons, koks (bus carbons), visas extras............

auto Lv bus Febrauara sakuma, jo Vacija vins ir busku jasatais viss lai butu ok.,...... jo Lv to nevar izdarit: ((
 
FR @ 23.novembris 2006 0:00
_cita_marka_ TALBOT SOLARA 1983 Novērtējums: 10 Komentāri [4]
Talbota Solara 1983 gada izlaiduma, nopirku no policijas stavlaukuma. Pirmais saimnieks bija nolemis rikot sacikstes ar cela policiju, bet nenovaldija auto un sasita aizmugurejo lukturi. Sods un samaksa par evakuaciju ar stavlaukuma rekinu bija lielaks par auto vertibu un saimnieks ateicas to izpirkt. Savukart man ta izmaksaja 100 Ls. Pirku ar visu apskati un par sasistu lukturi neuztraucos, bet.... veltigi. Izradijas baigais deficits. Ja priekshejos lukturus vel var pieshkimet no Moskvich Aleko, tad pakaleie ir originalie. Motors ir lielisks, ritosha ari. Var mierigi skrieties lidz 160 km/st. Atrak vairs nevelk: ) Ja radisies iespeja, nopirkshu vel vienu dalajs: )

Vaironds @ 2.novembris 2006 0:00
_cita_marka_ Iveco Daily 2002 Novērtējums: 3 Komentāri [2]
Tātad Iveco Daily 60C15

Auto tika iegādāts 2002. gada decembrī. Pie Ive Motors. Tā bija kļūda.
Nobraukums šobrīd ir ap 160000 km, kas komerctransportam ir maz.

Šai mašīnai ir daži pozitīvi momenti:
>Ekonomiska, vidēji degvielas patēriņš ir ap 13 l. Auto ar 6 t pilnu masu tas ir ok.
>Liela celtspeja/maza pašmasa. Celtspeja 3.6t, pasmasa 2.4t. Tas ir labs rādītājs.
>Ērta kabīne. Ja aizpiež ausis un neklausās kā viss grab.

Un daudzi trūkumi:
>Ive Motors nav normāls dīleris. No viņiem vajag turēties pa gabalu. (es izsakos ļoti maigi)
>Šausmīga kvalitāte.

Defekti:
>Regulāri jāremontē piekare. Gan priekšā, gan aizmugurē – lodbalsti, bukses, starplikas resoriem, “stremjankas” skrūvējas vaļā, kabīnes bukses jāmaina, utt.
>Nekvalitatīva virsbūve – krāsa lec nost lēveriem, rūsē, aizmugurējām durvīm stiprinājumi ir pārmetināti jau reizes piecas, šausmīgi viss grab (kabīne, kravas nodalījums, piekare pat tad, kad ir kārtībā), lūzt gaisa filtra kronšteini (neveiksmīga konstrukcija – metināšana ilgi nelīdz),
>Bremzes. ABS izbeidzās apmēram pēc gada lietošanas. ABS modulis slikti nostiprināts, līdz ar to lūzt bremžu trubiņas un mašīna negaidīti paliek bez bremzēm (sveiciens no Iveco inženieriem). Rokas bremze strādā vienreiz gadā uz TA.
>Elektroinstalācija. Vienreiz mašīna aizdegās (labi ka laikus apdzēsa – tikai akumulators sakusa un vadi), slodzi netur vadu savienojumi zem stūres – līdz ar to tuvās gaismas strādā tikai epizodiski, sānu gabarītuguņi sarūsē gada laikā, tātad bieži jāmaina ar visiem korpusiem.
>Aukstā laikā nelec. Pie -20C.

Skaidrs ir tas ka šī ir mana pēdējā Iveco mašīna. Neiesaku nevienam tādu iegādāties, un turēties pa gabalu no Ive motors. Dīleris ir tik pat šausmīgs, kā auto!

Auto lieku 3 punktus par to, ka vēl brauc.
reinisa @ 17.septembris 2006 0:00
_cita_marka_ Mercury Mystique 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
Auto ir gādāts no ASV. Gādāju es viņu pats un sāku darīt tieši vienu gadu atpakaļ! Par laimi uz Latviju viņš atnāca mazliet pirms 1. maija (ilgi nāca), līdz ar to nebija jāmaksā ievedmuitas, bet tik un tā nācās maksāt visus nodokļus pēc pilnas programmas. Pa ostu ņēmos pats, kārtojot visas formalitātes, un gribu teikt to, ka vairāk tādu pasākumu veikšanu negribu uzņemties, jo ir jāsaskarās ar pamatīgu birokrātijas spiedienu. Bet priekš savas jaukās sieviņas šo visu paveikt nebija nemaz tik grūti!! : ))

Ar šo auto esmu braucis ļoti maz, jo tas bija sievas pārvietošanās līdzeklis, tā kā tas bija automāts. Kopējais nobraukums ir ap 100000km, no kuriem kādi 2000km ir pa LV. Patiesībā auto ir tehniski identisks Eiropas Ford Mondeo, atšķiras tik dizains un salona noformējums. Prieks, ka LV tādu otru auto neesmu redzējis!! Ejot TA, problēmas nebija, ja neskaita, ka vajadzēja nomainīt stūres "reiku", viss pārējais bija ok! Vēl, lai varētu baudīt vasaras labumus, vajadzēja uzpildīt kondicionieri. Auto ir 2.0 litru dzinējs, un ir diezgan ņiprs. Degvielu ar patērē kādi 8 litri.

auto +
otra tāda nav LV, tai pašā laikā nav problēmas ar rezerves daļām;
dezgan ņiprs;
ir kruīza vadība un kondicionieris;
diezgan plašs salons.

auto -
paskaļš salons;
citus mīnusus nezinu, jo neesmu daudz braucis un vispār auto ir lietots tikai vasaras mēnešos.

Tā kā tuvojas ziema un auto jau netiek lietots labu laiku un lai nevajag lieki maksāt par autostāvietu, tad nolēmām auto pārdot. Orientējošā cena ir 4999Euro.
 
FOX @ 16.novembris 2004 0:00
_cita_marka_ chevete (chevette) 1980 Novērtējums: 6 Komentāri [16]
Esmu ticis pie vauxhall chevete (chevette) tas ir tas pats kas opel kadett C 1973 - 1979 tikai drusku at$cciraas priek$a . Auto bija nolaizts ( saacis ruuseet utt. ) . Pa$laik tas tiek vekts kosmeetiskais ( kraaso$ana, metinaa$ana, apstraade pret koroziju ). Motors ir 1.2 ar 54Hp . Labums jau ka teeree maz degvielas . : ))) Gribeetsos jau winnu nomainiit ! Waacijaa skatijos ka tur liek iek$aa 2.0 wecos motorus kuri attiista 130Hp . Tas jau ir pietiekami ja ma$iinas pa$nasa ir ~950 kg . Priecee tas ka Lavtijaa ir reggistreetas tikai 6 taadas ma$iinas . Piedzinna ir pakalleejaa .
Kaa juus domaajat vai man winnu restaureet un braukt wai likt iek$aa jaudiigaaku motoru un paarsteigt dallu brauceeju ??????????????
 
YeLLow_vAuXhAll @ 31.oktobris 2004 0:00
_cita_marka_ SZA 1995 Novērtējums: 7 Komentāri [15]
Neliels apraksts par manu auto. С-3- А

Ražošanas gads: 1958-1966-1970
2- vietīgi invalīdu motorratiņi ar aizmugurē novietotu motoru
motors: Иж-49 8z. s./3200abgr/min, 1- cilindra ar gaisa dzesēšanu, karburātors, 2- taktu, 346 kub. cm
Pārnesumu kārba: 4 ātrumi
Garums: 2625мм, platums: 1316мм, augstums: 1380мм
Svars: 455 kg.
Maksimālais ātrums: 40 km/h (Pats esmu braucis uz 60 km/h)
Riepu izmēri: 5,00-10 collas.
Bāka: 12 l
degvielas patēriņš: 7-8 l/100км
Iegādāju pirms 9 gadiem diezgan bēdīgā stāvoklī. Nācās pēc paša iespējām restaurēt.
Mans komentārs par šo auto varētu būt šāds: Loti laba manevrētspēja, tāliem pārbraucieniem nav domāts, jo sēdekļi ir samērā neērti, uzliekot jumtu ir diezgan slikta redzamība, piekļūšana pie motora arī samērā neērta. Taču neņemot vērā visu iepriekš minēto apbrīnojami jauks auto. Starpcitu mazākais no PSRS ražotajiem auto.
Rezultāts redzams bildēs.
 
Mareks @ 17.septembris 2004 0:00
1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti