Lasītāju pieredze par saviem auto

Suzuki Baleno 1997 Novērtējums: 9 Komentāri [3]
Apmēram pirms gada nopirku Suzuki Baleno 1.6 sedanu (1997. gads). Varētu teikt īsts studenta auto. Šādu braucamo var dabūt ap 1000ls. Benzīna patēriņš apmēram 5-6,5 L / 100km. Protams atkarīgs no braukšanas stila.

Plusi +
* Mazs benzīna patēriņs (5-6.5 L/100km)
* Zema cena
* Gandrīz nekas nav salūzis gada laikā (vismaz man)
* Ir kondicionieris (atkarīgs no komplektācijas)
* Pietiekoši liels bagāžnieks
* Diezgan dinamisks priekš 1.6 benzīna motora
* Lēti maksā filtri, siksnas utt..

Mīnusi -
* Priekšējiem logiem, taisot tos ciet, reizēm paliek sprauga (ātri braucot nedaudz svilpo)
* Trausls elektrisko spoguļu gozīšanas mehānisms (viegli salaužams), labajā spogulī grūti kaut ko saskatīt
* Pērkot šo auto jāpievērš uzmanība priekšējam tiltam. Tas mēdz rūsēt (var rasties problēmas ar TA)
* Nedaudz grab durvju plastmasas.

Manuprāt Baleno ir izdevīgs un ekomomisks auto. Mana komplektācija - ABS, elektriskie spoguļi, kondicionieris, stūres lifts, gaisa spilveni (air bag), miglas lukturi, stūres pastiprinātājs, centrālā atslēga, elektriskie logu pacēlāji (4 gab. ). Ir dabūjams arī universāls un hečbeks ar šādiem motoriem: Benzīns (1.3, 1.6, 1.8), dīzelis 1.9. Vēl pie komplektacijas jāpiemin 4x4, apsildāmos spoguļus un sēdekļus, āra termometru un sporta režīmu amortizatoriem (reti sastopami).
kabis @ 1.maijs 2008 0:00
Suzuki SJ410 1983 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Suzuki SJ410, 1.0 karborator dzinējiņš ar 4 pakāpju manuālo kārbu. Offorad pazinēji šito novērtēs: 840kg pašmasa, partime 4x4, aizmugmehānisks aizmugurējais bloķis, pazeminātie ātrumi, 22 cm klīrenss - šie visi ir pietiekami faktori lai pat nepieminētu 1-2 collu lielākas M/T riepas. Nespēju iedomāties (nopietni nepārbūvētu) automašīnu, kas kaut tuvumā varētu stāvēt (braukt) blakus šitam bezceljā. Nopirkām šito vasarā pa 400ls (bez TA un bez nopietna potenciāla to ieguut) uzlikām normālas 215/75R15 M/T riepas (2. attēlā var redzēt šo procesu un iepriekšējās riepas), origjināls bija 195/80R15, bāku citu ielikām un bremzes sataisījām (tā gan bija lieka greznība, jo origjinālie trumuļi, pastiprināti mērcēti dubļos un ūdenī, ātri beidz darbību), bija nepieciešams mazs ''būdžeta'' lifts priekshā un piezāģēšana (dēļ riepām). Offroad limiti sākās tajā brīdī, kad asis nopietni zemi ''līdzina''. Ir braukts (parasti jau sanāk ieslīdēt tajās) pa riseem līdz celim dziļām un pilnām ar ļoti mīkstiem + vēl nelielā slīpumā - tajā situācijā knapi ārā tiku, bet tā visur, kur UAZs (gan bobiks ar kolhoznieka tiltiem, gan ''āzītis'') knapi izbrauc šis SJ410 ar neieslēgtu priiekšu (RWD) var izbraukt. Par komfortu jau labāk nerunāt - vietas maz, extru nekaadu, Ietilpiiba : ) - ir kaa ir, bet spēj vest 3 večus ar ap 250kg medījumu aizmugurē (un pakalja nemaz tā neiesēžas).

Moška ja kāds samuraj/SJ410/SJ413 īpašnieks te lasa - iedodiet kādu detaļu meklēšanas kontaktu (labu - veikalu, meistaru, šrotu), pagaidām nevajag (bet ja kas nojūk), ir doma vienu šitādu restaurēt līdz TA un biški vairāk uzlabot...

PLUSI
+maza masa;
+mehāniskais bloķis aizmugurē;
+salīdzinoši neliels degvielas patēriņš (aptuveni 2 reizes; mazāks kā Ņivai un 3 reiz mazāks kā UAZiem);
+lēts, salīdzinot ar citiem ārzemju džipiem;

MIINUSI
-4 večiem tomēr ļoti maz vietas, vairāk cilvēku tikai extremālās situācijās iekšā varētu dabūt;
- stūres pastūzis noderētu (moška no Vitaras būs ''jāaizņemās'');
- rūsējis un rūsēs
- detalju pieejamība tomeer ierobežota, bet tā laikam visiem ārzemju (ne ''mīļās'' CCCP/Krievijas ražojumiem).

Kopumā pa 100% pilda pirms izvēles un pirkšanas izvirzītās prasības! Jo kur agrāk ar ielas džipiem pat diezgan sausā laikā (vairākas dienas nav bijis lietus) neriskējām braukt, tur tagad pēc vairāku dienu lietavām, bez īpaša stresa var izbraukt. Rekomendēju visiem, kam vajag lētu un nopietnu bezceļnieku, notiekti lētāks un labāks bezceļā par jebkuru (nopietni nepārbūvēto) ārzemnieku, un ja degvielu ierēķina arī lētāks par CCCP ražojumiem, protams tiem (UAZiem) ar 2 reiz lielāku masu un bez bloķiem nav ko nemaz meģināt izbraukt tur, kur šitam 4x4 jāslēdz iekšā. Ņiva varētu ar šito cīkstēties bezceļā, ja bloķis būtu, bet Ņiva lūzt daudz biežāk.
 
repse @ 21.novembris 2007 0:00
Suzuki Liana 2006 Novērtējums: 4 Komentāri [3]
Labdien.
Gribēju pastāstīt par šo auto, jo iepriekš nekas nav stāstīts un padalīties ar savu pieredzi.
Auto Suzuki Liana 2006. gada. 4x4, 1,6 benzīns, 105 Zs.
Auto tika nodots lietošanā 2006. gada vasarā un uz šo brīdi auto mana lietošanā ir precīzi 1 gadu un 1 menesi, kuru laikā ir nobraukti 35500 km. Braukts ir pa Latvijas asfaltu, zemes ceļiem un bezceļiem (mežiem). Braukšanas stils ir ar domu, ka mašīna ir domata braukšanai.
Auto aprīkojums šādam modelim domaju, ka ir pietiekoši labs: gaisa kondicionieris, stures lifts, sedekļu lifts, muzika ar cd, sedekļu apsilde, gaisa spilveni 6, kartera aizsargs (izglabis 3 reizes reali, jo jau ir caurums un būs jāmaina), daudz dazādu kastīšu, elektriskie spoguļi, stures pastiprinātājs, elektriskie logi visi, apsildāmie spoguļi pluss ziemā(smalkāku aprakstu var apskatīties majas lapā), jo papildus ekstru piedāvajuma šim modelim nebija.
Kompis arī ir (primitīvs) rada āra gaisa temperatūru, laiku, un fakstisko degvieas pateriņu, tas arī viss.
Apkopju izmaksas (auto halle) pirmā eļļas maiņa uz 2000 km izmaksāja 38,00 Ls, otrā eļļas maiņa uz 15000 izmaksāja 38,00 Ls, trešā apkope uz 30000 eļļa, sveces, saversums (obligāti 4x4, jo savadāk var palikt ar plikām riepām (minuss runicas defekts), kas jaatkārto ik pēc 30000 km) izmaksāja 110,00 Ls.
Paildus uzlikta signalizācija 150,00 Ls un nopirktas ziemas riepas 120,00 Ls.
Šie tad ir arī visi izdevumi, kas iegudīti ašīnā pa gadu, lai tā ripotu kopā 460 Ls + jāņem vērā KASKO, TA, OCTA.
Mašīnas gaitas īpašība 1.6 dzinējs priekš 4x4 ir par mazu ideālāks būtu Amerikāņu variants ar 2,3l dzinēju, bet Eiropas tirgum piedāva tikai ar 1,6. Pie apdzīšanas stiri jādomā, jo cēliens sākas tikai ar 4000 apgr/min (pie jebkura ātruma), nav jābaidās nospiest gazes pdāli.
Salons parastais sintetiskais(melns), kas vasarā nežēligi uzkarst un neelpo (mugura visu laiku slapja) vietas salonā pietiek visiem tikai bagāžnieks gan varējabūt lielāks (neka liela nevar ielikt pat nolaižot sedekļus, jo neerts amortizātoru aizmugurējo izvietojums).
Pa mežu, smiltīm un dubļiem iet ļoti labi nekur vēl nesmu palicis, tikai klivrenss varēja būt augstāks, jo bieži vien vēders šlūc pa zemi masīnai. Visvairāk mašīnai patīks smilti (kāpu) iet ideāli un vadās arī labi.
Ļoti nepatīk grants ceļu un izsistā trepe, jabrauc ļoti prātīgi, jo nēsā un var atrasties gravī (līdz šim brīdim nevaru saprast kas kā īsti saslēdzas 4x4 pie izslīdēšanas. Auto halle saka ja izslīd priekša tad sāk stradāt kompis un piedziņa sadalās, bet cik reizes man ir izslīdējusi priekša es ļoti strauji esmu tuvojies pretī gravim tikai pieedze ļavusi tur neeatrasties nevis 4x4. Vienvārdsakot Auto halle nemāk izskaidrot šo lietu, bet kompi pārbaudija un viss esot ok.
Braukšana ziemā ir labāka uz slidena ceļa sajuta ir stabilaka nekā r priekšpiedziņu un nedod dievs ar aizmugures piedziņu. Sniegotajos ceļos vispār ideāli, pa sniegu iet ļoti labi un nekur arī neesmu palicis.
Degvielas pateriņš, lai ko tur paredz "auto ražotājs" un "izplatītājs" 7,1 vidējai ir pasakas, jo tādu degvielas patēriņu nav iespējams iegūt pat barucaot uz 80km/h pa asfaltu. Reālais degvielas patēriņš vasarā ir 8,0 l un vairāk, ja lieto kondcionieri - ziemā 9,0 l.
Galvenie mīnusi:
- mazā degvielas bāka( 50l) bieži jauzpildas;
- lelais degvielas pateriņš;
- nevar atslēgt 4x4;
- nevar ieslegt 4x4 pazeinātos;
- nepatīk grants segumi (nestabila);
- mazs jaudas;
- zema priekš 4x4;
- grab neželīgi plastmasas (letas);
- aplustamība (veja), ļoti slikta, jo degvielas pateriņš barucot pret veju vai vējš no sāna zem 10,00 l nekrītas;
- nav ģimenes auto.
Plusi:
- silta;
- 4x4;
- nezog;
- lēta;
Novertejumā lieku tikai 4(5), mašīna ar ko pārvietoties no punka A uz B un aizbraukt pasēņot, pamakšķerēt un nekas vairāk, par attecīgo cenu.
Ja interesē, kas vairāk droši prasiet pastāstīšu smalkāk, jo visu nevaru aprakstīt, kaut kas jau aizmirstas vienmēr.
 
viesisss @ 10.augusts 2007 0:00
Suzuki sx4 2006 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
Labdien!

Te viens ieprieksj visai mazjori bija aprakstiijis sjo transporta liidzekli.
Taa kaa manaa saimnieciibaa taads ir, daljeeji vinjam var pievienoties.
Nogaajis vinjs paslaik ir ~20k km un no tekosjaam probleemaam varu piemineet:
1) viss kaut kas grab;
2) izjucis ir katalizators (mehaaniski) un papildina grabonju (tas ir pasuutiits un cerams, ka tas buus garantijas gadiijums, jo manupraat vaina ir nekvalitatiiva metinaajumaa);
3) krita nost viena bliivgumija durviim, pieliimeeju, vairaak nekriit : o).

Veel par miinusiem:
- diezgan slikta paaredzamiiba, taa rezultaataa var nonest kaadu gaajeeju taisot labo pagriezienu un gruuti parkoties;
- seedekljiem suudiigs audums un plasmasiiga apdare salonaa;
- nosaciits miinuss - taada drusku priekspiedzinjai neraksturiiga vadaamiiba, kad nevis izsliid prieksja bet neesaa pakalju (man jau po, bet sieva satraucaas);
- sameeraa labi sviist ciet logi un skaljs ventlators peckai;

Runaajot par +, kopumaa jaasaka peerkot nebiju gaidiijis, ka sjaads izstraadaajums vareetu buut ar tik labu lietosjanas veertiibas/izteereetaas naudas attieciibu.

Taatad pie plusiem:
+ smiekliigs degvielas pateerinjs - ap 7 l pa pilseetu un 5,5 aarpus paarvietojoties pieciisja robezjaas;
+ 1,5 litriigam motoram pieklaajiiga dinamika;
+ superiiga paargaajiiba - var aizbraukt seenees vai paarvietoties pa trotuaaru apmaleem bez raizeem;
+ manupraat diezgan gllits dizains (te gan iet runa par priekspiedzinjas variantu, kas ir man, tas ar taam osaam uz jumta un alumiinija plastmasas bampera aizsargiem laikam tomeer ir domaats taa teikt "na ljubitjelja";
+ vispaar diezgan eerts ekspluataacijaa un brauksjanai (ja atskaita ieprieksj mineetos miinusus)

PS. par to pateerinju, ko !!! saka - protams jaasaprot, ka taa piemineetaa dinamika tiek panaakta uz lielaaku motora apgrieziena reekina. Taisniibu sakot es neesmu saticis nevienu auto ar benziina dzineeju kuram pateerinjs reaali ekspluateejot buutu reaali zemaaks par tiem 5,5 litriem.

PSS nu ko beigusies transporta liidzeklim garantija. Nogaajis apm 60 tkst. nekas vairaak nav bojaajies.
Taa no vispaareejaa apdauziiti drusku saani staavvietaas, salons taa kaa paplucis, jo beernelji ir diezgan smuliigi uc.
Diezgam miiksts veejstikls izskataas, ar smiltiim ir saskraapeejies vietaam (samnaak drusku braukaat pa zemes celju)
Taa bojaajies nekas nav. Darbojas, ruuc neko sliktu pateikt nevar.

Uldisk
uldisk @ 6.jūnijs 2007 0:00
Suzuki Swift 2005 Novērtējums: 7 Komentēt
Pozitīvās lietas ir tādas, kad ar 1.3 motorīti var atvilkt līdz 160 km/h, labi turas uz ceļa. Stūres mehānisms precīzs, jūtīgs, paklausīgs. Ja pārvietojas pa mūsu zemes lauku ceļiem viena persona, tad labi (tikai pie lielu peļķu pārvarēšanas ar 80 km/h automašīnas pakaļgalam piemetas akvaplanēšana, bet tas piedod asumu). Ja iekāpj četri vīri tad virsbūve sāk aizdomīgas skaņas izdvest. Auto ir gana dinamisks, bet apgriezieni jātur pie 4000 un vairāk, tad ir labais. Ja brauc pa šoseju ar 100 km/h un vajag veikt ātro apdzīšanu tad droši jāsprauž 3 robā un jāatvelk līdz 130 km/h uzrāviens ir. Ja apdzīšanu veiksi ar ceturto vai piekto pārnesumu - tad kā ar autobusu lēnām un prātīgi, izvēloties garo distanci. Patēriņš nu nesanāk man zem 7 litriem veicot 100 km. Tā kā esmu augumā 182 cm, tad pie stūres sēdēšana nav diez ko laba, jo kājas ir visu laiku saliektas, prasītos sēdekļu regulējuma daudzveidība. Aizdomīgi daudz vietas aiz pedāļiem, jo garākus gabalus braucot kreiso kāju varu btrīvi ievadīt aiz sajuga pedāļa. Paši sēdekļi arī kā pirmajā žigulī sānu noturība nu nekāda.
Tankists @ 25.marts 2007 0:00
Suzuki SX4 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
3333 km ar Suzuki SX4
Tiku pie auto tikai pirms 4 nedēļām, kad atgriezos no atvaļinājuma. Tas, jau noformēts ar numura zīmēm, mani gaidīja dīlera autoplacī, un viegli apsnidzis, izskatījās aizvainots par manu nevērību – veselu mēnesi nelikties ne zinis! Pirmie iespaidi – jo iepriekšējos pirmos kaut kad decembrī biju paguvis aizmirst – bija: ai, cik karsts! Jā iedarbināju mašīnu, ieslēdzu sēdekļu apsildi, un sāku tīrīt sniegu no jumta un logiem. Kad apsēdos sēdeklī, secināju, ka tas ir karsts!
Bet tagad par visu pēc kārtas. Kad pērnajā rudenī SX4 ieraudzīju uz ielas, nezināju, kas tas par zvēru, bet sekojoša izpēte internetā mani pārliecināja, ka tādu vajag. „Tādu” nozīmē – nelielu, ar lielāku, kā parasti, klīrensu, un četru riteņu piedziņu. SX4 gan ir pieejams divos variantos, ko, vismaz mūsu tirgū sauc par Urban line un Outdoor line, pēdējais, protams, ir 4x4 versija. „Neliels” gan arī ir nosacīts jēdziens, it īpaši mūsdienās, kad, it īpaši Latvijā, golfs jau tiek pieskaitīts pie mazām mašīnām, un visiem vajag kaut ko lielu. Šinī aspektā SX4 izskatās mazs, lai gan nav īpaši mazāks izmēros par to pašu Golf, drīzāk tas ir salīdzināms ar Golf Plus – it īpaši, ja ņem vērā, ka SX4 ir krietni paaugstināts.
SX4 ir arī dvīnis, kas arī ir moderna auto iezīme, tas ir Fiat Sedici, abi šie auto Eiropas tirgum tiek ražoti Suzuki speciāli būvētā rūpnīcā Ungārijā uz cita Suzuki – Swift – platformas. Jāpiezīmē, ka SX4 Japānas un Ziemeļamerikas tirgiem ražo Japānā.
Salons mašīnai ir askētisks. Cieta, melna un pelēka plastmasa, ko rotā spilgti sarkanas gaismas instrumentu panelis, stingri, bet ērti sēdekļi, arī aizmugurē. Ērtums aizmugurē sēdošajiem gan ir tikai malējos sēdekļos, kaut gan paredzēts, ka arī vidū var sēdēt pieaugušais. Daudz krūzīšu turamo vietu, bet durvīs var iestumt tikai puslitra pudelīti, nevis ērto divu litru iepakojumu. Centrā, aiz ātrumpārslēga, ir vēl divas krūzei paredzētas vietas, vienā gan ielikts pelnu trauks, ko var pārlikt jebkurā no trim identiskām vietām, viena no kurām ir paredzēta aizmugurē sēdošajiem. Bet – tās visas ir dīvainā kvadrātiski – apaļā formā, kurā klasiski apaļa karstas kafijas krūzīte stingri vis neturas. Arī mobilajam telefonam man līdz šim vietiņa nav atradusies, tas visbiežāk atrodas uz blakus sēdekļa. Tur esot, viņš vismaz negrab. Jo neviena no kabatiņām nav ar mīkstu ieklājumu.
Tā saucamais cimdu nodalījums toties ir liels. Arī zem pasažiera sēdekļa esošā atvilktne ir ērta, lai tajā sabērtu visus ar mašīnu saistītos dokumentus. Dīvaini tikai, ka kabata aiz priekšējiem sēdekļiem ir tikai viena – aiz pasažiera sēdekļa. Kāpēc tā?
Salona apgaismojums pelna uzslavu – ap jumta vidu ir liela lampa, kas labi apgaismo visu salonu, un jumta priekšējā daļā ir papildus virzītais apgaismojums, ieslēdzams vai nu katram, vai abiem priekšā sēdošajiem.
SX4 aprīkots ar iebūvētu CD radio uztvērēju, pie kam tas atskaņo arī MP3 un WMA standartos ierakstītus diskus. Skaņas kvalitāte man, kā neprašam šinī jomā, ir OK, bet tikai. Skaļāk uzgriežot basus, sāk grabēt durvju apdare... Radio uztveršanas kvalitāte ir ļoti laba, nedaudz kaitina RDS funkcijas dīvainā darbība – tā pārslēdz uz citu raidītāju tikai tad, kad staciju jau sen nedzird. Ar iepriekš lietotiem uztvērējiem tā nebija.
Salona ietilpība ir krietni lielāka iekšpusē, kā varētu padomāt no ārpuses. Auto ir salīdzinoši plats un augsts, tāpēc pēc sajūtas vietas ir daudz. Tikai, kad mēģināju salonā iebīdīt slēpes, sevi parādīja auto īsums – pat ar nolocītiem sēdekļiem 1,55 m garas slēpes sniedzās līdz pat ātrumpārslēgam. Toties sēdekļus ir ļoti ērti un viegli nolocīt, pat pārāk viegli, jo to drīz vien jau darīja mans sešgadīgais puika.
Uz stūres, kas ziemas rītos šķiet īpaši auksta plastmasa, ir izvietotas radio vadības pogas, tas, protams, ir ērti, bet kāpēc nevarēja pogās iestrādāt kādu mazmazītiņu gaismas diodīti? Tumsā neko nevar redzēt, tāpat kā apakšējo radio pogu rindu – arī tām aizmirsts par apgaismojumu. Paneļa apgaismojuma spilgtumu var regulēt – bet kāpēc tas jādara ar trim atsevišķām pogām! Viena ir spidometru paneļa spilgtuma poga, otra – pulksteņa, temperatūras un benzīna patēriņa displejam, un vēl viena, kam ir divi režīmi, tā ieslēdz vai izslēdz nakts režīmu tam pašam displejam un radio! Nekādi nevaru pierast pie šī sīkuma.
Dzinējs ir standarta 1,6 benzīna agregāts. Man, kā pieradušam pēdējos gados lietot modernos dīzeļus, šķiet, ka tam trūkst jaudas, un tikai ap 2500 apgriezieniem parādās kaut kas jaudai līdzīgs. Tomēr, krustojuma kariņos gluži kaunā jāpaliek nav, ja pietiek pacietības gaidīt, kamēr motors sasniedz 4 – 5 tūkstoši apgriezienu, tad arī ieskrējiens izdodas tīri cienījams. Tiesa gan, tādos režīmos braucot degvielas ekonomija vairs nav mans draugs. Ātrumpārslēgs ērts, pārnesumi atbilstoši dzinējam.
4x4 darbojas tā: pamata piedziņa ir uz priekšējiem riteņiem, aktivizējot slēdzi 4WD Auto tiek ieslēgts automātisks režīms, kura laikā, ja elektronika konstatē priekšējo riteņu izslīdēšanu, tiek pieslēgti aizmugurējie riteņi. Sistēma strādā labi, negaidītu pārsteigumu no tās puses nav bijis. Brīdi, kad tiek pieslēgta aizmugure pat uz sniega un ledus nokonstatēt nav izdevies. Papildus tam ir iespējams ieslēgt stāvokli 4WD lock, kad spēks starp tiltiem tiek sadalīts vienmērīgi. Stāvoklis atslēdzas pie 60 km/h pārsniegšanas. Braucot pa aizsnigušiem meža ceļiem, kur lielais (19 cm) klīrenss un īsās pārkares tā vien provocē iebraukt kādā īpaši šaurā stigā, līdz šim palīdzība no ārpuses nav bijusi vajadzīga. Bet ir bijusi vajadzīga... dzesēšana! Negaidot sevišķi grūtā sniega ceļā sāka mirgot 4x4 lampiņa, un auto iestiga. Izlasot gudrās rokasgrāmatas (par to vēlāk atsevišķi) attiecīgo nodaļu, tur atradu: ja pārkarst transmisijas eļļa, tad sistēma drošības dēļ tiek atslēgta! Nu nemaz tik ļoti briesmīgs tas ceļš nebija, tiesa, braucu ar pirmo pārnesumu krietni lielā slodzē... Tajā pašā rokasgrāmatā gan ir arī rakstīts, ka šī mašīna nav nekāds visurgājējs. Tāpēc labāk turpmāk palikšu uz daudzmaz cieta seguma.
Gaita mašīnai ir neraksturīgi cieta, vismaz es biju sagaidījis kaut nedaudz, bet mīkstāku. Pa nelieliem lauku ceļiem un Maskavas ielas bruģi braukšana ir pat neciešama. Iespējams, ka pieradīšu, bet... Durvju plastmasa gan drīz sāks grabēt, vismaz tāda sajūta ir, un liela daļa no šīs graboņas jānoraksta uz cieto gaitu. Kas attiecas uz pašu braukšanu, tad šī cietā gaita labi novērš augstās mašīnas sānu svārstības, šķiet, ka mašīna ir kā pielipusi asfaltam. Tas ir pozitīvi, un arī neraksturīgi auto, kurš ir tik pat augsts, kā Opel Zafira. Sasniedzot ātrumu 100 – 110 km/h mašīna ir pietiekami klusa, tajā pašā laikā nedaudz saspringstot, ir iespējami arī pārgalvīgi padzīšanas manevri arī no šī ātruma, lai gan jāatzīst, ka pilsētā SX4 jūtas labāk, kā uz šosejas.
Secinājumi? Ne šis, ne tas! Auto nav īsti džips, šī pārgudrā transmisija, ar savu pārkaršanu ir visai nepārliecinoša. Auto nav īsti kompaktklase, jo ir ievērojami augstāks. SX4 ir par cietu, lai tas būtu komfortabli braucams pa zemes ceļiem, bet par vāju, lai šo cieto piekari izmantotu sportiskai braukšanai. Arī degvielas patēriņš neiepriecina – ap deviņiem litriem uz simta, ja iekļaujas Vidzemes šosejas vidējā 100++ ātrumā, un ap desmit, ja braukā pa Rīgas sastrēgumiem. (Pieļauju gan, ka vasarā, un kad auto dzinējs būs piestrādājies, šis skaitlis būs mazāks). Pircējs? Lauciniekus kaitinās mašīnas cietība, mežiniekus – mazspēja īsti sliktos ceļos. Pilsētnieks – tam gan patiks, bet priekš kam viņam 4x4? Ja nu tikai ziemā, kad ir svarīgi būt pirmajam sniegotā krustojumā, bet arī tad jāatceras, ka bremzes darbojas tieši tāpat, kā parastiem auto...


Nu nemāku pievienot bildes. Nepievienojas, un viss. Tāpēc lūriet šite: http://foto. inbox. lv/livajevs/17-10-2006

ā, un par rokasgrāmatu - tā ir debila. Citāts: Lai nebojātu rokturi, neturieties pie tā ar roku: D

smaidiigais @ 7.marts 2007 0:00
Suzuki sidekick 1995 Novērtējums: 7 Komentāri [6]
Suzuki Sidekick Js, pirkts ASV, 1995g, ar nobraukumu ap170tkm, nav pilnpiedzinas, tapec ekonomisks salidzinosi, 1.6dzinejs, pirku 2006g par 2200 dolariem no turka cikagaa. Gaitas ipasibas: atrumos virs 80kmh bistami nestabils, jut sanu veju, bedres meta to auto, pakal piedzinas un augsta smaguma centra del uz slidena cela gruti savakt.
Salona vietas ir ari ljaudim lidz 2 metri, griesti augsti, ziema gruti piesildit, skanas izolacija vaja, dzird dzineju un visu parejo. Apaksa ir ramis kas ir noderejis jo stradaju par celtnieku seit ASV, pasmasa ir 2730 lb laikam = ap 1400kg, ir vilkta piekabe ap tonnu smaga no asv vidienes lidz austrumu krastam, pieredze: pie atruma ap 80 kmh vienasu piekabe aizmugure sak taisit liklocus un rausta visu auto, gadijas braukt pa garu stavu kritumu, pie mineta atruma sakas likloci, tad jau ari nobremzet nevareja, likloci kluva lielaki, jau pa divam joslam, saka slidet, auto ar visu piekabi apgriezas pa180gradiem, piekabe apgazas, norava no aka, norava drosibas kedes, auto palika uz riteniem (piekabe bija slegta tipa, vienasu, pilna masa lidz 1,5 tonnai, asv izplatitas, ). Tas notika uz interstate haiveja Ohaio, ap 12 nakti, ziema. bojajumi - salocits/sasists viens disks piekabei, bukte suzuki aizmugures durvis. Morale 1. zimes pirms staviem kritumiem nav izliktas par velti. 2. razotaja uzradito vilktspeju labak ieverot (bija uz pusi mazaka ka piekabes svars).
Tehniski - suzuki karba liekas ka driz bus jamaina?, dzinejs pie lielakam slodzem ed ellu, gribetos garaku atrumkarbu jo 5. pie 85 ir virs 2500rpm, grab salons mezonigi, salidzinosi ietilpigs ar atlaistiem sedekliem var vest loti daudz, aizmugures durvis veras uz saniem kas nav labi, BET degvielas paterins pa taisnu sausu celu vasara, ar atrumu ap 80 var izspiest ap 28-30 mpg, tas apm ir tikpat cik piem toyota corolla. Iegadats suzuki tika pateicoties kombinacijai liela buda, mazs dzinejs, manuala atrumkarba, kas te ASV praktiski bija tads vienigais variants.
 
sidekick @ 8.februāris 2007 0:00
Suzuki SX4 2006 Novērtējums: 9 Komentāri [8]
Auto, kam nevajag reklāmas un kas pagaidām ir ļoti maz reklamēts Latvijā!

Latvijā ir pieejami divu veidu modeļi - pilsētas un 4x4 - tā kā starpība ir tikai 1000 EUR, tad priekšpiedziņas neapskatīju. Jāatzīmē ka 4x4 ir aprīkots ar modernu pievades sistēmu - gribi - brauc ar priekšējo piedziņu, gribi - brauc ar pazemināto 4x4 vai arī ir iespējams AUTO 4x4, kas ieslēdzas izslīdot riteņiem - esot it kā aizgūts un pilnveidots no Audi TT.

Kas man patika vislabāk - auto no rūpnīcas nāk pilnā komplektācijā un papildus ir iespējams tikai ESP, miglas lukturi un dubļu sargi: ) Pārējais viss jau ir iekšā, ieskaitot kondionētāju, elektriskos spoguļus un logus plus 6 drošības spilvenus. Vismaz neviens nemēģina uzmākties un kaut ko iesmērēt salonos... :)

Auto ir aprīkots ar 1.6 litru motoru, kas 1.5 tonnas uz priekšu dzen ļoti eleganti - varbūt pietrūkst dinamikas virs 110km/h, bet nu pie Latvijas ceļiem jau nekur ātrāk nepaskriesi.

Salons ir pārdomāts un faktiski lielākā daļa ir paņemta no GrandVitaras. auto izmēros ir tikai mazliet mazāks par lielo brāli, toties izmaksu ziņā var ietaupīt vairāk kā 10 000 EUR, jo pilnā versija maksā tikai 16 000 eur. Laikam pēc cenas tādejādi auto ir viens no lētākajiem kas pieejams Latvijā!

Auto nāk ar 16'' lietajiem diskiem un ļoti precīzu stūri pie kuras ir jāpierod, lai gan uz ceļa auto ir stabils.

Kā mīnuss laikam ir jāmin tomēr benzīna patēriņš, kas pilsētā vidēji ir aptuveni 6-7 litri, bet ārpus pilsētas braucot virs 120 km/h sasniedz pat 7.5 litrus, bet iespējams kad auto būs ritīgi iebraucis arī tie rādītāji nokritīsies...
gk @ 21.janvāris 2007 0:00
Suzuki Ignis 1,5 2003 Novērtējums: 9 Komentāri [18]
Bija vajadzīgs auto ar kuru varētu ērti braukt pilsētā un brīvdienās izbraukt lauku mājas- 80 km pa granteni. Savu izvēli ne mirkli neesmu nožēlojis. Aizmugurējie riteņi pieslēdzas, ja priekšējie izslīd, 16,5 cm augstums, mazais auto svars un žiperīgais motorīts ( 109 zs) bieži provicē "paspēlēties" ar auto lauku ceļos. Auto ir īss-3.61, riteņu bāze 2.36m. Baidījos, ka auto būs nestabils pie lieliem ātrumiem- velti- līdz 130 iet komfortabli. Salons nav skaļš, motora rūciens - patīkami tembrēts. Instrumentu panelis pārskatāms, rotaļīgi elegants. Piekare pacieta. Braucot pagaidām nekas negrab. Četri pasažieri salonā jutīsies ērti. Aizmugurējā sēdošajiem ilgāk braucot pa neceļiem var palikt slikti no kratīšanās ( vieta sievasmātei). Bagāznieks neliels- 181 l, esmu vedis pat veļasmašinu ar nolaistiem aizm. sēdekļiem. Degvielas patēriņš 7-8 L/100. Laba audio aparatūra Blaupunkt- CD, seši skaļruņi. Sēdekļi ērti, pacieti, regulējami. Pārskatāmība laba. Uz aizmuguri braucot jāvadās pēc sānu spoguļiem, jo traucē aizm. sēdekļu pagalvji. Labi, ka sānu spoguļi apsildāmi. Salonā silts arī lielā salā. Kondicionieris strādā perfekti. ABS ieslēdzas vēlu, tarksķis uz kāju - maigs. Garantija- 3. g. vai 100 t. km. Garantijas laikā nekas nesalūza, bija sīki "gļuki" elektrībai. Problēmas : bremžu loku maiņa - darbs un mat. -120 Ls! Izcenojumi dīleru servisos pārāk nopietni. Tikko noripināju 100 tūkstoti un pie viņiem vairs nebraukšu. Detaļas nākot no Japānas uz Somiju, un tad- tikai uz Rīgu. Virsbūves krāsojums izturīgs- nav redzami švīkājumi, balējumi. Vairākas reizes esmu dabūjis akmentiņus ( palielus) logā- bez skādes! Kā mīnusu varu minēt mazo bāku- 43 l. Vienu balli no 10 noņemu- jo piedzimis viņš ir maziņš.
 
raamais @ 1.aprīlis 2006 0:00
Suzuki SJ413 1986 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
Pagalmā mētājas 86. gada SJ 413, Samurai priekštecis. Konkrētais eksemplārs kādu laiku bijis sievietes galvenā mašīna, kas nozīmē, ka vairākus gadus dzīvojis sāļajā Rīgā. Visi zin, kā 80to japāņiem ar korozijnoturību. Rezultāts - rūsa birst lēkšķēm nost, skrūves ārpus motora nodalījuma nav atskrūvējamas par ar padomju mehāniķa arsenālu. Bet pupu mizas - mums ir pamatīgs rāmis!
Dzinējs 1.3 ceļ pietiekami, jo diezgan forsēts, attiecīgi dubļos patīk "apraut". 5pakāpju kārba ļauj "kurināt" pa dižceļu kaut uz 120 km/h, bet jāatgādina, attālums starp riteņiem ir apmēram kā renault club5 ;- ).
Lai būtu daudzmaz stabils pagriezienos, dabūjis cietu piekari, tādēļ ceļa grambās lec kā varde. Ar atslēgtu priekšu mēģinot aptīt, viņš nevis tinās uz vietas, bet paceļ gaisā iekšējo ratu un ievēro parasto rādiusu, kas ir šausmīgi mazs par spīti lielajam ābolam atkarīgā priekšējā tilta galos.
Konkrētajam eksemplāram stipri nolietojušies priekšējie amortizatori, līdz ar to stūres slāpētājs iztecējis sauss un pa arumiem braucot, var salauzt pirkstus.
Salona tapsējums minimāls, durvis maziņas, aiz aizmugurējā sēdekļa ieiet 2 benzīnkannas vai buks. Sēdekļi kā Porsche - 2+2, priekšējā paneļa izmērs ar maģa ielikšanu palielinātos par 10% ;- )
Tieši zem ātrumkloķa atrodas kārba, tāpat izvietotas papildus kārbas, pazeminātais un priekšpiedziņas, ieskaitot to, kurai var pieslēgt vinču vai hidrosūkni pašizgāzēja piekabei ;- )
Tā kā taisīts eiropas tirgum, dabūjis normālu apsildi un paaugstināto jumtu. Lietotāja instrukcijas bildēs redzēju arī garās 4durvju versijas, tepat Latvijā un ss. lv ir manīti kabrioleti. Tas trakais vecis par savu zilo kabr labā stāvoklī un tonnu rezerves daļu gribēja apaļu Ls1000.
Plusi - caurgājamība ļoti laba gan savā, gan citās klasēs.
Mīnusi - dzinējs paredzēts ielas, nevis apvidus auto.
Viss pārējais - OK, jo aparāts paredzēts, lai par sviestmaizi nokļūtu no grāvja A līdz celmam B, protams pa ceļam apdzenot kādu lielizmēra apvidnieku.

Bet kā jau minēju par to rūsu, bāka arī šamējam kā siets, esiet tik laipni, iesakiet vai piedāvājiet oriģinālo vai no citas markas. Izmēri 25x35x55cm +-. Pateicos, smgrde@banda. lv
 
vilkapauc @ 18.septembris 2005 0:00
1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti