Lasītāju pieredze par saviem auto

Hyundai Matrix 2004 Novērtējums: 10 Komentāri [2]
Varbūt kāds man var palīdzēt ar padomu. Varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu situāciju mašīnai Hyndai Matrix. Nopirku Hyundai Matrix 1,5 crdi. Tai pat dienā mašīna salūza. Braucot mašīnai iedegas Check Engine lampiņa un mašīna noslāpst. Siltu piestartēt nav iespējams. Pagaidot kamēr motors atdziest motors pielec bet īpaši tālu aizbraukt nav iespējams. Auto jau mēnesi stāv autoservisā. Sākumā nomainija visus filtrus, restaurēja sprauslas, iztīrija bāku. Auto var piestartēt bet pie 3000 apgriezieniem auto slāpst. Pasūtīts ir degvielas sūknis, kurš atrodas bākā. Es ceru ka ar šo problēma tiks atrisināta. Vai kāds ir saskāries ar šādu lietu. Lasot forumos ir redzams, ka šāda veid mašīnai ir problēma ar spiediena padeves mērītāju. Uz doto brīdi jau ir ieguldīta laba summa, jo auto pārdevējs nebija godīgs un par auto tehniskā stāvokļa patiesumu neko nepateica. Par cik pats neorientējos auto un forumus lasu tikai pēc auto iegādes esmu iekritis. Būšu pateicīgs par kādu padomu.
gloc @ 13.janvāris 2014 0:00
Hyundai Santa Fe 2 2007 Novērtējums: 10 Komentāri [1]
Sveiki,
Nav te neviena atsauksme par jauno, tas ir 2. paaudzes Santu Fe.
Īsumā 2007. gada dīzelis ar AT.
Pērkot galvenais bija cena+garantija 5 gadi, domāju, gan jau novilks to garantijas laiku.
Patiesībā esu pozitīvi pārsteigts. Mašīnas nobraukums jau tuvojas 300 000km. Dīvainākais ir tas, ka praktiski nekas šim auto neplīst, atskaitot kādu piekares buksi, ko mūsu ceļu īpatnības saskadē jebkuram auto.
tātad plusi:
zema cena,
lētas ekspluatācijas izmaksas,
neliels priekš 4x4 degvielas patēriņš,
liels ērts salons, vēl lielāks bagažnieks,
lielisks uz ceļa,
uzticams auto.
Mīnusi ?
tautā vēl nav novērtēts.
Korejietis @ 30.maijs 2012 0:00
Hyundai Getz 2005 Novērtējums: 8 Komentēt
Sveiciens!

Nopirku lietotu 2005. g. izlaiduma Getzu ar 1.5 dīzelmotoru. Pirkšanas iemesls bija - ekonomiska pārvietošanās uz darbu un atpakaļ (~150km katru dienu). Iegādes brīdī (09.2011. g. ) noskrējiens bija 137000km.
Uzreiz pēc iegādes nomainīti abi priekšējie gultņi, zobsiksna un ruļļi. Nu un, protams, eļļa ar filtriem.
Tagad nobraukti jau 5 mēneši (~20000km) - viss ir kārtībā.
Manā uztverē par 3000 EUR, ko esmu par to samaksājis, ir OK. Bija dilēma: ņemt Getz vai apmēram 8 gadus vecāku VW vai Audi Dīzeli. Izvēlējos korejieti un esmu apmierināts!
Starp citu, KASKO viņam ar 0 pašrisku ir tikai 100Ls gadā : ) - Labs
Zirgs @ 26.februāris 2012 0:00
Hyundai Sonata 2004 Novērtējums: 9 Komentēt
Šodien radās iedvesma pastāstīt iauto lasītājiem par savu otro auto - 2004. gada modeļa Sonatu GLS. Tautā daudzi lietpratēji šo auto sauc par "jagurlīdzīgo". Kā ilggadējam Skandimotors klientam, 2009. gada rudenī, man bija iespēja ar cienijamu atlaidi iegādāties mazlietotu Hyundai Sonata , kas atradās salona veikala autoplacī. Kā iemaksu salonam nodevu savu Ford Mondeo, ar kuru biju veiksmīgi nobraucis sešus gadus. Ar visiem lizinga procentiem un nodoto fordiņu, tas auto iegādes pasākums izmaksāja ap 3000 eiro. Auto bija idealā tehniskā stāvoklī, ar iepriekš veiktām regularām apkopēm turpat Skandi servisā. Auto saņēmu ar nupat izietu apkopi un veiktu TA. Nobraukums tam bija tikai 80000km, kas saskanēja ar servisa grāmatiņā norādīto. Viss bija OK - kā saka: tikai braukšanas vaina. Un galvenā braucēja tam auto būs mana meita.
PAR AUTO: Tātad, 2004. gada izlaiduma Hyundai Sonata GLS, tumši pelēkā metalikas krāsā, 2.0, 131zs. dzinējs, automats, ar teju pilnu elektroaprīkojumu un ksenona gaismām, 16. izmēra riteņiem. Auto vizuli ļoti glīts, tam ir izteiksmīgs "jaguaram" līdzīgs dizains. Pieļauju, ka korejieši pat varbūt nedaudz pārcentušies ar šo līdzību. Cik dzirdēts, viņi par to saņēmuši daudz pārmetumus. Bet, tā jau nav mūsu darīšana. Salons tumšs, ar samta drēbes apdari. Pietiekoši plašs un ērts, bet mīnuss ir salīdzinoši zemie griesti. Panelis ērts un pārskatāms, un ne pārāk uzbāzīgs(bez koka imitacijas). Izgatavots no mīksta materiala, grabēšanas pazīmes salonā vēl nav fiksētas. Bet, salīdzinoši: jaunajā 2005. gada Sonatā, vietas salonā ir daudz vairāk, tai ir arī daudz augstāki griesti, kas ir būtisks faktors. Pietiekoši liels ir arī bagažas nodalījums.
BRAUKŠANA: Auto , līdzīgi kā jaunā Sonata, arī ir ļoti kluss. BET, jāakcentē, kā šis paaudzes Sonata braucot ir daudz līganāka un mierīgāka nekā viņas jaunākā 2005. gada "māšele" - tas nu ir fakts. Arī pa lauku ceļiem piekare ir pietiekoši klusa. Dzinēja jauda ir pilnībā pietiekoša straujai braukšanai, automats arī darbojas veikli un nevainojami. Uz asfalta ātrumā virs 120 km. h auto turas lieliski, nav nekādu vibraciju un lieku trokšnu. Veiksmīgi ar to nobraucu visu pagājušo ziemas sezonu - arī ziemā auto problemas neradīja. Dzinējs pieleca arī dienās, kad bija zem mīnus 30 grādiem, noturība uz sniega arī laba. Piebildīšu, ka salons šim auto uzsilst DAUDZ ātrāk un labāk nekā jaunajai 2005. gada sonatai. Par to pārliecinājos šoziem, kad braucu ar savu jauno Sonatu. Tā nu tas ir.
BOJĀJUMI: Līdz pat 2010. gada pavasarim nekādu bojājumu nebija. Biju nobraucis teju 10 000km. Tā kā meitai bija jādomā par skolas beigšanu un ekšiem, nekādi lielie aut prieki viņai nesanāca - auto vairākus mēnešus stāvēja garažā. BET, jūlijā negaidīti sākās pirmie tehniskie brīnumi - dzinējs pēc iedarbināšanas sāka slēgties laukā. Vietējas nozīmes servisā tika noteikts - vainīgs kloķenes rotacijas kontroles datčiks, kas tika nomainīts. Tas kopā ar darbu izmaksāja nedaudz virs 100ls. Diemžēl, darbs servisā tika paveikts nekvalitatīvi - pēc mēneša atkal tas datčiks izgāja no ierindas: tas nav bijis pareizi nostiprināts.. Šoreiz auto tika remontēts Skandi motors servisā. Pie viena, uz tuvējās apkopes rēķina pirmo reizi tika mainīta zobsiksna un "roļiki". Tas remontu protams sadārdzināja līdz pat 400 ls. Bet, tad arī viss bija kārtībā. Nekādi citi bojājumi līdz šim nav sevi pieteikuši. Šoziem arī ģimenē nebija nepieciešamības pēc otra auto, tas visu ziemu nostāvēja garažā. Tikai aprīlī plānoju iziet TA un uzsākt braukšanu ar to. Diemžēl, arī krīzes faktors traucē. Nepatīkami, bet fakts.
SECINĀJUMI: Godīgi varu teikt - aprakstītais auto Hyundai Sonata ir ļoti interants un patīkams auto. Latvijā šādi auto ir salīdzinoši nelielā skaitā - aptuveni kādi 50 gab. Tāpēc, ielās pamanāmi reti. Cik zināms, ši modeļa Sonatas joprojām vēl ražo Krievijas rūpnicā TAGAZ - krievzemē šiem auto joprojām ir augsti reitingi. Jaunajai Sonatai tur popularitāti iegūt neizdevās. Ja autovadītājam ir interese kļūt individuālākam uz kopējā autobraucēju fona, tad ši auto izvēle var būt pareizākā un pat labākā. Pilnīgi droši, ka vismaz līdz 200 000km nobraukumam problēmu nebūs un auto kalpos teicami. Godīgi sakot, man ar šo Sonatu patīk braukt labāk nekā ar to otru - jauno. Tā vizuali ir "klasiskāka" un atšķiras no audi, passatu, oktaviju un mondeo stila tūkstošiem.
Šo Sonatu sīkāk iepējams apskatīt www. tagaz. ru mājas lapā - tur ir arī bildes, apraksti, brošura.
IkdienasViesis @ 8.marts 2011 0:00
Hyundai Sonata GLS 2006 Novērtējums: 9 Komentāri [1]
Nu, tad beidzot izlēmu pastāstīt lasītājiem par savu Sonatu 2,4 GLS. Pēc pāris mēnešiem būs jau 5 gadi, kopš "treknajos" gados uz lizinga iegādājos šo auto. Līdz lizinga beigām gan vēl pusgads palicis. Būtībā, šo auto noskatīju 2005. gada Rīgas autoizstādē, kas bija pēdējā sakarīgā autoizstāde Latvijā. Pirms tam gan biju plānojis iegādāties mazlietotu Volvo s-80, bet profesionali autospecialisti mani atrunāja - brīdināja, ka būšot daudz problēmu. Vienu brīdi vēl domāju par jauno Santa Fe , bet atkāpos no šis domas motivācijās dēl - apvidnieka iespējas man nav kur izmantot : ne es makškernieks vai mednieks, ne arī dāčas man dziļos lauku purvos. No Rīgas līdz Jūrmalai varu pārvietototies ar parastu auto. Pie Bensona apskatīju arī tolaik jauno Honda Accord, bet man tas auto nepatika. Tā nu paliku pie Sonatas.
Nu tad PAR AUTO. Uzskatu, ka Sonatas izmēri ir ļoti optimāli (garums 4800), un šis auto pilnībā atbilst Eiropas E- klases prasībām. Salons gaišas ādas apdarē - ļoti ērts un komfortabls. Ar savu augumu (191/130) vadītāja vietā jūtos ērti, daudz brīvas vietas elkoņiem. Galva griestos neatduras. Stūri(lifts) var regulēt visos virzienos, tā ir ļoti viegli grozāma. Panelis un mērinstrumenti labi pārskatāmi, vadības pogas viegli lietojamas. Panelis vizuali nedaudz līdzīgs kā līdzgadniecei Toyotai Camry. Varētu pat teikt, ka tas ir pārāk vienkāršs. Uzlabotajam Sonatas variantam(2008. g. ) salona panelis tika veidots nedaudz inteliģentāks. Auto salons arī kopumā ir ļoti plašs. Arī aizmugurē sēdošajiem 3 cilvēkiem vietas ir pietiekoši, svarīgi, ka griesti šim auto ir pietiekoši augsti. Auto bagāžnieks ir ļoti ietilpīgs un liels. Braucot, auto ir ļoti kluss. Dzinēju vispār iespējams saklausīt tikai pie lieliem apgriezieniem. 2,4 dzinējs ar 161 zs. jaudu ir pietiekoši spēcīgs , automātiskā kārba arī ātri funkcionējoša. Droši varu apgalvot, ka braukšanas funkcionalītāte nav vājāka kā 500- tās sērijas BMW auto. (pirms Sonatas 6 gadus biju BMW-525 , e-34 īpašnieks). Auto aprīkots arī ar efektīvu klimata kontroles sistēmu, ABS, EPS, TCS sistēmām, apsildāmiem krēsliem, kā arī pārējo standarta zināmo elektroaprīkojumu. Riteņi ar lietajiem diskiem, uz 225/16 riepām. Riepas vēl ir labā teh. stāvoklī. Kopumā, teju 5 gadu laikā esmu nobraucis 45 000 km. Auto izmanto arī mana meita. Mazs nobraukums auto ir tāpēc, ka ģimenē mums ir arī otrs auto - ziemas sezonā gan izmantojam tikai vienu.
Kopumā, ar auto esmu apmierināts. Augsti esmu novērtējis pilnīgi JAUNA auto privileģijas, par kurām gan ir dārgi jāmaksā , bet tās sevi tomēr zināmā mērā attaisno. Tā nu tas ir.

BOJĀJUMI. Uzreiz teikšu, ka nekādi bojājumi līdz šim nav bijuši. Izdegušas gan pāris mazās spuldzītes ( pr. gabaritu, numura apg. ), kuras paša spēkiem apmainīt nav izdevies - tās nomainīja servisa speci apkopju laikā. Pirmajā apkopē tika nomainīts arī āra gaisa temparatūras devējs. Nomainīts arī priekšējo bremžu kluču komplekts - tas arī pagaidām viss. Auto joprojām ir kluss, grabēt nekas nekur negrab. Ritošā bez problēmām. "Tauta" diez kāpēc joprojām vāvuļo, ka hundajiem paneļi grabot.... Nu negrab taču.
NEGĀCIJAS. Man ir iebildumi pret auto pārāk cieto piekari. Sākotnēji domāju, ka pēc 15 000km tā kļūs mīkstāka, diemžēl nekas daudz nav uzlabojies. Uzlabotās Sonatas esot mīkstākas.
Arī gaišais auto salons un ādas krēsli prasa daudz laika tā apkopei uz uzturēšanai. Nav praktisks.
Nepatīk arī modernais autodizains, kad autobamperi veidoti bez gumijas/plastmasas maliņas. Katra saskarsme ar vienalga ko - veido švīkas uz bampera krāsojuma. Tas ir liels mīnuss.
Uzskatu, ka arī auto stūre varētu būt jūtīgāka. Arī ši nianse ir uzlabota 2008. gada sonatai.
NOBEIGUMĀ piebildīšu, ka šogad ir pirmā sezona, kad šo auto ziemas apstākļos izmantoju katru dienu. Esmu auto riteņus aprīkojis ar michelin naglenēm - līdz šim problemu uz sniega un ledus nav bijis. Auto labi "turas" gan kupenās, gan uz šosejas. Mūsu apstākļos sāls dēļ ziema priekš auto ir smags pārbaudījums - pavasarī LIELS darbs būs jāiegulda auto sakopšanai un salona tīrīšanai.
KOPVĒRTĒJUMĀ par savu auto Hyundai Sonata GLS varu pateikt tikai to labāko. Viennozīmīgi, ka korejiešu auto būve pēdējā piecgadē ir strauji progresējusi un tur ražotie auto kvalitātē nav sliktāki par japāņu un vācu ražojumiem. Jebkurā gadījumā, tie šobrīd ir izturīgāki par itāļu, franču, zviedru un spāņu ražotajiem auto.
Žēl, ka Latvijā pašlaik netiek tirgoti jaunās paaudzes Hyundai auto - jaunā sonata, elantra un genesis, genesis coupe: par kuriem pasaules auto presē šobrīd ir daudz pozitivu anotaciju.
Absoluti droši varu ieteikt Sonatu citiem autointeresentiem - būs tikai pozitivas emocijas.
IkdienasViesis @ 17.janvāris 2011 0:00
Hyundai Sonata 2005 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Hyundai Sonata 2.4 benzīns (161 zs) liels , ērts, samērā kluss auto. Automāts strādā diezgan veicīgi, jauda pietiek. Pēc 60000 km bija jānomaina gandrīz visa piekare - šarnīri, atbalsta gultņi, bukses ( par garantiju). Pēc tam atkal mašina kā jauna. Protams līdz šiem pašiem 60 tūkst. km nomainīti arī visādi elektroniski sīkumi: automātiskās ātrumkārbas galv. slēdzis, ārējās temperatūras devējs, air bab devējs, ABS devējs, lampu mazgāšanas sūknis, labās puses logu stiklu pacēlājs.
zemnieks @ 26.marts 2010 0:00
Hyundai Santa Fe 2003 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Taa kaa pirms pirkshanas vareeju atrast tikai 1 jeedziigu pieredzes aprakstu par sho auto, moraalais pienaakums liek dot pasham savu atsauksmi:
Loti gribeejaas iegaadaties ar 2,0 CRDI vai 2,4i, bet apskatot LV pieejamos exemplaarus ar shaadiem dzineejiem, shausmaas noveersos, nokauti hlamaa visi kaa viens. Alfa auto tika atrasts uz vietas pirkts un kopies exemplaars, kuru arii paneemu.

Santa Fe, 2,7i V6,16'' lietie diski, fulltime 4x4, kruiizs, aada, klimats, automaats, ABS, TCS, dzimtais stereo ar 6 skaļruņiem, visi elektriskie logi ruupniicas toneejums logiem... aizmugure 90%, saani 35%, prieksha 30%.

+ par 13,5 k e var nopirkt 2003 gada paaugstinaatu universaali ar nobraukumu 73k km,
+ motora jauda 173 zs un 250 Nm lauj normaali paatrinaaties un apdziit,
+seedi augstu , redzi taalu;
+Klimas jauda pietiekosha, arii motors sasniedz darba t peec 2 km nobraukuma;
+ var nesaspringstot piebraukt pie upes vai ezera un mieriigi izbraukaat ne tos laabaakos mezja celjus.
+ balstiekaartas reguleejums un iespeejas ir normaalas, nav ne par cietu, ne par miikstu.
+ viegli paarvarami lieli atstatumi
+ automaats ar tiptronic

- skanjas izolaacija, auto ir paskaljsh, iipashi tiem , kas seezj virs pakaleejaas ass, bet troksnis nesasniedz diskomforta robezju;
- 4 pakaapju automaats : ( pirmais robs liidz 60 izcelj labi, 2- paatrinaajuma zinjaa ir tukshh liidz par 90 km/h. Nospiezjot pedaali liidz galam pie 90 km/h(apdzenot) peec 2 sekunzju aizkeres no 4 paarlec uz 2 aatrumu, atskan V6 reeciens, un seedeklis iesit pa muguru, 5-6 s auto katapulteejaas liidz 125 km/h. Taa vietaa braucot pa trasi ir labaak izmantot tiptronic un paarsleegties uz 3 aatrumu. 4 aatrums ir ok...130 km/h 3000 rpm... nav slikti
- prieksheejie seedeeklji ir bez normaalaaam saanu malaam un atzveltnes... taisnee ok, bet braukaajot pa pilseetu .... sux.... jaatbalstaas liikumos.

+/- degvielas pateerinsh baaka 65l, no lampas liidz lampai 50% Riiga, 50% shoseja 12l jeb 500km ar 60l, paarbaudiits 20x; shoseja ap 11l/100km... baakas pietiek 540-570 km. Dotie cipari ir speekaa ar iesleegtu klimu un ir normaali shaadam auto ar shaadu motoru.
+/- piekare: + elementaa uzbuuve, detaljas pamatiigas, tikai teerauds, savas vienkaarshaas uzbuuves deelj liidz salonam tiek arii siiku neliidzenumu izraisiitie trokshnji un nelielas vibraacijas, bet atkal.... nekad netiek sasniegta diskomforta robezja.
+/- salona apdare: - shur tur kaut kas grab, viss peleeks, arii aada, leeta plastmasa, instrumentu panelis ir askeetiskuma kalngals, seedeklju deformaacijas iespeejas ierobezjotas. + viss ir normaali funkcionaals un viegli apguustams, un atrodaas tieshi tur kur tam ir jaabuut. Pietiek arii glaazju tureetaaju, kabatu un kastiishu. Aizmugureejaa seedeklii pietiek vietas 2 fullsize beernu seedeekliishiem, un pats varu pa vidu ieliist un pat 150 km noseedeet bez moraalaam traumaam( augums 191 cm).

Nobraucis peec mashiinas pirkshanas esmu 20k km 3 meeneshos, 1x nomainiita ella, paardurtas 2 riepas. V6 vismaz pagaidaam ellu nerij ne grama.
Priekshaa ir apkope uz 90k km, kuraa ir jaamaina visi skidrumi, arii reduktoros, sveces(jaanem nost iepluudes kolektors), visas siksnas.... iisi sakot diileris pazinoja, ka pasaaciens maksaas 700-800 ls. Taa kaa garantijas nav, man ir kontrolcipars citu servisu izmaksaam, kas provizoriski sastaadiis ap 400-500 ls. Peec shiis apkopes 90 k km buus relatiivs miers.
Tuuliit peec lielaas apkopes tiks uzstaadiits gaazes inzektors... izmaksas ap 800 ls, jo mashiinu ir paredzeets patureet gadus 4, un nobraukt ap 150 k km.

Rezumee: mashiina ir uzbuuveeta maksimaali vienkaarshi, bet nezaudeejot komfortu un vadiishanas prieku par pienemamu cenu. Ja brends nav paaraak svariigs, loti ieteicama mashiina piepilseetu cilveekiem ar 1 vai 2 beerniem. Ja vajadzeetu pirkt veelreiz to pashu.... pirktu.
Tagad siekala saak teceet jaunaas Santa Fe virzienaa ar 2,2 CRDI un 5 AT: )

Peace

mincis


mincis @ 29.augusts 2007 0:00
Hyundai Terracan 2.9 CRDi 2004 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Sievas darba auto.
2.9 dīzelis, automāts, āda, klimats, koka imitācijas apdare – tomēr neraugoties uz to visu nepamet sajūta, ka brauc ar bobiku. Tas tā – pozitīvā izpratnē.

Auto ir visai liels un ietilpīgs. Odometrā 140 000, salons visai grabošs, un neraugoties uz pūlēm radīt lux interjeru – nekas īpaši izsmalcināts nav sanācis. Beņķu atzveltne varēja būt dziļāka, vairāk nekādu iebildumu pret komfortu nav.

Salīdzinot diviem citiem parketniekiem ar kuriem esmu braucis (Alfa Crosswagon un Chevy Captiva) šo jau var saukt par apvidus auto. Ir gan rāmis (cerams nekļūdos), gan pazeminātais pārnesums. Pļavas, lieli pampaki un pauguru forsēšana pa mežu – nekādu problēmu, vienīgi sānsveres liek neomulīgi justies (auto ir visai augsts).

Dzinējs – 163hp 2.9 CRDi dīzelis ar 345nM @1750rpm – varēja būt nedaudz jestrāks, bet to laikam var novelt uz auto pašmasu (2t) un automātisko kārbu, kas gan slēdzās visai labi un prognozējami. Bet nu auto arī nav paredzēts nedz vilkšanai pa bāni ar Vmax, nedz arī luksoforu dragreisa sacīkstēm pilsētā.

Apdzīt sēnes, kas velkas ar 105km/h var, lai gan virs 120 tarakānā sāk kļūt neomulīgi. Pie vainas varētu būt amortizatori, kurus derētu nomainīt uz cietākiem, kā arī absolūti neinformatīvā stūre. Tiesa gan – stūres sistēmai ir arī viens pluss, jo apgriezt šo milzeni var praktiski uz vietas.

Bet nu sieviņas pārvietošanai pa pilsētu un pierīgas gruntsgabaliem, ar ko saistīts darbs, šis apvidnieks ir pat ļoti piemērots – jo pārredzamība laba, spieguļi lieli, pārkingsensori visapkārt + vēl automāts. Arī citi vadītāji virsū nelien, garām nespraucās (auto IR liels) un līdz ar to Zaķis var mierīgi braukt.

Patēriņš pilsētā ~12, uz šosejas var iespraukties arī 8 litros.
 
Mihails @ 4.jūnijs 2007 0:00
Hyundai getz 2005 Novērtējums: 6 Komentāri [11]
Braucu ar šo mašīnu no 2oo5. gjūnija mēn. Labās īpašības:

Tik tiešām ļoti ietilpīga, gan salons gan bagažnieks. Paziņas, paskatoties no malas, neticēja tam, bet kad iekāpa salonā- tiešām pārliecinājās par to.
Manevrēšanas spējas - kolosālas, kas ir ļoti svarīgi pilsētā.
Momentā uzņem ātrumu.
Benzīns vispirms gāja-8 l, tagad 6,5-7.0/ziemā/, vasarā-5 l.

Ne visai labās īpašības:

Ir gan tāda sajūta, it kā brīžiem kaut kas grab, tikai nevar saprast- kur?
Benzīna patēriņš varēja būt mazāks.
Varēja būt mīkstāki sēdekļi.
Vasarā briesmīgi spiež saule, baigi liels priekšējais logs.

Bet visumā pagaaidām apmierināta. Jauns ir jauns. Izvēlējos getzu 1.3, jo no visām jaun. maš. -lētākā, garantija-5g.
Mans vīrs briesmīgi necieta līdz šim mazās maš., (pašam viņam ir WW), bet kad pabraukāja pa pilsētu ar to, bija sajūsmā par manevr. spējām, un tagad bieži vien no manis aizņemās manu auto. Tātad, ja nebrauc briesmīgi tālos gabalus- nekāda vaina. Nezinu, ko teikšu pēc 2 gadiem, bet pašlaik- OK.



Kaba @ 11.marts 2007 0:00
Hyundai Coupe FX V6 2003 Novērtējums: 9 Komentāri [6]
Sveiki visiem...
Kaadu laicinnu mekleeju es sev piemeerotu autinnu gribeeju noteikti melnu ar aadu un motoriti saakot ar 2,5. No saakuma nezinaaju kuru modeli , liidz ieraudziju sso modeli. Nosaakuma kaadu laiku papeetiju atsauksmes no forumiem un naacu pie secinaajuma ka koreiessi saakussu ieviest labaaku tehnologgiju. Par cik gribeejaas melnu un V6, jo mazaakiem ar to jaudu ir kaa ir bija gruuti atrast. Pa vidam mekleejot - pieteicos pie Hyundai diilera uz testa braucienu. Par cik dziivoju Vaacijaa vareeju no massiinas pa baani izmegginaat. Peec 4 meenessiem es nopirku autinnu ar 60tk. noskreejienu pa 11tk. erikiem(FX modelis biki tuneets, sedinaats, hromeeti izputeeji ar labu skannu,2,7l motoriits)

Kopsumaa:
manuaalaa 6aatrumu kaarba, salons vis melnaa aada, melni griesti.. visaadas patiikami niecinni ... apsildaamie kreesli, klimaautomats, elektro logi&spogulli. Pa vidu konsolee iebuuveeti benziina pateerinnss, apgriezieni un voltaazza.. siikumi bet patiikami. Iepreikseejais autinnss bija 318i, automaats,98 gada beigas... divus gadus nobraucu pa vaaciju un kaa jau raxtiju bmw sadallaa nebiju iipassi apmierinaats (apdrossinaassana, detallas un patstaaviigas extras slimiibas)... Buuss jau kaa 3 meenessi ka braukaaju pateerinnss degvielai ir videeji pa pilseetu 10l un pa baani var iekllauties 7-8l ar kruizu. Labojis neko neesu .. tik vien kaa Embleemas nomainiju uz Mussaraceing
un jaudiigu audio ieliku (autinns pamatiigi ir jaapako: -().
Veel joprojaam 2 gadi garantija .....

++++
- saliidzinot ar citiem autinniem daudz extras´kuras paldies dievam negluko
- patiikam uzraaviens un skanna
- motoram ir liela kubatuura (zirgi gan taa pamaz ap 167)atieciigi ir doma uzstaadiit turbiinu
- benziina pateerinnss. Iepriekssejam bmw apetiite bija krietni lielaaka.
- Labs dizains, viegli tuuningot
- centraalaa atsleega (pults), signalizaacija
- kuzavs cinkots: -)


- -- -- -
- Jaauzmanaas parkojot
- Salons nenopakots paskalls
- Zobsiksna

Iesaku www. tokomoto. de vai arii http://www. newtiburon. com/forums/showthread. php?t=74407&page=1&pp=25

Sanaaks laiks bildes ielikssu: -)
Guntars(pavaars) @ 8.novembris 2006 0:00
1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti