Lasītāju pieredze par saviem auto

Lexus IS 220d 2006 Novērtējums: 9 Komentāri [1]
Nu jau divas nedēļas pagājušās, kopš esmu ķiršsarkana Lexus IS220d jaunais īpašnieks, un varbūt vērts arī dalīties pirmajos iespaidos par jauno pirkumu. IS sērijas Lexus sev vēlējos jau sen, biju izlasījis aprakstus, un atsauksmes, un norādes par to, kādi ir auto trūkumi un priekšrocības, tāpēc esmu ar pirkumu apmierināts un ar nosacītajiem trūkumiem jau biju rēķinājies. Manuprāt, ļoti labs apraksts par IS sērijas Lexus kā tādu jau ir atrodams šajā sadaļā, tāpēc izvairīšos atkārtoties, vienīgi piebildīšu to, kas attiecas uz šo modeli gadījumā ar dīzeļmotoru.

Kā nozīmīgāko dīzeļmotora trūkumu noteikti varētu minēt ātrumkārbu - Lexus kombinācjā ar dīzeļmotoru piedāvā tikai 6- pakāpju mehānisko pārnesumkārbu, kura prasa visai biežu pārslēgšanos un pieradumu pie i, jo, lai gan motors ir gana jaudīgs (177 zs), tomēr, iesākumā var gadīties sajust, ka nepietiekami plānojot pārslēgšanos, jaudas pietrūkst. Bet jā, jāpiebilst, ka

Otrkārt - auto ir mazliet mazāk ekonomisks, nekā biju gaidījis. Iepriekšējais auto, Volvo S80 ar 2.4 dīzeļmotoru, spēja iztikt ar vidējo patēriņu ap 5.3 - 5.6 litriem. Lexus vidējais patēriņš ir ap 7.0 litriem. Bet nu labi, tā, protams, ir piekasīšanās - arī vidējais 7.0 litru patēriņš priekš šī gana dinamiskā auto ir LABS. : ) Man

Bet tas arī viss no trūkumiem. No labajām īpašībām - noteikti jāmin aprīkojums, komforts, braukšanas izjūtas. Manā gadījumā komplektācija ir laba, praktiski maksimāli iespējamā, atskaitot navigāciju un dažas lietas (USB ligzda stereosistēmai un Bluetooth adapteris), kas 2006. gadā vēl nebija iekļautas IS aprīkojuma sarakstā. Ļoti patīkama klimata kontrole, ērti beņķi, ļoti patīkama sēdekļa apsilde un ventilācija.

Vietas automašīnā ir maz, bet vienlaikus - pietiekami (!) - es ar saviem 1.84 metru augumu šofera vietā varu iekārtoties ērti, aiz manīm mēdz sēdēt vienīgi bērni, 1.5 gadnieks, vai 8- gadnieks, tiem vietas pietiek. Bagāžnieks neliels, bet no otras puses - lielus krāmus un kartupeļu maisus nevadāju principa pēc, bērna ratiem vieta pietiek, un vairāk arī neko nevajag.

Rezumējums - IS 220d lielisks, forši aprīkots auto vieglprātīgam egoistam, kurš uzšķauda kartupeļu maisu un ledusskapju vadāšanai, bet mīl gluži komfortabli un dinamiski mērot lielus attālumus. Daudz ērtību un prieka par saprātīgu cenu. : ) Ja es nebrauktu tos lielos attālumus, tad varbūt labāk tomēr izvēlētos benzīnnieku ar automātu. Ļoti smagnējas miesasbūves braucējiem no IS iegādes vajadzētu atturēties - es vairāk tā kā esmu slaidi sportiskais tips, man ir ērti, bet gruntīgākam vīram būs šauri. : )
black @ 12.maijs 2010 0:00
Lexus IS200 2000 Novērtējums: 9 Komentāri [2]
Patreiz grozās cenās 9-15 kEur
Izvēles kritēriji par:
- RWD : )
- salona un exterjera dizains, kvalitāte
- pietiekami prestiža marka, bet nav ierastais bmw vai mercedes
īpashi uzrunāja gaišais ādas salons. apzināti tika meklēts ar automaatu, jo pārvietošanās pamatā pa pilsētu. automāta izvēli ne mirkli nenožēloju. strādā perfekti, pēc RAAP atsauksmēm arī remontā nav manīti, ir ziemas un sport režīms.
vēl no āprīkojuma kruīzs. ko lietoju pat pilseetaa : ) parasti nāk komplektā ar AT. elektriski un sildāmi ķebļi, ļoti ērti.
el spieģeļi, logi, klimats utml jau standartā. ir arii luuka! vajadzība pēc tās gan minimāla.
braukshana ljoti relaksēta klusa un komfortabla. ātruma starpību 90 vai 150 īpashi nejūt. gaita stabila, bet nav cieta. līkumos turas ļoti labi.
ir pamēģināts arii pa grunti. neskatoties uz automātu un paplikām riepām var mīlīgi paslidināt līkumos un viegli savākt.
dinamika pilsētā un pie apdzīšanām pilnīgi pietiekama, bet nekādas speciālas baudas izjūtas nesniedz. ja nu vieniigi R6 dzelzim nedaudz specifiska dziesma kad tuvojas redline.
bet vispār auto nav gonkošanai, var pabraukt ātri, bet neprovacē, drīzāk gribās tā cēli bez iespringuma, braucot pa pilsētu stress toč nav, un nevienam neko nav vajadzības pieraadīt. tālos braucienos nenogurst, nav pat jāstūrē, tik jāpietur stūre, autiš' pats brauc. goda vārds! : )
patēriņš kā jau te no citiem bija minēts 8-12 litri. uzskatu ka normāli prieksh R6 un automāta.
salons negrab, viss aprīkojums strādā teicami, audio skaņa tīri laba, tikai prasās aizmugurē nomainīt tumbas uz jēdzīgākām, oriģinālās var teikt neskan vispār.
Trūkumi:
- lūka, praktiskā nozīme minimāla. brižhiem krakšķ braucot un citreiz nogļučī pretiespiešanas aizsardziiba
- logu un spoguļu vadības panelis vadītāja durvīs. tāds krakšķīgs un ne visai patīkams uz tausti pie lietošanas.
- nav audio vadības uz stūres. šāda aprīkojuma auto tomēr pienāktos.
- stūre nereguleejas dziļumā. ceļi sitas ap stūres konsoli, kaut arī sēdpozīcija saregulēta kā būtu nepieciešams.
- lūst originālais 6CD changer, kas grūti un dārgi remontējams, parasti neremontē, bet ieliek citu changer vai ieeju iPOD, bet tas arī padārgi. manējam gan vēl strādā dzimtais.

nekādi remonti vēl nav veikti. eļļas dzinējā un diff ~55 lvl, pilnā oil maiņa kārbai ~100 lvl, gaisa filtrs 19 lvl.
zobenes maiņa ik pa 150 k, un esot ap 300 lvl
priekšējie lodbalsti ~60 gabalā + darbs. iespējams būs drīz jāmaina. ja iet apkopes amservaa tad ik pa 15k, videeji 100 lvl reize. zinot, kas jādara pa citiem servjiem var protams lētāk.

Kopumā esmu apmierināts, lieku 9,5 jo tas ir apzināti izvēlēts man piemērots modelis, kurš arī izrādījās tāds kā bija gaidīts. Vēl pēc citu atsauksmēm uz plīšanu nav tendēts, un es arī rēķinos, ka ja būs remonti, tad pa lēto tas nebūs.
hacis @ 6.jūlijs 2007 0:00
Lexus is250 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [13]
Pagājis gads kopš braucu ar šo auto un vairs neesmu pirmo iespaidu varā
Tehniskos rādītājus un aprīkojumu var viegli atrast, tāpēc par tiem neko.
Specifikācija - http://www. lexus. lv/lexus_cars/?m=is&s=specs
Aprīkojums - http://www. lexus. lv/lexus_cars/?m=is&s=equipment
Salonu vislabāk var apskatīt - http://www. lexus- is. ru/
Kāpēc tieši šis auto tika nopirkts ?
Bija pienācis brīdis, kad jāmaina auto un radusies vīzija par to kādam jābūt jaunajam.
1) neliels sedans, ar sportisku piedevu, ikdienā braucēji ir 1-2 , kartupeļu maisi nav jāved, tikai 3x gadā kāds iesēžas pakaļējā sēdeklī, mani izmēri ( 174 cm ) nejūtas labi lielā mašīnā.
2)jauns auto (negribu vairāk nodarboties ar laika pavadīšanu servisos, sarunās ar mehāniķiem, detaļu meklēšanu)
3) jauda ap 200 zs (iepriekšējais 192zs), jauda, kas ir pietiekoša, lai brauktu, bet nerada problēmas ar tās savaldīšanu.
4) auto izpildījuma kvalitāte, komplektācija un komforts ne sliktāka kā iepriekšējam auto (156 Alfa)
5) testējot auto speciāli tika ņemts ar automātiku kārbu, lai saprastu, kas ir jauns automāts (nedaudz apnicis Rīgas korķos sajūgu spaidīt)
6) priekšroka pakaļ piedziņai, kopš žiguļa nebija braukts ar tādu, un gribējās atkal pamēģināt
Izvērtējot piedāvājumu un izlasot pieejamās atsauksmes/testus, apskatot un izmēģinot iespējamos konkurentus, izvēla krita uz šo auto, jo
1) pilnīga atbilstība visām izvirzītajām prasībām
2) zemākā cena konkurentu vidū
3) augstā atlikusī vērtība
4) veikala darbinieku attieksme, izmēģinājuma brauciens, vecā auto cena u. t. t.
5) Toyota/Lexus uzticamība/kvalitāte
6) nebija daudz jādomā par mašīnas komplektāciju, jau bāzes komplektācija ir pilnīgi pietiekoša un iespējams tikai VIENS benzīna dzinējs, to var uzskatīt arī par mīnusu, bet man patīk šāda pieeja – ir auto, ar tieši viņam radītu izsvarojumu, piekari, dzinēju.
7) Viens no galvenajiem – auto mani uzrunāja, un salīdzinot ar konkurentiem iekāpjot mašīnā sajūta bija vispatīkamākā - mierīga, draudzīga, konservatīva, kas mani patīkami pārsteidza, nebiju to gaidījis japāņu auto
8) auto (pasažieru) drošība
Un tā tika izdarīts pasūtījums – bāzes komplektācija ar 2,5 benzīna dzinēju un automātu + gaišs ādas salons + 17 riteņi
Pirmie 20 000 nobraukti.
Šajā laikā pirmo reizi dzīvē serviss apmeklēts vienu reizi gada laikā, veicot 1. TA , patērēta 1,5h !!!
Par auto.
Dizains - klasisks sedans ar nelielu sportiskuma piedevu, tajā pašā laikā neizlecošs un kas man patīk – uzreiz redzams, ka tā ir japāņu mašīna.
Salons – vietas nav daudz, jūties it kā iespiests starp durvīm un augsto vidus konsoli, bet es jūtos ļoti labi, viss aizsniedzams, viss tuvu, viss savās vietās, viss loģiski izvietots, visi kloķi, pogas labi dizainēti, izvietoti, labi izgaismots, neuzkrītoši. Tikai nedaudz neērti piekļūt pogām, kas atrodas zem stūres un uz durvīm – lukturu augstuma regulācija, TC izslēgšana, spoguļu regulācija, bet neviena no viņām nav jālieto braucot, iespējams, ka pat labāk, ka nemaisās. Par apdares kvalitāti man iebildumu nav - gaiša āda, labas kvalitātes plastmasa, pulēts alumīnijs, tērauds, viss korekti, pieklājīgi, nedaudz konservatīvi. Aizmugurē vietas maz, augsts tunelis, kas atstāj vietu tikai 2 cilvēkiem un arī tie nevar būt pārāk lieli, bet parasti tur nekas vairāk kā portfelis un mētelis neatrodas. Apsilde/ventilācija – darbojas nemanāmi, visu laiku automātiskajā režīmā ar uzliktiem 21C, kādas 3 reizes, pēc nosalšanas, t palielināta, citādi pogas spaidīt nepieciešamība nerodas, ļoti laba „fiška” – ventilējami sēdekļi, vasarā spēju to novērtēt. Manām ausīm pietiekoši laba mūzika, turpat priekšā var ielādēt 6 diskus (ņem pretī mp3).
Salonā pietiek vietas visādiem niekiem, pudelēm, bet ar to arī nav pārcentušies, tajā pašā laikā nav neviena vaļēja atvilktne, plauktiņa, kur uzmest maku, cigaretes, mobilo. Kad pierod, to visu ielikt zem roku balsta, tad izrādās, ka ir ļoti ērti, jo nekas neslīd, nešļūc.
Braukšana – galvenās sajūtas klusums un miers, neskatoties uz to, ka auto tiek pozicionēts kā sport/sedans. Braucot viss ir labi, paklausīgs, stabils, nekādas nervozas uzvedības. Stingrs, bet ne ciets. Dažos testos lasīju pārmetumus japāņu inženieriem par to, ka domājuši tikai par mašīnas vadāmību un par piekares komfortu vispār aizmirsuši, es tam nepiekrītu, jo auto gaita tomēr ir ļoti klusa un komfortabla arī mūsu ceļos ar 17 riteņiem. Auto labi izlīdzsvarots, nekādas priekšas knābāšanas, pat guļošie policisti tiek šķērsoti, tos neizķerot (vienu reiz šķērsoju nepiebremzējot)
6 pakāpju automāts darbojas teicami, pirmo nedēļu bija sajūta , ka brauc ar elektromobili –klusums pilnīgs, pārslēgšanos nejūt. Motora jauda pietiekama drošai, ātrai braukšanai, bet šis auto nav spridzeklis, 200 zs uz viņa svaru nav daudz. Tas, ka auto RW, nekādus nepatīkamus pārsteigumus neradīja (izrādījās, ka jaunības iemaņas nav aizmirsušās), tieši otrādi. Arī ziemas dienās pārsteigumu nebija. Asākas sajūtas parādās tikai pie ātruma 170 km/h (izmēģināts ārpus Latvijas ) līdz tam klusums un pilnīga pārliecība (arī uz zemes ceļiem), pārsteidzoši, bet esmu sācis braukt lēnāk, jo sajūtas braucot ar 90 neatšķiras no sajūtām braucot uz 130. Nedaudz vairāk braukšanas prieku iegūstam atrodot kādu līkumotu ceļa posmu, pārslēdzot AK rokas režīmā un sporta režīmā
Degvielas patēriņš – vidēji 10,8 (uzrāda dators par pēdējiem 17000), ārpus pilsētas (Rīga- Liepāja- Rīga, braucot ar kruizu, kas ieslēgts uz 120 un pie apdzīšanas paātrinoties līdz ~ 160) 7,2 l, Rīgas korķos 15.
Bagāžnieks pietiekoši liels, arī ceļojumam 4 cilvēkiem pēc Alandu līdakām.
Auto daudz visādu patīkamu nieku, atslēga, kas nav no kabatas jāizņem un ko nevar ieslēgt auto iekšienē, apgaismojums, kas iedegas, pienākot pie auto. Atvāžamas sānu kabatas durvīs, kur var ielikt pudeli, ļoti jauka dīvainība ir spidometra un tahometra krāsas maiņa, tie kļūst oranži sasniedzot uzstādīto pakāpi, ņemot vērā, ka ātrumu nejūt un dzinēju nedzird, ir ļoti patīkami, ka spidometrs atgādina par sasniegto 120km/h un tahometrs par 4500, vēl daudz citu sīkumu, kas uzreiz nenāk prātā
Un bez šaubām platais logu mazgājamā šķidruma bāciņas kakls (156 AR īpašnieki sapratīs).
Bet neiztikt arī bez lietām, kas man liekas dīvainas.
Kāpēc visu laiku jāapgaismo man pēdas ? (izslēdzas tikai, nogriežot salona apgaismojumu vismazākajā režīmā, bet tad pārējais grūti saskatāms)
Kāpēc salona vidū visu laiku deg koši sarkans uzraksts – ja sēdināt bērnu, tad izslēdziet drošības spilvenu ?
Kāpēc šajā auto ielikts tāds pulkstenis kā 88. gada Mazdā (jāsaka gan, ka rāda precīzi)
Kāpēc šis auto mani uzskata par idiotu un visu laiku man kaut ko atgādina un dara to skaļi un uzmācīgi – atvērtas durvis, nepiesprādzēta josta, ātrumkloķis nav P, palikušas gaismas, tuvojoties beigām logu apmazgājamajam šķidrumam, iedegas sarka brīdinājuma zīme, kas uzmācīgi mirgo.
Brīžiem izkāp no auto viņš bļauj un nevari izdomāt kāpēc.
Un tā gala vārdi - ļoti labs, labi aprīkots, komfortabls, sedans, kurā izdevies apvienot komfortu ar labu vadāmību, kurā patīkami sēdēt gan korķos, gan braukt pa autobāni, gan pa līkumainiem ceļiem.
Auto neesmu vīlies, viņš joprojām atbilst visam , ko gribēju iegūt.
Cik ilgi ar šo auto braukšu un vai pirkšu vēlreiz - to redzēs pēc 2 gadiem un ~ 60 000 nobrauktiem, bet pieļauju, ka jā, jo neko labāku (šāda izmēra) nevaru iedomāties ikdienas braukšanai un sēdēšanai Rīgas korķos.
Atzīme 8, jo 10 ielikt nevaru, tomēr svētdienām tika nopirkts cits auto : )


arba @ 25.jūnijs 2007 0:00
Lexus GS 450H 2006 Novērtējums: 9 Komentāri [28]
Nu tad taa uz 2 stundaam manaa riiciibaa bija nonaacis lexus monstrs ar hibriiddmotoru, iespaidi visnotal pozitiivi.
Taatad ekstras:
Mark Levinson audio iekārta (5.1 DVD multimediji ar 14 skaļruņiem)
Divzonu automātiskais gaisa kondicionētājs Priekšējo sēdekļu gaisa kondicionētājs Salons ar ādas apdari Elektriska lūka Priekšējo sēdekļu apsilde BlueTooth mobilā telefona savienojumu iespēja, Mainīgas pārnesumu attiecības stūres iekārta ar pastiprinātāju Adaptīvā pārveidojamā balstiekārta (parastais un sport reziims liikumos nejuut saansveri) Elektroniska, nepārtraukti variējama transmisija (E- CVT) ĀRPUSE 18 collu lietie diski Priekšējie miglas lukturi Ksenona priekšējie lukturi DVD navigācijas sistēma ar 7" displeju 8" (rudenii buus Latvijas kartes pieskārienjutīgais elektro- multivīziju displejs DROŠĪBA Bremzes ar ABS Bremžu pastiprinātājs Drošības spilvens vadītāja ceļgalu aizsardzībai Priekšējās drošības jostas ar spēka ierobežotājiem un pirmspriegotājiem Stabilitātes kontroles sistēma Vilces kontroles sistēma Ūdeni atgrūdošs pārklājums uz priekšējiem sānu logiem Tīrītāja lietus sensors Inteliģenta adaptīva priekšējo lukturu sistēma LED aizmugures un bremžu gaismas Sistēma automašīnas novietošanai stāvēšanai Sensors automašīnas novietošanai stāvēšanai Signalizators par gaisa spiedienu riepās Atslēgšanas un iedarbināšanas sistēma bez atslēgas (Smart Key Entry) Priekšējie sēdekļi ar mugurkaula kakla daļas traumu iespēju mazinošo sistēmu Aizkarveida drošības spilveni priekšā un aizmugurē sēdošajiem pasažieriem Adaptīvā kruīza kontrole Pirmssadursmes drošības sistēma Bremzes ar elektronisku vadības sistēmu Automašīnas dinamikas integrētā vadība Aizmugurējās drošības jostas ar nospriegojuma ierobežotājiem un priekšspriegotājiem Ceļgalu drošības spilvens priekšā sēdošajiem pasažieriem Sānu SRS drošības spilveni aizmugurē Priekšējais sensors automašīnas novietošana SĒDEKļI 8 veidos elektriski regulējami priekšējie sēdekļi (diivaini bet es tomeer nevareeju atrast pilniigi ideaalu poziiciju pie stuures laikam vainiigs augums 1.94m : ( .... ) Priekšējo sēdekļu atzveltnes atmiņa DROŠĪBA Dubulta durvju aizslēgšana Imobilizētājs Lexus automašīnas drošības sistēma CITS Elektriskais stūres pastiprinātājs Elektrohromatiski atpakaļskata spoguļi Elektroniska bremzēšanas spēka sadale Elektriski vadāmi priekšējie logi ar automātiskās darbības funkciju Apgaismotas ieejas Ievelkami, apsildāmi elektriskie spoguļi Koka durvju un paneļa elementi
Tatad ekstru te ir pilniigi pietiekami, kas katra arii maksaa praavu summinu. Bet nu baazes apriikojumaa ir lielaakaa dala iznemot kaut ko iipasu tas ir navigaaciju DVD adaptavii kruiizi park assist (bet ir parksensori) taatad ja kaut ko loti iipasu vajag tas jaapasuuuta bet standartaa viss ir (aada koks, kruiizs klimats elektriski beņķi utt. )
Par ekstraam lieku 10
Ergonomika:
Ir no stuures iespeeja vadiit audiossisteemu un patiikami ka pogaam ir taadi izcilņi un peec taustes var saprast kas ir kas kruiiza vadiiba arii ir ar atsevišķu sviru nevis pogaam un viss ir intuitiivis saprotams labi ka nav jaameklee pogas bet vienkaarsi biidi sviru turp atpakal uz augsu, leju. Negatiivais ir tas ka ja grib kaut ko izmainiit klimata sisteemaa vai audio tad jaaiet uz touchskriin vispirms jaaspiez audio poga tad tik taalak var visu reguleet labi veel saprastu ja tur buutu apsleeptass ne tik svariigas lietas basu reguleejams treble, fader utml bet tur ir arii staciju nosaukumi utt. Gribeejaas to reguleet ar podzinaam bet gan jau taa ir tikai pieraduma vaina. Kopumaa nemot ir OK jo ja ir touchskreen viss ir viegli saprotams un reguleejams. lieku 8 balles jo veel ir kur piestraadaat.
Un nu pats galvenais speeka agregaats.
345 ZS kopeejaa jauda elektromotors+benziina V6 motors. Uz ekraana raada visu to procesu kad kas darbojas no saakuma gruuti saprast, bet princips taads ja staavi uz vietas benziinmotors nestraadaa un liidz ar to neteeree tik daargo benziinu (cik patiikami skatiities kad staavi korķii un kompis peec noresetošanas raada 0.0l/100KM tas ir leeni miicoties pa korķi. Braucot pa šoseju un bremzeejot tiek laadeeti akumulatori, un kad mašīna paātrinās elektromotrs palīdz nodrošinot lielisku dinamiku, taupot degvielu. Dinamika ir 5.9 sek-100KM/H kas ir loti cieniijams raadiitaajs. Šim spēka agregātam lieku 10 par inovācijām lielisku veiktspēju, degvielas ekonomiju, un arī par to ka saliidzinot ar loti liidziigo 430 modeli cena ir pat nedaudz zemaaka bet veiktspeeja + dinamika labaaka.
Braukšana: Dinamika loti laba bet taa iisti nevar just no taa viedokla ka viss notiek satriecoši vienmeeriigi un klusu. Protams ka pamatiigi iespiez seedeklii, bet vieniigais kas obligaati jadara patstaaviigi jaaseko liidzi tam ko raada spidometrs, jo loti aatri, sasodiiti aatri iznaak aizliist aiz robežas kad draud tiesību atņemšana. Braucot uz 150KM/H pa jelgavas soseju braukt ir loti viegli bez saprindzinaajuma, salonaa valda diezgan liels klusums protams saadi taadi trokšņi naak iekšā bet tas ir siikums.
Paatrinaajums no 150KM/H liidz 220KM/H ir loti labs. Vienvaardsakot ja es ar savu saabu 9-5 pa jelgaveni braucot virs 150 jutu nelielu diskomfortu tad ar lexus taa nav var mieriigi gaazt 150-200KM/H, laikus jāpamirkšķinalai lai priekšā, braucošie pavācaas malaa jo strauji bremzeejot no 200KM/H stuure jaatur stingri jo juutama tendence nedaudz neesaat mašīnu, bet tas noteikti del sliktaa seguma + liela aatruma. Kas attiecas uz braukšanu pa loti sliktu asfaltu tad ir dzirdami piekares trokšņi, un ne mazaak kaa Saabam. Tas nedaudz paarsteidza. + pa loti bedrainu grants celu vareeja buutu balstiekaartas reziimam normal+ sport veel klaat Comfort jo gribeejaas lai ietu miikstaak paari bedreem, bet uz taa reekina masiina ir tik stabila lielos aatrumos un liikumos. Kopaa lieku 8.
Dizains: Perfektas elegantas liinijas un izmalcinaata elegance, rets netaakartojams perfekts dizains (gaumes jautaajums bet man patiik un izskataas ka daudziem jo sos modelus diezgan biezi redzu uz ielaam) 9 balles.
Nu un peedeejais degvielas ekonomija pilseetaa tie ir ap 9-10l/100Km peec borta kompja, uz sosejas 9l/100Km pie 95KM/H (vareeja buut labaak) Kopeejais peec baakas metodes 13l/100KM. Bet gaazts tika pamatiigi ta teikt pedal to metal, pilseetaa no krustojuma lidz krustojuma gaaze griidaa pa jelgaveni 130-220KM/H lieku 9 balles jo uz sosejas konstanti pie 95 KM/H rezultaats vareeja buut labaaks ( peec kataloga 7.2l/100Km) Kopeejais un pilseetas reziimaa pateerins ir pat loti OK.
Secinaajums: Mašīna kas atšķiras no citaam ar savaam tehnoloģijām labu dinamiku komfortu, dizainu. Vai taa ir labaaka vai sliktaaka par BMW AUDI vai mersedes neņemšos spriest jo ar tām mašīnām neesmu braucis.
Bet fakts ir taads ja gribēsi tikpat aatri barukt ar jebkuru no augstaakmineetajaam masiinam par degvielu maksaasi vairaak, kam tas ir svariigi kam nav tas katra pasa zinaa.
 
Jānis @ 5.maijs 2007 0:00
Lexus IS 200 1999 Novērtējums: 9 Komentāri [12]
Autiņš ipashumaa nedaudz virs pusgada...
Pirkts Latvijaa, vests no Vaczemes.
Sudrabkrasas [kaa lielakaa dalja tieshi sho autinju].
Kapec tika iepirkts tieshi shis markas un gada Lexus - tas sikak bus saprotams, skatot auto + ;- )
Auto tehniskaa specifikacija un aprikojums:
1. 2,0l V6 motorinsh.
2. Automats.
3. Ziemas un sporta rezhims.
4. Neaadas salons.
5. Jalej 95 benzha.
6. No 0-100km/h ieskrieties var kaadaas 9 sekundees.
7. Degvielu pateeree labi... Pilseta ap 12, baanis - ap 9. No kalna ripojot brivgaitaa degvielu nepateeree..
Viss atkarigs no braukshanas stila un apstakljiem.
8. Adas stuure.
9. Nav DVD/Navigacijas.
10. Logi, spogulji automatikaa... Spoguljus iespejams elektroniski piebiidiit klaat auto korpusam (tas taa, ipashi shauraam vietaam).
11. Ieliku parkingsensorus - noderigi, bet jau kontakti nolekushi laikam nost un isti labi nestraadaa (lika pazistama tjuninga firma... nu laiks iet uz sho garantijas remontu... )!
12. Nav apsildamo sedeklju - domaju, vajadzetu ielikt.
13. 6cd changer + kaseshnieks... Zhel, ka nav mp3 atbalsta... Skanjas kvalitate - perfekta. Laba ideja pikstulju iebuveshanai (gruti paskaidrot atrashanas vietu : -) ... pie durviim, stuurii... )
14. 17 collu riepas ziemai un 16' - vasarai... Abas ar lietajiem diskiem... skaisti...17' zemprofila riepas, viegli parsist asaa bedree [pagaidam gan vel sekmigi, tpu, tpu, tpu... ). 16' ar radzeem - realaa ziemaa vel nav proveets... Tulit tiks mainitas riepas un tad jau tiks gaidits ari sniegs...
15. Pakaljpiedzinjas autinsh vispaar (njemot veraa, ka Toyota ir tikai priekspiedzinja un AWD, tad Lexus ir ar klasisko piedzinju).
16. Slidenaa laikaa palidz elektronika - tobish, stabilitates kontrole un pretizslideshanas aparatinsh... Lidzko auto mazliet samet pakaalju, taa elektronika automatiski samazina apgriezienus un pakalju viegli iztaisnot un turpinaat braukt mierigi taalaak...
17. Kruiza kontrole. LV gan reti izmantoju, bet tomeer...
18. Klimatkontrole... nepareizi lietojot, atri vien apaukstesies...17 gradu gaiss tiesham ir 17 gradu auksts gaiss... Un pechka ari labi iesilst pie minusiem... ilgi rokas nebus jasaldee uz adas stuures...
Tagad laiks izvertet plusus un minusus:
+ man kaa vairak pilsetas braucejam automats kaa reiz ir parocigs. Un ljoti ligani parsledzas starp atrumiem... Dinamika ir shii auto vadmotivs.
+ visa elektropakete joprojaam straadaa... klusi, nemanaami lidz momentam, kad nepiecieshams.
+ auto izskataas soliidi.
+ kluss dzineejs...
+ laba audiosistema standartpaketee.
+ kruizkontrole noder lielakiem parbraucieniem, bet tomer vajadziga fiicha.
+ klasiskai piedzinjai veiksmigi asistee dazhadas elektroniskaas stabilizatorfiichas.
+ Lai gan nav adas salons, tomer sedeshana braukshanas laikaa ir erta un pec 300km nonstopaa mugura neprasa ortopeda vai cita daktera iejaukshanos.
+ Ljoti kvalitativa salona apdare (nekas negrab un pagaidam netaisaas to dariit).
+ Nav bijis neviens neplanots remonts.... tpu, tpu, tpu...
+ Auto nav riska zonaa... dafiga droshibas fiichu iebuvetas ari papildus rupnicas variantam. Vismaz mieriga sirds... +Kasko, ko prasa banka ;- )
+ bagazhnieks atverams gan no salona, gan no pults... Atseviska sektors bagazniekaa paredzets sleepeem... tobish, var atvert bagazhnieka pagarinajumu un slepees nemanot, netrauceti iebiidit salonaa...
+ Laba optika... nav ksenons, bet redzamiba ljoti okei.
- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
- benzina kapseeta... salidzinot kadus degvielas paterinjus var izspiest jauniem hibridvagjiem ar n- litrigiem motoriem un visadiem citiem jauno tehnologjiju sasniegumiem...
lai gan sho autinju neperk, lai domatu par degvielas taupishanu...
- konkretajam modelim gribetos adas salonu... bet no otras puses, ir ljoti kvalitativs auduma salons [neizseedeets un nepleests].
- dargas apkopes [obligaataas]... Neesmu ljoti tehnisks cilveks un tapec auto zarnas uzticu citiem..
- celju policisti pieversh pastiprinatu uzmanibu ar saviem rokaa turamajiem feeniem... Pec iepirktaa radardetektora vairs nav gadijies iekrist uz atrumu... sheit pateiciba BEL RX65... un ari viltus trauksmes maz, bet par to ne shoreiz.
- Kasko nav leti, nav dargi... bet auto vertiba tomer joprojam paliela, tapec ar kadiem 450 Ls/gadaa vajadzetu rekjinaties, ja grib daudzmaz nullei pietuvinatu pashrisku.
- Piedzivots nav, bet lasits gan - -> ja japanim kautkas nojuk, tad nojuuk reti, bet daargi...
- Aizmugurejiem vietas nav dikti daudz... bet tomer vairaak kaa 3aja bembii... ja priekshaa sezh kadrs ap litrs astonjdesmit ar normala garuma kaajaam, tad aizmugurejiem vietas pietiek.
- Bagazhnieks nav diezko ietilpigs, bet galu galaa nav jau auto domaats kartupelju maisu parvadashanai... tam lai perk IS 200 universali [kas ir retums LV]!
- nav apakshaa t. s. "pannas"... visadi akmenji un citi no apakshas lidojoshi objekti var sadauzit auto zarnas...
- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Kas veel... hmm... par to komentaros...
Kapec 9 nevis 10 - -> nothing is perfect... even Lexus.
zigainis @ 23.novembris 2006 0:00
Lexus IS200 2000 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Nesen nopirku 200 un braukaaju jau pusgadu. Manējais ir ar gaišās ādas salonu, automāts un visām ekstrām. Kopumā 200 no ārienes sākumā likās lielāks, apsēžoties priekšā ir ok, bet ja atbīda līdz galam sēdekļus, tad aizmugurē sēdošajiem ir tā pagrūtāk. Degvielas patēriņš arī ir lielāks nekā biju plānojis, bet tas tāpēc, ka automāts. Motors ir pietiekami liels un kopā ar automātu braukšana ir viena bauda. Labi turas uz ceļa, cilvēkiem kam patīk braukt ar aizmugures piedziņu domāju ļoti patiks ar viņu paārdīties. Patīkami, ka stabilitātes kontrole ir atslēdzama un pats varu izvēlēties vai visu darbu uzticēt datoram, vai arī paļauties uz sevi. Pozitīvi ka mašīna ir 4 gadus veca, bet cik zinu iepriekšējais saimnieks nav neko īpaši labojis, kā arī es neredzu vajadzību, vienīgi apkopju izmaksas ir padārgas. Kopumā labs auto jaunietim. Ja ir interese uzzināt kaut ko tuvāk raksties.
Madman @ 7.janvāris 2005 0:00
Lexus RX300 2000 Novērtējums: 10 Komentāri [5]
principa nav īpaši daudz ko teikt - ļoti laba mašīna! 3L dzinējs ceļ normāli, bet ēdelīgs. Uz trases ja brauc no 60-110 var iekļauties pat 10Litros/100km. Pilsētā būs ap 18/100km. Protams ja maukt riktīgi būs ap 30L.
Iepriekšējā mašīna arī bija SUV, bet salīdzinoši ar Lexus RX300 visi SUVi ir gruti braucami uz garākiem gabaliem - viņi, ir tāda sajūta ka visu laiku šūpājas uz visām pusēm. Arī ātrumu baigi jūt, bet šis RX300 ir tipa kā vieglais, nešūpājas, arī ātrumu tik traki nejūt.
Kopumā novērtēju uz visiem 10/no10! Ja pikis atļauj (jāņem vērā arī protams degvielas patēriņs, apdrošināšana ~1200Ls gadā, remonti u. c. padārgas lietas kas šādām mašīnām nāk mantojumā) tad noteigti šis ir viss labākais no visiem suviem/dzipiem.
Nu, ja nu varbūt vēl varētu padomāt par nulliti ladkruzeri vai porshi. Mersis ML ir pilnigs suds, folksis, volvo un visi parejie nu taa....
g @ 5.septembris 2004 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti