Lasītāju pieredze par saviem auto

Honda accord coupe 1994 Novērtējums: 9 Komentēt
Esmu loti apmierinats ar so auto. Priece izskats, dinamika un komforts. Cik noprotu accord kupejas daba ir reta paradiba, vismaz te Latvija- ar to vien var lepoties. Masina tik menesi ir pie manis, bet jau sniedz kaudzi pozitivus iespaidus. No minusiem drosvien var minet koroziju, lai gan ta ir salidzinosi maz... grida loti laba stavokli, par ko biju parsteigts. Auto iegadajos par 800 eiro, kas nav dargi prieks sada auto un ir uzmanibas verts. Pirmais iespaids bija fascinejos. Kad iekapu salona, tas mani radija iespaidu, ka sezu limuzina- diezgan plash salons un loti erti sedekli. Runajot par paterinu, pilseta bus kadi 9l, arpus 7l.. ja nav smaga kaja. Si man jau ir 14 masina un tadu gandarijumu man neviena nav sniegusi, ka honda kupeja.
 
raihins @ 7.oktobris 2014 0:00
Honda Shuttle 1996 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
Sanāca tā ka tiku pie hondas, vispār jau sākumā skatoties placī nebija ne jausmas, kas tas ir par zvēru, bet pameklējot mātē google radās skaidrība, ka tas ir amerikā populārs minivens, ar jāpāņu radurakstiem. Konkrētais tumši zils ar automātisko kārbu un 2.2 benzīna motoru, jā rīma jau ir, kādi 11 litri sanāk vidēji. Bet jau ir nobraukts nekādu lieku remontdarbu nav, tikai apkopes, bet padārgas sanāk, jo nav jau audi, kam tirgū visu var nopirkt, bet tas tā. tad jāsāk ar pozitīvo, lec ziemā izcili, laba caurgājaība, visas nepieciešamās elektro funkcijas, plašs un ietilpīgs salons, sešas vietas, ziemā momentāli piesilst, arī nepaliek neieraudzīts, labas gaismas, lieli spoguļi
Mīnusi ēdelība, rūsai patīk pieķerties rūsai, izmēri piecus metrus garš, automāts tikai ar četriem ātrumiem, motoram patīk eļļa, ka sāks plīst būs padārgi,
bet kopumā atbilstošs cenai un gadam, varbūt paskaļš, bet uzticams
zz @ 3.janvāris 2013 0:00
Honda FR-V 2,2 cdti 2007 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Ģimenē tika iepirkts FR- V ar LV tirgū neeksistējošo 2,2 turbo dīzeli. Visādi citādi patīkams auto taču diemžēl arī Hondai gadās neveiksmīgi izstrādājumi (ne šī mašīna kopumā bet atsevišķi tās mezgli). Uz odometra 132000, tikko nomainīts kloķvārpstas skriemelis ( ~ 300 Ls), tas kā tagad daudziem auto ietver sevī gumijas demferi pa vidu starp centrālo un ārējo daļu, un laika gaitā gumija nolietojas un pasākums vairs īsti labi kopā neturas.
Neesmu atradis kas par nelaimi īsti un patreiz servisi arī nespēj uzminēt - labajā pusē pa mūsu izcilajiem ceļiem ir iemeties čīkstulis. Iespējams ka augšējais amortizatora atbalsta gultnis bet tikpat labi kāda cita gumijas- metāla daļa kas ir sākusi streikot. Īsti vēl neesmu sapratis kas par vainu bet stūres pastiprinātāja sūknis sācis taisīt jokus - mēdz reāli smaga stūre palikt, ar abām rokām nevar pagriezt - bija zems šķidruma līmenis ( tā skatoties aukstam pēc rekomendācijām - itkā viss norma virs MIN atzīmes, bet tikko aukstu piedarbina - tā momentāni zem MIN) - tika papildināts, bet problēma nepazuda, tikai palika retāka, cerams ka tur nav jāveic kaut kāds īpašas maģiskas procedūras gadījumos ja tiešām iekļūst gaiss, dīlera verdikts - ka visdrīzāk tomēr sūknis beidzas, lai gan nekādu aizdomīgu skaņu no tā nav.
Kopsummā no aprakstītā - skriemeļa problēma 2.2 cdti dzinējiem ir raksturīga pilnīgi visiem modeļiem, pārējās 2 lietas tik atzītas par neraksturīgu problēmu, lai gan esot bijis gadījums kad LV tirgus FR- V ( tātad ar benžas dzinēju) kaut kādas problēmas ar pastiprinātāja drošības vai spiediena vārstiem.

Citādi no lietošanas viedokļa ļoti ērts, sēdekļus smuki var salocīt izveidojot guļvietas, ja līdz 180 cm garums tad aizmugures beņķus nolocot, ja kā man 185 cm , tad ērtāk ir nolaist priekšas beņķu atzveltnes horizontāli (beņķis max uz priekšu jāaizbīda) un tad var šādi gulēt. Tiesa ar kājām sanāk "spert" pa stūri - garākajam jāizvēlas blakussēdētāja vieta. ;)

Viena "pusnelaime" - ļoti zema priekša, nu tā rupji teiktu ka klīrenss ap 10 cm - nav īpaši domāts nobraukt no asfalta. Tiesa piekare ir ļoti cieta ( bet ne nekomfortabla), pa "līdzenajiem" ceļiem daudzi auto ar lielāku klīrensu apakšu rīvē, bet šis nē. Protams sniegos - šīm ir lielākas problēmas. Avensis salīdzinoši tādā ziņā bezmaz visurgājējs.
wala @ 12.oktobris 2011 0:00
Honda Accord 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Auto tika iegadats 2007. gada aprili, no autoplača (ta teikt tiko no Vācijas), ar daudz maz ticamu noskrejienu -235 tukst. km, motorits 2. o ar automatisko karbu! Gandriz pilnaka pakete - adas salons, navigacija, kruizs, pilna el. pakete, sedekļu apsilde un el. regulacija! Nu ta, tagad par eksplutaciju (tagad spidometra radijums -291tukst. km) - gandriz ideala masina, samera ekonomiska 8-9l/100km, videjais pilseta+šoseja, dinamiska, erts plašs salons, ari bagaznieks neatpaliek, preciza vadamiba! Minusi- pacieta piekare, diezgan skaļa(virs 130km stunda, ka kabrioleta), braucot pa grantinieku, salona viegla pastmasas graboņa, ka jau japanim! Par šo laiku tika samainits - visas bukses, abi prieksejie lodbalsti, prieks. amartizatori (detalas ar darbu -300ls), sveces, sadalitaja vacins, spole (60ls), atjaunots ģenerators( 60ls), nu tagad vajadzetu nomainit lamda zondi un tas ari viss! Ellas, siksnas filtri netiek skaititi pie remontiem! Kopuma loti izturiga masinite (piekare tiesam tur ilgi, tacu ir problemas ar daļam, lodbalstus piemeram nevareja Riga atrast, pieskanoja no volvo (kura neatceros), tas pats ari uz citam daļam, cenas diezgan augstas, taču ja ko sataisa, tad kalpo ilgi! Ja vajag uzticamu, ar sapratigu benzina paterinu, taja pasa laika dinamisku auto(dinamika viena limeni ar 320 bmw manuala karba, e46), tad drosi var apsvert domu par šada auto iegadi! Tikai laikam ar manualo, jo automats ir diezgan domigs, pie tam tikai 4robi! Ja kadi jautajumi, rakstat!
Arturs @ 24.novembris 2010 0:00
Honda Accord coupe 3.0 2001 Novērtējums: 8 Komentēt
Honda accord coupe 3.0. Visā visumā auto labs, ļoti uzticams. Amerikāņu kruīzers, ērts un piemērots garākiem pārbraucieniem ārpus pilsētām.

Gaitas ziņā, ja neskaita jaudu, diezgan līdzīgs iepriekšējam 94-97 gada accordiem (daudz ir sanācis braukt ar 97. gada 2.2).
Patēriņš vienmērīgi ārpus pilsētas braucot 110km/h kādi 9l/100, pilsētā protams ar šo auto darīt nav ko, patēriņš kādi 15l/100km.
Pluss: braucot pa bāni uz 150-180km/h iespiežot vēl jūti cēlienu un auto iet salīdzonoši līdzeni un vadāmi arī uz 200km/h (R16 205/55 riepas), kas protams LV nav nepieciešams, bet pie mums ar 100-120 ideāli (patēriņa un komforta ziņā).
Mīnuss: smagais 3.0 motors kuram ziemā/mitrā laikā var labpatikties izslidināt priekšu pārcenšoties ar līkumu izņemšanu.

Auto paziņu aprindās ir grozījies jau no 0km, pašlaik tam ir pie 300000km noskrējiens. Ja regulāri taisa visas apkopes un daudz maz seko auto līdz nekādi negaidīti brīnumi nelec laukā. Protams ir jāmaina kluči, diski utt.. Pie apmēram 220000 nomainīta ķēde un jau no 200000 automātiskā 4pak. kārba raustās, velk garumā utt. (aut. kārbas hondām skaitās švakas).

Remonta izmaksu ziņā protams šis auto ir dārgāks par Eiropas lēto galu (opel utt. ), bet īpaši dārgāks par saab, alfa utt. nav.
Liels pluss ir ka šīs hondas ASV ir pilns un kaut vai no ebay. com, zinot pilnas auto specifikācijas, vajadzīgo salīdzinoši lēti var sūtīt pats.
notaspam @ 3.novembris 2010 0:00
Honda HRV 2001 Novērtējums: 9 Komentēt
Es PAR savu mašīnu it īpaši pēc šodienas tikai visu to labāko.... Vairāk gan gribēju jautāt kas / kapēc un par ko? tiesa nesanāca "ielogoties" tajā logā kur gribēju, tādēļ pieļauju atbildes nebūs, bet ceru.. esmu sieviete ar auto prieredzi no 95. gada, kārtoju tiesības pati, nepirku. Esmu bijusi dažādās situācijās, palīdzējusi vilkt no mašīnām ārā... ; turējusi galvu kamēr atbraauc ātrei, ķērusi pie galvas, -nēēēēēēēēēēēē tikai ne to mazo skuķēnu, kura savos laukos ir pieradusi pa savu ielu skraidīt turp un atpakaļ..... tas ir nežēlīgi.
Es šodien braucu no tikšanās Ozolniekos uz mājām Rīgas virzienā. Aiz Ozolniekiem pirms nākošā apdzīvotā punkta, pieļaujamais ātrums 90, es braucu ar līdz 100kmh, klausos SWH , zinu tur mēdz notiekt foto sesijas un ātruma kontroles, ievēroju ātrumu; man priekšā apstājās/stāvēja BMW 7.. kas notika. lai auto apstātos pēc policijas uzaicinājuma otrajā rindā kur VISI brauc ar ātrumu min 100 km/h; es braucu aiz šī BMW ...... nezinu ka izdevās tajā sekundē saprast kur jāgriež un kā jābrauc, bet esmu mājās, BMW dzīvs es arī un mani radi runā ar mani....,
BMW otrajā rindā ?
ES kura brauca ar ... 99?
Policija? kura nezinu kā ir nobiedējusi vadītājus(?) kuri pēc ziļžļa pacelšanās scenšas apstāties neskatoties uz radušos situāciju
Dodiet padomu kā turpmāko laiku pārvietoties ar AUTO, kamēr šis aizmirsīsies?(JA AIZMIRSĪIES
meita @ 18.oktobris 2010 0:00
Honda HRV 1999 Novērtējums: 8 Komentēt
Sveiki nopirku savu Hrv Islande. Par 1200Ls 99g ar 110000nobraukumu super. Braucu jau pus gadu. Vienigais ko mainiju ir stabilizatoru atsiates visas 4. citu problemu nebija. un ceru nebus. zziperiga auto priekss sava 1.6.
Pozitivi- uzticams, 4 velkossie. labs dizains. patik ka vadas.
Negativais- Grab grab liels minus. un maz vietas.
Bet visuma man patik. Paterinns stadils 10l uz 100km.
 
honda911 @ 7.marts 2010 0:00
Honda FR-V 2007 Novērtējums: 9 Komentēt
1.8 manuālā kārba "lētākā" komplektācija. Nav īsti saprotams atbildīgo par šo reģionu lēmums, ka dīzeļus nepiedāvāt šim modelim. Lai arī cena būtu par pāris štukām augstāka, pieprasījums būtu. 1.8 benzīns ir labs, bet tomēr jaudas mazliet piektrūkst- ir jāpārslēdzās uz zemāku pārnesumu.
80% šoseja, 20% tāds neīsts pilsētas režīms- patēriņš ~7.5 litri uz 100km. Ziemā patēriņš pieaug- loģiski : )
Ērts, ja priekšējā rindā pa vidu neviens nesēž un sēdētāji ir klasiskas (nav masīvas) miesas uzbūves... nolaists vidējais beņķis ir ērts roku balsts un dažādu krāmu novietojamais galdiņš. Vispār- vietas alkoholam : ) ir vairāk kā daudz.
Aizmugurējā rinda ir ļoti ērta pasažieriem tālso gabalos pie max atbīdītiem vadītāja un priekšējo pasažieru kresliem, ne dibens, ne kājas nenogurst.
Ātrumpārslēdējs pie paneļa- ļoti ērts, ja to pašu vidējo beņķi nolaistu izmanto kā elkoņbalstu.
Tehnisku kreņķu 2 adu laikā nav bijis, ja vien... pa garantiju mainīts stūres mehānisms (bet nu kaut kas tomēr nav arī pēc tā maiņas ok.. servisā apgalvo, ka viss ir OK- lai nu tā būtu).
- jūtams sānvējš;
- salīdzinošo skaļi dzirdami ā trokšņi, vējšs braucot;
- vajadzīgs jaudīgāks dzinējs;
- pulkstenis, regulējās atkarībā no garastāvokļa : )
+ degvielas patēriņš;
+ ietilpība gan pasažieriem, gan kravai;

Kopumā iesaku, ja ir vēlme pēc tiešām 5 vietīga (varbūt arī 6 vietīga) auto, ietilpība forša.
onkuls @ 7.novembris 2009 0:00
Honda CR-V 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Rakstu par visiem saviem auto bijušajiem un esošajiem, jo pats daudz esmu smēlies info tieši šeit, nekur īsti nezinu tik labu web adresi kur var palasīt info tieši no braucēju viedokļa. es mēģināšu šo sadaļu papildināt.

Bija divi varianti RAV4 vai CR_V. uzvarēja CR- V jo:
1) lētāks
2) lielāks bagāžnieks

ja nevar atļauties toyota tad jāpērk Honda : )
tātad no vasaras braucu ar cr- v 2.0i manuālā kārba. kad izslīd riteņi priekšējie pieslēdzās aizmugurējais tilts, tiklīdz priekšējie atkal griežas normāli aizmugure atslēdzas, bez elektronikas viss uz diferencāļa šķidrumu.

pirmo reizi japānis, paresteigts par motora klusumu, tā ka tas ir SUV tad patēriņš ir ap 10 l un mazliet vairāk.

Nopirku rumbulā, pirmie defekti bija nepareiza spuldze pie bremzēm tur ir kaut kādas divi vienā gabarīts ar bremžu signālu vajadzīgas bet bija tikai gabarīts ielikts.

Viens spoguls bija bez apsildes, samainīju.

Eļļai bija mazs līmenis piegāzu mazliet klāt un nesen nomainīju uz pilnīgo sintētiku 5w30 ar API SL klasifikāciju.

neko jau daudz neesmu nobraucis, bet patīk ka labi var redzēt ceļu un ka nav jābaidās no Latvijas ceļiem.

Ja nolaiž aizmugurējos sēdekļus iegūst ļoti lielu kravas vietu. (jau esmu vedis ledusskapi apm 1.70, boileri, vannu, viss ir kaut kā iestūķēts, protams, nejau vienā reizē)

mazliet pietrūkst priekšējo miglas lukturu.

Pagaidām nekādu sūdzību nav, prieks par A/C.

Ja salīdzina pārsēšanos no Opel vectra 96 gada uz hondu cr- v 99 tad gan bija sajūta ka esmu iekāpis vecākā nemodernākā auto, salons tāds kvadrātains neintresants. man arī ir vienkāršākā komplektācija bez rokas balsiem adas ķebļiem vai kā cita.

Cik palasījos internetā tad lielākai daļai nestrādā auto pulkstenis. bet atradu ka salabot un ar gudru vīru galvām un rokām tikām galā.

Vismaz pagaidām pie -5 ir bijis viss ok, siltumu pūš tā ka pietiek logu atkausēšanai un pašam.

ļoti sāpīga ir salona gaisa filtra nomaiņa, jāņem nost bardačoks, tad jāskrūvē vēl tāds stienis nost un tad tikai var izvilkt to filtru ārā un samainīt.


Konstatēju ka radiotors ir ieplīsis un sulojās tosols, ielēju līdzekli kas aizstaisa ciet, bet vēlāk jāmaina radiators. viena siksna sākusi mazliet dziedāt...



Pagaidām viss ir ok, tikai žēl ka bendža 10l/100km un ka maksā 0,70 LVL/l






braucejzzz @ 30.oktobris 2009 0:00
Honda Stream 2004 Novērtējums: 8 Komentēt
Honda Stream, bija izdevīgs piedāvājums un paņēmu.
Auto feins pirmo reizi braucu ar japāni, pirmajā brīdī ļoti pārsteidza klusais dzinējs vairākas reizes mēģināju iedarbināt jau darbojošos motoru.
Salonā viss ir savās vietās, retu reizi esmu izmantojis 7 sēdvietu opciju, un tad lepnums pa visu seju, tiesa pēdējās 2 vietas ir paknapas prekš īstā Latvieša. Mašīna ļoti labi derēs 2 pieaugušajiem un bariņam sīko kopā ar visu brīvdienu ekipējumu, tieši tādam mērķim arī auto tika iegādāts, un savas funkcijas pielda ideāli.
HONDA 1.7 l dzinējs kopā ar īso un azartisko kārbu ir kā radīts pilsētas braukšanai uz šosejas prasītos 6sto pārnesumu.
Tagad esmu nobraucis 20000km un paldies dievam nekas nav bijis jāremontē, lai gad detaļu cenas un servisa piedāvājumi ir visai simpātiski. Degvielas patēriņš pilsēta 9l/100km, šoseja (ar jumta bagažnieku un diviem velo turētājiem uz jumta) 7.5l/100km, domāju, ka bez jumta bagažniekiem varētu būt ap 7l/100km.
Uz ceļa un līkumos turās daudz labāk par Senic, un nedaudz labāk par Zafira, ar citiem miniveniem nav sanācis tā nopietnāk pabraukt.
Patīk:
+ Dizains, (gaumes lieta)
+ Uzvedība uz ceļa, labi turas līkumos un arī uz grantenes, pat neskatoties uz augsto visbūvi.
+ Nav nekās Uber ekonomiskais, bet manuprāt sakarīgs degvielas patēriņš
+ Vieta pietiek pašam ar sievu, sīkajam ar ratiņiem, vecmāmiņai ar ratiņiem, diviem ričukiem, un pāris somām (ietilpīgs)
+ Kluss motors
+ augsta kvalitāte (salons, tehniskā puse)
Ne visai:
- Varētu būt mazāks pagrieziena rādius pilsētniekam
- Nav 6stā ātruma, gribētos izmantot uz šosejas.
- Nav sešu cilindru 3 litru TDI : )
- Straujāk pieaug degvielas patēriņš braucot virs 100-110km/h

Tas tā īsumā

no 10 balēm starp kompkt miniveniem dotu 8.4
KB @ 13.oktobris 2009 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti