Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Dodge Grand Caravan 2000 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Skaisti! Ap 2004. gadu, sava kolēga rosināts, piekritu piedalīties autiņu izsolē Štatos, kad on- line režīmā, iestatījis 2000 zaļo, kā griestu summu, tiku pie 2000. gada autiņa par 1980 dolāriem ar labās puses pasažieru durvju bukti. Tad, kad autiņš bija atpeldējis Latvijā, nomainītām durvīm, pieregistrēts, summa kopā veidoja aptuveni 6000 dolāru, kas tiem laikiem (2005. gadā) nebija slikti par 5 gadīgu autiņu.
Kad pirmoreiz apskatīju, konstatēju, ka esmu piečakrēts tikai ar trešo sēdekļu rindu... tās vnk nebija. Laikam amītis to bija aizmirsis ielikt atpakaļ pēc gaļas cepšanas aizmājas mauriņā. Jā, un vēl. Tā, kā sevi uzskatu par tipisku auto bendi un ekspluatatoru, man patīk ekstras, kuru šim bāzes modelītim vnk nebija, ja neskaita 6 pudeļu turamos, kaut ko līdzīgu kondicionierim un atbaidošo amīšu skaņu "iekārtu", kuru vēl 2000. gadā veidoja klasiskais nepāra sklaitļu viļņu radio(tāpēc, piemēram Skonto normāli neķer)un kasešu(ak sāpe!) atskaņotājs, ar niecīgiem pīkstuļiem un mazajiem skaļrunīšiem, kas kopā skan, protams, kā mucā.
Citādi nevarēju sūdzēties, man šis modelis, kas plus mīnus tas pats austriešu viojadžieris vien ir, patīk.
Klusa, mierīga gaita. 3,3 litru benzīnnieks ir gana dinamisks. Par gāzi pat nedomāju, jo šo gadu laikā, kopš autiņu ekspluatēju (šogad rit jau kurais gads) rezerves pankūku nācies likt jau vairākkārt. Ko es darītu, ja tās vietā "karātos" gāzes baloniņš? Arī salonā balonam nav vietas, jo tad zūd mašīnas praktiskais pielietojums- esmu vedis visu sadzīvei nepieciešamo- mēbeles, ledusskapjus, pat... ķiegeļus.
Arī gāzes iekārtas cena "atsit vēlmi" to ielikt, jo tā vnk neatmaksātos. Patēriņš- pilsētā nežēlīgs- vismaz 15 litri uz simts (dzīvoju Rīgā). Uz šosejas- velkoties pa Eiropas ceļiem, izmantojot kruīzu- 10,5 litri uz 100, mazāk neesmu dabūjis un neticu skaistajiem aprakstiem, kas te sadzejoti. Latvijā jau no kruīza maza jēga, jo, piemēram uz Liepājas šosejas ik pēc 10 min, jāmet nost, jo pa ceļu velkas kārtējā "sēne".
Tātad ekspluatējis esmu 5 gadus, bijis ārzemēs, sapratis, ka trešā rinda man nemaz nav vajadzīga- ir kur mantas klikt un pie veikaliem nekad nav jāplānokad ko lielaku pirks, vidējo rindi pagriež un liek tik mantas iekšā, sliktakajā gadījumā esmu krēslu uz laiku atstājis mēbeļu veikalā, kamēr savedu mēbeles.
Kaut kas ir mainīts- bukses, sveces, eļļas, lampiņas.
Jā, neliels čakars bija, kamēr ieliku Eiropai atbilstošas lampiņas, no 2000 gada izlaiduma tas bija obligati.
Nekas lielas nav darīts- ak jā kartera apakšu nācās pārlikt, jo bija atdauzīts, bet klāt turas ar "līmi"
Dramatiski sāka rūsēt 3. gadā Latvijā. Bleķinieki izdomāja, ka pie vainas iespējams skarbā ekspluatācija Štatos- okeāna krasta sāls saēsti autiņi esot Eiropā labi zināmi. Var jau būt, ka tā.
Tā visa rezultatā pagājušajā gadā nācās pārmetināt priekšējo amortiņu "glāzi" un slieksni. Ir aprūsējis kapots, vienu bīdāmo durvju apakša, aizmugurējā vāka apakšmala. Īsāk sakot, tagad autiņa vizualais skats vairs nav spīdošs. Bet es neiespringstu. pateicoties tam, ka 2 gadus bija firmas nomā, esmu atiņu faktiski atpelnījis un tagad tas ripo jau "ar peļņu". Neesmu snobs, jo šim autiņam ir noteikta loma manas gimenes vajadzību nišā. mainīšu tad, kad ekspluatācijas izdevumi kļūs traucējoši. Ak jā, pagājušajā gadā, aizmigu uz Viļņas magistrāles un ievilku šīku visā autiņa kreisajā malā- belķinieki teicās, ka vēlas 600 Ls par atjaunošanu... Pasmējos pie sevis un sūtīju viņus d... t mašīna ir joprojām mīkstu gaitu, un tērē man (neskaitot bezīnu un tupeles- vienmēr principā pērku lietotas)5-100 ls menesī.
Tātad kopumā autiņš ir īsts darba zirdziņš, kas piedevām "nespiež sānus"
 
Lielgabals @ 31.oktobris 2010 0:00
Dodge Grand caravan sport 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Braucu ar šo autiņu jau 2 gadus, nobraucu apm. 45 000km.
Nav izteiktu sāpju. Kā jebkuram autiņam jāpieliek rokas. Cenu politika uz rez. daļām ir normāla. Ja "hadeni" var pārvākt līdz 150Ls, tad viss o. k. Tie kas muld par cenu "kosmosiem", lai nebrauc uz "TC motors". Autiņš ļoti komfortabls un izturīgs. Nevar salīdzināt ar visādiem "sharaniem" un "galakšiem".
Par degvielas patēriņu - 9,00l/100 trase, 13,00 pilsēta.
Ar automātu arī jāmāk braukt, nevar griezt motoru līdz pats automāts pārslēdzas uz nākošo "robu", to vari darīt arī pats.
Kopumā - vairāk pozitīva, nekā negatīva : )
DGCS @ 31.maijs 2008 0:00
Dodge Grand Caravan 1999 Novērtējums: 9 Komentāri [2]
1 gadu atpakalj nopirku Dodge Grand Caravan 3.3i, V6, esmu ar vinju taaa kaartiigi pabraukaaajis, vadaajis cilveekus ekskursijaaas u. tt nobraukts ir apmeeram 45000km,4x esmu tikai mainiijis ellu, un neko citu!!!! Ljoti eerts, komfortabls, kluss un ietilpiiigs auto!!!! Man reizeeem patiiik arii taa sportiski pabraukaaat, riepas svilina tikai taaa!!!! pa lielo shoseju M1 Dublina- Belfasta(Irijaa) esmu izspiidzinaajis 195km/h, ljoti nepatiikami nostraadaaja ierobezhotaajs, sajuuta bija taada, itkaa motors noklapee, un protams zheeel skatiities cik aatri tas benziina raadiitaajs kriitas!!!!
Par degvielas pateerinju nevareetu suudzeeties pie sameeraa mieriigas braukshanas, 8-10l/100km pie aatruma 90km/h, (pat tad ja pilns ar pasazhieriem) esmu to paarbaudiijis!!! pilseetaa protams stipri vairaaak 12-15l/100km!!!!
Par pasazhieriem ariii ir labi padomaaats, pagaidaam man veel neviens nav suudzeejies, kad ir par maz vietas, vai komforts nebuutu pietiekosh, lai veiktu garaakus braucienus!! Esmu vedis cilveekus pat 24h garaa ekskursijaa pa Irijas skaistaakajaam vietaam, un vienmeer visi ir ljoti apmierinaati!!!!
Driizumaa gatavojos braukt ar vinju atpakalj uz LV, domaaju, ka izturees visu celju, Baidos vieniigi par automaatisko atrumkaarbu, vinja jau no pirkshanas briizha diezgan paskalji paarsleedz aatrumos, varbuut kaads zin, kas taa vareetu buut par vainu, un kaa vinju vareetu noveerst???????
shis man ir jau 3- ais amerikaanis, un visvairaak man patiik tieshi izturiiba ritoshajaas daljaas, ja kaadreiz mainiishu auto, tad noteikti tas buus amerikaanis, un busveidiigais!!!!!!
presario2 @ 28.novembris 2006 0:00
Dodge Caravan 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Dodge Caravan 3,3 V6, 1992 gads. Automobilis izgatavots Kanādā, bet nu atbrauca vispirms uz Ziemeļeiropu un vēlāk arī pie mums. Šī auto īpašnieks esmu jau ap 8 mēnešiem, nobraukti ap 35 000 kilometru. Protams, laiks nav liels, bet jau var padalīties ar dažiem novērojumiem.

Automobilis jau pirkšanas brīdī bijis nokomplektēts ar amerikāņu Impco gāzes iekārtu (klasika – maisītājs gaisa ieplūdes traktā, koniskais filtrs, lai pasargātu no iespējamo sprādzienu sekām ieplūdes kolektorā un 60l balons aiz pakaļējā sēdekļa). Iepriekšējais saimnieks brauca ar benzīnu, un gāzi principiāli nelietoja, un arī uz gāzes faktiski mašīna negāja – sprāga maisījums ieplūdes kolektorā. Ko darīt, nācās padomāt kas par vainu, un lieta ir tāda, ka mašīnai ir 3 spoles, un dod dzirksteli uzreiz uz divām svecēm (viena kur saspiests maisījums, bet otra, kur iziet atgāzes), bet ja vadi ir beigti (nu beidzas tāpēc, ka sveces nav mainītas laikus – viss ir vienkārši – palielinās sprauga starp elektrodiem, vajag lielāku spriegumu lai dabūtu dzirksteli, un lielākais spriegums pārsit starp vadiem – rodas mikrocaurumi, kuri būs arī turpmāk par lieliskiem strāvas vadītājiem) tad sit starp vaidiem – dzirkstele nonāk uz sveces, kas atrodas cilindrā, kurā tajā brīdī pildās gāzes un gaisa maisījums, un maisījums sprāgst (benzīna gadījumā maisījuma vajag vēl arī saspiest, bet gāzes maisījums lieliski deg arī tā). Atvainojos par tik garu lekciju, bet domāju, ka iespējams kādam noderēs! 

Rezultātā tika nomainītas sveces – Bosh (12Ls par 6 gab. ), un uzlikti oriģinālie vadi (25Ls par 6 gab. komplektu). Sveces, starp citu, ir jāmaina esot bedrē zem mašīnas, vai arī paceļot uz pacēlāja.

Efekts tika sasniegts un jau 35tk km. nav nekādu problēmu. Gāzes patēriņš pilsētā ar visiem korķiem, bet atzīšos, ka bez agresīvās braukšanas ir robežās no 17l līdz 20l (pēdējais cipars ir no šīs bargas ziemas), bet vidēji tie gandrīz vienmēr ir 18l. Trasē, ja brauc 90km/h un ne pa kalniem, tad ap 11-12l gāzes, bet ja ir kalni un 110-120km/h tad apmēram 13-15l.

Kas vēl no remontiem? Aha – granātai tika mainīts putekļsargs – 4Ls no plastika, der arī A6 un A8 ja nemaldos. Mainīta eļļa automātiskajā kārbā – ap 35-40Ls ar jaunu filtru, blīvēm, eļļu un darbu (jāmaina ik pēc 20-25tk km). Ik pēc 8000 km. mainīta eļļa dzīnējā 10W40 pussintētika. Nobraukums starp citu ir 350 000 km un dzinējs 8000 km laikā prasa ap 0.3 – 0.5l eļļas. Laikam bija saudzēts kā tiek saudzēts tagad. Gaisa filtrs ir mazgājam, un ik pēc 4-5 tk. kilometru to ir jānomazgā ziepjūdenī, jāizžāvē, jāiepūš ar specialo eļļu un jāuzliek atpakaļ – elementāri. Kaut kas nedaudz klab piekarē, bet kā tika noskaidrots – bukses – 5Ls gabalā un mainās bez problēmām. Nomainīti arī pakaļējie trumuļi – 4 gab komplekts ap 25 Ls.

Nu pietiek par tehnisko pusi – tagad par patīkamākām tēmām:

1) Lielisks tumši sarkans salons (pilnīgi viss ir vienā krāsā), ērti sēdekļi, gaumīga apdare – nav lēta plastmasa kā diemžēl daudzām jaunākām versijām, bet gan viss ir „pufīgs”. Saimnieki salonu saudzēja un tas izskatās kā jauns.

2) 3 minūtēs var izņemt divas pakaļējās sēdekļu rindas un ievietot iekšā tiešām apjomīgas mantas – pārbaudīts un ne vienu reizi vien.

3) „Kuģis” ir liels un smags un lieliski turas uz ceļa. Braucot ir patīkama sajūta, ka ja vajag, tad jaudas ir pietiekoši daudz, un apdzīšanas manevru laikā kad pedālis ir grīdā dzinējs dara savu darbu godam pat ar gāzi, kas savas mazākas siltumietilpības dēļ pazemina motora jaudu par apm. 10%.

4) Patīkami liels griezes moments pie zemiem motora apgriezieniem, kas padara braukšanu pilsētā īpaši patīkamu – dinamika lieliska – apgriezieni mazi – patēriņš nav necilvēcīgi liels.

5) Kā muzikālam cilvēkam šī V6 patīkama rūkoņa sagādā baudu  ;

Rezumē – automobilis ir ekonomiski pieejams arī vidējo ieņēmumu klasei gan cenas ziņā (labs eksemplārs apm. 2000Ls), gan ekspluatācijas izmaksu ziņā (te es runāju par degvielu, un nekapitāliem remontiem). Kas priekš manis ir ļoti nemazsvarīgi – ŠĪS AUTOMOBILIS IR BAUDĀMS!!! arī tādam komforta ziņā kaprīzam cilvēkam kā es 


Piebildīšu vel to, ka ja ar cieņu attieksieties pret gaisa filtra tīrību, sveču savlaicīgu maiņu (12Ls un 15 minūtes ) un gāzes filtra maiņu (2Ls un 5 minūtes) tad ar gāzi braukt var bez problēmām.


Mīnusi ? Jā tādi arī ir:

1) Paliels pagrieziena rādiuss.
2) Ja nu kas nopietns ar automātisko kārbu, tad jārēķinās ar remontiem, kuru izmaksas sākas ar 350 Ls.
2) Nedaudz grab plastmasa priekšējā panelī ja izvelk glāžu turētāju (starp citu lieliski der par mobilā turētāju un pildspalvu turētāju, ja tajā ievieto tukšo papīra glāzi  ), bet to, cerams, novēršu.
3) Priekšējie lukturi nav īpaši efektīvi, tāpēc iesaku uzreiz instalēt papildus lukturus – manējām jau bija, bet pieliku klāt vēl migliniekus.



Ja būs laiks ievietošu bildes un iespējams papildināšu aprakstu, bet pagaidām ar automobili esmu apmierināts un ļoti ticams, ka nākamais arī būs Dodge vai Chrysler busiņš.

Paldies par uzmanību!
Bertold @ 3.jūnijs 2006 0:00
Dodge Stealth R/T 1991 Novērtējums: 9 Komentāri [15]
Sveiki,
pastāstīšu par personisko pieredzi ar auto Dodge Stealth R/T, 1991, ar kuru jau braucu nepilnus 2 gadus. Iespējams, kādam šis mazais apraksts palīdzēs izdarīt izvēli. Sākšu ar to, ka Stealth pamatā ir tas pats Mitsubishi 3000GT, tikai ar citu ārējo vizuālo noformējumu. Salons, dzinējs un ritošā daļa ir vienādi. Stealth bija pieejams 4 versijās – base, ES, R/T, R/T TT. Base ir vājākā versija ar 3L 6 cil. 12v SOHC dzinēju (164zs @ 5500rpm, grieze 185 @ 4500rpm) , ES ir jau labāk aprīkots un ar 3L 6cil 24V DOHC (222zs @ 6000rpm, grieze 201 @ 4500rpm), R/T dzinējs tas pats, kas ES, tikai vēl labāks aprīkojums, topmodelim R/T TT ir labākais aprīkojums un tas pats 3L 6cil 24V DOHC dzinējs ar 2 turbīnām (300zs @ 6000rpm, grieze 307 @ 2500rpm). Base, ES un R/T ir priekšpiedziņas auto, tiem bija pieejamas gan manuālās, gan automātiskās kārbas, R/T TT ir pilnpiedziņas auto, un tas bija pieejams tikai ar 6pakāpju manuālo kārbu.
Auto man jau kādu laiku bija iepaticies vizuāli, tamdēļ svarīgākais faktors iegādē bija tehniskais stāvoklis. Vēl zināju, ka negribu base versiju ar SOHC dzinēju, jo auto tomēr ir pasmags (pašmasa apm. 1,5t). R/T TT versija atkrita, jo šie auto bieži vien ir dauzīti vai pamatīgi nobraukti, gadās arī pa kādam labam eksemplāram, bet tie parasti ir dārgi un/vai stipri satūnēti.
Vienu dienu mobile. de tika pamanīts R/T ar mazu nobraukumu, ļoti svaigs, un drīz vien jau auto bija te. Manam R/T ir automāts ar pārslēdzamiem ECO / POWER režīmiem. ECO neļauj uzgriezties vairāk par kādiem apm. 4000 apgriezieniem un jau slēdz pāri uz nākošo, auto visumā ir mierīgāks. POWER režīms ļauj kārtīgi uzgriezt un ir atsaucīgāks uz gāzes pedāli, ņiprāk slēdzot pāri ātrumus. 222zs ir OK šim auto, bet varētu vēlēties lielāku griezes momentu, jo ar automātu uzsākšana no vietas ir nedaudz smagnēja. Tas tiek kompensēts pie lielākiem apgriezieniem, tad auto patīkami raujas uz priekšu pie jebkāda ātruma.
Auto ir aprīkots ar ECS (electronically controlled suspension), kas maina amortizatoru cietību starp stingrākiem (SPORT) un ne tik stingriem (TOUR). Izteiktas bedres jūt jebkurā režīmā, bet TOUR noder, mierīgi braucot pa šoseju, jo pazūd 'kartinga' sajūta, kad braucot tiek sajusts katrs šosejas nelīdzenums.
Par salonu. Ērti un stingri ādas sēdekļi, manuāli regulējams atzveltnes sagāzums un sēdekļa horizontālā pozīcija, vadītājam elektriski regulējas sēdekļa apakšdaļas vertikālā pozīcija (atsevišķi priekša un aizmugure) kā arī sānu balstu leņķis un muguras atzveltnes izliekums. Aizmugurējos sēdekļos vietas pietiek labi ja pāris iepirkuma maisiņiem. Aizmugurējo sēdekļu atzveltnes var nolocīt (dalās pa pusēm), palielinot bagāžnieka telpu. Ir vesti pat daži krēsli, slēpes un citas lietas: ) Pats bagāžnieks ir diezgan plats un garš, bet tajā ir ļoti maz vietas augstumā. Zem bagāžnieka pārsega atrodas mazais rezerves ritenis un kastītes citām lietām (domkrats, ugunsdzēšamais, aptieciņa u. c. ).
Vadītāja vietas ergonomika ir ļoti laba, vidējā konsole ir pagriezta pret vadītāju, visi slēdži un mērinstrumenti loģiski izvietoti. Ar sēdēšanas ērtumu problēmas varētu būt cilvēkiem virs 1,90m – griesti nav pārāk augsti, kā arī vieta kājām nav ļoti daudz.
Vēl no papildus opcijām manam auto ir klimata kontrole (tai ir advancēts displejs un ērta vadība) un kruīza kontrole.
Runājot par auto lietojamību – vienam vai diviem cilvēkiem ļoti labs braucamais, kas sniedz patiesu braukšanas prieku un labi izskatās. Oriģināli šie auto ir ar augstu klīrensu, tamdēļ nav problēmas ar bruģiem, augstiem aku vākiem vai apmalēm parkojoties. Degvielas patēriņs ir atbilstošs – šoseja ap 10, pilsēta – dažādi. Vidējais sanāk ap 12-13, braucot pusi distances pa pilsētu, pusi – pa šoseju (tas ir mēģinot īpaši nepārsniegt +20km/h robežu, bet pie krustojumiem paātrinoties tik ātri, cik situācija ļauj).
Pēc iegādes auto uzreiz nomainīju zobsiksnu un 2 rullīšus. Detaļu cenas patīkami pārsteidza - siksna bija ap 30LS, rullīši – otri 30LS. Darbs laikam sanāca pie 40LS (servisā Karats). Vēl nācās mainīt bremžu uzlikas, komplekts apm. 18LS. Pats savam priekam nomainīju vēl izplūdi, ieplūdi, sveces un svečvadus, te piedāvājumi un cenas visdažādākie, protams.
Plusi - patīkams auto braukšanai; labi izskatās; dzinēja un ritošās daļas detaļu cenas ir OK (der no vairākiem Mitsubishi modeļiem); par spīti ziemas riepu platumam 225, auto ir stabils un labi vadāms arī ziemā.
Mīnusi – pie patreizējā degvielas cenu kāpuma nedaudz nepiemērots ikdienas braukšanai, ja jābrauc tālāki gabali (bet no otras puses, tas var būt kā pluss pie iegādes, jo šie auto ir kritušies cenā); standarta bremzes ātri uzkarst un paliek 'stīvas', ja atkārtoti vairākas reizes intensīvi bremzējas no lieliem ātrumiem; ziemā 'izbeidzās' elektriskā antena; pretstatā ritošās un dzinēja patīkamajām daļu cenām - ja kaut kas notiks ar virsbūvi, visticamāk, ka izmaksas nebūs mazas. Bet priekš tam ir apdrošināšana, kas nav nemaz tik dārga – apm. 240 LS gadā (Balta).
Cerams, ka šī informācija Jums noderēs un lai Jums labi ripo!
 
bx @ 28.aprīlis 2006 0:00
Dodge RAM 1980 Novērtējums: 10 Komentāri [2]
5,2L V8 Busins man ir, vieniga ekstra ir v8 un biezi nikeleti buferi. Pa celiem es ruleju ka ar kugi pa juru. Busa vietas pietiek meitenem , mocim un vel alus mucam. Ists tusu auto. Motors un automats domaju ka kalpo muzigi jo neskatoties uz gadiem ka starte ta lec. Jaudas ar pietikosi , krustos var ielikt pat tynetam bembim. Paslaik darza roku dzilurbumu naftai jo ama sis no 15 lidz50 extrema ziemas ezeru rali. Minus tads ka riebjas kapt darba 95 gada transportieri ieksa pec vikendiem.
DODGERS @ 1.septembris 2004 0:00
Dodge Intrepid ES 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Dodge Intrepid ES - 3,2L V6,24 varsti 1998 gada. Mana pirma amerikanu automashina. Ko lai saka auto labs.
Pirku vinu pa taisno no shtatiem. Bija mazliet sists.
Taka nacas diezgan konkreti saskarties ar autiservisu pakalpojumiem. Iesaku neskriet uzreiz uz visiem zinamo amerikas auto , bet meklet letakus un labakus servisus. Jo ne vienmer tas dargakais ir tas labakais. Piemeram lampu man sakuma piedavaja pa 300 ls, bet beigas atradu pa 120 ls.
Konkretajam auto ir loti daudz labu ipashibu.1. salons ir ideals! Viss pardomats , parocigi izkartots.
2. Loti daudz extru- ieskaitot adas salonu, un autostick karbu. Autostick ir kaut kas lidzigs tiptronikam, tikai atrumi parsledzas uz saniem ar + vai - !
3. Auto ir loti kluss un dinamisks.
4. Dizainiski labi uzbuvets ar lielu bagazas nodalijumu. (ka neka konkretais auto skaitas labaka gimenes mashina 1998 gada ASV)
5. Rezerves dalas ir pieejamas Latvija ( un nav tas cenas nemaz tik lielas)

Minusi.1. Stures pagrieziena lenkis ir loti mazs.
2. Ir daudz dazadu extru , bet nav spogulu apsilde.
(bez tas ari patiesiba var iztikt)
3. Rezerves dalas ir japasuta vismaz 2 ned. pirms planota remonta./protams ja nav uz vietas.
4. degvielas paterinnsh apm. 16 litri pa pilsetu braucot nevis senojot : -)!!! Arpus pilsetas uz 120km/h 8,5 l !
markopolo @ 24.februāris 2003 0:00
Dodge Stratus SE 2002 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
2.4L 16 v, automaats, nobraukums 15000 miles. Braukts tiek pa razhotaajvalsts celjiem, kur sniegs skaitaas dabas katastrofa.

Pozitiivaas iipashiibas:
1. Ietilpiigs salons un bagaazhnieks
2. Stabils uz laba, arii slidena celja
3. Moderns virsbuuves dizains
4. Pagaidaam uzticams / nav absoluuti nekaadu defektu
5. Degvielas pateerinsh raami braucot adekvaats: ap 10L

Negatiivaas iipashiibas:
1. Diemzheel atkal pietruukst jaudas (izskataas tachu diezgan agresiivs); V6 buutu iisti vietaa
2. Zems un taapeec nepiemeerots Latvijas ziemai
3. Leeni atkuust aizsalushie logi, spogulji nav apsildaami
4. Patizls un novecojis salons

Kopsavilkums: labs labiem Amerikas celjiem.
: -( Aciimredzot nav paredzeets lietoshanai ziemaa.
Mals @ 21.decembris 2002 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti