Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Toyota AVENSIS 2002 Novērtējums: 6 Komentēt
Sveiki,
īpašumā ir Toyota Avensis 2002 gada D4D 2.0- izbraucot kādu tālāku pārbraucienu (piem Rīga - Ogre) problēma ir ar silta motora piedarbināšanu - līdz ko noslāpēju motoru un atkārtoti cenšos piedarbināt starteris griež bet motors nelec? Uzgaidot kādas 15 min motors piedarbinās. Vai variants ja nav laika gaidīt pasauc pāris čaļus un iešlepē. Kas varētu būt pa defektu?
toyota @ 21.februāris 2016 0:00
Toyota Avensis 2006 Novērtējums: 10 Komentāri [3]
Atomasinai problema no vaditaja puses pus siltu gaisu bet no pasaziera puses aukstu. uzrakstiet kas zina problemu un ka to noverst. Ar masionu esmu apmierinats loti erta eksplotacija. sakiet ka kalpo dzineji D4D. outo ir ekonomisks videjais paterins ap sesiem litriem.
Normunds @ 3.februāris 2015 0:00
Toyota Supra 3.0i Turbo 1990 Novērtējums: 9 Komentēt
Sveiki. īsumā pastāstīšu par šo auto.

manā īpašūmā šis konkrētais modelis ir vairāk kā gadu. nopirku pēc 8 gadu stāvēšanas, jo tika atdzīta no Vācijas bet netika braukta.

pirms manis jau bija sākta neliela atjaunošana lietām kuras pēc stāvēšanas vienkārši ir jātaisa, bet jāsaka ka ļoti labi tehniski saglabājusies. teikšu tā - man paveicās ka nebija bijusi braukta latvijā. kad visu saliku atpakaļ un veicu testa braucienu sajutu ka viņa tiešām ir radīta lai brauktu. tā ir Gran Turismo klases mašīna kas paredzēta ātriem braucieniem pa šoseju. ļoti klusa, dinamiska, stabila. šajā ziņā varu teikt tikai labāko.
vēl neesmnu paspējis ielīst dzinējā un atbrīvoties no draņķības kas tur sakrājusies un tā dēļ pilsētā man ir līdz 20L/100km patēriņš. šosejā līdz 10L/100km bet tas ir to vērts. ja viss būtu ok tad patēriņš pilsētā varētu būt pat 14/15L/100km. jāskatās kādēļ man tik augsts
plusi - pietiekama jauda, ļoti ērta, laba redzamība, respektabla uz ielas, ļooooti reta, redzēt tādu otru ir tik pat kā neiespējami, ar detaļām problēmas nav, viegli taisāma(visu daru pats). pie lielākiem atrumiem auto ir ļoti stabils un brauc kā vilciens.
mīnusi - degvielas patēriņš kā pirmais. pie šīm cenām tā ir kā ir. kā ikdienas auto vairs neizmantojum pus gadu braucu ikdienā, pietika : D. kā ikdienas auto šis noteikti nav, ja vien nav ļoti daudz jābraukā. var protams likt gāzi, bet tā katra paša izvēle. šis tas ir padārgs un ir jāgaida sūtīšana atsevišķām detaļām, ir jāvaktē dzinējs, ja ir oriģinālā galvas blīve tad obligāti ir jāmaina, tā ir vājā vieta. oriģinālais ādas salons ļoti plaisā. aizmugures arkām un rezerves rata vietā patīk rūsēt.
Man šis auto ļoti patīk. info par visu ko vien gribētu ar to iesākt ir PILNS internets. info IR. ir tikai jāgrib darīt, jo Latvijā nopērkamie parasti ir pabraukti bet cenas ir smieklīgas. Maltā par labu eksemplāru cenas ir līdz 10000eur. patīk cilvēku reakcija kad ierauga supru. bieži pienāk klāt un kaut ko prasa, skatās. patīkama sajūta.
1. bildē pēc 8 gadu stāvēšanas. cik sapratu zem debess stāvēja 2 gadus.
2. 7M dzinējs. labs ja seko līdzi.
3. nedaudz nosēdināju vēl labākai vadāmībai un izskatam.
P. S. pa retam te kādu video ielieku. meklēt youtube kanālu - InBoostWeTrust7MGTE
 
Janch @ 20.aprīlis 2014 0:00
Toyota Avensis 2008 Novērtējums: 9 Komentāri [1]
Toyota Avensis 2,0 D4D Wagon. Esmu nobraucis 112000km piecos gados.
Kopumā jāsaka ļoti praktisks un ērts auto.
Uzticamība ir līmenī - ja neskaita ritošās daļas sīkumus (mainīts viens gultnis, divas atsaišu bukses un visi bremžu kluči), tad plīsis ir tikai ģenerators (plaisa korpusā - acīmredzot, esmu ar karstu ģeneratoru spēcīgi iebraucis aukstā peļķē).
Kopējais vidējais patēriņš (mērīts ar pilnu bāku metodi) ir 5,9 l/100km. Vasarā tas ir ap 5 - 5,5; ziemā 6 - 7 (līdz 8 lielos mīnusos, braukājot mazus gabalus pa pilsētu). Korķos gan nesanāk bieži sēdēt.
Patīk 6 ātrumu manuālā kārba - ar 6. ātrumu braucot 110km/h motoram ir ap 2000 apgr./min, kas ir samērā kluss režīms. Skaņas izolācija ir laba - var klausīties mūziku, dzirdot arī nianses. Ļoti daudz izmantoju arī kruīza kontroli - īpaši ārpus pilsētas tas padara braukšanu ļoti ērtu.
Motora jauda pietiek, lai bez stresa varētu veikt apdzīšanu. Patīk arī, ka motoram ir laba jauda arī pie maziem apgriezieniem.
Labs ir auto izmērs - nolaižot sēdekļus bagāžniekā var pārlaist nakti tīri ērti (mans augums 187cm). Arī bez sēdekļu nolaišanas, bagāžnieks ir ļoti liels - var salikt visu, ko vajag un nevajag : )
Pie mīnusiem varētu minēt tikai to, ka auto varēja būt labāk nostrādāta priekšas apakšas plastmasas. Tā kā auto nav ļoti augsts, tad gadās ar priekšu uzbraukt uz apmalēm un apskādēt plastmasas. Bieži braucu pa meža ceļiem - izbraukt var, taču prasās pāris cm augstāka mašīna (diemžēl, Toyota nepiedāvā tādu variantu kā Škoda Octavia ar slikto ceļu paketi, kas ir ar 1,5 - 2cm augstāku piekari par standarta variantu).
Vēl gribu piebilst, ka jūtams, ka auto vēl ir liels resurss - nejūt, ka kaut kas sāktu iet uz beigām. Kad nomazgā auto un iztīra salonu - sajūta kā gandrīz jaunā auto, jo motora un piekares īpašības nav mainījušās un salonā nekas negrab. Kad auto bija 4,5 gadi, profilakses pēc apakšu apstrādāju pret rūsu - meistari teica, ka vēl nekur nebija sācis rūsēt.
Kopumā varu ieteikt kā uzticamu, praktisku un ērtu auto.
 
JJ @ 18.decembris 2013 0:00
Toyota Avensis 2.0 seq auto 2007 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Nopirku mazlietotu, nobraukums ap 80, viss kā solīts. Nekas negrab, viss ir kluss, tīrs un strādā. Eļļu nerij, ārpus pilsētas taupīgs - 7 l.
Kārba strādā labi, super kluss dzinējs. Super pāreja no dīzeļiem. Brīnos kā es 8 gadus spēju klausīties to dīzeļu rūkšanu.
Pietrūkst sēdeļki ar atmiņu, bet tas ir individuāli. Vissiem jau to nevajag. Ir Mp3 vismaz jaur CD matricu.
Piekare klusa, kvalitatīva. Multistūrai gan nav nekāda jēga. Neko jau jēdzīgu tur regulēt nevar.
Pieredze pāris mēnešu. Ir citi viedokļi?


 
bcr @ 6.janvāris 2012 0:00
Toyota avensis 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Ir viens jautājums par avensi ar 1,8 motoru - uzsākot braukt un laižot vaļā sajūgu, dažreiz dzirdama tāds kā kauciens. Ne vienmēr, bet ir viena vieta (ap pus pedāli kur paturot un paralēli nedaudz uzgāzējot dzirdams tas kauciens- čīkstiens - kas tur var būt par vainu?
Pitt @ 16.augusts 2011 0:00
Toyota Avensis 1.8vvti (2001) 2001 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Sveiki!
Tagad esmu ticis Avenša vaļā, un varu droši rakstīt. Citādi palasot atsauksmes, neviens nebūtu pircis: ). Auto tika sasists, salabots un pārdots uz Kazahstānu : )
Nopirku auto ar 100 000 km nobraukumu no Vācijas Toyotas centra. Auto no pirmās tikšanās reizes ļoti iepatikās.
Braukts tika gana intensīvi. Pa trim gadiem nobraucu 100 000 km.
Vispirms jau ļoti pozitīvo sākotnējo iespaidu sagrāva eļļas patēriņš 1 litrs uz 3000 km. Šādu defektu apraksta ārzemju forumos tieši šiem motora tipiem - 1.8 vvti. Beigās patēriņš palielinājās līdz 1 l uz 1000 km. Bet spriežot pēc instrukcijas, tas ir vēl norma: )
Uz 140000 mašīnai nobruka ātrumkārba. Arī forumos aprakstīts, ka tas tradicionāls defekts. Rūpnīcā oriģināli tiek komplektēti slikti gultņi. Nomainīja gultņus (160 LVL), bet tad atkal pēc 10000 nojuka (laikam ķīniešu gultņi), - nācās meklēt citu lietotu kārbu - izmaksas 450 LVL (ar darbu).
160000 km parādījās stūres brīvgaita. Amserv servisā pateica, ka jāmaina visu stūres "kolonku" 500 LVL, jo tā nav remontējama, bet arī pačukstēja, ka tomēr varēšot iztikt tikai ar krustiņa nomaiņu - krustiņš 4 lati + darbs 30 LVL. Tad arī noplīsa temperatūras rādītājs motora šķidrumam un āra temperatūrai.
170000 km nomainīju abus priekšējos gultņus (2gb 120 LVL, neoriģināls, ar darbu), visas bremžu uzlikas (120 LVL neoriģinālas, ar darbu). Diagnostikā pateica, ka būs jāmaina aizmugurējie gultņi (200 LVL 1gb. ). Tika nomainītas arī stabilizatora bukses (gb 3 lati, pats mainīju)
Ja nebūtu pārdevis, vēl būtu jāmaina priekšējos bremžu diskus, (gb 25 LVL, neoriģināls), augstsprieguma vadus (apt. 35 LVL). Sāka degt ABS lampiņa. Atrsinājums izrādījās vienkārš. Norūsēja skrūve devējam pie riteņa. Devēju piestiprinot atpakaļ, ABS atsāka darbu.
Sāka parādīties rūsa ap universāla aizmugurējo durvju vadu ieejām un amortizatoriem. Gadā vismaz 2X tika mainītas tuvās gaismas spuldzes (katra 4 LVL).
Ziemā pie -20 grādiem apsilde pilnībā nespēja atkausēt priekšējo stiklu. Tāpat likās, ka salonā ir par šauru un sēdekļi tomēr līdz galam nav ērti tāliem pārbraucieniem.
Lietus laikā lietus no priekšējā stikla lija uz sānu stikliem, kas apgrūtināja redzamību uz atpakaļskata spoguļiem.

Bet nu rakstot par negatīvo, jāmin arī pozitīvais.
+ Vispirms jau jāmin par gaitas īpašībām. Pie nosacījuma, ka ir labas riepas, gaitas īpašības ir ļoti labas (stabilitāte un ceļa sajūta). Ziemā pat sieva braucot brīnījās par drošu braukšanu. Varbūt nedaudz pacieta piekare, bet tas laikam dod arī to stabilitāti. Stūre diezgan pastingra grozīšanai, bet precīza.
+ Var teikt, ka auto bija kluss, kaut gan nedaudz varēja dzirdēt vēju pie lieliem ātrumiem.
+ Uzrāviens nav kā BMW, bet pietiekams. Īpatnēji, bet pie lielākiem ātrumiem (90-110 km/h) likās, ka ir labāks uzrāviens, piem., pie apdzīšanas.
+ Tehniskā apskate izieta 4 reizes ar pirmo reizi.
+ Vidējais benzīna patēriņš ap 7 litri, nebraucot ekonomiski. Vienreiz vasarā 300 km nobraucu ar vidējo patēriņu 5,5 litri (laikam vējš pūta no aizmugures): )
+ Liels bagāžnieks. Salīda bērnu ratiņi, kartupeļu maiss no laukiem un Dormeo matracis, plus čemodāns ar bērnu drēbēm: )
+ Klimatkontrole, 6 airbagi, apsildāmi atpakaļ skata spoguļi un borta dators standarta komplektācijā.
+ Ļoti viegli nomainīt eļļu un filtru. Filtru var nomainīt atverot haubi, caur augšu.
+ Varēja pārvadāt ļoti smagas lietas, līdz galam pat nenosēdās (5 smilšu maisi), un garas lietas (universāla priekšrocības).
+ Pie maziem āra temperatūras mīnusiem, ļoti ātri uzsila salons.

Beigās gribu pateikt, ja pirktu auto, tad Avensis sarakstā būtu kaut kur pa vidu, un tikai ar dīzeļmotoru.

Tie, kuri brīnās par TOYOTAS "uzticamību", varat google. lv ierakstīt: "avensis gearbox problems" vai "avensis vvti oil consumption".

Tāpat, pirms pērkat, var ieskatīties.
http://www. toyotaownersclub. com/forums/ vai http://www. honestjohn. co. uk/carbycar/index. htm?md=401
Varbūt kādam noder.
p. s. palika grāmata par remontiem. Ja kādam interesē, rakstiet uz e- pastu.
 
nemos @ 19.janvāris 2010 0:00
Toyota Celica 1993 Novērtējums: 9 Komentēt
Kad pienāca laiks likt tiesības, skatījos arī automobili, un atradu toyota celica 1993 gada 2.0 twin cam. Auto uz ceļa turās lieliski, pie dažādiem ātruma indeksiem. Arī ar savākšanos viss kārtībā.
Par remontu varu teikt, ka ja nav pazīšanās servisos, tad ies grūti, bet visu jau var sarunāt, ja r nepieciešamība.
Detaļas arī ja māk atrast un zina ko meklē, tad nav problēmu, vissmagāk gen5 modelim ir ar stūres pastiprinātāja remontu.
esmu jau paspējis nokaut motorinju un salabot arī, pēc neliela remonta, īstenībā ar zemām izmaksām ir parādījies lopistisks radījums zem motora pārsega, kas laužas uz āru.
Arī ar degvielas patēriņu esmu apmierināts, kad gribas paskriet, protams iziet daudz benzīna, bet braucot mierīgi, bez steigas auto izpildās par visiem 100%.
sp @ 4.decembris 2009 0:00
Toyota Corolla 2006 Novērtējums: 6 Komentāri [4]
Lietoju trešo gadu. Tā kā 6 mēneši gadā aiziet sēžot uz motocikla, tad arī nobraukums tikai tagad tuvojas 30K.
Sedans, maksimālā komplektācija kāda iespējama no standarta modeļiem. 1.6 VVTI ar manuālo kārbu.
Pārsēdos no SAAB 9000, tādēļ iesākumā pāris reizes sanāca iebadīt ar pieri jumtā pie ārā kāpšanas.
Ko lai jums saka - nu, braucams jau ir, taču pēc zviedru auto kopumā esmu vīlies japāņu autoindustrijā.
Ko es nevaru ciest:
- salona gaisa cirkulācija ir galīgais čau mitrā un aukstā laikā, logi svīst
- nomainīt priekšējās tuvo gaismu spuldzītes (halogēns mle) pa fikso nesanāks, it sevišķi kreisajā pusē: orientējies vismaz uz 10 minūtēm un vietām noberztām locītavām
- dizaineris kaut kā piemirsa apakšā ieplānot balstus auto pacelšanai, kur domkratu atbalstīt
- lietus sensors reizēm darbojas pēc mēness fāzēm
- krēslu apsilde neregulējas - tā sacīt, tikai ON/OFF režīms
- stūre regulējas tikai augstumā, un jebkurā no tiem tiek aizsegta vai mēraparātu paneļa augšējā vai apakšējā daļa, TCS ON/OFF poga ir aizsegta vienmēr.
- lukturu apmazgāšanas poga novietota pie ātrumkloķa, nezinu kā citiem, bet man roka līdz viņai nesniedzas.
- krāsojums.... šķiet ir tāds tīri čeklistam, tā sacīt, ir. Godīgi sakot, man iepriekšējam autiņam 6 gados bija mazāk švīku, nekā šim pirmajā mēnesī
- reālais benzīna patēriņš, tā sacīt, lauku apstākļos... izmetiet miskastē Toyota flaijerus, šim autiņam vidējais patēriņš kruizējot uz 105 pa Pleskavas šoseju ir 6.8 litri. Uz 90 - 6.2 Šis auto nav paredzēts ātrai braukšanai - jā uz 180 tas iet, pat tīri normāli iet, bet līdzko apgriezieni aiziet pāri 3000 rpm, aizmirstiet pa ekonomiju
Graberis @ 11.novembris 2009 0:00
Toyota RAV4 2.0 AT (2004 gads) 2004 Novērtējums: 8 Komentāri [15]
Toyota Rav4.
2004 gads (pēc Facelift)
2.0 benzīna dzinējs (150HP),
4- pakāpju Automātiskā ātrumkārba.

Auto tika iegādāts 2008 gada jūlijā par ~9500 EUR. evests no Zviedrijas kur kalpojis kā lidostas Falck dienesta auto.

SALONS:
Kā jau no auto ārienes var spriest- šis ir viens no kompaktākajiem parketniekiem savā SUV klasē.
Salonā var sasēsties 5i cilvēki- aizmugurē protams 3 „bobslejistiem” būs pašauri, bet normāli ikdienas pilsoņi sēdēt var bez lielām problēmām.
Vieta aizmugurē sēdošajiem (ja priekšējie krēsli ir noregulēti atbilstoši manam 183 cm augumam) es varu iesēsties bez problēmām. Pilnībā pieļauju ka 190cm un vairāk gariem „basketbolistiem” šis auto nebūs īsti piemērots.
Vadītāja sēdvieta- ir OK. Vadības panelis un rīki ir izvietoti loģiski (kā jau visām Toyotām). Tahometrs, spidometrs, degvielas rādītājs un dzinēja temperatūras rādītāji pārskatāmi/ nolasāmi viegli.
Aizmugures krēsli- nolokās, salokās uz priekšu, ir vispār izņemami- kā arī ir pabīdāmi uz priekšu atpakaļ.
Aizmugurējā bagāžnieka durvis- verās uz sānu. Aizmugures bagāžnieka grīda ir gluda, novietota zemu kas atvieglo lielu/smagu priekšmetu ievietošanu.
Bagāžnieka ietilpība- ļoti apmierinoša- nenolaižot pakaļējos krēslus četrus R17 riteņus var ielikt bez problēmām.
Pakaļēja bagāžnieka pārsegs- plaukts gan ir izveidots nepārdomāti- pa bedrēm grab, salīdzinoši slikti turās tam paredzētajā vietā. (zinu kad daudzi rav4 lietotāji šo plauktu izņem vispār- rezultātā palielinās ceļa/riepu radītie trokšņi salonā).
Salona skaņas izolācija- ir vidēji laba. Aukstu motoru dzird salonā, arī piekares radītie trōkšņi ir labi dzirdami salonā. 10 ballu sistēmā es liktu 6-7 balles.
Salonā ir papilnam visādu kabatiņu, plauktiņu.
Mīnuss- Cimdu nodalījumā a4 mape neielien.

APRĪKOJUMS:
4- El logi (vadītāja durvīm auto), elektriski spoguļi, automātiskās gaismas, II paaudzes rav4 vēl parastais kondicionieris, logu atvēršanas/durvju atvēršanas bloķēšana. Vilkmes kontrole, stabilitātes kontrole, ABS.


ĀRĒJAIS IZSKATS:
Salīdzinoši īss un augsts auto. Ļoti iecienīts jauniešu un sieviešu auditorijā dēļ japāniskā ārējā stila.
Spoguļi ir lieli- ļoti labi un pārskatāmi veic savas funkcijas.
II paaudzes Rav4 oriģināli aprīkots ar 215/65 R16 riteņiem. Manam auto ir uzlikti nākamās –III paaudzes rav4 17’’ riteņi. Ko tur daudz ko piebilst- vai nu vizuāli patīk/vai nepatīk. Lai pagarinātu attiecīgus orgānus ir iespēja apkarināt ar ķengursitamajiem, sliekšņu dugām u. t. t.
Pašmasa ~1350 kg, pilna masa 1825kg.

DZINĒJS/ĀTRUMKĀRBA: šis auto ir ar 2.0L vvt(variable valve timing) dzinēju. Jauda 150 zs. Nekāds mega spridzeklis nav- bet ikdienas braukšanai atliku likām. Ātrumkārbai 4i robi. Visādi Kock- Down un viss pārējais darbojās nevainojami. Motoram ķēdes piedziņa kas varētu tiks uzskatāms par plusu.

REMONTI/ UZTURĒŠANAS IZMAKSAS: Pagaidām nekādi lielie remonti nav bijuši. Pieļauju kad TOYOTA daļas nav tās lētākās- turklāt kā jau visiem jaunajiem autiņiem daļa no tām noteikti pieejamas pie dīlera. (Jā- priekšējais plaukts mainās kopā ar buksēm- izmaksas ~130lvl par vienu pusi).
Degvielas patēriņs- man sanāk sekojošs: Bākas ietilpība 52L. Ar pilnu bāku sanāk nobraukt ~630 km (30% rīga, 30% šoseja, 40% lauku mazpilsēta) - -> 8.0-8.4 l/100km. Tikai pa pilsētu ir ap 11 l/100km. Tikai pa šoseju (100-110km/h) kādi 6,4l/100km. Ja sparīgāk spaida gāzes pedāli pilnībā pieļauju domu kad var dabūt patēriņu arī 10 un vairāk litrus uz 100km.
Motorā leju castrol sintētiku.
Riepas- neciešu M+S! Parasti pērku 2us komplektus. Uz oriģinālajiem 16’ diskiem tikko uzliku X- ice ziemenes- 340lvl komplekts. Pie mūsu (ne)ziemām domāju kad pilnīgi OK.
Vasarenes 17’’ vēl ir OK- bet ja būs jāmaina tad arī otrs komplekts +/- tikpat.
Ja lieto M+S tad protams izmaksas uz ½ mazākas.
Ja salīdzina ar ekovāģa 14’ vai 15’ riepām- izmaksas ir tīri ievērojamas..
Ceļa nodoklis 45lvl/gadā

PIEKARE/PIEDZIŅA: Piekare ir OK. Salīdzinot ar pirmās paaudzes Outlander ir iespējams pabraukt pa granteni ar kaut kādu komfortu.
Uz grantenes „daudz kur aprakstītā” pakaļas iznesšana līkumos nav novērota- jo pa granteni braukāju daudz.
Stūre ļoti jūtīga- stūres pastiprinātājs darbojas lieliski.
Bremzes visas 4as disku- tāka arī bremzēm nav kur piesieties.
Nedaudz kretinizē kad pretbuksēšanu navar izslēgt manuāli - ja kādreiz sagribas pa granteni pabuksēties.
4X4 ir patstāvīgā. Lūdzu negaidiet no šī auto purvu pārejamību (arī ar purva riepām). Tas ir parketnieks. 4x4 domāts (kā saka arī pats ražotājs): „Lai dotu priekšrocību vieglos bezceļa apstākļos kā arī lai „palabotu” sīkas autovadītāja kļūdas”.
Teikšu kā ir- lai cik kruta vai nekruta šī 4x4 skaitās- bet pa granteni braukt ir ideāli- ir savādāka braukšana/savādāk mašīna „uzvedās” uz ceļa. Man jau personiski patīk.
Par caurejamību- gadijās redzēt kā dažādi SUVi un nopietnāki auto pa pludmali kārpijās (ūdensmoču sacensībās) mazie SUVi (RAV4, X5 u. c. ) ļoti bieži norakās- Landcruiseri/Patroli tai pašā vietā pārbrauca pāri neiebuksējot.

Linki interesentiem:
1. Info par Rav4 (visu 3 paaudžu): http://www. catalog. auto. ru/catalog/cars/toyota/rav_4/
2. Krievijas RAV4 braucēju klubs un forums: http://www.4rav. ru/catalog. php?car=rav4-2s
3. ASV RAV4 klubs: http://rav4world. com/forums/index. php
4. RAV4 workshop manuāļi: http://www. cars4x4. ru/Toyota- RAV4/3. htm
5. Detalizēts info par uzbūvi, detaļu kodi, pasūtīšanas iespējas no RUS : http://toyota. japancats. ru/

Nobraukti kārtējie 10 000.

Tika izieta TA (ielika vienu vienīgu 1 par nedegošu priekšējo gabarīt lampu).
Autofavorītā tika veikta hadenes diagnostika- viss normās. Tika vien nomainītas kaut kādas bukses 2ls/Gab.

Degvielas patēriņš tagad ziemā tāpat vidēji 7-8 l/100km.
 
japcar @ 10.septembris 2008 0:00
1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti