Lasītāju pieredze par saviem auto

Daewoo Tico 1970 Novērtējums: 10 Komentāri [1]
Tātad! Runa ir par mashiiniiti kura ir dzimusi 1994 gadaa, motora o,8 (!!!!!!!!) un 5 paarnesumu kaarbu.
Auto tika iegaadaats par 500ls. mashiiniite tika pirkta draudzenei, kura tiko kaa bija dabuujusi tiesiibas!
Tehnisks un dizainisks briinums kursh bija uztupinaats uz R12 ripuliishiem, o,8l motoriiti, kurs attiistija 130 km/h lielu aatrumu. Pie shaada aatruma, gan likaas, ka pacelsimies gaisaa, vai auto sadaliisies pirmreizinaataajos!
Mashiina gandriiz divreiz pamanijaas nodegtt:
- > akumulaatora stiprinaajus nosliideeja uz + klemi un un aizdegaas sajuuga troses un citi izoleejoshie materiaali
- > nomuka benziina shlaucina no karburaatora un uz kolektora uzlijushais benziins aizegaas
Tika nomainiita visa prieksheejaa piekare. Auto viena no lielaakajaam nelaimeem bija rusa. ruuseeja vis un visur, liidz taadai pakaapei, ka saaka atdaliities ritoshaa daļa. Pazuda bremzes, netureejaas ciet bardachoks, pazuda jebkaadi signaallukturi. naacaas paarvilkt visus vadus un ar tad reizeem kautkas negaaja kaa naakas!
Salons: vietas LOTI maz! Ja blakus apseedaas sieviete, tad vina vareeja paarprast jebkuru kustiibu- saprast to kaa uzmaakshanos. Braukt 5rataa nereaali un gluzhas vajadziibas ar nebija!
Paarvietojoties pilseetaa bija jautri un parociigi. Parkoshanaas fantastiska- pamanam vietu, kuraa pat ar sho mazauto nav iespeejams ieliist, bet tieshi garums dereetu- > iebraucam ar purnu un divataa iecelam mashiinas pakalpusi! Uzraaviens bij apbriinojams, Kadett' s 1,3 motoreli palika Tiko puteklos.
Viss tas bedzaas peec gada ilgas eksplotaacijas dodoties uz TA, peec kuras tika secinaats, ka auto nav veerts remonteet un tas tika paardots pa 250ls
Kopveerteejumaa bezceriigs auto ar jautraam atminaam! Tātad! Runa ir par mashiiniiti kura ir dzimusi 1994 gadaa, motora o,8 (!!!!!!!!) un 5 paarnesumu kaarbu.
Auto tika iegaadaats par 500ls. mashiiniite tika pirkta draudzenei, kura tiko kaa bija dabuujusi tiesiibas!
Tehnisks un dizainisks briinums kursh bija uztupinaats uz R12 ripuliishiem, o,8l motoriiti, kurs attiistija 130 km/h lielu aatrumu. Pie shaada aatruma, gan likaas, ka pacelsimies gaisaa, vai auto sadaliisies pirmreizinaataajos!
Mashiina gandriiz divreiz pamanijaas nodegtt:
- > akumulaatora stiprinaajus nosliideeja uz + klemi un un aizdegaas sajuuga troses un citi izoleejoshie materiaali
- > nomuka benziina shlaucina no karburaatora un uz kolektora uzlijushais benziins aizegaas
Tika nomainiita visa prieksheejaa piekare. Auto viena no lielaakajaam nelaimeem bija rusa. ruuseeja vis un visur, liidz taadai pakaapei, ka saaka atdaliities ritoshaa daļa. Pazuda bremzes, netureejaas ciet bardachoks, pazuda jebkaadi signaallukturi. naacaas paarvilkt visus vadus un ar tad reizeem kautkas negaaja kaa naakas!
Salons: vietas LOTI maz! Ja blakus apseedaas sieviete, tad vina vareeja paarprast jebkuru kustiibu- saprast to kaa uzmaakshanos. Braukt 5rataa nereaali un gluzhas vajadziibas ar nebija!
Paarvietojoties pilseetaa bija jautri un parociigi. Parkoshanaas fantastiska- pamanam vietu, kuraa pat ar sho mazauto nav iespeejams ieliist, bet tieshi garums dereetu- > iebraucam ar purnu un divataa iecelam mashiinas pakalpusi! Uzraaviens bij apbriinojams, Kadett' s 1,3 motoreli palika Tiko puteklos.
Viss tas bedzaas peec gada ilgas eksplotaacijas dodoties uz TA, peec kuras tika secinaats, ka auto nav veerts remonteet un tas tika paardots pa 250ls
Kopveerteejumaa bezceriigs auto ar jautraam atminaam! : D: Dbais laps .
wot.
pipecs @ 2.novembris 2010 0:00
Daewoo tiko 1970 Novērtējums: 2 Komentāri [6]
Tātad! Runa ir par mashiiniiti kura ir dzimusi 1994 gadaa, motora o,8 (!!!!!!!!) un 5 paarnesumu kaarbu.
Auto tika iegaadaats par 500ls. mashiiniite tika pirkta draudzenei, kura tiko kaa bija dabuujusi tiesiibas!
Tehnisks un dizainisks briinums kursh bija uztupinaats uz R12 ripuliishiem, o,8l motoriiti, kurs attiistija 130 km/h lielu aatrumu. Pie shaada aatruma, gan likaas, ka pacelsimies gaisaa, vai auto sadaliisies pirmreizinaataajos!
Mashiina gandriiz divreiz pamanijaas nodegtt:
- > akumulaatora stiprinaajus nosliideeja uz + klemi un un aizdegaas sajuuga troses un citi izoleejoshie materiaali
- > nomuka benziina shlaucina no karburaatora un uz kolektora uzlijushais benziins aizegaas
Tika nomainiita visa prieksheejaa piekare. Auto viena no lielaakajaam nelaimeem bija rusa. ruuseeja vis un visur, liidz taadai pakaapei, ka saaka atdaliities ritoshaa daļa. Pazuda bremzes, netureejaas ciet bardachoks, pazuda jebkaadi signaallukturi. naacaas paarvilkt visus vadus un ar tad reizeem kautkas negaaja kaa naakas!
Salons: vietas LOTI maz! Ja blakus apseedaas sieviete, tad vina vareeja paarprast jebkuru kustiibu- saprast to kaa uzmaakshanos. Braukt 5rataa nereaali un gluzhas vajadziibas ar nebija!
Paarvietojoties pilseetaa bija jautri un parociigi. Parkoshanaas fantastiska- pamanam vietu, kuraa pat ar sho mazauto nav iespeejams ieliist, bet tieshi garums dereetu- > iebraucam ar purnu un divataa iecelam mashiinas pakalpusi! Uzraaviens bij apbriinojams, Kadett' s 1,3 motoreli palika Tiko puteklos.
Viss tas bedzaas peec gada ilgas eksplotaacijas dodoties uz TA, peec kuras tika secinaats, ka auto nav veerts remonteet un tas tika paardots pa 250ls
Kopveerteejumaa bezceriigs auto ar jautraam atminaam! : D
juzix @ 2.janvāris 2007 0:00
Daewoo lanos 2001 Novērtējums: 9 Komentāri [9]
Sveiki! Grību izdalīties ar savu pieredzi, turklāt pār DAEWOO nav nevienas atsauksmes.
Gadās tā, ka mūsu ģimenē, ekspluatējas divi DAEWOO LANOS automobiļi. Viens 1997. gada ar1.5L dzinēju 86 ZS., bet otrs 2001., ar 1.6L-16v, 106 ZS.
DAEWOO- LANOS sāka ražot 1997. gada NEXIA vietā un pavisam nesen tika prezentēts jauns modelis LACETTI. Latvijā to tirgo ar CHEVROLET emblēmām. LANOSi mēdz but trīsdurvju, piecdurvju un četrdurvju. Dzinēju klāsts nav tik liels 1.35, 1.5, 1.6. Latvijā pats izplatītākais dzinējs ir 1.5L. Pār mūsu autiņiem: pirmais tika nopirkts jauns salonā 2001. gadā pār 5000Ls, bet otrs ir piedzīts no Vācijas pār 3500USD. Uz šo brīdi latvietim ir 95 000 km noskrējies, bet vācietim 145 000 km. Automobiļi katru dienu tiek intensīvi ekspluatēti un problēmas nesagādā. Ik 10000 km veicam tehnisko apkopi ( aptuveni 50Ls) pie dīlera. Starp citu, DAEWOO automobiļi nav tik izplatīti, bet Rīgā ir trīs specializēti servisi un ar rezerves daļām problēmu nav. LANOS ir uzbūvēts uz OPEL ASTRA bāzes un ritošas daļas detāli ir vienādi.
Mūsu automobiļiem ir atšķirīgs un muļķīgs aprīkojums. Vācietim ir divi drošības spilveni un vairs nekādu ekstru!!! Pat tahometra nav!!! Kad pirmo reizi pabraucu ilgi nevarēju saprast kas man trūks. Ietaupīja korejieši!!! Otrs LANOS ir ražots Polijā, un ir krietni labāk aprīkots. Viņam ir tahometrs, regulējama stūre, el. logi, bet nav spilvenu.
Drusku par braukšanu. Automobiļi ekspluatējas pārsvara pilsētā, ir viegli vadāmi, dinamiski un ir diezgan ērti. Pārnesumus var pārslēgt ar pirkstiem. Salonā ir pietiekami vietas. Ļoti nepatīkams ir trokšņu līmenis braucot, it īpaši pa sliktu ceļu, jo skaļi strādā piekare. Bet ar laiku es samierinājos, tas taču nav Mercedes. Runa, ka 206. lauveni ir vel skaļāki (un dārgāki). Vel pie negatīvām īpašībām var atnest degvielas patēriņu pilsēta līdz 10 litriem, trasē 7 litri. To var samazināt, bet man patīk braukt ātri.
Maksimālais ātrums 1.6 LANOSAm ir 185 km pēc spidometra, ātrāk neiet.
Par izmaksām. Jaunajam LANOSAm 95000 km laikā ir mainīti (neskaitot reglamenta darbus) stūres uzgaļi(25ls), bremžu kluči priekšā un aizmugurē( neorig.10ls , orig. 25ls), slāpētājs ( 45ls), aizmug. bremžu cilindri (15ls) un viss. Diezgan biezi jāmaina lampiņas. Pār trim gadiem ir izmainīti gandrīz visi. Pārējais pagaidām darbojas, ceru, ka darbosies arī turpmāk. Nesen tika izieta tehniska apskate ar 0 vērtējumu.
Otrajām LANOSAm ir līdzīgi, tikai drīzumā jāmaina amortizatorus (25ls).
Kopumā var konstatēt kā LANOS ir uzticams automobilis.
Plusi: lēts, diezgan skaists, izturīgs, dinamisks.
Minusi: paskaļš, nav prestižs.
mikola @ 2.jūlijs 2004 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti