Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Rover 400 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Pirms 2 gadi iegadajos Rover 400 1,6 benzins 82 kW (111 zs) doch motorits! Adas salons, kondicionieris, koka apdarite, manuala karba, centrala atslega, elekt spoguli un logi.

2 gadus nobraucu vienigais ko nomainiju bija prieksejas bremzu uzlikas (7ls abas) tas bija galigi plikas, un skatoties ka sanak parvietoties labu laiku pa LV "labakajiem zeminiekiem" pa kuriem braucot ir jatur mute vala lai zobus neizdauza, tad par piekari esmu sajusma. Pirms otras skates nomainiju principa visas aizmugurejas bukses kopa 16 (uzliku poliuretana) bet beigtas bija tikai lielas (sailenbloki), un priekas stures pirksi 10 ls gabala un augsejos lodbalstus 10 ls gabala! Bet nelieku to letako, jo taisu prieks sevis.

Plusi

* izturiga piekare
* mazs paterins arpus pilsetas 5,9-7 pilseta kadi 7-8 braucot normali. Prieks benzinieka!
* letas rezervesdalas
* daudzas detalas der no Honda Civic

Minusi

* paskals salons, jo vaji izoletas ritenu arkas un labi dzirdami troksi no riepam un ap tam.
* vareja but vairak vietas salona, bet 4 cilvekiem ir OK

Principa esmu apmierinats ar autinu
 
Janis @ 21.jūlijs 2012 0:00
Rover 75 2002 Novērtējums: 9 Komentāri [1]
baidijos dikti , bet nopirku.... grabažu nu ljoti skaistu..
unglaunu 1,8 dzineeju ar turbiinu...... tad samainiiju visas bukses jo izklausijaas ka braucu ar anglju karieti.. zobsiksnu , plauktus nu vairs pat nedzirdu ka braucu pa zeminieku... remontaa anglijaa aizgaaja 1026 funti ... nu esmu gandariits ... riktiigi feins limuziins... . degvielas pateerinjs nav liels 6 -8 litri uz 1 km.. varu teikt tikai labu ... brauksjana rada veeleesjanos atkal braukt.. jaa klasisks anglju limuziins... nedaudz liidziigs buldogam.....
ringo @ 28.aprīlis 2011 0:00
Rover 416 1,6 1998 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
Paņēmu šo autiņu palietoy kamēr paša auto dzīvo servisā. Tātad Rover 416, 1,6 benzīna motorītis ar 82 kW jaudu (diez cik tas ir ZS?), ~ 225 000 km nobraukumu (izskatās beidzot reāli cipari) ekstru laikam nekādu, ja neskaita pie tām elektriski paceļamos logus un centrālo atslēgu.
Paņēmu autiņu nostāvējušu pusgadu sētā, ar sačakarētu radiatoru un ventilatoru - kas tur pat arī mīt : ) Par 125 rubļikiem to man sameklēja caur SS un laimīgi pieknibināja klāt. Vēl jānomaina stūres pirksts, bet tas nav kritiski, pie tam pirksts, jauns iepakojumā, mētājas grabažniekā - tātad naudu neprasa. Vēl bija izbalējušas, izdegušas lērums ar spuldzītēm, lampiņām, nu bet tas dabīgi... Sekojošajā tehniskās apskates procesa laikā, man baigs pārsteigums - ar auto - no probļem! Obanī, nu neko atliek braukšanas vaina : )
Braušanas ziņā auto patiesi pārsteidza ar mīksto gaitu (biju gan gaidījis ko līdzīgu Golf III), un ņipro motorīti. Neticējās, ka zem kapota ir tikai 1,6 - lidinās autiņš daudz ņiprāk. Salonā arī pietiekami klusu, vienīgais var saprast ka uz riteņu arku izolāciju ir ieekonomēts - ja gadās akmentiņi, tad dzird konkrēto trādi- rīdi. A tā pārējais viss normāli - ātrumi slēdzas, stūre grozās un pedāļi spaidās. Varbūr vajadzētu būt piekasīgākam, bet man liekas jocīgi no auto par sviestmaizes cenu meklēt kam piepist.. s : ).
Bet tagad tas - kas mani vienkārši šokēja: es rēķināju i šitādi, i tādi, bet dudinot uz klasiskiem ne vairāk par 70 km/h pa pilsētu, un ne vairāk par 110-115 km/h pa šoseju, degvielas patēriņš ne kapeiku lielāks par 6 - 6,5 l uz 100 km. Priekš tādas laivas likās dikti sakarīgi : ) Vismaz neesmu laikam pieradis pie tādiem cipariem : ))
Par tehniskām lietām neko vairāk pastāstīt laikam nevarēšu, jo es ar mašīnām braucu, nevis remontēju. Tik dzirdēju no servisniekiem, ka šamējam lērums detaļu der no Honda. Pagaidām pietiks - būs ko piemetināt - pastāstīšu. 7ītnieku ieliku tāpēc, ka grēks likt mazāku atzīmi autiņam kurš tevi patīkami pārsteidz.
 
Markinc @ 27.jūnijs 2008 0:00
Rover 75 2,5 V6 2000 Novērtējums: 9 Komentāri [6]
Nopirku augustā, visas ekstras, klāt nāca 18 collu diski, jauna remus izplūdes sistēma, sporta atsperes, čips. Lietojis bija kāds brokeru kantoris Šveicē. Faktiski nevaru pateikt nevienu sliktu vārdu.
200 zirgi zem kapota, iet kā zvērs rauj augšā 7,5 sekundēs. Neslikti priekš limuzīna. Berģos nomainīju sailentblokus( 112LVL) un kreiso plauktu (150LVL) vēl šādi tādi sīkumi kopā saskrējās ap 300 LVL. Tā ir leģenda ka detaļas nevar dabūt, viskautkas ir Rover centrā berģos, kas nav to atved no polijas ( manā gadījumā 4 dienas sanāca). Mašīnai ir fantastiski ērts salons, TV strādā, (Navigācija protams ka ne Latvijā) : ( problēmu nav bijis. Harman Kardon stereosistēma ar kaudzi skaļruņiem Hi End klases tādu liek arī range rover, , ( man ir Vanden Plas versija) . Noteikti neraugoties uz 8 gadu vecumu braukšu ar to vairākus gadus, cena gan nebija lēta. Šobrīd man jau pusgadu viņa patīk ļoti nekas nelūzt un nebojājās. par benzīnu ar kārtīgu sportisku braukšanu vidēji 11,7(kompis rāda)l ekonomiski sēžot 10,2. (pilsēta, šoseja)
+ Salons ir kvalitatīvs , ar vecangļu dizaina piesitieniem.
+ Visas ekstras pa labu cenu
+ 2,5V6 versija ar visu čipu ir pietiekoši ekonomiska.
+ labi tur pagriezienus, braukt ir bauda. (rūc kā kaķis)
+ Zagļiem īpaši nav topā, kasko lēts

- 18 collas zemprofils uz rīgas ielām....
- Cena, būtu sanācis tāda paša gada Audi A6, vai Volvo S60
- Ļoti līdzīgs jaguāram.
 
espozito @ 24.februāris 2008 0:00
Rover 75 2003 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Ну вот и я сегодня попробовала "на зуб" автомобиль Rover 75.
Ко мне с визитом пожаловала лучшая подружка, которая в своё время, но ещё совсем недавно, купила этот Rover новым, но "трёхлетним".
Я ждала встречи с нетерпением.
Уж больно заманчивым было предложение прокатиться за рулём английского БМВ.
Когда наконец- таки я освоилась с эргономикой места водителя.. надо заметить, "бэмэвэ- шной" низкой посадки я не нашла, как не нашла в сиденье боковой поддержки. Окончательно меня убедило, что Rover - это далеко не БМВ, это слиток переднего привода, и комфортабельно настроеных подвесок. Прокатившись со скоростью под 160км/ч, мало того, что я отметила очень хорошую стабильность прямолинейного движения: ни тебе ни раскачек, ни тебе "плаваний" по колее ( носились по "могилёвке" ), так и ещё шумоизоляция настолько хороша, ну прям как в моей S6! Можно разговаривать почти шёпотом. Для неопытного водителя это немного нехороший аспект, тк очень сильно теряется чуство реальной скорости..
Очень впечатлила динамика автомобиля, чуствуется, что под капотом представитель немецкой школы двигателестроения о 1.8литрах с турбиной. Благодаря последней, вот и получается такой впечатлительный подхват на "низах", что бы вот резко вот "стартануть" с сфетофора.
Подружка - как и всякая другая девушка, ценит уют и комфорт. Собственно, исключительно из- за сочетания этих двух качеств и сделан был выбор в пользу "семьдесят- пятого".. Приколол плафон в салоне ввиде подковы, SUPER! А вот что мне не понравилось в "75":
- жестковатая педаль газа. Может, для мужчины так и легче с "дозированием" оборотов двигателю, но для женской ножки, да на фоне "мягкого" руля и подвесок, производит впечатление чего- то недоделанного;
- педаль сцепления тоже, не понравилась своим "длинным" ходом: когда переключала передачи КПП, получала в ответ рывки, и удары по трансмиссии;
- не предполагает к "активному образу жизни" геометрия габаритов заднего дивана, и багажника. Я так поняла, на природу нам лучше выезжать на моей "Эске"
- я некурящая, но если бы курила, отметила неудобную, без подсветки пепельницу;
- и просто НУ ОЧЕНЬ неправильно сделана крышка бардачка!!! Чтоб её полноценно раскрыть, придётся либо переднему пассажиру занять позу, либо выйти из машины;

Порадовало, что несмотря на смену "Хонды" на БМВ под капотом, расход топлива остался "фамилиарным", как и подобает аристократическим правилам, на уровне "Роверов": расход топлива очень небольшой, вышло где- то 10л. на 100км при смешанном типе езды город- трасса. Также привычной была сама управляемость: сколько я не ездила на разных "Роверах" - рулез машинок всегда поражал своей "педантичностью".
Подводя черту, скажу, что сегодня я "оседлала" не английское БМВ, а некую английскую "Альфа- Ромео".
Блин, ребята - глядя на фотки, машина живьём смотрится куда лучше, а в особенности, если метров так на 10-12 отойти..
Машина - понравилась!
Жалко, что разругались с баварцами.. Глядишь, марка Rover смогла бы, предлагаясь в салонах диллеров BMW достичь полагающего ей мирового признания
garsis @ 5.februāris 2008 0:00
Rover 75 1999 Novērtējums: 9 Komentāri [10]
Braucu jau gadu. Ritīgs Dāmu auto. Nu un ka Angļu Rveri vairs neražo. Man ir. Ļoti līdzīgs Jaguāram, starpcitu.
Remontē ātri un kvalitatīvi Rover centrā, ir visas detaļas.
Mīnus. Grūti nomainīt priekšējās lampiņas citādi problēmu nav.
Plusi. Salons tāds pats kā Audi 6. Nav bieži jālabo. Ir daudz ekstras. Televīzors, apsildāmi krēsli, logi, spoguļi, navigācija, pilns ar elektroniku. Lūka. Bagāžņieks liels.
 
Tudruks @ 9.jūlijs 2007 0:00
Rover 200 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Sveiki ļaudis,

Esmu nolēmis darīt galu netaisinībai pret ROVER un latviešu bāleliņu izteikti negatīvajai attieksmei pret ROVER.. : )

Nopirku 2006. gada oktobrī ROVER 200, 1,4 litru 8 vārstu benzīna dzinējs, 1998. gads, 3 durvis, melnā krāsā, meh. kārba.. mazs auto, vienkāršākās komplektācijas, kas vairāk vai mazāk pilda tādas pašas "tramvaja" funkcijas, kā piemēram GOLFs.

Pirku pēc garām šaubām, kuras manī raisīja visi VW fani ar aizrautīgajiem stāstiem, ka ROVER ir mēsls un lūzt ļoti bieži. Pēc izietas diagnostikas, man servisā teica, ka ir OK.. un cena 2150 EUR!!!! likās vienkārši smieklīga par 1998. gada mašīnu ar cinkotu!! virsbūvi un esošu labā stāvoklī.. un tā kā vēlējos mazu un lētu auto sevis transoprtēšanai no punkta A uz punktu B, nopirku..

Šajā aptuveni pusgadu ilgajā ekspluatācijas laikā (braucu katru dienu vidēji 50km) esmu vienreiz mainījis eļļu un sametinājis caurumu izpūtēja aizmugurē kopā pa kādiem Ls25..

Reālais degvielas patēriņš nav mikroskopisks, it sevišķi, nemot vērā manu dinamisko braukšanas stilu. Pilsētā aptuveni 9 vai pat 10litri sanāks, ārpusē kādi 6 vai pat mazāk, vidējais stabili turās ap 7 līdz 8 litriem uz 100km.. mēru šad un tad, vienmēr ar pilnās bākas metodi.

Par daļām: pērkot interesējos un visu var dabūt lietotu Berģu ROVER servisā vai arī jaunu pasūtīt no rūpnīcas un nemaz neesot dārgi.. par laimi šo realitātē pārbaudījis vēl neesu!

Par vietu: Priekšā sēdošajiem vietas pietiek, pat ļoti, aizmugurē 2 cilvēki var sēdēt samērā ērti, 3ajam gan tā nekā : ) Aizmugurējais beņķis ir dalāmi nolaižams un var iekraut samērā daudz - esmu vedis gan sadzīves tehniku, gan cementa maisus!

Iepriekš esmu braucis ar daudz lielākiem un dārgākiem auto un, protams, nevar salīdzināt komfortu un citas lielo auto īpašības ar ROVER, bet ROVER 200 prieks savas klases auto ir šādi plusi:

1) izcili turās uz ceļa, it sevišķi ziemas laikā un rodas sajūta ka tas ir būvēts kā piramīda : ), ideāls braukšanā pa LV raksturīgo sniega pļuru;
2) priekš sava motora tilpuma ir ļoti dinamisks pie nelieliem ātrumiem;
3) samērā kluss pat neskatoties uz plastmasīgo apdari;
4) nav problēmas ar pielaišanu arī pie -27 pēc pāris dienu stāvēšanas;
5) šādus auto nezog : ) ;
6) ideāls parkošanās nolūkiem - ja katrā pusē vietai ir 5cm, tad ielīst var un tādējādi Rīgā var izmantot visas "pusvietas";
7) ir elektriskie logi pat pašai vienkāršākajai versijai!

Mīnusi:
1) motora jauda ir maza un neļauj normāli atvilkt un apdzīt, pie 100km/h ir jau 3000 apgriezieni;
2) noteikti būs grūtības tālāk pārdot, bet visu jau izsaka cena..

Ja kāds grib pirkt ROVER, vajag aizvest to uz diagnostiku, piemēram, uz ROVER centru Berģos. Ja mašīna nav nočakarēta, tad ROVER būs dzīvotājs!

Jārēķinās, ka šāda mašīna ir cilvēkam bez kompleksiem, kam nav svarīgi lai zem dibena būtu VW tikai tapēc, ka to razo Vācijā.. starp citu, pa sādu naudu varēju nopirkt 1993. gada VW GOLF (5 gadus vecāku auto) un savu izvēli ta arī neesmu nožēlojis!
BezKompleksiem @ 27.februāris 2007 0:00
Rover Mini 1992 Novērtējums: 5 Komentāri [7]
Tātad Mini, 998 cc motors ar apmēram 45 zs. 2 durvis, četras sēdvietas. Ekstru nav, tikai šim modelim ir milzīga auduma lūka, pa visu jumtu, ko var atbīdīt. Cool! Auto ir 12 collu riteņi, pečka ar vienu ātrumu, logu tīrītāji bez intervālu pozīcijas, un bez jebkādas automātikas - ja izslēdz, tad tīrītāji tur arī paliek, kur izslēgti. Incanta ir piekare - nav atsperu, bet viss auto ir uzlikts uz četrām gumijas buksēm. Līdz ar to braukšana ir kā ar kartingu - visas bedres un nelīdzenumus var labi just. Toties šauri, līkumaini asfalta celiņi ir mūsējie...
Bāciņa (25L), akumulators, rezerves ritenis, un logu apsiekalotāja bundulis ir noslēpts bagažniekā, kur kā pa brīnumu paliek vēl vieta pāris kastēm alus. Tāpat ir iespējams glabāt mantas zem aizmugures sēdekļa, un blakus tam, kur ir divas lielas kabatas. Priekšējais panelis arī viss ir kā liels cimdu nodalījums bez vāka, tur labi daudz krāmu var salikt. Degvielu patērē... maz, tiešām nezinu, cik tieši, kaut esmu nobraucis kādus 3000 km, tā lēšu, jo visi mēri šeit ir jūdzēs.
Tagad priekšā uzprišināšanas process ar visādiem blingiem, un tad, nākošvasar...
 
smaidiigais @ 21.septembris 2006 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti