Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Skoda Fabia 2008 Novērtējums: 9 Komentēt
2016 gada janvārī iegādājos, no Vācijas atzītu Škoda Fabia 1,4TDI Greenline, 85zs, hečbeks, ar nobraukumu 210000 km. Tagad ir maijs. Varu teikt tikai to labāko. Bet protams sāksim ar maziem mīnusiņiem
Šis auto nederēs lielām ģimenēm tāliem izbraucieniem, bet pagaidām vietas tā arī nekad nav bijis par maz.
Tomēr atradu mazu rūsas pleķīti pie priekšējā vējstikla.
Izdega tuvās gaismas lampiņa (H4)
Bagāžnieka vāks nevērās ciet, iztīrīju un saeļļoju.
Ļoti gari 2,3,4,5 pārnesumi, reizēm tas traucē
ļoti īss 1 pārnesums

Un tagad plusi.
Jaudīgs
Ekonomisks
Stabils, ja izslīd, viegli savākt, ar un bez ESP
Ērts, pārskatāms, izcili var just tās gabarītus
Ļoti labs aprīkojums
Pat stūres augstuma un dziļuma regulēšana
Pārējās ekstras nemaz nesaukšu
Ja noloka aizmugurējos sēdekļus, pat tad var ielikt kalnu riteni
Attīstīju 160 km/h , bet motoram bija vēl liela rezerve.
 
CrazyDriver @ 9.maijs 2016 0:00
Skoda Superb 2008 Novērtējums: 3 Komentēt
Nu tā, sāksim ar to, ka autiņš tika pirkts jauns ar 1,8 turbo motoriņu, DSG7 kārbu un piebāzts līdz lūpai (Elegance +) komplektācijā. Sākumā viss bija baigi OK, žiperīgs un ērts auto. Pēc tam sākās, pēc 40 000km nobraukuma izbeidzās vācu brīnumainā DSG kārba, nenosakāms spēks lika pazust DRive funkcijai. Pec garantijas tika mainīti ntie mehatronic moduļi bet nekā, kārba kā neiet tā neiet. Pēc ilgas ņemšanās tika nomainīta visa kārba un laimīgā braukāšana varēja turpināties. Tā nu viss turpinājās līdz 70 000 nobraukumam, kad izrādījās, ka eļļas sūknis nedarbojas, pietam, visi mērinstrumenti un datu devēji, kā izlūki par to klusēja. Rezultātā motors izbeidzās bez iepriekšēja brīdinājuma atkal liekot man doties uz dīlera servisu. Te nu visi plātīja rokas un beidzās ar to, ka pēc 3 mēnešu cepšanās arī motors tika nomainīts. Visu mūžu esmu braucis ar veciem japāņiem un jāteic , ka neviens no vecajiem samurajiem man nav licis tā vilties. Tad nu es nolēmu no auto tikt vaļa. Tā arī notika, par laimi kāds krievijas vidusmēra pilsonis to nopirka, a es pa tām lāgām pārsēdos atpakaļ savā nissanā un bēdu nezinu. Tā lūk cienijamie lasītāji man gāja.
Ozy @ 3.augusts 2012 0:00
Skoda Superb 1.8T 2003 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Skoda superb 2003. gada ar 1.8T no Stokholmas apkaimes Zviedrijā. 150 hp. Grieze 210 Nm.
Classic izpildījuma salons, kas iesākumā nedaudz apbēdināja, bet, tā kā zviedriete ir uzlikusi lietos diskus, kas classic nenāk, iebāzusi klimata kontroli , multi stūri ar kruīzu un škodas izpratnes sporta sēdekļus, tad kopumā auto pieņemams.

Noskrējiens izskatās īstais, gan pēc stāvokļa, gan arī pēc servisa grāmatām un apkopju rēķiniem. Pārbaudīju krāsas biezumu. Sists tas nav bijis, bet riteņu arku apakšā krāsa atlupusi. Tā kā Zviedrijā ceļus kaisa ar akmentiņiem, tad tie atsituši krāsu.

Nobraucis esmu tikai kādus 400km, bet ir jau pāris lietas, ar ko padalīties.

Salīdzinājums ar citiem auto, ar ko man ir nācies vairāk vai mazāk braukt:
Līdz šim manā pārvaldībā ir bijuši sekojoši auto - Audi 80, Opel Astra 1999. g., skoda octavia I, II (4 gab), Opel Vectra 2008. g 1.9dīzelis, Honda Accord 2.2 dīzelis 2008. g.. Ar audi 80 un opel astru varu nesalīdzināt, jo klases pilnīgi neatbilstošas. Oktāvijas arī klasi zemākas, tāpēc arī ar tām nav vērts salīdzināt, jo superb ir praktiski visās jomās labāks. Oktāvijai vienīgā priekšrocība ir bagažnieka funkcionalitāte, jo tas ir hetčbeks.

Opel Vectra un Accord ir līdzvērtīgā klasē un droši varu teikt, ka gaitas komforta, vadāmības, apdares materiālu un skaņas izolācijas ziņā superb noteikti ir pārāks. Aizmugurē sēdošajiem ir nejēgā daudz vietas kājām. Beidzot bērnam sēžot savā sēdeklītī nav nekādu iespēju nosmērēt priekšējos sēdekļus, jo tie ir pārāk tālu: )

Plusi:
+Salonā nav dzirdama šipotas riepas radītais troksnis
+ērti sēdekļi un daudz vietas aizmugurē sēdošajiem
+milzīgs bagažnieks
+Dzīvīgs motors. Šķiet, pat tik lielam auto jaudas pietiek.
+Subjektīvi, bet šķiet nedaudz smukās par B5 passat.
+Samērīgs patēriņš tik lielam auto. Man pašreiz ikdienā braucot no Baložiem uz Ganību dambi un atpakaļ vidēji iet 9 litri/100km.
+ Šis motors ir pārbaudīts ar auto gāzi. Esmu jau iestājies rindā uz gāzes uzstādīšanu.
+ Līgana gaita, komfortabla piekare. pagaidām nekas negrab
+ Lai arī Whatacar. com ir rakstīts, ka grūti nomainīt tuvo lukturu lampiņas, tās ir ļoti ērti nomainīt. Noteikti ērtāk kā oktāvijai, vektrai un accordam.

Mīnusi:
- braucot pa bruģi, nedaudz panelis iečīkstas.
- pie zemiem apgriezieniem otrajā ātrumā neliekas tā, ka pārējos. Līdzīgs defekts bija golf 4 1.8T GTI golfam. arī pēc kārbas remonta šo defektu neizdevās novērst.
- priekšējās pagrieziena lampiņas varētu būt ļoti grūti nomainīt.

Bet ir šim auto viens ļoti liels mīnus, par ko ir vērts aprakstīt sīkāk.
Izdarīju muļķību un nepaprasīju, lai pārdevējs pats piereģistrē un iziet skati.

Izrādās, ka B5 passat un skoda superb, kas uz passat B5 bāzes, ir viena ļoti tipiska slimība - gar salona filtru salonā tek lietus ūdens. Grīda zem sēdekļiem vienkārši pludo un līdz ar to vadi un komforta bloks arī. Nepacēlot grīdas pakojumu, to nevar pamanīt.
Manam superbam nedega salona apgaismojums, netaisās vaļā bagažnieks un nedega numura apgaismojums.
Numura apgaismojumam bija jānomaina viss bloks, kas ietver arī bagažnieka pogu. Karlo tā tirgojas pa 61ls.

Brīnos, ka te forumā nekas nav rakstīts par ūdens radītajām problēmām passatiem un superbiem. Parakājos pa briskoda. net un izrādās, ka UK šī problēma jo īpaši aktuāla un šie raksta, ka visiem kā vienam. It kā citādi šiem auto esot maz kaites.

tur arī izraku, ka salona apgaismojums ir simptoms, kura galvenais cēlonis ir ūdens pa visu auto grīdu.

Ar hermētiķi nostrādāju salona filtra korpusa blīvējumu, lai ūdenim nebūtu iespējas iekļūt salonā.
Izrāvu benķus un pacēlu paklāju. labajā pusē bija aptuveni kādi 4-5 litri ūdens. Vadi šajā pusē vēl nebija korodējuši.

Šofera pusē ūdens nebija, bet kādi 8-10 vadi savienojuma vietā bija nokorodējuši. Nebija pie rokas lodāmurs, tāpēc vadus satinu un uzskruvēju to plastmasas uzmavu, ar kuru var vadus savilkt kopā.

Salonā gaisma parādījās, bet bagažnieks joprojām neveras vaļā. Kad paliks siltāks, apbruņošos ar lodāmuru, jauniem vadiem. Meklēšu savienojuma vietas un pārlodēšu tos.

Ja kādam līdzīga problēma, var palasīties šeit.
http://nackuk. blogsp... hts- puddle. html

Nu un te arī var izdarīt secinājumus, kāpēc 2003. gada auto cena pie 157k km noskrējiena maksāja tikai 2900Ls.
Zviedrijā šāda ūdens problēmas novēršana visticamāk maksā trešdaļu no šī auto cenas, kas arī ir iemesls, kāpēc tā ir nonākusi pie manis.


Secinājums - ja ir nepieciešams ietilpīgs un ērts ģimenes auto par lētu naudu un nebiedē ķimerēšanās ar ūdens radītu seku novēršana, tad šo auto var ņemt. Ja pašam nav iemaņu ar auto salona demontēšanu, tad šāds remonts var izmaksāt dārgi, jo ir laikietilpīgs.

Kad būšu vairāk pabraucis, papildināšu rakstu. Varēšu arī padalīties pieredzē par šāda auto ekspluatāciju ar gāzes iekārtu
Vilko @ 24.marts 2012 0:00
Skoda Octavia 2000 Novērtējums: 2 Komentēt
Man Škoda patrapījās ka darba mašīna.
Braucu nepilnus divus gadus. Tai bija 1,6 vecā modeļa Pasāta dzinējs. Tādus sūdus vācieši sūtīja Škodām, šķiet pirmajiem modeļiem. Mašīna bija bāzes modelis bez elektriski regulējamiem spoguļiem (kas Rīgā īstenībā pietrūkst), bez kondīķa, bez..., bez... Īsāk sakot mašīna sūds, varētu pat teikt ar lielo burtu.
Viss, kas saistās ar marku VW man riebjas jau pēc definīcijas, jo tā tomēr ir trūkumcietēju firmas zīme, bet Škoda Octavia jau nu ir krop[lis pilnīgākais. nevienu labu vārdu paršo agregātu nespēju sagrābstīt dizains kā bruņumašīnai- aizmugurējie lodziņi kroplīgi mazi, sēdēt aizmugurējos beņķos ir galēji neērti, vienīgais pluss- bagāžnieks milzīgs, kad izņem iekaramo plauktu vēl var sasēdināt cilvēkus. Tā uz Rīgai 800, tur sasēdināju visus draugu bērnus, kad vedu no pasākumiem un tad sanāca, ka mašīnā bijām 8 cilvēki. Divu gadu laikā izgrabēja tā, ka braucost pa Kr. barona ielu, domāju, ka kaut kur kāds plastmasa mēsls no salona iekšpuses beidzot atplīsīs.
Īsāk sakot, mašīna - izmisums- ne dizains, ne gaita(gaita kā govij- lielas jauna resnas govs un Volgas krustojums)
Vienīgais pluss- reti bija jābraukā pa servisiem, bet tad jau arī tikai Karla marla motors bija, kur tusēja blēži.
Vienvārdsakot nesaprotu Škodas fanus.
Lieku 2. Vieninieku nē, jo pats tomēr nepirku- tā bija darba autiņš.
Lielgabals @ 6.novembris 2010 0:00
Skoda octavia 1,9 tdi 2005 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Braucu ar škodu octavia sedanu 1,9 tdi 2005 gads (darba auto).
pa 3jiem gadiem noskrieti 230000 km !!!, jā, bez jokiem. tāds nav katras tik jaunas mašīnas nobraukums, tomēr līdz 8 gadu vecām mašīnām šāds ir īstais nobrukums pilnīgi noteikti!
galvenais laikā veikt visas apkopes, pagaidām mainīti tikai amortizatori, vēl kkādi sīkumi ritošajai, eļla, bremžu kluči, diski, kā arī jau sākumā nobruka turbīna, kura bij rūpnīcas brāķis un tika nomainita garantijas laikā.
vienīgā extra el. logi un viss, kā jau sākumā minēju priekšniecība šo auto arī ņēma, zinādami, ka tas būs darba zirgs un neko lieku iekšā nelika, kaut gan pēc manām domām vismaz kondicionieri un kruīz kontroli gan vajadzēja, bet tas viss būs jaunajai škodai, kura jau atvesta škodas centrā gaida , kad savāksim. kaut kā haotisks man tas raksts te sanāk, lai būtu skaidrāk
+
*ekanomisks (5-7l/100km)
*dinamisks gan pilsētā, gan dzenot uz štrāses
*sakarīgi veidots priekšējais panelis
*virsbūves diazins ar tīri veiksmīgi sanācis ( subjektīvi)
*apkopes lētākas nekā līdzigiem šīs klauses autiņiem
_

*motora apakšējais aizsargs no plastmasas nekam neder, tiek norauts vai apskādēts nobraucot uz sliktāka grants seguma vai meža celiņa. (toties var pasūtīt metāla).
*diezgan ilgi jāiekārtojas pie stūres , lai būtu ērta pozīcija, jo esam divi , kas lieto šo auto.

Uz doto brīdi, lielos lēcienos tas varētu būt viss, kad tikšu pie nākamās škodas stūres, iespējams varēšu vēl ko papildināt.
shis @ 6.aprīlis 2008 0:00
Skoda Fabia I 2003 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Lietošanā, īpašumā un pie horizonta man ir 3 gab. 2003/2004. gada Škoda Fabia universāļi ar 1,4 litri benzīnnieku, 100Zs, 115Nm. Lielākais noskrējiens no eksemplāriem ir 80 000km. Visi auto komplektēti ar slikto ceļu paketi: paaugstināts klīrenss, uzlabots durvju blīvējums un dzinējam plastmasas panna. Ekstrjers – katram sava gaume, interjers – pamatīgi plastmasains, pagāja laiks kamēr pieradu, ergonomika ļoti laba, ātruma kaste slēdzas ļoti precīzi (sākumā gan dažu labu eksemplāru pat vairākas reizes dzinu uz Karlo Motors piedzīt „notis’). Sēdekļi no sākuma liekas neērti, bet drīz pierod. Neskatoties uz to ilgos gabalos tie nav nekāda „avene”. Tā kā auto taisīts uz Polo bāzes, tad ja priekšā sēž normāla garuma cilvēki tad aizmugurē vieta tikai diviem maziem bērniem (trijatā sēdēt aizmugurē vispār nav iespējams). Griesti augsti un priekšā pat gara auguma cilvēkiem ir ērti. Bagāžnieks universālim ir gana ietilpīgs, tikai kaitina augstais lievenis. Nedaudz pierodot pie elektriskā stūres pastiprinātāja, auto vadās lieliski un ir ļoti manevrēt spējīgs. Dzinējs ir standarta 1,4 16V 75Zs uzķīlētā versija, kura ļoti mīl augstus apgriezienus. Protams, uz šosejas dēļ mazā dzinēja dēļ „var apvainoties uz visu pasauli” un ja vēlas ko darīt lietas labā tad krietni vien „jāštepselējas” (blīves vaina).
Sastaptās problēmas:
* ABS – ja kaut viens rats trāpa uz kanalizācijas līkas vai kāda nelīdzenuma tad bremzes nospiest ir maksimāli grūti un fantastiski pagarinās bremzēšanas ceļš;
* vienam eksemplāram nestrādā brīdinošais skaņas signāls panelī – risinājums XXX Ls tā kā jādzīvo vien kā ir;
* vienam eksemplāram jau praktiski no paša sākuma gaudo kondiškas sūknis (Karlo Motors saka, ka neko nedzirdot);
* priekšējās stabilizatoru atsaites noklājas pie 30-40t km;
* dzinējs pēc 40t km sāk rīt eļļu (tilpums 3l) un citreiz ir jau sauss pēc 3t km;
* aizmugures slotiņa ir „unikāla” un slikti tīra stiklu.

Uzskatu, ka par to naudu tas ir normāls auto.
Pats Karlo Motors serviss ir diezgan atsaucīgs. Detaļas ne dārgas ne lētas.
Kredoks @ 25.oktobris 2007 0:00
Skoda Octavia II Elegance 2006 Novērtējums: 9 Komentāri [8]
Labdien. Palasīju komentārus par Škoda Octavia 2 modeli, un secināju, ka ir daudz skeptiķu. Gribu padalīties ar savu pieredzi. Šā gada februārī nopirku Škoda Octavia 2 Elegance modeli,1,6 MPI.102 lopiņi. Komplektācija laba, nav vienīgi navigācijas, āda un ksenons. Samaksāju nepilnus 18000 eiro. Salīdzinot ar citām mašīnām, laba komplektācija un cena. Vienīgā problēma bija ar kondicionieri. Pēc nobrauktiem 3000 parādījās skaņa, kura man asociējās ar ventilatora gulti. Aizbraucu uz "Karlo Motors", pārbaudīja, secinājums šāds, rūpnīcā nebija iepildīts freons līdz vajadzīgajām atmosfērām. Problēmu novērsa, viss kārtībā. Nu jau 8 mēnešus esu nobraucis, vairāk nekādu problēmu nav. Visi mani paziņas, kas ir nopirkuši Octāvijas, ir apmierināti. Gan ar RS, gan 1,9 tdi, utt. Ar mašīnu esu apmierināts, un domāju, ka pēc garantijas jau braukāšu ar RS. Cilvēkos ir izveidojies tāds stereotips, ja Škoda, tad mēsls. Tāds apgalvojums nav ne tuvu tāds. Ja škoda būtu tik slikta, vai Anglijā būtu tik populāra, vai Vācijā tik daudz viņu būtu. Šovasar biju Vācijā, daudz tur viņu ir. Jā, ir lietas kuras varētu būt labākas, piemēram, skaņas izolācija. Bet visā visumā esu apmierināts, un savu izvēli nenožēloju.
KKR @ 27.septembris 2007 0:00
Skoda Octavia II 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Elegance, 2.0 TDI (140BHP/310Nm), DSG kārba, xenons, utt.
Nopirku gadu vecu... Patiesībā - gadu un 5 dienas ekspluatētu. Meklēju ilgi, jo DSG un 2.0 TDI ir reta komplektācija (laikam cenas dēļ). Foršs auto. Ar šo dzinēju un kārbu var droši pacīkstēties uz ielām (ja tas ir aktuāli ;- ) un arī visnotaļ sportiski pavizināties pa grants segumu.

Vāciski stingra piekare, kas dažiem var likties kaitinoša. Saprotama un precīza bremžu/stūres darbība. Arī agresīvi vizinoties bremžu uzsilšana nemaina to efektivitāti. Prasās nedaudz stingrāks priekšējais šķērsstabilizātors un/vai viņa bukses.
Ļoti saprotami uzvedās sanslīdēs uz grants seguma, DSG ļauj braukt tiešām ātri nebaidoties par pārnesuma zaudēšanu/pārslēgšanos nevietā - parastā automāta vaina. Stabilitātes un vilkmes kontrole atslēdzama no salona un pati atpakaļ neieslēdzās! ! ! (Daudziem auto šīs funkcijas ieslēdzās atpakaļ pašas sasniedzot kādu noteiktu ātrumu).
Līdz zināmai robežai ļauj vienlaicīgi spiest gāzi un bremzi! Ja šo robežu pārkāpj (pardaudz gāzes vai bremžu vienlaikus) - elektronika nomet dzinēja apgriezienus. Tas gan var izrādīties bīstami! ! !

Noskrējiens nu jau 59tkm. Nekas negrab un nečīkst. Nedz salonā, nedz arī ritošajā.

Salona kvalitāte.... well... tas NAV VW, tomēr - nav slikti, brāķi neredzu. Varētu būt dārgāki materiāli. Sēdekļi arī standartā ir OK, tikai man svīst mugura visu laiku - iespējams, ka izmantotie materiāli nav pietiekami elpojoši, jo Galanta ādas beņķos sēžot praktiski nesvīdu nemaz.

Patēriņš: jauktajā ciklā braucot kompis uzrāda ~ 5.3l/100km (pilsētā kā nu sanāk, uz trasses braucu ~110km/h - pēc kompja t. i. 4.6 l/100km).

Izskatās, ka dzinējam garšo eļļa. Līdz maiņai bija jāpielej apm 800gr. I- netā lasīts, ka tā ir šo dzinēju raksturīgā īpašība dēļ savādākas eļļas tvaiku atdalīšanas sistēmas.

Virsbūve - uz dzinēja pārsega divās vietās krāsas bojājums. Manuprāt izskatās pēc krāsošanas brāķa. Šodien parunājos ar neatkarīgo ekspertu - viņš piekrita manam viedoklim, jo akmens izraisītam bojājumam raksturīgās pēdas atrastas netika. Arī šodien runāju ar Škoda garantijas vīru - tas ir akmens/manis radīts bojājums. Lai maksā vai nu apdrošinātājs, vai es.

SERVISS: Pilnīgs sviesc! OK, attiexme laipna, diezgan precīzi solījumos. Tomēr - kondioniera uzpildīšana 56Ls, jo "freona noplūde NAV garantijas gadījums"! Bļāviens! Naudu mēra centimetros.
Nobraukāju 9 gadus ar Galantu un NEVIENU reizi nebija probzas ar kondiķi! Acīmredzot Škoda labi zin, ka ražo sū#$, vai arī - Karlo piekopj "dīvainu" biznesa stratēģiju. (Valmieras ielā kondiķa uzpilde un pārbaude maxā ~25Ls, tiek dota garantija, utt). Anyhow - manuprāt VISI autorizēto dīleru servisi ir vienādi zagļi.

Secinājums:
Labs auto par labu cenu (ja nav vajadzīgs krutais imidžs). Arī rezerves detaļām cenas nav lielas (cenas skatījos NE- dīlera katalogos ;- ). A Karlo serviss - neadekvāts. Pirmo un pēdējo reizi pie viņiem.

ShadowVoice @ 22.augusts 2007 0:00
Skoda OCTAVIA 2,0 TFSI 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [35]
Sveiciens! Gribu jums pastāstīt par šo autiņu mazliet. pirku no salona , braucu tikai 1 mēnesi, samaksāju 24559 eur, protams ņēmu lizingā, mēnesī maksāju 303 eur. Kāpēc tieši šo ??? Tāpēc ka ilgi nevarēju izlemt kuru pirkt, jo markas tik daudz, un katrai ir savi +un -, par labu škodai VRS nolēmu tikai tāpēc ka konkrētam modelim bija superīga komplektācija, un ar 200 ZS varētu būt dinamisks, trūkst tigai navigācijas , kas man nav aktuāli. Ja tādā komplektācijā ņemtu citu marku uz ko metu aci tad būtu apmēram pa 4 - 6 tūkst. eur dārgāks. Par braukšanas ērtībām; es nekad nevarēju iedomāties ka kautkāda škoda var tik dimamiski nesties pa ceļiem, turbīna to jaudu atspēko pa visiem 100% , līdz 200 km/h uzrauj nepilnās 10 sek. bendzīna patēriņš zem 10 l/ 100 km man nav, ja liek strādāt turbīnai tad ir visi 13. Nu protams ja brauc pa bāni uz 100 , tad ir tikai 7,4 litri uz 100 km. Pagaidām esmu ļoti apmierināts, nevar salīdzināt ar iepriekšējiem auto, kas bijuši 8 gadus - 10 gadus veci, arī tur bija pāris simtnieku jāatstāj servisā gandrīz katru mānesi. ja runājam par mīnusiem, tad viens ir, aizmugurē sēdošiem nav kur novietot pilnu un atvērtu alus skārdeni : ))))) bet kāda alus dzeršana ja strādā turbīna uz pilnu jaudu : ))

RS bāzes aprīkojums: ; 4 gaisa drošības spilveni (frontālie un sānu); ; ABS; EDS; ASR; ESP, ; Centrālā atslēga; ; Trīspunktu drošības siksnas aizmugurējos sēdekļos; ; Vadītāja sēdekļa regulēšana pēc augstuma; ; Stūres regulācija pēc augstuma un dziļuma; ; Papildus pagrieziena rādītāji integrēti ārējos spoguļos; Aerodinamiski jaunas paaudzes logu tīrītāji ar intervālu eslēgšanos; ; Corrida red, Yellow Lemon, Black magic, ; Silver diamant, Race blue krāsa; ; Deaktivācijas sistēma pasažiera frontālajam gaisa drošības spilvenam (bērnu krēsla uzstādīšanai priekšējā sēdeklī); ; 2 ISOFIX stiprinājumi bērnu krēsliem aizmugurējā sēdeklī; ; Elektriski regulējami un apsildāmi ārējie spoguļi; ; INFO sistēma; ; 10% stiklu tonējums; ; Ārējie spoguļi un durvju rokturi virsbūves krāsā; ; Sānu aizsargmoldingi; ; Salona apgaismojums priekšā un aizmugurē (ar dalīto apgaismojumu priekšā); ; Gaisa kondicionieris; ; Elektriskie logu pacēlāji visās durvīs (ar prettraumatisko funkciju); Miglas lukturi; ; Vieglmetāla diski Zenith 7J17 17 ” collas; ; Radio "Stream" MP3 (CD- atskaņotājs); ; 8 skaļruņu audio instalācija; ; Centrālā atslēga ar distances vadību; ; Sporta sēdekļi ar ādas apdari, ; Sporta ādas stūre, ; Sporta pedāļi ar alumīnija pārklājumu. ; Spiediena kontroles sistēma riepās- DDS ; Grīdas paklāju komplekts (auduma) ; Briļļu turētājs ; Ārējās temperatūras rādītājs ; Blakus sēdētāja sēdekļa augstuma regulācija
ksenona lukturi, priekšējo sēdekļu apsilde, kruīzkontrole, klimata kontrole, tonēti stikli, signalizācija, lukturu mazgātājs, parkošanās sensori, 9Q2 - indikātors MAXI DOT, PK3 - Salokāma bagāžas nodalījuma grīda

Kā būs ar remontiem , tad jau redzēs kad plīsīs, bet vienu es zinu točno, pie autoelektriķiem škodas gan nav redzētas, ko nevarētu teikt par BMW kas gaida savu rindu LATBEMA lielajā placī. ( pirms škodas biju tur jau VIP klients, man bija 1999 gada BMW 328 touring )

Vairāk škodai nekādus mīnusus nevarēju atrast, jo braucu arī tikai mēnesi, ar tādu autiņu tikai uz dragreisiem, lai BMW un čipotie golfiņi pienes ūdeni (joks protams).

 
guntis @ 12.jūnijs 2007 0:00
Skoda Octavia 1,9TDI 2006 Novērtējums: 7 Komentāri [8]
Škoda Octavia II

Pirmie saviļņojumi par jaunu auto ir garām un tagad varu padalīties iespaidos un nedaudz noraksturot to ;
plusi:
- elegance, 1,9TDI, melna, 16” lieti diski, ksenona gaismas, miglinieki – kopā izskatās neslikti;
- visi 4 elektrologi, dalītā klimatkontrole, sēdekļu apsilde, miglas lukturi, sporta stūre, sporta beņķi, stūres, ātrumkloķa un rokasbremzes apdare ar ādu, spoguļu apsilde, mp3 ar 8skaļruņiem, ASR, pilnais borta dators;
- salīdzinot ar 1999. gada astru – 40cm garāka, platāka un augstāka, to visu jūt salonā, kā arī bagāžas nodalījums vienkārši ir fantastisks -540litri;
- ASR strādā labi, bet to izslēdzot brauktprieks ir daudz lielāks;
- stingra piekare, stabili turas līkumos;
- dalītā klimatkontrole ir laba lieta- sieva blakus „cepas”, bet pats sev vēsāku klimatiņu, katrā ziņā patīkami;
- patīk sīkumi- daudz kastītes, pudeļu novietnes, pakaļas sildīšana vēsajos rītos, rokas balsts ar augstumu regulēšanu starp beņķiem, salona apgaismojums
- ventilācijas darbība ir laba- aukstajos rītos diezgan ātri tiek ar darbu galā.
- patēriņš ekonomiski braucot vidēji 4,2-4,4 l/100km, bet normāli vālējot uz 120 km/h un Rīgas korķiem sanāk ~5,7l.

mīnusi:
- braucot pirmos kilometrus sāk čīkstēt aizmugurējo durvju gumijas- silikons palīdzēja;
- audio kvalitātes skanējums nav tas labākais;
- tomēr sporta beņķus nevajadzēja ņemt- cieti jau ir, bet vietā nenotur;
- bija papildus jāpērk gumijas paklāji;
- aizmugurējos apartamentos esot kā uz pirts lāviņas- ciets zem pakaļas, stāva atzveltne.
- kamēr iesilst salons, nedaudz skrab plastmasas.
- čīksts elkoņa balsts starp krēsliem! Ērts jau viņš ir, bet tracina tā plastmasas čīkstēšana;
- skaņas izolācijas laikam nav vispār- tik, cik ir salona apdarē.

Vērtējums – labā komplektācijā der arī kā ģimenes auto, bet vairāk par 7 no 10 nav pelnījis.
Nobraukti jau ir 13 500km un priekšā ir servisa apkope, tad arī par viņiem varēšu šo to pateikt.

Varbūt kādam ir pieredze ar škodas servisu?
 
žuks @ 28.janvāris 2007 0:00
1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti