Lasītāju pieredze par saviem auto

Volvo S80 D5 2004 Novērtējums: 7 Komentēt
Nu ir lieta tada, ka iegadajos Volvo S80 D5!Bet ir viena lieta ka nemaku ieprogramet sedekļus, varbut kads var padalities sava pieredze un ka to dara, jo gribetos pameginat vai ta stele iet vai ne!!Jo masina ir tik tiesam laba, un gribetos zinat kas un kaa vispar ar so masinu notiekas, par ritoso varbut kads zin, kadi minusi un plusi sai masinai, kam japievers uzmaniba, kam nee!
janka180688 @ 4.janvāris 2015 0:00
Volvo v 70 xc awd 2000 Novērtējums: 8 Komentēt
mans tresais volvo(pirmais-760,6 cilindru dizelis ar 115 zs)(otrais-940 ar tadu pasu dzineju).
Pie plusiem varu pieskaitit- lielo bagaznieku, komfortablos benkus un bagatu aprikojumu. Specigs dzinejs un labs uzraviens jau no 1000 rpm. Ak ja, dzinejs-147kw,200zs, b5244t. 8sek lidz 100(testets). Paterins pa trasi 7-8,5(benzins, gaze), pilseta ,10,5-13. Starpcitu nejutu nekadu atskiribu gan jaudas un paterina zina ar gazi. Detalas nav dargas(pasutu interneta no zviedrijas).
Salons nez kapec negrab ka te citi rakstija. Aizmirsu pateikt ka sis v70 awd ir pirmas paaudzes modelis ar otras paaudzes dzineju.
Ka minusus varu minet ka kardana detalas atseviski nepiedava. Kardans un aizmugures amortizatori laikam ir pasas dargakas detalas saja auto. (500eur kardans un katrs amortizators pa 270eur gabala(nivomat)). Ir detalas kas ieliekamas no 850, s/c70 un nakosas paaudzes v 70.
Klusinam jau skatos uz xc70
ladzka @ 5.jūlijs 2014 0:00
Volvo 850 GLT 2,0 1994 Novērtējums: 7 Komentēt
Ar Opeļiem un Golfiem braukt noguru un gribējās kaut ko ērtāku- siltāku, tāpēc meklēju kādu Audi B4 vai A4. Bet par cik tuvākajā apkārtnē nekas prātīgs par 1100 eirām nebija, nejauši vienā placī uzgāju šim zviedru vectētiņam, kuram arī bija uzstādīta 4 paaudzes gāze. Tad nu iepirku. TAD BIJA ŠĀDA PROBLĒMA!!! Nesen braucu uz Madonu no Cēsīm un kādu brīdi pavilku ap 120-130 km/h. Nobraucu apmēram 70 km, sāka mirgot eļļas lampiņa. Apstājos pie benzīntanka un nopirku 1 litru. Par cik motors vēl bija silts un eļļa nebija nostājusies, izlikās, ka līmenis ir par zemu. Pielēju un braucu tālāk, bet lampiņa nenodzisa. Nobraucu vēl kādus 25 km un kad izkāpu no auto konstatēju, ka motorā nepatīkams troksnis it kā pa sauso. No darbojoša motoror noņēmu eļļas korķi un man likās ka tur tā sadalene ir par sausu- iekšā nav eļļas. Noslāpēju motoru. Tas atdzisa un pārbaudīju līmenis- tas bija virs normas. Tātad konstatēju, ka kaut kādas problēmas ar eļļošanu. Kad pēc apmēram 2-3st iedarbināju atkal un mēģināju braukt uz Cēsīm, nedz nepatīkamais troksnis bija izzudis un lampiņa nedega. Uz mājām aizbraucu ne tik ātri līdz 100km/h. Tagad tik tālu un ātru braucis vairs neesmu, bet tomēr palicis jautājums- KAS TAS TOMĒR BIJA!?!?!
 
komjauniets @ 1.februāris 2014 0:00
Volvo 850 GLT 2,0 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Ar Opeļiem un Golfiem braukt noguru un gribējās kaut ko ērtāku- siltāku, tāpēc meklēju kādu Audi B4 vai A4. Bet par cik tuvākajā apkārtnē nekas prātīgs par 1100 eirām nebija, nejauši vienā placī uzgāju šim zviedru vectētiņam, kuram arī bija uzstādīta 4 paaudzes gāze. Tad nu iepirku. TAD BIJA ŠĀDA PROBLĒMA!!! Nesen braucu uz Madonu no Cēsīm un kādu brīdi pavilku ap 120-130 km/h. Nobraucu apmēram 70 km, sāka mirgot eļļas lampiņa. Apstājos pie benzīntanka un nopirku 1 litru. Par cik motors vēl bija silts un eļļa nebija nostājusies, izlikās, ka līmenis ir par zemu. Pielēju un braucu tālāk, bet lampiņa nenodzisa. Nobraucu vēl kādus 25 km un kad izkāpu no auto konstatēju, ka motorā nepatīkams troksnis it kā pa sauso. No darbojoša motoror noņēmu eļļas korķi un man likās ka tur tā sadalene ir par sausu- iekšā nav eļļas. Noslāpēju motoru. Tas atdzisa un pārbaudīju līmenis- tas bija virs normas. Tātad konstatēju, ka kaut kādas problēmas ar eļļošanu. Kad pēc apmēram 2-3st iedarbināju atkal un mēģināju braukt uz Cēsīm, nedz nepatīkamais troksnis bija izzudis un lampiņa nedega. Uz mājām aizbraucu ne tik ātri līdz 100km/h. Tagad tik tālu un ātru braucis vairs neesmu, bet tomēr palicis jautājums- KAS TAS TOMĒR BIJA!?!?!
 
komjauniets @ 1.februāris 2014 0:00
Volvo 440 1990 Novērtējums: 4 Komentēt
Pie mašīnas tiku nejauši, sākās traģikomiski, otrajā diena vairs nevarēja iedarbināt, bija nobeidzies ievilcējs. Un tas ir tikai sākums, aķi izrija, uzliku no traktora masas slēdzi un tad bija jāatceras atslēgt, masa, rūsa uzglūnēja, bet kādu laiku izlīdzējos ar flakoniem, tīri labi līdzēja, tad nobeidzās gultnis, aizmugurējās atsperes neko neturēja, saliku no astras, piekarē visu laiku, kas atgadijās, sākumā ziemā bija ļoti silta, bet tad bija jābrauc pufaikā un cimdos, gāja samēra neslikti, kad jau gāja. pa dubļiem peldēja arī labi, gaismas ļoti labas, ērti priekšējie sēdekļi, detālu cenas, kā jaunam volvo, kārba niķojās nevarēma ielikt pirmajā, supporti ķērās, vispār drūmi gāja, ar tagadējo mašīnu esmu krietni apmierinātāks, lieki piebilst, ka volvo tika atdots lūžņos, bet pats motors tāds interesants un ņiprs, vienīgi nu ļoti nestabila
abz @ 14.janvāris 2013 0:00
Volvo V70 1997 Novērtējums: 5 Komentāri [3]
1997. gads
2.5 benzīns
100kW

Braukāju ar tādu auto pāris mēnešus šovasar.
Lūk īss kopsavilkums par auto:

Plusi:
+ ļoti plašs salons, kas panākts ar kantainās virsbūves palīdzību.
+ augsta pasīvā drošiba priekš 97. g auto. Piem. sānu durvju biezums zem stikla ir iespaidīgs (apmēram 8cm plats „plaukts” zem stikla (ļoti ērti novietot elkoni)).
+priekšas sēdekļi (līdzās saabiem) vieni no ērtākajiem kādos esmu braucis (braucis esmu kopā apmēram ar 30 dažādiem auto). Šim volvo ir krietni augstāka komforta līmeņa sēdekļi kā 90- to gadu vidus Audi, BMW 5, MB C, u. t. t
+smuks atturīgs, klasiskā stila panelis.
+ ļoti efektīva klimata kontrole (vai kondicionieris, precīzi neatceros)
+salīdzinoši laba salona ergonomika (Volvo es pārsēdos pēc 2 mēnešiem pēc 97. gada BMW 5 lietošanas, kam ergonomika , salīdzinot ar šo Volvo, ir pilnīgā disrā).
+ ļoti milzīgs bagāžnieks (normāli ietilpst divi cilvēki iekšā (testējām : D))
+ skaņasizolācija – virs vidējā līmeņa.
+ daudz ekstru priekš bāzes līmeņa aprīkojuma (kondicionieris, kruīza kontrole, el. logi).
+ korozijas izturība. Rūsu atradu tikai uz vienas vadītāja durvju enģes, neskatoties uz to , ka auto no visām pusēm bija apbružats, apšvīkāts, apbuktēts).
+ no rūpnīcas iebūvētie skļaruņi skan ļoti pat labi. Ieliec magnetollu un nekādi citi audio uzlabojumi neprasās.
+ ļoti laba manevrētspēja un mazs apgriešanās rādiuss. Auto starp citu nemaz tik garš nav un ir pat ļoti ok rīgas centram

Mīnusi (to ir daudz vairāk).
- piekare ir konkrēti cieta (pie tam auto bija šķiet standarta volvo lietie diski un paliela augstuma riepas). (96. gada 626. mazdas piekare ir „limuzīns” salīdzinot ar šo volvo)
- aizmugurējais benķis ir diezgan augstu virs grīdas, kā rezultātā sēžot aizmugurē galva spiežas griestos.
- dinamika –konkrētāk, tās neesamība. Braukšanu ar šo auto var salīdzināt ar lokomotīves vadīšanu. Vismaz tāda sajūta radās pārsēžoties šajā Volvo pēc 96. gada mazdas 626 ar 1.8 dzinēju un 90Zs (ar to mazdu arī braukāju 2 mēnešus starp bmw 5 un šo Volvo). Tikko kā sāku braukt, samulsu un sāku skatīties vai roķene nav novilkta, un vai panelī nedeg check engine lampiņas : D
- paliels degvielas patēriņš – brauc kādā ekobraukšanas režīmā gribi –mazāk par 6,8 l /100km nevarēja dabūt (braucot mierīgi ar 90-95km/h pa tukšām Latgales šosejām). Bet savādāk patēriņš šosejas rezīmā ap 7.0-7.5l/ 100km. Rīga 9-13l/100km.
- salons grab. Grab pa bedrēm, grab pa šuvēm uz tiltiem, pat ieslēdzot mūziku skaļāk kaut kas grab no salona apšuvumiem
- salona apdares kvalitāte daudziem elementiem ļoti slikta un izteikti lēta. Salona stoiku apdares plastmasa savā lētumā un graboņā pārspēj pat manas 88. gada 626 mazdas stoiku apdari (mazdai stoiku apdare ir lēta , bet negrab, pat ne uzsitot ar roku). Ļoti lēti un neuzticami nostrādāti pagrieziena un logu tīrītāju slēdži – no lētas plastmasas, un slēdzas neprecīzi. Nav brīnums ka uz slēdža izvietotā kruīza kontrole nestrādāja, un arī pagrieziena rādītājs bija jāslēdz ārā ar roku.
- konsturktīvi nepilnīgs ģeneratora novietojums. Vasarās braucot pa lielākām peļķēm degās iekšā akumulatora lampiņa –tātad ūdens ļoti viegli tiek uz ģenertora vai tā siknām.
- nepatika avārijs signāla pogas vietojums (pašā lejā pretim ātrumkloķim), bieži vien sanāca nejauši ieslēgt.
- ik pa laikam patika iedegties kaut kādām lampiņām panelī –piem. lambda zones lampiņai, u. t. t.
- paziņa, kas nodarbojas ar auto remontiem, teica ka šis nav lētākais auto uzturēšanā, piem. Nobeidzās baltšarnīrs –jāmaina ar visu plauktu. Dzinēja kartera blīves maiņa pēc viņa teiktā, ir pasāciens uz pusdienu, u. t. t

Kopumā - auto ar ļoti ērtu vadītāja vietu, augstu pasīvo drošību un savdabīgu dizainu. Pārējās – nu tā.
Ja šāds auto būtu ar pilnu ādas salonu, universāla virsbūvi, nenojātu 2.5tdi dzinēju vai 2.0T 135kW dzineju un mīkstu piekari, un par kādiem 2000-3000 eiro - tas būtu ļoti ļoti labs auto.
Tādā versijā kāds tas bija man ... par tādu es vairāk par 500Ls nebūtu ar mieru maksāt.
ValdisM @ 14.novembris 2010 0:00
Volvo V70 2.5TDI 2000 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Tātad, ar šo Volvo modeli jau sanāca sakarties un iepazīties jau pāris gadus atpakāl, kad paziņa iedeva ar šadu auto pabraukt. Līdz šim es diezgan skeptiski biju skatijies uz volvo un uz dīzeļiem kā tādiem, bet ar šo es sapratu Wooow.... nu nē ar šitādu dīzeli jau var braukt! ;)

Savu Volvo iegādājos 2009 gada decembrī, melnā krāsā R15 alumīnuija diski, miglas lukturi, 2000gada izlaidums (pēdējais gads kad vēl pirmā varianta V70 ražoja), spidometra rādijums 275000km, nu nezinu gan jau ir vairāk, kaut gan šis bija braucis pa LV nebija dzīts no Vācijas. Papētot tuvāk atklājās ka auto ir bijis pamātīgi sists ir mainīts preiekšējais panelis, gaisa spilveni, priekšējais stikls, bet viss bija arī diezgan kvalitatīvi un labi sataisīts, bet šajā gadijumā tieciens ''Labs dīzelis - sists dīzelis'' bija īstajā vietā, jo motors un turbīna kā arī sūknis un sprauslas tik tiešām ir labas, nedūmo un strādā teicami! Nenodriskāts tumšas ādas salons, itkā apsildāmie sēdeķļi - kas nestrādā, ādas stūre, borta dators, klīmatkontrole, kondicionieris nestrādā jo viena no gimijas šļaukām pušu, bet to salīdzinoši lēti var novērst, nepatika ka nebija atstāts oriģinālais magetafons, un līdz šim ir pietrūkusi ''cruise control'' iespēja, kā arī pretspolēšanas un ABS ieslēgšanas/atslēgšanas poga, un sanslīdes korekcija, - vairāk pašām jāstrādā ar stūri : ) Salona izolācija - apmierinoša, sākotnēji kaitināja bagāžnieka durvju rīvēšanās un čīkstēšana, bet to es paša spēkiem novērsu, ēl nesaprotu kāpēc stāvbremze uz priekšu tur lieliski, bet atpakaļgaitā daudz sūdīgāk? p. s. bremžu loki, un trumuļi jauni? biju gaidijis ka volvo b;us daudz mīkstāks auto piekares ziņā, kā Omega, bet izrādās ka volvo ir domāts darba zirdziņās un tāpēc tik taisīti stingrāki, bt vispār zinu ka ja grib tad laikam var pasūtīt trīz veidu amortizātorus mīstos cietos vidējos un pavisam cietos , sajūt aka brauc ar ratiem vienreiz davūju tādā pasēdēt, svukārt pērkot ir jāuzmanās jo pārdevējs var lielīt ku mašīna mīksti iet, bet īstenībā amīšiem jau var būt arī "kirtik", ja tik nav pārliecība ka tur ir spēciāli ielikti tie mikstie, esiet uzmanīgi! Maksimālo atrumu vēl nēsmu atklājis un arī necenšos bet kādi 150km/h ir bijis, sieva saka ka braucot uz 120km/h viņai sajuta ka ir tikai 80km/h - man tā nešķiet.

Nu jau nobraukti ap 20000 km, nomainītas abas zobsiksnas (viena iet arī uz degvielas suknim motora otrā pusē), ģenerātorsiksna, visi spriegotājruļļi un parazīskriemeļi, motora skriemelis (demferis) jeb disks kurš piedzen ģenerātorsiksnu un visu kas uz tās, ūdens sūknis, 6l. eļļa, eļļas filtrs, gaisa filtrs, salona gaisa filtrs, degvielas filtrs un salona apsildes radiātors, tosols. Visas nosauktās detalas kopā ar kautkādām atlaidēm APE, bet bez darba izmaksāja ap 450 Ls. Darbs jau atkarībā no servisa kautkur ap 100 - 200 Ls vidēji? Piebildīšu ka tas viss tika nomainīts nejau dēl 20000 nobraukuma, bet ārkārtas situācijas dēļ, jo normāli to visu jau pie pirkšanas bija jāmaina kā jau jebkuram lietotam autiņam, lai pēc tam var braukt bez bēdu : ), bet toties ritošajai daļai vēl nekas negrab un uz ceļa turās labi neskatoties ka nebraucu par tiem labākās kvalitātes ceļiem ir arī grantene ar ''trepi''. Paša vainas dēl ziemā slīdot pret apmali : ( tika slocīts stūres sviras gals +22Ls un izsists priekšējais pagriezina lukturīts +15Ls. (niansēs neiedziļināšos kas un kā), scinājums - Volvo tiešām izturīgs auto!

Liekas ka nākamais kas būtu kautkad jānomaina būs sajūgs, galvenais nepārspīlēt ar 4 un 5 pārnesumu un tad jau vēl varēs braukt : ). Šim konkrētajam auto ir kāds liels bonuss, tam ir liela 5mm. bieza Alumīnja aizsargpanna pa visu motora apakšu, no vienas puses tas ir pluss, bet no otras puses, ziemā kad pāris reizes nesavācos sanāca nolidot no ceļa, iekša pļāvā (patīk sportiski braukt, taisīt smukas sānslīdes un iet plakaniski pa lauku ceļiņiem pat ar lielo V70) tad ar šadu pannu autiņš ieslīd tākā uz tāda "padirseņa" vismaz uz pusi tālāk iekša pļavā nekā bez tās, savukārt radiātors, karteris, siksnas un motors tiek pasargāti no sniega un akmeņu u. c. pārbagātības : D.

Tika veikts arī ceļojums pa skaisto Norvēģiju 1nedēļu, 1800km, 2- vas personas ar nakšņošanu mašīnā, vidējāis patērīņš pa kalniem un lejām 4,8l pēc kompja, ikdienā braucot kombinēti pilsēta, lauki, šoseja ap 6,5l ir mērīts arī ziemā, kad visu laiku bija jākustās ar daudzām apstāšanās un uzsākāsanas reizēm tikai 1. un 2. ātrums un izvairoties no spolēšanas, tad sanāca no 11-12l uz 100km, nu mani tas apmierina un grizes moments jau ir patīkams šim motoriņām un liek just pats pa sevi, cik liels tas ir es pat īsti nezinu.

Labs auto celojumiem, laivu izbraucieniem, ģimenei vienvārdsakot ārkārtīgi ērts, izturīgs, uzticams un praktisks! Ceru ka kādam noderēja! ;)
JankaS @ 6.augusts 2010 0:00
Volvo V50 2004 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Volvo V50, 2.0L dīzelis ar 136 bhp, 6MT, Momentum komplektācija. Iegādāts 2009. gadā lietots no Vācijas ar 113000 km, tagad nobraukti apmēram 10000 km. Apdrošināšana - OCTA uz gadu ap 85 Ls, Kasko uz gadu ap 245 Ls (ar 70 Ls pašrisku). Mainīta eļļa/filtrs, bremžu uzlikas, kā arī labota ziemā pa kupenām mīcoties aizplēstā motora "panna" (kopā ap 120 Ls). Bija jāpērk arī jauns ziemas un vasaras riepu komplekts (205/55/R16). Tuvākajā laikā būs nepieciešama motora siksnas maiņa.
Degvielas patēriņš ir starp 6 un 7 L/100 km, ja kāda puse ceļa ir pa šoseju. Protams, mīcoties pa sastrēgumiem tas uzkāpj virs 7 L/100, bet ziemā un braucot tikai pa Rīga ir gadījies redzēt arī 10 L/100. Patēriņu noteicu pēc reāli tankštellē iepildītā un nobrauktā. Borta kompis ir optimists un cenšas tuvināties oficiālajiem patēriņa cipariem ;)
Aprīkojums nav lepnākais, bet pilnīgi pietiekams. Apsildāmi spoguļi, pašaptumšojošs atpakaļskata spogulis, kruīza kontrole, lietus sensori, stūre ar audiosistēmas kontroli, klimata kontrole, normāla audio iekārta (skaņa laba, bet nav mp3 atbalsta). Ir arī DVD satnavs, bet nav Latvijas diska un attiecīgi tas tikai aizņem vietu bardačokā, kur tagad ietilpst tikai briļļu maks. Drošības aprīkojums ir pilnā komplektā - SRS, SIPS un vēl jumta inflatable curtain. Salons vienkāršs un viegli tīrāms, pietiek vietas dažādiem sīkumiem un visas pogas ir pa rokai, bet ņemot vērā, ka audio sistēma nelasa mp3 diskus, tad maz vietas CD.
Braukšana ir patīkama, lai arī piekare ir pacieta. Salīdzinot ar iepriekšējo Volvo S70, liekas, ka mašīna nav tik stabila uz ceļa. Tas laikam tādēļ, lai liktos sportiskāka, bet nekādas nepatīkamas izjūtas tas nerada. Sportiska tā tomēr nav ar savu 1470 kg pašmasu, kas ir tikpat kā jau pieminētajam S70, bet to arī nebiju gaidījis un arī vēlējies. Asuma pietiek, lai krustojumā varētu strauji uzsākt braukšanu un apdzīšana nav problēma, ja nav slinkums pārslēgties 4 robā.

Universālis bija vajadzīgs sakarā ar ģimenes pieaugumu, lai varētu ērti pārvadāt bērna ratus. Bagāžnieks nav tik liels kā varētu gaidīt, bet ratiem, vai 2 kartupeļu maisiem vietas pietiek. Ja noloka sēdekļus, tad var iekrāmēt arī kaut ko apjomīgāku. Kopumā mašīna ripo labi un dara visu, ko es no tās biju gaidījis.
bumbarash @ 20.maijs 2010 0:00
Volvo S 80 2.9T6 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Līdz Volvo nonācu samerā ātri... Iepriekšējā pieredze bija tikai ar vāciešu auto. Ar T6 braucu gandrīz jau 3 gadus. Iegādājoties auto sākumā raizējos par servisa dārdzību un degvielas patēriņu, taču pašlaik varu teikt droši, ka šīm raizēm nav pamata, ja auto tiek regulāri kopts. Gadā nobraucu aptuveni 30 - 35 000 km un pēdējo divu gadu kopējas izmaksas nav pārsniegušas 500 Ls. Lielākās izmaksas sagādāja priekšējā lambdzonde 194Ls un droseļvārsta maiņa (tās pagaidām bija vienīgās detaļas, kuras esmu nomainījis). Labāk, ja auto riteņu diski ir 16 collu, jo uz 17 collam braukt nav tik baudāmi (jūt un labi dzird katru bedrīti). Ritõšā daļa ir tiešām izturīga. Komforts salona ir lielisks, īpaši braucot lielus gabalus. Volvo audio sistēma ļoti laba. Uzrāviens pietiekams, uz ceļa stabils, garajos gabalos iekļaujos 7,6 l, pilsētā protams vairāk 11l - 13l. Pieredze ar šo auto ir pietiekami ilga, lai arī turpmāk izvēlētos tikai Volvo.
P. s. 1999 g. Volvo S 80 T6 no 10 ballēm no manis saņem 8.
Mr. Ingus @ 14.marts 2010 0:00
Volvo s60 2.0t 1970 Novērtējums: 8 Komentēt
Sis ir tupinajums manam 3 gadu ilgajam piedzivojumam ar volvo Lielbritanija.
2.0 5 cilindru zemspiediena turbo ar 180zs bazes kopliktacija pluss ziemas pakete (apsildamie benki prieksa un prieksejo lukturu apskalotoji ar slotinam) kondicionieris, elektriskie logi, elektriski regulejami un atlokami spoguli ar apsildi, 8 skalrunu stereosistema ar pastiprinataju un vadibu uz stures, kruiz kontrole, stabilitates sistema ar pretbuksesanu, 6 gaisa drosibas spilveni utt. Vardu sakot vargakais motors anglijas tirgu ar skopu aprikojumu prieks volvo ;)
Nu izskats sim auto man loti patika, ik sevisti melna krasa. Salona ergonomika prieks vaditaja vienkarsi izcila. Bet tas viss uz aizmugure sedoso rekina, jo tur nu gan ta saurak. Kaut gan a4 vel trakak bija. Materialu kvalitati varetu novertet uz 8 no 10. Tomer nav mercedes.
Looti laba audio sistema. Daudz labaka par 2002 gada c klasi ar bose skalruniem.
Dazas plastmasas gan saluza, ka piemeram glazu turetaja vaks blakus elkona atbalstam un benkis saka plist pie
200 000km. Bagaznieka izmers tiri apmierinos ap 455l ja nemaldos. Bet lielus prieksmetus vienalga nevareja ielikt vaka atveru del. Acim redzot dizains nemis virsroku par praktiskumu. Protams komlekta naca space saver rezerves riepa kura ta isti nekam nav deriga. Tad jau labak putas riepa iepust un bez cakaresanas aizbraukt uz riepu servisu. Akumulators ari bagaznieka ielikts.
Talak par brauksanas komfortu.
Pasmaga sture un pedali salidzinot asr mercedes un a4
Liels pagrieziena radius.
Pacieta piekare, bet pie lieliem atrumiem to nejut un vienalga bija komfortablak neka a4 mikstaja piekare.
Riepas staveja 205/55/16 un lielakas neprasijas. Gaita bija stabila un parliecinosa.
Jasaka gan ka uz bremzem zviedri nebija ne gramu taupijusi. Tas bija uz goda.
Brauksanas dinamika bija laba nemot vera auto pasmasu pie 1550kg Lidz simtam pec papiriem bija 8.8sec bet dzive protams vis bija atkarigs no areja gaisa temperaturas un degvielas kvalitates. Maksimalais atrums bija ap 230km/h
Noperkot auto noskrejiens bija 160 000 km ko pa tris gadiem uztinu tiesi uz 260 000km
Pa so laiku nomainiju apaksejos plauktus priekseja piekare abas puses , stuures stienus, vienu stuures pirkstu, visus cetrus bremzu diskus ar kluciem, un lambda zondi. un ticiet vai ne bet vairak nekas nebija jadara, protams iznemot visus regularos ellas un filtru servisus.
Tam zinama mera japateicas ka auto naca ar pilnu volvo dilera servisa gramatinu ar visam izdrukam un cekiem un atskaitem. Ta ka ieprieksejie 2 ipasnieki ari nebija taupijusi ne gramu uz auto uzturesanu.
degvielas paterins bija liela mera atkarigs no degvielas kvalitates. Vareja atskirties pat pa 3 litriem uz 100/km braucot vienmeriga atruma pa soseju. Man videjais ar labu degvielu bija 9.5-10.5 jaukta rezima pa soseju rullejot uz 120 km stunda sanaca 8.1. Bet ar 4 pasazieriem un ieslegtu kondicionieri bija 8.5, kas liekas diezgan jocigi ka paterina pieaugums var but tik niecigs. Nebija jau dizelis.
ellu mainiju ik pec 10 000km un pa starpai pieliet nevajadzeja jo ella nokritas apmeram par 1/4 uz shcupa.
ari volvo tipiskas slimibas ta ari nepiemetas ne droselvarsts ne sures reika nesaplisa.
Bet es gan paspeju saslimt ar VOLVO slimibu. Vienigais iemsls kapec pardevu bija bailes par talakajiem izdevumiem jo tik talu vien sikumus nomainiju prieks tada noskrejiena.
Tomer lai ari citi saka ka sie vairak nav tirasinu volvo jo sajaukusies ar fordu, es varu pateikt ka manam ieprieksejam a4 nekadas forda smakas nebija, bet suudu smaka gan jo plisa biezak un salons pec 70 000 km noskrejiena izskatijas sudigak neka volvo ar 260 000km.
Lai visiem labi ripo !!!!
 
Guntis @ 15.februāris 2010 0:00
1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti