UAZ 452
1970
Novērtējums: 5
Manam uaz-3303 sapliisa motors, es ieliku sludinaajumu aviizee un naakoshaa dienaa viens veciitis piedaavaaja motoru, kursh pats sevi aizvediis uz manu saimnieciibu!Taa es tiku pie 1968 gada bulku vaagja ar visiem papiiriem un labu motoru!Tagad es plaanoju tajaa bulku vaagjii ielikt labu stereo sisteemu un normaalus seedekljus. Man ir ar ko braukt, bet gribas ko romantisku.
noo
@ 14.februāris 2004 0:00
UAZ UAZ 31512
1990
Novērtējums: 6
nu mēs ar čomu ar nopirkām tādu bobiku pirms diviem mēnešiem. pagaidām tā kārtīgi vēl nav sanācis izbraukt, jo visu laiku problēmas ar motoru. Skaidrs ir viens, ja motoru izjaukt - tad labot visus mezglus. A tā mums sanāca, ka galvai uztaisījām kapremontu (dabūjām kompresiju 7,5 - 8,5, a bija 4, 2, 2, 6 pa cilindriem) bet kloķenei šāles nenomainījām, izskatījās normālas - tagad kloķene jāņem nost un uz slīpēšanu. tagadiņ liekam iekšā GAZ 24-10, solās būt labāks par oriģinālo 417 dzinēju. Ar hadeni problēmu it kā nava, vienīgi visas bremzes bija jāpārtaisa - bija stāvējis labu laiku. un vēl lai izietu tehnisko - jāpaseko elektrībai, kā jau visām krievu mašīnām - ieslēdz atpakaļgaitu, bet iedegas numuru apgaismojums: )
mohikanis
@ 26.janvāris 2004 0:00
UAZ 452 (buhanka)
1985
Novērtējums: 10
Kolhoznieks. Nopirku nesen. Kamdeelj pirku? Hmm. Pirku, lai brauktu skatiities 4x4 pasaakumus, t. i. lai vareetu piebraukt pavisam tuvu klaat interesantaakajaam vietaam. Auto maksaaja 200 Ls, pirku no valsts iestaades. 3 gadus staaveejis, taatad visas zirietoshaas sekas. Motors sameeraa labs, tika parlasiita hadene, nosheiboti kardaani, kaarba razdtka viss ok. Nesen tika beidzot paarbaudiita caurgaajamiiba - nu suudzeeties itkaa nevar: ) Riepas ir armijnieces, pateicoties tam nekur veel nav pagaidaam seedets. Projektaa ir stuures pastiprinatajs, neliela motora paarbuuve, dzeseshanas sisteemas paarbuuve. Ir saakts taisiit kjengurbliezhamais, pusfabrikaata staavoklii vinjsh jau ir uzlikts, klaat naks vinshas plaukt, veelaak arii vicha. Un utt un t. j. p.
uupizz
@ 14.novembris 2003 0:00
UAZ 31512
1985
Novērtējums: 9
Kāpēc es šo transportlîdzekli nopirku - nezinu : )
Aparātam tents, kolhoza tilti, un aiz muguras - ilga veterināra karjera.
Cena - 100 Ls, attiecîgs arî tehniskais stāvoklis, kurš 1.5 gadu palikā tika novests lîdz normālam.
Kas tapa darîts: pārmetināta (praktiski visas šuves) un pastiprināta virsbûve (švelleri un kvadrātiskās caurules), nomainîtas resoras, visas gumijas, priekšējie balsti, lielākā daļa ritošās daļas gultņu, utt. utjp.
Jaunievedumi: virsbûve pacelta virs rāmja par 4 cm, noslîpēta motora galva, šnorkelis, íengurnieks, jauni aizmugurējie buferi, pilns priekšējais panelis no "Austin Maestro", apsildāmie sēdekļi no "Volvo 740", skaņas un vibroizolācija, atsaites starp kapotu un stiklu, paštaisîta krāsniņa, tahometrs u. c. sîkumi.
Plānā - paštaisîta elektro- vai hidrauliskā vinča, un, kad virsbûve sarûsēs, nogriezt sliekšņus ī paplašināt riteņu arkas.
Bûtîbā bobiks tika sagatavots tûrisma vajadzîbām. Secinājumi: laukos - sapņu auto; normālam cilvēkam iestrēgt kaut kur praktiski nav iespējams; saremontēt šamo var gandrîz vienmēr un visur, ja pie rokas ir minimāls instrumentu komplekts. Pilsētā - ļoti ērts aparāts: sēdi augstu, tālu redzi, un visi no tevis baidās : ) Bûtisks mînuss - sliktā redzamîba uz aizmuguri, un baisā motora apetîte.
Ja kādam nav kur likt savas inþeniertehniskās fantāzijas, tad bobiks ir perfekts izmēìinājumu poligons.
Jahnis
@ 14.novembris 2002 0:00
UAZ 31512
1990
Novērtējums: 10
Ssis auto tika nopirkts tikai lai piedaliitos 4x4 braucienos. Lietota UAZ cena - 300 Ls, ejossaa staavoklii. Ar orginaalo motoru nobraucu 2 gadus, tagat nomainiiju uz 3.0 l motoru. Peec nelielas "tjuuninga" motora jauda palielinaata ïiidz 150 Zs un griezes moments ~300 Nm. UAZ ir kaa lego, tu vari ieguuldiit savu radosso domu, lai uztaisiitu auto labaaku, bija vajadziigs tikai pus gads lai UAZ'u "paceltu" liidz liimenim, kuru viòs ir sasniedzis tagat http://www. iauto. lv/article. php?sid=4193&id=20
Gribeetos iedrossinaat cilveekus, kuriem arii ir veeleme sevi pameigginaat bezcellos, iegaadaaties sso unikaalo modeli, jo par sso massiinu kliist leggendas, it iipassi bezcelnieku aprindaas.
TIGER
@ 14.novembris 2002 0:00