Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel Zafira 2006 Novērtējums: 7 Komentēt
Tātad. Priekšpēdējā modeļa Zafira, sarkana, 1,8i ar apm.130 Zs. Patēriņš vidēji 7,6-7,9 l/100km. Uzstādīta 4+ paaudzes gāzes iekārta, patērē apmēram 8-9 l gāzes uz 100 km. Īsa kārba, 105 km/h-3000 rpm. Dinamika- pieņemama, motors skaļs paātrinoties, ļoti kluss vienmērīgā gaitā. Maza bāka 55 l. Paātrināties no 90 km/h uz augšu var mierīgi 5. ātrumā, nav jāpārslēdz zemāks. Bremzes kā bremzes, vadāmība neitrāla un viegla. Viegli ietur taisnvirziena kustību un viegli notur konstantu ātrumu.
+ ietilpīgs augstā jumta un garuma dēļ, no ārpuses skatoties pat nepateiksi. Sēdēt ērti, griesti augsti. 6. un7. sēdekļos bērni jūtās ērti. Vidējā sēdekļu rinda bīdās, kas ievērojami palielina bagāžnieka tilpumu braucot piecatā.
+patīkama balstiekārta, iet mīksti pa mūsu ceļiem, labi slāpē plaisas asfaltā, pārsteidzoši labi uz grunts ceļa ar trepi.
+daudz kabatiņu, glāžu turētāju, 12V ligzdu.
+laba salona ventilācija
+7 funkcionālas vietas, aizmugurējie sēdekļi salokās par līdzenu grīdu.
+Lētas detaļas.
- trokšņu izolācija varētu būt labāka, labi dzird vēja troksni, arī motoru, kas pastāvīgi darbojas augstu apgriezienu diapazonā.
- elektroniskās sviras. Logu tīrītāja un pagriezienu sviras nefiksējas stāvokļos, bet gan atgriežas savā vietā, pēc darbības aktivizēšanas. Prasa laiku, kamēr pierod.
- Sajūgs. Ja brauc mierīgi viss OK, nesteidzoties, ar pilnu sajūga gājienu pārslēdz ātrumus un brauc. Tikko mēģini to izdarīt ātri, iet raustīdamies un lēkādams.
- īsa kārba. Gribēju 2,2i ar 6 ātrumiem, bet LV piedāvājums bija niecīgs.
Auto tika meklēts darba vajadzībām (santehniskas montāža) un rezerves variants ģimenes pārbraucieniem (6 vietas) un šīs funkcijas labi izpilda.
mincis @ 5.augusts 2015 0:00
Opel astra caravan 1999 Novērtējums: 6 Komentāri [1]
iedegas visas lampinjas kuram jadeg lai iedarbinatu auto, bet auto nelec kas par vainu? Un plus centralka kko saka cakareties nesledzas kartigi vala un ciet, ludzu palidziet ja ir kads zinatajs kas par vainu varetu buuut, man ir teikusi ka ir problemas ar kontaktgrupu ka nelec vai taa vareetu buut
pirats @ 29.maijs 2014 0:00
Opel Corsa 1.2 33 kW 1995 Novērtējums: 4 Komentāri [1]
Meklēju lētu un ekonomisku auto pilsētai, pa labu cenu uzradās nenojāta, bet pāris mēnešus pastāvējusi corsa, nolēmu, ka būs labāka izvēle kā twingo un to nopirku.
Stipri sen biju braucis ar korsu, bet laikam neesmu ļaunatminīgs, jo biju aizmirsis, cik briesmīgi ir ar to braukt : D Komforts 0 vai pat mīnusos : D
33 kW motors nebija tik gauss kā izklausās, tomēr ekonomisks tas auto ir tikai uz šosejas. Ziemā Rīgas sastrēgumos tāpat 10l un vairāk aiziet. Nobraucu pāris tūkstošos, ķēpa bija tikai pašā sākumā ar rūsu un EGR vārstu, pārējais bija ok. Uzturēšanā lētāku mašīnu neesmu redzējis, detaļas, šķiet, lētākas kā žigulim, tik rūsē gan nenormāli, īpaši pie aizmugurējām arkām.
peecis @ 1.aprīlis 2014 0:00
Opel combo 1998 Novērtējums: 5 Komentēt
palīdziet saprast, kā atbloķēt signalizāciju!! viss bija labi līdz necentāmies sataisīt avārijas signālu. sanāca viss ok , bet tad notikās kautkas nelāgs ar pulti- mašīnu vairs nevar palait. kreisajā paneļa pusē tagad mirgo sarkana lampiņa un līdz ar to nestrādā benzīna sūknis.
ilva @ 5.septembris 2012 0:00
Opel combo 1998 Novērtējums: 5 Komentāri [2]
palīdziet saprast, kā atbloķēt signalizāciju!! viss bija labi līdz necentāmies sataisīt avārijas signālu. sanāca viss ok , bet tad notikās kautkas nelāgs ar pulti- mašīnu vairs nevar palait. kreisajā paneļa pusē tagad mirgo sarkana lampiņa un līdz ar to nestrādā benzīna sūknis.
ilva @ 5.septembris 2012 0:00
Opel Vectra 1996 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Sveiki , nesen iegādājos Opelīti 1.8 16 v , nolēmu nomainīt zobsiksnu līdz ar to parazīt rullīšus un udens sukni , nomainīju visur atzīmes sakrita tā kā autodata uzrāda . Bet ir parādījies defekts Auto vairs nešķiļas klāt uz pirmo apgriezienu , starterim griezot tada sajuta tā kad dazreiz atsit . un ja pat auto pielec tad tas ir uz kādu 10 sekundi . Jau tika pārbaudīti Hollo deveji no sadalenes devēja nak signals, bet koloķvārpstas devejs (jauns) signalu nedod , ā pirms nomainiju hollo deveju iepriekšējam kā jau opelim vadu slimība , bija vadu apvalks sadrupis un bija visi 3 vadi saskārušies(vadības bloku ar skatījos - viss itkā uz aci vesels) Kas par vainu varētu būt ?
Andzhaa @ 13.jūlijs 2012 0:00
Opel Vectra C 2006 Novērtējums: 9 Komentāri [3]
Tā nu ir sanācis, ka meklējot jaunu braucamo, apstājāmies pie Opel Vectra C. Izvēle tika balstīta uz vairākiem faktoriem: ietilpīgs universāls, labi aprīkots, ne vecāks par 5-6 gadiem, vidējam Latvijas automehāniķim saprotams, atsauksmes no paziņām. Bija vēl arī citi konkurenti - Ford Mondeo, Škoda Octavia, VW Passat, Opel Zafira, SEAT Altea XL. Dziļāk neiedziļināšos kāpēc Vectra, jo tam vairs nav nozīmes, bet pārējiem kaut kas pietrūka, lai izvēlētos to.
Nu tātad tika iegādāta Opel Vectra Station Wagon (nezinu kāpēc nav vienkārši Caravan), 2006. gada pēc facelifta, 1.9CDTI ar 120zs, manuālā kārba. Ļoti labi aprīkots: pr/aizm. pārkinga sensori, 4x elektriskie logi, elektr. spoguļi, navigācija, apsild. sēdekļi, 2- zonu klimata kontrole, riepu spiediena kontrole, iebūvētie saules sargi aizm. durvīm, ādas salons, kruīzs. Principā līdz pilnīgai laimei pietrūkst tikai lietie diski, bet arī esošie metāla izskatās sasodīti labi, jo nav standarta pilnie, bet liela 5- staru zvaigzne ar ļoti labiem plastmasa uzlikām.
It kā noskrējis 137t km pa Šveices kalniem, nezinu vai ticēt vai nē, bet vizuāli tā varētu būt. Tehniski arī viss ir nevainojami, bet drošs paliek drošs pēc iegādes nomainīju zobsiksnu un pie reizes pēc nelielas pārbaudes arī termostatu, jo braucot motors neuzsila līdz 90, bet gan 85-87 grādiem, pēc maiņas liekas, ka motors uzsilst ātrāk, bet joprojām 90 ir sasniedzami ilgā braucienā vai sastrēgumā. Ar termostatu izrādījās, ka mans pieņēmums - vidējam Latvijas automehāniķim saprotams, ir izgāzies, jo it kā vienkārša maiņa ievilkās līdz 5h un motortelpas burtisku izjaukšanu, jo termostats atrodas motoram sānā, kur nevar piekļūt nedemontējot citus agregātus. Jāatzīst, ka motortelpa patiešām ir pārbāzta un ļoti pieblīvēta, manai iepriekšējai automašīnai Fiat Grande Punto tur varēja brīvi rakāties un skrūvēt. Zobsiksanas komplekts ar ūdenssūkni maksāja 100lvl + termostats 30lvl, dārgāks kā parasti, jo nāk kopā ar devējiem. Pilnīgi normālas cenas. Pats esmu nobraucis 3 nedēļas un kādus 3000km par šo laiku varu apgalvot, ka esmu stāvā sajūsmā par Vectru, jo ikdienas vidējais patēriņš ir 6.3l/100km (salīdzinot Fiats tērēja 6.0l/100km, bet ar 1.4l benzīna motoru) un šosejas ar kruīza kontroli un 6. pārnesumu sanāk ap 5l uz 100/km, salons ir plašs, aizmugurē var brīvi braukt pieci pieaugušie un pat ieliekot 2 bērnu sēdeklīšus, vidējā vieta ir pietiekami plaša, lai iesēstos pieaugušais. Bagāžas nodalījums ir milzīgs, ļoti dziļš, dziļāks kā V70. Uz ceļa turas labi, bet jūtams, ka mašīna sver vairāk par 2t un, ātrāk ejot līkumos, tā sazvalstās kā liela govs, bet taisnvirzienā auto peld līgani un patīkami absorbē ceļa nelīdzenumus. Dinamika ir laba un atbilstoša auto svaram, nav problēmu uz apdzīšanu. Vienīgi motors ir neelastīgs, jo ar 3. ātrumu var sākt braukt pie kādiem 40-45km/h, tas sanāk, ka katrs ielas pagrieziens jāizbrauc ar 2., Fiatam tādā ziņā bija elastīgāks, tur jau pie 30km/h varēji mierīgi bez grūtībām ar 3. pārnesumu braukt. No braukšanas komforta viedokļa man nav nekādu iebildumu, sākumā bija pagrūti saprast paneļa izkārtojumu un pogu funkcijas, bet tagad esmu jau piešāvies, bet nevarētu teikt, ka tā ir ļoti ērta. Piemēram, lai izvēlētos, lai gaiss pūš uz kājām vai loga, nākas ielīst iekšā borta datorā un ieklikšķināt vajadzīgo, nevar vienkārši pagriezt rullīti un viss, tas pats arī ar navigācijas uzstādījumiem, manuprāt diezgan neloģisks interfeiss. Bet kā jau teicu, līdz to saproti, pēc tam jau ir vienkārši.
Manuprāt Vectras, it sevišķi C ir pārāk nenovērtētas Latvijā, jo tās ir lētākas par analogiem (4500-6000LVL) un piedāvā ļoti labu komplektāciju, auto ļoti labi izskatās, tā dizains ir moderns, braukšanas kvalitāte ir laba, salons ir kvalitatīvi salikts.

kopsavilkums:
+ komplektācija;
+ auto cena;
+ plašs salons un bagāžnieks;
+ ekonomisks;
+ gaita

- borta datora, navigācijas un instrumentu paneļa vadība;
- neelastīgs motors;
- pārbāzta motortelpa, kas apgrūtina remontdarbus.

P. S. Sanāca, ka sieva apskādēja auto, rezultātā 3. mīnus izrādījās liktenīgs (beidzas pamperis, sākas radiators) un tika sasists radiators, visādi citādi auto būtu braucams līdz nelielajiem remonta darbiem. Tagad stāv servisā un gaida apdrošinātāju naudu, lai remontētos.

Ik pa laikam ielikšu papildinājumus.
 
aigi @ 20.jūnijs 2012 0:00
Opel Vectra 2.0dti ecotec 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Nezinu kā citiem, bet nu patīk man šīs mašīnas dizains- bija ļoti uzticams un lēts auto 5 gadu garumā... Lai nomainītu visus filtrus un motoreļļu nepieciešami 30Ls! Eļļu man noēda nu aptuveni 200 gramus uz 50.000km. Pirms apskates parasti nomainīju stūres pirkstu(apm.6ls) un kādu stabilizātora gumijas buksīti- apm, 2Ls. Zema priekša-2x vienā mēnesī pārsitu alumīnija karteri- nu nekas- pats vainīgs ka pannu neiegādāju- abās reizēs pa 5ls metināšanas darbi. Vēl negatīvums ir graboņa(man hečbeks) un par durvju moldingiem laikam jau daudziem opel īpašniekiem ir zināms, ka tie mēdz atlīmēties, jā un vēl taču ir tas trakums ar logu pacēlāja mehānismu- lokās un logam viena puse izmaucas: ) Un vēl nokūpēja man gandrīz visa mašīna, kad nosvila ABS sūknis- dūmi no kapota nāca nepajokam, atrāvu Ventspils centrā kapotu un
norāvu klemmi, tad izrāvu to štekeri no ABS bloka un braucu vēl šobaltdien(gads pagāja)- nevarēju atrast tādu pašu- štekeris nez kāpēc atšķiras- nav jau nekāda vaina tikai nestrādā ne ABS ne spidometrs.
Un tagad par izslavēto augstspiediena sūkni... Līdz šim brīdim brīnījos, ko visi te raksta, ka sūknis šiem motoriem ir slimība- ātri izbeidzas- esmu nobraukājis jau 320.000km un absolūti nekādu problēmu, bet tomēr sagaidīju arī savu kārtu- braucu un apstājās mans opelītis- pieliku pie kompja- jap, sūkņa galā tas vārsts aizgājis. šodien parakos pa www, atradu pa 120 ls citu- rīt pirkšu un mēģināšu paša spēkiem nomainīt, lai gan sakot jau ka labāk pašam neķerties- liels čakars esot, bet nu uz Rīgu vilkt negribas tos 100km un manas mazpilsētas meistari domāju ir tikpat gudri samainīt detaļu cik es. Varbūt kāds ir mēģinājis pats to varoņdarbu izdarīt? Padalieties pieredzē.
Aigars1984 @ 18.janvāris 2012 0:00
Opel Zafira B / 2.2 Direct 2008 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Autiņu braucu no nulles, tā ka pa šiem vairāk kā trīs gadiem vērtējums par auto no pirmajiem iespaidiem ir noformējies un uzskatāms par konsekventu. Jāteic, ka Opel nav tā marka, kuras dēļ būtu plēšams krekls, tā drīzāk ir autiņš, no kura negaidi papildus pievienoto vērtību un lielu patikšanu, bet gan prognozējamu performanci, tiesa gan, ne bez pārsteigumiem.
Tātad Opel Zafira, modelis B, 2.2 benzīns, komplektācija pēc pilnas programmas.
+ nekāds spridzeklis, protams, nav un nav arī jābūt, bet savi 150 zirgi ir gana pietiekami;
+ taisīts uz Astras platformas, gaita stabila, par īpaši komfortablu nenosauki, bet nav arī pārlieku cieta, pa grantenieku arī normāli;
+ motors nav pārlieku ēdelīgs, pa šoseju zem 8l, pilsētā ap 9l;
+ bleķi diezgan izturīgi, bamperi ok, pāris reižu piedalījos CSN, pašam tik drusku krāsas švīka uz bampera, savukārt BMW nācās mainīt spārnu;
+ salons augsts, gara auguma keksiem vietas gana.

- Adam auto sucks, it īpaši pēc Bensona, kas, manuprāt, bija uz to brīdi vislabākais dīleris;
- autiņā komfortabli jutīsies 4 pieaugušie, aizmugurējās 6. un 7. vieta tikai radiem no Korejas;
- vienu reizi nācās izmantot arī ieskrūvējamo āķi, lai autiņu maķenīt uzvilktu stikla kalnā ziemā, stiprinājums, kas ieskrūvējās apmēram 1.5mm caurulē, izrāvās kā burkāns no dobes, Adam auto, protams, vainu neatzina, remonts 80 Ls. Gandrīz divtonnīgam autiņam tāds puņķains risinājums ir vairāk kā nenopietns;
- bezīna sūknis nokārās akurāt 1 mēnesi pēc garantijas beigām, remonts 400 LVL + 2 nedēļas, kcuf;
- ja šito skatās kā ģimenes vāģi un aizmugurē plāno vest sīci, gaita būs sīcim pārāk cieta, priekšējie neko nejutīs, bet es pats, ja pohains braucu aizmugurē, jūtos nelabi : )
- salona apdare un ergonomika uz dizaina balvu nevelk, konstruktoram laikam bija slikta diena, vai arī aizkavējās pusdienās, un pa to laiku kāds zemisks kolēģis kā nu mācēja... lai gan viss ir piestiprināts labi, negrab un reizinātājos nedalās.

Rezumējot - normāls vāģis, ar savām utīm, bet kopumā ir pievīlis tikai 3 reizes, tātad pa reizei uz gadu. Ikdienā lietojot, vidējais aritmētiskais ir pieņemams.
Smouks @ 12.decembris 2011 0:00
Opel Vectra-A 1996 Novērtējums: 2 Komentēt
Labvakar vēlējos mazliet padalīties info par šo tā saucamo auto. Šis man bija kā pirmais, neko tādu nenovēlu nevienam laikam (mosk biku parspileju bet ta ir mana subjektiva pieredze ar so auto). sakuma jau protams sajusma un prieks un voov un ka tik ripo utml... nebija japaiet ilgam laikam ka prieks pazuda
1. Izskatās viņš ne pēc kā...
2. skaļš un grab utt... atgadījas ka pat nebija iespejams sadzirdet to ka atluzis aizmugureja amartina stiprinajums.. tikai pec ligosanas sapratu...
3. vinam nebija neviena , pilnigi neviena, pat ne kondiska, pasizgriezta luka, jega nekada.
4. vajas gaismas, nakti bail braukt.
5. it ka plusu varetu mineta letas daljas , tikai vienigi jega no ta nekada, jo neparspilejot katru nedelu kaut ko laboju un neviss aiz neko darit, bet tadas vitalas lietas...
6. Vnk neiesaku pirkt, jo cilveks kam auto pardevu, par luznu cenu (250ls). tur ieguldijis ir ap 800ls. skrobe uz mani vinam nav , jo luznu cena.
Butu bijis daudz laimigaks par kadu 3 golf, bet tas man bija ka parsteigums...
kristaps @ 15.novembris 2011 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti