Lasītāju pieredze par saviem auto

Pontiac transport 3,8 v6 automats 1994 Novērtējums: 7 Komentēt
Tas bija mana teva auto, nopirka vinu 1997 gada par 10000 dolaru. Pardeva 2004 gada par 1500ls. Rija 16litrus, gaja labi(~190zs)Braukt bija erti, tacu sturei truka nulles punkta, un uz bedrem parak supoja. Vareja nobraukt lielus attalumus nengurstot. Pirmos gadus neluza, bet, kad saka, tad loti. Karbas remonts=800ls, motora=1000ls, bet pie motora es biju vainigs, jo neiveroju elasspiediena meritaja radijumu, kad bija nopuvusi elasradiatora trubina. Protams bija ari citi defekti, kurus vairs neatminos. Masina bija pilna ekstru. Kopuma labs, erts auto, kurs paredzets 10 gadiem. Virsbuve no stiklsciedras!

+erts
+ekstras
+ietilpigs

+neekonomisks
+dargs remonts
martsr @ 25.aprīlis 2008 0:00
Pontiac Grand Am 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [8]
Nu jaa.... laikam saliidzinaat ar 2000- šo gadu razhojumiem nav korekti, bet. Auto manupraat ar atshkjiriigu dizainu, 3.1l motoriitis sajuugts ar automaatisko kaarbu, lieliska dinamika un sakariigs pateerinjsh, ja pret pedaali saudziigi izturaas. Varu saliidzinaat ar Peugeot 307.... nee, nevaru, jo saliidzinot ar peugeotu poncis iet vnk lopaa!!! Uz shosejas riskeejot tikt pie soda punktiem max ko izdevaas nosvilinaat ir 12l/100km, pilseetaa 14l/100km. Normaali, uzsveru normaali, nevis velkoties tie raadiitaaji sanaaca apmeeram 8l/100km shoseja, 12l/100km centrs ar sastreegumu baxstiishanos. Eerts salons, laba stereosisteema, ar labu skanju. Detaljas nav daargas. Nepatiik, ka spuldziites ir nestandarta, tobish benziintankaa varu nemekleet, bet tikai paaris veikalos ir dabuunamas. Migliniekiem staav 27W spuldziite, bet gaismu dod kaa 55W.... maksaa gan pie 6. -Ls.
 
McJanis @ 28.jūnijs 2005 0:00
Pontiac Trans Sport 1990 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
Autinjsh, pareizaak, businjsh tika iepirkc placii, tikko no Shweices. Pirms tam bija '92 Honda Civic Shuttle 1.6i 16V, bet kad izvizinaaja ar shito gotinju, tad atpakalj kaapt negribeejaas. V6 3.1 mono- i, 128 zirgi... Taa nu ir ar amerikaanju motoriishiem, bet tas taa.
Saakumaa videejais pateerinjsh bija 9l (kaut gan automaats). Tas, ka lielie motori rij, ir muljkjiibas, protams, ja viss ir kaartiibaa. Tieshi taapeec shaadu autinju pirka, jo maz eed, komforts, liels (7 vietas).
Nu labais autinjsh, salons superiigs, kaa jau amerikaanjiem tiik, daudz ekstras, motors arii patiikami dzied - bubina, kaa nekaa V6. Origjinaalaa audiosisteema (4 skaljrunji) arii bija laba - kvalitatiivi skaneeja. Salonaa bija klusu - laba skanjas izolaacija. Neruusee, jo stiklshkjiedras virsbuuve, taa tad arii viegls (1600 kg). Arii buktes nevar dabuut, tikai salauzt.

Tachu pliisa gan nost. Saakaas jau ar kaut kaadu sheemu, kas cakareejaas - peekshnji vienkaarshi nevar pielaist, peec kaada laika atkal viss kaartiibaa, taas nomainja - 50 Ls, jaapasuuta no Amerikas, nedeelju jaagaida, tad uz kaadu gadu bija miers. 3 gadu laikaa apmainiija 3 mironjgalvas, nobruka kruiizkontrole, beigaas salonaa gaisu puuta tikai uz kaajaam un stikliem, vienkaarshi iekshaa kaut kas vairaak negribeeja paargroziities, laikam atkal elektronika bija vainiiga. Pat termostats tikai treshais normaali funkcioneeja. Stuures pastuuzim trubinjas paardila, aizmugureejie ritenji ne vienmeer bremzeeja, prieksheejo bremzhu trubinjas pliisa. Salons viss vienaa plastmasaa - diezgan grabeeja, tachu, kad visu paargaaja ar silikonu, tad bija klusums.

Vizuaali gan vinjsh bija smuks - kjirshu perlamutra kraasaa, taadas pashas kraasas origjinaalie '15 lietie diski ar spiidiigu malinju.

Kad uzlika gaazes iekaartu, tad eeda 13l gaazi. Bet liksanas procesaa kaut ko izdariija, ka uz benziina saaka labaak iet. Vienreiz kaut kaadu leciigu Shkodu izgeerba kaa mazu ezi.

Tagad atceroties, gribas atkal taadu. Lai arii regulaari bija visaadi siikumi jaataisa, tomeer autinjsh forsh. Atceros, kaa ziemaa liikuminjus njeemu ar roceni (prieksha velkoshaa). Dazhreiz aizbraucu uz kaadu placiiti atpakaljgaitaa nulliites pameetaat. Kad taa lielaa gotinja iet rinjkjii vai liikumaa shkjeersaam, tad gan ir labaa jushka, un tas nemaz nebija gruuti, metaas tikai taa un arii labi padevaas kontrolei. Bet taa ziemaa uz celja labi tureejaas - stabils.

Kopumaa eerts gjimenes autinjsh.
KXt @ 7.septembris 2004 0:00
Pontiac TransAM 1980 Novērtējums: 9 Komentāri [4]
Hail! Tikko nopirku Pontiaku izmēģināšanas nolūkos. ĀĀĀRPRĀĀCC!!!! 7.0!! 4 pārnesumu automāts. Un kāāāā viņš bendžu rij!!! Bet griežās tā ka balti dūmi kūp, hehe. Tūlīt pārdošu, bet kad atradīšu kādu naftas caurulīti tad atkal nopirkšu. : ) Mīnusu neminēšu, paši varat iedomāties. Plusi - elektronika, komforts, plašums, lieliskais vizuālais paskats (melns no augšas līdz apakšai, ieskaitot 18" diskus 295 aizmugurē, 275 priekšā). Nu, amerikānis ir un paliek amerikānis. Bet tomēr žēl no šitās tačkas šķirties, lai arī cik daudz viņa to bedžu patērētu.
Rotts @ 16.aprīlis 2004 0:00
Pontiac Grand AM 2002 Novērtējums: 4 Komentāri [8]
Naacaas meeneshus 3 pabraukt ar shaadu jaunu auto.
Ieseezhoties saakumaa viss liekas interesants un sportisks liidz briidim, kad saakaas braukshana. Konkreetais modelis ar visiem saviem 2,8 litriem un automaatu nebija nekaads skreejeejs, toties degvielu pateereeja konkreeti.
Miinusi:
1. Paraadot labo pagriezienu atsleedzaas cruise control.
2. Paskalsh motors.
3. Leeta un nekvalitativa plastmasa salonaa, no ventilaacijas luucinjaam spraucas porolona pakojums.
4. Slikti paarredzama aizmugure parkojoties
5. Nobraucot 10tkst salons saak intensiivi grabeet
6. Rijiigs: vareetu buut kaadi 12 litri uz simtu
Plusi:
1. Sameeraa ietilpiigs salons
2. Sameeraa stabili turaas uz celja
3. Eerti seedeklji
4. Visas pierastaas amerikaanju ekstras

Kopsavilkums: viena no sliktaakajaam amerikaanju mashiinaam ar kuraam gadiijies braukt!

Skjiiros labpraatiigi, lai paarseestos citaa amerikaanii, bet tas jau ir cits staasts.
Mals @ 20.decembris 2002 0:00
Pontiac Firebird S/E 1986 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Shii mana pirmaa "miilestiiba" kad iebraucu Ameerikaa '91. gadaa. Baigi piesaistiija ideaa;ais sporta vaagja dizains. Var teikt ka tas ir 2 vietaa sporta vaagju izskata zinjaa Ameerikaa aiz Corvette. Modelis Firebird S/E ar V8, 5 litru motoru un 4 barelu karburatoru. Impulsiivs un straujsh. iisti atmostas ap 130 km/st . Pilseetaa var kaucinaat riepas un spiideet visur buut pirmais , ja kaadam tas tiik : ) Limited slip diferenciaalis, paliidz ierobezhojot saansliidi , kura shim vaagjim ir viegla lieta ja pagriezienaa atceras gaazes pedaali. : ) Ziemaa iesaku nolikt garahaa , ja nav pashnaavnieciskas tendences. Ja ir veeleeshanaas peec veel lielaaka kaifa , var iebuuveet 350ci/5,7 litri motoru. : ) Vaajaas vietas - apetiite uz benziinu. Izbraucis no benziina tanka jau luukojas peec naakamaa : ) Taadeelj nav ieteicams ikdienai pilseetaa un Ameerikas apceljoshanai. Kaa "fun" un pasapliecinaashanas lieta - lielisks. Dabiski- cieta amortizaacija kaa jau sporta vaagjim. Lieliska un momentaali atsauciiga stuures sisteema . Dazhos no peedeejiem modeljiem tika iebuuveeti V6 un pat 4 cilindru motori!! kas ir kauna lieta!
ReVox @ 18.novembris 2002 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti