Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Mercedes W140 Long S400 4,2 benzins 1991 Novērtējums: 10 Komentāri [5]
Sveiki lasītāji. Vēlējos jums šo to pastāstīt un tajā pašā laikā uzjautāt jūsu atsauksmes.
Esmu tāds kas 7 reizes nomēra pirms griež, un jo īpaši ja tas attiecas uz auto iegādi. LAi saprastu kādu auto es sev vēlētos vesela gada garumā ņēmu auto no auto nomām. Auto klāsts ar kuru ir braukt ir milzum liels, bet te pēkšņi es atdūros pret Mersedesu. Burtiski iemīlējos mašīnā. Tā komforta sajūta ko tev sniedz šis auto ir Vienkārši satriecoša. Braucot tajā tiešā vārda nozīmē Latvijas ceļi vairs neliekas tik slikti, jo tos vairs nejūt. Kā mercedes ir izdomājis auto piekari lai tik lielā mērā samazinātu jūtamību? : ).. Sapratu ka vēlos sev mersedesu. Un devos meklējumos uz Itāliju, kur strādā mans brālis auto jomā un zinu ka viņam var uzticēties. Un kopīgi atradām ļoti labu mersedesu. Saimnieks teica- daram tā, braucam uz jebkuru servisu, uzliekam galdā katrs labu naudas summu, un lai servisnieki izložņa visu auto no A- Z, vienalga cik ilgu laiku tas prasītu, un ja viņi atradīs kaut mazāko rūsas punktiņu, jūs ņemat manu naudu, ja neatradīs, jūs atdodat savu ko likāt galdā. Diemžēl neparakstījos uz to jo redzēju ka opis diezgan pārliecināts par to ko runā.. : ).. Tehniski, vizuāli - konfekte. Tika veiktas vairākas pārbaudes visai mašīnai, un viss ir 10/10 un nav jau brīnums noskrējiens - 120 212 ... un tas ir redzams sertificētā servisa vēsturē. Motors 4.2 benzīns un patēriņš pilnīgi apmierina. Atrāk par 90 tāpat nekur neskrienu, un mersedes nav domāts lai skrietu bet kruizētu vēsā mierā. : ).. Loti tāds smags, viegli vadāms un satriecoshi erts.. Man nav neviena slikt avārda ko pateikt! Viss strādā nevainojami, un esmu apmierināts ar savu pirkumu.
Tagad sakiet lūdzu tie kam ir bijusi saskarsme ar w140 s400 long 4.2 benzins.. kadi vini ir? Kadas ir jusu domas? Neesmu no tiem kas zelo naudu prieks auto, un vienmer lieku tikai labas un kvalitativas detalas, kā arī aprūpes veicu savlaicīgi.

Paldies, par jūsu laiku!
 
CoolSawas @ 17.maijs 2014 0:00
Mercedes w123 1982 Novērtējums: 8 Komentēt
Tātad.
Jāatzīst, ka esmu neliels MB w123 fanāts. Savā pagaidām ne ļoti ilgajā autobraucēja stāžā esmu bijis 3 sedanu īpašnieks un šobrīd pucēju kupeju.
Domājot par to, kas varētu noderēt citiem lasītājiem, izvēlēties vai nē, šādu auto:
1) Manuprāt, to vispār ir vērts darīt tikai tad, ja auto tiešām uzrunā kā vērtība, jo nekādus baigi racionālos argumentus (kā piemēram, santīma ietaupīšana uz cenu) citādi neatradīsi. Nenoliedzami, ka w123 ir ļoti izturīgi, kas itkā samazina ekspluatācijas izmaksas + iegādes izmaksas (nerunāju par autentisku auto ideālā stāvoklī) ir salīdzinoši zemas priekš MB.
2) Par lielākajām nelaimēm: VIENNOZĪMĪGI RŪSA! Auto rūsē nejēgā.. lai tas nenotiktu ir pamatīgi jāpasvīst.. kārtīga pārmetināšana un pretkorozijas apstrāde uz laiku ļaus uzelpot, bet maksās naudu.. un pēc pāris ziemām tāpat brūnais draugs līdīs ārā.
3) Ritošā daļa - mūsu bedrēm ļoti piemērota : ) Nē, tiešām, pirmajam Mersim vispār 2 gadus uz skati neko nevajadzēja mainīt, otrajam laikam totreiz stūres pirkstu nomainīju.. viss
4) Motors - ja pret to izturas ar cieņu, praktiski nenobraucams!Pirmais man bija 2.0 karburators: leca ideāli pat riktīgā salā, ar atgāzēm problēmu nekādu. Nākamais bija 2.3E (šprice): nekādu problēmu, daļas der no w124.
Tomēr pērkot motoram vēlams pievērst īpašu uzmanību, jo jārēķinās, ka tas būs noskrējis krietni padaudz: tukšgaita, dūmošana, grabēšana klabēšana.. es pats vienu šādi nopirku baigi neskatoties, rezultāts - 1l eļļas uz 100km, slāpst nost utt.
5) Degvielas patēriņš: 2.0 motoram varēju dabūt kādus 8,3l/100km. . bet pa lielam zem 10 litriem uz 100km neiztikt, ar to jārēķinās.
6) Pērkot iesaku pievērst uzmanību stūres luftei.. diezgan tipiska parādība. Bet citādi stūri var pagriezt ar vienu pirkstu : )
7) Pērkot noteikti neželot ceļgalus, paskatīties sliekšņus, arkas, aizmugurē bagāznieka kabatas arī rūsē lopā, protams priekšā amīšu vietas utt. Vēlams pacelt paklājiņus, lai redzētu grīdu.. ja mitrums, tad viss skaidrs utt.

Rezumē: ļoti ērts, plašs, patīkams auto; daļas pa lielam salīdzinoši lētas (jaunu izpūtēju visā garumā dabūju pa 35Ls), var dabūt šrotos, remontus var veikt katrs lauku serviss, jo nav nekādas super HiTec elektronikas utt; piemīt savs vizuāls šarms; degvielas patēriņš liels/dinamika ne tik liela : ) , ļoti uzticams - ne reizi nav nācies palikt uz ceļa, izņemot gadījumus, kad beidzies benzīns : D
 
Imanuels @ 19.februāris 2011 0:00
Mercedes S500 C 1995 Novērtējums: 8 Komentāri [10]
Pavisam nejauši iegādājās šāds auto. Pēc pirmā skata - neglīts, liels, brutāls, nepraktisks, šķietami rijīgs un neaudzināts.

Principā, iegādes iemesls pavisam banāls - bija labā stāvoklī par labu cenu.
Par labo stāvokli liecināja nobrauktu meršu standarta pazīmes neesamība - izberzts caurums ādas beņķī. Šeit tādu neatradu. Sāku pētīt dziļāk - uz tāfeles 190 tūkstoši km. Pašķirstiju līdzi iedotās servisa grāmatiņas - +/- viss sakrīt. Iespējams, ka nobraukums reāls. Vēlāk salīdzināju ar Domeniks datiem, arī viss sakrita.
Izpētot sīkāk salonu, konstatējās dažas plaisas lakotajā kokā. Tie tad arī bija vienīgie defekti salonā. Smieklīgi priekš 95. gada auto.

Pētot auto vēsturi, atklājas, ka pirkts un lietots Šveicē, pēc garantijas laboti mazi nieciņi, nav lūzušas nedz kārbas, nedz motori, nedz kompji.
Laikam bijis sists, jo pētot krāsu, varēja manīt, ka ir šis tas darīts. Bet, laikam krāsots viss mersis kopumā, nevis pa daļām un vēl ilgi lietots dzimtajā Šveicē. Cerams, ka tas nozīmē kvalitāti, jo Latvijā vai Šveicē krāso anāli slikti pat Domeniks.

Zem kapota V8 motors ar mazo 5 litru motoriņu. Kā reiz labs spļāviens inflācijai tāfelē. Pēc datiem, jābūt 320 lopiņiem un 470 ņūtoniem pie ļot patīkami zemiem apgriezieniem. šie cipari nenozīmē neko priekš manis, bet fakts, ka pilsētā pārnesumi pārslēdzas pie 1500 rpm, ļoti vairo komfortu.

Diemžēl, mersim ir 4 pakāpju automāts. Tas gan izskatās vecmodīgi, tomēr, mani tas neuztrauc, jo ātrumi pārslēdzas tikai divas reizes. Tas nozīmē, ka kustība tiek sākta ar 2. pārnesumu. Arī biku vairo komfortu, jo praktiski nejūti pārslēgšanos vai izmaiņas dinamikā. Automāts arī slēdzas ļoti patīkami, bez sitieniem. Atšķirībā no 5 pakāpju automāta, patēriņš ir tikai par pus litru lielāks uz šosejas.

Papildu aprīkojums ir visai nabadzīgs priekš S klases. No ekstrām ir tikai koka stūre, gaišā āda, aktīvās ogles filtrs un vēl šis tas. Izklausās maz, tomēr bāzes aprīkojumā ietilpst elektriski vadāmi un apsildāmi beņķi šoferim un pasažierim ar trim atmiņas pozīcijām un ortopēdiskajām atzveltnēm, mūziciņu ar Alpina CD čeinžderi un 10 tumbiņām, kā arī daudz un dažādiem maziem nieciņiem, kas padara braukšanu patīkamāku. No tādiem nieciņiem der minēt pakešlogus un vakuum piesūcekņus, kas paši aiztaisa durvis. Vairs nekas nav jācērt. Atliek tikai nedaudz piespiest durvis ciet un pašas pievelkās.
Aprīkojumā vēl ietilpa 18'' AMG diski. Priecēja, ka kāds riebēklis tos nebija nozadzis un palikuši tie paši dzimtie diski. To apliecina gan VIN koda atšifrējums, gan disku pase ar ražošanas gadu, auto VIN kodu un disku sērijas numuriem. Patīkami, ka saņem lietotu auto bez šķūninga un pirmspārdošanas aprīkojuma izzagšanas.
Maģītis, kaut kasetnieks, arī izrādijās dzimtais, jo bija nozaudēts kods, lai ieslēgtu maģi, bet caur domeniks dabūju rūpnīcas iedoto kodu, kas izrādijās ir īsts. Patīkami.
Pašā maģī bija atstāta kasete ar kau tkādu operu vācu valodā.

Komforts ir neaprakstāms. Ņemot vērā, ka tā ir 95. gada mašīna.

Kāds noteikti prasīs - cik tad rij? Rij daudz, ja salīdzina ar Getz. Pilsētā aprij aptuveni 18 litrus, pa šoseju aptuveni 12. Bet gan jau uz šosejas rītu mazāk, ja apdzīšana noritētu lēnāk. Parasti tiek iespiests kickdown un V8 ierūcās kā nikns tīģeris. Šādā procedūrā gan jau patēriņš ir visi simts litri : D

Pie auto trūkumiem varu minēt to, ka nav 6 litru motors un četras durvis. Apnika jau cilāties, lai kādu ielaistu iekšā : )

Tāds lūk ripinās pa Latviju.
 
Richy @ 18.augusts 2008 0:00
Mercedes 190D 1988 Novērtējums: 9 Komentāri [2]
Tika iegādāts vairāk nekā pirms gada par 1000 Eur.
Motors 2.5l dīzelis, 5- pak ātrumkārba.
Pa šo laiku nomainīti: priekšējie bremžu diski, pakaļējie amortizatori, kolodkas, stikla tīrītāja motoriņš, ģenerators, aizmugurējais gultnis, spidometra trose, rocenes trose, gumijas un daļa no izpūtēja.

Plusi:
Uz šosejas līdz 110 km/h patēriņš 5l/100 km, pilsētā 7l.
Ļoti piemērota Latvijas ceļiem. Katrā gadījumā nav jābaidās, ka nolūzīs piekare pa bedrēm kratoties.
Nav nekādas elektronikas, kas mīl nosprāgt līdz pusei un vest saimnieku izmisumā.
Par cik labi uzturēts motors, ziemā var iedarbināt bez problēmām.
Ļoti laba vadāmība un pateicoties aizmugures piedziņai varēšana izgrozīties un iegrozīties visur kur vajag.
Nerada iekāri zagļu acīs.

Mīnusi.
Visu šo meršu klasiskā vaina - ūberkrutais stikla tīrītājs. Vismaz reizi pusgadā jāizjauc, jāpārbauda, jāiztīra un jāiesmērē.
Spidometra troses vārīgums. 2 reizes mainīju. Varbūt štruntīgas trosītes gadījušās. Tagad pusgadu jau iet normāli.
Lēni uzņem ātrumu. Šis modelis gan arī ir domāts normāliem braucējiem.
Kondicioniera neesamība (cilvēks nekad nebūs apmierināts)

Rezumējums:
Kārtībā uzturēta šī mašīnīte aizvedīs kur vien vēlies. Ir braukts visur kur - Latvija, Baltija, Eiropa. Piemēram pagājušo mēnesi tika izbraukāta Skandināvija un Eiropa (ap 5000 km). Bez problēmām.
Kopumā nobraukts ap 50000 km.
Uz autobāņa pārbaudīts max ātrums - 185 km/h
Uzturēšanas izmaksas ir ap 500 Ls gadā. Principā mainīts tiek tas, kas braukšanas gaitā nolietojas. Uz servisu tiek dzīts divreiz gadā - pirms vasaras un decembrī pirma TA.
Duke @ 20.jūnijs 2008 0:00
Mercedes E290 1997 Novērtējums: 9 Komentāri [1]
Tas ir mana teva mersis. Nopirka pirms gadiem trim no vacijas par 10000eiro, pirmo skati izgaja ar pirmo reizi, pec gada, ari ar pirmo reizi, pedejo skati, ar otro reizi, nomainot prieksejos amisus un pirkstu. Nobraucis jau krietni virs 100000, un tikai amisi prieksa un pirksts.
Masina ir loti komfortabla, bedres gandriz nejut, ekonomisks, prieks saviem izmeriem(7-8l, dizels)automats. Salons nostradats lidz pedejam, nekur nav nohalturets. Diezgan niprs(140Zs). Mersis, ka jau mersis, cepuri nost.
+ekonomisks
+kvalitativa hadene(bedres un ,, trepi,, gangriz nejut, likumos ,, rakstas,, labi)
+labs paatrinajums(prieks saviem izmeriem un dizela, automata. )
+labi aprikots(abs, stabilitates sistema, ,, blocis,, kruizkontrole, parkosanassensori utt. )
+labas fares
+laba paredzamiba
+kvalitativs un praktisks salons(viss nostradats lidz pedejam, nekur nav ,, nohalturets,, daudz vietas salona un bagaznieka, erti sedekli ari aizmugure. )
+prestizs
+izturigs, uzticams

- cena
martsr @ 20.marts 2008 0:00
Mercedes 230 CE 1988 Novērtējums: 8 Komentāri [15]
Ilgi meklēju pieņemamu SAAB 9000, beigās apnika, un atminējos to, ka pirms pēdējās automašīnas, kas tika iznīcināta (ne manas vainas dēļ) - Honda Prelude 3- th gen iegādes vienubrīd metu aci uz šitādiem, bet priekš tā brīža šķita pa dārgu. Tā nu nejauši aplūkoju SS. lv, un te nu bija - tiko no Vācijas, cena bija ap, vai drusku zem 3K eur, precīzi vairs neatceros, jo, protams, tā tika arī nedaudz nokaulēta. Nākamajā dienā izbraucu un nopirku. Tātad tika iegādāts MB 230 CE, respektīvi W124 kupeja, manuālā kārba, aprīkojums nabadzīgs: stūres past., ABS, kondicionieris, spoguļu apsilde, nav elektronikas (logi, galvu balsti). Protams, par cik pirms tam vispār ar MB nebiju braucis ar šo to iegrābos. Nestrādāja kondišen - to ziemā pērkot nevarēja pārbaudīt, lūka, kā arī sajūgs bija jau pamatīgi izdilis. Tādas interesantas lietas - lai sprādzējoties neizmežģītu roku automātiskie drošības jostu padevēji. Nav statnes aiz durvīm, respektīvi logi sakļaujas savā starpā - abus nolaižot interesants skats.

Braucu jau gadu, norullēti apmēram 28-30 tkt. km, pa šo laiku tika saremontēts sajūgs, kā arī priekšējā stūres ķega, ko nočakarēju paša vainas dēļ pļavā uzķeroties uz akmeņiem, kopā izmaksas: nepilni 200 Ls (sajūgs tika mainīts pilnībā: kurvis, disks un visas lietas). Samainīju arī priekšējos amīšus - 120 Ls ar darbu. Nav īsti laika iedot saremontēt pārējo, jo mašīna nepieciešam ikdienā, tā kā pagaidām esmu atlicis, bet cik noskaidroju - kondicioniera radiators (diagnostikā atzina par beigtu) - 115 Ls + darbs + uzpilde, šo līdz vasarai jāsakārto, neredzu nepieciešamību remontēt lūku. Vēl gribētos samainīt dzinēja ķēdi ar ruļļiem - darbs + materiāli tika satāmēts uz 200 Ls, bet par cik tā ir ķēde, nevis zobsiksna, tad īpaši nesaspringstu. Kopumā normāli braucot domāju, ka gadā ar pāris autoservisa apmeklējumiem un 500 Ls (kopā) investīcijām remontos jārēķinās, bet nu - ja stāvoklis labs un seko līdzi, tad jāremontē reti, protams, neņemu vērā neprognozētos izdevumus - avārijas.

Par braukšanu: 134 zs., masa - 1350/1790 kg, nav sportisks, tomēr dinamisks, apdzīšana uz trases nesagādā problēmu, par cik dragreisos nepiedalos un nekad neesmu piedalījies, tad nav nepieciešamības pēc 3.0, vai 3.2 dzinēja, gaita diezgan līgana, bedres jūt minimāli. Par cik pārsvarā mīcos pa pilsētu, tad dažreiz izjūtu nepieciešamību pēc automātiskās kārbas, lai arī pirms tam pilnīgi un galīgi biju pret auto ar automātiem. Jāpaiet laikam, kāmēr pierod pie aizmugures piedziņas, par cik pirms tam man bija tikai priekšpiedziņas auto. Auto tāds - diezgan nomierinošs un neprovecējošs uz agresiju, ja pirms tam stresains iekāpj vecajā širpotrebā un tūlīt pa robiem, atvilkt no katra krusta, tad ar šo brauc kā normāls cilvēks - plūsmā bez "džigitošanas". Vizuāli - klasiski elegants un nopietns auto.

Šodien tika izieta tehniskā apskate, uz pirmo reizi, lai arī drusku raustījos - viens šarnīrs tāds pussprādzis priekšā, līdz ar to neliels stūres brīvgājiens. Rezultātis tehniskajā - 3 vieninieki, divi kā parasti: eļļas un dzesēšanas šķidrumu noplūde un korozija, a trešais, protams, par šarnīru.

Kopumā vērtējot - manuprāt nav ideāla auto, ir jāizvēlas divas opcijas no trijām: ikdienas izmaksas (degviela, tekošie remonti), komforts un trešais - auto izturība un stabilitāte lietošanā. šajā auto ir pēdējie divi.

Degvielas patēriņš pilsētā: vasarā bija ap 14, tagad ziema - domāju savi 15-16 apmēram iet, ārpus pilsētas 9-10L, ar apmēram 1.3 tonnu piekabi uz trases - 16-17.

Plusi un mīnusi:

+Kvalitāte;
+Ērts;
+Izturīgs, pa šo gadu ne reizi nav pievīlis, domāju nekļūdīšos apzīmējot to ar jēdzienu "tanks";
+Vienkāršs un salīdzinoši nedārgs remontos, katrā ziņā šaubos, vai varētu atrast kādu detaļu, kas maksātu vairākus simtus latu;
+Detaļas var dabūt bez problēmām, priekša, dzinēja, ritošās daļas detaļas der no sedaniem/universāliem, manuprāt pat garumi visiem ir vienādi, a tādu kā zināms pa pilno, ar sānu logiem un durvīm varētu būt problēmas, kā arī dzirdēti nostāsti ka padārga logu tīrītāja sistēma (tas ir tikai viens);
+Salonā nekas nav sācis pa šo laiku grabēt;
+ Ietilpīgs, bagāžnieks lielāks kā sedanam, arī aizmugurē ir ērta sēdēšana, ja priekša nesēž >1.8m garkājains šoferis;
+Āķis, nezinu gan vai visiem ir, bet pāris reizes gadā noder.

Tagad par mīnusiem:

- Nav stūres lifta, neieteiktu mazu augumu cilvēkiem, pašam ar 174cm un tā - līdz ar nagiem, savādāk acis būtu knapi virs stūres;
- Diezgan slikts pārskats, pēc mazajām japāņu kupejām kādu mēnesi jāpierod, līdz ar to neieteiktu šo auto nepieredzējušām meitenēm;
- Aprīkojums, bet tas vairāk attiecas uz šīs konkrētās mašīnas aprīkojumu, tomēr - varbūt pat tas ir pluss, jo īpašu sāpi un neērtības dēļ tā neizjūtu, un nestrādājošas ekstras sagādātu tikai galvassāpes.

Vairāk tiešām nezinu kur piekasīties. Lieku 8 balles, tomēr grūti gāja, kāmēr pieradu pie pārredzamības. Zinu tikai vienu - ja pirms tam pamēģināju Audi 80, Opel Vectra un 3 Honda Prelūdes (1x2. th. gen, 2x3th. gen), ar šo pavisam savādāka braukšana, bet man patīk, nākamais noteikti būs MB, tikai droši vien W140, vai CL, bet ne tik drīz, lai arī ne reizi ir bijusi finansiāla iespēja nopirkt ko dārgāku - nav bijusi nepieciešamība, šis auto pilnībā mani apmierina un neredzu nepieciešamību viņu mainīt.
 
GangBoy @ 19.februāris 2008 0:00
Mercedes 190E 1991 Novērtējums: 7 Komentāri [6]
Pirms 6 gadiem kā gadījās kā ne, draugs kurš tirgo mašīnas man piedāvā vienu 91. gada 190 ar 1.8l benzīnu bez extrām, bet ar servisa grāmatu un orģinālo nobraukumu - 250000t. km., pirku par 3000eur.
Patika:
- labā manervētspēja
- motors likās pietiekami dinamisks priekšs manis
- labs dizains, vairāk cienīja uz ceļa
- ērta sēdēšana priekšā
- pārredzamība
- Mercedes zīme uz kapota (pie kuras reiz pieķērās kāds plastmasas maisiņš
- komforts uz ceļa
- labas tuvās gaismas tumsā kopā ar ieslēgtiem miglas lukturiem
Nepatika:
- milzīgā stūre
- mazs bagāžnieks
- nav tahometra
- maz vietas aizmugurē
- pinīgi nekādu exstru

Par remontiem un patēriņu:
3 gadu laikā nobraucu ~75. t. km., pilsētā iekļāvos 10l benzīna.
3 gadu laikā mainīju eļļas ik pa 15. t. km., esmu nomainījis spuldzes, apmainījis siksu, filtrus, rullīšus, kkad nomainīju arī bremžu diskus ar klučiem, bet vairāk neko neesmu darījis.
Protams, domāju, ka man paveicās, jo ir grūti noticēt, ka es tik maz esmu ieguldījis šajā auto.
Paldies.
 
Guntis @ 27.decembris 2007 0:00
Mercedes CL500 2001 Novērtējums: 5 Komentāri [12]
Nu ko lai saka- patika man šis modelis līdz ģībšanai : ))Kad iegādājos biju pārlaimīgs jo beidzot tiku pie viss elegantākā pasaule divdurvju limuzīna(vismaz tā šo modeli raksturo pasaules slavenākie auto experti). Mašīna tika iegādāta Vācijā pie dīlera ar visiem papīriem, grāmatiņām un reklāmas prospektiem- tātad tīrs un skaists pec vella : )Jau braucot pa Vāciju sajutu skaudīgos vāciešu acu skatienus ar domām : kur tāds jaunais ir ņēmis naudu?Tas tik pastiprināja manas domas par pareizo auto izvēl: )Atgriežoties mājās kādu laiku braucu ar smaidu uz lūpām, taču drīzumā smaids palika šķībāks, sāka parādīties visādas nu ļoti nepatīkamas lietas!Kā pirmais brīnums bija degvielas patēriņš. Sāku just ka maciņš pārāk strauji sāk zaudēt ''resno'' formu, auto sāka rīt ap 40l uz ''sotaku''!!Protams problēma tika atrasta un novērsta. Tā nu es atkal laimīgs vizinājos skaistulī līdz vienu dienu viņš pieteica man streiku: (. Nāku pēc skaistuļa , bet šis guļ uz ''vēdera'': (Izrādās visa mašīnas ABC sitēma ir pateikusi''čau''un nav remontējama tikkai nomaināma uz jaunu. Auto glābšana izmaksāja 4500ls!!Par smaidīšanu man vairs nebija domu, arī barukšana skaistūlī palika tāda drūma lai gan viss atkal bija itkā OK, es tomēr šķīros no viņa ar zaudējumiem. Tā nu man palika par piemiņu- asaras, puņķi un vilšanās par CL500!
Kašmirs @ 6.oktobris 2007 0:00
Mercedes E 320 C 1995 Novērtējums: 8 Komentāri [12]
Sveiki,

Tā nu sanāca, ka pēc 2 gadu E 220 C (124 virsbūves kupeja 2,2 L un 150 PS) lietošanas sagribējās tomēr izmēģināt analoģisku kupeju ar lielāko motoru. Tad nu sāku aktīvi meklēt C124 ar 3,2 L motoru. ( 124. virsbūves kupejas mainījās ap 93. gadu, kad 2,3 L motora vietā nāca 2,2 L un 3,0 24v motora vietā sāka ražot 3,2 L ar 24v + nāca citādāka optika un ekstru klāsts) Viens no dzinuļiem nepārprotami bija toreiz vēl plānotie neskaidrie kosmiskie nodokļi mašīnām ar virs 3L dzinēju. Tā kā darbs man ir saistīts ar biežiem apmeklējumiem Vācijā- īpašu problēmu papētīt piedāvājumus nebija. Īsi pirms brauciena uz Frankfurti manā redzeslokā nonāca 3 dažādas C124 kupejas ar 3,2 L motora tilpumu. Galvenie nosacījumi bija : 95. izlaiduma gads/pēc iespējas mazs un negrozīts noskrējiens/1 īpašnieks un Service Heft bez jebkādiem caurumiem jeb vienkārši – kopts eksemplārs.

Attiecīgajā nedēļas nogalē tika apskatīti visi 3 auto, no kuriem viens bija garlaicīgs, melna āda un ne īpaši bagātīgs aprīkojums, otram bija ļoti smuka tumši zila metālikas krāsa, taču melns drēbes salons, ļoti tūļīgs un neapķērīgs vācu resnulis, kura auto gan bija pat viens no Final Edition 96. gada sākuma, taču tam bija nenormāli netīrs un nekopts salons.
Trešais bija Freiburgas Mercedes Benz salonā izstādītais bildē apskatāmais modelis ar priekš Mercedes diezgan neraksturīgu krāsu- zaļā Pērle (269. krāsa- maina toni uz zilgano atkarībā no apgaismojuma) un bēšas ādas salonu un ekstru daudzumu, kas man lika pamatīgi aizdomāties. Arī pārdevējs izrādījās ļoti laipns un pretimnākošs, ātri atradām kopīgu valodu (abi esam MB klubos) –vienīgi, no sākuma viņš baidījās no manis kā no Austrumeiropas pārstāvja : D
Auto tolaik bija 124 T Km noskrējiens, 1 īpašnieks, kopts pēc Service Heft ierakstiem un zīmogiem tikai un vienīgi pie dīlera. Freiburgas dīleris deva līdzi pusgadu garantiju. Drošs paliek nedrošs, līdzi bija arī kolēģis no Vācijas nodaļas tehniskās daļas, ja nu ir kaut kas, ko es pats nepamanu, jo nu mehāniķis gluži neesmu : ). Pēc pamatīgākas izpētes un testa brauciena sapratu, ka garām nelaidīšu, arī kolēģis norādīja, ka jāņem- priekš 12 gadus veca auto labs stāvoklis. Pats pārdevējs, maita, arī vēl iesvieda āķi lūpā ar tekstu- šāda krāsa + aprīkojums starp C124 ir sastopama reti. Jāsaka gan, ka cena arī nebija Rumbulā pierastie 5-6 K eiro, bet kā jau zinoši cilvēki saka- nekas nav dārgāks par lētu Mercedes : )

Tā kā aizmugurē bija atrodamas 2 mazas buktītes nedaudz virs bufera, notika Austrumeiropas pārstāvim raksturīga veiksmīga un pieklājīga kaulēšanas, pēc kuras tad pirmdien no rīta varēju doties pakaļ savam jaunajam auto. Pārdevējs jau bija sarūpējis apdrošināšanu un tranzīta numurus, uzsauca bavāriešu pusdienas, iespieda vīna pudeli rokās un ceļš uz mājām varēja sākties. Patīkami izbaudīt, kā strādā perfekts klientu serviss.

Tātad auto tehniskie dati:

1995. izlaiduma gads, C 124 kupeja, 3,2 L 24v motors ar 220 PS (pēc grāmateles 0-100 km/h 8,6 sek), pilna masa 1980 Kg.

Ekstras:

Visi 4 el. logi (papildus pogas aizmugurē), el. jostas padevēji, el. un apsildāmi pašaptumšojošie spoguļi, el. lūka, el. aizskars aizmugurē, el. galvas balsti aizmugurē un priekšā, el. regulējami un apsildāmi sēdekļi gan šoferim gan pasažierim, kruīzkontrole, 5- pakāpju automātiskā kārba, ESP priekšgājējs ASR, kas neļauj izspolēt, kondicionieris, sporta piekare, no rūpnīcas tonēti logi, el. antena, CD autoradio un diskmainis, spogulītis ar apgaismojumu saulessargos pie priekšas stikla gan pasažierim, gan šoferim, pat apsildāma logu mazgāšanas sistēma. Vēl jāpiemin labi saglabājusies bēšā āda, smukas riekstukoka apdares izpildījums, ādas stūre, āra temp. rādītājs, rokas balsti priešā un aizmugurē, papildus kastīte mantām pa vidu, 2 Airbagi .... vēl šo to droši vien aizmirsu. : )

Latvijā pievienota arī signalizācija ar 2 joslu peidžeri, kas ļauj redzēt 1km rādiusā, kas notiek ar auto un immobilaizeri.

Pagājis ir nu jau pusgads, nobraukti 10 K km un pagaidām nekas neliecina par to, ka draudētu lieli remonti, līdz šim esmu nomainījis vienu stūres pirkstu kreisajā pusē (Ls 30) + pēc 17 collu AMG disku uzlikšanas regulējis savirzi (Ls 15 Dalanā) un nesen nomainīju eļļas motorā un kārbā + filtrus (kopā Ls 150). Tūlīt gatavošu ziemai, kur tiks izlabotas tās minētās buktītes.

Reālais patēriņš šim auto sastāda no 13-18 L 95. benzīna uz 100 km pilsētā(atkarībā kā brauc) un 8-10 L ārpus pilsētas. Gāzi šim nelikšu, jo uzskatu, ka tas vienkārši nav smuki, neatmaksājas un netaisos pārbaudīt, vai tiešām ir patiesība, ka gāze nekauj motoru. Jāsaka gan, ka ar šo motoru MB kļūst cik necik dinamisks, reizēm (īpaši no sākuma) pieķēru sevi pie fakta, ka braucu jau uz 75 km/h pilsētā- lai gan cenšos ievērot CSN un būt pieklājīgs.

Auto, lai arī vecs kā zeme- joprojām spēj piesaistīt cilvēku skatienus (kad smuki nomazgāts –bet grēks ir šamo nemazgāt) patīk arī tas, ka jams patīkami atšķiras no parasti redzamajām melnajām un sudrabotajām šāda veida kupejām .

Citādi pagaidām es ļoti apmierināts ar pirkumu un nu redzēsim, kā šis auto sevi parādīs nākotnē.



 
Ideots @ 10.augusts 2007 0:00
Mercedes 300TD 1991 Novērtējums: 6 Komentāri [12]
Cenīšos rakstīt īsi. Nopirku ziemā daudz neskatoties, jo bija vajadzīgs auto ar automātu. Cena bija diezgan augsta 4300 eiro, taču uz to brīdi nebija izvēles. Nobraukums bija ap 300 t km, taču varēja redzēt, ka ir rupjā veidā rauts ārā sidometrs. Pārdeevējs par nobraukumu dziļdomīgi atbildēja, ka tagad jau visi tin. Tas gan mani nebaidīja, jo zināju, ka šādi merši iet pat mili kā takši. Tātad, ļoti stabila un droša braukšana(sapratīs tie, kas jebkad braukuši ar mersi), degvielas patēriņš ap 8-9 l dīzelis uz 100( audi 2.3 turbo qatro pilsētā bija ap 19). Dinamika pietiekoša, salons ļoti labs, ādas, nedaudz pietrūkst el sēdekļu. Sēdekļu apsilde ļoti laba, kondicionieris strādā labi. Uz virsbūves ir daži rūsas pleķi, tomēr viegli novēršami. Bija problēmas ar vakuumsūkni, kuru novēršana izmaksāja Ls 75. Šarnīra maiņa Ls 20. Salonā nedaudzpietrūkst vietas aizmugurē, taču nevar salīdzināt ar, piemēram ford escort, kurā var ielīst aizmugurē tikai ar 38 izmēra tupelēm. Jāuzmanās ar karteri, ko ļoti viegli pārsist pie mūsu ceļu kvalitātes. Braukšana ar automātu Rīgā ir atsevišķa tēma, jo parastajai kārbai tagad ietecams ņemt līdzi kādu lieku sajūga trosi : )
 
norca @ 4.jūlijs 2007 0:00
1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti