Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Chevrolet Epica 2008 Novērtējums: 5 Komentēt
Pirku praktiski jaunu. Nobraukums bija 9000km. Manā īpašumā ir četrus gadus. Ir jābraukā cauri visai Eiropai, radi tur dzīvo. Patlaban 67 000km uz spidometra. Labās īpašības ir tās, ka ir ekonomisks, 2.0l, benzīns. Plašs, ērts, salons. Interjers paprasts. Jāuzskata, kā vienkārša strādnieka ģimenes auto. Dinamika pietiekoša, varētu būt labāka, tomēr, tajā pašā laikā īpatnēja. Pie maziem apgriezieniem pārāk vājš griezes moments, pie 3000, jau parādās, vismaz kaut kāds. Vislabāk iet, ātrumu diapazonā no 110 - 190km, st., precīzāk, no 130 - 170km/st., kaut kur tā. Ļoti stabils uz Vācijas autobāņiem, uz lielajiem ātrumiem vadāmība ļoti uzticama, bremzes, ABS, tur viss kārtībā! Pie maziem ātrumiem, kā Latvijā, ar tādu nav ko darīt. Tur - nepareiza izvēle. Ātrumi slēdzās pagrūti. Dabūt atpakaļgaitā - problēma! Tā saucamie gearbox linkages, troses, respektīvi, netur, gali pie ātrumkārbas jūk ārā. Pavisam vienkāršu ātrumkārbas trošu komplekts nepamatoti dārgs. Smags, klumsīgs, priekšas piekare grab, tas ir internetā, visi sūdzās, bet neviens nezina, kas tas ir. Ticamākais, muļķīga konstrukcijas vaina. Vairs jau neražo. Nevar teikt, ka būtu izdevies auto. Var teikt, ka kaut kāds General Motors un Daewoo sadarbības eksperiments uz lētumu. No prestiža tur, absolūti nekā, neskatoties uz pilno aprīkojumu un ādas sēdekļiem. Strādnieku kastai - labs gana. Tomēr vienmēr var atrast labāku.
Aldis @ 28.jūnijs 2013 0:00
Chevrolet Captiva 2006 Novērtējums: 6 Komentāri [1]
Iegādājoties Chevrolet biju ļoti apmierināts ar automašīnas salona ērtumu un kvalitāti, toties degvielas patēriņš gan ir liels mīnuss - 12 litri uz 100 jauktajā režīmā no divu litru dīzelīša. Pagāja divi gadi un sākās lielākās problēmas tieši ar autorizētā servisa "Adam Auto" necieņu pret klientu. Problēma ir sekojoša - automašīnai ir nozīmēts garantijas remonts divu mēnešu garumā, kura laikā novērsīs automātiskās ātrumkārbas defektu, bet maiņas auto man atsakās dot vietā, vien piedāvā iznomāt par 'nieka' Ls 14 diennaktī 60 x 14 = 840 lati par garantijas remontu izklausās smieklīgi.
Turklāt otru defektu - dīvainu vibrāciju no priekšējā tilta, tie atsakās novērst, jo paši tādu defektu nesaskata, bet gan vainu noveļ uz nekvalitatīvām riepām, turklāt garantijas 4. punkts paredz, ka riepu bojājumu gadījumā garantija attiecas tikai uz rūpnīcā uzstādītajām riepām, kādas tās arī ir, bet serviss atsakās tās nomainīt.
Austris @ 20.jūnijs 2009 0:00
Chevrolet Epica 2007 Novērtējums: 9 Komentāri [3]
Nopirkām 2007. g. februārī. 2.0 l benzīns + manuālā ātrumkārba. Atbildot TAXI DRIVER varu pateikt vispirms to, ka dizains ir tikai gaumes jautājums. Lai nesvīstu, speciāli ņēmām dabīgās ādas sēdekļus, sintētika jebkurā gadījumā ''neelpo''. Īstenībā labs izskats ir atkarīgs arī no mašīnas krāsas (man ir melna metālika). Priekšējais panelis - ja godīgi- Omegai man patīk labāk- gandrīz visu vajadzīgo var pārslēgt logu tīrītāja sviras galā, nav jāatrauj rokas no stūres un ''jāgrābstās un jābrīnās'' pa malām, nevis uz ceļu. Arī pulksteni tiešām ir grūti redzēt un kompjūtera ekrāns ir paraibs, bet principā man tas netraucē. Pa pilsētu ir ļoti viegli braukt- vispār visa vadāmība ir ļoti viegla. benzīna patēriņš pilsētā parasti nepārsniedz 9.0 l/100km, bet braucot no Dobeles uz Valmieru caur Rīgu, ''nodzina ''pat līdz 5.4l/100 km (Tur jau, protams, tas bija azarts - nu, cik tad varēs ). Tā kā vispār nesūdzos ne par ko- ērta, man patīk, ka nav zema, ja ir tīra, tad skaista, ekonomiska, visas ''ekstras''. Tā kā, tiešām cienījamais TAXI DRIVER, es domāju, ka Epica vienkārši nav Tava mašīna. Man arī ir, kas galīgi nav pie sirds, to taču jūt. Nepatīk un cauri. Vēl man ir jautājums Epicu īpašniekiem - braucot pa nelielām bedrēm vai zemes ceļu, priekšā kaut kas klab. Ir vairākkārt pārbaudīta - it kā viss kārtībā. Ar prātu gribētos ticēt, bet iekšā tā jocīgi. Man Omegai, ja kas grab, es braucu uz servisu, bet te tas jaunai mašīnai esot normāli? Ko Jūs sakāt?
Vita @ 28.decembris 2007 0:00
Chevrolet Epica 2006 Novērtējums: 4 Komentāri [11]
Bija iespēja pavizināties ar Chevrolet Epica 2007. gada. Nobraucu aptuveni 500 kilometrus ar ko bija pilnīgi pietiekoši, lai būtu priekšstats par šo mašīnu!

Tātad, dizains- manuprāt, gaumes jautājums, var nepatikt un var arī patikt. Man jau vairāk nepatika, tāds jocīgs, neproporcionāls ar jocīi augstu aizmugurējo bamperi. Dīvaini, priekša iet zemē, bet aizmugurējais bamperis tā pacelts ļoti, kaut kas nav arī optikā, ne šis ne tas.

Salons- pusādas salons ar melnas un hroma krāsas plastmasas apdari. Melns instrumentu panelis, bet ļoti bezgaumīgi izceļas baltie loki ap to, tad būtu viss melns un balti cipari, bet nu šāds tiešam nesmuks. Sēdekļi- normāla izmēra, ērti, bet sintētiskais sietaudums vidū dara savu- svīst mugura viņos. Aizmugurē vietas pietiekami. Vidus konsolē valda neliels bardaks, ar ko it kā varētu sadzīvot līdz brīdim, kamēr negribi kaut ko darīt. Audio sistēmas pogas izsvaidītas pa visu paneli, plus pāris pgas ir tikai uz stūres. Kondicionieris tā kā bez īpašiem iebildumiem, tur viss būtu normāli. Ļoti negatīvs iespaids par audio sistēmas info displeju- saulē tur redzēt nevar nekā, piedevām, nav arī saprotams, kur regulē kontrastu, vismaz instrukcijā neko neatradu. Elektroniskais pulkstenis arī nav saskatāms, totāla nejēdzība. Ļoti izbrīnīja, ka šādā vidējās klases sedanā nav borta datora, lai arī lēta komlektācija, tam tomēr vajadzēja būt?! Vēl viens kārtīgi liels akmens šajā dārziņā ir stūre- regulējas tikai augstumā, dziļums vismaz šai mašīnai ir aizmirsts, ļoti neparocīgi, ja pierasts, ka automašīnām tomēr tāda funkcija ir!!

Gaitas īpašības. 2.0 l common- rail turbo dīzelis ar 4 pakāpju automātu. Šāds motors mašīnai ir pietiekošs, bet nevarētu teikt, ka lidojošs, ir patīkami, ka mašīna pilšētas satiksmē iekļaujas un nekādu problēmu arī paskriet, bet visu brauktprieku drusku izbojā ātrumkārba. Stulbi, ka mercedes motoru apvieno ar daewoo ātrumkārbu : )) tur abiem bija jābūt no mercedes, bet tad laikam arī tā cena būtu atbilstošāka. ja vēl automātiskajā režīmā var braukt, tad ieslēdzot manuālo- pilnīgi garām, pārslēdzas ar kaut kādu 4sec aizturi, jau ielikts pārnesums, bet mašīna vēl rēc un tahometra bultiņa atlec tikai pēc tām dažām sekundēm.

Kopvērtējums- mašīnā, par kādu ne lietu neierunāsies un ko ne salīdzināsi, jūtama korejiešu piegarša. žēl, bet tā nu tas ir, par aptuveni 20k eur tomēr var nopirkt labāk aprīkotu auto ar gaumīgāku dizainu.

+
objektīvi skatoties, šī mašīna neizceļas pilnīgi ne ar ko, jo pa tādu naudu var nopirkt kaut vai hyundai sonata, kura tomēr ir funkcionālāka un komforts diez vai būs sliktāks. =, arī dizaina ziņā hyundai ir nedaudz labāk padevies, protams, 5 gadu garantija arī samērā liels arguments, kāpēc izvēlēties hyundai, nevis šo te!

-
- ātrumkārbas darbība
- sintētiskā sietauduma salons, lai arī pa malām ir āda
- stūres regulēšanas iespējas
- nav bortdatora
- nav klimata kontroles
- pīkstuļu pārpilnība, pīkst viss, kas vien var pīkstēt
- augstais degvielas patēriņš- 13-14l pilsētā
- ne visai gaumīgais dizains, vidējā klasē tomēr jābut kaut kādiem rāmjiem!


es esmu par jaunu automašīnu iegādi, nepatīk man tās vecās vācu grabažas, vēl vairāk besī tie mudaki, kas tos vecos krāmus sapērkas un tad plātās, cik viņi kruti, kaut gan labākajā gadījumā brauc ar 15k vērtu konzervbundžu- šādi cilvēki manās acīs ir absolūti nulles! bet nu, ir jābūt tupam, lai izvēlētos šādu auto, šo varētu pirkt par 13-14k eur, bet ne par vairāk kā 20eurām! Lai arī komforts ir labs, ne sliktāks kā audi, vai kādā mersī un īsti nekas arī negrab, bet tas tomēr nav arguments par šāda auto iegādi!
 
taxi_driver @ 4.jūlijs 2007 0:00
Chevrolet AVEO 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [20]
Iegādājos šo auto maijā, tā kā pārāk daudz nobraukts vēl nav (5t), toties apgūts jau ir. Visos Chevrolet saitos šis skaitās kā 2007. gada modelis un zināmā mērā atšķiras no iepriekšējā Daevo Kalos, kaut vai ar to, ka visos izmēros ir lielāks par 5cm- garumā, augstumā un platumā.
Sākšu ar to, kā šo izvēlējos. Nospraudu summu līzingam 10000EUR ar 1 iemaksu un lai sanāk ne vairāk kā 120ls mēnesī un tad gāju meklēt. No mazlietotajiem neko prātīgu atrast nevarēju, summa liekas diezgan, bet reāli- mēsli vien ir. Ķēros pie jaunajiem, jo starpība ir niecīga. Hundai Getz - atbira jau pirmajā mirklī jo- mazs, lēts pēc izskata(arī salonā bet cena.... ! Nav nekāda mazā! Mitsubisi Colt - daudz plastmasas bet auto labs, nav tikai bagažnieka, bet, cena attiecas uz pilnīgi pliku auto, kādu nemaz nevar dabūt - pat paklājiņus pierēķiunāja +50ls utt.. Nākamais bija NORDE - labi pārdevēji, ļoti pretīmnākoši. Note - ideāls auto, super- salona lielums kā Skorpim, bet, ja gribas navarotus, tad budžetā neiekļaujas. Almera - laba mašīna arī cena laba, bet, kaut arī skaitās Golfa klase, tomēr aizmugurē apsēsties pagrūti un, kā mīnuss - jau vecs modelis.
"Kas vēl skaitās lēts?": nodomāju- "Opelis"- nebūt nē - nekā lēta! Taisījos tīties prom, kad pārdevējs piedāja paskatīties Chevrolet. Lētākais 5- d tas ir tas pats vecais Kalos - nekad nav paticis. 3- d jaunais ar lietajiem disliem smuks, bet 2- as durvis. Atkal nekā - iešu ārā, bet izdomāju pajautāt, cik maksā tas sedans jo nodomāju, ka baigi dārgs, izrādās - 12500EUR. Atlaides - labi- vēl štuka nost! Tagad braucu!
Šis man ir jau 14 auto, visi ļoti dažādi, tā kā ir ar ko salīdzināt.
1.4litri 16 vārstu Opel motoriņš ar 93 ZS uzdzen līdz 100km/h 11sek., kaut gan auto sver 1100kg. Patēriņš- Rīgas sastrēgumos ar kondišku pie +30 ap 9l , bet uz šosejas 6,5l . Ieskrieties, lai apdzītu, gan labāk 3 robā, toties pa pilsētu ar 50 - 60km/h var braukt arī 5- tajā.
Patīkamākais ātrums 90 līdz 110 - tad jau pieaug patēriņš, troksnis un sānu vēju ietekme, jo kuzovs ir diezgan augsts. Vispār, ja neesi BMW fans un baigi neskrien, tad braukt ar šo ir bauda. Varētu teikt , ka AVEO ir sievišķīgs - viss tik viegli strādā , pedāļi ar ir jūtīgi( arī sajūgs), stūre kā nazis un ļoti nazs apgriešanās radius, liekas ka Mazdai ar 4ws bija nedaudz lielāks. Liels pluss ka auto ir augsts un zem bufera nekarājas radiators. Buferi ir elastīgi, tā kā kaut kur iebraucot ar 5km/h nekas nebūs.
Labs salons, kas izskatās dārgāks nekā ir, arī uz tausti patīkams - ādas stūre un ātrumpārslēgs. Iebūvēts radio ar MP3 un CD atskaņotāju, klimatkontrole, 6- skaļruņi, 6- gaisa spilveni, salona gaisa filtrs, utt. Žēl ka nav kruīzkontroles, tā bieži pietrūkst. Amerikāņiem gan piedāvā ar 1.6 16v gan kruīzs, gan lietie diski, bet mums šito nav. Nav arī motora aizsarga (vispār). Ir toties milzīgs bagažnieks , kā 100 auģikam, kur zem grīdas var ielikt pilno zapasku, kaut gan tur stāv plānā ar pamatīgu putuplasta gabalu virsū, kur iemontēts dankrats, atslēga un var samest vēl kaudzi ar dažādiem sīkumiem, kā aptieciņu, ugunsdzēšamo, avārijas zīmi un vēl vieta paliek pāri, tā ka bagažsa nodalījums vienmēr paliek tukš. Aizmugūrējie sēdekļi ir dalāmi, var ielikt kasti 100*160*40cm pat neizkustinot priekšējos sēdekļus.
Aizmugurē arī vietas ir diezgaz, pateicoties augstajiem sēdekļiem - kaut auto skaitās mazlitrāžas, salons ir tik pat liels kā Mazda 626, Nissan Primera, lielāks nekā Škoda Octavija vai WW Bora.
Tad par trūkumiem: auto nederēs lauciniekiem, jo uz grants ceļa auto paliek skaļš, grīda slikti pasargāta (nav vispār) no akmeņiem un akmeņi atsit krāsu aiz pakaļējām durvīm arkas apakšējā stūrī. Tāpēc silti iesaku grīdu noklāt ar gumijoto slāni(jeb kādu) un uzlikt priekšā dubļusargus.
Var jau būt, ka, kā mūža auto šis nebūs īstais, kaut tehniski uzticams, vienkārš un bagāts ar lētām Opel detaļām , nevar zināt , kā būs pēc 10 gadiem ar rūsu, bet kā auto līdz 6 gadiem ar ko aizbraukt uz darbu vai ar ģimeni nelielā izbraukumā - ideāls auto. Pie tam nākamajam Chevrolet, Opel, Saab vai citiem GM izstrādājumiem ražotājs dod 15% atlaidi, bet, garantijas laikā, jebkurā Eiropas valstī bezmaksas palīdzība. Bet tie jau ir mārketinga triki, bet tomēr....... patīkami.
Visiem skeptiķiem un tīņiem pateikšu - nav neviena ideāla auto , vajag paskatīties, pamēģināt un tikai tad d....
nazis @ 6.oktobris 2006 0:00
Chevrolet Matiz 2005 Novērtējums: 6 Komentāri [7]
Lai amerikāņu autiņu lietotājiem tiek priex, ielikšu savu pieredzi ar īres Chevrolet (Daewoo) Matiz.
Pastellēju pārsimt paredzamajiem kilometriem Barselonas apkārtnē mazauto, noma rakstīja, ka Ford Ka, vai līdzīgs. Iedeva Matizu. Nebūdams dikti lielīgs uz auto izmēru, nolēmu nekasīties, un pamēģināt.
Iespaidi - konservu kārba uz riteņiem. Ir četras durvis, un aizmugurē pat ir iespējams iesēsties, bet par ērtām nevar nosaukt nevienu sēdvietu. Panelis, apdare, visa pati vienkāršākā, tomēr vieta atradusies arī kondicionierim, un logu elektriskajiem cēlājiem. Mazie 155x13 ritenīši cītīgi kopē katru ceļa nelīdzenumu, bet tomēr mašīna neliekas ne skaļa, ne graboša. Motoriņš - 1.0 litrīgs - kluss, ar piekto pārnesumu iet ap 120 pa autostrādi diezgan viegli. Pilsētā īsie pārnesumi arī nodrošina gana pieklājīgu dinamiku, lai vismaz temparementīgie spāņi netaurētu kastīti nost no ceļa. Vispār jau braukt var, bet bez baudas. Ja tāds būtu jālieto ikdienā, mani pārņemtu izmisums. Bet tikai līdz benzīna uzpildei, kad izrādījās, ka 400 kilometros patērēts 18 litri dārgā benzīna..
 
kaspars @ 15.marts 2006 0:00
Chevrolet ASTRO VAN 1987 Novērtējums: 9 Komentāri [5]
Soruden iepirku mazo ceviti-4.3L V6 automats , aizmugures piedzina. Standarta aprikojums+ gazes iekarta. Tere gazi man vins ap 15l ar bendzu tikai uzsildu reduktoru. Automats 4 atrumu ta ka var mit pietiekami asi. Salizinot ar voyiti sitais iet krietni mikstak bet ir skalaks salons. Sture nau parak preciza uz strases bet tada konstrukcija. Vaditajam ertak neka vojitim tikai blakusseetajam kajam saura rume bet nau yau piedienigi sedet ar platam kayam. Aizmugureyiem ari vietas padaudz. Gribetos jau kaptein kreslus un izlaizamo divanu pakala jo komforta jau nekad nau par daudz. Nesen nomainiju udens sukni 40 ls domayu nau tas dargi un saraporu 23 ls. Amisi der no volgas un kalpo tikpat a maksa ta!!!Auto domaju ka kalpos vel 20 gadus ya vien nemeginas taranet vilcienu. Nesen viens lohs ar cironu jaunu iejaja man pa buferi sim buferis atplisa a man nebij pat parko moralo kompensaciju piedzit. Minus sitam auto ka neiet caur kupenan. Uliku aizmugure kartigus traktora ripulus bet vienalga pat bez pedala spiesanas uz piebraukta sniega rauj pa tukso. Ieliku aizmugure 300 kg bordas palika labak. Ieprieks biy man Dodg ram , tas gan bij labais auto zupu rija ar spainiem bet gaya ar zvera tik garaza gan nedabuju tapec nacas skirties. Nu gan sadrukaju, ka pisjars.
cevy man @ 25.februāris 2005 0:00
Chevrolet TrailBlazer LTZ 2004 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Auto zinamu apsverumu del tika iegadats un noformets uz kompaniju Somija.
Lietoju to kops Ziemassvetkiem, tapec neko daudz par ekspluatacijas izmaksam un izturibu vel spriest nevaru, tomer zinams prieksstats par so amerikanu "brinumu" ir radies.
Pirmkart patikams moments man, cilvekam, kurs nav uz TU ar musdienu kibernetiskajam auto vadibas sistemam "a la 'i- drive'", ir tas, ka auto nav piebazts ar pargudru datorvadibu, kuru bez puslitra saprast nav iespejams, viss ir elektronisks, tomer elementari uztverams un saprotams "dlja osobo tupih" lielas pogas ar saprotamiem uzrakstiem un piktogrammam.
Autins ir pilns ar visadam, patiesiba, liekam spelmantinam, piemeram, spoguli iemontetu kompasu un virs ta iebuvetu digitalo magnetafonu (kada vella pec, lidz sim nesaprotu). Par tadiem niekiem ka rozetem nerunasim - tas ir visur kur vajag un kur nevajag. Aizmugure ir atseviska klimata kontroles vadiba ar mazu ekraninu. Laba audiosistema BOSE, kura attaisot logu, vai braucot pa brugi paaugstina skalumu. Klimata kontrole ir loti efektiva, pie tam var uzrikot baisu temperaturas kontrastu, viena salona sturi temeraturasstarpibu no otra stura var noregulet pa kadiem 15 gradiem, kaut ko tadu lidz sim es neesmu redzejis...
4,2 litru dzinejs ir gana jaudigs, tomer nevar teikt, ka Blaizers butu baigais spridzeklis, amerikanu automats ir gana domigs, tomer, par cik neesmu nekads Shumahers, mani tas neuztrauc. Pie tam videjais paterins ir salidzinosi normals ap 12 litriem 93 benzina. Negaiditi asas izradijas bremzes, ka nazhi - japierod...
Nekados seviskajos dubljos vel nav nacies list, tapec pazeminosos atrumus vel nav nacies ieslegt un nemaku teikt kadas ir Blaizera bezcela ipatnibas, tomer pabraukajot ar cieti saslegtu 4HI diferencali pa 30cm dzilu slapju sniegu radas parlieciba, ka Blaizers nav nekads parketnieks. Ikdiena tiek lietots Auto 4WD rezhims, kurs tur to jaudu pats sava nodaba pec vajadzibas piesledz. Pec trisdurvju Pajero lietoshanas, liekas nepierasti miksta un erta piekare - man patik.
Pec nepilnu divu menesu lietosanas var teikt, ka patreiz lielakais minus ir auto interjers - prasta peleka plastmasa, samosvala cieniga sture, plakani un slideni sedekli, ar pabriesmigas kvalitates adu neprecizi apshuti sedekli un interjera dizains - vienkarshi nekads - nepiedodams primitivisms auto, kursh maksa ~40keiro.
Maksis @ 12.februāris 2005 0:00
Chevrolet Blazer S10 sport 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Pagājšvasar nopirku Blazerīti, jo tā sanāca lētāk, nekā ceļu taisīt uz vasarnīcu : ) ... Ko var teikt pusgadu lietojot šo autiņu? Izvēli uz Blazer noteica komforta aprīkojuma un cenas attiecība. Ar to viss kārtībā! Par tādu cenu (4600 USD), neko līdzvērtīgu no Japāņu gala neatrast. Vienīgais kas izraisa diskomfortu, ir katreiz, kad jāieliek bagāžniekā kas smagāks, traucē muļķīgi ierīkotās divdaļīgās aizmugures durvis. Tas, ka var atslēgt, nospiežot podziņu pie konsoles, ir o'k, bet kāda vella pēc ir uztaisījuši uz leju veramus vārtus, kas traucē piekļuvi, es neizprotu. Un vēl rezerves rats salonā. Orģinālie stiprinājumi aiz borta grab, salonā vietu aizņem. Parasti turu rezerves ratu mājās...
Kas daudzus varētu interesēt, tad laikam degvielas patēriņš. Daži apgalvos, ka baigā benzīna kapsēta sanāk... Nezinu. 4.3 l motors noēd pilsētā reālus 15/100, ārpus pilsētas 11/100. Toties nav jāsūdzas par nepietiekamu jaudu! Labs paātrinājums jebkurā ātruma diapazonā. Ja ir labas riepas, tad draivs arī var sagādāt baudu, uz asfalta izbrīnīja salīdzinoši liela stabilitāte, bezceļā pluss ir, ka var sabloģēt ratus ar podziņas nospiešanu. Katrā gadījumā nekāds bezceļu monstrs jau nu noteikti blazers nav! Par smagu, un automātikas par daudz... Pa šo laiku nekādi izcilie defekti nav izlīduši. Tika nomainīts priekšējā tilta saslēdzēj motoriņš, bremžu cilindrs, un aizdedzes sadalītājvāciņš. Protams arī bukses ritošajai daļai. Detaļas nav īpaši dārgas, salīdzināt var ar ford Scorpio detaļu cenām. Ar detaļu piegādi arī problēmas nav lielas. Tekošās apkopes ( filtri. bremžu kluči, utt) daļas ir uz vietas, ja saplīst kas riktīgāks, tad pāris nedēļu laikā ir klāt. plus vēl pāris autiņi tiek tirgoti pa daļām tepat uz vietas, atkrīt meklējumi pa šrotiem...
Mans secinājums ir tāds. Ja ir nepieciešamība pēc apvidus auto ar labu komforta aprīkojumu, lai auto būtu mazliet savādāks nekā citiem, tad neko lētāku neatrast. To naudu ko es būtu ietaupījis uz degvielas rēķina nopērkot autiņu ar mazāku motoru, vai dīzeli, es atdotu par rezerves daļām maksājot dārgāk.
McJanis @ 15.janvāris 2004 0:00
Chevrolet Bel Air 1970 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Ražots 1961. gadā Latvijā reģistrēts 1962g. martā, nedaudz palietots, konfiscēts un sasists. Tālāk pārdots 1978g. un neveiksmīgi mēģināts restaurēt līdz 1995g. kad tas nonāca manā īpašumā pilnīgi izjauktā stāvoklī- visas detaļas saliktas pa kastītēm. Vispirms saliku kopā līdz braucamam stāvoklim pēc fotogrāfijām kuras dabūju motormuzeja katalogos, jo nebija pat priekšstata kādam jābūt komplektā. Pēc tam vēlreiz izjaucu un tad pēc 1.5 gada auto izbrauca no garāžas gandrīz kā jauns (uz spidometra bija palikušas dzimtās 16 400 jūdzes). Uzreiz aizbraucu uz TA- čaļi nobolīja acis bet neko izņemot eļļas noplūdi neatrada (ko var prasīt no taukšņores blīvslēgiem). Pa šiem gadiem ir nomainīts kardāna piekaramais gultnis (Ls 25) , visas bremžu sistēmas remonta komplekts (65$), amortizatori (Ls 19 gab. ) un priekšējie gultņi (Ls 16 kompl). Patēriņš pie 3.8 L tilpuma no 11-16 L/100km. A/m nav nekādu pastiprinātāju ne bremzēm ne stūrei- un arī var iztikt.
Plusi:
1. Vienkāršāks laikam nekas nevar būt.
2. Remontam pietiek ar instrumentu minimumu(ja ir āmurs un lomiks).
3. Izlaižot sēdekļus ērti izgulēties 4-5 cilvēkiem(pat pieaugušiem).
4. Uzrāviens pilnīgi pietiekošs tāda izmēra auto(pašmasa 1850kg)
Mīnuss:
1. Kas ir braucis ar Pobedu vai Gaz 21 tas sapratīs kā pārslēgt robus ar kloķi pie stūres.
V8 @ 4.decembris 2002 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti