Nu ko pēc laba laika nomainot trīs SAAB esmu atpakaļ pie Land Rover Range Rover. Un besī mani vēl jo projām, ka Land Rover uzskata par Rover, bet kad Range Rover uzskata kā auto marku un cenšas katalogos to atrast es klusēju...
Gribu aprakstīt varbūt ne tik daudz par komfortu, kur ko piebilst ir lieki, ne tik daudz par to kas tipiski lūzt jo tur nav daudz ko stāstīt, bet gan par to kāda cenu atšķirība ir šim auto! Jo ne reti ir dzirdēts, ka cilvēki baidās pirkt šo marku jo cenas esot kosmiskas. MUĻĶĪBAS
Tātad pie stāsta par pieredzi. To veco (iepriekšējais raksts) nokāva kāds paziņa, kurš no Jēkabpils atbrauca ar sabloķētu diferi jo nezināja kā to atbloķēt... bet ko nu par veco.
Tagad tiku pie relatīvi jauna LR RR 2,5 disel 1998 gada. (ja meklējiet katalogos sakiet, ka P38 modelis, tas laikam no VIN numura ņemts) Uz spidometra bija 205,000 kaut kas tā. Ar kļūdu borta datorā par pneimatiskās piekares problēmām. Kā parasti pērkot autiņu atstāju naudu rezervē, ja nu gadījumā kaut kas... Rezerve bija 400 LVL.
Pirmā nopietnā problēma bija pēc kārtīgas copes brauciena, kurā es domāju, ka atstāšu to verķi purvā... Nākamajā dienā saplīsa gaisa spilvens ( to, ka viņš saplīsa uzzināju tikai Rīgā) Līdz Rīgai vedu ar evakuatoru 110 km. (paldies ERGO kasko polisei tas nu man izmaksāja 15 LVL) Braukšana nav iespējama ar saplēstiem spilveniem. Kā uz piederu ratiem. Nu galīgi nav iespējams pabraukt, liekās, ka visa mašīna izjuks pa daļām.
Atbraucis uz Rīgu uzzināju par iemeslu un uzzināju par cenām.........
Un tur sākās šī stāsta sāls:
Tātad „Baltic motors” gaisa spilvens 1 gb ap 170 LVL, „Anglu Auto” tas pats ap 150 LVL. Saķēru galvu un sāku domāt, ka nu ir ķeza. Taču nepagāja ne nedēļa un savus atliktos 400 LVL es iztērēju šādi:
2 gaisa spilveni, abas stūres tjagas ar abiem pirkstiem, reaktīvās tjagas bukses un „zaldātiņi”, visi 4 amortizatori, 4 +4 stabilizatora bukses un ķenguratņiks (lietots) detaļas viennozīmīgi oriģinālās jaunas. Tas viss maksāja pie 400 varbūt 10-15 LVL vairāk. Bet tāds nu ir fakts. Detaļas var dabūt DAUDZ lētāk nekā pie „Baltic Motors” vai „Angļu Auto” Kur, nu tas ir cits stāsts un te laikam nav reklāma : )
Oki, bet tālāk par autiņu.
Nu tanī reizē viņš noķēra kļūdu un bija gribot negribot jābrauc uz „Baltic Motors” lai noņem kļūdu. Samaksāju ap 18 LVL un ar tādu pašu sačakarētu, bet bez datora kļūdas braucu uz „Angļu auto” kur nopirku lietotu gaisa spilvenu un to uzliku. Lietotu viņi notirgoja pa 50 LVL nu tādas nu cenas te Latvijā esot gribi pērc gribi nepērc tāda atbilde. Es jau negribēju, bet nu ko bija Līgo un bez auto negribēju palikt.
Tā nu es gaidīju savu sūtījumu ar detaļām. Pēc svētkiem saņēmu sūtījumu ar augstākminētajām daļām un ko pats, ko servisā sāku mainīt. Tagad uz doto brīdi esmu nomainījis praktiski visu xadeni.
Tikko atnāca bremžu diski ar kalotkām tās nu jāmaina. Cena ir nu tāda, ka mainu vajag vai nevajag : ) Kolotkas mainu kopā ar diskiem jo tāda cena... Lietoti lietie diski papildus komplekts maksāja 40 LVL 4 gabali. Neticami? FAKTS Patreiz ir problēma ar degvielas piegādes sūkni. Varu padalīties, ka jauna sūkņa cena ir 100LVL. Protams, oriģinālā. Gaidu sūtījumu. Vēl tāds sīkums, liekot magnetafonu izjaucu konsoli un lampiņas slēdžos izdegušas nodomāju k ajāmaina, aizbraucu uz jau pieminēto „Baltic motors” uz vietas nav, jāpasūta ar 50% priekšapmaksu un maksā ap 2 LVL/gb man vajadzēja 4.... finālā nopirku 0,65 LVL/gb. Protams, ne pie „Baltic motors” un ne pie „Angļu auto”.
Zitu tikai to, ka cenu starpība Latvijā ir šokējoša. Pie kam tas viss jāpasūta ar priekšapmaksu, kura kā likums ir detaļas cenā.... Tad labāk 1 nedēļu pagaidīt j ajau jāgaida tāpat un samaksāt par 50-70% mazāk
Tas nu ir mans īss ieskats par šī auto detaļu cenām. Tas ir tas, par ko es ar Jums gribēju padalīties. Auto ekspluatācijas izdevumi ir noteicošs faktors iegādājoties lietotu auto, tad nu mans padoms. NEBAIDIETIES no LAND ROVER. Lētas patiesi lētas detaļas. Bet ne te LV.... Un autiņš ir tā vērts!
Sīkāku infu varu iedot e- mail.